???? Jij kiest voor planet oftewel is JOU keuze.Ik was ziek van UPC, en toen moest ik naar ADSL...en toen ik dat dee was KPN ADSL hier alleen nog maar beschikbaar! Inmiddels sinds een paar maanden BBNed...dus ik ga ook zsm over op TeleByte!
En een klein bedrijfje heeft helemaal geen nadelen. Daar helpen ze je tenminste goed en snel! en hebben ze de administratie op orde...en het is zoals bij elke provider zo dat je gewoon je abbonement per direct mag opzeggen bij een eventuele prijsverhoging...en GEEN datalimiet...heeft UPC ook niet!
Een klein bedrijf lijkt leuk maar als het groeit heb je een probleem. Hoeveel praktijkvoorbeelden wil je?
Jonge denk eens even na. Hoeveel klanten heeft UPC en hoeveel die andere?op Speedtest.nl kan je duidelijk de snelheden zien die ze halen. En als of UPC zon geweldig bedrijf is....provider waar de meeste klachten over zijn...en dat is nog uit eigen ervaring ook! en kwa service is TeleByte nu al beter als UPC...ze reageren op mail....UPC medewerkers hebben nog steeds niet uitgevonden waar de REPLY knop zit.
Ja ze zijn traag en hij AO is niet in orde maar kom op is appels met peren vergelijken.
Denk het persoonlijk wel werk hier met een motorola en die kan "softwarematig(?)" worden omgezet de oudere types blijkbaar niet.Verwijderd schreef op 01 juli 2003 @ 22:44:
En hoe zit het als ik een COM21 modem heb? Heb ik dan ook een nieuwe modem nodig?
[ Voor 40% gewijzigd door Danster op 01-07-2003 22:47 ]