Omdat je een SD kaart moet gebruiken. Althans, volgens mij welHoodlum2000 schreef op 17 August 2003 @ 16:11:
waarom kan ik op geen enkel manier op mijn mmc kaart komen, ook niet via ms activesync. de kaart komt uit mijn sl45i. en het installeren van software gaat ook niet. gaaf telefoontje overigens
er staat toch duidelijk sd/mmc ondersteuning?
ik probeere het even met taskmanager eerst te formatteren.
EDIT:
hij doet het al. moest even geformatteerd worden. kan iemand mij vertellen hoe ik mijn adressen boek van mijn sl45 bruikbaar kan maken voor de spv? het is een .adr bestand.
EDIT:
hij doet het al. moest even geformatteerd worden. kan iemand mij vertellen hoe ik mijn adressen boek van mijn sl45 bruikbaar kan maken voor de spv? het is een .adr bestand.
[ Voor 63% gewijzigd door Sayko op 17-08-2003 18:10 ]
sorry maar nog even iets. ik probeer steeds die spvunlock. maar bij 66% geeft ie een fout "invalid code-aborting". moet de (orange) sim kaart er eerst uit?
ook zonder sim geeft ie de zelfde fout. na een paar keer proberen.
ik had standaard rom 1,5 nogwat erop staan, kan het daar aan liggen?
[ Voor 34% gewijzigd door Sayko op 17-08-2003 18:36 ]
je kan via outlook express je contacten beheren.. ik weet niet of je SL45 dat kon
suc6
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Ik vrees van wel. Je kan enkel ver. 1.35 unlocken. 1.50 niet. (correct me if i'm wrong)Hoodlum2000 schreef op 17 augustus 2003 @ 18:30:
sorry maar nog even iets. ik probeer steeds die spvunlock. maar bij 66% geeft ie een fout "invalid code-aborting". moet de (orange) sim kaart er eerst uit?
Verwijderd
Weet iemand wat de MMS settings moeten zijn?
ik heb ROM versie 1.5 maar ik kan nogsteeds geen MMSjes sturen
Kan iemand mij misschien helpen?
ik heb ROM versie 1.5 maar ik kan nogsteeds geen MMSjes sturen
Kan iemand mij misschien helpen?
Verwijderd
als je paar topics omhoog leest zie je dta het nog niet werkt.
In de orange zaak zeiden ze tegen mij eind september
In de orange zaak zeiden ze tegen mij eind september
Grrrr... Ik ben nu al de hele avond aan het stoeien met het app. unlocken van mijn phone en op de echte manier gaat het niet en heb het ook al op de coolsmartphone.com manier gedaan -> phone complete crash en nu dus de software opnieuw aan het installen (zoals op pagina 1 staat gepost de 1.5).
Iemand nog tips naast wat er al gepost is?
Edit: Nee, ik ben niet te lui om het hele topic om te spitten -> heb ik al 3x gedaan afgelopen dagen
Edit: Nee, ik ben niet te lui om het hele topic om te spitten -> heb ik al 3x gedaan afgelopen dagen
[ Voor 15% gewijzigd door Uberprutser op 17-08-2003 22:59 ]
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
eerst upaten dan gewoon unlocken op de orange siteBallebek schreef op 17 August 2003 @ 22:58:
Grrrr... Ik ben nu al de hele avond aan het stoeien met het app. unlocken van mijn phone en op de echte manier gaat het niet en heb het ook al op de coolsmartphone.com manier gedaan -> phone complete crash en nu dus de software opnieuw aan het installen (zoals op pagina 1 staat gepost de 1.5).
als dat niet werkt, weten het er maar weinig denk ik, ff de helpdesk bellen dan?
ja eerst updaten, dat staat toch duidelijk op die unlock siteHoodlum2000 schreef op 17 August 2003 @ 18:30:
ik snap niet dat je het al probeert als je niet exact weet wat je doet, straks doet heel je spv niks meer
ik las wel 4 keer voordat ik ging unlocken, tja in 1 keer goed
[ Voor 33% gewijzigd door Rebels op 17-08-2003 23:02 ]
ja.. maar ben je zowieso al via gprs op internet gegaan, ballebek?
@Tha-PC-Legend, Orange kan nog niet MMS versturen en ontvangen.. daar zal je een maandje nog op moeten wachten denk ik
@Tha-PC-Legend, Orange kan nog niet MMS versturen en ontvangen.. daar zal je een maandje nog op moeten wachten denk ik
Yep; heb zelfs al 2,4MB erdoorheen gejaagd kwam ik net achter na het ontvangen van een SMS van OrangeGitaarwerk schreef op 17 August 2003 @ 23:03:
ja.. maar ben je zowieso al via gprs op internet gegaan, ballebek?
Heb ook dat programmatje gedownload "Active Registration" ofzo wat je als optie krijgt als je phone niet wordt herkent.
Is kijken of ik die lui van orange kan bereiken op dit tijdstip
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
ai, ik heb eens een plaatje laten zien die ik ff had op mijn site (vanmen audiosetje
) die was 350Kb
dat ging dan ook wel erg snel
hehe
ja, val ze maar lekker lastig hoor
future is bright
ja, val ze maar lekker lastig hoor

offtopic:
Welke Orange SPV veteraan opent even een nieuw deel?
Dan kan deze gesloten worden. (meer dan 1000 posts)
Welke Orange SPV veteraan opent even een nieuw deel?
Dan kan deze gesloten worden. (meer dan 1000 posts)
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Dit topic is gesloten.