Ik heb gisteren mijn Acer AL922 binnengehad
Ik vind het een heerlijk schermpje, lekker scherp en de kleuren zijn gewoon goed. Geen gradient effect (althans zo licht dat zelfs ik als actieve multimedia vormgeving student er niks van merk).
Ik heb er gisteren een uurtje mee gegamed en ik moet wel toegeven dat ik in echt hele snelle spellen (bijvoorbeeld q3ra3) toch wel een beetje last van ghosting heb.
Misschien is dit verbeelding, want tijdens dvd's en andere games heb ik nergens last van.
En ik vind het uiterlijk ook mooi, zilver en zwart.
En laat ik nou een zilver en zwarte muis, keyboard, case en microfoon en een zwarte funk muismat hebben
Aangezien er nog niet heel veel mensen dit scherm hebben aangeschaft en ik wel weet dat er sommige mensen over twijfelen, vraag me dan gerust wat je wilt weten.
Ik kan ook wat pics opsturen/posten mocht daar behoefte aan zijn. En ik zal proberen een filmpje met camera zodat je zelf kunt zien of het ghosting is of niet.
edit:
Ik zie net dat ik een dvi aansluiting heb, ik dacht dat het een andere aansluiting was

Eens kijken of dat daardoor het klein beetje ghosting wat er is verdwijnt
edit:
En nog een edit:
Misschien stomme vraag, maar er zat geen cdtje ofzo bij deze monitor en op acer.nl zie ik ook geen downloads staan buiten pdf's. Heeft dit ding geen driver nodig?
[
Voor 18% gewijzigd door
Verwijderd op 04-07-2003 13:12
]