mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!
Probeer het is zou ik zeggenSupern00b schreef op 17 July 2003 @ 15:56:
Alsof je ineens met 512 Kb niet betrouwbaar genoeg zou kunnen testen ? Dat zal toch echt wel meevallen denk ik.
Ik haal met 512KB soms wellis over de 200KB/s wat dus niet mogelijk is met Chello, maar als ik inlog test hij met 1024KB en zit ik meestal rond de 160/170KB/s wat dus wel mogelijk is met Chello
Om 12:15 stond ie dus bij mij ... hij is wel een uur bezig geweest voordat het hier werkteCountess schreef op 17 July 2003 @ 18:31:
ok monteur kwam stips om 12 uur (ECHT precies om 12:00 hehe)
was snel klaar met registeren ect. nopos problemos, maakte er ook geen probleem van dat we er 5 computer aan hadden hangen of nix
na installatie was de packetless nagenoeg weg. (an 2 uur testen met elke seconde een ping was er 1 droped packet.
max ping 80 naar straat de hub, maar normale ping = onder de 10
speedtest resultaten 315KB/s download (met de 1mb test) 43KB/s upload.
1004!!! Conn/min
ping test 12ms

Je weet drommels goed wat ik bedoel. Uiteraard hoe groter de bestanden hoe beter maar van de 10 test met 512 Kb gaan er ongeveer 8 van hoe het zou moeten zijn 1 extreme erboven en 1 hele lage misschien. Filter die weg en je hebt gewoon een goeie benchmark. En daar is dus niks mis mee. Stel je zou die extreme hoge waarde posten wie heb je er dan mee ? Juist jezelfSir_Killalot schreef op 17 juli 2003 @ 19:22:
[...]
Probeer het is zou ik zeggen
Ik haal met 512KB soms wellis over de 200KB/s wat dus niet mogelijk is met Chello, maar als ik inlog test hij met 1024KB en zit ik meestal rond de 160/170KB/s wat dus wel mogelijk is met Chello
Abit KR7A-RAID, Athlon TB-1200, Corsair PC-2400, Hercules Geforce 3 Ti 500 Numero 1 Till 1400MHz 8737 Numero 1 Till 1500 MHz 9013
[ Voor 38% gewijzigd door EgoH op 18-07-2003 01:52 ]
Ja.EgoH schreef op 18 July 2003 @ 01:50:
Moet een Terayon tcm200 (een blauwe met afneembare voet om rechtop te staan) ook vervangen worden?
Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl
toen ik chello net wilde nemen moest ons mam het betalen (ik nog geen 18) dus had ik een username gebazeert op haar name.
toen ik 18 werd heb ik het meteen over laten zetten, en heb toen blijkbaat een nieuw username gekregen.
ik ben nu 21 en ik kwam daar pas achter toen de monteur gisteren met een andere username en pass op de factuur aankwam.
heb al jaren die oude username gebruikt dus...
met mijn nieuw abbo heb ik ook NOG 2 extra gebruikers gekregen, compleet met homepage en mailbox.
ik heb nu dus 4 homepages van 10mb en 4 mail boxen en een max van 20 mail addressen... lol
btw, zijn er meer mensen die een thompon modem hebben gekregen? meestal was het toch moterola ofzo?
mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!
Ach, de aanbieding is nu, de eerste maand voor 35 euro ......Ook schreef op 06 July 2003 @ 11:39:
Ik ga deze week m'n Chello abo'tje opzeggen.. Iemand nog interesse in m'n Motorola Surfboard modem??
Ik heb de knoop defintief doorgehakt omdat ik het erg jammer vond dat Chello niet met een mooie aanbieding voor de bestaande gebruikers kwam (voor het Plus abo). Als ze me (bv) 3 maanden gratis (voor de prijs van Classic dus) hadden laten Plussen dan had ik waarschijnlijk ook wel over gestapt. Nu is het met al die gratis aansluitkosten bij ADSL echt zo gepiept om te switchen, helemaal nu die 1Mbit upload(!) van BBNed eraan zit te komen!
PS: Heb zelf voor Demon ADSL gekozen
Daar bespaar je je dus 45 euro mee. Aangenomen dat je 80 moet btealen, en geen 50 meer, kom ik erop uit dat ik anderhalve maand voor het "oude bedrag" kan internetten ....
Anyway, * BYM heeft sinds dinsdag ook cHELLo + ....
Wij hebben een Cornerstone CM200 modem trouwens
350kb down heb ik al gezien, en 48kb up heb ik ook al gezien dus ik is dik tevreden
[ Voor 6% gewijzigd door BYM op 18-07-2003 21:03 ]
Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.
Verwijderd
Elke chello plus gebruiker krijgt 5 E-mail accounts en 5 eigen homepages.Countess schreef op 18 juli 2003 @ 14:26:
mmm ik geloof dat chello ergens een foutje heeft gemaakt.
toen ik chello net wilde nemen moest ons mam het betalen (ik nog geen 18) dus had ik een username gebazeert op haar name.
toen ik 18 werd heb ik het meteen over laten zetten, en heb toen blijkbaat een nieuw username gekregen.
ik ben nu 21 en ik kwam daar pas achter toen de monteur gisteren met een andere username en pass op de factuur aankwam.
heb al jaren die oude username gebruikt dus...
met mijn nieuw abbo heb ik ook NOG 2 extra gebruikers gekregen, compleet met homepage en mailbox.
ik heb nu dus 4 homepages van 10mb en 4 mail boxen en een max van 20 mail addressen... lol
btw, zijn er meer mensen die een thompon modem hebben gekregen? meestal was het toch moterola ofzo?
Dus alles klopt wat je hebt, niks aparts dus.
per mailbox kan je wel 5 alliasen gebruiken. denk dat je daar me in de war bent
[ Voor 44% gewijzigd door Countess op 18-07-2003 23:49 ]
Ja, het is 3x niks. Ze kwamen hier installeren en ik met speedtest.nl en via de testserver van chello een test draaien:eX0duS schreef op 16 July 2003 @ 10:50:
Ik heb zo'n donkerpaarse Terayon, word die omgeruild als ik Plus neem?
En is er al een tweaker uit Eindhoven die ervaring heeft met Chello Plus?
Download 150k, upload 14.8k, dus ik zeg dat is niet de bedoeling. Dat heb ik al 4 jaar en nu kost hetzelfde 30 euro meer. Neem maar contact op met de klantenservice was het advies. Maar die 30 euro extra ga ik dus niet betalen.
Verwijderd
Wat heb je voor modem.. als het zo'n motorola is moet je eens kijken op http://192.168.100.1 en dan bij "Logs"
Als je dan ergens ziet staan "Retrieved TFTP Config bronze.cm SUCCESS" dan hebben ze je nog niet overgezet. Als je chello plus hebt dan krijg je namelijk de config "cplus.cm".
Bij mij is het gisteren ochtend geinstalleerd (nieuw modem), en 's avonds werd ik overgezet naar plus.
Jammer wilde me ook opgeven! Altijd lekker die Extra KB's !
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
ze zeiden dat het meteen zou werken met chello plus maar de eerste tests bij mij waren ook zelfde als anders, maar paar uur later was alles inorden. oftewel GEDULT!!!Toink schreef op 19 July 2003 @ 12:04:
Ja, het is 3x niks. Ze kwamen hier installeren en ik met speedtest.nl en via de testserver van chello een test draaien:
Download 150k, upload 14.8k, dus ik zeg dat is niet de bedoeling. Dat heb ik al 4 jaar en nu kost hetzelfde 30 euro meer. Neem maar contact op met de klantenservice was het advies. Maar die 30 euro extra ga ik dus niet betalen.
Verwijderd
Hebben ze het NIEUWE modem aangemeld bij provisioning?Toink schreef op 19 July 2003 @ 12:04:
[...]
Ja, het is 3x niks. Ze kwamen hier installeren en ik met speedtest.nl en via de testserver van chello een test draaien:
Dat is Inloggen op een chello website waar je gegevens vermeld staan?
Zoniet dan moet dit wel!
Zoja is de kans vrij groot dat hun administratie niet klopt, dus op jou adres hebben ze in hun administratie een ander serienummer van het modem staan. Dat had ik ook, tegen mij werd ook gezegd het moet werken maar de snelheid was hetzelfde als eerder. Na 3 dagen bellen waarom het nog niet werkte vroeg ik of ze de modem gegevens eens wilde controleren met hun administratie, warempel ze deden dit en toen bleek al snel dat bij mijn naam een heel ander serienummer stond. Ze hebben steeds een verkeerd modem plus geschikt gemaakt!
Nadat ze die gegevens hadden aangepast werkte alles binnen 2 uur, het verschil is echt wel duidelijk merkbaar!
Maar volgens de mevrouw aan de telefoon was het mogelijk om nu eerst een chello classic abbo te nemen, die vervolgens in oktober wordt omgezet naar een chello lite abbo. En het mooi hiervan is dat er nu een actie is bij een chello classic abbo, nml de eerste 3 maanden voor 34,95.
Leek me wel een mooie oplossing
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Topic goed gelezen ?KunDun schreef op 31 juli 2003 @ 03:08:
Stelt chello trouwens nou wel of niet een data limiet in ?
Bij Lite heb je een 1 GB en bij de andere 2 abbo's een AUP/FUP, dus niet over de 40/50 GB gaan anders krijg je een waarschuwing oid
Verwijderd
nu is het normale abo 160K/B down en 16 K/B en up .
dat is dus chello +
dat is dus chello classic en niet plus
Verwijderd
Anyway, je kunt hier nieuwe family accounts aanmaken:
https://provisioning.upc....PS_CURRENTSTORY=UserAdmin
Verwijderd
Men downlaod snelheid schommelt rond de 300 kb upload 44 kb mijn vraag is die downlaod snelheid op 1 of andere manier omhoog te krikken naar bijvoorbeeld 380 kb ?
Woon in Amsterdam - west
Bedankt
Als dat nou toch is mogelijk wasVerwijderd schreef op 01 August 2003 @ 07:48:
Ik zelf heb Chello plus sinds gisteren avond vrij snel gegaaan ik belde op 5 minuten later had ik al Plus
Men downlaod snelheid schommelt rond de 300 kb upload 44 kb mijn vraag is die downlaod snelheid op 1 of andere manier omhoog te krikken naar bijvoorbeeld 380 kb ?
Woon in Amsterdam - west
Bedankt

Voor de UPC speedtest informatie moet ik contact opnemen met chello

Tevens, het werkt prima. Enuhh geen fair use pollecy of dak ookal heb ik dat hier wel eerder gelezen
Verwijderd
Je moet bij speedtest bij je persoonlijke gegevens je abo gegevens wijzigen, die staan standaard op op chello classic(basic).cyberb0b2000 schreef op 01 August 2003 @ 09:03:
Ik zit zelf nu een week op 2 met chello plus. Speed test can UPC gedaan, deze geeft een foutmelding. Hij geeft de melding dat ik een te snelle verbinding heb. Dit zou komen doordat ik een zakelijke verbinding heb.
Voor de UPC speedtest informatie moet ik contact opnemen met chello
Tevens, het werkt prima. Enuhh geen fair use pollecy of dak ookal heb ik dat hier wel eerder gelezen.... Das wat in mijn voorwaarden staat.
Die moet je dus zetten naar chello plus, dan doet ie het.
als je je volledige upload gebruik blijf er van de download nix over omdat je dan geen ACK packetjes kan uploaden. of alleen met grote vertraging.THEVGE schreef op 01 augustus 2003 @ 09:22:
Kan iemand me vertellen hoe snel de DL is als je ook volledig upload? Bij chello classis hou je dan nogal weinig DL over.
ACK packetjes zijn packetes die zeggen, ja het packetje is goed aangekomen stuur het volgende maar.
dit is op met alle internet aansluiting met weinig upload een probleem.
met chello plus zal het echter STUKKEN minder zijn omdat hij veel sneller kan versturen en dus de wachtrij een stuk korter zal zijn.
als het echt een probleem is is het beste om er een linux router tussen te zetten en dan je traffic te "shapen"
dan kan je ACK packetes voorrang geven over alle andere upload.
heb ik ook, en mijn game verkeer zet ik ook vooraan, dat scheelt ook veel.
maarja wel ingewikkeld opzetten.
Abit KR7A-RAID, Athlon TB-1200, Corsair PC-2400, Hercules Geforce 3 Ti 500 Numero 1 Till 1400MHz 8737 Numero 1 Till 1500 MHz 9013
ik heb nu wel een andere als ik eerst had maar voor zover ik weet is het nogsteeds het zelfde ip wat ik al 2 weken heb.
supernoob : ben ze nog niet tegen gekomen onder windows.
je kan namelijk onder windows, voor zover ik weet niet diep genoeg die controle uitoefenen om dat voor elkaar te krijgen. (correct me if im wrong)
[ Voor 18% gewijzigd door Countess op 02-08-2003 00:42 ]
Verwijderd
Ik heb het zelf niet getest, maar deze dit is een shaper voor windows:Countess schreef op 02 August 2003 @ 00:41:
supernoob : ben ze nog niet tegen gekomen onder windows.
je kan namelijk onder windows, voor zover ik weet niet diep genoeg die controle uitoefenen om dat voor elkaar te krijgen. (correct me if im wrong)
http://bandwidthcontroller.com/features.html
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2003 01:15 . Reden: ohnee.. tis iets anders, een bandwidth controller ]
Verwijderd
Absoluut 100% van niet.supergrover schreef op 01 August 2003 @ 23:41:
Heb je bij Chello plus ook een vast IP?
Als je al langere tijd hetzelfde IP hebt heb je geluk, chello zegt zelf dat het een dynamisch IP is en dat zei ten alletijden het kunnen wijzigen, hieraan is NIETS te doen!
Ik heb zelf ook al jaren Chello, in het begin had ik altijd hetzelfde IP adres, echter de laatste 3 maanden heb ik al meer als 5 verschillende IPs gehad.
Als je twijfelt hieraan dan bel je Chello op en vraag het ze zelf, ook zij zullen beantwoorden dat je geen vast IP krijgt (ook niet bij het plus abo).
Verwijderd
Maar @Home is stukken sneller...
Speedtest Chello: 120 - 150 kb/s
Speedtest @Home: 360 kb/s !!!
Leuke vooruitgang dus
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2003 12:27 ]
dat is alleen een bandwith limiter, geen shaper voor zover ik kan zien. je kan dus bepaald verkeer geen voorrang geven.Verwijderd schreef op 02 August 2003 @ 01:13:Ik heb het zelf niet getest, maar deze dit is een shaper voor windows:
http://bandwidthcontroller.com/features.html
b3rt : ok dan niet. al heb ik nog steeds het zelfde adress...
nowja, ik heb mijn linux router ook altijd aan dus.
[ Voor 23% gewijzigd door Countess op 02-08-2003 14:20 ]
Verwijderd
Na 1 maand dat Chello plus er is kun je nu al niet beoordelen of je een "vast" IP hebt.Countess schreef op 02 August 2003 @ 14:14:
[...]
b3rt : ok dan niet. al heb ik nog steeds het zelfde adress...
nowja, ik heb mijn linux router ook altijd aan dus.
Let wel op, men vroeg of je bij chello PLUS een vast IP krijgt.
Dat jij met je "oude" modem al heel lang hetzelfde IP adres hebt wil niet zeggen dat ie vast is.
Doe de de volgende test maar eens:
Release je IP, duw er een nieuwe netwerk kaart in en meld je aan bij provisioning, je zult snel genoeg merken dat je dan een nieuw IP adres krijgt.
Als je echt een vast IP adres zou hebben zou deze ook staan in je aanmeldings formulier en dan zou je dat IP ook moeten ingeven in je router/pc, maar die settings staan op automatisch (dynamisch dus).
Het klopt dat bij oudere modem je inderdaad zelden een ander IP krijgt, maar je IP is niet vast.
Wat heeft dat met de nieuwe abbo's te makenVerwijderd schreef op 02 augustus 2003 @ 12:25:
Ik ben dus nu van Chello Classic overstapt naar @Home breedband (kan ik onze regio).
Maar @Home is stukken sneller...
Speedtest Chello: 120 - 150 kb/s
Speedtest @Home: 360 kb/s !!!
Leuke vooruitgang dus
En dat @home (Max 3.8Mbit, sommige 10Mbit) stukken sneller is dan Chello (Max 1.5Mbit) is geen nieuws...
Verwijderd
Chello is maximaal 3mbit(bij gebruik van het plus abo) en niet 1,5 mbit.Sir_Killalot schreef op 03 augustus 2003 @ 05:04:
[...]
En dat @home (Max 3.8Mbit, sommige 10Mbit) stukken sneller is dan Chello (Max 1.5Mbit) is geen nieuws...
beter lezen:Verwijderd schreef op 03 augustus 2003 @ 05:09:
[...]
Chello is maximaal 3mbit(bij gebruik van het plus abo) en niet 1,5 mbit.
"Ik ben dus nu van Chello Classic overstapt"
Classic is max 1.5 Mbit.
Ik heb nog steeds mijn oude COM21-modem (die ik kreeg toen Chello hier nog Telekabel was, 6 1/2 jaar terug ofzo) en ik heb een heus statisch IP.Verwijderd schreef op 02 August 2003 @ 22:03:
Na 1 maand dat Chello plus er is kun je nu al niet beoordelen of je een "vast" IP hebt.
Let wel op, men vroeg of je bij chello PLUS een vast IP krijgt.
Dat jij met je "oude" modem al heel lang hetzelfde IP adres hebt wil niet zeggen dat ie vast is.
Doe de de volgende test maar eens:
Release je IP, duw er een nieuwe netwerk kaart in en meld je aan bij provisioning, je zult snel genoeg merken dat je dan een nieuw IP adres krijgt.
Als je echt een vast IP adres zou hebben zou deze ook staan in je aanmeldings formulier en dan zou je dat IP ook moeten ingeven in je router/pc, maar die settings staan op automatisch (dynamisch dus).
Het klopt dat bij oudere modem je inderdaad zelden een ander IP krijgt, maar je IP is niet vast.
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Verwijderd
Kan best, maar de vraag steller vroeg of je met chello PLUS een vast IP krijgt, met plus krijg je een NIEUW modem (eurodocsis) en hiermee dus ook een dynamisch IP.Whuzz schreef op 03 August 2003 @ 08:44:
[...]
Ik heb nog steeds mijn oude COM21-modem (die ik kreeg toen Chello hier nog Telekabel was, 6 1/2 jaar terug ofzo) en ik heb een heus statisch IP.
Jij hebt een chello classic(basic) abonnement.
Verwijderd
Dat heeft er mee te maken dat Chello met de nieuwe abbo's klanten kwijt raakt. @Home bied dit al veel langer aan en als @home dus nu ook in 2 regio's beschikbaar komt mensen overstappenSir_Killalot schreef op 03 augustus 2003 @ 05:04:
[...]
Wat heeft dat met de nieuwe abbo's te maken
Is eerder in dit topic ook al langsgekomen dus zo vreemd is dat niet
Verwijderd
Hoezo brak? Heb hier nooit problemenVerwijderd schreef op 03 August 2003 @ 21:29:
Hoe willen ze in vredesnaam de snelheid van het netwerk opgaan voeren, terwijl dat hele coax nog brakker is als een drol op kruiend ijs.Misschien dikke bluf omdat bijna iedereen waar mogelijk op ADSL overstapt? Ben benieuwd hoelang ze die snelheden kunnen volhouden als iedereen plus zou nemen. Maareh over die rekensommen van de snelheid.. 1.5Mbit mag dan wel 187.5KB/s aan downstream worden, maar je zit onherroepelijk vast een variable klats ARP onzin wat je binnenkrijgt. Ik zit hier meestal aan de 1.2KB/s aan ARP packets die ik echt niet request ofzo.
Verwijderd
Ik kijk even op je profiel:
Email adres:
Tsja.. heb je echt chello of xs4all?
Ik heb ook geen problemen met vertraging van de NS, omdat ik nooit met de trein ga..
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2003 22:03 ]
upload haal ik altijd de 48kb/s (nowja 47kb/s, door die trafficshaper moet ik de upload wat lager zetten anders komt er een rij in de modem en niet mijn linux bak).
en bij de downloaden haalde ik net de 350kb/s totaal nog (van een max van 375kb/s)
ook nog 3 uur zitten pingen (1 ping per seconde) naar mijn game server (in duistland) in piek tijd, resultaat : 0% PL en heel afentoe een spike van maximaal 105ms (normale tijd : 20ms )
heel normal, zo niet uitstekende resultaten dus.
dus ik weet niet waar je het over hebt powerpulse. ik blijf lekker bij chello. dat dure, trage, hoge-overhead, ADSL gedoe hoef ik niet.
die nieuwe modems gebaseerd op de nieuw eurodoc 2.0 standaart werken stukken better als die ouden dus.
[ Voor 12% gewijzigd door Countess op 04-08-2003 00:27 ]
Heb beide .. maar xs4all heeft zoiets als newszilla .. niet zo bijdehand proberen te zijnVerwijderd schreef op 03 augustus 2003 @ 22:01:
[...]
Ik kijk even op je profiel:
Email adres: [afbeelding]
Tsja.. heb je echt chello of xs4all?
Ik heb ook geen problemen met vertraging van de NS, omdat ik nooit met de trein ga..

Hmz en wat is ongeveer de gemiddelde lease tijd? Ik heb een server waar een redelijk druk bezochte (250+ unieke bezoekers) site op gehost wordt. Veel van die gebruikers halen foto's op, dus dat is nogal wat bandbreedte.Verwijderd schreef op 03 August 2003 @ 14:36:
[...]
Kan best, maar de vraag steller vroeg of je met chello PLUS een vast IP krijgt, met plus krijg je een NIEUW modem (eurodocsis) en hiermee dus ook een dynamisch IP.
Jij hebt een chello classic(basic) abonnement.
Ik heb sinds het aanmelden voor chello in 1999 een statisch IP. Vandaar, ik moet niet te vaak mijn IP adres bij het domein moeten aanpassen. Server staat 24/7 aan.
Das minder... naja de server blijft toch altijd aan dus het IP adres zal ie wel houden, of wordt het adres zo-ie-zo na 7 dagen gerefresht?*discostar* schreef op 07 augustus 2003 @ 09:52:
Leasetijd is 7 dagen
[ Voor 14% gewijzigd door Countess op 07-08-2003 11:00 ]
Verwijderd
Totaal 4 of 5 ip's gehad (als ik dat al haal)
Maar aangezien je met dhcp werkt, heb je leases. En als ze die te hoog zetten, blijven ip's geleased, ondanks dat niemand hem gebruikt. Dus als ze de lease laag zetten, dan komen niet gebruikte ip's weer snel vrij.
Maar zo lang je ip in gebruik is, zal hij niet zo snel veranderen.
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
Nee duh dat snap ik ook wel, maar het ging mij om de ervaring van andere gebruikers van Chello plus. Kijk als elke 7 dagen je IP standaard gerefresht wordt dan schiet het voor mij niet zoveel op.Verwijderd schreef op 07 August 2003 @ 14:02:
Meestal houd je inderdaad je IP voor langeretijd, maar zoals al dieverse malen vermeld het is niet vast, Chello kan het elk moment wijzigen als ze dat willen en daar kun jij als gebruiker dan niets aan doen.
Ik neem aan van niet, aangezien je bij + servers mag draaien.supergrover schreef op 07 August 2003 @ 14:18:
[...]
Nee duh dat snap ik ook wel, maar het ging mij om de ervaring van andere gebruikers van Chello plus. Kijk als elke 7 dagen je IP standaard gerefresht wordt dan schiet het voor mij niet zoveel op.
Maar je kan ze een mailtje sturen over hoe en wat.
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
Overigens wel aardige anekdote: internet viel ineens uit. Ik alle settings controleren, zelfs IP met de hand ingeklopt etc., niks hielp. Na een half uur wandel ik es naar beneden... was de hond geschrokken door een dichtslaande deur en op het modem gaan zitten... op de STANDBY knop
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Wie heeft nu zo`n plus abo...en wat zijn de snelcheiden in Emule ?Jotti schreef op 07 August 2003 @ 16:41:
Mja. Ik heb in het begin behoorlijk zitten klooien met DCHP clients onder linux enzo, maar ik heb tot nu toe altijd nog hetzelfde IP. Zal wel loslopen hoor
Overigens wel aardige anekdote: internet viel ineens uit. Ik alle settings controleren, zelfs IP met de hand ingeklopt etc., niks hielp. Na een half uur wandel ik es naar beneden... was de hond geschrokken door een dichtslaande deur en op het modem gaan zitten... op de STANDBY knop![]()
Gek beest.
* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora
Is er iemand die Chello Clasic had en nu Plus obonnament heeft
wat zijn de bevindingen zoals met Emule enzv.
Weet iemend een provider die me cvoor 80 Euro/mnd. een betere en snelere verbinding kan aanbieden dan Chello Plus ............
* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora
Tja, ligt er nogal aan waar je woont, maar de meeste ADSL abo's (BBned/Versatel netwerk) van 80 euro zijn een stuk snellerSlowikPL schreef op 18 September 2003 @ 01:09:
Hej ,
Is er iemand die Chello Clasic had en nu Plus obonnament heeft
wat zijn de bevindingen zoals met Emule enzv.
Weet iemend een provider die me cvoor 80 Euro/mnd. een betere en snelere verbinding kan aanbieden dan Chello Plus ............