Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkanon
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

mkanon

www.kanonweb.nl

Rebels schreef op 12 June 2003 @ 22:30:
[...]

is dat picture manager?

ik zie het niet zo gauw :)

en in mail opmaak kan ik tekst invoegen en opname, maar geen foto? :?
Gewoon de optie van de "camera kiezen" die geeft dan eerst melding dat je je camera niet hebt aangesloten en dan krijg je de tumbnails. daar kies je dan file en dan "send as email"

ff screenshot gemaakt met smartSS

Afbeeldingslocatie: http://www.galaxies.nl/ss000.JPG

en ook nog een van mij "schone" desktop !

Afbeeldingslocatie: http://www.galaxies.nl/ss002.JPG

I reject your reality and substitute my own!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkanon
  • Niet online

mkanon

www.kanonweb.nl

Misschien wel leuk dat iedereen even een screenshot maakt van z'n desktop of van z'n favo applicatie ofzo.... dan kan iedereen ook een beeld vormen bij sommige besproken programma's en spellen... ik heb smartSS.cab al even op m'n server gesurfd ... http://www.galaxies.nl/SmartSS.cab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:25
admiral schreef op 13 June 2003 @ 01:25:
heeft iemand al de infrarood geprobeerd met andere telefoons?
Zat vanmiddag met een nokia 8310 te ir'en. De bedoeling was om een contact persoon in het adresboek te verzenden. Enige wat we voor elkaar kregen is dat de spv zag dat het om een 8310 ging. De contacten zijn nooit uitgewisseld :(

En over het feit dat een wav automatisch wordt opgevangen door mediaplayer.
Of hij wordt door de normale/grote mediaplayer afgespeeld of in Internet Explorer die dan zo'n mediaplayer balk links in je IE window gooit. De truuk is dan om te zorgen dat je wav in zo'n groot scherm gespeeld krijgt. En vervolgens "media opslaan als" oid kiezen.
Mocht de wav in zo'n klein scherm afspelen dan heb je de optie om in "default mediaplayer" te spelen. Waarna je dus de mogelijkheid hebt om hem op te slaan.
Ik heb gisteren een contact verstuurd naar een 6310i wat prima werkte, nummers, email-adressen en dergelijke....Als die nokia vCards ondersteund moet dat wel werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:17

admiral866

The King Personality Disorder

LosserNL schreef op 13 June 2003 @ 13:10:
[...]

Ik heb gisteren een contact verstuurd naar een 6310i wat prima werkte, nummers, email-adressen en dergelijke....Als die nokia vCards ondersteund moet dat wel werken :)
hmm. Op een gegeven moment geeft ie aan "Gere", wat dan wel Gereed zal betekenen :P
Maar als het goed is moet het dan gewerkt hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

ik heb helemaal geen bereik meer...... ik zit nu op schiphol ryk / aalsmeer... meer mensen die hier last van hebben met dutchtone? of is het gewoon mijn SPV die raar doet?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
mindcre8r schreef op 13 June 2003 @ 14:41:
ik heb helemaal geen bereik meer...... ik zit nu op schiphol ryk / aalsmeer... meer mensen die hier last van hebben met dutchtone? of is het gewoon mijn SPV die raar doet?
Dutchtone netwerk plat ? ;)

Meer mensen hebben er last van, zal wel storing zijn bij Orange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Koen Roumen schreef op 13 June 2003 @ 14:44:
[...]

Dutchtone netwerk plat ? ;)

Meer mensen hebben er last van, zal wel storing zijn bij Orange.
aha THNX! dat zal een dure grap zijn voor die lui!.. staat wel leuk op je rekening.. netwerkgarantie + 5 euro :P

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkanon
  • Niet online

mkanon

www.kanonweb.nl

ik krijg in eens fouten bij het ophalen van mijn eigen(domein) pop email :S ... (friesland)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkanon
  • Niet online

mkanon

www.kanonweb.nl

mkanon schreef op 13 June 2003 @ 15:21:
ik krijg in eens fouten bij het ophalen van mijn eigen(domein) pop email :S ... (friesland)
Hoeeeee werkt weer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren ook mijn SPV binnen en ben er erg tevreden mee... Geinig dingetje en goed te bedienen...

Vraag: ik heb op mijn SIM een goede 200 namen + telefoonnummers staan. Nou heb ik geen zin om die allemaal om te zetten naar het geheugen van mijn telefoon, ondanks dat ik aan bepaalde mensen bepaalde beltonen enzo wil toekennen. Is er een mogelijkheid om ALLE SIM-records ineens om te zetten naar de SPV??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 June 2003 @ 17:26:
Ik heb sinds gisteren ook mijn SPV binnen en ben er erg tevreden mee... Geinig dingetje en goed te bedienen...

Vraag: ik heb op mijn SIM een goede 200 namen + telefoonnummers staan. Nou heb ik geen zin om die allemaal om te zetten naar het geheugen van mijn telefoon, ondanks dat ik aan bepaalde mensen bepaalde beltonen enzo wil toekennen. Is er een mogelijkheid om ALLE SIM-records ineens om te zetten naar de SPV??
Als je bedoelt van je oude simkaart naar je nieuwe, dan zou ik ff langs een Orange shop gaan (als die in de buurt is). Ze kunnen daar zo je hele simkaart telefoonboek overzetten naar je nieuwe simkaart geloof ik.

[edit]
Je kunt ook van je simkaart al je nummers in 1 keer kopiëren naar de contactpersonen in je SPV, dus dan staat het in je telefoon zelf. Dit kan door de juiste simkaart erin te doen en dan te gaan naar "Sim Manager". Daar kun je "alles selecteren" en vervolgens kun je ervoor kiezen om ze te kopiëren naar je contactpersonen.

Dit kun je ook met een simkaart doen van een ander netwerk denk ik, ondanks de simlock. Er is een truukje voor dat hier staat beschreven, onder "Quick way" (tijdelijk op een ander netwerk) als het werkt tenminste...

[ Voor 34% gewijzigd door AtHomer op 13-06-2003 18:22 ]

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtHomer schreef op 13 June 2003 @ 18:13:
[...]

Als je bedoelt van je oude simkaart naar je nieuwe, dan zou ik ff langs een Orange shop gaan (als die in de buurt is). Ze kunnen daar zo je hele simkaart telefoonboek overzetten naar je nieuwe simkaart geloof ik.
Nee, ik hou dezelfde SIM-kaart... Maar met SIM-Manager kan je je SIM-mensen overzetten naar het interne geheugen van je telefoon.

Nou heb ik weinig trek om dat een-voor-een te gaan doen; vandaar dat ik op zoek ben naar een manier waarmee je dus in een keer je hele SIM-kaart kan kopieren naar je intern geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 juni 2003 @ 18:20:
[...]

Nee, ik hou dezelfde SIM-kaart... Maar met SIM-Manager kan je je SIM-mensen overzetten naar het interne geheugen van je telefoon.

Nou heb ik weinig trek om dat een-voor-een te gaan doen; vandaar dat ik op zoek ben naar een manier waarmee je dus in een keer je hele SIM-kaart kan kopieren naar je intern geheugen.
Zie edit met opmerking "alles selecteren" ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

mkanon schreef op 13 June 2003 @ 09:46:
[...]

Gewoon de optie van de "camera kiezen"
ik kan geen optie van de "camera kiezen" vinden :?
alleen picture manager

die screenshots van jou vind ik echt nergens terug, is dat additionele software ofzow?

kan volgens de handleiding wel via mms een mail versturen, maar dan zegt ie "kan niet verzenden" :?

best beknopte handleiding btw, ookal is het zo'n dik boek B)

[ Voor 46% gewijzigd door Rebels op 14-06-2003 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@AtHomer: Thanks, that worked...

Volgende probleempje/aandachtspuntje... Als je geen geduld hebt (zoals ik) en dus te vaak klikt, heb je al je Contacts 2x in je telefoon staan... 8)7

*edit*
Oh no... Volgende domme probleem...

Na Synchroniseren met ActiveSync, aanpassen van enkele personen in Outlook en het terug synchroniseren, staan al mijn telefoonnummers als volgt in mijn telefoon:

+31 70XXXXXXX
(dus met een spatie tussen land- en net-nummer).

Hoe ga ik dit nou weer oplossen??
*end edit*

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2003 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 June 2003 @ 20:50:
@AtHomer: Thanks, that worked...

Volgende probleempje/aandachtspuntje... Als je geen geduld hebt (zoals ik) en dus te vaak klikt, heb je al je Contacts 2x in je telefoon staan... 8)7

*edit*
Oh no... Volgende domme probleem...

Na Synchroniseren met ActiveSync, aanpassen van enkele personen in Outlook en het terug synchroniseren, staan al mijn telefoonnummers als volgt in mijn telefoon:

+31 70XXXXXXX
(dus met een spatie tussen land- en net-nummer).

Hoe ga ik dit nou weer oplossen??
*end edit*
"Moet je dat wel oplossen :? ", vraag ik me af. Werkt het bellen/SMS'sen niet op deze manier?

Voor al die dubbele contactpersonen zou ik geen oplossing weten...

[ Voor 10% gewijzigd door AtHomer op 13-06-2003 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Iedere keer als mijn telefoon voor langere tijd uitstaat en ik deze weer opnieuw aanzet weet ie de datum en de tijd niet meer. Dit terwijl de rest, waaronder mijn alarminstelling, wel bewaard blijft. Foutje in de telefoon?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een handige vraag : Is het de moeite waard om dit toestel te kopen, of kan ik beter wachten op de opvolger ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanion schreef op 13 June 2003 @ 23:06:
Iedere keer als mijn telefoon voor langere tijd uitstaat en ik deze weer opnieuw aanzet weet ie de datum en de tijd niet meer. Dit terwijl de rest, waaronder mijn alarminstelling, wel bewaard blijft. Foutje in de telefoon?
vaker gehoord inderdaad dat probleem,
12.00 en 02-02-2003???staat ie dan weer zeker?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2003 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 June 2003 @ 23:10:
Misschien een handige vraag : Is het de moeite waard om dit toestel te kopen, of kan ik beter wachten op de opvolger ?
Ligt er natuurlijk aan wat je er voor over hebt...

Ik persoonlijk heb mijn huidige Orange-contract laten verlengen (dus je houdt je eigen SIM + nummer), maar kan wel profiteren van de korting op de SPV. Ennuh, voor die paar tientjes die ik er voor betaald heb, vind ik um meer dan de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 June 2003 @ 08:43:
En die updates? ik kan op de orange.com site alleen updates vinden voor UK Switzerland France en Denemarken vinden
+
Gitaarwerk schreef op 13 juni 2003 @ 08:18:
misschien heel stom..maar is het OS engels of nederlands??
Het OS kan je in verschillende talen neerzetten; dat is het probleem niet. De update, ondanks dat mijn SPV standaard op NL stond, kunnen gewoon worden gedownload...

Het is net als een driver voor je PC; je hoeft toch ook geen NL-driver voor je modem te hebben; zolang de driver de functionaliteit maar ondersteunt/vergroot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

tnx.. maar tegen de tijd van dit antwoord heb ik deze al :D haha.. hij staat nu uitgepakt voor mijn neus :Y) , jammer dat de toetsenbordjes waren uitverkocht..die had ik er graag bijgewild..

anway... nu zit ik met die stomme mailvirussen, is het mogelijk een antivirus te halen voor dit ding? :Y)

en zou deze spv een ftp programma kunnen draaien?? dat zou namelijkl wel geweldig zijn

[ Voor 63% gewijzigd door gitaarwerk op 14-06-2003 00:31 ]

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Verwijderd schreef op 13 juni 2003 @ 23:42:
[...]

vaker gehoord inderdaad dat probleem,
12.00 en 02-02-2003???staat ie dan weer zeker?
Yep, inderdaad die datum en tijd. Is klote. :( Had me vorige week verslapen, omdat ik het toestel 's avonds in het vliegtuig had uitgezet. En in het hotel zonder ergens op te letten het alarm had ingesteld. Die ging dus mooi niet af, s'ochtends om 0800uur. Heb deze week toen ik uit het vliegtuig kwam de tijd wel meteen goed gezet... :*)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Nexus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 09:17

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

Rebels schreef op 13 June 2003 @ 20:50:
[...]

ik kan geen optie van de "camera kiezen" vinden :?
alleen picture manager

etc etc etc
klopt, ik heb ook enkel de picture manager
Het progje dat je zoekt is ook van IAstyle maar is de combi met IACAPTURE en IA ALbum!
If you have a built-in or plugged-in digital camera with IA Capture, the Camera mode is available. This allows you to capture images or video streams, choose whether or not to record audio with your video, set the timer for self-portraits, the brightness, a flicker setting, frame rate, and capture size. The maximum amount of time available for your next video capture, or the number of still images that can be captured with the available memory, is displayed for your reference.
Het staat op je Orange Add on SDkaartje, een trial tenminste,.
en een tip:

Zorg dat je hem niet verplaatst |:(

want dat heb ik dus gedaan, en na mijn hard reset (1 week na aankoop) bezit ik dit handige progje niet meer.

Als je hem hebt, mail hem alsjeblieft even naar joopdor@tiscali.nl
Zou ik waarderen, want je kan er een stuk sneller foto's mee maken omdat je niet op kies hoeft te drukken!
verder kan je filmen met geluid, en dit soort opties komen nog van pas op de loveparade >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 June 2003 @ 00:11:
[...]

+

[...]

Het OS kan je in verschillende talen neerzetten; dat is het probleem niet. De update, ondanks dat mijn SPV standaard op NL stond, kunnen gewoon worden gedownload...

Het is net als een driver voor je PC; je hoeft toch ook geen NL-driver voor je modem te hebben; zolang de driver de functionaliteit maar ondersteunt/vergroot.
Nee dat is waar maar toch maken ze op de orange site verschil in landen. En de software versies van de verschillende talen zijn ook verschillend. Maar je kan gewoon de UK update hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels

Rebels

watev?!

-Nexus schreef op 14 June 2003 @ 02:47:
[...]

Het progje dat je zoekt is ook van IAstyle maar is de combi met IACAPTURE en IA ALbum!

[...]

en een tip:

want dat heb ik dus gedaan, en na mijn hard reset (1 week na aankoop) bezit ik dit handige progje niet meer.

Zou ik waarderen, want je kan er een stuk sneller foto's mee maken omdat je niet op kies hoeft te drukken!
verder kan je filmen met geluid, en dit soort opties komen nog van pas op de loveparade >:)
kijk, hier kan ik wat mee :)

maar als ik op verzenden (van mail) klik(na de hele procedure en opmaak dus)
dan doet ie verder niks, dan sluit ie mail venster, maar lijkt mail niet echt te verzenden, krijg ook geen bevestiging oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Gitaarwerk schreef op 14 juni 2003 @ 00:28:
...

anway... nu zit ik met die stomme mailvirussen, is het mogelijk een antivirus te halen voor dit ding? :Y)

...
Voor zover ik weet zijn er nog geen virussen bekend die de SPV aan kunnen tasten, dus antivirus software is (nog) niet echt nodig lijkt me ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

AtHomer schreef op 14 juni 2003 @ 13:46:
[...]

Voor zover ik weet zijn er nog geen virussen bekend die de SPV aan kunnen tasten, dus antivirus software is (nog) niet echt nodig lijkt me ;).
kdenk ook niet echt dat ze er zullen komen

dan zou er een virus gemaakt moeten worden wat zich zowel via de SPV en outlook express bv moet kunnen verspreiden.
weinig kans

[ Voor 19% gewijzigd door MeIsTwisted op 14-06-2003 14:03 ]

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 10:53
Damn.. Het noodlot heeft toegelsagen.. Ik heb een kras op m'n scherm! Heb m'n SPV net 2 weken en nu al krassen op het schermpje.. :( En ik heb er nog zo voorzichtig mogelijk mee omgegaan ook.. Hebben jullie er ook al last van? Of ben ik de enigste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 15:23

jep

Mag ik even van de gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat die telefoon geweldig is? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

is er met geen mogelijkheid radio op de SPV te krijgen?

Als ik op de SPV radio kan ontvangen dan koop ik hem, maar zonder toch niet denk ik.

jaja, kben lastig, wil per se radio in mijn telefoon

[ Voor 3% gewijzigd door MeIsTwisted op 14-06-2003 16:11 ]

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie van de afmetingen van de SPV? past ie in een broekzak ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
MeIsTwisted schreef op 14 June 2003 @ 16:11:
is er met geen mogelijkheid radio op de SPV te krijgen?

Als ik op de SPV radio kan ontvangen dan koop ik hem, maar zonder toch niet denk ik.

jaja, kben lastig, wil per se radio in mijn telefoon
Er is geen hardware aanwezig om radiostations te ontvangen, tenzij je misschien iets met streaming audio wil doen :P. MP3's vind ik persoonlijk handiger omdat je dan zelf kan bepalen waar je naar luistert.
Verwijderd schreef op 14 June 2003 @ 16:55:
Ik neem 'em overal mee naar toe in m'n broekzak. Bevalt goed. Ik had hiervoor een Nokia 3410 en merk weinig verschil, behalve dat deze ietsjes dikker is en misschien wat zwaarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

Verwijderd schreef op 14 June 2003 @ 16:55:
Past er goed in. Zit ook niet vervelend omdat er geen antenne in zit he.
Enige wat ik soms heb is dat het scherm van die olievlekken krijgt als ie ik een spijkerbroek aan heb (wat meestal zo is als het niet zo mooi weer is).
Zijn die olievlekkige kleurtjes slecht?
Want volgens mij komt dat omdat een spijkerbroel meer druk uitoefent op het scherm dan een andere broek. Maarja als het geen kwaad kan boeit het me niet zoveel.

Het is wel zo dat die kleurtjes binnen paar minuten helemaal weg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
blakez schreef op 14 June 2003 @ 16:05:
Damn.. Het noodlot heeft toegelsagen.. Ik heb een kras op m'n scherm! Heb m'n SPV net 2 weken en nu al krassen op het schermpje.. :( En ik heb er nog zo voorzichtig mogelijk mee omgegaan ook.. Hebben jullie er ook al last van? Of ben ik de enigste?
Enige wat je er tegen kunt doen is een tasje kopen. Ik had zelf nog een tasje liggen van de Nokia3330. De 3330 is precies even groot als de SPV en het tasje past dan ook perfect. En ik heb na 4 weken nog geen enkele kras op mijn scherm. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Xanion schreef op 14 juni 2003 @ 17:34:
[...]

Enige wat je er tegen kunt doen is een tasje kopen. Ik had zelf nog een tasje liggen van de Nokia3330. De 3330 is precies even groot als de SPV en het tasje past dan ook perfect. En ik heb na 4 weken nog geen enkele kras op mijn scherm. 8)
Mijn ervaring met tasjes is dat er dan juist krassen op komen (op de lange termijn). Zodra er wat stof en ander vuil tussen het tasje en het schermpje komt en die twee bewegen wat langs elkaar heen, dan zie je na verloop van tijd lichte krasjes verschijnen.

Bij mij plakte dat transparante plastic altijd vast aan het schermpje toen ik nog een Siemens C35i had, en dan bewoog ik het tasje zodat het plastic er ff niet meer op zat. Dat hielp niet veel en het kwam er steeds weer op te zitten, maar na verloop van tijd besefte ik dat die vreemde krasjes daardoor werden veroorzaakt.

Maar misschien is het toch beter als je bang bent voor grote krassen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Tasjes, tsja. Buiten het feit dat ik het enorm lelijk vind en denk dat 't afdoet aan het uiterlijk van je toestel ben ik ook van mening dat je telefoon een gebruiksvoorwerp is waar bij onzorgvuldig gebruik nou eenmaal krasjes op komen.

Krasjes op je auto zijn ook vervelend als hij net nieuw is, maar zo gaat dat nou eenmaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:25
Ik doe mijn SPV gewoon in mijn broekzak, maar ik doe er dan geen sleutels of dergelijke in dezelfde zak. die gaan allemaal aan de andere kant. Nog geen krasjes gespot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

Wie heeft eigenlijk z'n telefoon verzekerd?
Ik heb bij belcompany zo'n standaard verzekering genomen van 5.95 per maand ofzo.
Maar heb net ff gekeken wat dat inhoud; nou daar heb je ook weinig aan :P
Bij kpn had ik destijds veel leukere mogelijkheden om te verzekere. Ook tegen verlies enzo.
Hier is het alleen zo bij diefstal met sporen van braak; tja dat schiet niet op he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand al een idee hoe je de SPV netjes in de auto kan bevestigen?? De bijbehorende car-kit vind ik iets te prijzig en de SPV hoeft wat mij betreft niet te worden opgeladen tijdens het rijden...

Duzze, ideeen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

admiral schreef op 14 juni 2003 @ 19:00:
Wie heeft eigenlijk z'n telefoon verzekerd?
Ik heb bij belcompany zo'n standaard verzekering genomen van 5.95 per maand ofzo.
Maar heb net ff gekeken wat dat inhoud; nou daar heb je ook weinig aan :P
Bij kpn had ik destijds veel leukere mogelijkheden om te verzekere. Ook tegen verlies enzo.
Hier is het alleen zo bij diefstal met sporen van braak; tja dat schiet niet op he :P
Verzekeren?? Man, sorry hoor, maar je GSM hoort bij je inboedel-verzekering! Zelfs als je in de auto zit of ergens anders bent... Het enige wat er NIET bij is verzekerd (bij een standaard inboedel) is als je um verliest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ik vind dat ding best wle lang meegaan ipv mijn samsung n620..valt toch dan wel mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 juni 2003 @ 19:46:
Heeft er iemand al een idee hoe je de SPV netjes in de auto kan bevestigen?? De bijbehorende car-kit vind ik iets te prijzig en de SPV hoeft wat mij betreft niet te worden opgeladen tijdens het rijden...

Duzze, ideeen??
Bij de Orange shop hadden ze zo'n klein houdertje met een magneet die je op je dashbord kunt plakken. Nadeel alleen is dat je op de achterkant van je SPV een klein ovaal stukje moet plakken waarmee je hem aan het houdertje klemt.
Erg simpel dingetje maar als de SPV erop zit zie je er niks van en het houdertje is vrij klein dus ik ben er blij mee.
Kreeg hem gratis . Sterker nog : ze hadden zoveel van die dingen dat ik er zelfs 10 mee kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

als ik mijn wachtwoord doe bij orange.nl, refreshed die de page alleen..ikkom er nog niet in.. ik moet eerst share installeren en op inet gaan om eerst te unlocken.. ik kan er nog even niet veel mee dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

Verwijderd schreef op 14 June 2003 @ 19:50:
[...]

Verzekeren?? Man, sorry hoor, maar je GSM hoort bij je inboedel-verzekering! Zelfs als je in de auto zit of ergens anders bent... Het enige wat er NIET bij is verzekerd (bij een standaard inboedel) is als je um verliest...
lol :P
Dat wist ik niet. Nouja heb ik nog meer kans dat m'n gestolen nec21i vergoed wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Iemand die ook al nowmms op z'n SPV werkende heeft gekregen? Ik las er net over in een ander topic in "internet & telefonie" en heb mezelf ook aangemeld voor die service.. Maar ik weet niet goed hoe ik het moet instellen op m'n SPV.. Iemand anders dit al gelukt?

Heeft er uberhaupt al eens iemand MMS berichten verzonden of ontvangen via z'n SPV? En hoeveel kost dat dan? Want op de site van Orange kan ik er ook nix over vinden.. :)

[ Voor 36% gewijzigd door blakez op 14-06-2003 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels

Rebels

watev?!

Hij verzend die fotoos gewoon niet via de mail optie :?

ik heb 20 keer geprobeerd, maar lijkt niet tewerken :'(

alles lijkt ok dus, vind alle opties, maar lijkt simpelweg niks met de mail tedoen die ik 'm opdraag :(

[ Voor 61% gewijzigd door Rebels op 15-06-2003 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 16:19

404error

Page Not Found

Verwijderd schreef op 14 June 2003 @ 19:46:

Duzze, ideeen??
Een Mr Handy setje a +/- €90 met een stadaard houdertje, heb je idd geen laadfunctie, maar ja telefoon laden in je auto is de manier om je batterij naar de @^#%^# te helpen dus dat is niet zo'n probleem....

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Weet iemand of 't eigenlijk mogelijk is om een beltoon + trilstand tegelijk te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
jep schreef op 15 June 2003 @ 12:47:
Weet iemand of 't eigenlijk mogelijk is om een beltoon + trilstand tegelijk te gebruiken?
Ja dat is gewoon mogelijk hoor en zelfs nog meer.. Ga via je programma's naar instellingen.. Daar ga je naar profielen.. Dan krijg je een rijtje met al je profielen (normaal, stil, vergadering, etc..) Ga op het profiel staan wat je wilt bewerken en klik op menu.. Kies daar voor bewerken.. Daar kan je bij Beltoontype instellen: "Beltoon, Een keer bellen, Toenemend beltoon, Trillen, Trillen en daarna beltoon, Trillen en beltoon, Stil" Dus keuze genoeg zou ik zeggen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Woeste poep, zeg ik! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Ik heb ook nog even een vraagje: Is het mogelijk om je SPV zo in te stellen, dat wanneer je hem op de cradle zet, de Internet-verbinding en WAP-verbinding automatisch overschakeld naar "Pass through connector"? Want das natuurlijk stukken makkelijker dan dat je dat zelf steeds moet veranderen.. ;)

edit:
Woei 1000ste post! :D

[ Voor 12% gewijzigd door blakez op 15-06-2003 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
blakez schreef op 15 June 2003 @ 13:29:
Ik heb ook nog even een vraagje: Is het mogelijk om je SPV zo in te stellen, dat wanneer je hem op de cradle zet, de Internet-verbinding en WAP-verbinding automatisch overschakeld naar "Pass through connector"? Want das natuurlijk stukken makkelijker dan dat je dat zelf steeds moet veranderen.. ;)

edit:
Je kunt wel de verbinding op pass-through laten staan. Als je dan gaat internetten of "Sharen" geeft 'ie de melding dat de pass-through niet beschikbaar is. Dan krijg je de vraag of er verbinding gemaakt moet worden via "Share". Als je dan ja kiest dan werkt dat dus wel, maar alleen voor Share en niet voor internet toegang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mijn email op wil halen op mijn SPV ga ik in 'Postvak In' naar Menu en wil dan E-Mail verz./Ontv. doen. Helaas kan je deze optie niet kiezen. Om dit te fiksen ga ik dan naar 'Opties' >> 'Emailinstellingen.

Dan krijg ik het volgende verhaaltje 'Momenteel synchroniseert u uw e-mail met ActiveSync. U moet dit uitschakelen vanaf het bureaublad als u IMAP of POP wilt gebruiken om uw e-mail te ontvangen nadat u de volgende opties hebt geconfigureerd. Wilt u doorgaan?'

Uiteraard kies ik voor 'Ja' en ik zit in het optiesschermpje voor mijn e-mailinstellingen ik doe Volgende >> Volgende >> Volgende >> Voltooien (Want mijn instellingen onthoud ie nog wel) Ik krijg een waarschuwing of ik berichten van de oude service wil verwijderen en ik doe 'Nee'. Ik doe nu >> Gereed. Ga weer naar Menu en de optie E-mail verz./ontv. is weer zichtbaar en ik ga mijn email verzenden en ontvange. Dit is een beetje omslachtig aangezien die dit ook zegt wanneer hij uit mijn craddle is. Weet iemand de oplossing hiervoor?

Dan nog een vraag? Heeft iemand het voor elkaar gekregen om zijn 'Hotmail' acount hier op in te voeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

zat net m'n nieuwe install van xp te tweaken. Kom ik dit tegen
Afbeeldingslocatie: http://www.flevolan.nl/images/media_explorer_disable.gif

Hier kun je dus zorgen dat je wav'jes niet meer in internet explorer gespeeld worden.
Je komt in dit menu door gpedit.msc uit te voeten. :)

[ Voor 18% gewijzigd door admiral866 op 15-06-2003 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:36
admiral schreef op 15 June 2003 @ 18:20:
[afbeelding]

Hier kun je dus zorgen dat je wav'jes niet meer in internet explorer gespeeld worden.
Sorry hoor, maar wat heeft dit te maken met de SPV :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-01-2022
blakez schreef op 15 June 2003 @ 13:29:

edit:
Ja, dat is mogelijk, dan moet je het volgende doen:

Bij Dataverbindingen:

Internet-verbinding: Automatisch.
WAP-verbinding: Automatisch.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/orangespv/images/ss010.bmp

Nu zou hij alles automatisch moeten doen, mocht het geval zijn dat het niet automatisch terug gaat als je de SPV van het cradle af haalt, zou je het volgende proberen.

-----------------------------------------------------------------------------

When setting the Internet Connection (In "Programs", "Settings", "Data Connections") to automatic, the phone - when ON the cradle - will successfully use your PC's Internet Connection (ideal if you have a fast connection), but will fail to connect successfully when OFF the cradle to the GPRS. This problem only appears to be with the Orange SPV.

All of the changes below take place in the Settings > Data Connections
control panel.

1) Change the "Internet Connection" spinner to Automatic

2) Menu > Edit Connections

3) Open the Dial-Up Connections (choose edit on the Edit Connections screen)

4) Edit "Orange CSD WAP" and change it so it connects to "WAP Network".
Press done twice to get back to the list of connection types.

5) Open the GPRS Connections

6) Edit "Orange WAP" and change it so it connects to "WAP Network". Press
done to save the change, then the home key to leave the control panel.

Thanks to Neil Emms at Microsoft for the definitive instructions here.

You may need to also do this....

1) On your PC - open ActiveSync.

2) Click Options

3) Click "Rules" and ensure that the Pass-Thru is set to use the Internet
---------------------------------------------------------------------------------

Dit werkt prima bij mij. :) :*)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
admiral schreef op 15 June 2003 @ 18:20:
[afbeelding]

En op wat voor manier heeft dit met de SPV te maken??? :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

Xanion schreef op 15 juni 2003 @ 19:00:
[...]

En op wat voor manier heeft dit met de SPV te maken??? :Z
Anders houden jullie het topic even bij ;)

Gaat er dus om dat sommigen problemen hadden dat wavjes voor ringtonen meteen in IE werden gespeeld. En hier zal dat mee verholpen worden dacht ik zo.

[ Voor 27% gewijzigd door admiral866 op 15-06-2003 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

admiral schreef op 15 juni 2003 @ 19:18:
[...]

Anders houden jullie het topic even bij ;)

Gaat er dus om dat sommigen problemen hadden dat wavjes voor ringtonen meteen in IE werden gespeeld. En hier zal dat mee verholpen worden dacht ik zo.
Konden ze niet gewoon 'Save as' doen ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien er net niet werd gereageerd post ik mijn verhaaltje nog maar een keeer, zonde van mijn typwerk anders :+

'Als ik mijn email op wil halen op mijn SPV ga ik in 'Postvak In' naar Menu en wil dan E-Mail verz./Ontv. doen. Helaas kan je deze optie niet kiezen. Om dit te fiksen ga ik dan naar 'Opties' >> 'Emailinstellingen.

Dan krijg ik het volgende verhaaltje 'Momenteel synchroniseert u uw e-mail met ActiveSync. U moet dit uitschakelen vanaf het bureaublad als u IMAP of POP wilt gebruiken om uw e-mail te ontvangen nadat u de volgende opties hebt geconfigureerd. Wilt u doorgaan?'

Uiteraard kies ik voor 'Ja' en ik zit in het optiesschermpje voor mijn e-mailinstellingen ik doe Volgende >> Volgende >> Volgende >> Voltooien (Want mijn instellingen onthoud ie nog wel) Ik krijg een waarschuwing of ik berichten van de oude service wil verwijderen en ik doe 'Nee'. Ik doe nu >> Gereed. Ga weer naar Menu en de optie E-mail verz./ontv. is weer zichtbaar en ik ga mijn email verzenden en ontvange. Dit is een beetje omslachtig aangezien die dit ook zegt wanneer hij uit mijn craddle is. Weet iemand de oplossing hiervoor?

Dan nog een vraag? Heeft iemand het voor elkaar gekregen om zijn 'Hotmail' acount hier op in te voeren?'

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2003 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

zijn er WLAN kaartjes al te krijgen voor de SPV? en zo ja.. kan die dus het internetten overnemen van gprs? (nu hebben we et wel over de spv ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Admiral, thanxxx voor je meedenken. Ik had inderdaad problemen met het downloaden van de ringtones voor CoolSmartPhone. Ik heb gedaan zoals je aangaf. Bij mij zag het er iets anders uit (p.s. ik heb XP Prof. nederl.). Maar helaas, het werkt niet.
Ik heb het wel voor elkaar gekregen op m'n laptop. Daar gaf ie inderdaad aan openen of opslaan blablabla. Op m'n hoofdcompu echter niet, zelfs geef SAVE AS anders had ik dat natuurlijk wel gedaan. Zodra ik de download aanklikte ging ie afspelen in de mediaplayer. Denk dat daar een verkeerde instelling inzit. Heb WMP 9.0 met Bonus Pack. Krijg het niet voor elkaar.
Alle tips echter nog welkom, en het had toch wel indirect met de SPV te maken.

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 June 2003 @ 21:54:
Admiral, thanxxx voor je meedenken. Ik had inderdaad problemen met het downloaden van de ringtones voor CoolSmartPhone. Ik heb gedaan zoals je aangaf. Bij mij zag het er iets anders uit (p.s. ik heb XP Prof. nederl.). Maar helaas, het werkt niet.
Ik heb het wel voor elkaar gekregen op m'n laptop. Daar gaf ie inderdaad aan openen of opslaan blablabla. Op m'n hoofdcompu echter niet, zelfs geef SAVE AS anders had ik dat natuurlijk wel gedaan. Zodra ik de download aanklikte ging ie afspelen in de mediaplayer. Denk dat daar een verkeerde instelling inzit. Heb WMP 9.0 met Bonus Pack. Krijg het niet voor elkaar.
Alle tips echter nog welkom, en het had toch wel indirect met de SPV te maken.

Groetjes
Als je met de rechter muisknop op een link van een WAV bestand klikt, in plaats van de linker muisknop, krijg je zo'n menuutje waarin staat "Doel opslaan als...". Of werkte dat ook niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee AtHomer, dat was grijs en zoals je weet kan je het dan niet activeren. Vreemd maar waar. Als jullie muziek op de SPV willen zetten werken jullie dan Met Windows Media Player, Winamp, o.i.d. Heb ook al gemerkt dat slepen in de verkenner (in dan bedoel ik niet de WAV bestandjes) maar gewoon MP3'tjes of WMA-bestanden ook niet lukt. Dus (zodra ik met het bestandje boven de map (Storagecard) hang krijg ik een verbodsbordje. Dus eerst maar save as en dan naar de WMA-player dan copy en dan de link naar het draagbare apparaat aanklikken. Dit werkte dus weer niet met m'n WAV'jes, die moesten in de Sound-map en als ik ze daarheen wilde copiëren gaf ie een foutmelding. Snappen jullie hem nog!!!!!!!!! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

Verwijderd schreef op 15 June 2003 @ 17:30:
Als ik mijn email op wil halen op mijn SPV ga ik in 'Postvak In' naar Menu en wil dan E-Mail verz./Ontv. doen. Helaas kan je deze optie niet kiezen. Om dit te fiksen ga ik dan naar 'Opties' >> 'Emailinstellingen.
...
Verwijderd schreef op 15 June 2003 @ 19:46:
Aangezien er net niet werd gereageerd post ik mijn verhaaltje nog maar een keeer, zonde van mijn typwerk anders :+

'Als ik mijn email op wil halen op mijn SPV ga ik in 'Postvak In' naar Menu en wil dan E-Mail verz./Ontv. doen. Helaas kan je deze optie niet kiezen. Om dit te fiksen ga ik dan naar 'Opties' >> 'Emailinstellingen.
...
Een beetje geduld is fijner, niet na twee uur je vraag weer herhalen, dit is een forum, geen chatbox, gedraag je dan ook zo!!!!

[ Voor 55% gewijzigd door 404error op 16-06-2003 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

Nou, dan moet de volgende manier het op lossen anders klopt er iets niet

Ooit heb je een keer aangegeven dat je altijd die wavjes in de media bar in IE wil hebben. Om dat ongedaan te maken doe je het volgende. Open een wavje zodat je die media bar krijgt.
Dan klik je op het knopje dat is uit de bar springt, net onder het rode kruisje rechts bovenin. Vervolgens klik je op het drop down menuutje waar de titel van het liedje staat. Dan in een submenuutje haal je het vinkje weg bij "Play web media in the bar", wat dus bij jouw NL zal zijn :)

Afbeeldingslocatie: http://www.flevolan.nl/images/media_explorer_disable2.gif

Nu moet het goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkanon
  • Niet online

mkanon

www.kanonweb.nl

-Nexus schreef op 14 juni 2003 @ 02:47:
[...]

[...]

en een tip:

Bij mij heet dat idd ia capture zag het eerst niet staan, maar in m'n menu noemt ie het camera :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels

Rebels

watev?!

mkanon schreef op 16 June 2003 @ 09:09:
[...]

Bij mij heet dat idd ia capture zag het eerst niet staan, maar in m'n menu noemt ie het camera :S
idd, maar nog verzend ie 'm niet via mail bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

megter

Ik zeg maar zo....

kheb een paar dagen geleden de emblaze player gedownload (0range media). Weet iemand waar je de mp3'tjes moet zetten zodat hij ze herkent?

[ Voor 5% gewijzigd door megter op 16-06-2003 21:00 ]

"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:08
megter schreef op 16 June 2003 @ 15:14:
kheb een paar geleden de emblaze player gedownload (0range media). Weet iemand waar je de mp3'tjes moet zetten zodat hij ze herkent?
My documents o.i.d. Anders gewoon op je flashkaartje.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

megter

Ik zeg maar zo....

Ik heb ze al in My documents gezet, in My Sounds (beide op de SD-kaart). Ook heb ik ze al in de telefoon zelf gezet maar hij herkent ze simpelweg niet.

"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ik weet zelf niet hoe ik .cab bestanden kan isntalleren.. ik heb zoal een snes/nes emulatortje..maar net als alle andere.cab bestanden lukt et me niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Gitaarwerk schreef op 16 June 2003 @ 21:56:
ik weet zelf niet hoe ik .cab bestanden kan isntalleren.. ik heb zoal een snes/nes emulatortje..maar net als alle andere.cab bestanden lukt et me niet :)
.cab bestanden installeren
Of bedoelde je iets anders?

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

nee, perfect..dat bedoelde ik..
(misschien heb ik deze over het hoofd gezien bij het lezen van dit topic :? )

iig bedankt! :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een algemene tip:

Gisteren had ik problemen met SMSjes sturen naar andere SPV's; ze werden wel verstuurd, maar de ontvanger kreeg geen inhoud van de SMS te zien; wel de afzender (ikke dus). Vandaag dus even Orange gebeld waar dat aan kon liggen; hieronder een ietwat beknopt verslag:

O = Orange-medewerker; M = ikke

M: Mijn SPV stuurt lege SMSjes.
O: Sinds wanneer?
M: Sinds gister, maar dat was ook de eerste keer dat ik het probeerde.
O: En naar wie?? Mensen van Orange of andere providers?
M: Orange; een heleboel kennissen zitten bij Orange.
O: Oh, wacht even...
<5 minuten stilte>
O: Ben ik weer; kunt U het proberen met een andere telefoon?
M: Ja, dat kan wel, maar tot eergisteren ging dat gewoon goed.
O: Oh, euh, kunt U het nogmaals proberen met die andere; dan bel ik U zo terug.
<5 minuten later>
O: Daar ben ik weer... En??
M: Ja, alles ging goed met mijn andere GSM.
O: Nou, dan moet je je fabrieksinstellingen terugzetten, maar bent U wel alle gegevens kwijt.
M: WTF?? En als dat nou ook niet werkt?
O: Dan moet U de telefoon omruilen via onze koeriersdienst.
M: En als die dan OOK niet werkt?
O: Dan moet U de telefoon omruilen via onze koeriersdienst.

Nou, zo ging dat nog een tijdje door... Maar, blijkbaar zit er iets dus niet goed in die SPV's; hou het in de gaten en bewaar dus ALSJEBLIEFT je bonnetjes en dergelijke. Gelukkig heb ik de mijne weer aan de praat gekregen na een paar flinke schoppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even wat links; sorry als ik nu een dubbel-post doe; ik kreeg ze via mail van een Orange-medewerker/vriendin...

Speed reader for Inbox
Notepad, telnet en meer applicaties
Algemene SPV-site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 00:43:
Nog even wat links; sorry als ik nu een dubbel-post doe; ik kreeg ze via mail van een Orange-medewerker/vriendin...

Speed reader for Inbox
Notepad, telnet en meer applicaties
Algemene SPV-site
Die 1e link zet ik er niet bij, is gewoon software dat geld kost. Zo kunnen we elke applicatie of game wel toevoegen. De laatste komt erin ! Thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

* gitaarwerk gaat binnenkort loads of skins bouwen zodra mijn homepage af is

*zucht, dat gaat dan wel nog ff duren, aangezien ik veeleisend ben met een homepage :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 13:16

m0nk

16-09-2003 15.15

* m0nk is bezig aan een gsm beltonen website met een gratis stuk spv erin, maar zoo druk...

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
* Smarron had een paar ringtones gemaakt en was benieuwd of iemand ze al uit had geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar je nog 256MB SD Cards kun krijgen. Heb nu zo'n 10 leveranciers uit de pricewatch gemaild en niemand heeft ze op voorraad of kan ze binnen een redelijke termijn leveren... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
mijn 2 weken geleden rechtstreeks gekocht by Mycom in de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Smarron schreef op 17 June 2003 @ 10:55:
[...]
* Smarron had een paar ringtones gemaakt en was benieuwd of iemand ze al uit had geprobeerd.
jep.. maar ze clippen als een gek.. pas ze liever even wat aan denk ik :)

even voor de duidelijkheid..ga ik geen mp3's bewerken ofzow.. Ik ga zelf bouwen in de studio :D maar dat komt later..btw..heel men studio ligt ook uit melkaar op dit moment.. ben even aan het verbouwen voor een paar weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
Gitaarwerk schreef op 17 June 2003 @ 12:31:
jep.. maar ze clippen als een gek.. pas ze liever even wat aan denk ik :)

even voor de duidelijkheid..ga ik geen mp3's bewerken ofzow.. Ik ga zelf bouwen in de studio :D maar dat komt later..btw..heel men studio ligt ook uit melkaar op dit moment.. ben even aan het verbouwen voor een paar weken
Bij mij doen ze het echt perfect. Ring volume op 4 en schrikken maar! :D Het was ook maar een testje, maar ik vind ze wel kewl.

Ben benieuwd naar jouw ringtones!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Smarron schreef op 17 June 2003 @ 13:23:
[...]
Bij mij doen ze het echt perfect. Ring volume op 4 en schrikken maar! :D Het was ook maar een testje, maar ik vind ze wel kewl.

Ben benieuwd naar jouw ringtones!
ik zal je laten weten als ik ze heb gemaakt (ik gebruik vocoders / synths enzo om geluidjes te maken..maar ik moet eerst alles in melkaar weer zetten :D

ik zal als mijn icq het doet jou even toevoegen als je het niet erg vind.. dan zal ik tegen de tijd als ik wat heb je ze even laten keuren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Nexus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 09:17

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

Verwijderd schreef op 17 juni 2003 @ 00:23:
Even een algemene tip:

Gisteren had ik problemen met SMSjes sturen naar andere SPV's; ze werden wel verstuurd, maar de ontvanger kreeg geen inhoud van de SMS te zien; wel de afzender (ikke dus). Vandaag dus even Orange gebeld waar dat aan kon liggen; hieronder een ietwat beknopt verslag:

[HEEL VERHAAL :D]
Nou, zo ging dat nog een tijdje door... Maar, blijkbaar zit er iets dus niet goed in die SPV's; hou het in de gaten en bewaar dus ALSJEBLIEFT je bonnetjes en dergelijke. Gelukkig heb ik de mijne weer aan de praat gekregen na een paar flinke schoppen...
Over die lege smsjes:
Als je een sms stuurt die meer als 160 karakters telt genereert ie onzichtbaar enkele herkennings tekens aan het SMSje,
(zoiets van "let op dit is bericht 1/2")
nu heeft een vriendin van me een samsung geloof ik (hel blauw display, echt een dames mobiel)

en die krijgt lange smsjes niet door, korte wel...

Nokia is no problem!
daar kun je gewoon lange berichten heen sturen, het probleem ligt dus in princiepe niet bij de smartphone maar aan de andere zijde

PS ik had Orange er ook al over gebeld, en die bevolen bij een sim reset te doen:

#330*0000# en dan bellen, hiermee worden alle defaults hersteld bij je provider
je weet wel instellingen als bekend bellen etc.

Misschien had dat ook geholpen bij ons, want nu kunnen we weer smsen <160
Gitaarwerk schreef op 17 June 2003 @ 13:25:
[...]

ik zal je laten weten als ik ze heb gemaakt (ik gebruik vocoders / synths enzo om geluidjes te maken..maar ik moet eerst alles in melkaar weer zetten :D

ik zal als mijn icq het doet jou even toevoegen als je het niet erg vind.. dan zal ik tegen de tijd als ik wat heb je ze even laten keuren :D
Als je van hardhouse houd ben je zo klaar :)
die muziek is echt simpel te loopen met cool edit , heb nu de complete break van "livestyle - Bitte ein beat 3" als beltoon.

Is echt zo fijn als me telefoon afgaat, heb altijd moeite met opnemen

[ Voor 63% gewijzigd door -Nexus op 17-06-2003 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op 17 June 2003 @ 10:55:
[...]
Ja en nee... Aangezien ik zelf een dance-liefhebber ben, was ik niet helemaal kapot van System F en Hardstyle God, maar dat heb ik opgelost door even de Shockers 2003 CD te rippen en te knippen...

Anyway, wat ik wel heeeeel erg op prijs zou stellen als Smarron/others linkjes hebben naar GOEDE en LUIDE alarm-signalen; ik slaap namelijk nogal vast (vandaar dat ik ook nu pas online ben 8)7 )...
Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 11:43:
Weet iemand waar je nog 256MB SD Cards kun krijgen. Heb nu zo'n 10 leveranciers uit de pricewatch gemaild en niemand heeft ze op voorraad of kan ze binnen een redelijke termijn leveren... :/
Dixons heeft ze ook op voorraad; alsmede Dynabyte (tenminste; in Leiden wel)...

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
  • Laatst online: 20-12-2021
ik ben dus ook van plan een SPV aan te schaffen. ik zit nog te twijfelen tussen een €20,- of €30,- 2 jarig abonnement.

ik ga hem denk ik bij vivacom bestellen omdat hij daar het goedkoopste is:
2 jarig €20 = € 219,44 incl btw en verz kosten
2 jarig €30 = € 153,99 incl btw en verz kosten

of weten jullie (een betrouwbare) winkel waar hij nog goedkoper is?

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Ik heb nog twee vragen over SMS'jes. Ik moet iedere keer weer opnieuw de "ontvangstbevestiging" aanvinken. Kan dat niet standaard aan?

En ik heb nergens gevonden hoe je de geldigheidstermijn van SMS'jes in kan stellen... Of kan dat niet :? Zonee, weet iemand dan wat de standaard SMS verval termijn bij Orange is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Wie kan mij uitleggen hoe ik een IRDA verbinding maakt met een laptop? Ik heb hier een laptop staan die dat ondersteund en m'n SPV ligt ernaast, maar je moet natuurlijk eerst 't één en ander voor instellen.. Alleen zou ik niet weten wat? Misschien heeft één van jullie daar wat meer ervaring mee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

blakez schreef op 17 June 2003 @ 17:52:
Wie kan mij uitleggen hoe ik een IRDA verbinding maakt met een laptop? Ik heb hier een laptop staan die dat ondersteund en m'n SPV ligt ernaast, maar je moet natuurlijk eerst 't één en ander voor instellen.. Alleen zou ik niet weten wat? Misschien heeft één van jullie daar wat meer ervaring mee? :)
Niets, normaliter. Gewoon er naast leggen en gaan met die banaan. Eventueel met dat orange tooltje voor GPRS. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eyebite
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-11-2020

eyebite

blakez schreef op 17 juni 2003 @ 17:52:
op de spv: programmas -> activesync -> menu -> verbinden via irda

Sara Goldfarb has left the building

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

Of je klikt op het Engelse vlaggetje op de pagina natuurlijk, is hij ook engels... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

-Nexus schreef op 17 June 2003 @ 13:29:
[...]

Als je van hardhouse houd ben je zo klaar :)
die muziek is echt simpel te loopen met cool edit , heb nu de complete break van "livestyle - Bitte ein beat 3" als beltoon.

Is echt zo fijn als me telefoon afgaat, heb altijd moeite met opnemen
Hehehe.. das mogelijk :Y) btw..alles wat electronisch ongeveer gemaakt is is verschrikkelijk makkelijk te loopen..
anyway.. Ik had ook meer "sms" toontjes bedoeld
van die samsung ( :9~)achtige weet je wel :)

toch wel erg 1337, die wavjes :)
Matsie schreef op 17 June 2003 @ 16:18:
ik ben dus ook van plan een SPV aan te schaffen. ik zit nog te twijfelen tussen een €20,- of €30,- 2 jarig abonnement.

Tja, geen verzend kosten en alles inbegrepen..maar
een 2 jarig 30 abbo bij Belcompany kost ie 90 euro
en een 1 jarig 30 kost die 180
dit is nu een actieperiode.. dus moet je snel zijn, anders kost ie inderdaad weer duurder.. (weet niet hoe lang de actie duurt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cage
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 09:00
Matsie schreef op 17 June 2003 @ 16:18:

Bij belcompany http://www.belcompany.nl/...dritems/detail/194000.htm
kost hij met een 2 jarig Orange €30 --> €89.99, hier betaal je alleen wel €25,- aansluitkosten en je moet hem zelf ophalen. Maar het is wel een stuk goedkoper. Wel een voordeel is dat je je garantie makkelijker kunt claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

die 25 euro betaal je trouwends overal bij hoor ;) deze zijn geen aansluit kosten, maar sim kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
  • Laatst online: 20-12-2021
maar daar kan je als 17 jarige geen abo afsluiten of wel (op de site staat niks over die minderjarige machtiging)

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.