Verwijderd schreef op 17 juni 2003 @ 00:23:
Even een algemene tip:
Gisteren had ik problemen met SMSjes sturen naar andere SPV's; ze werden wel verstuurd, maar de ontvanger kreeg geen inhoud van de SMS te zien; wel de afzender (ikke dus). Vandaag dus even Orange gebeld waar dat aan kon liggen; hieronder een ietwat beknopt verslag:
[HEEL VERHAAL :D]
Nou, zo ging dat nog een tijdje door... Maar, blijkbaar zit er iets dus niet goed in die SPV's; hou het in de gaten en bewaar dus ALSJEBLIEFT je bonnetjes en dergelijke. Gelukkig heb ik de mijne weer aan de praat gekregen na een paar flinke schoppen...
Over die lege smsjes:
Als je een sms stuurt die meer als 160 karakters telt genereert ie onzichtbaar enkele herkennings tekens aan het SMSje,
(zoiets van "let op dit is bericht 1/2")
nu heeft een vriendin van me een samsung geloof ik (hel blauw display, echt een dames mobiel)
en die krijgt lange smsjes niet door, korte wel...
Nokia is no problem!
daar kun je gewoon lange berichten heen sturen, het probleem ligt dus in princiepe niet bij de smartphone maar aan de andere zijde
PS ik had Orange er ook al over gebeld, en die bevolen bij een sim reset te doen:
#330*0000# en dan bellen, hiermee worden alle defaults hersteld bij je provider
je weet wel instellingen als bekend bellen etc.
Misschien had dat ook geholpen bij ons, want nu kunnen we weer smsen <160
Gitaarwerk schreef op 17 June 2003 @ 13:25:
[...]
ik zal je laten weten als ik ze heb gemaakt (ik gebruik vocoders / synths enzo om geluidjes te maken..maar ik moet eerst alles in melkaar weer zetten
ik zal als mijn icq het doet jou even toevoegen als je het niet erg vind.. dan zal ik tegen de tijd als ik wat heb je ze even laten keuren

Als je van hardhouse houd ben je zo klaar

die muziek is echt simpel te loopen met cool edit , heb nu de complete break van "livestyle - Bitte ein beat 3" als beltoon.
Is echt zo fijn als me telefoon afgaat, heb altijd moeite met opnemen
[
Voor 63% gewijzigd door
-Nexus op 17-06-2003 13:39
]