Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Gelijk ff in de auto uitgeprobeerd ... Prima geluid ! Heel blij mee want we hadden nog niet eens een cd speler in de auto vandaar ... en een mp3cdspeler in de auto is toch vrij prijzig ... ik ben er blij mee iig.
[ Voor 82% gewijzigd door bbbrumbrum op 10-01-2004 18:30 ]
Verwijderd
ach hoeft niet meerHillie schreef op 09 januari 2004 @ 11:41:
De adapter is geen trafo, maar een geschakelde supply, die tussen de 100 en 240 volt aankan. En zo'n adapter kost ook nog eens geen drol.
ik heb na 10tallen telefoontjes toch de zwarte gevonden, de laatste die er over was in die winkel
Verwijderd

Verwijderd

De imp 1000, wordt best een leuke speler, alleen jammer dat hij geen dvd's slikt. Dan zou hij nog veel belovender zijn.
Verwijderd
Hmm, best mooi dingetje, maar ik vind die knopjes op de voorzijde onder het schermpje een een gameboy-achtige indeling hebbenVerwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 13:14:
Check dit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De imp 1000, wordt best een leuke speler, alleen jammer dat hij geen dvd's slikt. Dan zou hij nog veel belovender zijn.
Waar blijft trouwens die OGG-firmware voor de iMP-550?
[ Voor 5% gewijzigd door --MeAngry-- op 14-01-2004 11:20 ]
Tesla Model Y RWD (2024)
Verwijderd
weet er iemand of de productie stop is gezet? en waarom? komt de zwarte versie nog terug? en wanneer?
Verwijderd
Had hem nog geen maand.
Denken jullie dat mijn garantie bij de Dixons dit dekt?
Zo niet.. Hoe duur zal repareren zijn?
Verwijderd
ik denk het niet, want dit is door onzorgvuldig gebruik (zegt men)Verwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 12:25:
Ik heb mijn IMP 550 laten vallen, nog geen 10 cm (van mijn pc kast op het bureau) en nu is dat hele sluitingsscharniertje kapot. heb nu 2 delen zeg maar.
Had hem nog geen maand.
Denken jullie dat mijn garantie bij de Dixons dit dekt?
Zo niet.. Hoe duur zal repareren zijn?
Verwijderd
Verwijderd
Zo'n pootje van het klepje-scharnier is afgebroken, en er is ook een veertje ofzo kwijtVerwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 14:42:
Ik neem aan dat je dat niet onder de garantie kan laten vallen hoor.Als jij met je auto tegen de vangrail rijd ga je toch ook niet terug nar de dealer waar je hem hebt gekocht
Repareren zal wel duur zijn neem ik aan, kan je zelf niet wat fixen?
Tja ik werk bij Dixons ... en ik weet waarschijnlijk wel wat het antwoord gaat worden: Geen garantie ... > Val en stootschade ...Verwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 16:07:
[...]
Zo'n pootje van het klepje-scharnier is afgebroken, en er is ook een veertje ofzo kwijt
minder voor je ! Is ook niet goedkoop om te repareren nmlk !
http://www.marktplaats.nl...spelers/7298.htm?oudei=45
Verwijderd
Hahaha, 150eurobbbrumbrum schreef op 17 januari 2004 @ 23:46:
Op marktplaats staat een zwarte IMP-550 te koop!
http://www.marktplaats.nl...spelers/7298.htm?oudei=45

Nou zou ik altijd een nieuwe kopen, tjah ik wil echt wel de zwarte hebben zeg, worden die nou nog eens aangeleverd of zijn we evrdoemt met de zilvere
De klep is helemaal niet zwak, ik vind hem net zo stevig als van andere kwalitatief goede discmans die ik gezien heb. Wat je hier ziet is een enkel ouder voorbeeld van exemplarisch falen, en een figuur wat het ding laat vallen. Je trekt wel erg vaak snelle conclusies.Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 14:04:
oei, een zwak klepje dus![]()
ik dacht dat alles perfect aan dat ding was
Verwijderd
Tanxs.
[ Voor 11% gewijzigd door Hillie op 18-01-2004 12:47 ]
Verwijderd
Afwasmiddel haald het vet ervan af, maar dat boeit toch niet, want het is van metaal met alleen wat vette handen erop en dus vieze strepen dus dat kan je goed gebruiken ja.Hillie schreef op 18 januari 2004 @ 12:46:
Een schone theedoek pakken en een paar keer hard erop ademen en kijken of je het wegkrijgt. Anders misschien een heel klein beetje afwasmiddel ofzo met een druppeltje water op de doek doen en dan proberen het vlekje weg te poetsen. Ik zou vooral niet met bijtend spul aan de slag gaan.
Verwijderd
je doet net alsof ik je persoonlijk aanvalHillie schreef op 18 januari 2004 @ 00:34:
[...]
De klep is helemaal niet zwak, ik vind hem net zo stevig als van andere kwalitatief goede discmans die ik gezien heb. Wat je hier ziet is een enkel ouder voorbeeld van exemplarisch falen, en een figuur wat het ding laat vallen. Je trekt wel erg vaak snelle conclusies.

voor betaald, heb `m bij online gekocht, met die nieuwe firmware kan je er zelfs snake op spelen hehehe, tijdens het luisteren van je lange live sets..hehe echt cool, ik heb de zilveren, nog intresse in foto`s? Dan maak ik wel ff foto`s, moet je anders ff een e-mail sturen, want zovaak kijk ik hier niet meer.
Canon 40D, Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM, 24-105mm F/4.0 L IS USM, SpeedLite 580EX, B+W UV 67 & 77 MRC, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW
Verwijderd
je kent me niet eensHillie schreef op 18 januari 2004 @ 15:03:
Nee hoor, maar je vermoeit me wel. Al maanden vraag je of het een goed apparaat is. Dan ben je weer gerustgesteld, waarna het volgende non-issue komt. Van mij moet je hem niet kopen hoor, maar je maakt wel van iedere mug een olifant.
sterker nog, ik heb 'm al lang besteld
tenminste, overmorgen hoor ik of een bepaald bedrijf nog de zwarte heeft
Verwijderd
Ik vroeg dit al eerder maar volgens mij wil je gewoon het geheim voor jezelf houden of niet?
Verwijderd
ik wil eerst even afwachten of hij ook daadwerkelijk nog leverbaar is daar. dat hoor ik hopelijk dinsdag. als dat zo is, dan zal ik het je zeker laten weten oke?Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 20:09:
welk bedrijf marieke???
Ik vroeg dit al eerder maar volgens mij wil je gewoon het geheim voor jezelf houden of niet?
ik heb al verschillende keren besteld bij bedrijven, maar moest na een paar dagen de bestelling annuleren omdat ze mij opbelden dat de zwarte toch niet leverbaar was na controle

Verwijderd
dus tot zover heb ik nog geen tip m.b.t een winkel die de zwarte nog wel verkoopt
Verwijderd
Maar zo te zien kan hij wel filmpjes afspelen op dat lcd'tje?, of niet soms?Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 13:14:
Check dit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wanneer komt deze eigenlijk uit?
Neem toch gewoon de zilveren, voordat je die zwarte in handen hebt ben je weer een jaar verder ....Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 15:37:
nou, ik kreeg de zilvere opgestuurd terwijl ik de zwarte heb besteld![]()
dus tot zover heb ik nog geen tip m.b.t een winkel die de zwarte nog wel verkoopt

Via Ebay is de zwarte nog wel te koop in de USA hoor, dan is hij ook nog niet eens duurder als de zilvere hierVerwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 15:37:
nou, ik kreeg de zilvere opgestuurd terwijl ik de zwarte heb besteld![]()
Verwijderd
Da's 29 euro goedkoper dan een nieuwe en deze is bijna nieuw.. Ik zie het probleem niet. Als de eigenaar voorzichtig met zijn spullen omgaat is het toch prima?Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 23:50:
[...]
Hahaha, 150euro, is die soms van jou?
![]()
Nou zou ik altijd een nieuwe kopen, tjah ik wil echt wel de zwarte hebben zeg, worden die nou nog eens aangeleverd of zijn we evrdoemt met de zilvere
BTW op marktplaats zie ik een IMP 350 aangeboden worden voor 150:
http://www.marktplaats.nl...uw_zoek.php3%3Fq%3Diriver
Da's pas belachelijk
Verwijderd
Haha, zeker belachelijk, laatst stond er eentje op voor 100euroVerwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 19:08:
[...]
Da's 29 euro goedkoper dan een nieuwe en deze is bijna nieuw.. Ik zie het probleem niet. Als de eigenaar voorzichtig met zijn spullen omgaat is het toch prima?
BTW op marktplaats zie ik een IMP 350 aangeboden worden voor 150:
http://www.marktplaats.nl...uw_zoek.php3%3Fq%3Diriver
Da's pas belachelijk
Maar ik koop toch liever eentje die nieuw is, want dan weet je tenminste zeker dat er niet mee gekloot is en daarnaast geeft het bij mij een ander gevoel. Dat ze die productie van die ''zwarte'' uitvoering zo raar laten verlopen vind ik er vreemd.

Verwijderd
zilveren is in aanbieding voor 159,- euro + gratis verzending... misschien ga ik hem bijkopen (hij zal toch niet verder zakken in prijs denk ik?) ik vind die digital line out output wel interessant....Bertuss schreef op 20 januari 2004 @ 15:47:
[...]
Neem toch gewoon de zilveren, voordat je die zwarte in handen hebt ben je weer een jaar verder ....In die tijd had je al weer een jaar kunnen genieten van dat ding !
Verwijderd
zeg dan even waar die aanbieding isVerwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 18:45:
[...]
zilveren is in aanbieding voor 159,- euro + gratis verzending... misschien ga ik hem bijkopen (hij zal toch niet verder zakken in prijs denk ik?) ik vind die digital line out output wel interessant....
Verwijderd
Lekker makkelijk om de anderen de kolen uit te vuur te laten halen en zelf met een grijns aan de kant te blijven staan ....
Mariekje heeft besloten om haar andere "prangende vragen" te stellen op de andere topic over de iMP-550
Verwijderd
je moet niet zo moeilijk doenVerwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 08:34:
Gelukkig weet Mariekje hier nu eens eindelijk haar waffeltje dicht te houden. Ik heb hier tot het begin terug zitten te lezen en zag dat Mariekje wel veel vragen heeft, maar zelf totaal geen risico durft te nemen.
Lekker makkelijk om de anderen de kolen uit te vuur te laten halen en zelf met een grijns aan de kant te blijven staan ....
Mariekje heeft besloten om haar andere "prangende vragen" te stellen op de andere topic over de iMP-550.
iedereen die vragen heeft mag ze stellen
Verwijderd
Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 11:38:
[...]
je moet niet zo moeilijk doen
iedereen die vragen heeft mag ze stellen
Nou jij trekt nogal erg de aandacht naar jezelf toe! Daardoor trok je het topic bijna helemaal naar jou toe. Dit was nogal irritant en je had ook vragen over de levertijd, niet eentje maar wel 10 ofzo. Ik ben zelf er ook benieuwd naar maar niemand weet het nog.
Verwijderd
Begrijp me goed; iedereen hier wil je graag helpen. We gunnen je allemaal een mooie zwarte iRiver iMP-550.
Maar je weet net als wij dat die op dit moment niet (of héél moeilijk) te krijgen is. Je kunt wel blijven mekkeren over dat ding, maar hij is gewoon niet eenvoudig te vinden.
Doe jezelf - en ons! - een lol en schaf er eentje aan in zilver. Geniet van dat apparaat en verdoe je energie niet langer met het zoeken naar iets wat er niet is.
Geloof me: de iMP-550 is een mooi apparaat. Ik heb je nog bijna niet anders zien schrijven dan dat je hem zó graag wilt hebben, dus koop hem gewoon.
Twijfel vooral niet langer over de verschillende aanbieders van de iMP-550. Veel van die aanbieders zijn prima te vertrouwen. Koop de iMP-550 desnoods gewoon bij de eerste de beste Dixons in jouw woonplaats. Dan heb je meteen een aanspreekpunt voor garantie en dergelijke.
Ik kan me niet anders voorstellen dan dat je de afgelopen weken genoeg informatie hebt gevonden op deze topic. Je zult nu zeker in staat moeten zijn om de iMP-550 weloverwogen aan te schaffen.
Of neem een resoluut besluit en koop hem niet, en wacht in stilte af tot de zwarte uitvoering weer leverbaar is.
Internet is groot en geduldig. Het geeft je alle mogelijkheden om dat eens rustig uit te zoeken.
Op deze topic zul je je antwoord voorlopig niet vinden, dat lijkt me duidelijk.
mp3spelers.nl
http://www.mp3spelers.nl/winkel/?produkt&id=377
op=op €159 zonder verzendkosten...
vanaf 21-01
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
owk, ja kijk, ik heb dus een paar cd's, allemaal apart in folders, alleen als dus de titel van track 1 begint met een Z en track 2 met een A, dan doetie de volgorde dus 2, 1Hillie schreef op 23 januari 2004 @ 12:45:
Zelf heb ik de nummers in folders staan, met een tracknummertje in de filenaam. De liedjes komen nu dus in de door mij gewenste volgorde voorbij. Ik weet niet of dit je helpt, maar goed, je vraag is me ook niet helemaal duidelijk.
maargoed, ik moet dus gewoon doen
1. z
2. a
enne, jij krijg dus niet dat hij 11 hoger zet dan 2?
Verwijderd
01
02
03
..
08
09
10
11
12
enz. enz.
Verwijderd
ik heb 'm in oktober voor m'n vriendin besteld omdat ze naar australië ging en veel lekkere muziek bij zich wilde hebben wat niet teveel ruimte in beslag nam (backpacker..)
nu heb ik 'm ook besteld, en wilde alle in's en out's ervan weten, zodoende o.a. dit topic opgezocht.. MAAR ik zie alleen maar (hoe meer, hoe onbenulliger) vragen van jou..
als het goed is, is alles je nu wel duidelijk (zoniet, heb je een vreselijk verstandelijk probleem).. koop de zilveren, want de zwarte is niet meer in europa te krijgen en stop met het "bevuilen" van dit topic, sjeez..

Verwijderd
je loopt achter & stop zelf met offtopic te gaanVerwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 19:31:
vreselijk mariekje..
ik heb 'm in oktober voor m'n vriendin besteld omdat ze naar australië ging en veel lekkere muziek bij zich wilde hebben wat niet teveel ruimte in beslag nam (backpacker..)
nu heb ik 'm ook besteld, en wilde alle in's en out's ervan weten, zodoende o.a. dit topic opgezocht.. MAAR ik zie alleen maar (hoe meer, hoe onbenulliger) vragen van jou..
als het goed is, is alles je nu wel duidelijk (zoniet, heb je een vreselijk verstandelijk probleem).. koop de zilveren, want de zwarte is niet meer in europa te krijgen en stop met het "bevuilen" van dit topic, sjeez..

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2004 19:41 ]
Ik heb al eerder commentaar geleverd op je manier van hier aanwezig zijn. Maar ik ben je vragen wel blijven beantwoorden. Ik moet helaas constateren dat de bijdragen die richting jou geleverd zijn niet geresulteerd hebben in bijdragen aan het topic. Dat hoeft niet direct voor mij te zijn, maar in het algemeen. Daarnaast zie ik dat je tot dusverre alleen in de 2 iMP-550 topics actief bent geweest, met voornamelijke 'lurker' vragen.
Verwijderd
en ten tweede, als je tenminste goed had gelezen, zag je dat ik wel zou willen vertellen waar de zwarte verkrijgbaar was, maar dat ik het eerst zeker moest weten, omdat jullie ook niet op bedrijfsnamen zitten te wachten die eerst de zwarte beloven maar de zilvere opsturen
conclusie: lees beter en zit niet zo te zeiken
Ik begrijp dat het stellen van vragen waar anderen ook iets aan hebben (in plaats van het alleen maar gerust laten stellen van jouzelf), niet echt een hoofddoel was. Daarnaast kun je, zelfs als je een apparaat niet hebt, wel degelijk bijdragen aan topics.Verwijderd schreef op 24 januari 2004 @ 10:09:
ten eerst kan ik nog geen bijdrage leveren over het product zelf omdat ik 'm nog niet binnen hebt
Hier lees ik: Ik wil wel moeite doen voor mezelf, maar anderen daar niet bij helpen. Jouw vraag voor een zwarte lag al bij dat bedrijf, waarom help je anderen dan niet door de bedrijfsnaam te noemen? Pech dat ze uiteindelijk een zilveren leverden, maar behulpzaam ben je naar mijn mening niet geweest.en ten tweede, als je tenminste goed had gelezen, zag je dat ik wel zou willen vertellen waar de zwarte verkrijgbaar was, maar dat ik het eerst zeker moest weten, omdat jullie ook niet op bedrijfsnamen zitten te wachten die eerst de zwarte beloven maar de zilvere opsturen
Misschien is het tijd om niet zo op je klit getrapt te wezen en op een positieve wijze bij te dragen. Bijvoorbeeld door jouw goede/slechte ervaringen met het apparaat te posten of vragen te beantwoorden. Gezien je posthistorie mag ik verwachten dat dat niet zal gebeuren.conclusie: lees beter en zit niet zo te zeiken
Verwijderd
Verwijderd
wat belachelijk! je met toch eerst zeker weten dat de zwarte leverbaar is door een bepaald bedrijf. wees blij dat ik niet zomaar bedrijven door ga geven, wat later voor jullie een teleurstelling blijkt te zijnHillie schreef op 24 januari 2004 @ 10:26:
Hier lees ik: Ik wil wel moeite doen voor mezelf, maar anderen daar niet bij helpen. Jouw vraag voor een zwarte lag al bij dat bedrijf, waarom help je anderen dan niet door de bedrijfsnaam te noemen? Pech dat ze uiteindelijk een zilveren leverden, maar behulpzaam ben je naar mijn mening niet geweest.

grapjasBijvoorbeeld door jouw goede/slechte ervaringen met het apparaat te posten .

doe eens ff niet zo zielig zeg!!
goed plan. ik ben niet degene die hier problemen zietVerwijderd schreef op 24 januari 2004 @ 10:43:
Jongens, zullen we nu maar weer Ontopic gaan, handel dit anders maar af via MSN/ICQ. Straks wordt hierdoor nog het topic gesloten.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2004 11:10 ]
Goed plan !Verwijderd schreef op 24 januari 2004 @ 10:43:
Jongens, zullen we nu maar weer Ontopic gaan, handel dit anders maar af via MSN/ICQ. Straks wordt hierdoor nog het topic gesloten.
Dan begin ik maar weer ONTOPIC !!
IK heb de 550 nu een maand ongeveer en ben zeer tevreden. Gebruik heb bijna dagelijks ! (had ik eerst niet verwacht). IK vind de geluidskwaliteit geweldig ! Ook die 3d upgrade van het geluid is een goede toevoeging; heb ik hem geregeld op staan. Enige nadeel vind ik, dat hij bij het zoeken nogal wat lawaai maakt ! Maar dat zal wel normaal zijn voor een mp3cdspeler.
Wat betreft het apparaat, het bevalt me goed. Batterijen gaan lang genoeg mee, geluidskwaliteit is goed en ook geen softwareproblemen enzo. Ik had ooit een Expanium, maar dat was echt een waardeloos ding. Daarbij vergeleken is de iRiver op alle punten een enorme sprong vooruit (design, geluidskwaliteit, stabiliteit).
Verwijderd
Van de MP3cdspelers van Iriver zien er altijd gewoon cool uitHillie schreef op 24 januari 2004 @ 11:20:
Amusant dat er weer een hoop kots- en hoofdstootsmileys nodig zijn.
Wat betreft het apparaat, het bevalt me goed. Batterijen gaan lang genoeg mee, geluidskwaliteit is goed en ook geen softwareproblemen enzo. Ik had ooit een Expanium, maar dat was echt een waardeloos ding. Daarbij vergeleken is de iRiver op alle punten een enorme sprong vooruit (design, geluidskwaliteit, stabiliteit).
Alleen voor al deze plus punten betaal je natuurlijk ook wel wat, daarom ben ik wel benieuwd wanneer er weer een nieuwe evrsie van Iriver komt, want dan zakt deze nog iets verder in prijs
Ja of gewoon en gewone cd ... want die heb je ook nog steedsHillie schreef op 24 januari 2004 @ 12:05:
Ik wil ook altijd de nieuwste, maar goed, nu heb ik deze en zolang 'ie werkt, blijf ik hem houden. Nou ja, misschien totdat er een dvd-uitvoering met dezelfde features als de 550 uitgebracht wordt.En als je echt ziek wordt van de MP3tjes die je bij je hebt, dan kun je altijd nog radio luisteren.
Net even met die Sony MDR EX71SL doppen geluisterd, en dan de EQ op UBass met wat lompe death metal, erg humoristisch.
Ja okey zo kan je het ook bekijkenHillie schreef op 24 januari 2004 @ 15:58:
Hmmm, heb ik net m'n hele CD-collectie liggen rippen om het op cdrretjes te kunnen fikken...
Net even met die Sony MDR EX71SL doppen geluisterd, en dan de EQ op UBass met wat lompe death metal, erg humoristisch.
Dat heb ik nog net niet gedaan. Misschien ooit wel een hoor
Negeer die persoon ondertussen gewoon.
[ Voor 5% gewijzigd door kmf op 24-01-2004 19:18 ]
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Verwijderd
De beste schijnt de Sony MDR-EX71 te zijn maar die is +/- €50 (las ook nog iets van €40 bij BCC, maargoed, die zijn niet online te bereiken), mij iets te duur dus..
Wanneer, ik naar de Philips SBCHE590 headphones kijk, zie ik diezelfde comfortabele dopjes als de Sony MDR-EX71, maar dan voor €25.. (en nog niet eens bij de BCC, dus het kán iets goedkoper)
Ik kan alleen 0,0 reviews vinden over deze headphones van Philips. Een "hoger" serienummer voor de in-ear headphones van Philips zijn er niet, dus ik verwacht er best wel wat van..
Iemand die ervaring met deze Philips SBCHE590 headphones heeft?
ik zie net dat er nog wel "hogere"modellen in-ear headphones zijn: SBCHE910/15
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2004 22:42 . Reden: lange neus, kort zicht ]
Sinds vandaag heb ik de EX71 dopjes. Lomp in het laag, da's best leuk. Ik ga de Extreme EQ nog maar eens goed afstellen in de 550, en dan moet het mooi geweest zijn.
Heb nog niet veel tijd gehad om alles te testen, maar tot nu toe bevalt het me allemaal prima. Had de zilveren nog nooit IRL gezien, maar moet zeggen dat het echt een heel stijlvol dingetje is. Volgende week vrijdag vertrek ik naar Australië om te gaan backpacken dus heb nog de tijd om alles te testen en als ik nog vragen heb weet ik waar ik moet zijn
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Verwijderd
Dus surf snel naar www.iriver.comiMP-550 Firmware which is enable to play Ogg Vorbis format.
This version is Open Beta version.
This version is capable of playing the OGG Vorbis format files with a bit rate from 96 ~ 256Kbps(average).
it is possible that a specific part of the song excess the supported bit rate that iMP-550 supports.
In that case, the track might skip until the bit rate is reduced to the supported range.
Ogg firmware for iMP-250/350/400 will be soon available.
What is open beta version?
The open beta version is a firmware that is introduced prior to the formal version. Although the firmware went through the close beta test it is still possible that undetected errors cause a serious damage to the product . The open beta version is available to public to obtain more test results and fix the errors and bugs that has not been detected through the close beta testing. For those who are wish to download more stable firmware, please wait until the formal version is launched.
Click here to download Ogg firmware
Verwijderd
Over het hele brandgebeuren..
Ik heb 707 MB overburn gedaan wat neerkomt op 82min23sec. gebrand op 1X, disc-at-one en GEEN multisession..
Ja, 1X speed, dus 85min. wachten (lead-in/out komen er ook nog bij)..
Maar nu het mooie, de iMP-550 start in 5 sec. op en leest de laatste MP3 prima..
Het duurt allemaal even, maar dan heb je ook wat..
Ik ben in ieder geval benieuwd naar de reacties van de (beta) firmware met OGG ondersteuning.....any testrabbits??
Duidelijk een beta versie
Wat ruist er door het struikgewas
Verwijderd
op coolelectronics.nl is hij nog verkrijgbaar, maar let op dat de levertijd max. 60 dagen kan worden
Verwijderd
60 dagenVerwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 21:38:
Voor degenen die nog interesse hebben in de zwarte versie:
op coolelectronics.nl is hij nog verkrijgbaar, maar let op dat de levertijd max. 60 dagen kan worden

Verwijderd
Je krijgt er geen europese adapter bij, maar wel zo'n schakelding voor er tussen
Dus dat wilde ik even kwijt aan de mensen hier. Zie je ook meteen dat ik de slechtste niet ben.
Verwijderd
~ Tot zo ver de info over de zwarte IMP550 ~
* eL_Jee voelt daar wel voorVerwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 12:44:
Alleen de verzendkosten zullen wel wat hoog zijn. Misschien een inkoopactie ofzo?
In Amerika is dat spelertje $145 = €116... Scheelt nogal
Verwijderd
Haha, goedkoopeL_Jee schreef op 03 februari 2004 @ 19:12:
[...]
* eL_Jee voelt daar wel voor
In Amerika is dat spelertje $145 = €116... Scheelt nogal
Speler: $145
Shipping: $ 50
---------------- +
Totaal: $195
$195= €157,77
€157,77 x 1,19 x 1,09 = €204,60
Dat is de uiterste prijs waar je vanuit moet gaan als je importeerd.
Coolelectronics:
Speler: E177,99
Shipping: E10
-------------------- +
Totaal: €187,99
Als de douane dan stout gaat zijn: + max €20 = € 207,99
Dus, maak voor jezelf uit wat jou het beste lijkt. Douane is zowieso niet zeer waarschijnlijk, vooral als je goede afspraken maakt met de verzender over wat hij op het pakket vermeld (waarde, soort inhoud, cadeau)
Compuplus gaat sneller zijn met leveren, je kunt er extended warranty bij kopen (geldig in EU??)
EDIT: Maar waarom zo'n koelkast?? Voor $150 koop je bij Compuplus een Rio Nitrus, 1,5GB
[ Voor 9% gewijzigd door bbbrumbrum op 03-02-2004 19:26 ]
Ik geloof niet dat je belasting hoeft te betalen over de verzendkosten, en die verzendkosten zullen ook wel een stuk lager kunnen dan $50 lijkt me...bbbrumbrum schreef op 03 februari 2004 @ 19:24:
Compuplus:
Speler: $145
Shipping: $ 50
---------------- +
Totaal: $195
$195= €157,77
€157,77 x 1,19 x 1,09 = €204,60
Dat is de uiterste prijs waar je vanuit moet gaan als je importeerd.
Coolelectronics:
Speler: E177,99
Shipping: E10
-------------------- +
Totaal: €187,99
Als de douane dan stout gaat zijn: + max €20 = € 207,99
Dus, maak voor jezelf uit wat jou het beste lijkt. Douane is zowieso niet zeer waarschijnlijk, vooral als je goede afspraken maakt met de verzender over wat hij op het pakket vermeld (waarde, soort inhoud, cadeau)
Compuplus gaat sneller zijn met leveren, je kunt er extended warranty bij kopen (geldig in EU??)
EDIT: Maar waarom zo'n koelkast?? Voor $150 koop je bij Compuplus een Rio Nitrus, 1,5GB![]()
![]()
![]()
![]()
Verwijderd
wie wilt een inkoopactie starten
Ik heb geen ervaringen met inkoopacties organiseren, en al helemaal omdat het spul uit Amerika moet komen lijkt het me geen strak plan om me als organisator op te stellen, maar ik zou zeker meedoen aan deze inkoopactie!! (voor zover ik dat kan wil ik best meehelpen met organiseren)argro schreef op 03 februari 2004 @ 19:48:
op www.compuplus.com staat dat je tot eind februari $30 korting krijgt, dan kost de speler nog maar $115, om verzendkosten te drukken is een gezamelijke inkoop zeer aantrekkelijk denk ik, wie kan/wil dit doen?
Als er iemand is die zich wel opstellen als organisator, kunnen we het beste direct een animocheck @ Laupro starten, om te voorkomen dat dit draadje teveel offtopic gaat en gesloten wordt
[ Voor 16% gewijzigd door eL_Jee op 03-02-2004 19:53 ]
BTW over verzendkosten klopt inderdaad, raar eigenlijk dat ze daar ook belasting over vragen.bbbrumbrum schreef op 03 februari 2004 @ 20:16:
$50 aan verzendkosten is niet zo heel erg abnormaal hoor. Dat is 'gewoon' verzenden, duurt een dagje of 5. Maar lees dit maar eens door, dan ben je wel wat wijzer over het hoe&wat van importeren....
Ook deze thread op GoT contains some info about importing shiat!

Maar de verzendkosten... als ik op de site van USPS kijk hoeven de verzendkosten van één mp3-speler niet hoger te liggen dan $15. (klik, uitgegaan van een pakket van 1kg)
Verwijderd
Animo check lijkt me ook slim
ik heb helemaal geen ervaring met een inkoopactie, als iemand dit wil doen en hulp nodig heeft moet je ff contact me me opnemen, ik wil best wat doen voor mijn eigen spelertje..
Verwijderd
Anders start jij een animo check, en mail je etc naar de winkel in de USAargro schreef op 03 februari 2004 @ 20:50:
als er vlot gehandeld word (voor einde aanbieding) dan lijkt het me sterk dat er geen animo is, voor $115=€95 (plus verzendkosten e.d.)
ik heb helemaal geen ervaring met een inkoopactie, als iemand dit wil doen en hulp nodig heeft moet je ff contact me me opnemen, ik wil best wat doen voor mijn eigen spelertje..
[ Voor 12% gewijzigd door argro op 03-02-2004 21:23 ]
Verwijderd
Post dan wel hier even dat je dat begint, ik kijk niet altijd bij de inkoopactiesargro schreef op 03 februari 2004 @ 21:17:
heb een email gestuurd naar het bedrijf in de VS, als de mogelijkheid er is om een groot aantal tegen een gunstige prijs te kopen en tegen een gunstige prijs te verzenden dan zal ik een animo check doen
Een andere zaak dan misschien?argro schreef op 06 februari 2004 @ 11:47:
op dit moment accepteert compuplus geen internationale bestelling, misschien later deze maand maar dan is de korting op de iriver ook al weer voorbij, hebben we niet zo veel aan dus, helaas
Edit:
Suggestie: http://www2.buydig.com/sh...ref=dealtime&sku=IRIMP550
Ik vraag me alleen wel af of je die 'rebate' hier ook terug kunt krijgen...
[ Voor 22% gewijzigd door eL_Jee op 06-02-2004 17:27 ]