Is dat bij die nieuwe wel??Verwijderd schreef op 11 August 2003 @ 18:10:
[...]
Joh?? Het viel met op dat het niet echt geometrisch gevormd is voor de handpalm he?
srry, kzit ff te kloten

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2003 18:18 ]
Verwijderd
Is dat bij die nieuwe wel??Verwijderd schreef op 11 August 2003 @ 18:10:
[...]
Joh?? Het viel met op dat het niet echt geometrisch gevormd is voor de handpalm he?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2003 18:18 ]
Die is al aanwezig, maar niet zichtbaar door een bug blijkbaar. Tijdens het schrijven van een bericht type een cijfer in het adres veld (i.p.v direct de ontvanger kiezen). en je ziet het meteen die teller linksboven verschijnen.VicSmurf schreef op 11 augustus 2003 @ 09:26:
[...]
Bij de nieuwe update zit ook standaard een SMS Character Counter.
[ Voor 36% gewijzigd door BadBoy18 op 13-08-2003 00:20 . Reden: Wow 900 post's + wat info ]
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Verwijderd
- Je zal de 'oude' krijgen, want dat is nou eenmaal hier nog de 'gewone' SPV. Die E100 was/is héél beperkt leverbaar en het duurt nog wel even voordat 'ie helemaal goed leverbaar is en die 'oude' SPV vervangt.Ballebek schreef op 12 augustus 2003 @ 00:56:
- Zal ik nu die E-100 of de oude krijgen ??!!??
- Was mailen via Share en je @orange.nl adres nou gratis / inbegrepen bij je share bundel?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2003 01:54 ]
Verwijderd
Wat je als beginner nodig hebt/moet doenVerwijderd schreef op 12 August 2003 @ 16:17:
Graag zou ik voordat deel III aangemaakt wordt nog wat suggesties voor de openingspost doen. Als meer mensen dat doen, krijgen we een nog duidelijker topic. Complimenten trouwens voor de openingspost van deel II. De volgende dingen erin zetten zou nuttig zijn omdat veel mensen er naar vragen:
- welke sd kaart goed is.
- welke progjes je zoiezo meteen moet downloaden en installeren.
-Xbox Gamertag: Dbongers
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Als beide gebruikers share hebben, kunnen ze niet beter via share menu? mailen?Sauron-XP schreef op 12 augustus 2003 @ 22:54:
Misschien een leuk weetje, SPV gebruikers met share kunnen elkaar gratis sms-en.
Via share kan je mailen, wat dus onbeperkt is voor die 6 euro. Het is mogelijk om een mailtje te sturen naar de gsm van een orange gebruiker. Het mail adres is dan 06......@sms.orange.nl, voor dit adres kan je wel een alias opgeven op de site.
Dus wanneer je via share een mailsms stuurt naar een ander persoon met de spv naar 06...@sms.orange.nl ontvangt deze persoon het als sms. Andersom kan het natuulijk ook
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Jah dat weet ik, maar wanneer je mailt krijg je geen direct bericht volgens mij. Daarvoor moet je eerst weer IE opstarten, share....inbox blalbalbabla.BadBoy18 schreef op 13 August 2003 @ 00:24:
[...]
Als beide gebruikers share hebben, kunnen ze niet beter via share menu? mailen?
[ Voor 18% gewijzigd door Capa op 13-08-2003 09:51 ]
geinig! thermometers zitten in GPS'en, wist niet dat ze ook in telefoons zaten?!!Nitai schreef op 13 augustus 2003 @ 09:14:
grappig, een thermometer maken van je SPV, niet 100% nauwkeurig, maar wel grappig:
http://www.smartphony.org...mt/singlefile.php?lid=773
Sara Goldfarb has left the building
Toch maar even me zelf quotenBadBoy18 schreef op 11 August 2003 @ 23:39:
[...]
Die is al aanwezig, maar niet zichtbaar door een bug blijkbaar. Tijdens het schrijven van een bericht type een cijfer in het adres veld (i.p.v direct de ontvanger kiezen). en je ziet het meteen die teller linksboven verschijnen.
Een nieuwe update zou echt fijn zijn. Na de huidige (1.50) zijn er veel problemen en bugs naar boven gekomen zoals, automatisch reseten, onleesbare smsjes, vastlopen als je gebeld word, etc.
-------------------------------EDIT---------------------------------------
Je bedoelt toch niet deze?
QTek 7070 Update
10 Aug 2003
For those of you with the Qtek Smartphone (the Tanager model), you can now update to OS version 1.5 by clicking here.
This update does pretty much the same as the other 1.5 updates - a fix to the SMS character count, updated diag etc. It also includes IA Album 1.6. Also - we seem to have found that it allows ringtones and backgrounds to be used straight from the storage card!
(http://www.coolsmartphone.com/index.php)
Jammer dat deze update niet op onze vogel werkt
[ Voor 9% gewijzigd door BadBoy18 op 13-08-2003 17:03 . Reden: Enter vergeten ]
Verwijderd
Verwijderd
Neem aan dat Orange die zelf aanbiedt evt?BadBoy18 schreef op 13 August 2003 @ 14:13:
[...]
Update......................................
De nederlandse versie 1.50 is weer terug met bootloader 1.00. het was wel een leuke ervaring met die update. Nu wachten op de Nederlandse update.
Verwijderd
ehhhh..HOI
Verwijderd
Synchroniseer ze met Outlook en je kunt ze perfect beheren.Verwijderd schreef op 13 August 2003 @ 19:49:
weet iemand hoe je de contacts op je telefoon kan beheren? Ik wil er ongeveer 50 deleten. Is er een programmaatje voor?
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Verwijderd
Verwijderd
Nog steeds geen antwoord, en heb het al 2 keer gevraagd.Verwijderd schreef op 13 August 2003 @ 18:37:
Ik begrijp er even helemaal niets van. Wat is dat nou dat share?? En wat kost het om te kunnen msn-en, mail en wappen met deze phone??
Ik hoop dat iemand me dit even duidelijk kan uitleggen??
"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"
Omdat jij te lui bent om deze thread door te lezen waar deze vraag al tig keer gesteld en beantwoord is moet iemand anders het weer voor jou op een rijtje zetten?Verwijderd schreef op 13 August 2003 @ 20:49:
[...]
Nog steeds geen antwoord, en heb het al 2 keer gevraagd.
Verwijderd
Dank je, stukken duidelijker. En ringtones kan je die ook downloaden??megter schreef op 13 augustus 2003 @ 20:53:
Share is een service van Orange waarmee je kan gprs'en (wappen, alleen dan sneller) met je telefoon. Je betaalt €6 per maand. Voor dit bedrag kan je onbeperkt share sites bekijken (weer, moppen, mail e.d.). Het overige dataverkeer (msn, mail via telefoon, niet share-sites) gaat van je 2048kb af, die bij de €6 inbegrepen is. Verbruik je de 2048kb, dan kost de volgende 1024kb €3, welke van je belbundel afgehaald wordt.
Msn'en kost niet veel kb's, zie ook een paar pagina's terug.
Lees de draad eens Flem, ooit van de search functie op GOT gehoord. Verziek het forum niet!Verwijderd schreef op 13 August 2003 @ 21:18:
[...]
Dank je, stukken duidelijker. En ringtones kan je die ook downloaden??
Of games e.d.??
De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica
Ik hoop het, anders gaat iedereen die Qtek halen (Sim en app lock vrij). wel engels.. nog geen gprs instellingen, maar veel beter dan deze versie (1.50)philipnorth schreef op 13 August 2003 @ 18:37:
[...]
Neem aan dat Orange die zelf aanbiedt evt?
* philipnorth heeft nog steeds geen SPV maar is zooooooo verliefd op die foon
Je kan die update wel ongedaan maken. door de 1.50 update/upgrade te installeren, want die Qtek 7070 update is niet door orange gemaaktjep schreef op 13 augustus 2003 @ 22:04:
Badboy: Kan ik die rom update ongedaan maken als het me niet bevalt oid? Het klinkt namelijk hoopgevens. En die GPRS instellingen, kom ik daar uit, of moet ik die opschrijven voor ik 'm update?
[ Voor 1% gewijzigd door BadBoy18 op 13-08-2003 23:12 . Reden: typo's ]
Op de eerste heb ik wel een antwoord: zelf aanmaken kan niet, er zijn al 3 groepen; Zakelijk, persoonlijk en overig. De 2e vraag kan ik niet beantwoorden, zoveel heb ik er nog nietBallebek schreef op 13 August 2003 @ 20:21:
Ik heb hem maandag besteld bij de Orange Klantenservice (voor maar € 0,-) en heb um misschien zaterdag
Nou ben ik een soort van freelancer en heb een groot klantenbestand, zeg maar ongeveer 1000 contacten.
Ook heb ik nog een hele rits prive mensen die ik erin ga zetten.
Vraag:
- Zijn er bij "Contacten" in de telefoon groepen aan te maken (zoals Zakelijk, Prive)
- Trekt die phone het als ik al die contacten erin zet?
dat is wel mogelijk via Microsoft outlook (ver 2000, wat op de sotware cd geleverd wordt). Je kan zoveel groepen maken als je het wilt. zodra je een groep op je pc gemaakt heb, verschijnt het in je tel.Sauron-XP schreef op 13 August 2003 @ 23:58:
[...]
Op de eerste heb ik wel een antwoord: zelf aanmaken kan niet, er zijn al 3 groepen; Zakelijk, persoonlijk en overig. De 2e vraag kan ik niet beantwoorden, zoveel heb ik er nog nieten ga ik ook niet halen denk ik.
[ Voor 12% gewijzigd door BadBoy18 op 14-08-2003 00:12 ]
80% maar nirmand mij nog kunnen helpen en nergens nog het antwoord kunnen vinden....weekendploeg schreef op 13 August 2003 @ 19:30:
Dat probleem heeft ongeveer 80% gehad geloof ik....
Als je hierna de update nog een keertje draait gaat het wel goed, bij mij in ieder geval wel!
PS: Die thermometer is errug freaky!
ehhhh..HOI
natuurlijk kunnen ze in de orange shop jou helpen. het gaat wel lang duren ben ik bang. Je kan het volgende gaan proberen.kRiZzZiZ schreef op 14 August 2003 @ 00:34:
[...]
80% maar nirmand mij nog kunnen helpen en nergens nog het antwoord kunnen vinden....
Sorry voor mijn Reactie maar ik vind dit irritant...ik heb deze telefoon niet eens 5 uur en ik kan er nu al niks meer mee? Ik weet dat het op eigen risico allemaal is maar goed...\
Iemand nog tips??? Ik kan ze wel gebruiken!.
Ik heb de accu nu er een idje uitgaat..en weer opgedaan zonder aan de SPV te komen...proberen te starten en hetzelfde verhaal weer...
ALs ik nhu terug naar de Orange shop ga, gaan ze me dan helpen? Of zeggen ze tsja..je hebt zelf de software proberne up te daten..>>>>Buiten de garantie...
\BadBoy18 schreef op 14 augustus 2003 @ 01:01:
[...]
natuurlijk kunnen ze in de orange shop jou helpen. het gaat wel lang duren ben ik bang. Je kan het volgende gaan proberen.
1. download een upgrade geen NL 1.50 maar bijv. uk 1.35 ftp://download.orange.com...UK_SHIP_no.smartphone.exe na downloaden start je je spv op door de Record knoop + power knoop vast te houden(eerst de record knoop). zodra "press any key for bootloader" verschijnt druk op een knoop. (die drie kleuren scherm) dan voer je die update 1.35 op je pc uit. tijdens het update gaat je zoeken en kent geen model ID. geen punt druk op next. (je mag wel wat koffie bij nemen want je moet nog een upgrade geven) nadat je dat gedaan hebt, ga je IPSM wissen. Daarna start je je spv op (wel geduld hebben). doet de telfoon het? mooi nu kan je weer gaan upgraden naar 1.50. (want bij deze versie zijn alle programma's locked) nu voer je die 1.50 upgrade. dat hoort 100% werken.
ik ben tot over een uur nog online. dus als het gelukt is laat me het weten en anders ook. good luck
[ Voor 9% gewijzigd door krizzziz op 14-08-2003 01:19 ]
ehhhh..HOI
Fijn dat ik kon helpen....kRiZzZiZ schreef op 14 August 2003 @ 01:14:
[...]
\
Thnx dude..super voor de tips..alleen wat vraagjes aangezien ik een NIEUWE spv gebruiker ben![]()
Wat bedoel je precies met dit stukje?
"tijdens het update gaat je zoeken en kent geen model ID. geen punt druk op next."
en ook wat bedoel je met IPSM wissen?
En met geuld hebben hoe lang heb je dan in je hoofd?
*edit*
Naja ik probeer het maar krijg steeds een 101 connection error...Ik probeer de downgrade dus uit te voeren wanneer de SPV dus al op dat drie kleuren scherm staat.....Dit doe ik goed toch? Waarom connect deze dan niet?
Dude het werkte (BIJNA) allemaal!BadBoy18 schreef op 14 August 2003 @ 02:30:
[...]
Fijn dat ik kon helpen....![]()
![]()
Als de spv in de "canary drie kleuren scherm" is
[afbeelding]
Staat in de update programma dat jou telefoon versie niet kent (dat is de bedoeling). er wordt geen model ID weer gegeven.
[afbeelding]
* krizzziz is de map in je SPV die alles bewaart met wat je bezig bent, instellingen, namen, ringtones, documenten, etc. Maar ook de bestanden die jou SPV mee werkt. als je die wist dan ben je alles kwijt wat je zelf ingevoerd hebt in je tel. om dat te doen start je jouw SPV op met 1. De record knoop (dat is wat onder de aan/uit knoop staat) eerst in drukken en houd die vast. 2. Daarna druk je op de aan/uit knoop. Nu komt een scherm dat zegt: "Press any key for bootloader"
[afbeelding]
Nu moet je op de OK/Actie knoop drukken (wat midden in de joystick zit) en houd die ingedrukt. Nu verschijnt een menu met een aantal opties. Kies optie 8 "Earse IPSM". Zodat er geen sporen meer van je oude bestanden overblijven.
[afbeelding]
Met geduld hebben.., meestal als je de SPV aanzet is max. 1 minuut voldoende. Maar omdat je de IPSM map gewist hebt of omdat je een nieuwe software versie erop gezet hebt. Duurt het wat langer. Dus het opstarten kan tot 5 minuten duren (je ziet die smartphone 2002 scherm)
Na iedere actie (IPSM wissen of updaten) moet je de accu van je toetstel afhalen en 30 sec wachten.
ehhhh..HOI
Nou vanaf nu is het een eitje. 1. Start je SPV in de "3 kleuren scherm" (lees mijn vorige post!)2. die upgrade van 1.50 uit voeren. en nog 20 minuten wachten dan moet het werken.kRiZzZiZ schreef op 14 August 2003 @ 09:46:
[...]
Dude het werkte (BIJNA) allemaal!
Ik heb nu die 1.35 downgrade gedaan...SPV starte gewoon weer op..gheen problemeo...alleen nu is het allemaal in het engels en nog niet v1.50..
naja ik wou toen die upgrade doen..Krijg ik dit schermpje te zien!..
Hoe zou ik dit kunnen omzeilen?
[afbeelding]
duidelijk en geluktBadBoy18 schreef op 14 August 2003 @ 10:32:
[...]
Nou vanaf nu is het een eitje. 1. Start je SPV in de "3 kleuren scherm" (lees mijn vorige post!)2. die upgrade van 1.50 uit voeren. en nog 20 minuten wachten dan moet het werken.
ehhhh..HOI
[ Voor 43% gewijzigd door BadBoy18 op 14-08-2003 16:30 . Reden: Extra info ]
[ Voor 30% gewijzigd door jep op 14-08-2003 19:20 ]
Klopt. Start je spv in de "canary tri-color screen" dan kan je wel updaten.jep schreef op 14 August 2003 @ 19:12:
Qtek zegt bij mij: Your smartphone must me smartphone and beyond
Invalid phone id. Terwijl ik een gewone SPV heb![]()
Verwijderd
start je je spv op door de Record knoop en de power knoop vast te houden(eerst de record knoop indrukken). zodra "press any key to boot loader" verschijnt
Qtek update?
[ Voor 1% gewijzigd door BadBoy18 op 14-08-2003 22:50 . Reden: vind = vindt ]
Verwijderd
Verwijderd
Share betaal je uit je bundel, de extra kb's (die je maakt naast de 2 mb) ook. Qua geheugenkaart is maar net hoeveel apps/games/mp3/filmpjes enz. wilt dumpen je telefoon.Verwijderd schreef op 15 August 2003 @ 00:19:
Ik ben van plan morgen een SPV te gaan halen.
Maar ik heb nog even een paar vraagjes![]()
Is het aan te raden om gelijk een geheugenkaart erbij te kopen, zo ja is 128 MB al een redelijk begin?
Die 6 euro voor dat share is dat vanuit je bundel of bovenop je bundel?
Alvast bedankt
Een geweldig programma daarvoor is smartface, gewoon gratis en goed werkend. op www.modaco.com in de software sectie kun je meer vinden. Naar mijn mening werkt de beta fijner dan de 1.0 versie maar dat is persoonlijk... Voor de beta met handleiding kun je me mailen...jep schreef op 14 August 2003 @ 23:27:
Het is snel, draait prima, ik hoor geen begin tune () en ik ben inderdaad alles kwijt, maar dat las ik al in de waarschuwing. Wat ik me afvraag, is dit dat programma waarmee je bellers een plaatje kunt geven?
Trouwensch, msn'n?
Leuk! Stel je hem beschikbaar?
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
[ Voor 21% gewijzigd door Kampen op 15-08-2003 11:43 ]
ehhhh..HOI
om proggies te killen kan je de Task manager gebruiken (SP Task Mgr)kRiZzZiZ schreef op 15 August 2003 @ 11:42:
Hoe kill je eigenlijk proggies?
Want ik heb af en toe het idee dat ook al is alles afgesloten dat dan de GPRS verbinding nog ergens open staat? Dus dan heb ik bv het bureaublad voor me maar zie ik rechtsboven dat de GPRS verbinding open staat
Verwijderd
Verwijderd
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Verwijderd
same here, maar eerst SPV hebbenGitaarwerk schreef op 15 augustus 2003 @ 16:04:
sorry guys.. ik moet nog steeds eens skins gaan maken voor de SPV![]()
maar moet me er nog even in verdiepen, ik heb nog geen tijd gehad om ermee te beginnen..
Ook programmeren zou ik willen leren voor WinCE Smartphone 2002.
ehhhh..HOI
Verwijderd
T9 krijg je aan de praat door de * toets lang ingedrukt te houden.kRiZzZiZ schreef op 15 augustus 2003 @ 18:55:
blg.. weer een paar vraagjes...
Ik krijg dat T9 niet aan de praat? Ik las in de handleiding dat je zelf kan kiezen als je een bericht opstelt mar ik zie nergens dan ook een optie?
Op die aplications unlock pagina blijft deze zeggen mijn 06 niet te kennen...proggie gedownload en op phone geinstalleerd en deze zegt dat mijn telefoon is geregistreerd...maar ga ik weer naar ie unlock pagina....zegt deze weer mijn telefoon niet te kennen....en ja..ik ben al meedeere keren op internet geweest,,,,
hmzz..ik had het draaiend..maar nog niks werkte..toen maar uit wanhoop Orange Technische gasten van dat unlock gebeuren gemaild en gelijk een keurige mail terug gehad de volgende dag....\Verwijderd schreef op 15 August 2003 @ 21:49:
[...]
T9 krijg je aan de praat door de * toets lang ingedrukt te houden.
Wat nog niet te vaak gezegd is over unlocken is dat het (bij mij) alleen werkt wanneer je het programmaatje actionregister.arm geïnstalleerd hebt en draaiende hebt. Dus in het programmaatje na activering ook nog menu --> run lock aanklikken. Het programmaatje is te vinden op 't net en anders wil ik het je wel mailen. Mijn email = mill_box@hotmail.com
ehhhh..HOI
Yep, ben ook al mijn best aan het doen om het weer uit te spelen, mijn oude Amiga tijden herlevenVerwijderd schreef op 15 August 2003 @ 21:59:
Kent iemand trouwens het spel Rick Dangerous van de PC van zo'n 10 jaar geleden? Dat ben ik op 't moment op m'n spv aan het spelen!![]()
Te cool!
[ Voor 4% gewijzigd door Xanion op 16-08-2003 00:44 ]
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Ff een beetje offtopic; vond net mijn Amiga 1200 terug op zolder; al 6 jaar vergeten stond ie daar. Uitpakken, aansluiten, werken!Xanion schreef op 16 August 2003 @ 00:43:
[...]
Yep, ben ook al mijn best aan het doen om het weer uit te spelen, mijn oude Amiga tijden herleven
Hehehe, heb al verschillende keren hier naar gevraag aan Orange. De eerste berichten waren voor het begin van de zomer. Toen werd het ergens begin zomer. Nu is het zelfs zover dat ze niks meer durven te zeggen voordat ze weer iets stompszinnigs zeggen wat niet uit komt.Weerz schreef op 15 augustus 2003 @ 16:03:
Vraagje of iemand misschien al de datum weet wanneer mms bij orange in gebruik komt
RPC zit niet in CE zoals er staat dus MSBlast heeft er geen effect opBadBoy18 schreef op 16 augustus 2003 @ 14:09:
Nee dit is niet waar... Die MSBlast virus voor je SPV????
http://msmobiles.com/news.php/1189.html
Hier.....Gitaarwerk schreef op 16 August 2003 @ 13:16:
dat spelletje he?? waar is dat te downloaden??
en waar is dat proggrammaatje om JAVA midlets op te kunnen draaien?? (lekker prince of persia spelen dan)
[ Voor 8% gewijzigd door BadBoy18 op 16-08-2003 14:38 . Reden: X-Rick vergeten ]
Verwijderd
Jep, geluktHoodlum2000 schreef op 16 August 2003 @ 18:04:
hallo tweakerts. even een vraag. ik heb gezocht maar niet echt gezien. soory als ik het over het hoofd heb gezien. heeft iemand de spv al simlock vrij gemaakt en is dat al gelukt, met de progs in de openings post? bvd
er zal vast wel een weg zijn/komen om hem weer simlocked te maken denk ikGitaarwerk schreef op 16 August 2003 @ 21:10:
[...]
Jep, gelukt1e keer dat je andere simkaart erin doet moet ie heel lang zoeken, dus laat je daar niet door misleiden..maar het is gelukt
![]()
(alleen geen garantie nu meerdat zou even wel vermeld moeten worden denk ik in openingspost )
als je je garantie niet kwijt wil, kan je dan beter ff wachtenHoodlum2000 schreef op 16 August 2003 @ 21:33:
[...]
er zal vast wel een weg zijn/komen om hem weer simlocked te maken denk ik
[ Voor 8% gewijzigd door Uberprutser op 17-08-2003 11:11 ]
[ Voor 25% gewijzigd door Sayko op 17-08-2003 16:19 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq