[cm] shuttle modding (SN41G2)

Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste
Acties:
  • 3.887 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-B schreef op 05 August 2003 @ 22:12:
lol zie ik dat goed? een apart kasje voor je hdd's? COWl :P

n00b vraag: wtf is nou een baybus? :X :? |:(
rheobus bedoelde ik dus, sorry (fancontroller)
en nee is ni enkel voor hd's é :) is gans pcke. (bovenaan komt de combo dvd , cd-rw daaronder komt de lost in space lcd

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2003 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:23

R-B

Blokkert

Ah.. stoute jongen :P
Ah dus je kast is nu kleiner door bijna geen rotzooi aan de voorkant :+
Suuces verder ;)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlonXP1800
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-01 12:01
wow! begint er al strak uit te zien! waar van heb je die nieuwe frontplate gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is stukje zachte aluminium van 1mm dikte.

edit:
Nu zat ik nog met de volgende vraag, 't systeempje is een amd maar kan ik daar dan eender welke amd cooler opplaatsen zoals bv de volgende:
Arctic Copper Silent - 26 CFM - 2500 RPM - 20 dB - AMD tot XP 2800+ ?

ik vind het huidig coolsysteem maar omslachtig en wou daarom een ander systeem van cooling bedenke nu ik toch alles aan de binnenkant aan't veranderen ben...

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2003 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:56

Falcon10

Hit it i would !

je kan er andere CPU koelers opzetten, maar hou er wel rekening mee dat je moet oppassen voor de hoogte van de koeler ! Want vlak boven je CPU zit de DVD/CD-ROM !

Ik heb een tijdje geleden wel zo'n shuttle ergens gezien met die waaier koeler op van Zalman, maar ik wee tniet meer of er een CD/DVD in die Shuttle stak ! Dus om duidelijk te zijn : je kan een andere CPU koeler steken, maar let goed op de hoogte ervan !

Ziet er in elk geval al mooi uit. Ook mooi hoe je die Rheobus nog onder je HD rack hebt kunnen weten te monteren, want er is niet veel plaats daaronder :p

[ Voor 17% gewijzigd door Falcon10 op 06-08-2003 10:30 ]

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok hier ben ik al veel verder mee dus :), 't enige dat vlak boven de cpu hangt is mijn hd momenteel é :). Wat ik dus zocht de doen is het volgende:

* hd een bracket hoger steken omdat ik die toch niet nodig heb en de onderste bracket verwijderen. zo heb ik al een 3tal cm extra ruimte voor de andere cooler
* ofwel de hd in de andere richting in de pc probere te monteren zodat die dwars onde de cd-rom hangt maar dan nog voor de cpu cooler... geeft dan in totaal een extra ruimte van 6cm :*).

Maar dan ga ik nu al ff uitkijken naar een andere amd cooler. Je zei dat ie een zalman had gestoken? hoe heeft die dat dan opgelost met zijn voeding want tussen de huidige coolblok en de voeding heb je maar een cm speling :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 augustus 2003 @ 09:44:Ik vind het huidig coolsysteem maar omslachtig en wou daarom een ander systeem van cooling bedenke nu ik toch alles aan de binnenkant aan't veranderen ben...
:'( Zo'n technisch prachtige koeling ga je toch niet vervangen?

Als je het toch doet, wil je hem dan aan mij verkopen? :*) jamf72 at hotmail.com en dan 'at' vervangen door het apestaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 augustus 2003 @ 11:56:
[...]
:'( Zo'n technisch prachtige koeling ga je toch niet vervangen?

Als je het toch doet, wil je hem dan aan mij verkopen? :*) jamf72 at hotmail.com en dan 'at' vervangen door het apestaartje.
Ik ben toch wel van plan om't te vervangen, dan kan ik er een nog veel stillere cooler opplaatsen en toch nog voldoende cooling geven, want op dat "technisch prachtige cooling" dat jij't noemt zit je met verlies volgens mij..., van zodra ik een andere cooler heb en die doet zijn werk op zijn minst evengoe of zelfs beter mag je die altijd overkopen daar zit ik niks me in. 't is ook om ander plaats te maken dat ik deze zou vervangen en heb die plaat achteraan nodig dus sja :).

ik laat je iets weten van zodra ik de andere cooler heb maar moet eerst afwachten op lcd voor ik echt fatsoenlijk kan verder werken :(. (kwa plaats organisatie enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

jaja, men AMD 3200+ is vandaag aangekomen !
Dus strak als we thuis zijn gaan we die in onze Shuttle rammen en eens kijken of we dat beestje aan de praat krijgen :)

*happy happy*

edit:

OK, ff verloop van de gedane werken momenteel :

thuis gekomen en Shuttle open gesmeten. Volgens handleiding mooi die koeling afgehaald, CPU ingestoken en vervolgens alles terug gezet, de kabels via de handleiding mooi eringestoken ( hd en DVD writer staken al in de housing in, net als het ram ). Nog even de Gforce 4 Ti4600 erin prutsen en 't is klaar. Snel alles aankoppelen, en binnen een goed uurtje was het allemaal in orde.

Le moment supreme : booten !
raar ding dat opviel : hij herkende de cpu maar als 1100+, ff in bios gekeken en dan daar de FSB naar 200 Mhz aangepast. ff wat instellinkjes aangepast voor het booten, dat ie eerst van cd boote.
rare was dat ie soms blijft hangen bij het booten. EN dit begon beetje storend te worden aangezien dit in het begin regelmatig moest.
Ff FAQ kijken op shuttle webpage ......

en toen .........

lees je dat als je machine niet boot je de groen folie van de shim moet doen. *denk* groene folie ........... aaaahh jaaaaaaaaaaaaa !!! vond et al raar dat de ene kant ervan groen was en de andere koper, en dat in de handleiding die bovenkant ook koper was.

snel heel het bakje terug open gesmeten en jaja, groen folie afgehaal d:p gelukkig nog niet ineengebakken :p

HD dan geformateerd, windows geinstalleerd en tot daar zitten we nu.

