Wel vreemd, dat ze ''ons'' buitensluiten door geen zwarte 550's meer te leveren in Europa/Nederland en wel in de USA
Duurt gewoon erg lang al maanden niet meer, erg vreemd

Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb een mailtje naar die 'Buydig' gestuurd. Sturen helaas ook alleen naar VS & Canada.argro schreef op 06 februari 2004 @ 11:47:
op dit moment accepteert compuplus geen internationale bestelling, misschien later deze maand maar dan is de korting op de iriver ook al weer voorbij, hebben we niet zo veel aan dus, helaas
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Verwijderd
Welke winkel, waarom had jij niet getipt voor een inkoop actie of zoiets dergelijks
Verwijderd
[ Voor 99% gewijzigd door argro op 10-02-2004 11:14 ]
Verwijderd
Er deed zich nog een groter probleem voor!Bertuss schreef op 15 januari 2004 @ 16:46:
[...]
Tja ik werk bij Dixons ... en ik weet waarschijnlijk wel wat het antwoord gaat worden: Geen garantie ... > Val en stootschade ...
minder voor je ! Is ook niet goedkoop om te repareren nmlk !
Verwijderd
Verwijderd
Leuk om eens iets positiefs te horen over dixons, iedereen zeikt die tent altijd een beetje af.Dat is nou eens service.
[ Voor 36% gewijzigd door magalhean op 20-02-2004 23:30 ]
Verwijderd
Canon 40D, Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM, 24-105mm F/4.0 L IS USM, SpeedLite 580EX, B+W UV 67 & 77 MRC, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW
Resetten zoals met je computer BIOS is niet mogelijk. Je kunt hooguit een oudere versie naar je speler flashen, maar dat wordt natuurlijk vrij moeilijk als 't ding geen enkele activiteit vertoont.Weet misschien iemand ofdat je de firmware kan resetten naar de standaard, zoals ik `m toen kreeg, zo ja, waar en hoe moet ik dat doen?
Verwijderd
Geef mij maar liever firmware v1.50 final, dan ben ik ook al blijargro schreef op 22 maart 2004 @ 23:24:
deze speler deze week bij de dixons voor €150! lijkt me een goede prijs!
Tesla Model Y RWD (2024)
Aleen deze week??? Da's dus net voorbij!!!argro schreef op 22 maart 2004 @ 23:24:
Verwijderd
Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 17:36:
Hoi,
Hebben jullie ook dat de iRiverIMP550:
*er lang over doet voordat ie "opstart"?
Ligt aan de CD meestal, hoe snel je hem gebrand hebt, hoeveel krasjes etc.
*maar 10 uur meegaat op interne batterijen i.p.v 20 uur?
Ligt aan de bitrate van je mp3s, of je speelt een gewone CD af.
*als ik 'm een tijdje op pauze zet, en ik wil 'm weer aanzetten dattie niet reageert en dat ik 'm dan volledig uit moet zetten en dan weer aan moet zetten??
Onder normale omstandigheden niet, maar wel wanneer mijn CD zwaar bekrast is.
Verder ben ik er heel tevreden over.
Groetjes!!
Ik had een tijd geleden ook een soortgelijk probleem gehad, maar dan dat ik hem in het buitenland had gekocht en had geflashed naar v1.40.W.Wezz schreef op 04 maart 2004 @ 13:08:
Hebben er meer mensen dit probleem gehad met de IMP 550, en hoe hebben jullie dit opgelost, en welke firmware versie hadden jullie erop zitten...
Zal wel een retourtje worden voor het mooie spelertje naar www.mp3speler.nl, wat ik natuurlijk niet hoop!!!
[ Voor 5% gewijzigd door Tha_TE op 28-03-2004 18:01 ]
Ik las net in de manual dat je de aanzwengeltijd (van een cd) kan verkorten door in de instellingen het gebruiken van multi-sessie cd's uit te zetten.Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 17:36:
Hoi,
Hebben jullie ook dat de iRiverIMP550:
*er lang over doet voordat ie "opstart"?
Groetjes!!
Ondersteuning voor multi-sessie CD's uitzetten is inderdaad heel goed voor de opstarttijd van het apparaatje, hij doet er dan nog hooguit 3 sec. over bij mij, met een zelfgebrandde CD.Zaadstra schreef op 28 maart 2004 @ 22:32:
[...]
Ik las net in de manual dat je de aanzwengeltijd (van een cd) kan verkorten door in de instellingen het gebruiken van multi-sessie cd's uit te zetten.
Misschien helpt het wat...
Tesla Model Y RWD (2024)
Verwijderd
Verwijderd
De kwaliteit van het nummer. Weet het even niet goed onder worden te brengen: Dus het aantal bits per seconde dat er wordt uitgezonden. Je hoord dus degelijk verschil tussen 96 en 192Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 17:34:
Hallo
Ik heb mulisession uitgezet. Wat houdt die functie in dan?
Mijn cd's zijn allemaal zonder krasjes en ik heb ze met 2 speed gebrand, dus daar kan het niet aan liggen
Wat is een bitrate? Is dat de kwaliteit?
Tesla Model Y RWD (2024)
Multisessie cd's maak je als je eerst een stuk zooi op cd bakt en 'm niet afsluit (hij is dan al wel bruikbaar) en later nog eens een berg bestanden er bij bakt (... en nog een keer ...) totdat de cd vol is en je 'm afsluit. Als je de cd in 1x vult en gelijk afsluit dat is de cd single sessie (sneller dus op de player).Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 17:34:
Hallo
Ik heb mulisession uitgezet. Wat houdt die functie in dan?
Mijn cd's zijn allemaal zonder krasjes en ik heb ze met 2 speed gebrand, dus daar kan het niet aan liggen
Wat is een bitrate? Is dat de kwaliteit?
Nog steeds vind ik het vreemd dattie maar +/- 10 uur meegaat (ik heb geen lcd-light aan enzo) en ook dat als ik 'm een tijdje op pauze zet, en ik wil 'm weer aanzetten dattie niet reageert en dat ik 'm dan volledig uit moet zetten en dan weer aan moet zetten....Vreemd!
Bedankt voor jullie antwoorden
Verwijderd
argro schreef op 22 maart 2004 @ 23:24:
Nog steeds hoor, prijs is nu € 146,99. Ga hem morgen waarschijnlijk kopen.Zaadstra schreef:
Alleen deze week??? Da's dus net voorbij!!!
Verwijderd
Afstandsbediening is gewoon van plastic. Het display is wel sterk, maar de vage draai-knopjes niet. Die gaan binnen 2 maanden intensief gebruik geheid kapot. Wel lijp daar bij iriver: ze maken de body overdreven sterk van magnesium, maar de interface is gammel en cheapo. Ze hadden het beter andersom kunnen doen.Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 15:14:
hmm ik kan hem nu kopen voor 115 via via maar ik zit nog te twijfelen want is die afstandsbediening STERK
Verwijderd
Ah ik snap hetVerwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 17:36:
[...]
De kwaliteit van het nummer. Weet het even niet goed onder worden te brengen: Dus het aantal bits per seconde dat er wordt uitgezonden. Je hoord dus degelijk verschil tussen 96 en 192
Héél handig! Thanks!!--MeAngry-- schreef op 30 maart 2004 @ 22:59:
Dit kan overigens voor bepaalde mensen ook handig zijn, sinds 24 maart is er nl. een Nederlandstalige handeleiding van de iRiver iMP-550 beschikbaar in PDF-formaat:
http://www.iriver.com/inc...ename=iMP-550%20Dutch.pdf
ik snap hetZaadstra schreef op 02 april 2004 @ 01:54:
[...]
Multisessie cd's maak je als je eerst een stuk zooi op cd bakt en 'm niet afsluit (hij is dan al wel bruikbaar) en later nog eens een berg bestanden er bij bakt (... en nog een keer ...) totdat de cd vol is en je 'm afsluit. Als je de cd in 1x vult en gelijk afsluit dat is de cd single sessie (sneller dus op de player)
ik heb 'm geupgrade naar 1.4 dus dat zou het niet zijn denk ikDat pauze en uit verhaal: misschien heb je een oude firmware of zo. Mij pleejer werd geleverd met v1.03. Ik heb jouw probleem overingens nog niet gezien.
Doen! De omhuizing van de afstandsbediening is heel erg sterk, maar niet waterdichtVerwijderd schreef op 02 april 2004 @ 15:14:
hmm ik kan hem nu kopen voor 115 via via maar ik zit nog te twijfelen want is die afstandsbediening STERKaangezien hij daar de display op heeft inplaats van op de player zelf en bij mij tot nu toe alle afstandsbedieningen kapot zijn gegaan(philips,sony dingen etc) en ik wil er wel langer dan 2 jaar me doen dus niet dat na de garantie hij kapot gaat
![]()
kan je hem nabestelen desnoods en hoe duur ?
Blij om te horen (als dixonsmedewerkerVerwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 16:02:
[...]
Heel verhaal ...
Alle lof voor Dixons!!!
de digitale camera die ik binnenkort wil kopen zal ik dan ook zeker daar kopen!
Probeer de laser eens handmatig in het midden te zetten. De SlimX kan problemen krijgen als je 700 mb cd's helemaal volstouwt, dan krijg je NO DISK meldingen. Als cd's voor 650 mb volbrandt is er niks aan de hand. Beetje vreemd, maar het is niet anders.wei_zhu schreef op 21 april 2004 @ 19:48:
hey mensen ik heb de imp550 nu ook vanaf maandag en het geval deed het in het begin geheel vlekkeloos, maar nu leeest hij opeens geen cd's meer. is dit een crash ofzo waarover jullie praatten? bij elke cd zegt hij dat er geen cd inzit.
Is dat zo?mpmad schreef op 23 april 2004 @ 22:44:
De SlimX kan problemen krijgen als je 700 mb cd's helemaal volstouwt, dan krijg je NO DISK meldingen. Als cd's voor 650 mb volbrandt is er niks aan de hand. Beetje vreemd, maar het is niet anders.
Verwijderd
ik heb nu dus nog steeds dikke problemen met dat ding. ik heb dus ook het advies gekregen om het lasertje handmatig te verplaatsen om te checken of het lasertje vastziot, maar ja geen effect. Ik had dat ding sinds vorige week maandag, hij deed het woensdag al niet meer, terwijl hij compleet hij nieuw uit de doos kwam.mpmad schreef op 24 april 2004 @ 14:17:
Vreemd, ik dus wel.
Van mp3cdspelers kreeg ik ook dat advies om dan de laser handmatig te verplaatsen.
Dan vraag ik me af of mijn speler wel helemaal goed is. Maar goed, die 50 mb maakt ook niet zoveel uit.
[ Voor 24% gewijzigd door wei_zhu op 28-04-2004 13:28 ]
Verwijderd
Ha!! net mailtje binnen dat de mijne binnen is bij dixons.Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 18:18:
Ik ga morgen de imp-550 halen bij V&D voor maar €147 kan niet w88!!![]()
Verwijderd
Verwijderd
3euro kortingVerwijderd schreef op 29 april 2004 @ 17:22:
ik heb hem binnen en hijs egt vet, maar helaas ligt hij nu aan de lader nog 15 uur w88 volgens de meneer van V&D.Ik weet niet of het een tijdelijke aktie was. Hij was €150,- maar omdat het een showroom-model kreeg ik €3 korting:P
Verwijderd
v&d kletspraat is hetVerwijderd schreef op 29 april 2004 @ 17:22:
ik heb hem binnen en hijs egt vet, maar helaas ligt hij nu aan de lader nog 15 uur w88 volgens de meneer van V&D.Ik weet niet of het een tijdelijke aktie was. Hij was €150,- maar omdat het een showroom-model kreeg ik €3 korting:P
Verwijderd
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2004 21:13 ]
Verwijderd
Dus je zegt dat de nieuwe firmware het volume omhoog krikt?Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 20:49:
geluid is harder met firmware;). Maar weet iemand hoe je snake kunt spelen???
Verwijderd
als je firmware hebt gedaan. (ik heb 1.40 Eu omdat ik de 1.50b niet vertrouw.) Als je geluid harder wilt zetten eerste naar menu dan sound dan de bovenste dan al die schuif knoppen naar boven en klaar is kees.Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 21:12:
[...]
Dus je zegt dat de nieuwe firmware het volume omhoog krikt?
Kijk dan ga ik straks juichen hehe want dit ding heeft vette opties.
Had dus een ipod en nu ervaar ik toch wat mensen zeiden dat de iriver wat beter spul heeft, vooral de opties.
In mijn ene zak de iriver de andere zak 230 euro, ik ben blij![]()
Hmmm heerlijk toen het opladen klaar was en helemaal warm, toen die klep open en snuiven HMMM
Verwijderd
Ah ok dat is stukken beter, nu dreunt het mooi met 1.40.Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 21:15:
[...]
als je firmware hebt gedaan. (ik heb 1.40 Eu omdat ik de 1.50b niet vertrouw.) Als je geluid harder wilt zetten eerste naar menu dan sound dan de bovenste dan al die schuif knoppen naar boven en klaar is kees.
Verwijderd
schuifknoppen doe je omhoog met de volumeknopVerwijderd schreef op 29 april 2004 @ 22:17:
[...]
Ah ok dat is stukken beter, nu dreunt het mooi met 1.40.
1.5 tja als je die waarschuwing zo leest dat het boeltje gesloopt kan worden![]()
Nu nog even uitvissen hoe ik die schuifknoppen omhoog krijg, bediening is wat lastigwant het mag nog wel een tikkeltje harder van mij.
Verwijderd
ik ook
Verwijderd
kan je appart weer bestellen, hadk gevraagd toen ik hem had gekochtMarble schreef op 30 april 2004 @ 10:16:
ik heb mijn afstandbediening gecrushed,... glas voor het schermpje kapot.. alles werkt nog wel gewoon..
mp3 cd's speelt ie niet meer af, gewone nog wel..
klote
Verwijderd
of in de ene zak een iriver en in de andere zak een ipodVerwijderd schreef op 29 april 2004 @ 21:12:
[...]
In mijn ene zak de iriver de andere zak 230 euro, ik ben blij
Verwijderd
bij challenge computers kan je een los afstandsbedieningkje halen 23 euro waarschijnlijk doet alles ut dan wel weerMarble schreef op 30 april 2004 @ 10:16:
ik heb mijn afstandbediening gecrushed,... glas voor het schermpje kapot.. alles werkt nog wel gewoon..
mp3 cd's speelt ie niet meer af, gewone nog wel..
klote
Verwijderd
Liever de iriver harddisk spelerwei_zhu schreef op 30 april 2004 @ 23:57:
[...]
of in de ene zak een iriver en in de andere zak een ipod
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Gewoon de laatste versie downloaden, datacd van branden en in je cdspeler stoppen.Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 19:26:
Als ik de firmware na aankoop wil upgraden moet ik dan eerst alle oude firmwares erop zetten of zitten die ook allemaal in de laatste nieuwe?
Verwijderd
Dus als ik het goed begrijp mis je dan niks aan oude updates?[b][message=20675372,noline]sjohar schreef op 06 mei 2004 @ 12:11
Gewoon de laatste versie downloaden, datacd van branden en in je cdspeler stoppen.
Oude versies heb je niet nodig
Verwijderd
Als er iets nieuws in komt dan proppen ze dat gewoon bij het oude en noemen het de nieuwste firmware, je mist niks behalve bugsVerwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 13:22:
[...]
Dus als ik het goed begrijp mis je dan niks aan oude updates?
Btw, iemand weet wat de IMP-900 gaat bieden boven deze? Behalve de 100 uur batterij. Tevens zijn er de IMP-1000 & IMP-1100 maar die hebben video-support wat voor mij niet echt interessant is.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2004 18:52 ]
Verwijderd
De 550 is al in prijs verlaagt, als je snel bent bij dixons voor 147 euro.mister_S schreef op 10 mei 2004 @ 15:54:
Weet iemand wanneer de IMP-700 komt? Ik wacht namelijk op een prijsverlaging van de 550. Denken jullie dat de introductie van de 700 effect zal hebben op de prijs van 550 of zit ik voor niets te wachten?
De 395T is bijvoorbeeld nog steeds erg duur terwijl de 700 en 800-series al zijn geintroduceerd
Verwijderd
oh dan geef de originele koptelefoontje maar aan mijVerwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 23:27:
Ik ben van plan dit apparaat te kopen maar weet al zeker dat ik niet de oordopjes ga gebruiken die er bij zitten. .
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 02:21 ]
Verwijderd
huh ik zoek naar nieuwe firmware op de iriver site maar hij kan geen vinden voor de 450Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 01:17:
ik heb um al ja, heel fijn ding
met nieuwe firmware ondersteund ie nu:
MP3
WMA
AAC
OGG
en er zit ook snake op, geluids instellingen zijn helemaal naar wens te "tunen"
hij is erg stevig, met alles geleverd. ook de externe batterij-pack is handig voor als je keer geen lader bij de hand hebt, kan je gewone penlites als krachtbron gebruiken!!
Al met al super fijn ding!
Het lijkt me dat je gewoon de firmware van de IMP-400 erop moet zetten. Het enige verschil tussen de 450 en de 400 is de kleur, toch?Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 11:27:
[...]
huh ik zoek naar nieuwe firmware op de iriver site maar hij kan geen vinden voor de 450
http://www.iriver.com/support/download.asp
Verwijderd
geen idee dat zou ik dan ook wel graag willen weten voordat ik de verkeerde firmware erop zetStarTAC schreef op 12 mei 2004 @ 11:32:
[...]
Het lijkt me dat je gewoon de firmware van de IMP-400 erop moet zetten. Het enige verschil tussen de 450 en de 400 is de kleur, toch?
Verwijderd
Is goed, geef me adres maar dan stuur ik het naar je op. Of je moet hem even komen ophalen.Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 18:43:
[...]
oh dan geef de originele koptelefoontje maar aan mijde mijne heb ik laten vallen en aan 1 kant ruist ie als er bas komt
Verwijderd
Dat is nog een test firmware, staat er ook bij.mister_S schreef op 12 mei 2004 @ 14:18:
Ik ben op een paar fora geweest over de IMP-550 en ze zijn daar niet zo erg blij. De mensen gebruiken 1.50b en ze zeggen dat de OGG support niet zo goed is en dat er nogal wat bugs in zitten. Kan iemand dit bevestigen?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2004 13:00 ]
Verwijderd
Mail mp3cdspeler even, die helpen goed en snel replyVerwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 12:44:
ik heb dus net me 450 speler ontvangenmaar ik wil hem nu updaten want hij heeft nu versie 1.0
maar welke versie moet ik nu halen want voor de 450 staat geen updates bij
en kolere ik krijg er irivier koptelefoontjes(=kutgeluid) bij terwijl ik d8 dat ik sennheiser kreeg
Verwijderd
gedaanVerwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 13:05:
[...]
Mail mp3cdspeler even, die helpen goed en snel reply
Verwijderd
iemand nog enig idee, ik had mp3spelers gemailed maar ze zeiden dat ze het zouden vragen aan iemand maar nog geen berricht...Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 11:27:
[...]
huh ik zoek naar nieuwe firmware op de iriver site maar hij kan geen vinden voor de 450
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq