TFT/Gamen - The 5th Episode |
Praat hier over TFT's , ghosting , ervaringen , pics en andere TFT gerelateerde zaken. Lees gerust een topic door. Zet je in je prefs aantal posts per pagina op 999 om via ctrl-F makkelijk te kunnen zoeken. Veel vragen over TFT's zijn al vaak gesteld , dus schroom niet om het topic door te lezen. |
Reviews |
Acer Al732 LG 1701B Hitachi cml174sxw 17" lcd test 15" lcd test Samsung 171N & NEC LCD1760V vs. Everyone Else Samsung 152T Samsung 172T IBM T221 22,2 " Phillips Brilliance 200P3 Samsung 172W |
Fabrikanten |
ADI Philips Sony Eizo Iiyama Hitachi Samsung Belinea Ctx Lg Nec Viewsonic Neovo Acer NEC Belinea |
Pricewatch |
T.Net Pricewatch LCD/TFT |
Andere delen |
TFT/Gamen - the final episode TFT/Gamen - the final episode part 2 TFT/Gamen - the final episode part 3 TFT/Gamen - the final episode part 4 |
Handigheidjes |
Monitor direct toolkit Handige toolkit om instellingen te optimaliseren en ghosting/streaking te testen. TFT - hoe werkt dat? Als je (nog) niet weet wat alles betekent e.d. Specs: Staar je niet blind op specs... werkelijke specs kunnen heel anders zijn als de fabrikant aangeeft. Ga een beetje verdiepen in reviews. Wat info over DVI mbv plaatje:
Tools -> Internet Options -> Advanced -> Smoot scrolling afzetten Reviews? Natuurlijk staan hier niet alle reviews. Maar je kunt ze makkelijk vinden met Google! Mini FAQ Natuurlijk mag de mini FAQ niet ontbreken: MiniFaQ Penalty: an autopsy of dead lcd pixels Een leuk verhaaltje van Toms Hardware Guide over dode pixels en policy's van fabrikanten. |
Eigen Ervaringen: |
Persoonlijk heb ik gekozen voor de Acer Al732. Een mooi design , snelle responsetime en zeker niet te duur. Een plaatje kan men vinden als men hier klikt. Ik heb geen enkele dode pixel en nooit meer hoofdpijn Als iemand verder nog iets heeft toe te voegen aan deze startpost (reviews e.d.) , mag men dat mij gerust mailen naar eth3r3al@xs4all.nl Deze startpost is mede mogelijk gemaakt door MaRc0 , waarvoor bedankt! |
[ Voor 46% gewijzigd door Raku op 06-06-2003 22:20 ]
Raku