Orange SPV Smartphone [Deel 2]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.084 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezus wat een bugs allemaal. Zat te denken aan de SPV, maar als je tijdens het typen van een sms de blue screen of death te zien moet krijgen, ga ik wel voor de 3650.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:53
Het zal toch niet waar zijn he?

Ik heb VANDAAG mijn SPV gekocht en wou net die 1.50 update draaien..nou het ging goed en alles draaide zoals het hoort..hij vond de 1.37 versie en wou dus updaten naar 50...nou dat ding tijdje bezig en ik had roodgroenblauw scherm op mijn SPV...toen ging ik ff eten en kwam terug ..stond erop dat orange programma 113 Error..en daaronder 50% ....

DUs neemaan dat deze 50 % gedaan had? Naja toen ding uit mijn cradle gehaald uit proberen te zetten...Lukt niet..batterij eruit gehaald.(En dat ROODGROENBLAUW beel bleef op me SPV stan!! Zelfs met batterij eruit????)
nog precies hetzelfde...naja ik tijdje gew8 batterij weer terug gedaan (ROODGROENBLAUW beeld was er nog steeds!)....en die update weer proberen te draaien.nou doet die update het niet meer en zit ik vast met dat ROODGROENBLAUW scherm!!

MET ROODGROENBLAUW scherm bedoel ik 3 balken in de kleuren rood groen en blauw...er staat ook steeds CAnary MU
v.098

Wie ow wie kan mij helpen??? :'(

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• labooh
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-07 12:19

labooh

Jaja...

Dat probleem heeft ongeveer 80% gehad geloof ik....
Als je hierna de update nog een keertje draait gaat het wel goed, bij mij in ieder geval wel!

PS: Die thermometer is errug freaky! :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe je de contacts op je telefoon kan beheren? Ik wil er ongeveer 50 deleten. Is er een programmaatje voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op 13 August 2003 @ 19:49:
weet iemand hoe je de contacts op je telefoon kan beheren? Ik wil er ongeveer 50 deleten. Is er een programmaatje voor?
Synchroniseer ze met Outlook en je kunt ze perfect beheren.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 14:47
Ik heb hem maandag besteld bij de Orange Klantenservice (voor maar € 0,- :)) en heb um misschien zaterdag :)

Nou ben ik een soort van freelancer en heb een groot klantenbestand, zeg maar ongeveer 1000 contacten.
Ook heb ik nog een hele rits prive mensen die ik erin ga zetten.

Vraag:

- Zijn er bij "Contacten" in de telefoon groepen aan te maken (zoals Zakelijk, Prive)
- Trekt die phone het als ik al die contacten erin zet?

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m'n probleem is, dat wanneer een contact reeds bestaat, hij daarna niets erin verandert als ik 't nummer verander. Hij geeft niet aan dat er iets gesynchroniseerd moet worden wanneer alle contacten hetzelfde zijn en m'n nr's veranderd. Ik snap 't niet. Misschien wel m'n instellingen, maar ik kom er niet achter. En ik dacht als ik 't nu op m'n telefoon kan deleten dan komt 't allemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 August 2003 @ 18:37:
Ik begrijp er even helemaal niets van. Wat is dat nou dat share?? En wat kost het om te kunnen msn-en, mail en wappen met deze phone??
Ik hoop dat iemand me dit even duidelijk kan uitleggen??
Nog steeds geen antwoord, en heb het al 2 keer gevraagd.
Ik zou dit graag willen weten omdat ik overweeg het toestel te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter
  • Laatst online: 22-06-2024

megter

Ik zeg maar zo....

Share is een service van Orange waarmee je kan gprs'en (wappen, alleen dan sneller) met je telefoon. Je betaalt €6 per maand. Voor dit bedrag kan je onbeperkt share sites bekijken (weer, moppen, mail e.d.). Het overige dataverkeer (msn, mail via telefoon, niet share-sites) gaat van je 2048kb af, die bij de €6 inbegrepen is. Verbruik je de 2048kb, dan kost de volgende 1024kb €3, welke van je belbundel afgehaald wordt.
Msn'en kost niet veel kb's, zie ook een paar pagina's terug.

"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:59

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Verwijderd schreef op 13 August 2003 @ 20:49:
[...]
Nog steeds geen antwoord, en heb het al 2 keer gevraagd.
Omdat jij te lui bent om deze thread door te lezen waar deze vraag al tig keer gesteld en beantwoord is moet iemand anders het weer voor jou op een rijtje zetten? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

megter schreef op 13 augustus 2003 @ 20:53:
Share is een service van Orange waarmee je kan gprs'en (wappen, alleen dan sneller) met je telefoon. Je betaalt €6 per maand. Voor dit bedrag kan je onbeperkt share sites bekijken (weer, moppen, mail e.d.). Het overige dataverkeer (msn, mail via telefoon, niet share-sites) gaat van je 2048kb af, die bij de €6 inbegrepen is. Verbruik je de 2048kb, dan kost de volgende 1024kb €3, welke van je belbundel afgehaald wordt.
Msn'en kost niet veel kb's, zie ook een paar pagina's terug.
Dank je, stukken duidelijker. En ringtones kan je die ook downloaden??
Of games e.d.??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ahum rtfh mafketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Ringtones downen kost knaken volgens mij, en games kan je online spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 16:19

404error

Page Not Found

Verwijderd schreef op 13 August 2003 @ 21:18:
[...]

Dank je, stukken duidelijker. En ringtones kan je die ook downloaden??
Of games e.d.??
Lees de draad eens Flem, ooit van de search functie op GOT gehoord. Verziek het forum niet!

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-01-2022
Ringtones zijn gratis als je ze via je pc upload. Ga naar een ringtone site (http://www.polytones.nl/) daar kan je Poly ringtones beluisteren. download het preview als mp3 formaat. converteer het naar wav (PCM 22,050 kHz; 8 Bit; Mono). (Gebruik hiervoor Total Recorder. ook om te cutten) en zet je wav bestanden in je Application data\Sounds map. meer hoef je niet te doen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:23

jep

Badboy: Kan ik die rom update ongedaan maken als het me niet bevalt oid? Het klinkt namelijk hoopgevens. En die GPRS instellingen, kom ik daar uit, of moet ik die opschrijven voor ik 'm update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
philipnorth schreef op 13 August 2003 @ 18:37:
[...]

Neem aan dat Orange die zelf aanbiedt evt?

* philipnorth heeft nog steeds geen SPV maar is zooooooo verliefd op die foon
Ik hoop het, anders gaat iedereen die Qtek halen (Sim en app lock vrij). wel engels.. nog geen gprs instellingen, maar veel beter dan deze versie (1.50)

Ik heb nu de NL versie 1.50 met de Bootloader die bij de Qtek 7070 zat (1. 07 4m). die heeft een backup functie voor het IPSM map. :9~ :9 best handig.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
jep schreef op 13 augustus 2003 @ 22:04:
Badboy: Kan ik die rom update ongedaan maken als het me niet bevalt oid? Het klinkt namelijk hoopgevens. En die GPRS instellingen, kom ik daar uit, of moet ik die opschrijven voor ik 'm update?
Je kan die update wel ongedaan maken. door de 1.50 update/upgrade te installeren, want die Qtek 7070 update is niet door orange gemaakt }) van orange komt over en paar weken (Gok). Die heeft onder andere. Ringtones en achtergrond plaatjes uit je SD kaart gebruiken, IA album en camera al geinstallerd, Betere GRPS verbinding, sneller netwerk vinden, reageert beter en snller, vreet minder geheugen. kan je makkelijk in de canary diag een backup van je IPSM maken en herstellen. De accu gaat 2 X zo lang mee _/-\o_ ... Te veel om op te noemen.
Je moet idd alle GPRS, inbel, wap instelligen opschrijven anders mag je ze bij mij vragen op msn of post ik ze hier. Om te kunnen upgraden ga je naar de canary tri-color scherm (anders geeft je een ID nummer error), en voer je die update uit. niet vergeten om steeds je IPSM te wissen.

[ Voor 1% gewijzigd door BadBoy18 op 13-08-2003 23:12 . Reden: typo's ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:36
Ballebek schreef op 13 August 2003 @ 20:21:
Ik heb hem maandag besteld bij de Orange Klantenservice (voor maar € 0,- :)) en heb um misschien zaterdag :)

Nou ben ik een soort van freelancer en heb een groot klantenbestand, zeg maar ongeveer 1000 contacten.
Ook heb ik nog een hele rits prive mensen die ik erin ga zetten.

Vraag:

- Zijn er bij "Contacten" in de telefoon groepen aan te maken (zoals Zakelijk, Prive)
- Trekt die phone het als ik al die contacten erin zet?
Op de eerste heb ik wel een antwoord: zelf aanmaken kan niet, er zijn al 3 groepen; Zakelijk, persoonlijk en overig. De 2e vraag kan ik niet beantwoorden, zoveel heb ik er nog niet :P en ga ik ook niet halen denk ik.

• BadBoy18
Sauron-XP schreef op 13 August 2003 @ 23:58:
[...]

Op de eerste heb ik wel een antwoord: zelf aanmaken kan niet, er zijn al 3 groepen; Zakelijk, persoonlijk en overig. De 2e vraag kan ik niet beantwoorden, zoveel heb ik er nog niet :P en ga ik ook niet halen denk ik.
dat is wel mogelijk via Microsoft outlook (ver 2000, wat op de sotware cd geleverd wordt). Je kan zoveel groepen maken als je het wilt. zodra je een groep op je pc gemaakt heb, verschijnt het in je tel.

de spv kan meer dan 10000 namen aan, en iedere record heeft iets van 37 velden (naam, tel1,2,3,4, fax1,2,3,4 mail adressen etc.).

[ Voor 12% gewijzigd door BadBoy18 op 14-08-2003 00:12 ]

Specs

• krizzziz
weekendploeg schreef op 13 August 2003 @ 19:30:
Dat probleem heeft ongeveer 80% gehad geloof ik....
Als je hierna de update nog een keertje draait gaat het wel goed, bij mij in ieder geval wel!

PS: Die thermometer is errug freaky! :)
80% maar nirmand mij nog kunnen helpen en nergens nog het antwoord kunnen vinden....

Sorry voor mijn Reactie maar ik vind dit irritant...ik heb deze telefoon niet eens 5 uur en ik kan er nu al niks meer mee? Ik weet dat het op eigen risico allemaal is maar goed...\

Iemand nog tips??? Ik kan ze wel gebruiken!.

Ik heb de accu nu er een idje uitgaat..en weer opgedaan zonder aan de SPV te komen...proberen te starten en hetzelfde verhaal weer...

ALs ik nhu terug naar de Orange shop ga, gaan ze me dan helpen? Of zeggen ze tsja..je hebt zelf de software proberne up te daten..>>>>Buiten de garantie...

ehhhh..HOI

• BadBoy18
kRiZzZiZ schreef op 14 August 2003 @ 00:34:
[...]

80% maar nirmand mij nog kunnen helpen en nergens nog het antwoord kunnen vinden....

Sorry voor mijn Reactie maar ik vind dit irritant...ik heb deze telefoon niet eens 5 uur en ik kan er nu al niks meer mee? Ik weet dat het op eigen risico allemaal is maar goed...\

Iemand nog tips??? Ik kan ze wel gebruiken!.

Ik heb de accu nu er een idje uitgaat..en weer opgedaan zonder aan de SPV te komen...proberen te starten en hetzelfde verhaal weer...

ALs ik nhu terug naar de Orange shop ga, gaan ze me dan helpen? Of zeggen ze tsja..je hebt zelf de software proberne up te daten..>>>>Buiten de garantie...
natuurlijk kunnen ze in de orange shop jou helpen. het gaat wel lang duren ben ik bang. Je kan het volgende gaan proberen.
1. download een upgrade geen NL 1.50 maar bijv. uk 1.35 ftp://download.orange.com...UK_SHIP_no.smartphone.exe na downloaden start je je spv op door de Record knoop + power knoop vast te houden(eerst de record knoop). zodra "press any key for bootloader" verschijnt druk op een knoop. (die drie kleuren scherm) dan voer je die update 1.35 op je pc uit. tijdens het update gaat je zoeken en kent geen model ID. geen punt druk op next. (je mag wel wat koffie bij nemen want je moet nog een upgrade geven) nadat je dat gedaan hebt, ga je IPSM wissen. Daarna start je je spv op (wel geduld hebben). doet de telfoon het? mooi nu kan je weer gaan upgraden naar 1.50. (want bij deze versie zijn alle programma's locked 8)7 ) nu voer je die 1.50 upgrade. dat hoort 100% werken.
ik ben tot over een uur nog online. dus als het gelukt is laat me het weten en anders ook. good luck

Specs

• krizzziz
BadBoy18 schreef op 14 augustus 2003 @ 01:01:
[...]

natuurlijk kunnen ze in de orange shop jou helpen. het gaat wel lang duren ben ik bang. Je kan het volgende gaan proberen.
1. download een upgrade geen NL 1.50 maar bijv. uk 1.35 ftp://download.orange.com...UK_SHIP_no.smartphone.exe na downloaden start je je spv op door de Record knoop + power knoop vast te houden(eerst de record knoop). zodra "press any key for bootloader" verschijnt druk op een knoop. (die drie kleuren scherm) dan voer je die update 1.35 op je pc uit. tijdens het update gaat je zoeken en kent geen model ID. geen punt druk op next. (je mag wel wat koffie bij nemen want je moet nog een upgrade geven) nadat je dat gedaan hebt, ga je IPSM wissen. Daarna start je je spv op (wel geduld hebben). doet de telfoon het? mooi nu kan je weer gaan upgraden naar 1.50. (want bij deze versie zijn alle programma's locked 8)7 ) nu voer je die 1.50 upgrade. dat hoort 100% werken.
ik ben tot over een uur nog online. dus als het gelukt is laat me het weten en anders ook. good luck
\

Thnx dude..super voor de tips..alleen wat vraagjes aangezien ik een NIEUWE spv gebruiker ben :D :D

Wat bedoel je precies met dit stukje?

"tijdens het update gaat je zoeken en kent geen model ID. geen punt druk op next."

en ook wat bedoel je met IPSM wissen?

En met geuld hebben hoe lang heb je dan in je hoofd? :D

*edit*

Naja ik probeer het maar krijg steeds een 101 connection error...Ik probeer de downgrade dus uit te voeren wanneer de SPV dus al op dat drie kleuren scherm staat.....Dit doe ik goed toch? Waarom connect deze dan niet?

[ Voor 9% gewijzigd door krizzziz op 14-08-2003 01:19 ]

ehhhh..HOI

• BadBoy18
kRiZzZiZ schreef op 14 August 2003 @ 01:14:
[...]

\

Thnx dude..super voor de tips..alleen wat vraagjes aangezien ik een NIEUWE spv gebruiker ben :D :D

Wat bedoel je precies met dit stukje?

"tijdens het update gaat je zoeken en kent geen model ID. geen punt druk op next."

en ook wat bedoel je met IPSM wissen?

En met geuld hebben hoe lang heb je dan in je hoofd? :D

*edit*

Naja ik probeer het maar krijg steeds een 101 connection error...Ik probeer de downgrade dus uit te voeren wanneer de SPV dus al op dat drie kleuren scherm staat.....Dit doe ik goed toch? Waarom connect deze dan niet?
Fijn dat ik kon helpen.... :) :D

Als de spv in de "canary drie kleuren scherm" is
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/orangespv/images/canary.jpg
Staat in de update programma dat jou telefoon versie niet kent (dat is de bedoeling). er wordt geen model ID weer gegeven.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/orangespv/images/spvupdate.jpg

* BadBoy18 is de map in je SPV die alles bewaart met wat je bezig bent, instellingen, namen, ringtones, documenten, etc. Maar ook de bestanden die jou SPV mee werkt. als je die wist dan ben je alles kwijt wat je zelf ingevoerd hebt in je tel. om dat te doen start je jouw SPV op met 1. De record knoop (dat is wat onder de aan/uit knoop staat) eerst in drukken en houd die vast. 2. Daarna druk je op de aan/uit knoop. Nu komt een scherm dat zegt: "Press any key for bootloader"
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/orangespv/images/bootloader.jpg
Nu moet je op de OK/Actie knoop drukken (wat midden in de joystick zit) en houd die ingedrukt. Nu verschijnt een menu met een aantal opties. Kies optie 8 "Earse IPSM". Zodat er geen sporen meer van je oude bestanden overblijven.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/orangespv/images/CanaryDiag.jpg

Met geduld hebben.. :D, meestal als je de SPV aanzet is max. 1 minuut voldoende. Maar omdat je de IPSM map gewist hebt of omdat je een nieuwe software versie erop gezet hebt. Duurt het wat langer. Dus het opstarten kan tot 5 minuten duren (je ziet die smartphone 2002 scherm)

Na iedere actie (IPSM wissen of updaten) moet je de accu van je toetstel afhalen en 30 sec wachten.

Specs

• krizzziz
BadBoy18 schreef op 14 August 2003 @ 02:30:
[...]

Fijn dat ik kon helpen.... :) :D

Als de spv in de "canary drie kleuren scherm" is
[afbeelding]
Staat in de update programma dat jou telefoon versie niet kent (dat is de bedoeling). er wordt geen model ID weer gegeven.

[afbeelding]

* krizzziz is de map in je SPV die alles bewaart met wat je bezig bent, instellingen, namen, ringtones, documenten, etc. Maar ook de bestanden die jou SPV mee werkt. als je die wist dan ben je alles kwijt wat je zelf ingevoerd hebt in je tel. om dat te doen start je jouw SPV op met 1. De record knoop (dat is wat onder de aan/uit knoop staat) eerst in drukken en houd die vast. 2. Daarna druk je op de aan/uit knoop. Nu komt een scherm dat zegt: "Press any key for bootloader"
[afbeelding]
Nu moet je op de OK/Actie knoop drukken (wat midden in de joystick zit) en houd die ingedrukt. Nu verschijnt een menu met een aantal opties. Kies optie 8 "Earse IPSM". Zodat er geen sporen meer van je oude bestanden overblijven.

[afbeelding]

Met geduld hebben.. :D, meestal als je de SPV aanzet is max. 1 minuut voldoende. Maar omdat je de IPSM map gewist hebt of omdat je een nieuwe software versie erop gezet hebt. Duurt het wat langer. Dus het opstarten kan tot 5 minuten duren (je ziet die smartphone 2002 scherm)

Na iedere actie (IPSM wissen of updaten) moet je de accu van je toetstel afhalen en 30 sec wachten.
Dude het werkte (BIJNA) allemaal!

Ik heb nu die 1.35 downgrade gedaan...SPV starte gewoon weer op..gheen problemeo...alleen nu is het allemaal in het engels en nog niet v1.50..

naja ik wou toen die upgrade doen..Krijg ik dit schermpje te zien!..

Hoe zou ik dit kunnen omzeilen?

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Foutje.JPG

ehhhh..HOI

• BadBoy18
kRiZzZiZ schreef op 14 August 2003 @ 09:46:
[...]

Dude het werkte (BIJNA) allemaal!

Ik heb nu die 1.35 downgrade gedaan...SPV starte gewoon weer op..gheen problemeo...alleen nu is het allemaal in het engels en nog niet v1.50..

naja ik wou toen die upgrade doen..Krijg ik dit schermpje te zien!..

Hoe zou ik dit kunnen omzeilen?

[afbeelding]
Nou vanaf nu is het een eitje. 1. Start je SPV in de "3 kleuren scherm" (lees mijn vorige post!)2. die upgrade van 1.50 uit voeren. en nog 20 minuten wachten dan moet het werken.

Specs

• thevisman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-07-2022
Is het ook mogelijk om mp3 te luisteren en bijvoorbeeld in orneta notepad te werken? Als ik nu wmp aan heb staan en ik ga naar notepad dan stopt wmp met spelen.... Iemand een oplossing??

• tspawn
  • Laatst online: 13:22
Oh ja voor de mensen die een sms counter missen... hij zit er wel in ( met een omweg...)

Maak een nieuwe sms,

Vul bij "AAN:" het nummer in

Vul bij "CC:" een karakter in

En voila de sms conter staat bovenaan in beeld.

(misschien dat het langsgekomen was...)

• krizzziz
BadBoy18 schreef op 14 August 2003 @ 10:32:
[...]

Nou vanaf nu is het een eitje. 1. Start je SPV in de "3 kleuren scherm" (lees mijn vorige post!)2. die upgrade van 1.50 uit voeren. en nog 20 minuten wachten dan moet het werken.
duidelijk en gelukt :D

Nu op naar het verwijderen van de application lock..maar dat moet me wel lukken denk :)

ehhhh..HOI

• Uberprutser
Met een beetje geluk ligt dat ding zometeen thuis bij mij :)
Belde net met de klantenservice en hij is gisteren verstuurd >:)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

na twee dagen pas

• BadBoy18
Voor de liefhebbers van MSN (met voice en video natuurlijk) het is mij gelukt om Microsoft Portrait op mijn SPV te draaien. Het is een soort netmeeting. Met voice over GPRS, :9~ :7 een echt aanrader.

je kan het hier downloaden http://research.microsoft.com/~jiangli/portrait/ (let op download alleen de pc versie) de cab file die je in je spv moet installeren kan je hier downloaden http://members.lycos.nl/o...&d_op=viewdownload&cid=13 . laat me het weten hoe het gegaan is.

om te testen of alles goed is. ga je als volgt:
1. Start MS Portrait op je pc
2. Je spv moet in de cradle staan, dus USB verbonden zijn met je pc.
in MS portrait op je spv klik je op tools, options, proxy settings.
en kies je de optie "use http proxy server" en in het adress veld geef je jouw ip adres op (van je pc). bij port geeft je 8100. klik op ok. boven op het scherm schrijf je het IP adres van je pc, en klik op call. even wachten dan hoor je MS portrait over gaan (op je pc is)

als k het goed heb kunnen spv gebruikers nu ook met de stem chatten van spv naar spv. Maar ook van SPV naar PC :9 ik weet het niet hoe het zit met video maar dat is ook mogelijk.

MS portraid is een soort van msn (netmeeting)

[ Voor 43% gewijzigd door BadBoy18 op 14-08-2003 16:30 . Reden: Extra info ]

Specs

• Uberprutser
:(
Hij zit er niet bij :(

• jep

jep

Qtek zegt bij mij: Your smartphone must me smartphone and beyond :?

Invalid phone id. Terwijl ik een gewone SPV heb :{ :P

[ Voor 30% gewijzigd door jep op 14-08-2003 19:20 ]

• BadBoy18
jep schreef op 14 August 2003 @ 19:12:
Qtek zegt bij mij: Your smartphone must me smartphone and beyond :?

Invalid phone id. Terwijl ik een gewone SPV heb :{ :P
Klopt. Start je spv in de "canary tri-color screen" dan kan je wel updaten.
dat geldt ook voor het downgraden

Specs

• jep

jep

Hoe kom ik daar? :P

Verwijderd

Zet telefoon uit. Hou de knop onder aan/uit-knop in (spraakopnameknop), druk tegelijkertijd je toestel aan met de aan/uit-knop. Voila.

• BadBoy18
start je je spv op door de Record knoop en de power knoop vast te houden(eerst de record knoop indrukken). zodra "press any key to boot loader" verschijnt
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/orangespv/images/bootloader.jpg

druk op een knoop. dan krijg je deze scherm
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/orangespv/images/canary.jpg
(die drie kleuren scherm)

Specs

• jep

jep

Het draait! ;)

• BadBoy18
Qtek update?

vertel wat je ervan vindt...

[ Voor 1% gewijzigd door BadBoy18 op 14-08-2003 22:50 . Reden: vind = vindt ]

Specs

• jep

jep

Het is snel, draait prima, ik hoor geen begin tune (:'() en ik ben inderdaad alles kwijt, maar dat las ik al in de waarschuwing. Wat ik me afvraag, is dit dat programma waarmee je bellers een plaatje kunt geven?

Trouwensch, msn'n? ;)

• BadBoy18
nee, dat is IA caller ID. wat je hebt is IA album.. dat zou wel fijn zijn z'n programma standard bij je tel... hmm geen msn? heb je je IPSM wel gewist?
ik had wel msn geloof ik.. of zit ik in de war met die I-Mate upate.

Specs

• jep

jep

Ik heb wel msn, maar bedoelde. Heb jij msn? :P

Ik ga weer even software installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan morgen een SPV te gaan halen.
Maar ik heb nog even een paar vraagjes :)
Is het aan te raden om gelijk een geheugenkaart erbij te kopen, zo ja is 128 MB al een redelijk begin?
Die 6 euro voor dat share is dat vanuit je bundel of bovenop je bundel?

Alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 August 2003 @ 00:19:
Ik ben van plan morgen een SPV te gaan halen.
Maar ik heb nog even een paar vraagjes :)
Is het aan te raden om gelijk een geheugenkaart erbij te kopen, zo ja is 128 MB al een redelijk begin?
Die 6 euro voor dat share is dat vanuit je bundel of bovenop je bundel?

Alvast bedankt _/-\o_
Share betaal je uit je bundel, de extra kb's (die je maakt naast de 2 mb) ook. Qua geheugenkaart is maar net hoeveel apps/games/mp3/filmpjes enz. wilt dumpen je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Met skins spelen is trouwens ook erg leuk!

Afbeeldingslocatie: http://stuff.servicez.org/pics/spv.jpg

:*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

jep schreef op 14 August 2003 @ 23:27:
Het is snel, draait prima, ik hoor geen begin tune (:'() en ik ben inderdaad alles kwijt, maar dat las ik al in de waarschuwing. Wat ik me afvraag, is dit dat programma waarmee je bellers een plaatje kunt geven?

Trouwensch, msn'n? ;)
Een geweldig programma daarvoor is smartface, gewoon gratis en goed werkend. op www.modaco.com in de software sectie kun je meer vinden. Naar mijn mening werkt de beta fijner dan de 1.0 versie maar dat is persoonlijk... Voor de beta met handleiding kun je me mailen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 05:58

Nitai

Live the life you love.

jep schreef op 15 August 2003 @ 00:53:
Met skins spelen is trouwens ook erg leuk!

[afbeelding]

:*
Leuk! Stel je hem beschikbaar?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kampen
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 21:56
Nitai schreef op 15 augustus 2003 @ 10:02:
[...]

Leuk! Stel je hem beschikbaar?
Afbeeldingslocatie: http://stuff.servicez.org/pics/spv.jpg
Afbeeldingslocatie: http://zkanis.demon.nl/kl1wdr-Extended.gif

hier kan je hem downloaden :9

http://zkanis.demon.nl/downloads/kl1wdr-extended.zip

[ Voor 21% gewijzigd door Kampen op 15-08-2003 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
Hoe kill je eigenlijk proggies?

Want ik heb af en toe het idee dat ook al is alles afgesloten dat dan de GPRS verbinding nog ergens open staat? Dus dan heb ik bv het bureaublad voor me maar zie ik rechtsboven dat de GPRS verbinding open staat

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kampen
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 21:56
kRiZzZiZ schreef op 15 August 2003 @ 11:42:
Hoe kill je eigenlijk proggies?

Want ik heb af en toe het idee dat ook al is alles afgesloten dat dan de GPRS verbinding nog ergens open staat? Dus dan heb ik bv het bureaublad voor me maar zie ik rechtsboven dat de GPRS verbinding open staat
om proggies te killen kan je de Task manager gebruiken (SP Task Mgr)
je kan hem hier downloaden
http://www.binarys.com/smartphone/taskmanager_en.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Waar ik dan weer van baal: Ik ontwaak, check mijn telefoon, wil mijn message(s) lezen en hij begint met dat loading dingetje in het midden. Ik leg mijn telefoon neer, ga eten en douchen en toen ik terug kwam was hij nog steeds bezig. Verder kon ik niks.

Na nog een tijd gewacht te hebben mijn accu er maar af, sms(jes) kwijt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

Tip: zorg ervoor dat je SPV niet kapot gaat want vervanging duurt lang: Orange heeft voldoende toestellen om te verkopen maar blijkbaar 0 om om te ruilen. Zit al twee weken te wachten tot het toestel omgeruild wordt en volgens Orange gaat het ook nog 2 weken duren...

Ik heb wat vage software problemen, en als ik hem maar eens per week hard-reset kan ik hem blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn SPV hapert ook bij afspelen filmpjes/mp3. Voor mpeg filmpjes trouwens wel een hele goede oplossing: pockettv, werkt fantastisch! kan hele afleveringen van seinfelds erop kijken, no problem! http://www.pockettv.com :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met het volgende probleem, mijn "links-toets" weigert dienst. Het gaat om de toets in het midden, waarmee je navigeert e.d. Daarvan doet de linkerkant het niet meer, of amper. Zelf vermoed ik dat er vuil ofzo tussen zit. Ik heb al gekeken, geblazen e.d. Iemand een ideetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
  • Laatst online: 18:42
Vraagje of iemand misschien al de datum weet wanneer mms bij orange in gebruik komt :?

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

sorry guys.. ik moet nog steeds eens skins gaan maken voor de SPV :)
maar moet me er nog even in verdiepen, ik heb nog geen tijd gehad om ermee te beginnen..

Ook programmeren zou ik willen leren voor WinCE Smartphone 2002.

btw.. alles over share is nu wel gezegd, maar over die aparte verbinding in ' Instellingen - Dataverbindingen - Internet ' SHARE'' nog niet.

Als ik pass-trough connection zet, en dan die niet gebruikt, wilt ie verbinding maken via de ' SHARE' Verbinding. Deze doet ie dus niet. Als ik hem standard op GPRS zet, dan wel. Alleen vraag ik me dan af, of alle gratis sites dan nog steeds gratis zijn???

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onder het motto "Je vrijetijd nuttig besteden" heb ik de OP een btje aangepast. Misschien wat om te hergebruiken voor deel 3 dalijk?
Hier staat de code zodat het allemaal in tabelletjes is gepropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Gitaarwerk schreef op 15 augustus 2003 @ 16:04:
sorry guys.. ik moet nog steeds eens skins gaan maken voor de SPV :)
maar moet me er nog even in verdiepen, ik heb nog geen tijd gehad om ermee te beginnen..

Ook programmeren zou ik willen leren voor WinCE Smartphone 2002.
same here, maar eerst SPV hebben :)

Straks ff Orange prepay sim halen, dan ff kijken hoe bereik is :D

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Ik heb alles klaarstaan, maandag besteld bij klantenservice, nog steeds geen phone :(
Ik ga ook zeker wel skins en software bouwen voor dat ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
blg.. weer een paar vraagjes...

Ik krijg dat T9 niet aan de praat? Ik las in de handleiding dat je zelf kan kiezen als je een bericht opstelt mar ik zie nergens dan ook een optie?

Op die aplications unlock pagina blijft deze zeggen mijn 06 niet te kennen...proggie gedownload en op phone geinstalleerd en deze zegt dat mijn telefoon is geregistreerd...maar ga ik weer naar ie unlock pagina....zegt deze weer mijn telefoon niet te kennen....en ja..ik ben al meedeere keren op internet geweest,,,,

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kRiZzZiZ schreef op 15 augustus 2003 @ 18:55:
blg.. weer een paar vraagjes...

Ik krijg dat T9 niet aan de praat? Ik las in de handleiding dat je zelf kan kiezen als je een bericht opstelt mar ik zie nergens dan ook een optie?

Op die aplications unlock pagina blijft deze zeggen mijn 06 niet te kennen...proggie gedownload en op phone geinstalleerd en deze zegt dat mijn telefoon is geregistreerd...maar ga ik weer naar ie unlock pagina....zegt deze weer mijn telefoon niet te kennen....en ja..ik ben al meedeere keren op internet geweest,,,,
T9 krijg je aan de praat door de * toets lang ingedrukt te houden.

Wat nog niet te vaak gezegd is over unlocken is dat het (bij mij) alleen werkt wanneer je het programmaatje actionregister.arm geïnstalleerd hebt en draaiende hebt. Dus in het programmaatje na activering ook nog menu --> run lock aanklikken. Het programmaatje is te vinden op 't net en anders wil ik het je wel mailen. Mijn email = mill_box@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kent iemand trouwens het spel Rick Dangerous van de PC van zo'n 10 jaar geleden? Dat ben ik op 't moment op m'n spv aan het spelen! _/-\o_ _/-\o_
Te cool! :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2003 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
Verwijderd schreef op 15 August 2003 @ 21:49:
[...]

T9 krijg je aan de praat door de * toets lang ingedrukt te houden.

Wat nog niet te vaak gezegd is over unlocken is dat het (bij mij) alleen werkt wanneer je het programmaatje actionregister.arm geïnstalleerd hebt en draaiende hebt. Dus in het programmaatje na activering ook nog menu --> run lock aanklikken. Het programmaatje is te vinden op 't net en anders wil ik het je wel mailen. Mijn email = mill_box@hotmail.com
hmzz..ik had het draaiend..maar nog niks werkte..toen maar uit wanhoop Orange Technische gasten van dat unlock gebeuren gemaild en gelijk een keurige mail terug gehad de volgende dag....\

er stond in dat ik een pre-release version van de action register kreeg (Wta er overigens heeel gelikt uitzag, veel beter als die nu gedownt kan worden bij orange)

Dit proggie werkte met de aanwijzingen van die technische gast in 1x goed....duss..

als er behoefte is aan dat proggie en aanwijzingen hoor ik het wel...nu lekker andre proggies installeren :) :)

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op 15 August 2003 @ 21:59:
Kent iemand trouwens het spel Rick Dangerous van de PC van zo'n 10 jaar geleden? Dat ben ik op 't moment op m'n spv aan het spelen! _/-\o_ _/-\o_
Te cool! :)
Yep, ben ook al mijn best aan het doen om het weer uit te spelen, mijn oude Amiga tijden herleven :9

[ Voor 4% gewijzigd door Xanion op 16-08-2003 00:44 ]

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Xanion schreef op 16 August 2003 @ 00:43:
[...]

Yep, ben ook al mijn best aan het doen om het weer uit te spelen, mijn oude Amiga tijden herleven :9
Ff een beetje offtopic; vond net mijn Amiga 1200 terug op zolder; al 6 jaar vergeten stond ie daar. Uitpakken, aansluiten, werken!
Allemaal grappige meuk kwam ik tegen op me HD, zoals zelfgemaakte muziek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat leuk in een spv topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Weerz schreef op 15 augustus 2003 @ 16:03:
Vraagje of iemand misschien al de datum weet wanneer mms bij orange in gebruik komt :?
Hehehe, heb al verschillende keren hier naar gevraag aan Orange. De eerste berichten waren voor het begin van de zomer. Toen werd het ergens begin zomer. Nu is het zelfs zover dat ze niks meer durven te zeggen voordat ze weer iets stompszinnigs zeggen wat niet uit komt.

Wat ze me ooit wel eens hebben gezegd is dat het ook enigszins afhankelijk is van de vraag naar MMS. Met andere woorden, als je MMS wilt, moet je ze echt plat bellen/mailen enz... Niet alleen in je eentje, maar ook met andere Orange mensen die MMS willen....

Succes!

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

dat spelletje he?? waar is dat te downloaden??
en waar is dat proggrammaatje om JAVA midlets op te kunnen draaien?? (lekker prince of persia spelen dan :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

SD wificard sd kaart :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
Nee dit is niet waar... Die MSBlast virus voor je SPV????

http://msmobiles.com/news.php/1189.html

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 17:44
(jarig!)
BadBoy18 schreef op 16 augustus 2003 @ 14:09:
Nee dit is niet waar... Die MSBlast virus voor je SPV????

http://msmobiles.com/news.php/1189.html
RPC zit niet in CE zoals er staat dus MSBlast heeft er geen effect op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
Gitaarwerk schreef op 16 August 2003 @ 13:16:
dat spelletje he?? waar is dat te downloaden??
en waar is dat proggrammaatje om JAVA midlets op te kunnen draaien?? (lekker prince of persia spelen dan :P )
Hier.....
X-Rick Dangerous http://www.monolithix.org/apps/xrickv3.zip

JAVA VM en IBM MIDP http://members.lycos.nl/o...tails&lid=47&ttitle=Mitac

Midlets kan je hier vinden

http://www.midlet.org
http://www.innograte.com
http://www.mobiled.net/download.html
http://www.spruce.jp/freemidlets/
http://www.jams.it/

[ Voor 8% gewijzigd door BadBoy18 op 16-08-2003 14:38 . Reden: X-Rick vergeten ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

hallo tweakerts. even een vraag. ik heb gezocht maar niet echt gezien. soory als ik het over het hoofd heb gezien. heeft iemand de spv al simlock vrij gemaakt en is dat al gelukt, met de progs in de openings post? bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• labooh
  • Laatst online: 17-07 12:19

labooh

Jaja...

Mij is het in 1 keer goed gelukt...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand mischien al wat de prijzen van de beperkt leverbare spv e100 zijn icm een orange abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Hoodlum2000 schreef op 16 August 2003 @ 18:04:
hallo tweakerts. even een vraag. ik heb gezocht maar niet echt gezien. soory als ik het over het hoofd heb gezien. heeft iemand de spv al simlock vrij gemaakt en is dat al gelukt, met de progs in de openings post? bvd
Jep, gelukt :) 1e keer dat je andere simkaart erin doet moet ie heel lang zoeken, dus laat je daar niet door misleiden..maar het is gelukt :Y)
(alleen geen garantie nu meer :( dat zou even wel vermeld moeten worden denk ik in openingspost )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

Gitaarwerk schreef op 16 August 2003 @ 21:10:
[...]

Jep, gelukt :) 1e keer dat je andere simkaart erin doet moet ie heel lang zoeken, dus laat je daar niet door misleiden..maar het is gelukt :Y)
(alleen geen garantie nu meer :( dat zou even wel vermeld moeten worden denk ik in openingspost )
er zal vast wel een weg zijn/komen om hem weer simlocked te maken denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Hoodlum2000 schreef op 16 August 2003 @ 21:33:
[...]

er zal vast wel een weg zijn/komen om hem weer simlocked te maken denk ik
als je je garantie niet kwijt wil, kan je dan beter ff wachten :P tenminste, lijkt mij..
maar suite yourself of course :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Ik heb hem ontvangen gisterenmiddag met standaard Software 1.5 erin :)
Vraagje;

Op je scherm staan 4 snelkoppelingen; Nieuws, Sport, Gallery en Download.
Zijn dit Share snelkoppelingen of gaat dit via het internet (zit het in je 2mb bundel of moet ik ervoor dokken?!?!
Wel grappig; ik stop me sim erin, zet hem aan en alles werkt standaard, incl. share :)

[ Voor 8% gewijzigd door Uberprutser op 17-08-2003 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

waarom kan ik op geen enkel manier op mijn mmc kaart komen, ook niet via ms activesync. de kaart komt uit mijn sl45i. en het installeren van software gaat ook niet. gaaf telefoontje overigens

[ Voor 25% gewijzigd door Sayko op 17-08-2003 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Hoodlum2000 schreef op 17 August 2003 @ 16:11:
waarom kan ik op geen enkel manier op mijn mmc kaart komen, ook niet via ms activesync. de kaart komt uit mijn sl45i. en het installeren van software gaat ook niet. gaaf telefoontje overigens
Omdat je een SD kaart moet gebruiken. Althans, volgens mij wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

er staat toch duidelijk sd/mmc ondersteuning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt mmc kaart moet ie pakken hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

ik probeere het even met taskmanager eerst te formatteren.

EDIT:

hij doet het al. moest even geformatteerd worden. kan iemand mij vertellen hoe ik mijn adressen boek van mijn sl45 bruikbaar kan maken voor de spv? het is een .adr bestand.

[ Voor 63% gewijzigd door Sayko op 17-08-2003 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

sorry maar nog even iets. ik probeer steeds die spvunlock. maar bij 66% geeft ie een fout "invalid code-aborting". moet de (orange) sim kaart er eerst uit?

ook zonder sim geeft ie de zelfde fout. na een paar keer proberen.
ik had standaard rom 1,5 nogwat erop staan, kan het daar aan liggen?

[ Voor 34% gewijzigd door Sayko op 17-08-2003 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

je kan via outlook express je contacten beheren.. ik weet niet of je SL45 dat kon :) suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
Hoodlum2000 schreef op 17 augustus 2003 @ 18:30:
sorry maar nog even iets. ik probeer steeds die spvunlock. maar bij 66% geeft ie een fout "invalid code-aborting". moet de (orange) sim kaart er eerst uit?

Ik vrees van wel. Je kan enkel ver. 1.35 unlocken. 1.50 niet. (correct me if i'm wrong)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat de MMS settings moeten zijn?
ik heb ROM versie 1.5 maar ik kan nogsteeds geen MMSjes sturen :(
Kan iemand mij misschien helpen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je paar topics omhoog leest zie je dta het nog niet werkt.

In de orange zaak zeiden ze tegen mij eind september

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Grrrr... Ik ben nu al de hele avond aan het stoeien met het app. unlocken van mijn phone en op de echte manier gaat het niet en heb het ook al op de coolsmartphone.com manier gedaan -> phone complete crash en nu dus de software opnieuw aan het installen (zoals op pagina 1 staat gepost de 1.5).

Iemand nog tips naast wat er al gepost is?

Edit: Nee, ik ben niet te lui om het hele topic om te spitten -> heb ik al 3x gedaan afgelopen dagen :)

[ Voor 15% gewijzigd door Uberprutser op 17-08-2003 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

Ballebek schreef op 17 August 2003 @ 22:58:
Grrrr... Ik ben nu al de hele avond aan het stoeien met het app. unlocken van mijn phone en op de echte manier gaat het niet en heb het ook al op de coolsmartphone.com manier gedaan -> phone complete crash en nu dus de software opnieuw aan het installen (zoals op pagina 1 staat gepost de 1.5).

Iemand nog tips naast wat er al gepost is?

Edit: Nee, ik ben niet te lui om het hele topic om te spitten -> heb ik al 3x gedaan afgelopen dagen :)
eerst upaten dan gewoon unlocken op de orange site :?

als dat niet werkt, weten het er maar weinig denk ik, ff de helpdesk bellen dan? :)
Hoodlum2000 schreef op 17 August 2003 @ 18:30:

ja eerst updaten, dat staat toch duidelijk op die unlock site :?

ik snap niet dat je het al probeert als je niet exact weet wat je doet, straks doet heel je spv niks meer

ik las wel 4 keer voordat ik ging unlocken, tja in 1 keer goed :)

[ Voor 33% gewijzigd door Rebels op 17-08-2003 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ja.. maar ben je zowieso al via gprs op internet gegaan, ballebek?

@Tha-PC-Legend, Orange kan nog niet MMS versturen en ontvangen.. daar zal je een maandje nog op moeten wachten denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Gitaarwerk schreef op 17 August 2003 @ 23:03:
ja.. maar ben je zowieso al via gprs op internet gegaan, ballebek?
Yep; heb zelfs al 2,4MB erdoorheen gejaagd kwam ik net achter na het ontvangen van een SMS van Orange :(
Heb ook dat programmatje gedownload "Active Registration" ofzo wat je als optie krijgt als je phone niet wordt herkent.
Is kijken of ik die lui van orange kan bereiken op dit tijdstip >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ai, ik heb eens een plaatje laten zien die ik ff had op mijn site (vanmen audiosetje :P ) die was 350Kb :P dat ging dan ook wel erg snel :P hehe

ja, val ze maar lekker lastig hoor >:) future is bright 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

offtopic:
Welke Orange SPV veteraan opent even een nieuw deel?
Dan kan deze gesloten worden. (meer dan 1000 posts)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Acties: