Ze hebben de opvouwbare toetsenborden nu bij de Orange Shop. Voor iets van € 64.
Verwijderd
AtHomer, nogmaals bedankt voor je tips. Je gelooft het niet, maar ik had de eerste dag de phone al geunlocked. Fluitje van een cent. Dacht dat ik de hele waslijst met dingen moest doorlopen maar ging heel makkelijk. Maar heb daarna (of daarvoor) dat weet ik ff niet meer ook nog een update uitgevoerd. Las ook ergens op dit forum dat je kans had dat je de lock er dan weer op kreeg. Nogmaals een domme vraag, kan ik dit ergens zien, of ie weer gelocked is, of merk ik dat pas als ik progjes ga installeren. Weet je dat misschien. Ik zal de Task Manager en Smart Explorer gaan downloaden. Alleen in welke map/submap/directory moet ik ze vervolgens neer zetten. Met behulp van Actyve Sync en dan.......
Ook heb ik nog een progje op de phone staan All-explorer SPE (denk via de update of via de meegelevede SD-card) weet ik niet meer. Kan die er dan af? werkt trouwens ook niet als ik die aanklik krijg ik de foutmelding dat er onderdelen niet te vinden zijn en dat ik er voor moet zorgen dat het pad en de bestandsnaam juist zijn en alle vereiste bibliotheken beschikbaar. Zegt je (of iemand anders natuurlijk) ook wat
Alvast maar weer bedankt
Ook heb ik nog een progje op de phone staan All-explorer SPE (denk via de update of via de meegelevede SD-card) weet ik niet meer. Kan die er dan af? werkt trouwens ook niet als ik die aanklik krijg ik de foutmelding dat er onderdelen niet te vinden zijn en dat ik er voor moet zorgen dat het pad en de bestandsnaam juist zijn en alle vereiste bibliotheken beschikbaar. Zegt je (of iemand anders natuurlijk) ook wat
Alvast maar weer bedankt
De foutmelding die je krijgt bij de All-explorer SPE is waarschijnlijk doordat je het geïnstalleerd had op de storage card, waarna je handmatig de files hebt verwijderd. Maar dat kan natuurlijk ook op het toestel zelf zijn. Je kunt het normaalgesproken verwijderen door te gaan naar: "programma's > instellingen > programma's verw." (of zoiets).Verwijderd schreef op 08 juni 2003 @ 23:31:
Hee, 'k heb de Task (via de Windows methode) en de Smart explorer er zelf op geïnstalleerd. Is volgens mij goed gegaan. Leuke site trouwens, waar halen jullie nou al die info vandaan, of puzzel je dat zelf allemaal uit. Deze site heeft me een heel eind op weg geholpen.
Zelf vind ik http://www.coolsmartphone.com/index.php een hele complete en handige site.
[ Voor 6% gewijzigd door AtHomer op 09-06-2003 09:50 ]
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
k, beter dan!Verwijderd schreef op 08 June 2003 @ 18:22:
Ze hebben de opvouwbare toetsenborden nu bij de Orange Shop. Voor iets van € 64.
morgen haluh
kheb na lezen van het topic nog een paar (misschien wel stomme vragen), maar het is me toch allemaal niet helemaal duidelijk:
heeft hij nou radio? zoja, hoe is ontvangst?
hoe kan je alles aanklikken? via toetsenbord?
zit er een NL woordenboek op voor sms? (zo nee, is dat te installeren)
[ Voor 15% gewijzigd door MeIsTwisted op 09-06-2003 13:51 ]
Multimonitor is relax :P
Verwijderd
Hey, Wat zag ik nou op de orange-site???
Ze hebben de SPV "stiekem" 50 € duurder gemaakt... (those bastardos)
Of hebben ze gewoon de aanbieding wat "minder aantrekkelijk" gemaakt?
Verwijderd
Hij heeft geen radio. Je kan alles (in 't menu?) aanklikken via de middelste knop. En er zit T9 op voor SMS en email.MeIsTwisted schreef op 09 juni 2003 @ 13:36:
kheb na lezen van het topic nog een paar (misschien wel stomme vragen), maar het is me toch allemaal niet helemaal duidelijk:
De toestelsubsidie is gewoon wat verlaagd... Helaas pindakaas, maar het is niet altijd feest.Hey, Wat zag ik nou op de orange-site???
En dan willen we hier natuurlijk direct een "first impression" ervan, daarna natuurlijk de "review" en als laatste je "conlusie"..
ik haal 'm morgen, teminste hier wordt net gezegd dat ie verkrijgbaar isblakez schreef op 09 juni 2003 @ 16:49:
[...]
En dan willen we hier natuurlijk direct een "first impression" ervan, daarna natuurlijk de "review" en als laatste je "conlusie"..Maar ff zonder dollen, ik ben dus ook wel benieuwd naar zo'n toetsenbordje.. Lijkt me best wel handig moet ik zeggen.. En 't is natuurlijk een vette gadget.. Een oprolbaar toetsenbord..
ik heb ook een tasje nodig
Verwijderd
Om je morgen niet teleur te stellen... Ik heb 'm gezien in Rotterdam (Beursplein). Geen garantie dus dat 'ie over verkrijgbaar is!
Zou dit werken?
Tot EUR 79,- korting op de SPV van Orange!
Iedereen die gedurende de actieperiode een 2-jarig Orange Free abonnement afsluit, krijgt de gehele, of een gedeelte van de aanschafprijs teruggestort op zijn of haar SNS privérekening. De hoogte van uw korting hangt af van uw abonnementskeuze
Welke korting krijg ik?
Bij een 2-jarig Orange Free EUR 30 abonnement betaalt u bij aflevering EUR 129,-. Hiervan krijgt u later EUR 40,- teruggestort op uw (nieuwe) SNS privérekening.
Bij een 2-jarig Orange Free EUR 40 abonnement betaalt u bij aflevering EUR 79,-. Dit volledige bedrag, dus EUR 79,-, krijgt u later teruggestort op uw (nieuwe) SNS privérekening.
Bij een 2-jarig Orange Free EUR 60 abonnement betaalt u bij aflevering EUR 49,-. Ook dit volledige bedrag, dus EUR 49,-, krijgt u later teruggestort op uw (nieuwe) SNS privérekening.
Heb 3 weken geleden een spv aangeschaft. Ga nu proberen een rekening bij SNS-bank te openen en kijken of ik mijn 79euro dan terug krijg.
Zogauw ik die 79euro terugheb zeg ik de rekening wel weer op.
Iedereen die gedurende de actieperiode een 2-jarig Orange Free abonnement afsluit, krijgt de gehele, of een gedeelte van de aanschafprijs teruggestort op zijn of haar SNS privérekening. De hoogte van uw korting hangt af van uw abonnementskeuze
Welke korting krijg ik?
Bij een 2-jarig Orange Free EUR 30 abonnement betaalt u bij aflevering EUR 129,-. Hiervan krijgt u later EUR 40,- teruggestort op uw (nieuwe) SNS privérekening.
Bij een 2-jarig Orange Free EUR 40 abonnement betaalt u bij aflevering EUR 79,-. Dit volledige bedrag, dus EUR 79,-, krijgt u later teruggestort op uw (nieuwe) SNS privérekening.
Bij een 2-jarig Orange Free EUR 60 abonnement betaalt u bij aflevering EUR 49,-. Ook dit volledige bedrag, dus EUR 49,-, krijgt u later teruggestort op uw (nieuwe) SNS privérekening.
Heb 3 weken geleden een spv aangeschaft. Ga nu proberen een rekening bij SNS-bank te openen en kijken of ik mijn 79euro dan terug krijg.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
ik denk dat je weinig kans hebt. waarschijnlijk zal je die rekening ook wel een jaar moeten houden ofzo. En als je die SPV al hebt, zal het waarschijnlijk ook niet gelden, maar je kan natuurlijk altijd proberenXanion schreef op 10 June 2003 @ 09:36:
Zou dit werken?
Welke korting krijg ik?
Heb 3 weken geleden een spv aangeschaft. Ga nu proberen een rekening bij SNS-bank te openen en kijken of ik mijn 79euro dan terug krijg.Zogauw ik die 79euro terugheb zeg ik de rekening wel weer op.
quote openingspost deel 2:
Voice dialling yes
Kan iemand mij vertellen waar ik dat kan vinden? Heb volgens mij alle menu's al doorgespit, maar zie niets over voice dialing
Voice dialling yes
Kan iemand mij vertellen waar ik dat kan vinden? Heb volgens mij alle menu's al doorgespit, maar zie niets over voice dialing
"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"
Ben ik ook wel in geinteresseerd ja. Alleen zijn er geen adapters die gewoon van 2.5 naar 3.5 mm gaan?eyebite schreef op 10 June 2003 @ 12:46:
weet iemand waar in nederland de kop telefoon adapter voor de spv
te koop is?
misschien een IA?
Want deze gaat dus van 2.5 naar 3.5 en 2.5. Beetje zinloos groot wordt dat adaptertje dan.
ik heb een paar weken terug mijn spv geunlocked via de developers.orange.com website. Ging allemaal prima, totdat ik die keyboard update gedaan had.
Sinds die tijd is hij gewoon weer gelocked. Nu las ik hier dat een aantal van jullie je svp gewoon weer geunlocked hadden, zonder problemen. Ik heb na die update ook een aantal maal geprobeerd mijn svp weer te unlocken. Ik doe dit gewoon via de Orange site, echter krijg ik niet het bericht op mijn telefoon. Zijn er meer mensen die nu weer/nog met een gelockte spv rondlopen? Of weet iemand de oplossing om hem alsnog te unlocken?
Sinds die tijd is hij gewoon weer gelocked. Nu las ik hier dat een aantal van jullie je svp gewoon weer geunlocked hadden, zonder problemen. Ik heb na die update ook een aantal maal geprobeerd mijn svp weer te unlocken. Ik doe dit gewoon via de Orange site, echter krijg ik niet het bericht op mijn telefoon. Zijn er meer mensen die nu weer/nog met een gelockte spv rondlopen? Of weet iemand de oplossing om hem alsnog te unlocken?
Doe hem nog eens en ipv van hem te unlocken, eerst even de lock optie kiezen. Dan krijg je als het goed is een berichtje, waarna je de unlock keuze weer moet doen.henk83 schreef op 10 juni 2003 @ 13:26:
ik heb een paar weken terug mijn spv geunlocked via de developers.orange.com website. Ging allemaal prima, totdat ik die keyboard update gedaan had.
Er is btw wederom een update, ditmaal valt hij onder de critical updates. Iemand deze al geprobeerd ?
[ Voor 6% gewijzigd door Smarron op 10-06-2003 13:41 ]
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Smarron, bedankt!Smarron schreef op 10 June 2003 @ 13:40:
[...]
Doe hem nog eens en ipv van hem te unlocken, eerst even de lock optie kiezen. Dan krijg je als het goed is een berichtje, waarna je de unlock keuze weer moet doen.
Er is btw wederom een update, ditmaal valt hij onder de critical updates. Iemand deze al geprobeerd ?

Ik heb vandaag die update gedaan, is ook een keyboard update. Maargoed ik heb er geen opvouwkeyboard bij. Dus geen idee of er verder iets is aangepast.
heheeh Smarron, ik wacht dit keer eens lekker af....heb niet weer zin in een software lock.
@henk83, hetgeen Smarron zegt, heb ik ook gedaan, gewoon je toestel laten locken via die site en daarna unlocken, daarna krijg je (max 3 dage bij mij) weer een bericht.
@henk83, hetgeen Smarron zegt, heb ik ook gedaan, gewoon je toestel laten locken via die site en daarna unlocken, daarna krijg je (max 3 dage bij mij) weer een bericht.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd
Mensen,
Ik probeerde een skin te installeren die ik had gedownload van www.coolsmartphone.com. Maar ik kreeg een foutmelding. Ik had de skin ge'activesync't naar mijn telefoon. Naar het accesoires menu om precies te zijn. Wanner ik deze dan activeer (het was een hme file) krijg ik de melding dat ik niet de juiste systeemmachtiging heb. De applicatie lock is er wel af, want andere programma's kan ik wel gewoon uitvoeren. Weet iemand wat dit is en wat ik er aan kan doen. Ik heb al gezocht op het forum maar ik kon er nog niks over vinden.
Ik hoop dat iemand het antwoord weet.
Ik probeerde een skin te installeren die ik had gedownload van www.coolsmartphone.com. Maar ik kreeg een foutmelding. Ik had de skin ge'activesync't naar mijn telefoon. Naar het accesoires menu om precies te zijn. Wanner ik deze dan activeer (het was een hme file) krijg ik de melding dat ik niet de juiste systeemmachtiging heb. De applicatie lock is er wel af, want andere programma's kan ik wel gewoon uitvoeren. Weet iemand wat dit is en wat ik er aan kan doen. Ik heb al gezocht op het forum maar ik kon er nog niks over vinden.
Ik hoop dat iemand het antwoord weet.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2003 14:15 ]
haha, duurde hier ongeveer 5 minuten. Die update zorgde hier niet voor een nieuwe lock. Volgens mij kun je hem gewoon updaten.Nitai schreef op 10 juni 2003 @ 13:54:
heheeh Smarron, ik wacht dit keer eens lekker af....heb niet weer zin in een software lock.
op de een of andere manier krijg ik mijn SPV, niet van het profiel hoofdtelefoon af. Ook al probeer ik hoofdtelefoon te annuleren of een andere te keizen , het vinkje blijft muurvast achter hoofdtelefoon staan.
Wie weet de oplossing?
Wie weet de oplossing?
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
hahaha hmfpfff.... dat is niet grappig, kijk maar op coolsmartphoneSpice schreef op 10 juni 2003 @ 14:07:
op de een of andere manier krijg ik mijn SPV, niet van het profiel hoofdtelefoon af. Ook al probeer ik hoofdtelefoon te annuleren of een andere te keizen , het vinkje blijft muurvast achter hoofdtelefoon staan.
Wie weet de oplossing?
http://www.coolsmartphone.com/stuck-in-headset.htm
edit: voor mensen die dit nog niet weten, als je je headset eruit trekt, doe het langzaam!! er zit een contactje in wat niet altijd 'getriggerd' wordt.....
[ Voor 15% gewijzigd door eyebite op 10-06-2003 14:21 ]
Sara Goldfarb has left the building
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Zo, ik heb 'm 
69,95
de doos:

Er zitten maar 2 dingen in de doos
ik rook meteen dat het echt leer was en dat staat ook in de handleiding

je moet dus eerst je SPV geschikt maken voor het toetsenbordje dmv een orange update, die download dan een cab, die installen duurt wel 10 minuten
ik d8 eerst dat je je spv ook in dat ding kon opbergen, maar dat is dus niet, een plastic uitklapbaar houdertje wordt in het midden opgeborgen(opgerolde toestand)

2:

3:

klaar \o/

en dan werkt ie dus!, echt ideaal!
zo groot is ie dus ongeveer:

en opgerold:

ow btw, je moet weer opnieuw unlocken na keybord driver instal
edit, ehehe, iets enthousiaster: OMG dit werkt echt wel, ideaal, klik klik, alle functies van de phone, ik ben 4 keer zo snel nu op dat ding
69,95
de doos:

Er zitten maar 2 dingen in de doos
ik rook meteen dat het echt leer was en dat staat ook in de handleiding

je moet dus eerst je SPV geschikt maken voor het toetsenbordje dmv een orange update, die download dan een cab, die installen duurt wel 10 minuten
ik d8 eerst dat je je spv ook in dat ding kon opbergen, maar dat is dus niet, een plastic uitklapbaar houdertje wordt in het midden opgeborgen(opgerolde toestand)

2:

3:

klaar \o/

zo groot is ie dus ongeveer:

en opgerold:

ow btw, je moet weer opnieuw unlocken na keybord driver instal
edit, ehehe, iets enthousiaster: OMG dit werkt echt wel, ideaal, klik klik, alle functies van de phone, ik ben 4 keer zo snel nu op dat ding
[ Voor 12% gewijzigd door Rebels op 11-06-2003 22:42 ]
ziet er erg kickass uit!
Kewl, nu nog eindelijk een bluetooth headset erbij zodat je niet constant de phone uit je toetsenbord hoeft te pakken om te bellen en het is echt ideaal.Rebels schreef op 10 June 2003 @ 17:38:
Zo, ik heb 'm
69,95
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
je kan dus gewoon bellen en opnemen en de handfreeknop indrukken, alles via dat tobo ,ook opladenXanion schreef op 10 juni 2003 @ 17:47:
[...]
Kewl, nu nog eindelijk een bluetooth headset erbij zodat je niet constant de phone uit je toetsenbord hoeft te pakken om te bellen en het is echt ideaal.
Opladen? Ik zie geen adapter aansluiting op het toetsenbord zitten. Hoe laat ie dan op? Zou het zowieso raar vinden als je op het toetsenbord een adapter moest aansluitenRebels schreef op 10 June 2003 @ 17:49:
[...]
je kan dus gewoon bellen en opnemen en de handfreeknop indrukken, alles via dat tobo ,ook opladen
Je kan waarschijnlijk gewoon je adapter in die cradle op je toetsenbord steken zodat je SPV automatisch wordt opgeladen, wanneer die op 't toetsenbord staat.. Ik moet zeggen dat 't echt wel een vet ding is! Is hij ook al te koop bij Belcompany of enkel nog maar bij de Orange shops?Xanion schreef op 10 June 2003 @ 18:40:
[...]
Opladen? Ik zie geen adapter aansluiting op het toetsenbord zitten. Hoe laat ie dan op? Zou het zowieso raar vinden als je op het toetsenbord een adapter moest aansluiten
Jottem!
Ik ga mijn contract met Orange open breken en een SPV kopen. Kost me helemaal niet zoveel meer dan. Mijn oude telefoontje verkoop ik.
Ik ga mijn contract met Orange open breken en een SPV kopen. Kost me helemaal niet zoveel meer dan. Mijn oude telefoontje verkoop ik.
Kan zei ik toch, hoeft niet, de aansluiting zit eropXanion schreef op 10 juni 2003 @ 18:40:
[...]
Opladen? Ik zie geen adapter aansluiting op het toetsenbord zitten. Hoe laat ie dan op? Zou het zowieso raar vinden als je op het toetsenbord een adapter moest aansluiten
Kun je het toetsenbord ook gebruiken om te navigeren?
of gebruik je hem voor SMS/Email?
of gebruik je hem voor SMS/Email?
Damn, het ziet er zeer goed uit en dat het handig is, geloof ik wel! Lekker normaal MSN-en 
Alleen die prijs bevalt me niet zo nog. Mja, keb toch niks voor die SPV betaald, misschien haal ik hem ook wel.
Alleen die prijs bevalt me niet zo nog. Mja, keb toch niks voor die SPV betaald, misschien haal ik hem ook wel.

Dan vraag ik me toch af: MSN, hoe werkt dat in de praktijk? Gaat roaming een beetje goed, en is er goed mee te werken?
Tevens vraag ik me af: Hoe snel krijg je die GPRS connectie op dat toestel, en komen pagina's op acceptabele snelheid binnen?
Tevens vraag ik me af: Hoe snel krijg je die GPRS connectie op dat toestel, en komen pagina's op acceptabele snelheid binnen?
jep, probeer het in de shop....dan kan je het beste beoordelen. Is ook afhankelijk van hoe goed je bereik is op dat moment. Msn is aanmelden wel ff wachten, maar daarna gaat het lekker snel
pagina's zijn ook wel te doen...
www.coolsmartphone.com heeft een nieuw desing gekregen.. Wat vinden jullie ervan? Ik vond de vorige site overzichtelijk, maar deze site ziet er ook wel ok uit.. Moet 'm nog ff gewend worden denk ik.. 
Ik kran trouwens "Traffic Counter SPE" niet meer gebruiken.. krijg dan de volgende foutmelding: "FOUT toegang geweigerd. Het programma kan niet worden gestart, omdat het niet digitaal is ondertekend met een vertrouwd certificaat. blabla.."
Wil dat nu zeggen dat m'n SPV weer gelocked is? Kan andere programmaatjes als pocket pc etc nog wel gewoon gebruiken.. Waar kan ik trouwens checken of m'n SPV weer gelocked is? Krijg je daar ook bericht op op je phone?
Ik kran trouwens "Traffic Counter SPE" niet meer gebruiken.. krijg dan de volgende foutmelding: "FOUT toegang geweigerd. Het programma kan niet worden gestart, omdat het niet digitaal is ondertekend met een vertrouwd certificaat. blabla.."
Wil dat nu zeggen dat m'n SPV weer gelocked is? Kan andere programmaatjes als pocket pc etc nog wel gewoon gebruiken.. Waar kan ik trouwens checken of m'n SPV weer gelocked is? Krijg je daar ook bericht op op je phone?
[ Voor 62% gewijzigd door blakez op 10-06-2003 22:10 ]
er is dus ideaal met te navigeren
ik heb ff close up gemaakt van rechter gedeelte, dat vervangt dus heel dat bovenste deel van je phone
ik heb ff close up gemaakt van rechter gedeelte, dat vervangt dus heel dat bovenste deel van je phone

Rebels schreef op 10 June 2003 @ 22:15:
er is dus ideaal met te navigeren
[afbeelding]
Ik moet ook zo'n ding hebben.. Supervet !!
is wel nice moet ik zeggen! vond de vorige juist vrij onoverzichtelijk...blakez schreef op 10 June 2003 @ 22:06:
www.coolsmartphone.com heeft een nieuw desing gekregen.. Wat vinden jullie ervan? Ik vond de vorige site overzichtelijk, maar deze site ziet er ook wel ok uit.. Moet 'm nog ff gewend worden denk ik..
Wil dat nu zeggen dat m'n SPV weer gelocked is?
yep, je SPV is gelocked....opnieuw naar de Orange Developer site om ehm te unlocke...
K*t, m'n headset heb ik verloren op school! Iemand enig idee waar je een nieuwe kan kopen en hoeveel die kosten?
Trouwens, hebben jullie de SPV E100 al gezien? Kan je winnen op www.spitsnet.nl
Trouwens, hebben jullie de SPV E100 al gezien? Kan je winnen op www.spitsnet.nl
Ik heb m'n SPV zojuist voor de 2de keer unlocked via de orange developers site.. Hoe vaak hebben jullie hem al overnieuw unlocked? En zijn er eigenlijk nog andere manieren om hem (of is het een zij?
) te unlocken?
mijne is een zij
lol.....ikke heb ehm tot nu toe pas 2 keer geunlocked.
als je een software update doet dan locked ie ehm ...uh...haar (
Iemand interesse in wat ringtones ?
Ik heb er een paar zelf gemaakt. Ik zal ze wel in de openingpost zetten, kun je ze downen. Categorie trance/hardstyle (System F, Space Frog & Hardstyle God) en rap (Noreaga)
Ik heb er een paar zelf gemaakt. Ik zal ze wel in de openingpost zetten, kun je ze downen. Categorie trance/hardstyle (System F, Space Frog & Hardstyle God) en rap (Noreaga)
ik heb zelf in da club van 50 cent, maar dat is gewoon een wavje..
Dit zijn ook wavjes, ff snel zelf opgenomen. Ik post de link even.Nitai schreef op 11 juni 2003 @ 15:02:
ik heb zelf in da club van 50 cent, maar dat is gewoon een wavje..
Ringtones!:
Noreaga - Superthug
Hardstyle God
System F - Exhale
Space Frog - Follow Me
Dumpen in de ISPM/Application Data/Sounds folder.
[ Voor 50% gewijzigd door Smarron op 11-06-2003 15:15 ]
Is het trouwends zo dat ze een popupschermpje met een toetsenbordje erin??? dat is eigenlijk iets wat ik ben vergeten te vragen.. ik ben em van plan dus om vrijdag te halen
(tnx to paQ)
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Nope.... dat mis ik dus ook!Gitaarwerk schreef op 11 June 2003 @ 19:15:
Is het trouwends zo dat ze een popupschermpje met een toetsenbordje erin??? dat is eigenlijk iets wat ik ben vergeten te vragen.. ik ben em van plan dus om vrijdag te halen(tnx to paQ)
want dat zou echt handig zijn!
dit moet mogelijk zijnVerwijderd schreef op 11 June 2003 @ 14:41:
Heeft iemand de SPV al aan de praat met KPN & Imode?
ik heb vandaag gesproken met een vertegenwoordiger van KPN die daar alles vanaf wist
zij ondersteunen de smartphone nog niet officieel, maar moet mogelijk zijn, instelling onbekend
Wat bedoel je hier precies mee, snap 't niet echt goed..Gitaarwerk schreef op 11 June 2003 @ 19:15:
Is het trouwends zo dat ze een popupschermpje met een toetsenbordje erin??? dat is eigenlijk iets wat ik ben vergeten te vragen.. ik ben em van plan dus om vrijdag te halen(tnx to paQ)

net als een schermtoestenbord bij je toetsenboard

Zag het bij het spel perfect dark dat je zo je naam moest invullen!
Ging echt heel snel moet ik zeggen.
(nu nog een touchscreen
)
Zag het bij het spel perfect dark dat je zo je naam moest invullen!
Ging echt heel snel moet ik zeggen.
(nu nog een touchscreen
tnx

misschien een hele domme vraag, en misschien zou ik het eigenlijk wel moeten weten, maar dat doe ik dus niet..
wel leuk een bluetooth kaart,... maar dan mis je een stuk geheugen..
zijn er bluetoothkaarten met ingebouwd geheugen??
misschien een hele domme vraag, en misschien zou ik het eigenlijk wel moeten weten, maar dat doe ik dus niet..
wel leuk een bluetooth kaart,... maar dan mis je een stuk geheugen..
zijn er bluetoothkaarten met ingebouwd geheugen??
[ Voor 3% gewijzigd door gitaarwerk op 11-06-2003 21:44 ]
iets voor de start post misschien? :
*kan ik hotmail erop checken? (op een makkelijke manier)
*hoe stel ik me mail in?(gewoon een pop-adres dus ofzow)
niet het orange adres dus
*kan ik hotmail erop checken? (op een makkelijke manier)
*hoe stel ik me mail in?(gewoon een pop-adres dus ofzow)
niet het orange adres dus
[ Voor 9% gewijzigd door Rebels op 11-06-2003 22:45 ]
ik heb het niet geprobeerd, maar hotmail valt niet te chekken volgens mij.
tenminste je kan hotmail niet poppen maar enkel (wel met outlook) via http mail binnenhalen, echter je kan de site bezoeken met je internet explorer (kb's!!) of je mail forwarden naar je orange adres (die je wel even moet aanmaken op de orange persoonlijke site)
Het instellen van je phone is simpel, je gaat naar je pocket outlook dan [menu] [opties] [email instellingen] dan de wizzard volgen en je mail downen!
Super
heb mijn tiscali mail geforward naar mijn orange account works perfect!
tenminste je kan hotmail niet poppen maar enkel (wel met outlook) via http mail binnenhalen, echter je kan de site bezoeken met je internet explorer (kb's!!) of je mail forwarden naar je orange adres (die je wel even moet aanmaken op de orange persoonlijke site)
Het instellen van je phone is simpel, je gaat naar je pocket outlook dan [menu] [opties] [email instellingen] dan de wizzard volgen en je mail downen!
Super
heb mijn tiscali mail geforward naar mijn orange account works perfect!
[ Voor 3% gewijzigd door -Nexus op 11-06-2003 22:42 ]
ow btw, ik moest 'm weer unlocken, blijkbaar door keybord instal
tis een rom-update, matter of minutes ,fixed again
tis een rom-update, matter of minutes ,fixed again
Is er ook een GPS module voor de SPV zodat ik met tom tom oid deze telefoon als navigatiesysteem kan gebruiken?
Ik wil um namelijk kopen en het word een dure hobby als ik er ook nog een compaq ipaq bij zou moeten nemen als navigatiesysteem
Ik wil um namelijk kopen en het word een dure hobby als ik er ook nog een compaq ipaq bij zou moeten nemen als navigatiesysteem
GPS lijkt me alleen met opzet stukje mogelijk, maar zo'n O2 like navigatie manier moet toch kunnen werken, zo 't niet?
tis een rom update ja.
Maar als je nu dus je telefoon een keer up fucked
En dan dus hard reset doet. Zou je dan weer die updates moeten doen?
Zoja, is er niet een manier om een image van je telefoon te maken?
simpelweg alles kopieren?
of niet?
Iemand al ervaringen met een lege accu?
er staat namenlijk dat je je gegevens verliest?!!
tot nu toe nog altijd op tijd weer thuis geweest
of niet?
geen idee eigadmiral schreef op 11 juni 2003 @ 23:09:
tis een rom update ja.
iig waren al me settings nog hetzelfde in tegenstelling tot een hardreset

edit:
ff simpel geredeneerd met een paar biertjes op
:
je kan met Norton Ghost toch gewoon een drive kiezen?, kun je niet gewoon je phone kiezen dan? (vanuit windows natuurlijk) ,of "ghost" ie dan alleen je "storage card"?
ff simpel geredeneerd met een paar biertjes op
je kan met Norton Ghost toch gewoon een drive kiezen?, kun je niet gewoon je phone kiezen dan? (vanuit windows natuurlijk) ,of "ghost" ie dan alleen je "storage card"?
kortom testing is tha word, wie heeft er zin?
[ Voor 40% gewijzigd door Rebels op 11-06-2003 23:57 ]
Ok, ik geef de SX1 tot juli (denk ik) en anders wordt het deze.-Nexus schreef op 11 June 2003 @ 23:41:
simpelweg alles kopieren?
of niet?
Maar als dit waar is, dan WERD het deze...
Dat zal toch wel niet, dat je alles kwijt bent als je accu leeg is?
Verwijderd
Nog ff een ontzettende domme vraag, waar iemand vast wel een heel intelligent antwoord op weet.
Wilde gisteren een ringtone downloaden van coolsmartphone. Hede de SVP in de cradle, het mapje sounds aangemaakt onder ISPM/application data (dit mapje zat er niet standaard in). Als ik dan vervolgens de download aanklik begint ie te spelen. Als ik rechtermuisknop klik is de kopieërfunctie niet beschikbaar. Heb hem ook al in de wmplayer gehad en zo geprobeerd te copiëren naar de phone. Krijg dan fout melding. Wat doe ik verkeerd. Zag trouwens dat de rest van de ringtones die al in het toestel zitten niet in de soundmap zitten maar gewoon onder windows. Klopt dat??? en moet de nw. ringtone daar dan ook niet heen?
Heb trouwens gisteren contact gehad met de klantenservice.
Ben er ook uit waarom ik niet op de SNS-site in kon loggen. Er zijn nog maar een paar sites die aangepaste url leveren. SNS is er een van. Je moet dus niet www.sns.nl invoeren maar iets met /PDA op het eind. Weet wel dat de SNS- actie niet geld als je al een toestel hebt. Had hem net een week toen ze met die actie kwamen. Degene die dus een rekening wilde openen kan het dus wel schudden.
Er zijn nog niet veel sites die aangepaste URL's leveren. Stond volgens de klantenservice toch nog in de kinderschoenen want ze waren heel benieuwd of ik met de digipas in kon loggen. Dat is uiteindelijk wel gelukt.
Hij gaf ook aan dat behalve bellen/sms'n de rest v.d. mogelijkheden zeker de komende maanden nog niet beschikbaar is in het buitenland. Een uitzondering zijn id. enkele gebieden in Duitsland.
Nou, dat was het eerst weer. Hoop gauw een antwoord op m'n ringtonevraag te krijgen.
Groet
Wilde gisteren een ringtone downloaden van coolsmartphone. Hede de SVP in de cradle, het mapje sounds aangemaakt onder ISPM/application data (dit mapje zat er niet standaard in). Als ik dan vervolgens de download aanklik begint ie te spelen. Als ik rechtermuisknop klik is de kopieërfunctie niet beschikbaar. Heb hem ook al in de wmplayer gehad en zo geprobeerd te copiëren naar de phone. Krijg dan fout melding. Wat doe ik verkeerd. Zag trouwens dat de rest van de ringtones die al in het toestel zitten niet in de soundmap zitten maar gewoon onder windows. Klopt dat??? en moet de nw. ringtone daar dan ook niet heen?
Ben er ook uit waarom ik niet op de SNS-site in kon loggen. Er zijn nog maar een paar sites die aangepaste url leveren. SNS is er een van. Je moet dus niet www.sns.nl invoeren maar iets met /PDA op het eind. Weet wel dat de SNS- actie niet geld als je al een toestel hebt. Had hem net een week toen ze met die actie kwamen. Degene die dus een rekening wilde openen kan het dus wel schudden.
Er zijn nog niet veel sites die aangepaste URL's leveren. Stond volgens de klantenservice toch nog in de kinderschoenen want ze waren heel benieuwd of ik met de digipas in kon loggen. Dat is uiteindelijk wel gelukt.
Hij gaf ook aan dat behalve bellen/sms'n de rest v.d. mogelijkheden zeker de komende maanden nog niet beschikbaar is in het buitenland. Een uitzondering zijn id. enkele gebieden in Duitsland.
Nou, dat was het eerst weer. Hoop gauw een antwoord op m'n ringtonevraag te krijgen.
Groet
Dat je de files niet kunt opslaan op je pc is echt ies van ie insteliing denk ik zo. ik heb op mn werk en thuis absoluut geen problemen.Verwijderd schreef op 12 June 2003 @ 08:16:
Nog ff een ontzettende domme vraag, waar iemand vast wel een heel intelligent antwoord op weet.
Groet
Die ringtones moet je niet onder de windows map zetten maar onder die ISPM map plaatsen (staat perfect uitgelegd op de smartphone site)
Suc6!
Bears and Bulls
Verwijderd
Bedankt voor de vorige reactie. Ik heb het mapje sound op de goede manier aangemaakt, lijkt me. Snap de uitleg van de coolsmphone site ook. Probleem is alleen zodra ik op download klik bij een ringtone ik links in mijn scherm een windows media playerachtig iets krijgt dat de ringtone begint af te spelen. Er is dus geen mogelijkheid om ook maar ergens iets heen te kopiëren. Begrijp wel hoe het moet alleen het lukt niet. Iemand anders dit ook meegemaakt. Volgens mij is mediaplayer af en toe irritant overal aanwezig. Als jullie zo'n ringtone aanklikken vraagt ie dan: opslaan en kan je dan de directory opgeven?? Dit lijkt me logisch!!
Bedankt voor het meedenken
Bedankt voor het meedenken
Je hebt in je Windows een instelling verkeerd staan, zodat de ingebouwde mediaplayer in je IE hem af gaat spelen ipv opslaan. Ligt dus aan jou.
En de Sounds dir moet je met een Hoofdletter aanmaken.
En de Sounds dir moet je met een Hoofdletter aanmaken.
Verwijderd
Smarron, heb ff gekeken via Smart Explorer maar het mapje Sounds heb ik wel met een hoofdletter ingevoerd. Denk id. dat wat jij noemt the problem is. Hij gaat id naar de media player om bestand af te spelen. Nog niet erg. Daar zit ok een copieërmogelijkheid naar b.v. draagbaar apparaat waar de phone ook onderstaat. Als ik de tone dan via de mediaplayer wil copiëren naar de bewuste map geeft ie een foutmelding. Iemand nog enig idee. Anders ga ik het op m'n laptop uittesten.
btw..is er ook een ftp programma op met text editor erin???
altijd handig als ik mobiel op mijn site moet werken
ow.. en nog een externe joystick voor de emulators
ow.. en nog een externe joystick voor de emulators
emdee, je kan ook rechtermuisknop klikken op het linkje en dan save target as/opslaan als klikken. Dan kan je het wavje op je schijf opslaan en verplaatsen naar je telefoon.
heb nog een geweldige nieuwe functie gevonden gisteren toen ik naar bed ging...
zaklamp
zaklamp
dat deed ik al met m'n T68i
hehehe
ja, geeft veel licht heeyebite schreef op 12 June 2003 @ 10:30:
heb nog een geweldige nieuwe functie gevonden gisteren toen ik naar bed ging...
zaklamp
Ik ben dan eindelijk ook de trotse bezitter van een spv 
Nu heb ik een paar vraagjes, ik zag in het 1e deel van de spv op dit forum dat 't dus mogelijk is om divx bestanden te bekijken op de spv, weet iemand of er ook een duidelijk how to is, of zou iemand mij de volgorde kunnen vertellen dus welke software ik nodig heb
en in welke volgorde ik alles moet doen om een divx bestand op me spv te kunnen kijken.
Als ik een divxplayer op me spv wil hebben moet ik dan de telefoon laten unlocken op de orange site?
En is 256MB SD kaart 't maximale wat er in de spv kan?
Ik weet dat 't een en ander wel behandeld is op dit forum, en ik heb ook al gekeken op de site van coolsmartphone.com alleen ik krijg t niet voor elkaar
Alvast bedankt voor de antwoorden, hint of tips
Nu heb ik een paar vraagjes, ik zag in het 1e deel van de spv op dit forum dat 't dus mogelijk is om divx bestanden te bekijken op de spv, weet iemand of er ook een duidelijk how to is, of zou iemand mij de volgorde kunnen vertellen dus welke software ik nodig heb
en in welke volgorde ik alles moet doen om een divx bestand op me spv te kunnen kijken.
Als ik een divxplayer op me spv wil hebben moet ik dan de telefoon laten unlocken op de orange site?
Ik weet dat 't een en ander wel behandeld is op dit forum, en ik heb ook al gekeken op de site van coolsmartphone.com alleen ik krijg t niet voor elkaar
Zie de openingspost. Daar staan een paar links die het maken van een DivX voor de SPV wat makkelijker maken.BzR schreef op 12 June 2003 @ 12:00:
Ik ben dan eindelijk ook de trotse bezitter van een spv
Je moet idd de phone unlocken, omdat het niet gecertificeerde software is die je gebruikt met het afspelen van een DivX. Ook in de openingspost te vinden.
Elke SD kaart past erin, alleen is een 512MB nog een beetje onbetaalbaar voor velen, daarom is 256mb voor velen de standaard.
Nog maar een keer m'n vragen stellen:
ik lees in de openingspost van dit topic dat er voice dialing op zit, weet iemand waar dan?
Waar kan je een nieuwe headset kopen, die van mij is gestolen.
Af en toe heb ik geen bereik, ik moet dan mijn pincode opnieuw invoeren om bereik te krijgen, heeft iemand dat ook?
ik lees in de openingspost van dit topic dat er voice dialing op zit, weet iemand waar dan?
Af en toe heb ik geen bereik, ik moet dan mijn pincode opnieuw invoeren om bereik te krijgen, heeft iemand dat ook?
headset: http://shop.orange.co.uk/NASApp/esales/esales
voor zover ik weet niet in .nl , maar je kunt sommige andere headsets gewoon gebruiken.
bron:http://www.coolsmartphone.com/index.php?option=articles&task=viewarticle&artid=7&Itemid=3
voor zover ik weet niet in .nl , maar je kunt sommige andere headsets gewoon gebruiken.
bron:http://www.coolsmartphone.com/index.php?option=articles&task=viewarticle&artid=7&Itemid=3
Kun je geen nieuwe headsets krijgen in de Orange-shops?megter schreef op 12 June 2003 @ 12:59:
Nog maar een keer m'n vragen stellen:
Wat betreft Voice Dialling, als je naar het menu snelkoppelingen gaat en de help file leest dan wordt daar gezegd dat je een contactpersoon moet openen en vervolgens uit het menu de optie spraakkode toevoegen moet kiezen. Zo, het lijkt erin te zitten. Als je echter in het menu kijkt dan blijkt deze optie niet te bestaan. Oftewel het zit er niet in, hoewel men denk ik wel van plan was geweest om het toe te voegen aan de telefoon. Misschien in een volgende update dat het erin komt.
Verwijderd
Kun je een gemaakt foto nu ook als attachment aan een e-mailtje versturen via SMTP? Ik lees daar tegenstrijdige berichten over...
jahoor zit standaard bij de camera optie !Verwijderd schreef op 12 juni 2003 @ 14:00:
Kun je een gemaakt foto nu ook als attachment aan een e-mailtje versturen via SMTP? Ik lees daar tegenstrijdige berichten over...
heb er al tig verstuurd op m'n persoonlijke smtp accountje
I reject your reality and substitute my own!
belt net een gast van orange op met een enquete, hij wist mij te vertellen dat er een update uitkomt om dat mp3 gestotter te verhelpen, en een probleem dat www websites blijven hangen als je te snel doorklikt
im happy
im happy
browsen in IE is een hel trouwens?!
Ging zaterdag heel stoer naar http://route.anwb.nl om een party plek te vinden.,
duurt een eeuw voor je er bent, en je krijgt een kaartje die onleesbaar is.
wil je na deze mislukking eruit heeft IE geen exit, maar moet je hem dmv back verlaten..
(infinite loops) Aargh nee GPRS is na MSN Messenger nie stoer...
of doe ik wat verkeerd?
Ging zaterdag heel stoer naar http://route.anwb.nl om een party plek te vinden.,
wil je na deze mislukking eruit heeft IE geen exit, maar moet je hem dmv back verlaten..
of doe ik wat verkeerd?
hmm 1 oortje/dopje van m'n headset kraakt een beetje. Zou ik die kunnen ruilen?
Weetnie of het in het begin ook zo was eigenlijk. Of zou het gewoon aan de slechte kwalitiet van de oordopjes liggen.
Maarja dan is het wel vreemd dat 1 kan het maar doet , de andere kant is wel goed
Weetnie of het in het begin ook zo was eigenlijk. Of zou het gewoon aan de slechte kwalitiet van de oordopjes liggen.
Maarja dan is het wel vreemd dat 1 kan het maar doet , de andere kant is wel goed
Verwijderd
Na een paar uur klooien en alle tips van jullie uitgeprobeerd te hebben blijkt dat het downloaden van een ringtone op m'n laptop wel lukt. Ligt toch aan een verkeerde instelling of zoiets. Op m'n hoofdcomputer heb ik WMPlayer 9.
Iemand ook problemen hiermee. I.p.v. te downloaden gaat ie afspelen via de Mediaplayer. Van alles geprobeerd om instellingen te veranderen e.d. maar zonder succes. Ook kopiëren lukt niet.
Heb alles toch liever op een computer anders moet ik steeds de gegevens aanpassen. Heeft iemand daar trouwens ervaring mee. Met de instelling 'vanaf de cd-rom aangeven dat je er op meerdere computers mee werkt'. Dat had ik dus niet gedaan, ging ie al m'n contactpersonen opnieuw invoeren en moest ik een nw. naam bedenken want de andere bestond al.
Iemand ook problemen hiermee. I.p.v. te downloaden gaat ie afspelen via de Mediaplayer. Van alles geprobeerd om instellingen te veranderen e.d. maar zonder succes. Ook kopiëren lukt niet.
Heb alles toch liever op een computer anders moet ik steeds de gegevens aanpassen. Heeft iemand daar trouwens ervaring mee. Met de instelling 'vanaf de cd-rom aangeven dat je er op meerdere computers mee werkt'. Dat had ik dus niet gedaan, ging ie al m'n contactpersonen opnieuw invoeren en moest ik een nw. naam bedenken want de andere bestond al.
Verwijderd
Ik heb wat reviews gelezen, en daar zeggen ze het volgende en ik vroeg me af wat jullie er zelf van vinden en of deze problemen inmiddels opgelost zijn.
"To my great disappointment, data connections are dropped when the phone goes into standby mode - which means you can forget about always-on instant messaging"
"Performance drops"
"poor voice quality"
"unreliable GPRS connectivity"
"It’s just too slow"
En ten slot hoe zit het met het hakkelen van de mp3's?
"To my great disappointment, data connections are dropped when the phone goes into standby mode - which means you can forget about always-on instant messaging"
"Performance drops"
"poor voice quality"
"It’s just too slow"
En ten slot hoe zit het met het hakkelen van de mp3's?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2003 18:30 ]
Je kunt IE verlaten door op de Home toets te klikken. Ben je meteen weer in het beginscherm dus. Mocht je SPV daarna wat traag lijken te worden dan komt dat omdat IE nog draait op de achtergrond. Dat kun je oplossen door je geheugen te legen door alle niet systeem software af te sluiten met "SP TM Free Mem" wat bij het Task Manager programma zit.-Nexus schreef op 12 June 2003 @ 15:33:
browsen in IE is een hel trouwens?!
of doe ik wat verkeerd?
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
1) Dat kan kloppen ja. Enige oplossing is om de screensaver uit te zetten, zodat het display niet uitgaat, wat ten kost gaat van je batterij. Ik vind het zelf geen probleem.Verwijderd schreef op 12 June 2003 @ 17:53:
Ik heb wat reviews gelezen, en daar zeggen ze het volgende en ik vroeg me af wat jullie er zelf van vinden en of deze problemen inmiddels opgelost zijn.
"Performance drops"
"poor voice quality"
"It’s just too slow"
2) Dit komt eventueel omdat er veel programma's op de achtergrond draaien. Die moet je maar handmatig met een taskmanager uitschakelen. Ik heb eigenlijk nooit last van een trage phone.
3) Heb ik geen last van. Zowel gewoon als met de headset geen enkel probleem en ook de overkant verstaat mij duidelijk.
4) Moet ik wel toegeven ja. Ik kan vaak niet connecten met het netwerk. Dan moet ik het een paar keer proberen. Kan ook liggen aan de zendmasten. Ik lees dat anderen hier ook last van anderen en weer anderen helemaal niet!
5) Tja, de menu's kunnen niet zo snel als een andere phone worden doorlopen, maar wat je ervoor terugkrijgt is het echt verwaarloosbaar.
AtHomer schreef op 12 June 2003 @ 18:00:
[...]
Je kunt IE verlaten door op de Home toets te klikken. Ben je meteen weer in het beginscherm dus. Mocht je SPV daarna wat traag lijken te worden dan komt dat omdat IE nog draait op de achtergrond. Dat kun je oplossen door je geheugen te legen door alle niet systeem software af te sluiten met "SP TM Free Mem" wat bij het Task Manager programma zit.
Volgens mij is het kunnen connecten met GRPS naar Orange toe, toch een probleem van Orange en niet van de SPV...
Heb vanmiddag ook eens geprobeerd om via iemand anders zijn foon (SE P800) via Orange op GPRS te gaan internetten... dat ging echt supertraag
Toen ik mijn Ben(r) kaartje erin deed met GPRS abbo werkte het een stuk sneller, ook met een Telfort met GPRS kaart deed ie 't een stuk sneller! Maar toen de Orange kaart er weer in kwam, zakte de snelheid weer als een plumpudding in elkaar
(Leve mijn Ben abbo met GPRS, al is Telfort GPRS toch heel wat goedkoper...)
Heb vanmiddag ook eens geprobeerd om via iemand anders zijn foon (SE P800) via Orange op GPRS te gaan internetten... dat ging echt supertraag
Toen ik mijn Ben(r) kaartje erin deed met GPRS abbo werkte het een stuk sneller, ook met een Telfort met GPRS kaart deed ie 't een stuk sneller! Maar toen de Orange kaart er weer in kwam, zakte de snelheid weer als een plumpudding in elkaar
(Leve mijn Ben abbo met GPRS, al is Telfort GPRS toch heel wat goedkoper...)
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
is dat picture manager?mkanon schreef op 12 juni 2003 @ 14:30:
[...]
jahoor zit standaard bij de camera optie !
heb er al tig verstuurd op m'n persoonlijke smtp accountje
ik zie het niet zo gauw
en in mail opmaak kan ik tekst invoegen en opname, maar geen foto?
[ Voor 14% gewijzigd door Rebels op 12-06-2003 22:44 ]
ik denk dat ie dat zegt bij elk probleem wat je noemteyebite schreef op 12 juni 2003 @ 14:31:
belt net een gast van orange op met een enquete, hij wist mij te vertellen dat er een update uitkomt om dat mp3 gestotter te verhelpen, en een probleem dat www websites blijven hangen als je te snel doorklikt
im happy
en dan liegt ie niet!
[ Voor 4% gewijzigd door Rebels op 12-06-2003 22:48 ]
heeft iemand al de infrarood geprobeerd met andere telefoons?
Zat vanmiddag met een nokia 8310 te ir'en. De bedoeling was om een contact persoon in het adresboek te verzenden. Enige wat we voor elkaar kregen is dat de spv zag dat het om een 8310 ging. De contacten zijn nooit uitgewisseld
En over het feit dat een wav automatisch wordt opgevangen door mediaplayer.
Of hij wordt door de normale/grote mediaplayer afgespeeld of in Internet Explorer die dan zo'n mediaplayer balk links in je IE window gooit. De truuk is dan om te zorgen dat je wav in zo'n groot scherm gespeeld krijgt. En vervolgens "media opslaan als" oid kiezen.
Mocht de wav in zo'n klein scherm afspelen dan heb je de optie om in "default mediaplayer" te spelen. Waarna je dus de mogelijkheid hebt om hem op te slaan.
Zat vanmiddag met een nokia 8310 te ir'en. De bedoeling was om een contact persoon in het adresboek te verzenden. Enige wat we voor elkaar kregen is dat de spv zag dat het om een 8310 ging. De contacten zijn nooit uitgewisseld
En over het feit dat een wav automatisch wordt opgevangen door mediaplayer.
Of hij wordt door de normale/grote mediaplayer afgespeeld of in Internet Explorer die dan zo'n mediaplayer balk links in je IE window gooit. De truuk is dan om te zorgen dat je wav in zo'n groot scherm gespeeld krijgt. En vervolgens "media opslaan als" oid kiezen.
Mocht de wav in zo'n klein scherm afspelen dan heb je de optie om in "default mediaplayer" te spelen. Waarna je dus de mogelijkheid hebt om hem op te slaan.
zou ik in principe ook denken, maar hij begon er zelf overRebels schreef op 12 June 2003 @ 22:48:
[...]
ik denk dat ie dat zegt bij elk probleem wat je noemt
en dan liegt ie niet!
misschien heel stom..maar is het OS engels of nederlands??
Verwijderd
En die updates? ik kan op de orange.com site alleen updates vinden voor UK Switzerland France en Denemarken vinden
@Gitaarwerk, wat jij wilt....als je van taal wisselt, moet je wel je phone opnieuw aan en uit zetten...
Dit topic is gesloten.