ik heb geprobeerd met Buzzardnews maar de retentie is niet het zelfde als Usenetserver. Vreemd want hun zijn reseller van Usenetserver, ik weet wel dat usenetserver meerdere servers heeft misschien dat op andere de rentie langer is dan wanneer je contact maakt met news.usenetserver.com.
Ik ben even aan het bekijken wat het kan zijn wat betrefd de verschillen tussen Usenetserver en Buzzardnews. Ik heb bij Buzzardnews een lookup gedaan van de volgende groep alt.binaries.sounds.mp3.holland dit was het antwoord van Buzzardnews:
Group Statistics for alt.binaries.sounds.mp3.holland
There are 250506 articles
The oldest article is dated Sun Jan 25 03:13:05 PST 2004
Current retention time is 21 days, 5 hours and 42 minutes.
Nu heb ik zelf UltraFeed en Usenetserver ik kwam in eerste instantie niet boven de 50000 artikels die maar 9 dagen oud zijn. We weten ook dat Buzzardnews een resller is van Usenetserver, dus in de praktijk horen ze gelijk te zijn.
Na wat in stellingen in NewsBin pro veranderd te hebben ben ik er volgens mij uit. Ik zie nu bij Usenetserver 249980 articels staan en de oudste is idd van 25-01-2003 12:24. Hoe heb ik dit voor elkaar gekregen wel door twee instellingen in Newsbin Pro te doen, te weten Preferences>Options "tabblad setup" hier heb ik first time records van 20000 naar 200000 gezet, vervolgens heb ik ook Max record age naar 25 gezet. Hierna op Ok drukken en aan de rechterkant de groep alt.binaries.sounds.mp3.holland kiezen (als voorbeeld) Nu klik je op je rechtermuis knop en kies voor Download all headers (Niet kiezen voor Download latest), hiemee haal ik alle headers binnen die op de server staan. Doe ik nu Download latest in default dan zie ik er maar een aantal.
[
Voor 72% gewijzigd door
we_are_borg op 15-02-2004 18:24
]
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.