Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Weet iemand misschien waar de ontvangen SMS berichten worden opgeslagen :?

De verzonden SMSjes staan in \IPSM\MAPI, maar ik kan de ontvangen berichten nergens vinden :( en daar ging het nou net om.

Edit: Tip voor de mensen die hun zelf aangelegde T9 woordenboek op willen slaan: kijk eens in \IPSM\Application Data\System naar het bestandje mst9.udb :).

[ Voor 29% gewijzigd door AtHomer op 22-06-2003 23:18 ]

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog meer mensen die last hebben van stof onder het scherm van hun SPV. Bij mij wordt dit namelijk steeds erger. Ik heb mijn telefoon pas 2 weken. Wil niet weten hoe hij er uit ziet over 2 maanden. Baal hier best wel van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:21

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op 23 June 2003 @ 09:02:
Zijn er nog meer mensen die last hebben van stof onder het scherm van hun SPV. Bij mij wordt dit namelijk steeds erger. Ik heb mijn telefoon pas 2 weken. Wil niet weten hoe hij er uit ziet over 2 maanden. Baal hier best wel van
Ik heb nu bijna 2 maanden en nog helemaal niks onder mijn scherm. gsm ligt ook of op bureau of in mijn broekzak...

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kampen
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:52
Verwijderd schreef op 23 June 2003 @ 09:02:
Ik heb de telefoon nu ongv 4 dagen, en heb ook al wat stof onder het scherm!, zou niet weten hoe het daar komt! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtHomer schreef op 22 June 2003 @ 23:09:
Weet iemand misschien waar de ontvangen SMS berichten worden opgeslagen :?

De verzonden SMSjes staan in \IPSM\MAPI, maar ik kan de ontvangen berichten nergens vinden :( en daar ging het nou net om.

Edit: Tip voor de mensen die hun zelf aangelegde T9 woordenboek op willen slaan: kijk eens in \IPSM\Application Data\System naar het bestandje mst9.udb :).
Zou je mij kunnen vertellen hoe ik zelf zo`n T9 woordenboek aanleg? Is dat gewoon in wordpad oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-07 15:53

jep

Mensen. Ik heb al mijn telefoon nummers vanuit mijn oude telefoon op mijn sim-kaartje staan en wil deze eigenlijk in mijn SPV zetten. Weet iemand hoe dit moet?

Tevens zie ik in mijn contactlijst niet meer de nummers die ik laatst in mijn telefoon (toen ik de spv net had) heb gezet :?. Bij sms'jes zie ik die namen dan weer wél verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk83
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-07 10:27
precies hetzelfde verhaal hiero. Ik krijg zo langzamerhand ook allemaal stof op het scherm.
Ben er wel achter gekomen dat het stukje plastic wat over het scherm zit, bij bv engelse spv's anders is, bijvoorbeeld oranje. Hij kan er dus af en er zit ook gewoon ruimte tussen.
Ik kan er ook tussendoor blazen. (niet aan te raden want dan beslaat de display) Ik denk dat het een oplossing is om er wat lucht door te blazen met zo'n busje 'lucht op druk'. Die kun je bij elke fotozaak wel kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
  • Laatst online: 20-12-2021
henk83 schreef op 23 June 2003 @ 13:32:
precies hetzelfde verhaal hiero. Ik krijg zo langzamerhand ook allemaal stof op het scherm.
Ben er wel achter gekomen dat het stukje plastic wat over het scherm zit, bij bv engelse spv's anders is, bijvoorbeeld oranje. Hij kan er dus af en er zit ook gewoon ruimte tussen.
Ik kan er ook tussendoor blazen. (niet aan te raden want dan beslaat de display) Ik denk dat het een oplossing is om er wat lucht door te blazen met zo'n busje 'lucht op druk'. Die kun je bij elke fotozaak wel kopen.
dan kan je net zo goed de fietspomp gebruiken, of misschien lukt het wel om de stof eruit te zuigen dmv stofzuiger?

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
jep schreef op 23 juni 2003 @ 12:00:
Mensen. Ik heb al mijn telefoon nummers vanuit mijn oude telefoon op mijn sim-kaartje staan en wil deze eigenlijk in mijn SPV zetten. Weet iemand hoe dit moet?

Tevens zie ik in mijn contactlijst niet meer de nummers die ik laatst in mijn telefoon (toen ik de spv net had) heb gezet :?. Bij sms'jes zie ik die namen dan weer wél verschijnen.
In je menu staat ergens "Sim Manager". Daar kun je alle nummers tegelijk selecteren en overzetten.
Verwijderd schreef op 23 juni 2003 @ 11:47:
[...]

Zou je mij kunnen vertellen hoe ik zelf zo`n T9 woordenboek aanleg? Is dat gewoon in wordpad oid?
Je kunt het misschien wel editten in wordpad of notepad, moet je ff kijken hoe dat bestandje is opgebouwd. De scheidingstekens zijn van die vreemde vierkantjes, die kun je dan wel kopiëren denk ik.

Maar maak wel ff een backup van je bestandje voor je begint, mocht het verkeerd gaan ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exclusive: Orange announce UK launch date for SPV E-100
Posted: Mon Jun 23, 2003 1:13 pm by Paul [MVP]
You heard it here first!

Orange have confirmed to MoDaCo SmartPhone that the SPV E-100, also known as the HTC Tanager, will be launched in the UK on Monday 7th July 2003.

The release date is expected to be announced officially by Orange tomorrow (24th June).

Pricing is yet to be announced, although with the current policies of networks to reduce subsidies on handsets, a price similar to the SPV launch price of ~£200 UK pounds seems possible.

P

-----

loopt de UK een beetje gelijk met Nederland qua releases van dit soort gadgets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 June 2003 @ 20:36:
Exclusive: Orange announce UK launch date for SPV E-100
...
-----

loopt de UK een beetje gelijk met Nederland qua releases van dit soort gadgets ?
Er gaan geruchten dat Orange in Nederland het toestel pas later uitbrengt omdat ze de voorraad "oude" SPV's nog lang niet op zouden hebben.

Voor het backuppen van SMS berichten heb ik trouwens hier iets gevonden: http://www.geocities.com/tomgrek/

Ik heb het echter nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 14-07 14:10
Microsoft introduceert Windows Mobile 2003 voor Pocket PC! Bron: Tweakers.net

Stukje gequote:
Daarnaast worden er ook een aantal applicaties meegeleverd, zoals Pocket Excel, Pocket Word, MSN Messenger, Pocket Internet Explorer, Windows Media Player 9 Series for Pocket PC en Pocket MSN.
Ziet er allemaal goed uit! Maar mijn vraag is nu of 't voor de SPV gebruikers ook mogelijk wordt om de nieuwste Windows pocket op de telefoon te krijgen? Draait de SPV nu op Pocket PC 2002 ofzo? Of daar weer een speciale 'telefoon' versie van ofzo? :?

[ Voor 53% gewijzigd door blakez op 23-06-2003 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
blakez schreef op 23 June 2003 @ 23:17:

Stukje gequote:

[...]

Ziet er allemaal goed uit! Maar mijn vraag is nu of 't voor de SPV gebruikers ook mogelijk wordt om de nieuwste Windows pocket op de telefoon te krijgen? Draait de SPV nu op Pocket PC 2002 ofzo? Of daar weer een speciale 'telefoon' versie van ofzo? :?
Ik geloof dat deze vraag, en het antwoord erop, op dit forum al minimaal 100keer voorbij is gekomen.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
blakez schreef op 23 June 2003 @ 23:17:

Stukje gequote:

[...]

Klopt, het is Pocket PC 2002 Smartphone edition ofzoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Xanion schreef op 24 June 2003 @ 09:42:
[...]

Ik geloof dat deze vraag, en het antwoord erop, op dit forum al minimaal 100keer voorbij is gekomen.
Net even heel dit topic door gebladerd en wat topics op GoT zelf, maar ik kom toch weinig tegen over het updaten van het OS op de SPV.. Misschien dat jij dan even het antwoord hier neer kan zetten? Liefst al die 100 vragen + antwoorden in een mooi overzichtelijk tabelletje, dan kom ik er vast wel uit.. :>

[ Voor 5% gewijzigd door blakez op 24-06-2003 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
blakez schreef op 24 June 2003 @ 10:36:
[...]

Net even heel dit topic door gebladerd en wat topics op GoT zelf, maar ik kom toch weinig tegen over het updaten van het OS op de SPV.. Misschien dat jij dan even het antwoord hier neer kan zetten? Liefst al die 100 vragen + antwoorden in een mooi overzichtelijk tabelletje, dan kom ik er vast wel uit.. :>
Zijn vraag gaat niet over het updaten van het OS op de SPV, maar welk OS erop staat. En ik heb al veel vragen voorbij zien komen of dat de SPV op PocketPC draait en evenzoveel antwoordden dat dat niet zo is, omdat het op SmartPhone Edition draait. (antwoord:101 8))

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu iets heel gaafs gevonden voor op je Smartphone
http://download.microsoft...rvice.Datasheet.Final.pdf

Pocket MSN Service, misschien worden jullie er wijs uit

OK het is me al duidelijk dat de service alleen via Orange genomen kan worden;
Volgens het volgende press release zou de service al available moeten zijn:
http://www.pmn.co.uk/20030520msn.shtml

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2003 16:32 . Reden: Meer info gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 16:24:
Ik heb nu iets heel gaafs gevonden voor op je Smartphone
http://download.microsoft...rvice.Datasheet.Final.pdf

Pocket MSN Service, misschien worden jullie er wijs uit

OK het is me al duidelijk dat de service alleen via Orange genomen kan worden;
Volgens het volgende press release zou de service al available moeten zijn:
http://www.pmn.co.uk/20030520msn.shtml
Misschien begrijp ik je niet helemaal goed, maar wat er beschreven wordt is toch al te doen met de SPV? Hotmail kun je via http://mobile.msn.com benaderen en MSN Messenger zit er ook al op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtHomer schreef op 24 June 2003 @ 19:20:
[...]

Misschien begrijp ik je niet helemaal goed, maar wat er beschreven wordt is toch al te doen met de SPV? Hotmail kun je via http://mobile.msn.com benaderen en MSN Messenger zit er ook al op.
Check de PDF en zie de screens. Het gaat hier ook om een Always On verbinding. Dus je ziet het gelijk als je nieuwe email hebt, je krijgt .Net Allerts en je kan gratis over MSN.nl surfen. Qua MSN zitten er geloof ik niet veel nieuws aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand een NES (nintendo 8 bit) emulator uitgetest op de SPV en hoe liep het ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 20:45:
heeft iemand een NES (nintendo 8 bit) emulator uitgetest op de SPV en hoe liep het ?
Ik heb die niet getest, maar wel de SNES en de Game Boy emu's. Verwacht er niet teveel van. Je zult het waarschijnlijk zonder geluid moeten doen, want anders is het veel te traag.

De SNES emu was om te huilen :'( , zo traag. De Game Boy emu werkte wel leuk, maar het geluid was warrig en traag, zonder geluid is het wel te doen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:32

admiral866

The King Personality Disorder

heb idd gelezen dat snes en gba te veel vragen van de spv. De nes en gewone gameboy schijnen redelijk speelbaar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

bah, ik heb me nu al 2 keer aangemeld op www.coolsmartphone.com , maar ik krijg maar geen mailtje terug met me w8 woord :(

werkt dat niet met een hotmailadres soms?, heb ik anders nergens gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Je krijgt helemaal geen bevestigingsmailtje. Je bent gewoon direct ingelogd. Ik tenminste wel.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels

Rebels

watev?!

haas schreef op 24 June 2003 @ 23:01:
Je krijgt helemaal geen bevestigingsmailtje. Je bent gewoon direct ingelogd. Ik tenminste wel.
wat is je w8 woord dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Sorry, ik heb toch wel een mailtje (had ander account gebruikt), maar de eerste keer was ik direct ingelogd weet ik nog. Werkt de password mailer functie niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

:D hehe
ik ben trouwends wel benieuwd naar die always on verbinding .. ik moet een hoop doornemen..
en als ik wat beter wordt in programmeren ..ga ik .net platform maar eens doornemen..en dan wellicht applicaties schrijven voor smartphone.. voorlopig alleen graphics & sounds..

ik merk ook dat de spv de kleuren net wat anders intepreteerd..moet ik dus nog even wat aan gaan doen

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

megter

Ik zeg maar zo....

Weet iemand hoe je de contactpersonen kan synchroniseren vanuit outlook naar je SPV? Het vinkje 'contactpersonen synchroniseren' staat wel aangevinkt, maar ik kan niet synchroniseren.

"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik zit nog steeds te wachten op mn SPV die van vivacom.nl moet komen.

Heeft er iemand tips over welke freeware programma's een must zijn?
Want ik heb op verschillende sites gekeken maar er wordt meestal vaag gedaan over of het nou gratis is of, of je er voor moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 15:45:
En ik zit nog steeds te wachten op mn SPV die van vivacom.nl moet komen.

Heeft er iemand tips over welke freeware programma's een must zijn?
Want ik heb op verschillende sites gekeken maar er wordt meestal vaag gedaan over of het nou gratis is of, of je er voor moet betalen.
Kijk ff op http://msmobiles.com/article.php/22.html :)
megter schreef op 25 June 2003 @ 15:27:
Weet iemand hoe je de contactpersonen kan synchroniseren vanuit outlook naar je SPV? Het vinkje 'contactpersonen synchroniseren' staat wel aangevinkt, maar ik kan niet synchroniseren.
Het zou moeten werken op de manier die je beschrijft. Probeer anders de laatste versie van Activesync eens, versie 3.7: http://www.microsoft.com/...ocketpc/activesync37.mspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Het is al gelukt :-) Ik moest ff het vinkje uitzetten bij Active Sync op de pc om de contactpersonen te synchroniseren. Toen het vinkje weer aangezet en voila

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer mensen die problemen hebben bij inloggen op msn messenger?

De laatste 2 dagen is het niet mogelijk, krijg constant de melding:
Aanmelding voor MSN Messenger Service is mislukt, omdat de service niet reageert. Probeer het later opnieuw.

Alle instellingen zijn goed volgens mij, bereik is 100%...

Iemand een id?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ik hoor et van veel mensen, Scheetgeleerde(Fartree) :P
ik dnek dat ze gewoon veel moeten verbeteren nog.. msn service is ook niet alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijft vreemd dat msn en spv. Werk er al twee maanden mee en tot nog toe geen problemen.. Nu ineens, constant het zogenaamde wachtlogo (zandloper) in beeld, en vervolgens een foutmelding...nooit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 16:58:
Blijft vreemd dat msn en spv. Werk er al twee maanden mee en tot nog toe geen problemen.. Nu ineens, constant het zogenaamde wachtlogo (zandloper) in beeld, en vervolgens een foutmelding...nooit gehad.
Probeer anders eens een "reboot".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-07 15:28

Nitai

Live the life you love.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-07 21:36

404error

Page Not Found

^^^^^^^^^^^^^^^^

Misschien een tip....nadat ik krassen had opgelopen op m'n spv, ben ik naar de mediamarkt gegaan en heb ik van die pda screen protectors gehaald, beetje opgemeten en over m'n display geplakt van m'n T610 en SPV, moet namelijk even wachten op een hoesje voor beide... ziet er erg mooi uit!! Beschermt en reduceert ook reflectie als je in de zon ermee loopt.

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

handige tip..ga ik zeker doen!! :)
ik hoop dat er een omruilactie als een een SPV komt met bluetooth..de sd kaart met bluetooth steekt enorm uit

[ Voor 63% gewijzigd door gitaarwerk op 26-06-2003 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

als ik ooit m'n Canon A70 binnen krijg (wacht al 3 weken en 1 dag) dan post ik wel een pic van die pda protectors op m'n SPV :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-01-2022
[knip - games zijn geen freeware]

[ Voor 96% gewijzigd door intoxicated op 26-06-2003 12:36 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
Een Tip voor sms-en:

Ik weet het niet of het eerder al geweest is maar....

Als je een sms bericht aan het schrijven bent dan zie je niet hoeveel tekens van de 160 gebruikt hebt. Dat kan je wel zien door het volgende te doen:

Als je een bericht schrijft/aanmaakt ga als eerst naar het "adres" of "CC" veld, druk op een toets 1-9 maakt niet wat. Dan zie je meteen die teller links boven verschijnen. :*) >:)
Maak jouw bericht af en kies daarna de ontvanger(s).

Volgens mij een bug in de sms/mail software. 8)7

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Voor die spellen moet je dokken hoor...dus ik zou die site hier niet posten

[ Voor 55% gewijzigd door intoxicated op 26-06-2003 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
Nitai schreef op 26 juni 2003 @ 12:35:
[...]

Voor die spellen moet je dokken hoor...dus ik zou die site hier niet posten
Aw... :'( :/ Thnx _/-\o_

kan het geen beta zijn of zoiets? want bij die invasion heb je geen menu of opties of wat dan ook

Alvast bedankt. :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04 22:30
Kan iemand me zeggen hoe je je radio op je phone uit of aan kan doen. Bij verbinding staat nu ipv Orange 'radio uit' toen ik dat zag dacht ik huh :? , ik bedoel dit ding heeft toch helemaal geen radio... en ik kan nu niet bellen en msn gebruiken. Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit kan oplossen? Alvast thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
El Gravedigger schreef op 26 June 2003 @ 13:27:
Kan iemand me zeggen hoe je je radio op je phone uit of aan kan doen. Bij verbinding staat nu ipv Orange 'radio uit' toen ik dat zag dacht ik huh :? , ik bedoel dit ding heeft toch helemaal geen radio... en ik kan nu niet bellen en msn gebruiken. Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit kan oplossen? Alvast thx
Druk de aan/uit knop van de SPV even kort in. Je komt dan in het menu waar je je profiel kunt kiezen en waar je de radio aan/uit kunt zetten. Met radio wordt overigens bedoelt de bel-functie van je GSM. In vliegtuigen moet deze uitstaan, maar op deze manier kun je dan nog wel je telefoon voor andere zaken gebruiken,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04 22:30
^Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op http://www.aimproductions.be/smart_catalogue.asp#soundzcool heb je een programma om allerlei geluiden te veranderen enzo.

Wat er niet bij staat: kan je eenvoudig voor elke Contact een andere ring-tone aangeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Weet iemand waarom de backlight van de SPV om de tijd aan gaat als deze aan de oplader hangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

dat is als active sync ff checkt of je tellie nog in de cradle staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Hij staat alleen niet in de cradle, maar hangt aan de losse adaptor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ja.. en ik wil eigenlijk asl ik em snachts in de cradle / toetsenbord staat dat het beeldschermpje ook uit gaat..

(btw.. ik heb vandaag het toetsenbordje zoals Rebels em ook heeft, nu ook!! :D O+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rijtje links bij elkaar. Veel nog nooit eerder gepost hier:

http://www.microsoft.com/...ies/smartphone/links.mspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

tnx..erg handig...:*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Nog ff voor de duidelijkheid he: er is dus echt geen enkele manier om de geldigheidsduur van een SMS bericht in te stellen op de SPV? :?

[ Voor 3% gewijzigd door AtHomer op 29-06-2003 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03 14:20
Wilde me SPV unlocken (simunlocker) aan de hand van deze handleiding...
http://www.smart-expert.com/delock.htm

Alleen waar is 3 colors Cannary Menu te vinden, want volgens mij is dat nogal vereist
"the SPV must be under the 3 colors Canary menu."

Iemand deze mannier al geprobeerd trouwens? En is ie succes vol?

Wil namelijk ook de mogelijkheid hebben er een andere sim kaart in te doen zodat ik mijn contacten kan overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Brokenrules schreef op 29 June 2003 @ 14:42:
Wilde me SPV unlocken (simunlocker) aan de hand van deze handleiding...
http://www.smart-expert.com/delock.htm

Alleen waar is 3 colors Cannary Menu te vinden, want volgens mij is dat nogal vereist
"the SPV must be under the 3 colors Canary menu."

Iemand deze mannier al geprobeerd trouwens? En is ie succes vol?

Wil namelijk ook de mogelijkheid hebben er een andere sim kaart in te doen zodat ik mijn contacten kan overzetten.
Kijk hier ff voor een hard reset instructie: http://www.coolsmartphone...article&artid=36&Itemid=3

Als je de reset gewoon niet doet (stap 6 en 7 overslaan), dan krijg je dat scherm te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03 14:20
Met deze handleiding is het me gelukt...
Dat sim unlocken is echt een peach of cake

Rite, here we go.
Instructions for using the SPV Unlock program.

1) Switch off your phone.
2) Take out the SD Card from the side of the phone.
3) When the phone is off, press down the "record" (the button under the power button) and the power button at the same time and hold for a few seconds.
4) You will be prompted to "press any key to enter bootloader", do so and press any key.
5) You are now at the famous "Canary" screen (hopefully) where there are 3 coloured bars. Pop your SPV into the USB Cradle.
6) On your computer, press CTRL+ALT+DELETE and close the program "WCESCOMM" or "WCESCOMM.exe". The Activesync icon should disappear from the clock tray.
7) Now run the SPVUnlock program. You should get a "Retrieving SPV Unlock Code : 0%" message. Incrimenting to 33%, 66% then finally 100%.
8) It will now display your unlocking code. Write this down, or keep it on the screen.
9) Take the battery off your phone. Then pop in a sim card from another network (Virgin, Vodafone, T-Mobile etc.) Put the battery back on and turn the phone on.
10) The phone should then, after a second or a minute or so ask you for an unlocking code. Enter the code that the program gave you.
11) Voila! You should see a screen saying

"Info"
"Phone Unlocked"

And thats it, you can now use your phone when you want on any network without having to do any type of battery trick, just pop it in and take it out whenever you feel like.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit hier met een probleem:

Ik heb gisteren een SPV aangeschaft, en vooralsnog ben ik zeer tevreden. Ik ben echter nog van een ding verstoken, en dat is het eigenlijke bellen. Ik kan dus geen telefoontje plegen met mijn SPV.

Waar normaal de naam van het netwerk staat, staat er bij mij "Netwerk geweigerd".

Ik heb hem dus zogezegd gisteren aangeschaft icm een orange 30€ free abo. Is het zo dat zo een abo eerst geactiveerd moet worden, en dat daar wat tijd overheen gaat? In de winkel verzekerden ze me dat ik meteen kon bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Verwijderd schreef op 29 June 2003 @ 16:33:
Ik zit hier met een probleem:

Ik heb gisteren een SPV aangeschaft, en vooralsnog ben ik zeer tevreden. Ik ben echter nog van een ding verstoken, en dat is het eigenlijke bellen. Ik kan dus geen telefoontje plegen met mijn SPV.

Waar normaal de naam van het netwerk staat, staat er bij mij "Netwerk geweigerd".

Ik heb hem dus zogezegd gisteren aangeschaft icm een orange 30€ free abo. Is het zo dat zo een abo eerst geactiveerd moet worden, en dat daar wat tijd overheen gaat? In de winkel verzekerden ze me dat ik meteen kon bellen.
Dat had ik gisteren ook een hele dag.. Volgens mij een storing bij Orange oid.. Vandaag is het weer normaal en staat er weer gewoon "orange" op m'n SPV.. Dus 't probleem zal bij jou ook wel opgelost zijn nu.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

AtHomer schreef op 29 June 2003 @ 15:22:
[...]

Kijk hier ff voor een hard reset instructie: http://www.coolsmartphone...article&artid=36&Itemid=3

Als je de reset gewoon niet doet (stap 6 en 7 overslaan), dan krijg je dat scherm te zien.
maar ik kan nog steeds mijn t-mobile sim er niet in doen, en ik heb em wel al geunlocked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blakez schreef op 29 June 2003 @ 16:42:
[...]

Dat had ik gisteren ook een hele dag.. Volgens mij een storing bij Orange oid.. Vandaag is het weer normaal en staat er weer gewoon "orange" op m'n SPV.. Dus 't probleem zal bij jou ook wel opgelost zijn nu.. :)
Was het maar zo'n feest :/ Ook vandaag doet ie nog niets. Het vreemde is ook, als ik de helpdesk van orange bel, moet je je nummer intoetsen. Als ik dat doe krijg ik de melding dat mijn nummer niet bestaat! :( . Heeft iemand anders dit meegemaakt of een idee over hoe ik dit kan oplossen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 June 2003 @ 17:59:
Was het maar zo'n feest :/ Ook vandaag doet ie nog niets. Het vreemde is ook, als ik de helpdesk van orange bel, moet je je nummer intoetsen. Als ik dat doe krijg ik de melding dat mijn nummer niet bestaat! :( . Heeft iemand anders dit meegemaakt of een idee over hoe ik dit kan oplossen? :?
Dan ben je niet goed geactiveerd. Welke winkel ben je geweest? Is het via internet gedaan of via de fax? Waarschijnlijk moet de dealer het dan alsnog (nog een keer) faxen.

Je kan 0800 0550 bellen, dat is voor nieuwe klanten en dan hoef je geen nummer in te toetsen. Of nog een keer de klantenservice bellen, en dan een paar keer achter elkaar op "#" drukken als ze om je nummer vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Gitaarwerk schreef op 29 juni 2003 @ 17:48:
[...]

maar ik kan nog steeds mijn t-mobile sim er niet in doen, en ik heb em wel al geunlocked
Heb je dezelfde handleiding gebruikt als Brokenrules? En krijg je een foutmelding ofzo dan? Je zou om de unlock code gevraagd moeten worden (dacht ik) als je een sim van een ander netwerk er in doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 June 2003 @ 19:16:
[...]

Dan ben je niet goed geactiveerd. Welke winkel ben je geweest? Is het via internet gedaan of via de fax? Waarschijnlijk moet de dealer het dan alsnog (nog een keer) faxen.

Je kan 0800 0550 bellen, dat is voor nieuwe klanten en dan hoef je geen nummer in te toetsen. Of nog een keer de klantenservice bellen, en dan een paar keer achter elkaar op "#" drukken als ze om je nummer vragen.
Ik ben bij belcompany geweest. Werd daar verder wel goed geholpen. Volgens mij deden ze hem via i-net activeren ofzo.

Verder doet mijn SPV af en toe een beetje vreemd. Net alsof ie een echte windowsmachine is. >:) (sommige mensen vinden het niet zo leuk als ik dat zeg denk ik haha). Zojuist nog kreeg ik elke keer als ik een instelling wou wijzigen een foutmelding. Mocht niet eens van beltoon switchen. Effe uit zetten en weer aanzetten verhelpt het probleem. Inderdaad, net als een echte windowsmachine })

(Dit wil natuurlijk niet zeggen dat ik niet tevreden ben over dit apparaatje, heerlijk ding, zeker voor dat geld. Als ik alleen nu eens kon bellen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 June 2003 @ 20:06:
[...]

Verder doet mijn SPV af en toe een beetje vreemd. Net alsof ie een echte windowsmachine is. >:) ... Inderdaad, net als een echte windowsmachine })
Het IS ook een echte Windows machine he :P

Dit is idd erg herkenbaar ;) maar echt vaak komt het bij mij niet voor, bijna alleen als ik nieuwe software aan het uitproberen ben. Verder ervaar ik het ook helemaal niet als storend (tot nu toe in ieder geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Nexus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-07 16:49

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

midnight van Modaco
we where discussing this in the MS newsgroup last week (maybe where you got it from), we also discovered that, although it doesnt actually fix the remembering of words, it is very handy for a quick restore method, try this instead.........
Start a new email in outlook (on pc), add all the words you want adding to the t9 dictionary (very quick to type on pc compared to smartphone aswell)
now save this message
Close it, and then copy the message out of the drafts folder into the inbox folder
Now sync this mail with the phone.
select the message and select 'forward', but dont actually send it anywhere, instead select 'postpone'. and this will save it into the drafts folder.
I think i then had to open this message again from the draft folder, but it then added all these words to the t9 dictionary, and you can sync up this mail whenever you wish, even after a Hard Reset.
For the the dutch N00bs B)

1 Haal je telefoon weg van de cradle

2 Open Outlook en start een nieuw bericht

3 Vul bij naar en onderwerp bijvoorbeeld "SMS woorden" in.

4 Vul alle woorden in die je mist in je woordenboek

5 [file]->[opslaan]
*hij zou nu in concepten moeten staan

6 Wanneer je Active sync 3.7 hebt heb je geen problemen.
anders moet het bericht in postvak IN/UIT staan om gesynct te worden

6 Pleur het bericht in je draft folder (dit doe je door op versturen uitstellen te drukken)

7 wanneer je het bericht nu opent staan al deze woorden in je T9 woordenboek

Succes (iemand al manieren gevonden om de eerder beschreven T9 databank aan te passen?

[ Voor 7% gewijzigd door -Nexus op 29-06-2003 21:48 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Over slechtheid van het Orange netwerk gesproken. Ik baal er als een stekker van dat Share (en internet sites) driekwart van de tijd niet bereikbaar is. vandaag weer(!) de hele dag geen share. Als Share werkt is dat onderhand eerder uitzondering dan regel. Als dat zo blijft zeg ik het op, want dit is me geen 6euro per maand waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lukt me wel om progjes te deleten van mijn SPV, alleen blijven ze wel in mijn programma-menu staan. IK kom er niet uit hoe ik bijv. een spel wat ik via Active sync. heb gedelete ook nog uit het menu krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar ik vandaag achter kwam, is dat je ook mp3's die met mp3pro zijn gecodeerd goed op de SPV af te spelen zijn. Volgens mij gaat de geluidskwaliteit er niet echt op achteruit, maar een mp3tje neemt nog wel de helft van zijn oorspronkelijke groote in beslag.

edit:
Bij sommige liedjes, is het verschil weinig, bij sommige is het hinderlijk veel. Als je geen fijnproever bent is het mischien het proberen waard.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2003 01:30 . Reden: kleine relativering ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

AtHomer schreef op 29 juni 2003 @ 19:58:
[...]

Heb je dezelfde handleiding gebruikt als Brokenrules? En krijg je een foutmelding ofzo dan? Je zou om de unlock code gevraagd moeten worden (dacht ik) als je een sim van een ander netwerk er in doet.
Jep..
Ander kaartje erin gedaan.. deactivatie code gebruikt.. gelukt..
zoeken met netwerk : en wachten todat je een ons weegt todat hij hem vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanion schreef op 29 June 2003 @ 23:25:
Over slechtheid van het Orange netwerk gesproken. Ik baal er als een stekker van dat Share (en internet sites) driekwart van de tijd niet bereikbaar is. vandaag weer(!) de hele dag geen share. Als Share werkt is dat onderhand eerder uitzondering dan regel. Als dat zo blijft zeg ik het op, want dit is me geen 6euro per maand waard.
Ik kan me hier helemaal in vinden.
Wanneer je I.E. opstart is het elke keer maar de vraag of het gaat werken.
De snelheid is ook om te huilen.
Mailchecken gaat ook geregeld fout en MSN meld zich ook regelmatig niet aan.
Kortom dit is bagger.
Ben blij dat hij MP3 afspelen wel goed doet. Kan ik toch nog ergens mee patsen.

Iedereen heeft dit probleem. Tijd voor Orange om hier iets aan te doen lijkt mij?

:r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:25
Ik ben het met jullie eens. Het Orange GPRS-netwerk is echt slecht. Ik heb dezelfde ervaringen als jullie. IE openen en afwachten of hij wel verbinding maakt.

Wat me wel opvalt is dat Share slechter en langzamer laadt dan andere sites (die dan wel van je databundel afgaat). Waarschijnlijk toch een soort van overbelasting :?

Mail ophalen lukt ook vaak niet. Met MSN heb ik tot nu toe geen problemen gehad. Ik zal eens kijken of ik wat informatie kan krijgen.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

gaarne :Y) is toch wel handig!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llpineapple
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07 04:46
Ik heb share opgezegd, het werkt gewoon nog niet goed. Bij opzeggen werd gevraagd waarom, heb mijn klachten doorgegeven. Wellicht dat het in de toekomst beter wordt. Eventueel dingen downloaden kan ook via de cradle en kost niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb share niet eens erbij genomen toen ik mijn abo nam, puur omdat ik eerst eens wil kijken of en hoe het werkt. En als ik dit zo hoor ben ik blij dat ik de kat even uit de bomm heb gekeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Share werkt wel redelijk bij mij. Ik moet wel best vaak 2x op een link klikken/vernieuwen voordat er iets begint te laden, maar dat gebeurt er ook daadwerkelijk wat.

Ik vind de mop van de dag en de horoscoop wel geinig. Ook het weer vraag ik wel eens op voor de volgende dag en de radarbeelden voor de regen. Bij het nieuws lees ik soms de koppen. En als ik echt niks te doen heb ga ik chatten, is ook best leuk om eens te doen, maar ook wel ontzettend saai, omdat er gewoonweg weinig gezegd wordt...

De GPRS verbinding is wel betrouwbaar heb ik ervaren. Ik heb (om eens te testen) MSN Messenger aan laten staan vannacht. Van 23 uur tot 9.30 uur ongeveer bleef de verbinding gewoon open :). Ik heb in die periode niet gechat, alleen ff mn status op "Aan de telefoon" gezet :P. Ook kwamen er waarschijnlijk maar weinig mensen online dus. Ik ben er nu achter dat me dat MSN nachtje maar 21 KB heeft gekost. Toch een leuke always on verbinding :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Mijn Active Sync werkt niet goed, ik zit te klooien met 'Partnership'. Het komt erop neer dat ik niet m'n postvak in e.d. kan synchroniseren. Ik kan wel voor de optie delete partnership kiezen, maar kan vervolgens geen nieuw partnership maken.
Heeft iemand een idee?

Ik heb trouwens ook vaak last van de 'storingen' bij share, vooral bij internet explorer. Ook heb ik heel vaak (vooral in het buitenland) dat ik geen netwerk heb en eerst m'n pincode moet intoetsen om netwerk te krijgen.

edit: probleem active sync opgelost

[ Voor 8% gewijzigd door megter op 30-06-2003 22:46 . Reden: prob solved ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Nexus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-07 16:49

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

whu geen probs met share hier?! (utrecht/Tiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's nu de reden dat ik bij de KPN ben gebleven. SIM kaartje met i-mode in de SPV gestopt, wat gerotzooid met de eerste posting van dit topic, en alles draait als een zonnetje: mail (pop3 & smtp), Internet (Explorer) & i-mode :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-07 15:53

jep

Weet iemand hoe je je regionummer / netnummer op je display tovert? :) Kan 't uberhaupt? Het is me nog nooit met een toestel gelukt.. maar andere mensen wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

jep schreef op 01 July 2003 @ 01:58:
Weet iemand hoe je je regionummer / netnummer op je display tovert? :) Kan 't uberhaupt? Het is me nog nooit met een toestel gelukt.. maar andere mensen wel. :)
Als je Orange hebt, lukt het niet. Het Orange netwerk ondersteunt geen regio-info. Die andere mensen hebben waarschijnlijk Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

megter schreef op 30 June 2003 @ 22:19:
Mijn Active Sync werkt niet goed, ik zit te klooien met 'Partnership'. Het komt erop neer dat ik niet m'n postvak in e.d. kan synchroniseren. Ik kan wel voor de optie delete partnership kiezen, maar kan vervolgens geen nieuw partnership maken.
Heeft iemand een idee?

Ik heb trouwens ook vaak last van de 'storingen' bij share, vooral bij internet explorer. Ook heb ik heel vaak (vooral in het buitenland) dat ik geen netwerk heb en eerst m'n pincode moet intoetsen om netwerk te krijgen.

edit: probleem active sync opgelost
toch maar even een eigen ervaring posten:
als je je computer opstart met je SPV in de cradle dan krijg je inderdaad het gezeik hierboven. Wacht je tot je compu is opgestart en active sync ook om vervolgens daarna je SPV in de cradle te zetten dan synchroniseert ie netjes. Iig, dit heb ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het viel mij op dat er zo weinig nederlandse sites over de SPV zijn.

Ik heb voor de mensen die het leuk vinden een site gemaakt over de SPV.

www.pocketworld.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

lekker forum achtig..
tja.. ik ben even te veel aan het ontwikkelen.. en ik ben er nog niet zo thuis in ..in deze dingen..maar dat wil ik wel zijn op de korte duur.. misschien willen er meerdere mensen meehelpen hiermee??

btw.. ik krijg die skins niet aan de praat.. is hier nog een goeie tutorial voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels

Rebels

watev?!

Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 13:23:

www.pocketworld.nl
zier er leuk uit :)

welkom op GoT btw, je hebt 1 post, heb je je nu alleen geregged om die site hiero teposten? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rebels schreef op 01 July 2003 @ 17:23:
[...]

zier er leuk uit :)

welkom op GoT btw, je hebt 1 post, heb je je nu alleen geregged om die site hiero teposten? :D
danku,
neehoor heb er geloof ik nog 1 die stamt uit 2000 ofzo. alleen een login van 3 jaar geleden kan ik me niet meer herinneren. Ik kijk hier regelmatig rond, ben niet zo'n prater :P
Maar die site moest ik gewoon even kwijt leek me namelijk echt leuk om wat meer nederlandse Smartphoners bij elkaar te krijgen. Ik merk hier dat het een beetje te groot wordt voor 1 topic. En volgens mij zijn er wel genoeg mensen nu die zo'n leuk speeldingetje hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 13:23:

www.pocketworld.nl
Added in de openingspost :z

Het begint vanzelf wel te leven denk ik, wel een beetje forumachtig ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-07 21:36

404error

Page Not Found

Ik heb vandaag even met orange gebeld m.b.t. tot de slechte bereikbaarheid van Share, volgens de medewerker klopte dit niet totdat ik met een vergelijking met T-Mobile GPRS kwam, toen kwam hij met smoesjes om uiteindelijk toe te geven dat share nog niet is wat het hoort te zijn.

Afgelopen weekend zijn de storingen veroorzaakt door het installeren van een nieuwe server en orange is dus druk bezig om het sneller/beter te krijgen. Dit zou binnen een paar maanden zo moeten zijn.

De introductie van mms is uitgesteld tot het einde van de zomer omdat er nog geen overeenkomsten met de andere aanbieders zijn en ze het in tegenstelling tot share in een keer goed willen doen.

Dit is ook de reden waarom share nog niet gepromoot wordt zoals T-zones, i-mode en Live!
Eerst op hetzelfde niveau en dan pas promoten.

Conclusie, wij zijn de proefkonijnen van Orange... 8)7

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snuf Snuf....

Fijn om te horen dit.
Hopen dat het na de zomer is opgelost dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnExPeCtAbLe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-06 20:22
Ik heb toch nog een probleem met het unlocken van mijn SPV, de softwarelock dan. als ik naar die developer site ga, moet ik alles invullen. hij gaat laden en blijft laden, hij komt niet verder. heb al proberen te locken en unlocken maar nix lijkt te werken.. enig idee of het aan die site ligt? of dat ik misschien iets over het hoofd heb gezien. heb al proberen te zoeken op got en in dit en het vorig topic lopen rondsnuffelen, maar niemand lijkt daar problemen mee te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• answer_man
  • Laatst online: 13-12-2024
Ik zit hier heel leuk al 3 kwartier te wachten nadat ik de update voor het toetsenbord heb gedaan, om mijn SPV weer te unlocken. :(

http://www.developers.ora...ith/2003/03/04/Unlocking/
deze site heb ik gebruikt,. alles ingevoerd (tel nummer + imei) en op ok geklikt

kreeg net tijdens het typen van dit bericht de volgende melding:
[timeout]
edit:
efftjes hele lap tekst verwijderd :+

nou leuk... :(, kan dus gaan zitten wachten hier tot die site et weer doet voordat ik verder kan met software installen :(, tis jammer maar zal wel goed komen denk ik :)
UnExPeCtAbLe schreef op 02 July 2003 @ 13:17:
Ik heb toch nog een probleem met het unlocken van mijn SPV, de softwarelock dan. als ik naar die developer site ga, moet ik alles invullen. hij gaat laden en blijft laden, hij komt niet verder. heb al proberen te locken en unlocken maar nix lijkt te werken.. enig idee of het aan die site ligt? of dat ik misschien iets over het hoofd heb gezien. heb al proberen te zoeken op got en in dit en het vorig topic lopen rondsnuffelen, maar niemand lijkt daar problemen mee te hebben
jij hebt dus etzelfde als mij :).. heb maar geduld denk ik!

! IK KREEG NET DIT BERICHT TE ZIEN !
ik denk dat het op deze manier ook moet lukken, link is alleen met mijn gegevens erin,. maargoed: kijk hier maar eens link werkt niet :(

[voor in startpost?]:
** download dit bestand op je telefoon: http://developer.orangews...ad/ActionRegister.ARM.cab
installeer, registreer, maak een verbinding met het internet (heb even geduld) en je krijgt bericht dat je telefoon unlocked is!
veel plezier

[ Voor 59% gewijzigd door answer_man op 02-07-2003 14:00 ]

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnExPeCtAbLe
en wat is eventjes geduld hebben. ik wacht nu al weer een uur! jammer zeg.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• answer_man
  • Laatst online: 13-12-2024
UnExPeCtAbLe schreef op 02 July 2003 @ 15:29:
en wat is eventjes geduld hebben. ik wacht nu al weer een uur! jammer zeg.. :(
zoals ik al zij in post boven je: download dat bestand op je telefoon,. installeer dat bestand,. en dan is het zo gebeurd (of werkte die ook niet?, dan heb ik je verkeerd begrepen)

[en met maak verbinding met internet bedoel ik gewoon: ga eventjes zitten surfen op je telefoon :). minuutje ofzo]

[ Voor 15% gewijzigd door answer_man op 02-07-2003 20:40 ]

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-07 20:50

Barca

In Search Of Sunrise

Kan je de Orange SPV momenteel nog ergens los kopen (zonder abonnement) en zo ja, waar? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnExPeCtAbLe
answer_man schreef op 02 July 2003 @ 20:08:
[...]

zoals ik al zij in post boven je: download dat bestand op je telefoon,. installeer dat bestand,. en dan is het zo gebeurd (of werkte die ook niet?, dan heb ik je verkeerd begrepen)

[en met maak verbinding met internet bedoel ik gewoon: ga eventjes zitten surfen op je telefoon :). minuutje ofzo]
dat had ik ook geprobeerd, maar werkte niet.. maar tegen 5 uur kreeg ik opeens wel het bericht, zalwel aan de server hebben gelegen!

[ Voor 31% gewijzigd door UnExPeCtAbLe op 03-07-2003 01:59 . Reden: was nix ingevuld.. raar ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barca schreef op 02 juli 2003 @ 21:42:
Kan je de Orange SPV momenteel nog ergens los kopen (zonder abonnement) en zo ja, waar? :?
Heb d'r twee weken geleden twee gehaald bij de BC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al zijn SPV succesvol simlockvrij gemaakt? Ik probeer dit ook te doen, maar als ik, zoals in de link op de eerste page staat beschreven, spvunlock draai, gebeurt er niets. Ook niet als ik lang wacht. Ik heb dmv ctrl+alt+delete wcescomm oid afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
Verwijderd schreef op 03 July 2003 @ 18:00:
Heeft iemand al zijn SPV succesvol simlockvrij gemaakt? Ik probeer dit ook te doen, maar als ik, zoals in de link op de eerste page staat beschreven, spvunlock draai, gebeurt er niets. Ook niet als ik lang wacht. Ik heb dmv ctrl+alt+delete wcescomm oid afgesloten.
De pagina doet het niet bedoel je?

Schijnt wel te kloppen, morgen weer proberen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op 03 July 2003 @ 18:37:
[...]
De pagina doet het niet bedoel je?

Schijnt wel te kloppen, morgen weer proberen denk ik.
Nee, ik bedoel niet de pagina :) Ik bedoel het progje dat je moet downloaden en vervolgens draaien, spvunlock.exe. Deze blijft heel de tijd op 0% staan, terwijl volgens de website er progressie zou moeten optreden ( in stapjes van 0%, 33%, 66% 100%.) Echter er gebeurt niets. Weet iemand hoelang je moet wachten? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-07 13:59

mindcre8r

Tradepedia

Verwijderd schreef op 03 July 2003 @ 18:45:
[...]

Nee, ik bedoel niet de pagina :) Ik bedoel het progje dat je moet downloaden en vervolgens draaien, spvunlock.exe. Deze blijft heel de tijd op 0% staan, terwijl volgens de website er progressie zou moeten optreden ( in stapjes van 0%, 33%, 66% 100%.) Echter er gebeurt niets. Weet iemand hoelang je moet wachten? :?
raad je aan om naar de eerder genoemde site te gaan, makkelijker veiliger en t werkt gewoon!

Bears and Bulls

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.