-Gabriel- schreef op 03 augustus 2004 @ 10:48:
[...]
Na nieuwe batterijen gekocht te hebben, bleek dit niet het probleem te zijn!
Hij ziet de batterijen helemaal niet meer. Als er nou wel of geen batterijen inzitten hij doet precies hetzelfde Kent iemand dit?
Ik heb bijna hetzelfe gehad, alleen dan dat ie ze maar veel te kort deed opladen. Opladen ging echter weer goed toen ik em liet opladen tijdens het spelen van een CD. Gewoon op repeat gezet. Als ik de speler uitzette hoorde je normaal dat batterijtekentje te krijgen dat laat zien dat ie aan het opladen is, dat verdween dan na 3 sec. al

Nu heb ik em dus een keer helemaal laten dischargen en chargen tijdens het spelen van het CD en nu werkt alles weer als vanouds.
Bij mij kwam het probleem overigens voor toen ik er per ongeluk de verkeerde adapter in stak...

Nog veel geluk gehad dus dat hij het nu nog steeds doet!
Overigens, over de nieuwe firmwares, op de Koreaanse site is v1.70 voor de iMP-550 (SlimX III) te downloaden!
Let wel op! Ik ben de firmware aan het testen en er zijn nog enkele problemen die bekend zijn bij iRiver! Deze worden dus eerst opgelost voordat de US en EU-versies worden gereleased!
De problemen (onhandigheden) zijn:
• ID3-tags worden niet correct weergegeven (alleen artiestnaam in beeld).
• Standaardtaal is Koreaans, oftewel, je komt geen wijs uit het menu, dit is op te lossen door het op Engels in te stellen (of Dutch natuurlijk). Het is alleen ff zoeken waar en hoe.
• Sommige gebruikers horen een vreemde 'tik' tussen de nummers, waar anderen weer zeggen dat gapless playback beter is dan ooit. (Verschilt per speler dus)
• Ook wordt er gemeld dat het afspelen stopt na elke track. (Heb ik zelf geen last van

)
De voordelen en nieuwigheden zijn:
• Nieuwe menu-indeling! De teksten zijn groter geworden en het is niet meer cirkel-georienteerd, maar het bestaat nu uit een horizontale rij iconen, wat ik persoonlijk duidelijker vind.

• Je kunt nu de afspeelsnelheid van de muziek wijzigen, ik heb het geprobeerd en het werkt heel goed! De pitch blijft tijdens het wijzigen gewoon hetzelfde.
• Mensen die al eerder Xtreme3D icm DBE gebruikten zullen nu eindelijk een stevige bass horen, het is echt een hele verbetering! Eindelijk eens fatsoenlijk stevige bass uit dit apparaat.
Voor de mensen die de firmware willen proberen:
http://service.iriver.co....er_pds/iMP550kor-v170.zip
Om de firmware naar het Engels te zetten:
Ga naar het menu, selecteer het eerste icoon en selecteer daarna het
tweede item, daar kun je de taal veranderen.
Screenshots:
[
Voor 3% gewijzigd door
--MeAngry-- op 09-08-2004 12:31
]