Ik heb wel nog last van dat hij niet wil opstarten en dat zijn CPU terug op 1100+ staat.
Iemand enig id wat er mis kan zijn ? Kan het zijn dat hij problemen geeft met het Geil 400 Mhz DDR geheugen ?

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2003 19:45 ]

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:23

R-B

Blokkert

sorry voor beetje offtopic:
Wat was je oude cpu? is het een p3 rond 1 ghz ofzo? dan wil ik hem mss wel..
MSS he ;)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

geen oude cpu : 't is een nieuwe shuttle SN45G met een nieuwe AMD 3200+

zonet ff alle belangrijkste soft geinstalleerd : drivers van de graka en de mb drivers van de shuttle. in de device manager staan er nu toch al geen dingen meer die niet geinstalleerd zijn.
echter blijft het probleem met het booten. echt iets raar.

'k ga anders eens kijken naar BIOS updates, maybe dat het bios dat ik heb nog niet graag met de 3200+ werkt ?
zal in elk geval ten vroegste voor morgeaaf zijn, en anders vrijdag aaf, want 'k ga nu maffe en morge zit ik in duitsland.

Graag jullie mening/eventuele oplossing voor het boot probleem ( en nee : cpu verlagen of ander ram geheugen hoort daar niet bij :p )

[ Voor 82% gewijzigd door Falcon10 op 06-08-2003 23:09 ]

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mijn ss40 heb ik ook eerst een bios update moeten doen voor de 2.8ghz fatsoenlijk doen te werken dus verdonderstel wel dat't bij u ook zoiets kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 15:03

Daklem

Audio Nerd

ik zat er dus eik aan te denken om dit te pakken:

Afbeeldingslocatie: http://www.oc-shop.nl/website/pics_products/8H3X7289.jpg
Dit ding onder mijn Shuttle te zetten.

Hierin komt dan hetvolgende :
Afbeeldingslocatie: http://www.mycom.nl/f2/images/products/44812mcl.jpg

Dat dus in die bovenste behuizing te zetten.. dan heeft de shuttle waterkoeling :) in een mooie behuizing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer kleine update gebeurt:

frontje gespoten en afgewerkt (moet nu nog enkel drogen).

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/spookske/pc7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

ziewt er goed uit maat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjiek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wohhh......dat ziet er goed uit. :o
k wil ook een shuttle gaan aanschaffen, maar ben er nog niet uit welke (moederbord) het beste kan nemen (wil wel een AMD). :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keuze dus uit:
de SN41G(2) ("max" 333MHz FSB, onboard video/TV-out) of
de SN45G ("max" 400MHz FSB, geen onboard video/TV-out.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:51
@spookske, netjes gedaan. Maar persoonlijk vind ik het jammer dat je er een tribal op hebt gezet. Vind het mooier als de voorkant effen zou blijven. Maar goed, jij moet er naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

ja maar wij ook :P

vind die tribal wel gaaf.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Verwijderd schreef op 07 August 2003 @ 15:33:
Keuze dus uit:
de SN41G(2) ("max" 333MHz FSB, onboard video/TV-out) of
de SN45G ("max" 400MHz FSB, geen onboard video/TV-out.)
de SK41G kan ook nog een optie zijn (is niet zo duur) maar heeft via chipset met max 266MHz FSB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xzoticate schreef op 07 August 2003 @ 16:55:
@spookske, netjes gedaan. Maar persoonlijk vind ik het jammer dat je er een tribal op hebt gezet. Vind het mooier als de voorkant effen zou blijven. Maar goed, jij moet er naar kijken.
tja is idd mijn keuze en ik heb het volgende bezien: "alle casekes tegenwoordig zijn effen wel gespoten enz maar ze blijven effen (tenzij je die volledig gepainte dingen beziet)". Dus gevolg: "laat ik er is iets speciaal van maken en origineel anders had ik hem helemaal origineel kunnen laten :d" en persoonlijk vind ik het niet slecht ogen :)

edit: zou het in theorie mogelijk zijn om een moederbord in bv een lian-li case te plaatsen? of zou daar niks van passen?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2003 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

morgen eens kijken of ik die update voor men shuttle kan vinden. Vandaag dus weg geweest naar duitsland, maar dernette dus hem ff opgestart, en hij boote zonder probleem. Morgen wel verder kijken, veel te moe :p

Frontje ziet er al mooi uit spookske ! Hou ons op de hoogte :)

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Falcon10 schreef op 07 augustus 2003 @ 21:14:
morgen eens kijken of ik die update voor men shuttle kan vinden.
Ken je meuktracker al? http://www.tweakers.net/meuktracker
Voor de nForce2 drivers: meuktracker: nVidia nForce 2.45 WHQL

Nog geen BIOS voor de SN45 sinds juni, maar houd een oogje op deze pagina:
http://www.shuttle.com/ne...load/dwn2.asp?model=SN45G

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2003 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

kan je ergens zien aan je Shuttle welke BIOS je momenteel gebruikt ?

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietProem
  • Laatst online: 07-01-2024

PietProem

n/a

Falcon10 schreef op 08 August 2003 @ 07:56:
kan je ergens zien aan je Shuttle welke BIOS je momenteel gebruikt ?
Laat ie tijdens het booten zien (ff op pause drukken als het te snel gaat)!

Ergens in een aantal postings terug zie je dat je problemen had met het booten. De SN41G2 die ik heb is bekend dat het geheugen zeer belangrijk is.

Een goed forum is trouwens ook te vinden op www.viahardware.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, bedankt voor jullie post's ! ben alweer een beetje verder. ;)
Ik denk dat ik toch voor de 41g2 ga. :9~
Moet nu gaan verzinnen wat de rest van de nieuwe hardware wordt.
(moet een pc worden voor fotobewerking,inet'en,muziek en gamen)
Maar ik ga nu eerst ff een weekie op vakantie 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welk type van moederbord is eigenlijk zo'n shuttle dingske?

micro atx of mini flex atx bordje of nog iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-08 22:16

Jack

MHz Matters

De dimensions van een SN45G zijn 300(L)x200(W)x185(H)mm, dus dat moederbord is niet echt een standard form volgens mij

Shuttle verkoopt ook losse moboŽs, maar die zijn 240 x 240 mm :?

[ Voor 35% gewijzigd door Jack op 09-08-2003 11:49 ]

[Specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb beetje zoekwerk verricht en't volgende gevonden, mss ooit nog eens nuttig voor anderen ook:
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/spookske/dimensions.jpg

ook heb ik het moederbordje opgemeten van mijn shuttle ss40 en die zijn 194mm (b) en 250mm(l).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlonXP1800
ik heb vandaag mijn shuttle ook maar weer eens onder handen genomen.
Ik had al een tijdje een blauwe ccfl er in zitten, maar nog geen schakelaar om hem aan en uit te doen, wat soms best wel irritant is met films kijken.

zwaar geschut om mee te beginnen:
Afbeeldingslocatie: http://www.ecl.dds.nl/shuttle30.jpg

en toen zat het gat er al in, ik moest wel de shuttle sticker er voor verwijderen, maar er was geen enkele andere geschikte plek...
Afbeeldingslocatie: http://www.ecl.dds.nl/shuttle33.jpg

als je hier goed kijkt zie je dat de fan holder er nu niet meer uit kan... gelukkig is de schakelaar er makkelijk uit te halen, dus het is geen probleem.
Afbeeldingslocatie: http://www.ecl.dds.nl/shuttle34.jpg

ok, dat had iets lager gekund, maar de kast sluit nog goed.
Afbeeldingslocatie: http://www.ecl.dds.nl/shuttle31.jpg

en nu ik toch bezig was, heb ik meteen ff de grill van de psu bewerkt. Ik moet nog schoeven vinden voor de onderste 2 gaten van de fingerguard.
Afbeeldingslocatie: http://www.ecl.dds.nl/shuttle32.jpg

Verwijderd

Ging dat makkelijk , om die schakelaar acherin in kast te zetten ? Waar heb jij je inverter verstopt ?

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2003 20:49 . Reden: Thanks Siris ]

• AtlonXP1800
schakelaar er in zetten ging redelijk makkelijk, eerst een klein gaatje geboord, en daarna een van 18mm (was de grootste metaal boor die ik kon krijgen) daarna mat het schuurdingetje van de dremel nog 3mm rondom er vanaf gehaald, en hij zat.

morgen ga ik die zelfde operatie met mijn "normale" pc uitvoeren, maar dan 2x.

de inverter ligt verstopt achter de fanbus, daar is toch genoeg ruimte. hij ligt touwens gewoon los, anders zou ik hem op de hd moeten plakken. de kabels zorgen er nu wel voor dat hij op zijn plek blijft liggen.

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

ik ben dat ook vanplan om te gaan doen binnenkort .. moet alleen ff kijken waar ik hem wil.. ik zit te denken om hem boven de voeding te stoppen... zit ie nergens in de weg.. :)

edit: ik heb nu een nieuwe TFT 17" van Acer .. ding is echt perfect en lekker groot.. nu ga ik denk ik onder de voet een glowpath maken.... groene ledjes.. :)

krijg binnenkort hoop ik mijn 5mm plexiglas.. kreeg het gratis :P altijd mooi meegenomen natuurlijk :P :P

en glowfeet onder mijn Shuttle, én nog een window erin... nog aardig wat te doen.. maar het komt allemaal wel! en dan komen de foto's :)

[ Voor 54% gewijzigd door Daklem op 14-08-2003 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlonXP1800
als je zo'n zelde shakelaar er in wil zetten als ik denk ik niet dat die boven de voeding gaat passen. Ik was dat eersr ook van plan, maar volgens mij zit er een van die metalen dwarsbalken in de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

ter info, voor mensen die hetzelfde probleem moesten hebben als ik had met het booten bij men Shuttle :

Het probleem lag eigenlijk in het feit dat het geheugen niet goed ingesteld was ( timings en latency enz ). Blijkbaar conflicteerde dit met de processor, waardoor de 3200+ maar als 1100+ werd gedetecteerd. Hoe dus op te losse ? : Gewoon in het BIOS naar advanced chipset features gaan en dan daar je timings en CAS manueel ingeven, ipv op auto laten te staan.

edit : kleine vraag : ben dus ook met men stealthmod bezig, deze is zo goed als klaar, echter 1 prob : als ik het frontje terug tegen men DVD hou, steekt het nog klein beetje uit de bay uit. Ik zit al in het laatste gaatje van de 5 1/4" bay, dus kan die er niet verder meer insteken, alsook heb ik reeds alle zijkantjes van het ijzeren frontje afgedaan. Iemand id hoe ik em toch nog 1 a 2 mm verder erin krijg ?

[ Voor 31% gewijzigd door Falcon10 op 15-08-2003 10:51 ]

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-08 22:16

Jack

MHz Matters

nieuwe gaatjes boren, 1 a 2 mm achter de laatste?

[Specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ongeloofelijk mooie mod 8)7 en 't gaat nog beteren zie ik.
'k ben nu ook op zoek naar een klein systeem maar ik twijfel tussen de shuttle SN41G de 45 of de Soltek Qbic EQ3701M. :? moeilijk vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09 10:05

Flappiewappie

Hier nog meer

Siris schreef op 15 August 2003 @ 13:42:
nieuwe gaatjes boren, 1 a 2 mm achter de laatste?
kan je de gaatjes een beetje uitschuren naar achter.., zodat je hem iets verder kunt doorschuiven en dan vanst schroeven...

Hier staat wat

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

Verwijderd schreef op 17 augustus 2003 @ 13:17:
Ongeloofelijk mooie mod 8)7 en 't gaat nog beteren zie ik.
'k ben nu ook op zoek naar een klein systeem maar ik twijfel tussen de shuttle SN41G de 45 of de Soltek Qbic EQ3701M. :? moeilijk vind ik
Dat ligt eraan wat je ermee wilt gaan doen. Supporttechnisch sta je met Shuttle sterkst in je schoenen. Shuttle SN41G is een mooie bak (ook voor overclocking) en MX440 is voor meeste gebruikers toereikend.

Ik persoonlijk zou eigenlijk liever gaan voor nieuwe Soltek EQ3401. Maar heb na 2 jaar lang experimenteren wel even mijn buikje vol van barebones en geniet weer van de ruimte in miditowers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erniemars schreef op 21 August 2003 @ 01:00:
Ik persoonlijk zou eigenlijk liever gaan voor nieuwe Soltek EQ3401.
Weet je toevallig of die al ergens leverbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnieNFW
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:15
Ik heb de soltek nog niet kunnen vinden, maar het lijkt me een vreselijk lekker systeempje. Review ook niet gevonden, iemand wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier eentje: http://www.hardwarezone.c...ticles.hwz?cid=11&aid=801

Het lijkt alsof ze alleen in Frankrijk te vinden zijn? :P

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2003 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Dat schermpje is inderdaad wel wreed. Ik zocht ook ziets voor in mn shuttle of kast. Dit is voor mij ideaal omdat de TV op een andere verdieping staat. En om nou een heel scherm te kopen en met vakantie ook daarmee te gaan slepen lijkt dit me wel wat. Ik wou weer even wat anders ;) .

Ik ben totaal n00b in lcd/tft scherm-modjes maar dit wil ik toch wel wat graag hebben :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-09 11:38
Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 16:04:
[afbeelding]
En nog een keertje maar dan met het kleppie open

een groot voordeel was dat de schroeven van het cd frontje (dus die van het shuttle frontje) opgedroogd waren in de een-seconde lijm die ik erachter had gedaan. Dus tussen het frontje van de shuttle en de cdromlade (waar ik gaatjes had gezaagd zodat ze goed pasten). Ik had dus een schroefdraad gezet in de lijm en kon zo de schroeven eruit draaien en met enige voorzichtigheid er weer in draaien.
Laat maar weten wat jullie ervan vinden
Dit ziet er echt ERG mooi uit zeg, zit er ook aan te denken om mijn grote Inwin S500 kast te vervangen door zo'n kleine Shuttle. Maar is zo'n stealth mod ook te doen zonder secondelijm, want ik wil waarschijnlijk mijn DVD-Recorder erin proppen, is een beetje zonde om dan secondelijm te gebruiken.

En dan nog een vraagje, ik heb een GeForce 4 Ti4200, ik zag dat de AGP kaart aan de buitenzijde zit. Maar is luchtkoeling genoeg om m'n GF4 koel te houden of zou ik beter naar Zalman koeling kunnen gaan ??
Verwijderd schreef op 31 July 2003 @ 17:09:
[...]

Waarom koop je een xp 3200 ? Ik heb in mijn sn45g een xp 2500 zitten ! Hier heb ik de fsb ff op 200 gezet ! En tada ook een xp 3200 :). Das toch veel goedkoper!
Wordt dit niet erg heet, mijn XP1800+ met Arctic koeler werd al zo'n 65 graden in de zomer, tijdens de heetste dagen.

[ Voor 15% gewijzigd door Toewan op 06-09-2003 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 September 2003 @ 20:26:
Hier eentje: http://www.hardwarezone.c...ticles.hwz?cid=11&aid=801
Het lijkt alsof ze alleen in Frankrijk te vinden zijn? :P
offtopic:
Nee dat is een oudere de EQ3701M, het gaat om de EQ3401:

Afbeeldingslocatie: http://www.soltek.de/Dutch/news/2003/030731-2/image003.jpg

Ik vind de Mirror versie niet zo mooi en wacht op de alu versie die per half sept leverbaar is voor een prijs van rond de €299,-.

Als ik hem binnen heb zal ik een review schrijven en een ervaringen topic openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toewan schreef op 06 September 2003 @ 12:18:
[...]
Dit ziet er echt ERG mooi uit zeg, zit er ook aan te denken om mijn grote Inwin S500 kast te vervangen door zo'n kleine Shuttle. Maar is zo'n stealth mod ook te doen zonder secondelijm, want ik wil waarschijnlijk mijn DVD-Recorder erin proppen, is een beetje zonde om dan secondelijm te gebruiken.

En dan nog een vraagje, ik heb een GeForce 4 Ti4200, ik zag dat de AGP kaart aan de buitenzijde zit. Maar is luchtkoeling genoeg om m'n GF4 koel te houden of zou ik beter naar Zalman koeling kunnen gaan ??

[...]
Wordt dit niet erg heet, mijn XP1800+ met Arctic koeler werd al zo'n 65 graden in de zomer, tijdens de heetste dagen.
Vond ik eigenlijk wel mee vallen ! Max 58 graden . maar ja het is ook niet 1 van de beste koelingen die er opzitten he. Nu met dit weer zit hij mooi op een temp van 43 graden !

Verwijderd

Vraagje aan athlonxp1800 ik heb zelf de papst 40x40c10 in mijn shuttle voedinkje gezet, een een papst 80x80 in de "heatpipe" uitvoer en een zalman NB32J op de northbridge (passief). Maar ik vind toch dat de voeding teveel lawaai maakt, ik laat hem al langzamer lopen met een zalman fanguard. Ik heb de fan weleens losgemaakt en dan de pc aangezet, en dan is ie lekker stil, maar ken je toevallig een nog stillere oplossing voor de voeding?

Verwijderd

Een Verax ventilatortje? Niet schrikken van de prijzen.
Anders een radiaal ventilator?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje opzoekingswerk gedaan, op deze belgische site http://www.compu-square.be/ kan je diverse barbones kopen. Ook de nieuwe EQ3401 van soltek voor 348,60 €.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlonXP1800
Verwijderd schreef op 11 September 2003 @ 08:11:
Vraagje aan athlonxp1800 ik heb zelf de papst 40x40c10 in mijn shuttle voedinkje gezet, een een papst 80x80 in de "heatpipe" uitvoer en een zalman NB32J op de northbridge (passief). Maar ik vind toch dat de voeding teveel lawaai maakt, ik laat hem al langzamer lopen met een zalman fanguard. Ik heb de fan weleens losgemaakt en dan de pc aangezet, en dan is ie lekker stil, maar ken je toevallig een nog stillere oplossing voor de voeding?
het enige om het nog stiller te maken is volgens mij een grotere fan er op zetten, aan de buitenkant van de voeding. probleem is dat hij dan niet meer in de shuttle tas past.

ik heb er zelf verder nog niets aangedaan, ik heb nog van die sissende speoelen op het mobe, en die maken meer geluid dan de voeding fan, dus dat zal ik eerst moeten oplossen (heb er nu eigenlijk al een tijdje niets aan gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er allemaal mooi uit, vind het wel beetje zonde van de Shuttle...

over Shuttle gesproken, hoe warm word zo ding eigenlijk? En is zo ding een beetje stil, ben namelijk van plan er een aan te schaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand bekent met het mogelijke probleem van het horen van de FPS? Ik heb net voor het weekend mijn SN45G ontvangen en hoor gewoon een "prrrrrrrrrrrrt" van 25 Hz als ik 25fps heb, 50Hz bij 50fps etc..

Ik hoor zeg maar alles wat er op het beeldscherm verandert, ook als ik folders over de desktop verschuif of in een explorer of browser de pagina scroll.

Ff de specs:
SN45G, XP3200+, 2x512 Kingston 400DDR 2.5, ASUS 9950 (Ultra 256), 2xWD80GB. Driver versies zal ik nog checken als ik thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoort niet helemaal in dit topic thuis, maar vandaag de Qbic van Soltek binnen gekregen, de mirror-versie :). Hij ziet er erg gelikt uit, van binnen redelijk wat ruimte en een goede afzuiging van de warme lucht door een stille 120mm fan die naast de cpu-fan de warme lucht door een heat-pipe afvoert. :9
De QuieTude van Spire en de temperature-controlled fans zorgen voor een behoorlijk stil systeempje. Oh, enneh er zit een hele mooie bijpassende draagtas voor de die-hard lanners onder ons ;)

Nou nog wat aanpassingen hier en daar, ben begonnen met de standaard twee oranje ledjes te vervangen door een blauwe en een rode. Ik zat te denken aan plexiglas voetjes, met blauwe ledjes die door het glas heen schijnen. Verder iemand nog suggesties?

Verwijderd

Op http://www.tweaktown.com/....php?dType=review&dId=520 staat een mooi artikel over de Shuttle SN45G XPC.

Ik zit zelf nog (niet meer zo) geduldig te wachten tot de nieuwe pc-priveregeling komt op mn werk, want dan kan ik eindelijk ook een shuttle'tje aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 september 2003 @ 22:41:
Op http://www.tweaktown.com/....php?dType=review&dId=520 staat een mooi artikel over de Shuttle SN45G XPC.

Ik zit zelf nog (niet meer zo) geduldig te wachten tot de nieuwe pc-priveregeling komt op mn werk, want dan kan ik eindelijk ook een shuttle'tje aanschaffen.
Mooi, goed artikel over hem. Ik was van plan om die te gaan kopen.

AGP: goeie vga kaart die niet te groot is.
PCI: tvkaart die ik nu ik mn huidige pc heb zitten.
CPU: XP 2800+
MEM: 1GB DDR
HDD: 2x 120GB 7200rpm 8mb liquid

Vedder zeg ik niets, heb een cool idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Ik ben ook wat leuke ideetjes aan het kweken :)
Ik heb dus een SN41G2 en ik zit te denken aan slimline dvd spelers/writers
en misschien zelfs een klein raid0 systeempje met 2 schijven for fun ofzo.
Moet alleen ff rekenen of die voeding dat gaat trekken allemaal.

• Rhy

Rhy

hoef je niet uit te rekenen ... trek de voeding zonder probleem. check www.sfftech.com forum voor dat soort vragen.

• themaxter
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

Ik heb sinds gisteren ook zo'n systeempje staan, maar iemand misschien een idee hoe ik een floppy drive kan stealthen ofzo? Een beige floppy er in is geen gezicht :S
De dvd/cd-rw combo heb ik al gestealthed :)

Verwijderd

themaxter schreef op 25 September 2003 @ 14:45:
Ik heb sinds gisteren ook zo'n systeempje staan, maar iemand misschien een idee hoe ik een floppy drive kan stealthen ofzo? Een beige floppy er in is geen gezicht :S
De dvd/cd-rw combo heb ik al gestealthed :)
Floppy? Wasda? Heb je die nog nodig dan??

• themaxter
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

helaas wel als je een digicam met floppy's hebt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
themaxter schreef op 25 September 2003 @ 19:56:
helaas wel als je een digicam met floppy's hebt :(
floppydrive stealthen zal moeilijk gaan. Je krijgt nooit dat gewenste effect. Misschien een idee om een externe floppy drive te nemen in dezelfde kleur als je shuttle ;) ? Desnoods met een spuitbus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillyJW
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-07 14:41

SillyJW

der Gemutlichkeit

AtlonXP1800 schreef op 14 September 2003 @ 12:30:[...]
het enige om het nog stiller te maken is volgens mij een grotere fan er op zetten, aan de buitenkant van de voeding. probleem is dat hij dan niet meer in de shuttle tas past.

ik heb er zelf verder nog niets aangedaan, ik heb nog van die sissende speoelen op het mobe, en die maken meer geluid dan de voeding fan, dus dat zal ik eerst moeten oplossen (heb er nu eigenlijk al een tijdje niets aan gedaan)
Ik ken er nog eentje die al een tijdje niets heeft uitgevoerd aan zn shuttle. :)

Mijn voeding is op dit moment nog steeds een 'externe' Zalman ZM400A-APF 400W.
Ziet er niet echt design meer uit zo, maar stil is het in ieder geval wel. >:)
De silentdrive houdt zich overigens nog steeds prima.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/6772/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

ik heb ook nog steeds niks gedaan aan mijn project.. maar de vakantie komt eraan! dus dan kunnen we aan de slag met mijn glowfeets en TFT glowfeet.

morgen ( dinsdag ) komt er een window in.. zonder molding! da's lelijk!!!

jullie zien het resultaat wel.. mits het er goed uitziet... :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de berichtjes allemaal lees dan zie ik dat veel mensen kiezen om de rooster uit de achterkant te dremelen (scheelt 2 c graden?), en 2 fans te wisselen voor papst fans.

Ik zou graag door enkel de fans te replacen het geluid naar beneden willen brengen, maar waarom heeft er nog niemand gemeld dat dit de geluidsniveau minder maakt? Hoeveel minder wordt het geluidsniveau?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

ik heb mijn pc nu ook eindelijk gedeeltelijk gemod. het window zit er eindelijk in.

ik heb gekozen voor 2 groene ccfl's omdat blauw en rood niet echt orrigineel meer is .. en ik dat al had in mijn vorrige casemod. dit project is nu op de helft..

ik ben nog vanplan om een tft glowfeet te maken met groene ledjes. en glowfeet onder mijn shuttle... maar dat komt allemaal nog wel goed! nu zit het window erin en ik ben aardig tevreden.. ziet er goed uit. weinig oneffenheden. zeker omdat ik geen gebruik wou maken van raamrubber. En gelukkig is dat niet nodig geweest.

hier een paar fotootjes van mijn shuttletje :)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~g.klemkerk/casemod1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~g.klemkerk/casemod2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~g.klemkerk/casemod3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~g.klemkerk/casemod4.jpg

wat heb ik gebruikt:
2x green ccfl 10cm
1x green led fan ( coolermaster )
2x fanguards.
1x alu frontje coolermaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel gaaf systeempje Daklem! Erg strak gedaan, beetje een Kryptonite (superman) kast. Die groene kleur zou goed passen bij mijn JBL Creature boxjes. (zit een green ledje onder)

Wat is het geheim van je uitsparing? Figuurzaag?

Maar is de shuttle er stiller op geworden?? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

shuttle is er zeker NIET stiller op geworden.. ledfans geven sowieso altijd meer herrie dan normale fans....

voor het window heb ik een dremel gebruikt :) gewoon simpel... uurtje werk geweest ongeveer om window eruit te krijgen..

maar ik stoor me sowieso al niet aan het geluidsniveau van de shuttle. deze is veel stiller dan mijn vorrige Thermaltake met 5 ledfans erin. :)

ik ben er erg tevreden over.. nu op naar mijn volgende modprojectje :) ik zit al voor nieuwe hardware te kijken. ben alvast aan het sparen voor een nieuwe modbare kast en hardware.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalx
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-09 21:37
Yes, afgelopen weekend ook een XPC gekocht, had eerst wat problemen met herkenning van hardeschijf, later bleek dat ie op Master+ATAPI comp. slave stond en hij moest op Master(Single) staan 8)7

heb de witte achtergrond verwijderd van het frontje en m'n cd/rw grijs/zilver gespoten.
Verder zit erin: AMD XP2400+, 256mb DDR266, 40GB WD hdd

Plannen zijn:
* Inbouwen van een USB wifi adapter met externe antenne aansluiting :)
* Inbouwen USB webcam achter frontje (Spycam :P)
* Alle ledjes vervangen door blauwe (duhh standaard :P)
* Doorzichtig frontje laten oplichten door paar extra blauwe led's
* Neon balkjes aan binnenkant

Fans blijven nog ff standaard, komt later wel :)

Afbeeldingslocatie: http://www.harlingers.nl/forumimages/xpc1.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door thalx op 27-10-2003 01:41 ]

Blbaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ondertussen al waterkoeling in zijn shuttle zitten ?
Ben erg benieuwd :P , mijn ideeen ben ik nou aan het uitwerken op de tekentafel :D. Heb weer een nieuw ontwerp, hoop dat ik er binnenkort aan kan beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de shuttle SN41G2 heb gekocht ga ik denk ik de complete kap van plexiglas maken. Ik vraag dan gewoon ff aan mij pa of hij de oricinele kap ff na kan maken van plexiglas en dan zet ik er 3 neon blauwe fans in, en een blauw lampje ofzow!!!

Denken jullie dat dit kan, en zo ja waarom niet/ ideen???

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2003 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
lijkt me lastig om het mooi te krijgen zonder uitstekend materiaal, maar je kunt het natuurlijk proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Laatst online: 30-08 13:59

Turkish

zhé germans

Als hij strakke bochten kan maken met het plexi dan zal het wel lukken denk ik :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is mijne kleine zie :)

Preview:

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/anthr4x/oemlogo.jpg

Alle fotokes:

http://users.skynet.be/anthr4x/new/CMPics/thumbs.html

:P

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2003 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
nice 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ty :)

Kmoe tege morgen 16 h (kga naar Fut. PowerP.) wel nog ff men voeding fan tegoei zette (zit nu vast met tesa crep).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Window is erg strak :P , netjes gedaan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, joh die bochten krijg ik wel goed, dat moet lukken, ik vindt het zo zonde om een raampie in de officiele kap te doen, vink zonde als het mislukt, en helemaal doorzichtig is wel mooier!!! :D :P

edit:

Zou het lcd scherm van marquant (kijkshop.nl) in te bouwen zijn in de shuttle?? En dan zodat ik hem aan kan sluiten op de tv-out of de vga aansluiting? >:) (wat is rca video in?

Dit zijn de specificaties van het schermpie:
- MTS-2
- 14 cm. Kleurenscherm.
- NTSC/PAL automatische schakeling.
- Incl. afstandsbediening.
- RCA video input.
- RCA audio input.
- Draaibare voet.
- Incl. aansluitkabels.

Of zou 14 cm te groot zijn? weet dan soms iemand waar ik een klein tft schermpie kan kopen onder de 200 euro?

edit2:

Ik heb het helemaal uit bedacht:
Tv scherm heeft rca (oftwel cinch)
shuttle heeft s-vhs (tv-out)
Adapter van cinch naar s-vhs in shuttle, andere kant een cinch kabel, andere kant van kabel in schermpie en klaar!!! :P

Dat zou moeten werken toch?

edit3:

Mensen! Ik zie net op de een of zndere site (http://www.tomshardware.com/game/20030816/quakecon-08.html) dat shuttle een volledig transparante barebone gaat uitbrengen!!!! :*) ;) Ik zou niet weten hoe ik hier een afbeelding krijg maar er staat er wel 1 op die site :D

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2003 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Sumbeamtech schreef op 31 oktober 2003 @ 21:43:
Mensen! Ik zie net op de een of zndere site (http://www.tomshardware.com/game/20030816/quakecon-08.html) dat shuttle een volledig transparante barebone gaat uitbrengen!!!! :*) ;) Ik zou niet weten hoe ik hier een afbeelding krijg maar er staat er wel 1 op die site :D :D :D :D :D :D
Shuttle is going to release an acrylic replacement case for those of you that want to have a look at your Shuttle box while it is at work. It also opens up some interesting options for possible internal lighting and Shuttle modding in general.

oftewel, ze brengen een transparante cover uit. niet een hele nieuwe barebone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok,Ok,Ok verkeerd gelezen :D |:( Maar toch blijft het leuk! Iemand nog ideen over dat schermpie?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2003 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-01-2023
Ik zie hier een hoop mensen met een XPC maar nu zou ik wel eens willen weten, hebben jullie die kant en klaar gekocht (waar in NL) of alle componenten afzonderlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef:... acrylic replacement case for those....
oftewel, ze brengen een transparante cover uit. niet een hele nieuwe barebone :)
Zo te zien niet alleen een cover, maar een hele 'case'. ;) Het hele binnenwerk moet je dan zelf over zetten.

@Phant0m: I.v.m. PC-prive moest ik het allemaal bij 1 winkel halen. De combinatie van componenten kwam in mijn geval bij Yorcom het beste uit.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2003 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O, das helemaal beter, een hele case :) weet iemand waar en wanneer deze case uitkomt?? :?

edit:
Phant0m schreef op 01 november 2003 @ 15:40:
Ik zie hier een hoop mensen met een XPC maar nu zou ik wel eens willen weten, hebben jullie die kant en klaar gekocht (waar in NL) of alle componenten afzonderlijk?
Je kan het beste eens bij een computerzaak binnen lopen of bij een online winkel kijken (zoals alternate.nl). ;) Voor zover ik weet heeft shuttle geen complete systemen met hd en processor erin, het enigste wat er standaard inzit is het moederbord en de voeding. _/-\o_

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2003 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Maar er zijn zat winkels die hem wel in elkaar bouwen voor jou als je al de hardware daar koopt (duh)
Sumbeamtech schreef op 01 november 2003 @ 20:48:
[...]

Je kan het beste eens bij een computerzaak binnen lopen of bij een online winkel kijken (zoals alternate.nl). ;) Voor zover ik weet heeft shuttle geen complete systemen met hd en processor erin, het enigste wat er standaard inzit is het moederbord en de voeding.
_/-\o_
Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat is 1 van de opties, maar voor echte computer-freaks ;) is dat niet de leukste optie, maar als beginner, of als je niet veel van computers afweet kan je dat natuurlijk altijd doen 8)

edit:

Dit is het schermpje waar ik het over had, en die ik dus wil in ga bouwen in de shuttle
Afbeeldingslocatie: http://www32.brinkster.com/startmenu/KS87716g.gif

edit2:

Kijk voor mijn mod-idee op www.easystartmenu.tk, klik op het nederlandse vlaggetje, dan links op shuttle modding!!!! B)
Graag hoor ik jullie reacties op deze mod-ideeen

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2003 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jee man. dit is wel een hele coole mod Afbeeldingslocatie: http://www32.brinkster.com/startmenu/Pagina_2/bvcbcvb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 23:37:
jee man. dit is wel een hele coole mod [afbeelding]
Dank je, maar nou heb ik net de kijkshop gemaild of dat schermpie wel kon, maar ze zeiden dat het niet kon, alleen bij de dvd speler voor in de auto, maar volgens mij kan het wel gewoon hoor, ik probeer het gewoon, ik heb bij de kijkshop toch garantie ;) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhy

Rhy

Verwijderd schreef op 01 november 2003 @ 09:50:
Ok,Ok,Ok verkeerd gelezen :D |:( Maar toch blijft het leuk! Iemand nog ideen over dat schermpie?

Groeten
Yup dat je eens moet gaan kijken op SFFtech.com (waar je het idee ook van jat/gebruikt :P .. staat ergens complete FAQ hoe Mark dat schermpje in z'n Shuttle gebouwd heeft).

Ennuhm ik ben zelf bezig om SFFtech.NL op te richten. Zijn er hier nog enthousiastelingen die mee willen draaien in de crew?

[ Voor 9% gewijzigd door Rhy op 04-11-2003 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erniemars schreef op 04 november 2003 @ 19:12:
[...]

Yup dat je eens moet gaan kijken op SFFtech.com (waar je het idee ook van jat/gebruikt :P .. staat ergens complete FAQ hoe Mark dat schermpje in z'n Shuttle gebouwd heeft).

Ennuhm ik ben zelf bezig om SFFtech.NL op te richten. Zijn er hier nog enthousiastelingen die mee willen draaien in de crew?
Ja!!!! IK!!!!!!! Wanneer beginnen we????

edit:

Sorry, we were unable to locate the object requested.
Error Code: 102

Foutmelding die ik krijg als ik op die site wil kijken 8)7 :?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2003 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehehehe :) Wacht dan ook ff tot hij klaar is met opzetten. ;)

Ga hier ff kijken: http://www.sfftech.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb pas geleden een faq geschreven in het nederlands voor de xpc. www.sfftech.nl (is in overeenstemming met sudhian tot stand gekomen...) Ik heb hem ook voor sfftech.com geschreven maar ja in het nederlands is ook fijn toch :P

edit:
Sumbeamtech schreef op 04 november 2003 @ 21:31:
Sorry, we were unable to locate the object requested.
Error Code: 102

Foutmelding die ik krijg als ik op die site wil kijken 8)7 :?
Probeer is je firewall uit te zetten, we zijn er mee bezig om dit probleem op te lossen

BTW hey rhy, Incognito??? :P

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2003 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 00:30:
Hehehehe :) Wacht dan ook ff tot hij klaar is met opzetten. ;)

Ga hier ff kijken: http://www.sfftech.com/
Ja maar die foutmelding krijg ik als ik het artikel wil bekijken. Geef ff de goede link van het artikel.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2003 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 15:43:
[...]
Ja maar die foutmelding krijg ik als ik het artikel wil bekijken. Geef ff de goede link van het artikel.

Groeten
Probeer je nou op de site van mark f te komen?? ( www.talix.com )

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2003 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 20:15:
[...]
Probeer je nou op de site van mark f te komen?? ( www.talix.com )
Nee http://www.sfftech.com/ en die talix.com werkt ook niet O-) Maar laat maar zitten, ik voer mij eigen idee wel uit joh.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2003 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.sudhian.com/showdocs.cfm?aid=269&pid=985

deze moeten het echt doen!! heb het net nog geprobeerd.... Talix.com lijkt offline te zijn....

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2003 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je!! En ehhh nog iedeen?(voor mij mod)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2003 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.sfftech.com/showdocs.cfm?aid=266

Heb ff gespeurd voor je.... hier staat het complete verhaal.

Btw als je je mod af hebt post hem ff op www.sfftech.nl :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is goed, trouwens ik heb hem ook al eens gezien op die ene site maar ja, deze werkt ook :9

edit:
Maar toch vindt ik een slot-in mooier!!!! Ik koop gewoon ergens een stukje alluminium (www.conrad.nl) en maak daar de front van!!! _/-\o_

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2003 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar op deze staat een complete uitleg, kan handig voor je zijn..... :P

Je kan ook ff hier kijken hoe je een custom faceplate kan bestellen http://www.sfftech.nl/mod...ic.php?topic_id=7&forum=5. Er zijn al verschillende foto's hiervan beschikbaar....

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2003 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 22:41:
ja maar op deze staat een complete uitleg, kan handig voor je zijn..... :P
Ja, stond op die andere site ook, was precies de zelfde topic, maar ehh heb je msn? praat wat makkelijker! ;)
Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste