Verwijderd schreef op 06 June 2003 @ 16:38:
Kan iemand die een Hitachi CML174SXW 17" zwart of grijs heeft daarvan impressies geven?
[
afbeelding]
Hoe zijn de kleuren, ik las ergens dat wit niet echt wit is. En hoe is het met de ghosting etc. En zit het beeld precies goed op de panel, dus geen extra brede zwarte strook boven of onder?
Alvast bedankt.
Sure
Wit lijkt hier echt wit (mits de brightnes vrij hoog staat). Zwarte randen zie ik niet, display word mooi geschaalt als de native resolutie niet word gebruikt (=1280-1024).
Ik vind het een verademing t.o.v. van m'n oude sony 17" multiscan 200es. Veeeeeeel scherper.
Heb net ff wat quake, unreal en counterstrike getest. Ook dat draait als een trein. Je ziet een heel klein beetje ghosting als je erg goed kijkt (heb ff flink moeten zoeken

), maar dit is helemaal niet storend. De gemiddelde persoon valt dit volgens mij helemaal niet op (mij eerst ook totaal niet.. )
Het aantal verschillende kleuren wat hij kan tonen lijkt wat minder te zijn dan m'n CRT, maar de extra scherpte maakt dat weer goed. Overigens heb ik hem nu via DVI aangesloten, via de sub-d zijn de kleuren nog wat beter.
Perfect ding.. Ben blij dat ik hem heb gekocht. Voor mij nooit een CRT meer..
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney