Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-10 18:01

Piggen

Lekker bakkie

Van het iRiver forum:
We are sorry that we don't have the confirm day that when the new firmware will be release. It is not possible to upgrade the imp-450 with 400 firmware.

iRiver Global Customer Service Center

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm das kut zeg hoe lang is de 450 wel niet op de markt :?

me zus denkt dat haar philips exp 220(of 200 dunno met normale cds) beter is dan mijn imp 450 ze zegt dat het bij iriver alleen om het design gaat en vind ze belachelijk duur.... wie heeft hier wat tips of sites om haar te overtuigen dat mijn 450 die expaniums pwned :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 17:17:

me zus denkt dat haar philips exp 220(of 200 dunno met normale cds) beter is dan mijn imp 450 ze zegt dat het bij iriver alleen om het design gaat en vind ze belachelijk duur.... wie heeft hier wat tips of sites om haar te overtuigen dat mijn 450 die expaniums pwned :+
Uhm, waarom overtuigen. Laat haar in haar waan :z . Al vaker meegemaakt met andere dingen wat de hond niet kent hoeft hij niet ;) . Je kan het later luisteren alhoewel ze het vaak niet eens horen. Daarnaast heb je niet veel dingen te bewijzen gewoon mee praten en je ziet ze ooit wel weer eens terug :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 17:17:

Het spijt me om te zeggen maar je zus heeft gelijk, die expanium boort de iriver zonder batterijen zelfs de grond in :D

Sorry dat ik het moet zeggen maar mijn grappen zijn toch zo leuk _/-\o_

Expaniums zijn toch ook niet zo goedkoop?

Kunt op cnet eens kijken naar reviews en die onder haar neus schuiven.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2004 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 14:34
Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 12:44:
ik heb dus net me 450 speler ontvangen en kolere ik krijg er irivier koptelefoontjes(=kutgeluid) bij terwijl ik d8 dat ik sennheiser kreeg :X
Mijn broertje heeft vandaag ook de IMP-450 binnen gekregen. Hij heeft ook van die iriver dingen gekregen, terwijl ik bij mijn IMP-400 Sennheiser mx300 kreeg.

Hier een nutteloos, maar wel leuk fototje van links mn broertjes imp, en rechts die van mij:

Afbeeldingslocatie: http://www.florissmit.nl/imp450-imp400.jpg

Lief he zo die twee broertjes naast elkaar :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben ze ook een naam?
Schattig hoor :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StarTAC schreef op 18 mei 2004 @ 11:38:
[...]

Mijn broertje heeft vandaag ook de IMP-450 binnen gekregen. Hij heeft ook van die iriver dingen gekregen, terwijl ik bij mijn IMP-400 Sennheiser mx300 kreeg.

Hier een nutteloos, maar wel leuk fototje van links mn broertjes imp, en rechts die van mij:

[afbeelding]

Lief he zo die twee broertjes naast elkaar :P
Vind de 550 toch wel wat mooier (in het zwart) maarja ik ga denk ik ook voor de IMP450 :Y) . Lijkt me echt een heerlijk ding.

offtopic:
Heten de broertjes Flip en Flap :9 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:54
Is de radiofunctie van de 550 goed? Is het ontvangst goed en stabiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je 50 euro over hebt zou ik toch echt voor de 550 gaan.

Radioontvangst is goed te noemen.
Had ooit een sony radiootje en die viel enorm tegen dus ik had niet veel hoop.
Verassend goed komen aantal zenders door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 14:53:
Als je 50 euro over hebt zou ik toch echt voor de 550 gaan.

Radioontvangst is goed te noemen.
Had ooit een sony radiootje en die viel enorm tegen dus ik had niet veel hoop.
Verassend goed komen aantal zenders door.
Waarom voor de 550 gaan? Technisch gezien is hij niet echt meer anders dan de 450 toch? De 450 is toch een verbeterde 550? :9 een aangezien die sjappies van iriver de zwarte versie niet meer leveren (aan NL alleen?) ben ik niet van plan de wat minder mooie zilvere te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 15:44:
[...]

Waarom voor de 550 gaan? Technisch gezien is hij niet echt meer anders dan de 450 toch? De 450 is toch een verbeterde 550? :9 een aangezien die sjappies van iriver de zwarte versie niet meer leveren (aan NL alleen?) ben ik niet van plan de wat minder mooie zilvere te kopen :)
550 is het laatste model (komt weer een ieuwe aan).

Ik weet niet precies alle details van de 450 maar de 550 moet stukken dunner zijn, lichter, ogg komt eraan, mooier als dat je mening is, van magnesium gemaakt :9
Het is toch net even een stapje hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 18:02:
[...]

550 is het laatste model (komt weer een ieuwe aan).

Ik weet niet precies alle details van de 450 maar de 550 moet stukken dunner zijn, lichter, ogg komt eraan, mooier als dat je mening is, van magnesium gemaakt :9
Het is toch net even een stapje hoger.
Niet nieuwe, want de 450 bestaat nog niet zolang. Daarnaast is de 550 maar iets dunner etc. wel mooier heb je gelijk in maar ik wil hem in het zwart en niet in dat lelijk zilver :X . Ik heb gekeken op Iriver en daar staan mooie dingen in die je ook als divx speler kan gebruiken :9 , die zou ik zo kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02:03

me1299

$ondertitel

De 450 is zeg maar een 550 in de behuizing van een 400. Ik denk dat de meeste mensen (ik ook) het design van de 400 mooier vonden dan die van de 550.

Ik vind de afstandsbediening van de 400 ook beter dan de 550. Ik vind het super irritant de je moet navigeren naar links en rechts met die bovenste schuif, terwijl dat bij de 400 op de voorkant zit.

[ Voor 41% gewijzigd door me1299 op 19-05-2004 15:20 ]

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeathKnight schreef op 19 mei 2004 @ 15:19:
De 450 is zeg maar een 550 in de behuizing van een 400. Ik denk dat de meeste mensen (ik ook) het design van de 400 mooier vonden dan die van de 550.
Nou dat vind ik niet. :*) Als je de zwarte versie ziet dan ben je direct verliefd O+ en ben ook boos op mezelf dat ik hem toen ter tijd niet direct heb gehaald B)

Afstandbediening van de 550 lijkt me ook irritant ja....die van de 400/450 lijkt beter te zijn :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2004 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299

me1299

$ondertitel

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 15:20:
[...]

Nou dat vind ik niet. :*) Als je de zwarte versie ziet dan ben je direct verliefd O+ en ben ook boos op mezelf dat ik hem toen ter tijd niet direct heb gehaald B)

Afstandbediening van de 550 lijkt me ook irritant ja....die van de 400/450 lijkt beter te zijn :)
Ik zou die silvere nooit nemen. Maar die zwarte is idd ook best mooi. Maar mijn rode 400 is toch echt mooier :+

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou mooi we zijn allemaal tevreden :)

Het begint wel een beetje kleuterklasje te worden, de mijne is lekker mooier dan de jouwe lekker puh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 15:48:

Het begint wel een beetje kleuterklasje te worden, de mijne is lekker mooier dan de jouwe lekker puh ;)
offtopic:
Boys with Toys >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299

me1299

$ondertitel

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 15:48:

Gelukkig draagt jou reply wel veel bij aan dit topic 8)7

Waarschijnlijk al vermeld: er komt binnenkort een IMP met Divx speler. Op de duitste iriver website kan je daar meer informatie over vinden.

Dus als je er een aan wilt schaffen kan je beter even wachten tot de nieuwe reeks modellen uit zijn.

Ik koop pas een nieuwe als ze dvd's kunnen afspelen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik heb de 550 al een maandje of 2 in bezit. Daarvoor had ik een of andere samsung. Vergeleken met de Samsung presteert deze IRiver vele malen beter.

Hier een paar voor en nadelen:

Voordelen:
-Hij is zeer compleet. Er worden oplaadbare batt. meegeleverd, daarnaast een oplader, een soort van noodstroom waarbij je gewoon 2 penlites kan gebruiken, en een tasje voor de discman
- Er zit radio op! 8) , ogg word bij de volgende firmware ondersteunt :*)
-de discman is lekker smal en licht ;)

Nadelen:
-Radioontvangst is niet echt optimaal
-Geen knoppen op de discman zelf dus je bent gedwongen om die extra afstandsbediening te gebruiken. Dus je zit de hele dag met een meter draad. |:(
-Mischien ligt t aan mij, maar als ik de 550 op mijn versterker aansluit, kan ik de volume op mijn 550-afstandsbediening regelen :? (via optische line out)

Dat zijn mijn ervaring met dit ding...

Zou ik de volgende keer weer een IRiver kopen? Daar moet ik nog goed over nadenken...

Cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeathKnight schreef op 19 mei 2004 @ 16:13:
[...]

Waarschijnlijk al vermeld: er komt binnenkort een IMP met Divx speler. Op de duitste iriver website kan je daar meer informatie over vinden.

Dus als je er een aan wilt schaffen kan je beter even wachten tot de nieuwe reeks modellen uit zijn.

Ik koop pas een nieuwe als ze dvd's kunnen afspelen 8)
Ja, ben benieuwd hoe duur doe worden, want ik wil wel een divx player (met tv-out altijd handig) en langzamerhand is mijn Philips discman ook wel aan vervanging toe :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeathKnight schreef op 19 mei 2004 @ 16:13:
[...]

Wie kletst er de hele tijd over een imp400/450 model terwijl het imp550 topic is 8)7

Meneer Deathknight :+

Je doet me denken aan een strenge bibliotheek mevrouw, SHHHHH!!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:54
Gebruikt hier iemand ver 1.60N van de firmware? Hoe is de Ogg-support? Ik wil deze speler halen maar heb nog alleen maar slechte dingen gelezen over Ogg-support.

[ Voor 3% gewijzigd door mister_S op 31-05-2004 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

OGG Vorbis zelf is een prima muziekformaat, maar firmware 1.60N laat nog wat te wensen over. Zo herstart hij weleens zomaar, en slurpt hij meer batterijen (als ik het goed heb). Ik ben dan ook maar teruggegaan naar 1.40 in afwachting van de final OGG firmware. Die moet nu toch wel ongeveer uitkomen na al die maanden, maar dat weet je niet met iRiver tegenwoordig. Die zijn er flink op achteruitgegaan qua support nu ze groot zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kunnen er ook nimh batterijen in de externe batterij houder???¿¿¿ Denk dat hij de 70 uur dan wel moet kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wezz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-07-2022
W.Wezz schreef op 04 maart 2004 @ 13:08:
FUCK,
dit heb ik weer, gvd.....

Oke ik heb in januari 2004 [8 Januari] een IMP 550 gekocht, alles deed het perfect...echt gewoon te mooi voor woorden, geluid is goed, en ook de optische uitgang is een perfecte fuature omdat ik dan ook op m`n werk kan hakke in de keuken..hehe LOL.

MAAR, nu heb ik `m +/- 2 weken niet gebruikt (jah dom he), en nu wilde ik hem eergister weer eens meenemen, maar het display reageerd nergens op!!
Ik d8 dat het misschien lag aan de batterijen die op zouden moeten zijn, ik de externe batterijen erop ansluiten (met volle batterijen) maar nog geen response van de speler of het display..beetje jammer.

Nu heb ik `m al sinds eergister in de oplader zitten, maar nog steeds reageerd zowel het display als de speler nergens op.

Zou het kunnen komen door de firmware, ik heb deze versie: http://www.tweakers.net/meuktracker/5494
Het is idd een BETA versie, maar ik neem aan dat dit niet de bedoeling kan en mag zijn, dus dat de speler en display het helemaal niet meer doen...

Weet misschien iemand ofdat je de firmware kan resetten naar de standaard, zoals ik `m toen kreeg, zo ja, waar en hoe moet ik dat doen?

Hebben er meer mensen dit probleem gehad met de IMP 550, en hoe hebben jullie dit opgelost, en welke firmware versie hadden jullie erop zitten...

Zal wel een retourtje worden voor het mooie spelertje naar www.mp3speler.nl, wat ik natuurlijk niet hoop!!!

Oke dan, ik heb `m teruggestuurd naar de winkel en deze hebben de speler terug gestuurd naar iRiver, heb `m nu weer terug.

- Nieuwe speler ontvangen. _/-\o_
- Nieuwe oordopjes + kabeltje ontvangen. _/-\o_
- Nieuwe externe batterijhouder ontvangen. _/-\o_
- Nieuwe oplader ontvangen. _/-\o_

Deze spullen heb ik nu dus dubbel ;) , erg goede zaak van iRiver, waarschijnlijk was het dus goedkoper om dit alles nieuw mee te geven als mijn speler te repareren :?.
Welke firmware is nu het stabielst, er zit nu gewoon 1.40 op.

Nogmaals, iRiver bedankt, en voor degene die 1 van de spullen (behalve de speler zelf) nodig heeft, e-mail mij, dan kunnen we altijd wel iets regellen :7 .

Canon 40D, Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM, 24-105mm F/4.0 L IS USM, SpeedLite 580EX, B+W UV 67 & 77 MRC, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2021
Het zal weer niet thuishoren in dit topic, maar
Modbreak: het is hier geen V&A

[ Voor 78% gewijzigd door Canaria op 29-07-2004 02:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Gabriel-
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 21:46
Mijn batterijen werken niet meer.
Ik kan ze niet meer opladen. Aan de lader of aan dat externe batterij ding doet ie het nog wel.

volgens mij komt het doordat ie in de bagage zat in het vliegtuig en daar wordt het heel koud en ik kwam op hun site tegen dat ze daar slecht tegen kunnen
Kun je die batterijen/accu's ook los kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:34

SmartDoDo

Woeptiedoe

Sommige winkels die de IMP-550 verkopen, hebben ook zogenaamde prisma batterijen waar het om gaat. Die batterijen zijn iig bij MMPORT te koop maar waarschijnlijk ook bij de lokale audioboer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clem
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik sta op het punt er een te bestellen maarrr...

In het [rml][ mp3/Ogg] iRiver H1xx-serie, deel 4[/rml] topic wordt onder het kopje "bugs en opmerkingen" melding gemaakt van ruis-op-de-lijn-issues - deze "bliepjesjachtige ruis (vooral opmerkbaar in "stille" gedeeltes van een muziekstuk)" zou worden veroorzaakt door de remote.

Aangezien dezelfde remote gebruikt wordt voor de iMP-550 vroeg ik me af of gebruikers van deze speler ook last van deze ruis hebben (gehad)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Nee, geen last van gehad. Prima geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:56

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Nooit last van gehad.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wezz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-07-2022
Ook geen last van nee :).

Canon 40D, Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM, 24-105mm F/4.0 L IS USM, SpeedLite 580EX, B+W UV 67 & 77 MRC, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Gabriel-
Is bij jullie ook het geluid verneukt als je ff hebt terug gespoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:56

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Zou ik eens moeten proberen, nog nooit gedaan eigenlijk. :)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Gabriel-
-Gabriel- schreef op 30 juli 2004 @ 16:48:
Mijn batterijen werken niet meer.
Ik kan ze niet meer opladen. Aan de lader of aan dat externe batterij ding doet ie het nog wel.

volgens mij komt het doordat ie in de bagage zat in het vliegtuig en daar wordt het heel koud en ik kwam op hun site tegen dat ze daar slecht tegen kunnen
Kun je die batterijen/accu's ook los kopen?
Na nieuwe batterijen gekocht te hebben, bleek dit niet het probleem te zijn!
Hij ziet de batterijen helemaal niet meer. Als er nou wel of geen batterijen inzitten hij doet precies hetzelfde Kent iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Op het HydrogenAudio forum meldt een user dat er nieuwe firmwares voor de iRiver IMP serie aankomen. Voorlopig staan ze alleen op de Koreaanse site. Zelf heb ik een IMP-250, ik wacht toch even totdat ze op iRiver International verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-10 09:36

--MeAngry--

aka Qonstrukt

-Gabriel- schreef op 03 augustus 2004 @ 10:48:
[...]

Hij ziet de batterijen helemaal niet meer. Als er nou wel of geen batterijen inzitten hij doet precies hetzelfde Kent iemand dit?
Ik heb bijna hetzelfe gehad, alleen dan dat ie ze maar veel te kort deed opladen. Opladen ging echter weer goed toen ik em liet opladen tijdens het spelen van een CD. Gewoon op repeat gezet. Als ik de speler uitzette hoorde je normaal dat batterijtekentje te krijgen dat laat zien dat ie aan het opladen is, dat verdween dan na 3 sec. al :?
Nu heb ik em dus een keer helemaal laten dischargen en chargen tijdens het spelen van het CD en nu werkt alles weer als vanouds. :)

Bij mij kwam het probleem overigens voor toen ik er per ongeluk de verkeerde adapter in stak... :X Nog veel geluk gehad dus dat hij het nu nog steeds doet! :*)

Overigens, over de nieuwe firmwares, op de Koreaanse site is v1.70 voor de iMP-550 (SlimX III) te downloaden! Let wel op! Ik ben de firmware aan het testen en er zijn nog enkele problemen die bekend zijn bij iRiver! Deze worden dus eerst opgelost voordat de US en EU-versies worden gereleased!

De problemen (onhandigheden) zijn:
• ID3-tags worden niet correct weergegeven (alleen artiestnaam in beeld).
• Standaardtaal is Koreaans, oftewel, je komt geen wijs uit het menu, dit is op te lossen door het op Engels in te stellen (of Dutch natuurlijk). Het is alleen ff zoeken waar en hoe.
• Sommige gebruikers horen een vreemde 'tik' tussen de nummers, waar anderen weer zeggen dat gapless playback beter is dan ooit. (Verschilt per speler dus)
• Ook wordt er gemeld dat het afspelen stopt na elke track. (Heb ik zelf geen last van :) )

De voordelen en nieuwigheden zijn:
• Nieuwe menu-indeling! De teksten zijn groter geworden en het is niet meer cirkel-georienteerd, maar het bestaat nu uit een horizontale rij iconen, wat ik persoonlijk duidelijker vind. :)
• Je kunt nu de afspeelsnelheid van de muziek wijzigen, ik heb het geprobeerd en het werkt heel goed! De pitch blijft tijdens het wijzigen gewoon hetzelfde.
• Mensen die al eerder Xtreme3D icm DBE gebruikten zullen nu eindelijk een stevige bass horen, het is echt een hele verbetering! Eindelijk eens fatsoenlijk stevige bass uit dit apparaat. :*)

Voor de mensen die de firmware willen proberen:
http://service.iriver.co....er_pds/iMP550kor-v170.zip

Om de firmware naar het Engels te zetten:
Ga naar het menu, selecteer het eerste icoon en selecteer daarna het tweede item, daar kun je de taal veranderen. :)

Screenshots:
Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.co.kr/data/firmware/imp/menu-general.gif Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.co.kr/data/firmware/imp/menu-resume.gif

[ Voor 3% gewijzigd door --MeAngry-- op 09-08-2004 12:31 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 18:40:
[...]

Is goed, geef me adres maar dan stuur ik het naar je op. Of je moet hem even komen ophalen.
geldt dit nog? ik ben hier namelijk een paar maanden niet meer geweest :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Gabriel-
-Gabriel- schreef op 03 augustus 2004 @ 10:48:
[...]

naar Dixons gebracht, ze zouden hem reparen, wat blijkt: kon niet gerepareerd worden :( en ze hadden ook geen nieuwe meer want hij ging eruit! ik kon 86 euro krijgen, dat was ie nog waard volgens die kerel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaadstra
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10 20:33

zaadstra

Überprutser

Op de internationale iRiver site staat nu de v170 EU firmware voor de iMP-550:

http://www.iriver.com/sup...550&word=&category=Manual

Ze hebben een variabele afspeelsnelheid bijgebakken en de reset fout bij afspelen van sommige bestanden gefixt.

• Tha_TE
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-10 22:51
Bij de EU versie worden Japanse tekens niet weergegeven, zelfs al je de taal op Japans zet. Bij de ogg bèta versie, deed hij het wel, als je de taal op Japans zette. Het menu was toen nog wel in het Engels. (v155 dacht ik)

[ Voor 28% gewijzigd door Tha_TE op 15-09-2004 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn batterij wilde niet meer opladen. Het kon niet meer gerepareerd wordenen er was ook geen nieuwe meer beschikbaar. toen kon ik van Dixons een nieuwe uitzoeken. (evt.. + bijbetalen)

/me heeft nu een ipod mini

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand nog belang heeft bij een hoesje, 2 nieuwe originele batterijen of die batterij koker, dan hoor ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Nu alleen nog eventjes wachten tot er een met DVD support uit komt. Hmmmm wat zullen daar veel liedjes op kunnen op zo'n schijfje ;)

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is misschien niet het juiste topic voor mijn vraag maar hopelijk hebben jullie een antwoord.
Ik ben onlangs mijn hoofdtelefoon van men IMP550 kwijt geraakt. Probleem is dat geen enkele hoofdtelefoon die ik heb op de bediening past. De voorlopig oplossing is eerst de speler aanzetten en dan de bediening eruit trekken en dan de hoofdtelefoon erin duwen. Maar dat kan niet de bedoeling zijn.

Dus mijn vraag is: Waar kan je de iRiver hoofdtelefoon of andere passende modellen bestellen of kopen ??

Alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 22:56:
Het is misschien niet het juiste topic voor mijn vraag maar hopelijk hebben jullie een antwoord.
Ik ben onlangs mijn hoofdtelefoon van men IMP550 kwijt geraakt. Probleem is dat geen enkele hoofdtelefoon die ik heb op de bediening past. De voorlopig oplossing is eerst de speler aanzetten en dan de bediening eruit trekken en dan de hoofdtelefoon erin duwen. Maar dat kan niet de bedoeling zijn.

Dus mijn vraag is: Waar kan je de iRiver hoofdtelefoon of andere passende modellen bestellen of kopen ??

Alvast bedankt !
mail Iriver eens of mp3cdspelers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zat een verlengstukje bij voor dit probleem.

Ik krijg trouwens een sennheiser mx400 met F stekker er gewoon in hoor, ietsje harder douwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2004 @ 18:50:
mijn batterij wilde niet meer opladen. Het kon niet meer gerepareerd wordenen er was ook geen nieuwe meer beschikbaar. toen kon ik van Dixons een nieuwe uitzoeken. (evt.. + bijbetalen)

/me heeft nu een ipod mini

:+
Is dit een bekend probleem ofzo? De imp550 van een van mijn familieleden heeft hetzelfde.
Hij laadt een paar minuten op en dan zegt ie dat ie vol is. Maar naderhand speelt ie maar een paar minuten af en valt dan uit.

Gelukkig hebben we nog tot eind maart garantie bij Dixons. Maar ff gaan informeren.

[ Voor 7% gewijzigd door Paquito op 19-02-2006 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Kan ook zijn dat de batterijen gewoon 'op' zijn, het zijn nu eenmaal NiMH-batterijen.
Misschien kun je hem even met andere batterijen testen. Anders kun je hem natuurlijk ook bij Dixons langsbrengen, maar misschien dat die kosten in rekening brengen als het niet aan de speler blijkt te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Die accu's zijn standaar modellen, dus je kan gewoon nieuwe kopen en het daarmee proberen. Verder een flinke schop zeg...

Ebay item

[ Voor 40% gewijzigd door Worldwide op 20-02-2006 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Afgezien van die megakick, toch nog even een linkje naar die prismatic batterijen.
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste