Verwijderd

Ik heb GSMDealer gemaild om te vragen wanneer de SPVx/Tanager verkrijgbaar komt en ik heb het volgende mailtje terug gekregen. Erg snelle service daar trouwens! Mailtje binnen 2 uur terug.
Helaas is dit toestel voorlopig nog niet leverbaar en het is nog onbekend wanneer deze leverbaar wordt in Nederland. Het zal zeker nog enkele maanden duren voordat deze in Nederland komt aangezien de SPV pas in Nederland geintroduceerd is.

Verwijderd

Het probleem wat een paar posts terug wordt gestelt met het internetten via passthrough en daarna dat ie uit craddle gaat weer automatisch verder gaan via GPRS wat niet lekker werkte wordt hier opgelost: http://www.coolsmartphone...article&artid=29&Itemid=3 ik heb het zelf ook gedaan, alleen werkt nu mijn Share niet meer. Daarmee wilt ie niet verbinden :? Misschien weet iemand van jullie de oplossing.

Verder ben ik er ook achter gekomen hoe je je Hotmail kunt checken op je SPV. Gewoon door in je Pocket Internet Explorer naar mobile.msn.com gaan. En inloggen die handel, werkt als een tierelier.

Als laatste kwam ik dit tegen, ik heb het ook geinstalleerd maar het lukt me niet helemaal;
http://www.centacto.com/smartvnc.php
en
http://www.realvnc.com/download.html voor het server bestandje dat op je Desktop moet. Met deze applicatie kan je via je SPV je Desktop besturen... jup je leest het goed :P

Hopelijk hebben jullie er wat aan en kunnen we samen weer verder stuntelen :Y

Verwijderd

Matsie schreef op 17 June 2003 @ 20:55:
maar daar kan je als 17 jarige geen abo afsluiten of wel (op de site staat niks over die minderjarige machtiging)
Zo'n formulier kan je gewoon op internet vinden en uitprinten. Dan kan je het meenemen naar de winkel. Hou er rekening mee dat je aanvraag dan gefaxt moet worden en dat kan nog een uur duren.

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 21:51:
[...]

Zo'n formulier kan je gewoon op internet vinden en uitprinten. Dan kan je het meenemen naar de winkel. Hou er rekening mee dat je aanvraag dan gefaxt moet worden en dat kan nog een uur duren.
dat snap ik, die heb ik ook op mijn computer staan
maar omdat er op sommige sites staat vermeld dat je bij orange vanaf 16 kan. en belcompany had er geen info over, er stond alleen dat je minimaal 18 moet zijn
daarom was mijn vraag of het belcompany wel of niet kan

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Verwijderd

Matsie schreef op 17 June 2003 @ 21:54:
[...]

dat snap ik, die heb ik ook op mijn computer staan
maar omdat er op sommige sites staat vermeld dat je bij orange vanaf 16 kan. en belcompany had er geen info over, er stond alleen dat je minimaal 18 moet zijn
daarom was mijn vraag of het belcompany wel of niet kan
Dat weet ik eerlijk gezegd niet. Het lijkt me wel, maar het is wel meer moeite voor de winkel, dus misschien ook weer niet. Anders kan je altijd naar de Orange Shop, daar is de SPV iets duurder, maar je krijgt nu € 30 extra kassa korting (en nog een gratis badlaken of paraplu ;)).

• Matsie
in de orange shop is ie €169.95
daar gaat dan dus €30,- kassa korting vanaf, kom je op 139

tja.....is toch weer 40 euro ;)

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Verwijderd

Matsie schreef op 17 juni 2003 @ 22:12:
in de orange shop is ie €169.95
daar gaat dan dus €30,- kassa korting vanaf, kom je op 139

tja.....is toch weer 40 euro ;)
Je hebt gelijk... Ik zat naar de prijzen van die online shop te kijken. 8)7

Dan is de Belcompany idd goedkoper. En ze horen gewoon je aanvraag te faxen hoor.

• Matsie
Verwijderd schreef op 17 juni 2003 @ 22:26:
[...]

Je hebt gelijk... Ik zat naar de prijzen van die online shop te kijken. 8)7

Dan is de Belcompany idd goedkoper. En ze horen gewoon je aanvraag te faxen hoor.
hmm morgen maar eens langs gaan dan :)

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ik zal je alvast vertellen dat als je onder de 18 bent en boven de 16 je een van je ouders en hun legitimatie moet meenemen enzo..
ik sluit zelf ook contracten aan.. standard procdeure gewoon..

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

is de spv al los te krijgen ?, zoja $ quanta costa $ ?

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 23:46:
is de spv al los te krijgen ?, zoja $ quanta costa $ ?
zit standard simlock ook nog op.. (van orange uiteraard)
verkoopprijs is gewoon 700 euro.. (dat is de prijs waar die voor weg ging bij orange shop - abbo korting (afhankelijk welk abbo)

[ Voor 24% gewijzigd door gitaarwerk op 17-06-2003 23:47 ]

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:39

admiral866

The King Personality Disorder

los kan je em krijgen voor 500~510 euro

• Matsie
Gitaarwerk schreef op 17 June 2003 @ 23:41:
ik zal je alvast vertellen dat als je onder de 18 bent en boven de 16 je een van je ouders en hun legitimatie moet meenemen enzo..
ik sluit zelf ook contracten aan.. standard procdeure gewoon..
dus ik kan er niet zelf heen gaan met de machtiging? dat is niet genoeg?

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:38
Matsie schreef op 18 June 2003 @ 08:20:
Nee, is makkelijk te vervalsen he ..

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

MeIsTwisted schreef op 14 juni 2003 @ 16:11:
Als ik op de SPV radio kan ontvangen dan koop ik hem, maar zonder toch niet denk ik. jaja, kben lastig, wil per se radio in mijn telefoon
Hetzelfde geldt voor mij en na veel gesurf heb ik besloten de Orange SPV maar niet aan te schaffen. Het is een supergave telefoon maar ik wil gewoon radio op mijn mobieltje. Het is het enige minpunt wat ik me op dit moment kan bedenken maar het weegt zwaar, en derhalve heb ik nu - na weer veel gesurf- besloten te wachten op de Siemens SX1. Siemens SX1

• Smarron
Barca schreef op 18 June 2003 @ 08:50:

Hetzelfde geldt voor mij en na veel gesurf heb ik besloten de Orange SPV maar niet aan te schaffen. Het is een supergave telefoon maar ik wil gewoon radio op mijn mobieltje. Het is het enige minpunt wat ik me op dit moment kan bedenken maar het weegt zwaar, en derhalve heb ik nu - na weer veel gesurf- besloten te wachten op de Siemens SX1. Siemens SX1
Je kunt gewoon een url openen wat een radiostream is via internet.

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Matsie schreef op 18 juni 2003 @ 08:20:
[...]

idd :Y) dat is niet genoeg..

• Barca
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Smarron schreef op 18 juni 2003 @ 09:02:
[...]
Je kunt gewoon een url openen wat een radiostream is via internet.
- Is de streamsnelheid voldoende?
- Je betaald je dan scheel aan dataverkeer. :(

Verwijderd

admiral schreef op 18 juni 2003 @ 01:12:
los kan je em krijgen voor 500~510 euro
In de Orange shops mogen ze 'm sinds vorige week niet meer los verkopen van hun regiomanagers... Op naar de Bel Company :+

• Sayko
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

is er al iets bekend over navigatie software voor deze telefoon? ik ben ook van plan de spv aan te schaffen namelijk.

• Matsie
kom net terug van de orange shop omdat ik hem toch even in het echt wou zien qua grootte enzo (op plaatjes zie je het toch niet altijd even goed)
hij zag er wel :9~ uit zeg!!
vandaag maar even bestellen :D

• Smarron
Hoodlum2000 schreef op 18 June 2003 @ 10:56:
is er al iets bekend over navigatie software voor deze telefoon? ik ben ook van plan de spv aan te schaffen namelijk.
Check de openingspost.

• Xanion
  • Laatst online: 12-03 21:20
Smarron schreef op 18 June 2003 @ 12:18:
[...]
Check de openingspost.
Openingspost zegt dit

Q: Is er al GPS software op de markt ?
A: Ja, TomTom Navigator en ANWB Engin zijn navigatiesystemen voor de PocketPC.

Ze zeggen ja, maar het is er dus niet. Of werkt pocketPC software ook op SPV?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

• Matsie
Xanion schreef op 18 juni 2003 @ 12:26:
[...]

Openingspost zegt dit

Q: Is er al GPS software op de markt ?
A: Ja, TomTom Navigator en ANWB Engin zijn navigatiesystemen voor de PocketPC.

Ze zeggen ja, maar het is er dus niet. Of werkt pocketPC software ook op SPV?
dat werkt idd gewoon op de SPV ja :)

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

1337 :Y)

Verwijderd

Hallo allemaal, ik heb sinds gister een SPV. Het toestel bevalt tot nu toe erg goed.

Ik zou graag willen weten hoe je een kan bijlage opslaan van de mail. Als ik me e-mail ophaal en daarna haal ik de bijlage op, dabn zit deze er netjes in. Nu wil ik alleen het bestand *.wav (= bijlage) opslaan voor een ringtone.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Alvast bedankt.

Daniel

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 13:29:
Hallo allemaal, ik heb sinds gister een SPV. Het toestel bevalt tot nu toe erg goed.

Ik zou graag willen weten hoe je een kan bijlage opslaan van de mail. Als ik me e-mail ophaal en daarna haal ik de bijlage op, dabn zit deze er netjes in. Nu wil ik alleen het bestand *.wav (= bijlage) opslaan voor een ringtone.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Alvast bedankt.

Daniel
Volgens mij moet het werken met 'Mark. voor downloaden' :? Maar ik ben geen Guru

Verwijderd

Ik heb trouwens effe mijn Start Menu opgeruimt, ik krijg alleen het irritante Fun & Info niet weg. Iemand enig idee?

• blakez
  • Laatst online: 13-10 15:33
Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 14:16:
Ik heb trouwens effe mijn Start Menu opgeruimt, ik krijg alleen het irritante Fun & Info niet weg. Iemand enig idee?
Hoe heb je het precies opgeruimt? Alles in een bepaalde map gestoken ofzo? Of alle pictogrammen die je niet gebruikt gewoon verwijderd?

Duurt het bij jullie trouwens ook zo lang wanneer je een progje of een spel via je SPV verwijderd (dus via instellingen, programma's verw.) Ik ben nu bezig met de demo van Gone in 50 seconds te verwijderen, maar daar is ie nu zeker al 3 minuten mee bezig.. Hoort dit zo traag te gaan?

ps. 'k moet er wel even bij zeggen dat m'n 128 SD kaart nog zo'n 10 mb over heeft, dus misschien ligt 't daar ook wel aan..

[ Voor 36% gewijzigd door blakez op 18-06-2003 15:12 ]

• Matsie
blakez schreef op 18 juni 2003 @ 15:11:
[...]
ps. 'k moet er wel even bij zeggen dat m'n 128 SD kaart nog zo'n 10 mb over heeft, dus misschien ligt 't daar ook wel aan..
mag ik hier uit concluderen dat 128 mb eigenlijk te weinig is en je toch wel minimaal 256 "nodig" hebt?

• megter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

megter

Ik zeg maar zo....

Hoe groot is die demo dan van Gone in 50 (niet 60?) seconds? Bij mij duurt alleen het intern kopiëren van mp3'tjes lang, progjes verwijdert ie zo.

"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"

• blakez
  • Laatst online: 13-10 15:33
Matsie schreef op 18 June 2003 @ 15:19:
[...]

mag ik hier uit concluderen dat 128 mb eigenlijk te weinig is en je toch wel minimaal 256 "nodig" hebt?
Ligt eraan wat je er allemaal op zet.. Die 128mb SD kaart komt eigenlijk uit onze digitale camera, maar ik heb 'm ff in gebruik genomen.. Ik zet 'm dan ook steeds helemaal vol met mp3'tjes.. Ooit koop ik nog wel eens een 256mb SD kaartje, maar nu heb ik hier nog voldoende aan..
megter schreef op 18 June 2003 @ 15:20:
Hoe groot is die demo dan van Gone in 50 (niet 60?) seconds? Bij mij duurt alleen het intern kopiëren van mp3'tjes lang, progjes verwijdert ie zo.
Het moet zijn: "Done in 50 seconds" :) En het spel was zo'n 1,65 MB groot.. Dus ik weet ook niet waarom 't zo lang duurde..

/edit:
weet iemand toevallig waar ik zo'n 2,5mm plug naar 3,5mm plug kan kopen zodat ik elke koptelefoon/boxjes kan aansluiten op m'n SPV ipv die ene die er standaard bijgeleverd zit?

[ Voor 53% gewijzigd door blakez op 18-06-2003 15:36 ]

• Matsie
blakez schreef op 18 juni 2003 @ 15:23:
[...]

Ligt eraan wat je er allemaal op zet.. Die 128mb SD kaart komt eigenlijk uit onze digitale camera, maar ik heb 'm ff in gebruik genomen.. Ik zet 'm dan ook steeds helemaal vol met mp3'tjes.. Ooit koop ik nog wel eens een 256mb SD kaartje, maar nu heb ik hier nog voldoende aan..

/edit:
weet iemand toevallig waar ik zo'n 2,5mm plug naar 3,5mm plug kan kopen zodat ik elke koptelefoon/boxjes kan aansluiten op m'n SPV ipv die ene die er standaard bijgeleverd zit?
hmm, aangezien ik er veel mp3tjes op wil zetten en dan nog wat leuke filmpjes enzo ga k toch maar voor de 256

en zo'n plug kan je overal wel halen
praxis/boerenbond/etc

Verwijderd

Gewoon allemaal mapjes gemaakt
Ga naar Active Sync >> Explore >> ISPM >> Windows >> Start Menu

Nu doe je gewoon 'New Folder etc. en sleep je alles wat heen en weer

En jep 265 MB is een pre :P

Verwijderd

Xanion schreef op 17 June 2003 @ 12:22:
mijn 2 weken geleden rechtstreeks gekocht by Mycom in de winkel
Thanks! Heb net 256 Mb gehaald. Kost € 95,-- incl. BTW

Edit: prijs aangepast.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 17:20 ]

• Matsie
Verwijderd schreef op 18 juni 2003 @ 17:14:
[...]

Thanks! Heb net 256 Mb gehaald. Kost € 90,-- incl. BTW
90?

hier staat dat ie 95 is

Verwijderd

E-mail op de SPV werkt helaas volgens het pull principe. Je moet het "zelf" ophalen. Op een i-mode toestel wordt het echter naar je gepushed. Ala een smsje. Da's dan ook wel zo'n beetje het enige positieve aan i-mode :+

Iemand ervaring met software die "automatisch" om de zoveel tijd je mail ophaalt en aflevert in de inbox (met geluid natuurlijk)? Heb tot nu toe dit gevonden:

http://www.handdata.com/hdmailpage.htm
http://www.symmetrypro.com/FaB.htm

maar ben niet onder de indruk...

Verwijderd

Matsie schreef op 18 June 2003 @ 17:16:
[...]

90?

hier staat dat ie 95 is
Ja klopt, € 95,--. Had er twee gehaald en € 180 door twee delen lukt niet meer zo best als je al een hele week met een SPV aan het spelen bent 8)7

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 14:16:
Fun & Info is iets wat op je simkaart vaststaat. Dat menu duikt ook op als je de sim in een ander toestel zou doen die sim-menu uitbreiding ondersteund (tegenwoordig bijna alle mobieltjes). Dat kun je dus niet verwijderen. Misschien met wat tweaken wel de snelkoppeling, maar ik zou niet weten hoe...

[ Voor 17% gewijzigd door AtHomer op 18-06-2003 17:21 ]

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

dat is alleen maar goed dat je et moet ophalen.. geen stomme spammail met attachments of plaatjes

• Smarron
Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 17:17:
E-mail op de SPV werkt helaas volgens het pull principe. Je moet het "zelf" ophalen. Op een i-mode toestel wordt het echter naar je gepushed. Ala een smsje. Da's dan ook wel zo'n beetje het enige positieve aan i-mode :+

Iemand ervaring met software die "automatisch" om de zoveel tijd je mail ophaalt en aflevert in de inbox (met geluid natuurlijk)? Heb tot nu toe dit gevonden:

http://www.handdata.com/hdmailpage.htm
http://www.symmetrypro.com/FaB.htm

maar ben niet onder de indruk...
Je kunt ook instellen dat je een SMS ontvangt als je een emailtje hebt gekregen. Dan weet je dat je je mail op moet halen. Deze service van Orange is voorlopig nog gratis. Ik vind hem erg handig.

Verwijderd

Gitaarwerk schreef op 18 June 2003 @ 17:20:
dat is alleen maar goed dat je et moet ophalen.. geen stomme spammail met attachments of plaatjes
Dat loste ik bij m'n i-mode toestel altijd op door een apart pop3 account te laten forwarden naar m'n i-mode e-mail adres incl. spamfilter. Nooit 1 spam mailtje gehad. Bijkomend voordeel was dat ik een whitelist kon aanleggen voordat die functionaliteit bij i-mode werd geboden. Daarnaast kon ik via m'n mail server het forwarden "op afstand" uit- en aanzetten.

Wil dus nu ook weer zoiets :/

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 17:29 ]

Verwijderd

Smarron schreef op 18 juni 2003 @ 17:20:
[...]
Je kunt ook instellen dat je een SMS ontvangt als je een emailtje hebt gekregen. Dan weet je dat je je mail op moet halen. Deze service van Orange is voorlopig nog gratis. Ik vind hem erg handig.
Ik zit bij de KPN >:). Maar tis wel een idee voorlopig. Die hebben nl. ook zoiets...

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:37
heb mijn SPV vandaag besteld, komt volgende week.

nou was ik aan het kijken naar navigatie-pakketjes, maar wat voor aansluiting zit er op een SPV, dus welk pakket cq. welke losse kabel moet ik aanschaffen ?

kon het zo snel niet vinden in het topic.

• Jermaine
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-10 18:07
Argh ik word gek van die SPV! Alles werkt nu leuk en aardig, maar nu wil ik graag een theme op dat kreng zetten (Ik zag net wat van 'Toki Tori' staan op Smartphony.org...).

Daarvoor moet dus je telefoon software-unlocked zijn, en dat krijg ik niet voor mekaar met de hulp die staat op http://www.coolsmartphone...le&artid=27&Itemid=3#M... Het probleem is namelijk dat ik het hele woord 'security' niet in de file mxipcold_oem_10.provxml kan vinden :?... In de andere file met de *.provxml versie juist weer wel...

De inhoud van mxipcold_oem_10.provxml is als volgt;

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
<wap-provisioningdoc> 
    <characteristic type="Metabase">
        <characteristic type="Registry\HKCU\ControlPanel\Backlight\BatteryTimeout">
            <parm name="datatype" value="integer"/>
            <parm name="maxvalue" value="99999" />
            <parm name="minvalue" value="0" />
            <parm name="rw-access" value="3" />
            <parm name="access-role" value="190" />
            <characteristic type="label">
                <parm name="0409" value="Backlight timeout:"/>
                <parm name="040C" value="Délai de mise en veille:"/>
                <parm name="0406" value="Baggrundslys:"/>
                <parm name="0413" value="Timeout achtergrondlicht:"/>
            </characteristic>
            <characteristic type="options">
                <parm name="0409" value="5 seconds&#xF001;5000&#xF000;10 seconds&#xF001;10000&#xF000;15 seconds&#xF001;15000&#xF000;30 seconds&#xF001;30000&#xF000;60 seconds&#xF001;60000&#xF000;Never&#xF001;99999" />
                <parm name="040C" value="5 secondes&#xF001;5000&#xF000;10 secondes&#xF001;10000&#xF000;15 secondes&#xF001;15000&#xF000;30 secondes&#xF001;30000&#xF000;60 secondes&#xF001;60000&#xF000;Jamais&#xF001;99999" />
                <parm name="0407" value="5 seconds&#xF001;5000&#xF000;10 seconds&#xF001;10000&#xF000;15 seconds&#xF001;15000&#xF000;30 seconds&#xF001;30000&#xF000;60 seconds&#xF001;60000&#xF000;Never&#xF001;99999" />
                <parm name="040A" value="5 seconds&#xF001;5000&#xF000;10 seconds&#xF001;10000&#xF000;15 seconds&#xF001;15000&#xF000;30 seconds&#xF001;30000&#xF000;60 seconds&#xF001;60000&#xF000;Never&#xF001;99999" />
                <parm name="0410" value="5 seconds&#xF001;5000&#xF000;10 seconds&#xF001;10000&#xF000;15 seconds&#xF001;15000&#xF000;30 seconds&#xF001;30000&#xF000;60 seconds&#xF001;60000&#xF000;Never&#xF001;99999" />
                <parm name="0816" value="5 seconds&#xF001;5000&#xF000;10 seconds&#xF001;10000&#xF000;15 seconds&#xF001;15000&#xF000;30 seconds&#xF001;30000&#xF000;60 seconds&#xF001;60000&#xF000;Never&#xF001;99999" />
                <parm name="0809" value="5 seconds&#xF001;5000&#xF000;10 seconds&#xF001;10000&#xF000;15 seconds&#xF001;15000&#xF000;30 seconds&#xF001;30000&#xF000;60 seconds&#xF001;60000&#xF000;Never&#xF001;99999" />
                <parm name="0804" value="5 seconds&#xF001;5000&#xF000;10 seconds&#xF001;10000&#xF000;15 seconds&#xF001;15000&#xF000;30 seconds&#xF001;30000&#xF000;60 seconds&#xF001;60000&#xF000;Never&#xF001;99999" />
                <parm name="0406" value="5 Sekunder&#xF001;5000&#xF000;10 Sekunder&#xF001;10000&#xF000;15 Sekunder&#xF001;15000&#xF000;30 Sekunder&#xF001;30000&#xF000;60 Sekunder&#xF001;60000&#xF000;Aldrig&#xF001;99999" />
                <parm name="0413" value="5 seconden&#xF001;5000&#xF000;10 seconden&#xF001;10000&#xF000;15 seconden&#xF001;15000&#xF000;30 seconden&#xF001;30000&#xF000;60 seconden&#xF001;60000&#xF000;Nooit&#xF001;99999" />
            </characteristic>
        </characteristic>

<characteristic type="Registry\HKCU\ControlPanel\ScreenSaver\Mode">
            <parm name="maxvalue" value="10" />
                <parm name="0409" value="Screen saver mode:"/>
                <parm name="040C" value="Economiseur d&#8217;écran:"/>
                <parm name="0407" value="Screen saver mode:"/>
                <parm name="040A" value="Screen saver mode:"/>
                <parm name="0410" value="Screen saver mode:"/>
                <parm name="0416" value="Screen saver mode:"/>
                <parm name="0809" value="Screen saver mode:"/>
                <parm name="0804" value="Screen saver mode:"/>
                <parm name="0406" value="Pause skærm tilstand:"/>
                <parm name="0413" value="Modus Screensaver:"/>
            </characteristic>
                <parm name="0409" value="None&#xF001;1&#xF000;Turn off&#xF001;2" />
                <parm name="040C" value="Aucun&#xF001;1&#xF000;Eteindre&#xF001;2" />
                <parm name="0407" value="None&#xF001;1&#xF000;Turn off&#xF001;2" />
                <parm name="040A" value="None&#xF001;1&#xF000;Turn off&#xF001;2" />
                <parm name="0410" value="None&#xF001;1&#xF000;Turn off&#xF001;2" />
                <parm name="0416" value="None&#xF001;1&#xF000;Turn off&#xF001;2" />
                <parm name="0809" value="None&#xF001;1&#xF000;Turn off&#xF001;2" />
                <parm name="0804" value="None&#xF001;1&#xF000;Turn off&#xF001;2" />
                <parm name="0406" value="Igen&#xF001;1&#xF000;Sluk&#xF001;2" />
                <parm name="0413" value="Geen&#xF001;1&#xF000;Zet uit&#xF001;2" />
            </characteristic>
        </characteristic>

<characteristic type="Registry\HKCU\ControlPanel\Telephony\BandSelection">
            <parm name="maxvalue" value="10" />
                <parm name="0409" value="Band Selection:"/>
                <parm name="040C" value="Fréquences GSM/PCS:"/>
                <parm name="0809" value="Band Selection:"/>
                <parm name="0406" value="Vælg bånd:"/>
                <parm name="0413" value="Bandkeuze:"/>
            </characteristic>
                <parm name="0409" value="GSM/DCS dual band&#xF001;1&#xF000;PCS band&#xF001;2" />
                <parm name="040C" value="GSM/DCS&#xF001;1&#xF000;PCS (US)&#xF001;2" />
                <parm name="0809" value="GSM/DCS dual band&#xF001;1&#xF000;PCS band&#xF001;2" />
                <parm name="0406" value="GSM/DCS dual bånd&#xF001;1&#xF000;PCS 1900 bånd&#xF001;2" />
                <parm name="0413" value="GSM/DCS dual band&#xF001;1&#xF000;PCS-band&#xF001;2" />
            </characteristic>
        </characteristic>
    </characteristic>
</wap-provisioningdoc>

Alvast bedankt voor het lezen van dit misschien wel n00bish bericht B)

• AtHomer
  • Niet online
Jermaine schreef op 18 June 2003 @ 19:41:
Argh ik word gek van die SPV! Alles werkt nu leuk en aardig, maar nu wil ik graag een theme op dat kreng zetten (Ik zag net wat van 'Toki Tori' staan op Smartphony.org...).

Daarvoor moet dus je telefoon software-unlocked zijn, en dat krijg ik niet voor mekaar met de hulp die staat op http://www.coolsmartphone...le&artid=27&Itemid=3#M... Het probleem is namelijk dat ik het hele woord 'security' niet in de file mxipcold_oem_10.provxml kan vinden :?... In de andere file met de *.provxml versie juist weer wel...

De inhoud van mxipcold_oem_10.provxml is als volgt;

...
Alvast bedankt voor het lezen van dit misschien wel n00bish bericht B)
Probeer het hier anders eens: http://www.developers.ora...ith/2003/03/04/Unlocking/

;)

• Jermaine
Dat heb ik ook al geprobeerd, en ik krijg maar geen melding... Orange Nederland levert ook geen support :'( (Ook niet op jouw linkje)

• Jermaine
Argh! Heb ik eindelijk een andere pagina gevonden, waar de uitleg beter is, en dan doet m'n bios vaag :?... Het probleem is dat ik nu vast zit bij stap 11 van deze pagina... Als ik dat 'Card found' ding krijg, krijg ik netjes:

Afbeeldingslocatie: http://msmobiles.com/articles/softunlock/8.jpg

en als ik dan, zoals op de pagina staat, op de action key, dat beetje doorzichtige knopje van de SPV, krijg ik niet dat rijtje met die settings, maar juist dit;

Afbeeldingslocatie: http://msmobiles.com/articles/softunlock/5.jpg

Ik word hier dus écht niet goed van :(... Ik heb zelfs uit narigheid, omdat ik dacht dat ik per ongeluk het verkeerde knopje ingedrukt zou hebben, dat knopje met een naald in zitten drukken, maar zelfs dat werkt niet...

Zijn er meer mesen die dit probleem hebben/hadden?

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

je moet em ingedrukt houden..daar zat ik ook mee te stoeien..
en daarna ..zie je dat schermpje niet..maar gewoon opnieuw opstarten.. ik dacht eerst dat ie vastliep daarna dus..maar gewoon laten lopen voor ene 5 a 10 minuten :P

suc6

Verwijderd

Even over dat Tom Tom.
Dit heb ik op pdashop.nl gevonden.

[cut]
De TomTom Navigator 2 is geschikt voor
Cassiopeia E-115
Cassiopeia E-125
Cassiopeia E-200
Dell Axim X5
Fujitsu Siemens Pocket Loox 600
HP Jornada 568
iPaq 3630
iPaq 3660
iPaq 3760
iPaq 3850
iPaq 3870
iPaq 3950
iPaq 3970
iPaq 5450
O2 Xda
[\paste]

Is dus niet compatible. Kan ook nergens kabels vinden die ook maar iets met de spv te maken hebben. :(

Of ik snap iets niet dat zou ook kunnen. Moet iemand me maar ff verbeteren dan ;)

Verwijderd

Misschien kan iemand mij helpen!!!

Als ik mijn sim pincode wil veranderen dan verspringt dat menu waar ik dan in zit steeds weer naar het beginscherm. Dit is menu programma's, instellingen en dan beveiliging geloof ik.

Ik zou ook graag willen weten hoe ik hem unlock. Ik heb het al geprobeerd via de developer.orange site, maar op het moment dat ik klaar ben en je browser zegt dat je binnnen enkele minuten een bericht ontvangt dan komt er niks.

Wie o wie weet raad.

Dank je wel

• mkanon
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

mkanon

www.kanonweb.nl

Net even een live audio stream geopend op m'n spv !!! werkt echt super !!! t's wel meteen byebye databundel maar oke !!! heeft iemand een idee wat dat per minuut aan data zou kosten ? OJA laten we even masaal een email sturen naar Nu.nl : http://nu.nl/news.jsp?n=163553&c=57 Dit kan echt niet hoor !!! de spv was eerst !!!

I reject your reality and substitute my own!

• eyebite
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-11-2020

eyebite

Verwijderd schreef op 19 juni 2003 @ 09:47:

Als ik mijn sim pincode wil veranderen dan verspringt dat menu waar ik dan in zit steeds weer naar het beginscherm. Dit is menu programma's, instellingen en dan beveiliging geloof ik.

Ik zou ook graag willen weten hoe ik hem unlock. Ik heb het al geprobeerd via de developer.orange site, maar op het moment dat ik klaar ben en je browser zegt dat je binnnen enkele minuten een bericht ontvangt dan komt er niks.
heb je al een gprs verbinding gehad met het internet? dat is noodzakelijk voor de unlock om te werken

Sara Goldfarb has left the building

Verwijderd

eyebite schreef op 19 June 2003 @ 10:31:
[...]

heb je al een gprs verbinding gehad met het internet? dat is noodzakelijk voor de unlock om te werken
Ja zeker, het is nu inmiddels gelukt hoor. Ik heb het gewoon een paar keer achter elkaar geprobeerd en dan werkt het wel.

Maar nu die pincode nog....

• Jermaine
Gitaarwerk schreef op 19 juni 2003 @ 00:25:
je moet em ingedrukt houden..daar zat ik ook mee te stoeien..
en daarna ..zie je dat schermpje niet..maar gewoon opnieuw opstarten.. ik dacht eerst dat ie vastliep daarna dus..maar gewoon laten lopen voor ene 5 a 10 minuten :P

suc6
Thx, you are damn right :D...

• Jermaine
Hmmm vaag, nu werkt het in ene wel met de Orange Developer site :?...

Ach who cares, het werkt :D

• rudyfb
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-10 08:05

rudyfb

the Mentor

heb misschien iemand gevonden die zijn SPV (uk versie) voor mijn 7650 wil ruilen, kan ik nog enige problemen verwachten?

If you put a large switch in some cave somewhere, with a sign on it saying 'End-Of-The-World Switch. PLEASE DO NOT TOUCH', the paint wouldn't even have time to dry.

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Jermaine schreef op 19 June 2003 @ 12:09:
[...]

Thx, you are damn right :D...
hehe :Y) alsjeblieft !

Ik vind het ding zo intressant dat ik er maar eens wat meer wil van gaan weten.. missschien ook wel zelfs applicaties ontwikkelen..
dit is nog erg nieuw allemaal..des te betere reden om er juist nu er gelijk in te verdiepen :D

• -Nexus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-10 20:51

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

Over die Tom Tom navigator:

PocketPC appz lopen meestal niet op de PSV, deze dus iig niet!!!
Ik had microsoft autoroute geprobeerd voor pocket pc en die deed het niet!

heb nu ook 2 kewle spellen:

Motocross en Tennis addict

• mkanon
  • Niet online

mkanon

www.kanonweb.nl

weet iemand ook een leuke ned nieuws stream ofzo (beeld) die wat soepel loopt op de spv ? heb net de smallband versie geprobeerd ...maar dan gaat ie wat over z'n nek !!

• Xanion
  • Laatst online: 12-03 21:20
-Nexus schreef op 19 June 2003 @ 15:21:
Over die Tom Tom navigator:

PocketPC appz lopen meestal niet op de PSV, deze dus iig niet!!!
Ik had microsoft autoroute geprobeerd voor pocket pc en die deed het niet!

heb nu ook 2 kewle spellen:

Motocross en Tennis addict
Ik heb zelf ook Tennis Addict aangeschaft en daarbij ook Snails. En Snails is COOL!!! :D

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

• Smarron
Ik wil Links kopen. Dat golfspel. Schijnt erg goed te zijn en grafisch erg mooi. Heeft iemand deze al ?

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Smarron schreef op 19 June 2003 @ 16:30:
Ik wil Links kopen. Dat golfspel. Schijnt erg goed te zijn en grafisch erg mooi. Heeft iemand deze al ?
ik ken het oude dosgame :) en die was 1337 :9
ik wil em ook wel eigenlijk :D, maar ook nog dat toetsenbord voordat ik op vakantie ga eigenlijk :)

[ Voor 11% gewijzigd door gitaarwerk op 19-06-2003 16:48 ]

• Smarron
Gitaarwerk schreef op 19 June 2003 @ 16:48:
ik ken het oude dosgame :) en die was 1337 :9
ik wil em ook wel eigenlijk :D, maar ook nog dat toetsenbord voordat ik op vakantie ga eigenlijk :)
Ja, dat toetsenbordje is wel beter eigenlijk ... Hmm.

Vandaag mijn broer overgehaald een SPV te nemen ... hehe.

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Smarron schreef op 19 June 2003 @ 16:57:
[...]
Ja, dat toetsenbordje is wel beter eigenlijk ... Hmm.

Vandaag mijn broer overgehaald een SPV te nemen ... hehe.
>:) hoef je niet veel voor te doen :9~

btw.. ik heb net met een netwerk code dat ding zitten unlocken.. maar met de oude ben kaart (tmobile nu) wilt ie niet naar het netwerk verbinden..
helaas..dan maar orange erin..en de nadere telefoon er ook maar bij :)

Verwijderd

Hey, ik heb sinds gisteren een toetsenbord voor de SPV. Wat een verbetering zeg. Het typt echt super, tien keer beter dan op het toestel zelf, lekker makkelijk op te bergen. Is dus echt wel aan te bevelen!!!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:59

404error

Page Not Found

Verwijderd schreef op 19 juni 2003 @ 09:47:

...

Wie o wie weet raad.

Dank je wel
Heb je de apparaatblokkering functie aanstaan? Schakel die functie uit en het probleem is opgelost...

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

• Kampen
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:01
Weet iemand of het mogelijk is om het Microsoft Address Book te synchronizeren met de SFV! (contactp lijst)?

• mkanon
  • Niet online

mkanon

www.kanonweb.nl

Kampen schreef op 20 June 2003 @ 13:12:
Weet iemand of het mogelijk is om het Microsoft Address Book te synchronizeren met de SFV! (contactp lijst)?
Hij synchroniseerd toch automatisch zodra je hem in z'n cradle zet met outlook adresbook ? tenminste bij mij wel :D

• Kampen
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:01
doet hij bij mij niet, heb je toevallig nog iets ingesteld!? (ik draai XP)

[ Voor 15% gewijzigd door Kampen op 20-06-2003 13:52 ]

Verwijderd

Mensen,

ik heb een SPV sinds een week (gave gadget!), maar sinds een halve week doetie niks meer. 's avonds in de lader gezet en toen ik hem 's morgens aan wilde zetten gaf hij alleen maar dat strand met die zon en "orange" en geen opstartscherm à la "Smartphone 2002", kon hem ook niet meer uit of aan zetten. Toen heb ik de batterij eruit gehaald en er weer in de phone gepoot, maar het ding doet helemaal niks meer.
Ik ben al naar de orange shop geweest, maar mijn vraagje is: kan het liggen aan mijn simcard (ik heb nog zo'n ouwe Prutstone Simcard) dattie moelijk doet. Ik heb nl een nieuwe SPV tijdelijk gekregen en die gaf precies dezelfde crap weer die orange-zon en verder niks.
Zou het kunnen dat dit aan de simkaart ligt??? Hoop dat iemand hier wat zinnigs op kan zeggen, zodat ik me geen oor aan laat naaien en 2-3 weken mijn toestel kwijt ben.

• mkanon
  • Niet online

mkanon

www.kanonweb.nl

Kampen schreef op 20 June 2003 @ 13:46:
doet hij bij mij niet, heb je toevallig nog iets ingesteld!? (ik draai XP)
uhmmm nee gewoon standaard installatie...op het moment dat ik heb in de cradle druk gaat het groene rondje naast je klokkie ronddraaien en synchroniseerd ie ! moet je wel outlook hebben geinstalleerd !! van de cd van orange

• Smarron
Verwijderd schreef op 20 June 2003 @ 13:55:
Mensen,

ik heb een SPV sinds een week (gave gadget!), maar sinds een halve week doetie niks meer. 's avonds in de lader gezet en toen ik hem 's morgens aan wilde zetten gaf hij alleen maar dat strand met die zon en "orange" en geen opstartscherm à la "Smartphone 2002", kon hem ook niet meer uit of aan zetten. Toen heb ik de batterij eruit gehaald en er weer in de phone gepoot, maar het ding doet helemaal niks meer.
Ik ben al naar de orange shop geweest, maar mijn vraagje is: kan het liggen aan mijn simcard (ik heb nog zo'n ouwe Prutstone Simcard) dattie moelijk doet. Ik heb nl een nieuwe SPV tijdelijk gekregen en die gaf precies dezelfde crap weer die orange-zon en verder niks.
Zou het kunnen dat dit aan de simkaart ligt??? Hoop dat iemand hier wat zinnigs op kan zeggen, zodat ik me geen oor aan laat naaien en 2-3 weken mijn toestel kwijt ben.
Laat de shop even bellen naar de klantenservice of bel zelf even. Het kan idd aan je simkaart liggen alhoewel die bug eruit zou zijn. Maar je weet maar nooit.

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Verwijderd schreef op 20 juni 2003 @ 09:26:
Hey, ik heb sinds gisteren een toetsenbord voor de SPV. Wat een verbetering zeg. Het typt echt super, tien keer beter dan op het toestel zelf, lekker makkelijk op te bergen. Is dus echt wel aan te bevelen!!!
toetsenbord was uitverkocht toen ik de phone haalde..waar is deze verder te krijgen?? (online shop mag ook)
ik wil deze graag hebben voordat ik op vakantie ga

Verwijderd

Hij is d'r! :D http://www.clickgamer.com/moreinfo.htm?pid=4

Lijkt mij een speciale vermelding waard :+

• Nick39
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
wou da'k wist waar ik die msn voor de 3650 kon vinden..

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Nick39 schreef op 20 juni 2003 @ 15:17:
wou da'k wist waar ik die msn voor de 3650 kon vinden..
wat heeft dat met dit topic te maken?

Multimonitor is relax :P

Verwijderd

Gitaarwerk schreef op 20 June 2003 @ 15:02:
[...]

toetsenbord was uitverkocht toen ik de phone haalde..waar is deze verder te krijgen?? (online shop mag ook)
ik wil deze graag hebben voordat ik op vakantie ga
Nou ik woon zelf in Den Haag. Daar hadden die dingen besteld, maar waren binnen twee min. uitverkocht. Dus ik de Orange shop in Rijswijk gebeld en kreeg het antwoordt dat ze hem nog hadden. Vandaar....

Gewoon even wat shops bij jou in de omgeving bellen, dan komt het wel goed.

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Verwijderd schreef op 20 June 2003 @ 15:59:
[...]

Nou ik woon zelf in Den Haag. Daar hadden die dingen besteld, maar waren binnen twee min. uitverkocht. Dus ik de Orange shop in Rijswijk gebeld en kreeg het antwoordt dat ze hem nog hadden. Vandaar....

Gewoon even wat shops bij jou in de omgeving bellen, dan komt het wel goed.
zijn ze online te bestellen? ik heb namelijk niet een geweldige mogelijkheid om overal even naartoe te gaan.. (ok, misshcien ook wle.. maar dat hangt er maar net van af)

Verwijderd

Smarron schreef op 20 June 2003 @ 15:01:
[...]
Laat de shop even bellen naar de klantenservice of bel zelf even. Het kan idd aan je simkaart liggen alhoewel die bug eruit zou zijn. Maar je weet maar nooit.
Ja, dat heb ik dus gedaan. Maarja... Orange is wel vriendelijk, intelligent echter niet. Als ik de klantenservice op bel, zegt men: "tja het zou kunnen natuurlijk, moet u even voor bij de shop terug zijn"....

Bagger! Maar mijn vraagje is eigenlijk of hier meer mensen last van hebben gehad, ik heb niet veel abnormaals met mijn SPV'tje uitgespookt. Alleen geunlocked en pockettv erop geplant, meer niet....

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

hoelang blijft ie op die orange scherm staan? als je hebt unlocked namelijk kan het even duren erna (zo een 5 tot 10 minuten)

Verwijderd

de laatste keer heb ik hem ongeveer een half uurtje aan gehad dattie daarop bleef staan. Maar die van de orange shop stelt dat het aan de software zou liggen. If so explain me this: als ik een NIEUWE (eentje waar het plastic nog van het scherm af gerukt moest worden) SPV met mijn SIMcard aanzet krijg ik precies hetzelfde....

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Verwijderd schreef op 20 June 2003 @ 17:16:
de laatste keer heb ik hem ongeveer een half uurtje aan gehad dattie daarop bleef staan. Maar die van de orange shop stelt dat het aan de software zou liggen. If so explain me this: als ik een NIEUWE (eentje waar het plastic nog van het scherm af gerukt moest worden) SPV met mijn SIMcard aanzet krijg ik precies hetzelfde....
nieuwe simkaart?? :Y)

Verwijderd

Sja als een nieuwe telefoon met mijn oude simkaart ook blijft hangen, dan lijkt me dat aan de simkaart te liggen, toch?

• AtHomer
  • Niet online
Ik wou net ff inloggen op Share, maar ik krijg de foutmelding "Kan niet kiezen." na een lange tijd. Op MSN inloggen gaat dan ook niet.

Dat heb ik de laatste paar dagen wel vaker rond deze tijd van de dag. Zou het misschien kunnen dat er een soort piekuur is waardoor er niet genoeg capaciteit is ofzo :?

[ Voor 8% gewijzigd door AtHomer op 20-06-2003 19:54 ]

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Ik denk et.. een kennis die heeft al langer een SPV, (die had me het ook aangeraden deze boven samsung te nemen :P ) maar hij heeft problemen met msn ook..hij komt er niet op.. ik heb er overigends geen problemen mee.

Update: Een vriend van me gaat van de week (volgende dus) kijken of ze bij hem in de buurt in de orange shop een SPV keyboard hebben.. ik heb et geld al aan em over gemaakt en nu maar kijken of ze hem hebben of niet..anders wordt de vakantie saai >:) denk ik hahah

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-10 17:31

jep

AtHomer schreef op 20 June 2003 @ 19:52:
Ik wou net ff inloggen op Share, maar ik krijg de foutmelding "Kan niet kiezen." na een lange tijd. Op MSN inloggen gaat dan ook niet.

Dat heb ik de laatste paar dagen wel vaker rond deze tijd van de dag. Zou het misschien kunnen dat er een soort piekuur is waardoor er niet genoeg capaciteit is ofzo :?
Hm, kan goed. Ik kwam ook de hele tijd niet op MSN.

• Smarron
Het GPRS-netwerk is nog niet echt optimaal jammer genoeg. Ik hoop dat dit wel wat beter gaat worden, want steeds meer klanten gaan gebruik maken van GPRS.

Ik heb ook wel interesse in zo'n toetsenbordje. Verkoopt alleen de Orange-shops die dingen :?

Verwijderd

Klein probleem, ik wil een filmpje opnemen met de camera functie, heb een 256 sd card. Maar hij geeft maar aan dat ie 12 sec kan opnemen. Hiervoor kon ik max 40 sec opnemen.De sd card is overigens bijna helemaal leeg. Waar kan ik dat veranderen?

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-10 17:31

jep

Smarron schreef op 21 June 2003 @ 10:29:
Ik heb ook wel interesse in zo'n toetsenbordje. Verkoopt alleen de Orange-shops die dingen :?
Yup.

• Phoolie
  • Laatst online: 02-11 22:23
Gisteren eindelijk me 256 Mb SD kaartje binnen gehad :D

• megter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

megter

Ik zeg maar zo....

Net heb ik via outlook mijn contactpersonen gewijzigd. Hoe krijg ik deze wijzigingen ook op m'n SPV te zien? Ik heb de telefoon al gereset, maar dit helpt niet omdat waarschijnlijk outlook eerst moet synchroniseren met active sync.

"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:39

admiral866

The King Personality Disorder

er zijn van die andere camera proggels he?
Maar is er ook een manier om te zorgen dat dat ding soepeler/vaker "refreshed".
Maar van me heeft een samsung V200 (oid) en het beeld neem goed soepel over wat de camera waarneemt.
Maar zal wel niet kunnen, maar kan dat niet gefixed worden op de spv? :)

• AtHomer
  • Niet online
Misschien een beetje offtopic, maar heeft Orange niet iets als SMS bundels ofzo :?

Welk abo je ook hebt, een SMS kost altijd 0,22 euro en dat vind ik nogal wat. Hiervoor betaalde ik met T-Mobile prepaid uitgebreid maar 0,17 euro, scheelt toch weer 5 cent per bericht :| (telt lekker aan!).

• Nick39
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
MeIsTwisted schreef op 20 June 2003 @ 15:19:
[...]

wat heeft dat met dit topic te maken?
Op de eerste bladzijde van dit topic staat duidelijk dat er een aantal mensen zijn die de messenger gebruiken voor hun telefoon.
De gebruiker die dat zegt,heeft de 3650.

[ Voor 7% gewijzigd door Nick39 op 22-06-2003 12:27 ]

• Smarron
AtHomer schreef op 22 juni 2003 @ 12:19:
Misschien een beetje offtopic, maar heeft Orange niet iets als SMS bundels ofzo :?

Welk abo je ook hebt, een SMS kost altijd 0,22 euro en dat vind ik nogal wat. Hiervoor betaalde ik met T-Mobile prepaid uitgebreid maar 0,17 euro, scheelt toch weer 5 cent per bericht :| (telt lekker aan!).
Nope. Orange doet daar niet aan. Alle kosten worden uit je geldbundel betaald.

Had ook in [rml][ GPRS] Dutchtone Extended / Orange Share[/rml] gekund.

• -Nexus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-10 20:51

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

Verwijderd schreef op 21 June 2003 @ 10:34:
Klein probleem, ik wil een filmpje opnemen met de camera functie, heb een 256 sd card. Maar hij geeft maar aan dat ie 12 sec kan opnemen. Hiervoor kon ik max 40 sec opnemen.De sd card is overigens bijna helemaal leeg. Waar kan ik dat veranderen?
Misschien bij storage niet IPSM maar SD kiezen?

Verwijderd

AtHomer schreef op 20 juni 2003 @ 19:52:

Bij mij doen de nieuwsdiensten het ook al 2 dagen niet meer, MSN overigens wel.

• AtHomer
  • Niet online
Ik ben er achter gekomen dat de cam van de SPV niet erg geschikt is voor bewegende objecten :P :

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mbraams/temp/spv_bewegend.jpg

Die auto zag er dus wel een beetje anders uit ;). Ik moet er wel bij zeggen dat ik zelf meedraaide (omdat ik bang was dat het beeld weer te laat opgenomen werd).

Soms komt het ook voor dat ik een foto maak, dan krijg ik een tijdje zo'n "ff geduld" icon te zien, en dan is er ineens geen foto gemaakt en kan ik weer opnieuw knippen...

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

hehehe.. wel "snelle" foto hoor :Y)
ghehehe

ik krijg nog steeds niet die "themes" aan de praat :)

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.