[Chello] Nieuwe abbo's Plus en Lite

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 1.719 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Ik was ziek van UPC, en toen moest ik naar ADSL...en toen ik dat dee was KPN ADSL hier alleen nog maar beschikbaar! Inmiddels sinds een paar maanden BBNed...dus ik ga ook zsm over op TeleByte!

En een klein bedrijfje heeft helemaal geen nadelen. Daar helpen ze je tenminste goed en snel! en hebben ze de administratie op orde...en het is zoals bij elke provider zo dat je gewoon je abbonement per direct mag opzeggen bij een eventuele prijsverhoging...en GEEN datalimiet...heeft UPC ook niet!
???? Jij kiest voor planet oftewel is JOU keuze.
Een klein bedrijf lijkt leuk maar als het groeit heb je een probleem. Hoeveel praktijkvoorbeelden wil je?
op Speedtest.nl kan je duidelijk de snelheden zien die ze halen. En als of UPC zon geweldig bedrijf is....provider waar de meeste klachten over zijn...en dat is nog uit eigen ervaring ook! en kwa service is TeleByte nu al beter als UPC...ze reageren op mail....UPC medewerkers hebben nog steeds niet uitgevonden waar de REPLY knop zit.
Jonge denk eens even na. Hoeveel klanten heeft UPC en hoeveel die andere?
Ja ze zijn traag en hij AO is niet in orde maar kom op is appels met peren vergelijken.
Verwijderd schreef op 01 juli 2003 @ 22:44:
En hoe zit het als ik een COM21 modem heb? Heb ik dan ook een nieuwe modem nodig?
Denk het persoonlijk wel werk hier met een motorola en die kan "softwarematig(?)" worden omgezet de oudere types blijkbaar niet.

[ Voor 40% gewijzigd door Danster op 01-07-2003 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat je meer klanten hebt is GEEN excuus om later of soms helemaal niet te reageren op e-mail. Als je meer klanten krijgt moet je meer personeel in dienst nemen...lijkt me vrij logisch....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhmmm...bewijs?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dopeboy....over emails die niet aankomen en hoe de upc klantenservice is...is heel simpel...bel maar is 0900-1580 !

Krijg je uren zon leuk piepje te horen met af-en-toe een stem van

Al onze medewerkers hebben een gebrek, een ogenblik geduld aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-09 12:41
Kan zijn dat je een verkeerde afdeling aan de lijn had die het vervolgens doorsturen naar de juiste afdeling :X
Snelheid ben ik opzich wel benieuwd na. Grootste voordeel is in mijn ogen de verhoogde upload, die zou je zeker moeten halen.
Download... ik weet niet waarom die altijd zo'n eind onder het max zit bij iedereen. Mischien wordt 't met de Eurodocsis 2.0 modems beter (zijn natuurlijk niet alleen de modems die geupgrade worden, ook servers moeten ervoor aangepast worden).
Krijg je uren zon leuk piepje te horen met af-en-toe een stem van
Volgens mij is je data een beetje verouderd... 50% van de calls wordt binnen 30 seconden aangenomen op dit moment.
'uren zon leuk piepje te horen' klopt sowieso niet. Als de wachtrij boven de 15 minuten komt - wat ie overigens nooit meer is de laatste tijd - wordt de verbinding verbroken. Omdat je anders te lang zou moeten wachten.

[ Voor 37% gewijzigd door Drogo op 01-07-2003 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 22:48:
Dat je meer klanten hebt is GEEN excuus om later of soms helemaal niet te reageren op e-mail. Als je meer klanten krijgt moet je meer personeel in dienst nemen...lijkt me vrij logisch....
Ja maar logica wordt niet gebruikt in het bedrijfsleven.
Om een servicedesk op te zetten heb je een goede infra nodig. Dit kost veel geld zoals we allemaal weten. Personeel nog meer. Ze hebben sinds kort dus een nieuw systeem ingevoerd. Dit kost gewoon ontzettend veel geld en expansie van een service desk kost een vermogen en dit hebben ze dus niet. Ze moeten het doen met wat ze hebben.

TB zal tegen hetzelfde probleem aanlopen als zij uit hun voegen groeien. Bedrijven gaan uit van een bepaalde groei. Gaat dit te hard en kunnen ze de vraag niet aan door watvoor reden dan ook heb je een probleem.

Inet was en is een goede business maar dit soort bedrijven zal niet lang overleven. Blijkt TB een goede speler te zijn kun je er van op aangaan dat ze worden overgenomen door een grote jongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar weet iemand of de Com21 gaat werken met Plus of dat ik een nieuwe modem krijg als ik die plus aanvraag....zit errug lang te wachten bij de klantservice :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 22:54:
Maar weet iemand of de Com21 gaat werken met Plus of dat ik een nieuwe modem krijg als ik die plus aanvraag....zit errug lang te wachten bij de klantservice :(
Waarom is chello Light en Plus alleen beschikbaar op een EuroDocsis modem?
De systemen die UPC/chello gebruikt om u als klant aan te sluiten zijn ontwikkeld voor het EuroDocsis platform. Nieuwe producten zijn daarom uitsluitend beschikbaar op EuroDocsis. De extra investeringen die moeten worden gedaan om ook de andere platformen (COM21, Terayon en Lancity) te ondersteunen zijn helaas te hoog.

ff edit.

Dit wordt dus inruilen

[ Voor 3% gewijzigd door Danster op 01-07-2003 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 22:38:
Dan ben jij nog dommer dan ik dacht zeg.

Denk je dat ik voor m'n lol op Planet zit? nee!

Ik was ziek van UPC, en toen moest ik naar ADSL...en toen ik dat dee was KPN ADSL hier alleen nog maar beschikbaar! Inmiddels sinds een paar maanden BBNed...dus ik ga ook zsm over op TeleByte!

En een klein bedrijfje heeft helemaal geen nadelen. Daar helpen ze je tenminste goed en snel! en hebben ze de administratie op orde...en het is zoals bij elke provider zo dat je gewoon je abbonement per direct mag opzeggen bij een eventuele prijsverhoging...en GEEN datalimiet...heeft UPC ook niet, daar geven ze je een leuk datalimiet..!

Kortom...JIJ BENT DOM!!!! :Z :Z
Ok ik begrijp dat je het erg moeilijk ermee hebt,en dat chello erg kut naar jou geweest is, ik zal je maar vergeven dat je me dom noemt. Misschien moet je er eens met iemand over praten?

Over die datalimiet, ja dat kennen we nou wel. Een maat van me was 6 maanden terug ook naar het toen beste aanbod gegaan, speedlinq, en ook geen datalimiet. Moet je raden wat die de 1e maand nadat die 150 gig had gedowned kreeg? Juist ja, een brief of dat die max 50 gig voortaan wilde doen. Betaalde die wel 83 euros voor ;) Kortom ik wil wel eens zien hoelang jij echt onbeperkt kaan leechen als je hoger gaat dan 100 gig maandelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 22:26

Ook

Yes I can!

Cochrane schreef op 01 juli 2003 @ 22:52:
Volgens mij is je data een beetje verouderd... 50% van de calls wordt binnen 30 seconden aangenomen op dit moment.
'uren zon leuk piepje te horen' klopt sowieso niet.
[...]
True, de (telefonische) service is kwa snelheid stukken verbeterd.. Bijna nooit langer dan 30 secs aan het wachten.

Wees consequent, maar niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slayer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:31

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 22:54:
dat word swappen .

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swappen? Wens me succes! Ik ruik problemen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JvS schreef op 30 June 2003 @ 13:45:
[...]

ik snap dat ook niet zo. Kabelproviders zijn zo panisch over internet delen, terwijl mensen die breedband nemen, in minstes 30% van de gevallen huishoudens hebben met meerdere PC's... Biij adsl krijg je er tegenwoordig standaard een router bij :?
Kan je me nou eindelijk weer s unbannen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 11:44

Bergen

Spellingscontroleur

Danster schreef op 01 July 2003 @ 22:56:
[...]

Waarom is chello Light en Plus alleen beschikbaar op een EuroDocsis modem?
De systemen die UPC/chello gebruikt om u als klant aan te sluiten zijn ontwikkeld voor het EuroDocsis platform. Nieuwe producten zijn daarom uitsluitend beschikbaar op EuroDocsis. De extra investeringen die moeten worden gedaan om ook de andere platformen (COM21, Terayon en Lancity) te ondersteunen zijn helaas te hoog.

ff edit.

Dit wordt dus inruilen
In dat stukje wordt met 'Terayon' de ouwe Terayonmodems bedoeld. De nieuwe Terayonmodems (TJ-715 en TJ-720, met 5 lampjes op de voorkant ipv 4 bij de ouwe Terayons) zitten gewoon op het EuroDocsis platform.

[ Voor 2% gewijzigd door Bergen op 02-07-2003 00:25 . Reden: teipvaud ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 15:23

jep

Even een kleine toevoeging: Het aanbieden van een verbinding zonder datalimiet kan niet voor deze prijzen. Daarbij moet je denken aan een 5-voud. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Er is geen vaste limiet voor het normale en het Plus-abonnement, als je maar niet asociaal veel neerlaadt (like... 50 gig ofzo) is er niets aan de hand. Zie de AUP.

[ Voor 4% gewijzigd door Bergen op 02-07-2003 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerbenW schreef op 02 July 2003 @ 00:25:
[...]
In dat stukje wordt met 'Terayon' de ouwe Terayonmodems bedoeld. De nieuwe Terayonmodems (TJ-715 en TJ-720, met 5 lampjes op de voorkant ipv 4 bij de ouwe Terayons) zitten gewoon op het EuroDocsis platform.
klopt helemaal, ik heb ook een NIEUWE terrayon, dit is inderdaad ook een eurodocsis modem, mijn upgrade zou ook alleen een administratieve handeling zijn, er wordt bij ook geen modem omgeruild.

Lancity, com21 en 'oude' terrayon moeten worden omgeruild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm 3 meg down, en nog een beetje het dubbelle upstream.

Nu doe ik downloaden, en heel de mikmak, en kom uit op zo'n slordige 20 gb per maand (volgens de isa-server)...

Dan is die 50 Gb limiet wel oke....(als men dan ook zo lang wacht met het sturen van een brief dat je te veel gebruikt....hehe)

Ben benieuwd, ga hut gelijk ff uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Nee, die 50 GB was ff een voorbeeldje. Er is geen vaste limiet.

[mierenneukmodus]
het is terayon, niet terrayon ;]
[/mierenneukmodus]

[ Voor 41% gewijzigd door Bergen op 02-07-2003 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 juli 2003 @ 01:13:
Hmmm 3 meg down, en nog een beetje het dubbelle upstream.
Nou iets meer als het "dubbele" aan upload....
Bij huidige, nu dus classic is het ca 16kb upload, het dubbele zou dan 32kb zijn maar bij plus is het ca 48kb aan upload.

En idd zoals al vermeld, er is geen harde download limiet, maar een AUP regeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook

Ook

Yes I can!

Er is trouwens nog een reden dat Chello een nieuw (snel) abo heeft. Dat Plus abonnement is eigenlijk ontstaan om de groot gebruikers een alternatief te bieden (wettelijk verplicht) als ze de voorwaarden verbreken. Voorheen kreeg je dan extreme prijzen te zien (10€ p gig etc) maar nu 'moet' je dan overstappen naar Plus abo. Zo mag je officieel natuurlijk je (Classic) verbinding nog steeds niet met andere pc's sharen.
Nu dat het alternatief daar dus ook daadwerlelijk is (Plus dus) zullen ze hoogst waarschijnlijk weer een stuk strenger worden op ICS/servers draaien en alle andere "illegale" zaken met het Classic abo. Zo proberen ze natuurlijk zelf zo veel mogelijk mensen aan zo'n Plus abo te helpen.

[ Voor 4% gewijzigd door Ook op 02-07-2003 06:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
GerbenW schreef op 02 July 2003 @ 00:25:
[...]
Oh sorry heren jullie hebben natuurlijk gelijk. Het ging idd om de "oude" versies.

:)

Nou.pfff..ff getest op speedtest :)

Download
901.5 KByte/sec <---- yesssssssssssssssssssssssss :9~ Zal wel een hickup zijn want het is 375 *LOL*

Upload
43.9 KByte/sec

Connection
Klaar 634.0 Conn/min

Ping test Nederland
18.0 ms

[ Voor 30% gewijzigd door Danster op 02-07-2003 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het nou aan mij of hebben ze de 1 GB max download al weer laten varen bij het light abbonement? kan hier niks meer van vinden op de chello.nl, ook is het nu volgens hun tabel wel mogelijk om goed multiplay te spelen terwijl dit gisteren nog op niet optimaal stond ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-09 02:20
Danster schreef op 02 July 2003 @ 07:34:
[...]

Oh sorry heren jullie hebben natuurlijk gelijk. Het ging idd om de "oude" versies.

:)

Nou.pfff..ff getest op speedtest :)

Download
901.5 KByte/sec <---- yesssssssssssssssssssssssss :9~ Zal wel een hickup zijn want het is 375 *LOL*
Dan moet de nieuwe firmware nog in je modem geladen worden ;)
Verwijderd schreef op 02 July 2003 @ 10:53:
Ligt het nou aan mij of hebben ze de 1 GB max download al weer laten varen bij het light abbonement? kan hier niks meer van vinden op de chello.nl, ook is het nu volgens hun tabel wel mogelijk om goed multiplay te spelen terwijl dit gisteren nog op niet optimaal stond ????
Ik zie op de UPC site en op http://www.testnet.nl/chello-speciaal/ nog steeds een 1 GB datalimiet staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Laatst online: 19-09 18:59
Zie dit topic net en als ik kijk naar de site die Sir_Killalot geeft dan lijkt mij zo'n plus abbo erg leuk...prijzige maar wel leuk ivm de upload vooral. Want die is op dit moment gewoon erg irritant. Verder ben ik wel tevreden over chello.

BTW...www.chello.nl werkt niet hier.... :?
edit:
Nu weer wel....mmm nieuw kleurtje

edit:

Prijzen van nieuw abo's
Mooie opsomming

Alleen nog niets over limiten

[ Voor 37% gewijzigd door Graham op 02-07-2003 12:25 . Reden: update ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Graham schreef op 02 July 2003 @ 12:10:
Zie dit topic net en als ik kijk naar de site die Sir_Killalot geeft dan lijkt mij zo'n plus abbo erg leuk...prijzige maar wel leuk ivm de upload vooral. Want die is op dit moment gewoon erg irritant. Verder ben ik wel tevreden over chello.

BTW...www.chello.nl werkt niet hier.... :?
edit:
Nu weer wel....mmm nieuw kleurtje
En via deze link: http://home.nld.chello.nl/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Mmmz, moet ik een loginnaam plus password geven...maar de site werkte al ;) Omdat ik natuurlijk niet thuis zit bedenk ik me net ;) (Stageplek)

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-09 20:14
Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 11:15:
Haha, lol wat ik net weer zie.

Het gaat erg goed met de eerste Chello+ abbonees. Er zijn al snelheden gehaald van maar liefst 106 kb/sec....en dat voor 79,95 euro...HAHAHAHAHAHAHA

Bron:
http://www.speedtest.nl/D...hs.asp?pi_id=8&co_id=1246
Ik wil jou even verzoeken om uit deze draad weg te blijven, of alleen nog maar 101% ontopic replies te plaatsen. Je blijft offtopic gaan met ADSL, je zit te flamen, en meer van dat soort grappen.
ADSL doet helemaal niet terzake hier, we hebben het hier over Chello.
Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 21:12:
[...]

Als je beter had gelezen men. wijsneus had je gezien dat ik had gepost:

De mensen die de keuze hebben.....

:Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z
Sterker nog: Check je mail maar. Wat een onzin dit.

[ Voor 21% gewijzigd door Xandrios op 02-07-2003 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
http://www.speedtest.nl/D...d=8&ReportID=1&co_id=1246

Sommige mensen hebben al 380 KB/s gehaald :9

[ Voor 7% gewijzigd door Sir_Killalot op 02-07-2003 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
klopt :) En gaat lekker. Nou nog even afwachten hoe het vanavond gaat in de piekuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Heb jij dan al plus? (zal wel een paar posts gewist hebben denk ik zo)

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cutebritney schreef op 02 July 2003 @ 12:41:
[...]

Ik wil jou even verzoeken om uit deze draad weg te blijven, of alleen nog maar 101% ontopic replies te plaatsen. Je blijft offtopic gaan met ADSL, je zit te flamen, en meer van dat soort grappen.
ADSL doet helemaal niet terzake hier, we hebben het hier over Chello.

[...]

Sterker nog: Check je mail maar. Wat een onzin dit.
beetje raar..maar goed zal me een worst wezen...zo in de prullenbak gedaan zonder te openen..HOPPA!

Ik probeer mensen alleen maar even te waarschuwen..maar goed als je het zo wilt kan het ook hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Graham schreef op 02 juli 2003 @ 13:38:
[...]
Heb jij dan al plus? (zal wel een paar posts gewist hebben denk ik zo)
Nope, ik hou gewoon de classic versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 juli 2003 @ 13:52:
[...]

beetje raar..maar goed zal me een worst wezen...zo in de prullenbak gedaan zonder te openen..HOPPA!

Ik probeer mensen alleen maar even te waarschuwen..maar goed als je het zo wilt kan het ook hoor
hehe, tja, en got reageert altijd zooooo leuk op dit soort kritiek, denk eigelijk dat je nu nog een mail hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Ondanks de "tips" van wouterxp, ga ik toch wel + aanvragen. Het netwerk hier in almere is goed, haal genoeg de volle bandbreedte die ik nu heb, dus het zal wel goed zitten met de 3mbit down. Maar vooral de upload is stukken beter.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, moet ik dat dan in de map SPAM zetten ? ;)
Beetje raar...had het al van meer mensen gehoord maar ze schijnen hier echt niet tegen kritiek te kunnen.

=edit=

Map "Ongewenste post" :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2003 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-09 22:25
jammer dat er nog geen mensen zijn die getest hebben uit de regio Eindhoven en Helmond
daar ben ik opzich wel benieuwd naar, en vooral als er van Mierlo tussen komen te staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:36
wouterXP, doe dit nou maar niet, hier kunnen de modjes echt niet tegen..

Anyway, back ontopic:
In apeldoorn is het netwerk net zoals in almere vrij goed, dus Plus zal hier ook aardig goed werken. Maar vreemd dat arnhem nu al, arnhem ligt in gelderland en gelderland zou toch pas vanaf 1 september Chello Plus ondersteuning krijgen??

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik kom uit die Regio, (gemeente Deurne, onder Helmond dus) maar ik merk nog niks van een upgrade.

Er is nog geen enkele verbetering ze merken, ik ga nu dus ook even bellen, zou vandaag werken namelijk. (ja ik weet het, dag is nog niet om ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Verwijderd schreef op 02 July 2003 @ 14:08:
Nou ik kom uit die Regio, (gemeente Deurne, onder Helmond dus) maar ik merk nog niks van een upgrade.

Er is nog geen enkele verbetering ze merken, ik ga nu dus ook even bellen, zou vandaag werken namelijk. (ja ik weet het, dag is nog niet om ;) )
schijnt dat dit pas tegen de avond (tussen 18.00 en 20.00) gebeurd/te merken is
ben benieuwd iig :)
laat je het ff weten, en post je eventueel een speedtest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 13:12
WouterXP, misschien is het nog niet tot je doorgedrongen dat er verschillende discussies zijn op een forum. Deze discussie gaat over Chello, dus niet over ADSL. Er wordt hier dus gepraat over Chello, over de nieuwe abbonnementen om precies te zijn.
Ik denk dat de meeste mensen hier echt wel weten dat er ADSL is, dat er van ADSL andere, snellere aansluitingen zijn (overigens alleen BBNED netwerk, wat nog lang niet overal is).
Daarbij is Chello nou eenmaal met 1,5MBit (en ja, dat haal ik) voor 50 euro goedkoper dan ADSL.

Ontopic: Ik zit er zelf ook erg hard aan te denken om deze aansluiting te nemen.
Een iets heftigere download is zeker prettig, in iets mindere mate is hogere upload ook wel lekker. Ik vind dat UPC hier in ieder geval een goede weg mee is ingeslagen.

Systemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 July 2003 @ 14:02:
Hmm, moet ik dat dan in de map SPAM zetten ? ;)
Beetje raar...had het al van meer mensen gehoord maar ze schijnen hier echt niet tegen kritiek te kunnen.

=edit=

Map "Ongewenste post" :P
Wij kunnen wel degelijk tegen kritiek maar willen dat jij LUISTERT naar ons als wij iets zeggen; commentaar op mod-akties/moderators doe je NIET in een draad maar via icq of email aangezien jij diegene bent die de klappen krijgt als het publiekelijk uitgevochten moet worden. De volgende keer dat je recalcitrant gedrag meent te moeten tonen heb je ruzie met mij. En -ik- stop niet bij een waarschuwing.
Dat is duidelijk genoeg lijkt me?

Deze discussie gaat verder on-topic door en dat wil zeggen dat het gaat over [Chello] Nieuwe abbo's Plus en Lite en nergens anders over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drogo
Almere heeft zo te zien geluk dat ze een vrij nieuw netwerk hebben. 380kb/s down en 40kb/s up...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

BredeP schreef op 02 July 2003 @ 14:56:
....
Ontopic: Ik zit er zelf ook erg hard aan te denken om deze aansluiting te nemen.
Een iets heftigere download is zeker prettig, in iets mindere mate is hogere upload ook wel lekker. Ik vind dat UPC hier in ieder geval een goede weg mee is ingeslagen.
Ik vind die hogere upload juist heel erg lekker, die vind ik duidelijk te laag (bij classic = 128kbit) 16kb upload kan je echt te weinig mee. Maar 48kb is erg fijn, kan je tenminste nog wat doen op internet.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 July 2003 @ 15:01:
[...]

Wij kunnen wel degelijk tegen kritiek maar willen dat jij LUISTERT naar ons als wij iets zeggen; commentaar op mod-akties/moderators doe je NIET in een draad maar via icq of email aangezien jij diegene bent die de klappen krijgt als het publiekelijk uitgevochten moet worden. De volgende keer dat je recalcitrant gedrag meent te moeten tonen heb je ruzie met mij. En -ik- stop niet bij een waarschuwing.
Dat is duidelijk genoeg lijkt me?

Deze discussie gaat verder on-topic door en dat wil zeggen dat het gaat over [Chello] Nieuwe abbo's Plus en Lite en nergens anders over.
Is dit een dreigement??? :r :|
Beetje asociale vertoning namens GoT niet...mij is altijd geleerd dat je tegen "klanten en bezoekers" wat er ook gebeurt netjes moet blijven...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2003 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Maar even voor de duidelijkheid, een COM 21 kabelmodem voldoet niet aan de Chello Plus eisen?

Wie heeft Chello Plus in R'dam? (Post even wat meet resultaten)

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drogo
Helaas alleen de Eurodocsis modems Graham. Com21 etc is verder wel goed, alleen Eurodocsis is een stuk makkelijker te upgraden (bv Motorola's van 1.1 naar 2.0). Vandaar.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2003 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betekend nog niet dat ze gelijk mogen denken dat ze Jezus zijn....hij doet 't toch vrijwillig...dus zie dat maar als "Vrijwilligerswerk"!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik geen dreigementen alleen beloftes.

Maarre je luistert nog steeds niet he? Mijn geduld begint op te raken.

Er gaat vanaf nu alleen nog maar over [Chello] Nieuwe abbo's Plus en Lite gesproken worden. (en dit is de laatste keer dat dat gezegd wordt).

cochrane: jouw offtopic heb ik verwijderd; is niet aardig naar wouterxp
1 andere post verwijderd. Was ook niet aardig :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2003 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Ik lees net trouwens wel wat interresants in het persbericht: http://www.upc.nl/popup.php?ContentName=press_20030630
chello classic is de nieuwe naam voor het huidige internetproduct. De down- en uploadsnelheden zijn respectievelijk 1.500/256 kbps. De prijs is EUR 49,95 per maand.
Zullen ze het gaan verhogen of zal dit een foutje zijn ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:48

DDX

Sir_Killalot schreef op 02 July 2003 @ 16:12:
Ik lees net trouwens wel wat interresants in het persbericht: http://www.upc.nl/popup.php?ContentName=press_20030630

[...]

zou wel netjes zijn om het weer terug te zetten naar originele snelheid
maargoed zal wel typo zijn :(

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJSmiley schreef op 03 juni 2003 @ 23:14:
[...]

Yeps, en nog eens 8 IP's (Waarvan 5 vrij) ook..

*wou dat ie ook student was*
maximaal 8 mbit bedoel je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
ik zit hier momenteel nog met het oude abbo van chello... ik zie graag die verandering bij het classic abbo van 128 naar 256kbit up...

dan trek je tenminste eens een keertje wat minder snel je download weg...

offtopic:
_o_ @ timmy__i icon :D
hoe heb je die gifjes gemaakt? screenies van et schaapje?

wil ze wel hebben :D die plaatjes :)

[ Voor 25% gewijzigd door Fludizz op 02-07-2003 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 10:55
Hoe werkt zoiets? Heb het aangevraagd, maar waaraan kan je zien dat je bent omgezet?
Modem resetten nodig?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

matthijst schreef op 02 July 2003 @ 17:20:
Hoe werkt zoiets? Heb het aangevraagd, maar waaraan kan je zien dat je bent omgezet?
Modem resetten nodig?
op http://test.net.upc.nl/ kanje toch je snelheid testen? ofnie?

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
matthijst schreef op 02 juli 2003 @ 17:20:
Modem resetten nodig?
Nou, probeer is een file van 20 MB te downloaden met DAP/GetRight/FreshDownload en kijk hoe snel het gaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Sir_Killalot schreef op 02 July 2003 @ 16:12:

[...]

Ik las gister in de Telegraaf ook al 256k, maar zal ongetwijfeld een foutje zijn, omdat in de grote aanprijzingen op de chello site helaas 128k genoemd wordt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

word ik nou gek?

ik weet praktisch zeker dat er gister een url op de frontpage stond van tweakers? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmxmmx
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09 12:59
Het werkt en ik ben der blij mee .

Ik haal net van de server van Tweakers een bestand met 325 kb per seconde .

Dus ik ben erg tevreden het uppen gaat met 40 a 45 kb perseconde .

Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Rebels schreef op 02 July 2003 @ 17:31:
word ik nou gek?

ik weet praktisch zeker dat er gister een url op de frontpage stond van tweakers? :?
Misschien gewoon blind ? :P

nieuws: Twee nieuwe internetdiensten van Chello

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Damnzzz, hoe lang duurt dat omzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
matthijst schreef op 02 July 2003 @ 18:16:
Damnzzz, hoe lang duurt dat omzetten?
Lees de laatste paar pagina's is goed door, staat er al een paar keer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
mmxmmx schreef op 02 July 2003 @ 17:51:

en jij woont omgeving? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 July 2003 @ 15:29:
[...]

Is dit een dreigement??? :r :|
Beetje asociale vertoning namens GoT niet...mij is altijd geleerd dat je tegen "klanten en bezoekers" wat er ook gebeurt netjes moet blijven...
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
mmxmmx schreef op 02 July 2003 @ 17:51:

Yup hier ook :) (almere btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan niet wachten tot het hier in valkenswaard geintroduceerd word ,

met dit huidige "clasic abo" valt bijna niets meer te beginnen maar hey tis nog altijd beter als 56k hé; laten we dat niet vergeten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo "ik kan niet wachten tot het hier............"
Plus is Landelijk ingevoerd!

Overal waar chello verkrijgbaar is kun je plus aanvragen/upgraden, in een enkel geval gaat het niet omdat er netwerk problemen zijn.
Wel kan het zijn dat een monteur een nieuw modem moet komen plaatsen, dat krijg je wel te horen als je je aan meld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mischien heb ik er helemaal overheen gelezen (mijn excuus)

maar jij beweert dat ik gewoon morgen opkan bellen en zeggen dat ze langs kenne komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drogo
Als er iemand langs moet komen wordt dat na het weekend. Als er niemand langs hoeft te komen kan het meteen in orde gemaakt worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 juli 2003 @ 22:04:
Hoezo "ik kan niet wachten tot het hier............"
Plus is Landelijk ingevoerd!

Overal waar chello verkrijgbaar is kun je plus aanvragen/upgraden, in een enkel geval gaat het niet omdat er netwerk problemen zijn.
Wel kan het zijn dat een monteur een nieuw modem moet komen plaatsen, dat krijg je wel te horen als je je aan meld.
Het is helemaal niet landelijk, want bij ons kan het ook nog niet voorlopig. Ons netwerk is er nog niet geschikt voor.. :'(

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Voor zover ik weet hoeft er niemand langs te komen voor een upgrade. Het is een kwestie van een optie aan je abonnement toevoegen en dan wachten tot ie is verwerkt. Misschien moet je je modem dan nog resetten of zelfs de APS opnieuw doorlopen; dat zou ik niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij vertellen hoe het in zijn werk gaat ?

moet ik bellen voor die extra optie die hierboven beschreven staat, of is er een manier middels de chello site om het aan te vragen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

Wat is het effect van het plus abonnement op de snelheid van de overige gebruikers? Wordt dat nog langzamer en brakker dan het nu al is. :/
Ik heb sinds begin 2000 geen enkele keer meer de max snelheid gehaalt, sterker nog mijn snelheid hangt nu gemiddeld rond de 100 kb/s, had toevallig vanmiddag weer is een keertje 150 kb/s voor 2 min ofzo. :z
En dan zal ik het nog maar niet hebben over de enorme hoeveelheid packetloss en hoge pings met online gamen en het regelmatig wegvallen van site's tijdens het surfen.

Nee chello was in het begin nog wel aardig, maar nu is het gewoon een grote trage en brakke zooi.
Ik ga iig binnenkort overstappen op iets anders, want ik heb die geldgraaiers van upc nu wel genoeg gesponsort. :r

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmxmmx
Crash-Override schreef op 02 juli 2003 @ 18:23:
[...]

en jij woont omgeving? :)
Almere stad .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 July 2003 @ 23:31:
kan iemand mij vertellen hoe het in zijn werk gaat ?

moet ik bellen voor die extra optie die hierboven beschreven staat, of is er een manier middels de chello site om het aan te vragen ?
Het gaat heel eenvoudig

Je belt naar de sales afdeling van UPC 0800-1872
Hier vertel je dat je wilt upgraden, zei controleren dan of je regio geschikt is en/of je modem geschikt is .
Is je modem niet geschikt zullen ze een afspraak maken dat het GRATIS wordt omgeruild.

Voor de paar regio's gedeelte's van NL waar het nog niet geschikt is zullen ze jou dit wel melden.

In princiepe is het landelijk ingevoerd met uitzondering op sommige regio's.

Dit geld alleen voor het PLUS abo, chello lite is alleen in regio Amsterdam beschik baar, brabant vanaf 1- oktober pas.
Het is helemaal niet landelijk, want bij ons kan het ook nog niet voorlopig. Ons netwerk is er nog niet geschikt voor..
Volgens Chello is het landelijk ingevoerd, in de meeste gedeeltes van het chello gebied is het wel te krijgen.
Enkel Lite is nu alleen in Amsterdam en omgeving te krijgen, de rest van NL zou in etappe's worden ingevoerd.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2003 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Resultaten download test

De door u behaalde snelheid overtreft die van de standaard chello verbinding.Mogelijk heeft u een business aansluiting, in dat geval is deze test niet voor u bedoeld. Ook kan het zijn dat dit script fout gemeten heeft. In dat geval verzoeken wij dat u ons een email stuurt met wat er fout is gegaan. U kan dit via het suggestie formulier naar ons toe sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
matthijst schreef op 03 July 2003 @ 01:10:
Resultaten download test

De door u behaalde snelheid overtreft die van de standaard chello verbinding.Mogelijk heeft u een business aansluiting, in dat geval is deze test niet voor u bedoeld. Ook kan het zijn dat dit script fout gemeten heeft. In dat geval verzoeken wij dat u ons een email stuurt met wat er fout is gegaan. U kan dit via het suggestie formulier naar ons toe sturen.
Wat meer inhoud zou wel handig zijn...

www.speedtest.nl

www.mordax.nl

www.alken.nl

Dat zijn ook goede test sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Dit citaat hebbik van een upc-technicus:

Om volledig te zijn;
Bij 80% krijg je een waarschuwing
Bij 90% nogmaals
Bij 100% "te-laat melding"
Modem gaat op 48/48 bij een light klant (64/64 bij Classic en Plus)
Eerste van de nieuwe maand gaat je modem weer op de normale settings

Let op wat er staat tussen haakjes. Blijkbaar wordt je na een waarschuwing ook bij Plus en Classic teruggezet in speed, als je het te bont maakt met de download. Dat je bij Light teruggezet wordt wisten we al. Toch een beter systeem dan dat je 10 euro per gig moet betalen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Sjah schreef op 03 July 2003 @ 02:49:
Dit citaat hebbik van een upc-technicus:

Om volledig te zijn;
Bij 80% krijg je een waarschuwing
Bij 90% nogmaals
Bij 100% "te-laat melding"
Modem gaat op 48/48 bij een light klant (64/64 bij Classic en Plus)
Eerste van de nieuwe maand gaat je modem weer op de normale settings

Let op wat er staat tussen haakjes. Blijkbaar wordt je na een waarschuwing ook bij Plus en Classic teruggezet in speed, als je het te bont maakt met de download. Dat je bij Light teruggezet wordt wisten we al. Toch een beter systeem dan dat je 10 euro per gig moet betalen lijkt me.
80/90/100 procent van wat ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Sir_Killalot schreef op 03 July 2003 @ 02:50:
[...]

80/90/100 procent van wat ? :)
Het maximaal aantal GB wat je mag down/uploaden. Volgens mij was het 50GB --> bij 40GB krijg je een waarschuwing. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
1 gig, hij had het over light. Wat mij opviel was dat die opeens ook 64/64 voor classic/plus noemt. Bij classic en plus zal je niet na 90% een waarschuwing krijgen, maar na ......Gig (ja vul dat maar in, dat weten we dus niet).

[ Voor 5% gewijzigd door Sjah op 03-07-2003 02:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
Hmm..dus buurman jij haalt mij snelheid naar beneden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:01
Ze hebben een klant minder :)

[ Voor 57% gewijzigd door danslo op 03-07-2003 06:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook

Ook

Yes I can!

Sjah schreef op 02 July 2003 @ 17:28:
[...]

Ik las gister in de Telegraaf ook al 256k, maar zal ongetwijfeld een foutje zijn, omdat in de grote aanprijzingen op de chello site helaas 128k genoemd wordt :'(
Dat is (helaas!) echt een tikfout. Het Classic abo blijft gewoon identiek aan de het oude abo. Je mag dus officieel nog steeds geen servers draaien en/of je connection sharen.

Verder is het ook nieuw dat je bij het abo met een limiet gewoon online kan checken hoeveel data je al hebt verbruikt. Ik neem aan dat ze dat onder de "My Service" knop verwerken oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Klopt, 't enige wat je aan "netwerk" bij classic mag doen is een Xbox aansluiten via ICS. Of dat met lite ook mag weetik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:48

DDX

Sjah schreef op 03 July 2003 @ 06:56:
Klopt, 't enige wat je aan "netwerk" bij classic mag doen is een Xbox aansluiten via ICS. Of dat met lite ook mag weetik niet.
lekker krom
xbox mag wel, maar andere pc (of wat dan ook) niet ? |:(

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

zal wel met support (die ze niet willen geven op thuisnetwerken) en netwerkload (die ze zo laag mogelijk willen houden) te maken hebben :?

[ Voor 7% gewijzigd door Apie! op 03-07-2003 10:28 ]

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:57
op de site staat voor classic en plus, is ics toegestaan, alleen zal er geen support op zitten, voor de xbox is er wel support.

ik zit in regio dordrecht (drechtsteden), en daar kan het nog niet plus, maar waarschijnlijk werkt het vrijdag

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu Plus 8)

www.Mordax.nl
311 Down 48 Up

www.alken.nl
302,214 down

www.speedtest.nl
365,0 Down 43,6 Up

Heb het volgende gedaan:
UPC gebeld, postcode huisnummer gegeven (2x :( )
Modem was goed, moest na een uur mijn modem opnieuw registreren door naar http://provisioning.upc.nl te gaan.

Nu bovenstaande snelheden :+

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2003 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Verwijderd schreef op 03 juli 2003 @ 00:55:
[...]

Het gaat heel eenvoudig

Je belt naar de sales afdeling van UPC 0800-1872
Hier vertel je dat je wilt upgraden, zei controleren dan of je regio geschikt is en/of je modem geschikt is .
Is je modem niet geschikt zullen ze een afspraak maken dat het GRATIS wordt omgeruild.

[...]
thx voor de info, ik zal morgen ook es gaan bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ze komen pas de 14de mijn oude Lancity omruilen, dus ik moet nog effetjes wachten op Chello+. Enig idee of het vervangende Eurodocsis(?) modem een beetje betrouwbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 6 maanden een Terayon TJ720 EuroDocsis modem. Nog geen problemen mee gehad en goede snelheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net 10min geleden Plus aangevraagd.........

www.Mordax.nl
443 Down 77 Up

www.alken.nl
326.442 down

www.speedtest.nl
464,8 Down 85.3 Up

stukken beter zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is en blijft UPC :(

Ik dinsdag direct gebeld dat ik plus wilde, binnen 24uur zou het werken.
Nu Donderdag en na 5 telefoontjes later nog steeds geen plus.

Nee het ligt niet aan het netwerk, mijn regio en modem is geschikt voor plus!

Wat blijkt nu, bij UPC staat er in de administratie een ander serienummer van het modem als dat ik hier heb.....
Dit is het eerste wat ik vroeg, moet je dat niet controleren, nee was niet nodig, als het nummer niet klopt werkt mijn internet helemaal niet was het antwoord.

Tsja, de organisatie en administratie is nog steeds OUDE chello/upc.
De service afdeling is wel stukken beter, elke keer dat ik bel heb ik inderdaad binnen 30 seconden iemand aan de telefoon en de beloftes dat ze me terug bellen worden ook nagekomen!
Nu maar hopen dat ze snel mijn "echte" modem activeren voor plus.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
NB b3rt; wel ff via provisioning van UPC jezelf opnieuw aanmelden en vervolgens ipconfig /release en /renew doen, anders werkt het niet. Had die muts mij ook niet verteld, halve avond gewacht, bleek dat je dit nog moest doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Tja er moet echt eens een heel consultant team voor de administartie komen bij UPC/Chello and that includes the helpdesk ;) Ze kunnen nog wat leren van de Orange Helpdesk (heel veel bedrijven trouwens).

Maar zijn er al mensen in R'dam die het hebben?

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmxmmx
Doe in je IE adresbalk dit typen 172.29.11.36 dat is dus zonder http://www .

In dat scherm moet je ff je nieuwe modem aanmelden en dan je pc opnieuw opstarten .

Dat moest ik ook doen en toen was het ineens een stukkie sneller . :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op 03 July 2003 @ 14:24:
NB b3rt; wel ff via provisioning van UPC jezelf opnieuw aanmelden en vervolgens ipconfig /release en /renew doen, anders werkt het niet. Had die muts mij ook niet verteld, halve avond gewacht, bleek dat je dit nog moest doen...
Nee dat was het probleem niet.

Het probleem was dat mijn modem serienummer niet klopte.
Chello heeft steeds getracht om iemand anders te upgraden ipv mij.

Inmiddels heeft er een TD medewerker terug gebeld en samen met hem hebben we diverse dingen doorgenomen(serienummers enz) en nu werkt het.

Het bleek zelfs dat mijn mac adres 4 keer voorkwam in hun systeem.
Ook het serienummer van modem klopte totaal niet, nu alles is gecorrigeerd werkt plus wel.

Haalde zojuist een download speed van 735Kb op speed test, sweet.....

edit:

Die 735Kb is denk ik een fout of piek, na 5 testen haal ik het niet meer :(
Dit is wat ik bijna elke keer haal:
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Thu Jul 3 2003 om 15:47:19 UTC+0200)

Download : 367.9 KByte/sec
Upload : 42.5 KByte/sec
Connection : 755.0 Conn/min
Ping test Nederland : 11.0 ms

Ik zit in Brabant, UPC regio Helmond(gemeente Deurne).

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2003 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

via http://provisioning.upc.nl kan iedereen ook zo op die pagina komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supern00b
  • Laatst online: 24-05-2023
Zal ik mien gegevens ook maar eens erbij zetten voor het classic verhaal : (1536/128)

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Thu Jul 3 2003 om 16:24:55 UTC+0200)

Download : 156.5 KByte/sec
Upload : 13.7 KByte/sec
Connection : 455.0 Conn/min
Ping test Nederland : 31.0 ms (<Terayon Modem, met Motorola is het +/- 10)

Waar ik nog behoorlijk mee twijfel is toch wel tussen Plus 3072/384 (80 Euro) en Demon ADSL 2048/512 (65 Euro)
Wat ik daarmee bedoel is dat vooral de upload mij behoorlijk stoort met het inmiddels Classic geworden abbonnement. Je kan niet meer dan een 4 player game hosten en effe iets overpompen naar een collega duurt met ISDN snelheid (want das 128 Kb toch echt wel) veel te lang. 512 up zou ongeveer 56 KB up moeten opleveren (wat een 16 player game mogelijk maakt) terwijl ik de downloadsnelheid altijd al behoorlijk snel vond.

Het enige wat me geld zou gaan kosten is de aansluitkosten van de telefoonlijn (40 Euro). De borg heft mekaar weer op. (oftewel twijfel twijfel 8)7 )

ps. Nu zie ik ineens een topic met SpeedXS 8192/512 voor 65 Euro (wel 99 euro inschrijf geld). Nu nog meer twijfel twijfel. 8)7 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Supern00b op 03-07-2003 17:27 ]

Abit KR7A-RAID, Athlon TB-1200, Corsair PC-2400, Hercules Geforce 3 Ti 500 Numero 1 Till 1400MHz 8737 Numero 1 Till 1500 MHz 9013

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste