Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Ja zo is dat bij mij ook ... soms wel 4 a 5. En weg doen / NO WAY ! Neey ik erger me er niet aan het viel me gewoon op. Had het niet verwacht !Hillie schreef op 28 december 2003 @ 23:30:
Ja, want een audiocd is wat makkelijker.Maar het zoeken duurt eventjes ja, secondetje of 2 a 3 bij mij, als de afstand groot is. Ik heb er niet echt moeite mee ofzo. Je moet ermee leren leven, of 'em wegdoen.....
Verwijderd
Dit is ff een antwoord op een hele oude vraag. Ik vond 'm zelf nog wel interessant en heb het getest.wdulli schreef op 30 november 2003 @ 20:02:
Ik ben van plan deze mp3 cd speler te kopen allen vroeg ik mij af wat doet ie met grote sets. Sets die bv 60 min duren moet ik minuten die knop inhouden om door te spoelen of kan dat nog op een of andere manier sneller.
Je kunt de Fast Forward snelheid instellen van 1x tot 6x. Zet je 'm op 6x dan 'spoelt' ie met ongeveer één minuut per seconde door. Gaat wel snel dus.
Als je grote bestanden hebt (audio books of zo) dan is het ter voorkoming van kramp wel beter ze in stukken van bijv. 30 minuten te hakken.
Gebruik je hem ?
Zo ja op welke manier ?
Ben wel benieuwd !
Verwijderd
Eeeh ik weet niet of je het tegen mij had, maar ff voor de informatie: Ik heb hem ook alVerwijderd schreef op 29 december 2003 @ 21:08:
ik heb het ding uuhm ook gekocht afgelopen week 1 dag voor kerst ding werkt perfect en dat digital out heb ik tot nu toe nog niet gebruikt maar ik kan je dit ding echt aanraden!
Verwijderd
maar 1 sec per minuut is wel lastig als je het einde van de cd wilt beluisterenVerwijderd schreef op 29 december 2003 @ 12:54:
[...]
Dit is ff een antwoord op een hele oude vraag. Ik vond 'm zelf nog wel interessant en heb het getest.
Je kunt de Fast Forward snelheid instellen van 1x tot 6x. Zet je 'm op 6x dan 'spoelt' ie met ongeveer één minuut per seconde door. Gaat wel snel dus.
Als je grote bestanden hebt (audio books of zo) dan is het ter voorkoming van kramp wel beter ze in stukken van bijv. 30 minuten te hakken.![]()
Verwijderd
Klopt, als je met je Ferarri boodschappen gaat doen rijd je bij albert heijn op de parkeerplaats ook geen 320Verwijderd schreef op 31 december 2003 @ 11:44:
[...]
maar 1 sec per minuut is wel lastig als je het einde van de cd wilt beluisteren
Verwijderd
Verwijderd schreef op 31 december 2003 @ 17:30:
[...]
Klopt, als je met je Ferarri boodschappen gaat doen rijd je bij albert heijn op de parkeerplaats ook geen 320Dat is het mooie aan versnellingen.
Verwijderd
Eh ik bedoel dat het feit dat 'ie zo snel KAN spoelen niet betekent dat 'ie ook zo snel MOET. De snelheid is instelbaar van 1x tot 6x.
Verwijderd
maar het geeft dus vrij weinig problemen als je ergens midden op de cd een nummer wilt beluisteren?
Verwijderd
Alleen mijn vraag ziet het ernog naar uit dat ze goedkoper worden
Verwijderd
Verwijderd
Ja maar, hij heeft ook een tijdje geloof ik 160euro gekostVerwijderd schreef op 03 januari 2004 @ 20:53:
Heb em ongeveer een half jaar geleden gekocht voor 225 euro's. Ligt nu al in de schappen van mp3cdspeler.nl voor rond de 190 (geen verzendkosten meer bij hun)
Het is een harstikke fijn apparaat. En bedenk nu eens: hoe vaak spoel je naar het midden van een nummer.
Verwijderd
ik heb tijd om te twijfelen, want ben nog aan het sparen
ik heb ooit een minidisk gehad, en dat was een geweldig ding, alleen die was wel na 3 jaar kapot. zomaar ineens deed ie het niet meer. het zou zonden zijn als dit apparaatje dat ook deed, maarja dat is een zorg voor later
ECHTER, haal ik het apparaat gisteren uit mijn tas, blijkt die kapot.......
Hij doet het nog wel maar op de 1 of andere bizarre manier is het palletje wat het klepje dichthoudt afgebroken..... . Het zwarte beschermhoesje houdt hem wel dicht en het functioneert maar dit is te gek voor woorden. Ik heb hem net 4 dagen, ben er TE voorzichtig mee en dan dit. Ik hoop dat de Dixons een beetje coulant is want dit zou een mooie miskoop zijn geweest.
Wat ik me nu afvraag eigenlijk (met het oog op ruilen of geld terug) Ligt dit nu aan mijn (on)geluk of is dat kleine plastic elementje gewoon te zwak? Ik kan me namelijk haast niet voorstellen dat er ook maar een harde klap of wat dan ook dit veroorzaakt kan hebben.
Graag reactie van medegebruikers, voel me aardig bekocht........ .
Verwijderd
Verwijderd
stelletje koekenbakkers daar...
jammer dat die zwarte versie zo moeilijk op internet is te verkrijgen, heb 'm al 3 mnd in de bestelling staan bij mp3cdspeler, maar voorlopig wordt ie nog niet geleverd zeggen ze...
Verwijderd
Net alsof het design van de speler bij Dixons en V&D anders zou zijnVerwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 14:32:
ik zag vandaag nog de zwarte versie bij de Mediamarkt in Utrecht liggen voor 219 (!) euro...dus ik die gasten vertellen dat ie bij de dixons en v&d al voor 189 ligt...deden ze niks mee (want design kost wel 30 euro meer zeggen ze, design mijn kont) en dat terwijl ze laagste prijs garantie hebben...
stelletje koekenbakkers daar...
jammer dat die zwarte versie zo moeilijk op internet is te verkrijgen, heb 'm al 3 mnd in de bestelling staan bij mp3cdspeler, maar voorlopig wordt ie nog niet geleverd zeggen ze...
Rare jongens die Mediamarkt
Als je CD 1 groot nummer is, dan duurt het langer dan tussen een aantal nummers op de CD te spoelen. Mijn CD's hebben meestal meer dan 100 nummers erop, en dan duurt het skippen naar een nummer niet al te lang, een paar seconden op z'n langst. Binnen 1 directory verdergaan gaat nog wel het snelst (omdat 'ie een deel van de playlist al buffert).Verwijderd schreef op 03 januari 2004 @ 23:27:
nee ik bedoelde niet naar het midden van een nummer spoelen, maar naar het midden van een mp3cd spoelen....
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2004 21:12 ]
Verwijderd
Zoals Hillie ook al zei is het geen probleem om een bepaald nummer op te zoeken. Je kunt op verschillende manieren door de nummers heen fietsen. Zo kun je een knop instellen om elke keer 10 nummers vooruit of achteruit te springen. Je kunt er ook voor kiezen om met die knop elke keer een map verder of terug te springen. Dat is handig als je elke CD in een aparte map hebt zitten. Je bent dan met een paar klikken bij de juiste CD.Verwijderd schreef op 03 januari 2004 @ 23:07:
zou iemand nog een antwoord kunnen geven op mijn vraag?
Terugbrengen, dan krijg je een nieuwe. Kom kom kom, geen enkel apparaat is perfect. Je kunt zelfs brakke strijkijzers kopen, en dat zijn alleen maar warmteelementen met een instelknoppie. Garantie heet dat.Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 16:01:
ik hoop niet als ik 'm koop, dat ik dan een brak exemplaar tref
Nou ik werk bij de Dixons en als je gelijk ff maandag bij ze langs gaat en verteld wat er is gebeurd, zijn ze best coulant. Meestal zonder problemen omruilen voor een ander als ie voorradig is. Zo vroeg mag gewoon niet een onderdeel afbreken.magalhean schreef op 03 januari 2004 @ 23:42:
Na heel lang afwegen besloot ik van de week de IMP-550 bij de Dixons te halen. Het is inderdaad een bom duiten (189 euri) maar dan heb je ook wat, dacht ik. De functies zijn top, ook het spoelen door grote mp3 mixen gaat supersnel (vind ik ook een belangrijke feature namelijk). Upgraden van de firmware, eitje, VBR of extreem hoge bitrates klinken meer dan goed.
ECHTER, haal ik het apparaat gisteren uit mijn tas, blijkt die kapot.......![]()
Hij doet het nog wel maar op de 1 of andere bizarre manier is het palletje wat het klepje dichthoudt afgebroken..... . Het zwarte beschermhoesje houdt hem wel dicht en het functioneert maar dit is te gek voor woorden. Ik heb hem net 4 dagen, ben er TE voorzichtig mee en dan dit. Ik hoop dat de Dixons een beetje coulant is want dit zou een mooie miskoop zijn geweest.
Wat ik me nu afvraag eigenlijk (met het oog op ruilen of geld terug) Ligt dit nu aan mijn (on)geluk of is dat kleine plastic elementje gewoon te zwak? Ik kan me namelijk haast niet voorstellen dat er ook maar een harde klap of wat dan ook dit veroorzaakt kan hebben.
Graag reactie van medegebruikers, voel me aardig bekocht........ .
Aan de andere kan is het wel EIGENschade (valt onder val & stootschade) dus weet niet 100 % wat ze gaan zeggen, maar ik denk dat je gewoon met een nieuwe naar huis gaat. Wel binnen 8 werkdagen langsgaan, anders heb je minder kans !
[ Voor 8% gewijzigd door Bertuss op 04-01-2004 17:20 ]
Keep you informed, mochten ze hier (Kinkerstraat, A'dam) moeilijk gaan doen, kom ik bij jou langs?

Hier komt iets hips te staan
hahahah als je zin hebt om helemaal naar Meppel te reizen houd ik je niet tegenmagalhean schreef op 04 januari 2004 @ 17:51:
Keep you informed, mochten ze hier (Kinkerstraat, A'dam) moeilijk gaan doen, kom ik bij jou langs?
Hilary Duff 4-Life
Verwijderd
Verwijderd
Dus dan wordt het Dixons of even naar het afhaal adres rijden van mp3cdspelers.nl (ergens in noord-brabant!)Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 15:10:
Bij megapool, BBC en It's hebben ze 'm niet
Ik wil 'm niet via internet kopen
Verwijderd
Maar volgens mij is die ook nog maar moeilijk leverbaar
Verwijderd
Oisterwijk ofzoiets zag ikVerwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 15:35:
[...]
Dus dan wordt het Dixons of even naar het afhaal adres rijden van mp3cdspelers.nl (ergens in noord-brabant!)
Heeft iedereen 'm via internet ofzo?
Lijkt me lastig mb.t je garantie!!
Helaas moet er wel met Iriver gebeld worden (of met de importeur waarschijnlijk) dus ik hoor het morgen pas. Ik hoop op omruil met een nieuw exemplaar, anders ben ik em wel even kwijt en moet ik nog maar zien wat er van die garantie komt.
Aaah ja ..... hmmm ja want is natuurlijk beetje twijfelgevalletje. Naaaa ... als ze gaan bellen om advies, ben ik bang dat je kansen wat kleiner worden voor een nieuwe. Maarja wieweet. Je bent iig een bijzonder gavalmagalhean schreef op 06 januari 2004 @ 18:31:
Ik had em dus bij de Dixons vandaan en hem het apparaat net langs gebracht om garantie te claimen. Ze waren op zich wel begripvol, zeker omdat er buiten het afgebroken pinnetje geen beschadigingen opzitten (en buiten dat is die gewoon nagelnieuw, 31 december aangeschaft).
Helaas moet er wel met Iriver gebeld worden (of met de importeur waarschijnlijk) dus ik hoor het morgen pas. Ik hoop op omruil met een nieuw exemplaar, anders ben ik em wel even kwijt en moet ik nog maar zien wat er van die garantie komt.
Verwijderd
ik ben wel benieuwd hoe dit afloopt!magalhean schreef op 06 januari 2004 @ 18:31:
Ik had em dus bij de Dixons vandaan en hem het apparaat net langs gebracht om garantie te claimen. Ze waren op zich wel begripvol, zeker omdat er buiten het afgebroken pinnetje geen beschadigingen opzitten (en buiten dat is die gewoon nagelnieuw, 31 december aangeschaft).
houd je ons op de hoogte?
Verwijderd
Ik heb nog geen last met lege gehad, maar om nou altijd gewone batterijen mee te nemen is zo vervelend, bovendien is de vorm van dat batterijcompartiment niet echt handig, weet iemand zo een batterij voor mij?
Verwijderd
Een vriend van me had de riovolt 100 (is dezelfde als de Imp 100). En die had zijn speler mee genomen op vakantie. We kwamen op een camping waar alleen maar zand was. Dus toen we terug kwamen was zijn hele speler naar de knoppen omdat er allemaal zand in terecht was gekomen. Ook was zijn garantie termijn van 1 jaar al verstreken. Toch heeft hij van rio/iriver een nieuwe gekregen.magalhean schreef op 06 januari 2004 @ 18:31:
Dus kan me niet indenken dat ze moeilijk gaan doen bij jou.
Ow das wel heel positief zeg !Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 15:09:
[...]
Een vriend van me had de riovolt 100 (is dezelfde als de Imp 100). En die had zijn speler mee genomen op vakantie. We kwamen op een camping waar alleen maar zand was. Dus toen we terug kwamen was zijn hele speler naar de knoppen omdat er allemaal zand in terecht was gekomen. Ook was zijn garantie termijn van 1 jaar al verstreken. Toch heeft hij van rio/iriver een nieuwe gekregen.
Dus kan me niet indenken dat ze moeilijk gaan doen bij jou.
Maar iRiver geeft toch zowieso op al hun producten 2 jaar garantie ?
Verwijderd
Maar mensen, ik heb een belangrijke vraag!!
Ik ben naar Dixons geweest, en ze hebben daar geen zwarte exemplaar (ik heb er wel naar mogen
Dus ik wil 'm via internet kopen. Ik ben niet bekend met bestellen via internet, omdat ik dat toch een beetje onbetrouwbaar vind.
Mijn vraag: WAAR hebben jullie deze mooie imp550 gekocht (vertel me de winkel of de site die zeer betrouwbaar moge zijn)
En hoe wordt het via internet geregeld?
Werd vanochtend netjes teruggebelt door medewerker Dixons, ze hadden contact gehad met de importeur (ECC computers ofzo?) en die wilden het apparaat zelf zien. Hij wordt dus opgestuurd (RMA) en ik zit nu dus een aantal weken zonder. Het is een vervelend verhaal want ik weet bijna 100% zeker dat er niks mee is gebeurd maar goed, dat boeit die Dixons niks, zij willen gewoon geen verlies.
Als dit nu na maanden van intensief gebruik was gebeurt alas, echter na 1 dag valt me dit behoorlijk tegen en ik had meer verwacht van de Dixons..... .
Conclusie: koop em via het net, is goedkoper want voor de service hoef je het niet te laten, die zou nog wel een beter kunnen zijn dan bij de onervaren Dixons.
To be continued dus...... .
Verwijderd
Jeetje wat vervelend voor je!!magalhean schreef op 07 januari 2004 @ 18:38:
Ok update van het verhaal.... .
Werd vanochtend netjes teruggebelt door medewerker Dixons, ze hadden contact gehad met de importeur (ECC computers ofzo?) en die wilden het apparaat zelf zien. Hij wordt dus opgestuurd (RMA) en ik zit nu dus een aantal weken zonder. Het is een vervelend verhaal want ik weet bijna 100% zeker dat er niks mee is gebeurd maar goed, dat boeit die Dixons niks, zij willen gewoon geen verlies.
Als dit nu na maanden van intensief gebruik was gebeurt alas, echter na 1 dag valt me dit behoorlijk tegen en ik had meer verwacht van de Dixons..... .
Conclusie: koop em via het net, is goedkoper want voor de service hoef je het niet te laten, die zou nog wel een beter kunnen zijn dan bij de onervaren Dixons.
To be continued dus...... .
Ehh, wat is RMA?
Ik ben vandaag toevallig dus bij de dixons geweest, en ze zijn niet echt kundig...Ze wisten namelijk niet eens dat er een zwarte uitvoering was en die konden ze ook niet bestellen voor me omdat alles via pallets werd besteld!!!!
Maar wie zegt dat bestellen via internet beter is??
Verwijderd
kun je misschien hier wat mee?Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 22:05:
Weet iemand of die batterijtjes er ook in een wat zwaardere uitvoering zijn? 2000mAh ipv 1450 ofzo.
http://www.mmport.nl/?doc=product&id=21
Mariekje, vind je mijn verhaal niet overtuigend genoeg om NIET bij de Dixons te kopen? Buiten het feit dat de service dus 0 is, betaal je er nog 10 euro meer voor dan bij mp3cdspeler.nl, lees deze shopsurvey maar even met ervaringen van mede-tweakers: http://www.tweakers.net/shopsurvey/2931.
Verwijderd
jawelmagalhean schreef op 07 januari 2004 @ 20:19:
[...]
Mariekje, vind je mijn verhaal niet overtuigend genoeg om NIET bij de Dixons te kopen? Buiten het feit dat de service dus 0 is, betaal je er nog 10 euro meer voor dan bij mp3cdspeler.nl, lees deze shopsurvey maar even met ervaringen van mede-tweakers: http://www.tweakers.net/shopsurvey/2931.
ik ga ook niet bij dixons kopen, maar via internet. maar ik heb geen idee welke site het meest betrouwbaar is...

Verwijderd
wat bedoel je met achterhaald?da_rippah schreef op 07 januari 2004 @ 21:11:
De SlimX is gewoon het allermooiste in design; vergelijkbaar met de iPod als je het mij vraagtAlleen Mp3-cdspelers trekken me niet echt, de opslagkwaliteit is (door de MP3 harddisk spelers) al achterhaald en hij is niet compact
Maar ik heb er lange tijd over gedacht om een SlimX in huis te halen...
Verwijderd
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2004 21:44 ]
Hmmmm das minder zeg !magalhean schreef op 07 januari 2004 @ 18:38:
dat boeit die Dixons niks, zij willen gewoon geen verlies.
Ja, ik kan me voorstellen dat je er MEGA van baalt ...
MAAR ... Dixons kan er ook niets aan doen verder ! Jouw geval is namelijk een twijfel geval. Als het een technisch mankement was geweest was het veeel makkelijker geweest, dan had je namelijk direct een nieuwe gekregen. Alleen in dit geval was het verstandig van Dixons om even iRiver te raadplegen.
Stel: Ze hadden zonder meer jouw een nieuwe meegegeven. Dan hadden ze het stukke exemplaar naar de leverancier gestuurd. En dan hadden zei misschien gezegt ... dit valt niet binnen de garantie. Dan is Dixons dus de pineut .... mogen zei namelijk voor de kosten opdraaien !!!
Verder kan Dixons geen kant op .... dus het is niet allemaal hun schuld
Onkundig ? Wil je zeggen dat, als je niet weet dat er een zwarte uitvoering is van een IMP550 dat je dan onkundig bent ?Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 18:41:
[...]
Jeetje wat vervelend voor je!!
Ehh, wat is RMA?
Ik ben vandaag toevallig dus bij de dixons geweest, en ze zijn niet echt kundig...Ze wisten namelijk niet eens dat er een zwarte uitvoering was en die konden ze ook niet bestellen voor me omdat alles via pallets werd besteld!!!!
Maar wie zegt dat bestellen via internet beter is??
Ik geef toe Dixonsmedewerkers zijn niet de deskundigste verkopers, maar dat komt ook omdat ze allrounder moeten zijn ! Je moet wat afweten van computers, videocamera's, foto camera's (digitaal + analoog) telefoons (huis en mobiel) PDA's en ga zo maar door ! Nog maals .... je kan niet alles weten ...
En owja ... over die pallets > Dixons weet niet vatevoren wat ze krijgen via de voorraad. Kunnen ze niet voorspellen. Alleen het is gelul dat ze niet kunnen bestellen ! Dat kan namelijk wel als ie in het assorti staat. Alleen dat duurt behoorlijk lang. (3 weken is gewoon
[ Voor 8% gewijzigd door Bertuss op 07-01-2004 22:52 ]
Verwijderd
Daarom zoek ik zelf alles eerst uit en dan altidj even testen hoe ''dom'' die medewerkers reageren
hahahah ja dat klopt
Maar ik hoor wel vaker van mensen dit soort verhalen en vind dat niet helemaal eerlijk ...
Ik bedoel Dixons is geen speciaalzaak !!!
Maar ik ga ook liever naar andere zaken om dingen te kopen hoor ... ben verder ook maar hulpkracht daar. Maar voor sommige dingen wordt de Dixons ten onrechte beschuldigd ...
Dat wilde ik ff overbrengen ... ben verder geen heiligDIXONSboontje hoor

Verwijderd
1. ja sorry, verkeerde woordkeusBertuss schreef op 07 januari 2004 @ 22:37:
1. Onkundig ? Wil je zeggen dat, als je niet weet dat er een zwarte uitvoering is van een IMP550 dat je dan onkundig bent ?Ben ik niet helemaal met je eens !
2. En owja ... over die pallets > Dixons weet niet vatevoren wat ze krijgen via de voorraad. Kunnen ze niet voorspellen. Alleen het is gelul dat ze niet kunnen bestellen ! Dat kan namelijk wel als ie in het assorti staat. Alleen dat duurt behoorlijk lang. (3 weken is gewoon)
2. drie weken kan ik best wachten, maar hun beweren dat er alleen in pallets besteld kan worden
hahaha ja je moet toch watVerwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 22:41:
Maar die Dixons medewerkers doen altidj alsof de klant dom is (net als bij de Dynabyte). Dat is nogal irritant! Als je de eerste beste vraag steld die een gemiddelde Dixons bezoeker NIET vraagt dan weten ze het al niet. En vaak geven ze niet eens toe van ik weet het niet, maar verzinnen ze maar wat.
)
Verder is het grootste publiek een "gemiddelde" Dixons klant
En die gemiddelde klant kan heeeel dom zijn hoor > vergis je niet
Dus dan schrik je, je wezeloos als er ineens zo'n specialist voor je neus staat
OkeyVerwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 22:45:
[...]
1. ja sorry, verkeerde woordkeus![]()
2. drie weken kan ik best wachten, maar hun beweren dat er alleen in pallets besteld kan worden
hahaha nou dat klopt iiig niet. Je kan gewoon een product persoonlijk bestellen. Dus weet niet welke Dixons je geweest bent, maar ik snap geheel niet wat ze hiermee bedoelen

Verwijderd
VakenswaardBertuss schreef op 07 januari 2004 @ 22:50:
[...]
Okey![]()
hahaha nou dat klopt iiig niet. Je kan gewoon een product persoonlijk bestellen. Dus weet niet welke Dixons je geweest bent, maar ik snap geheel niet wat ze hiermee bedoelen
Verwijderd

maar nog maar een keer mijn belangrijke bericht:
ik wil de imp550 waarschijnlijk via internet kopen. Ik ben niet bekend met bestellen via internet, omdat ik dat toch een beetje onbetrouwbaar vind.
Mijn vraag: WAAR hebben jullie deze mooie imp550 gekocht (vertel me de winkel of de site die zeer betrouwbaar moge zijn)
En hoe wordt het via internet geregeld?
Is http://www.mobileplaza.nl/ misschien betrouwbaar??
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2004 23:08 ]
Verwijderd
Verwijderd
maar daar hebben ze de zwarte niet meerVerwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 23:10:
ik heb em via www.mp3cdspeler.nl gekocht. (voor vele reviews zie shopsurvey). Heb hier al meerdere spullen gekocht, vooruitbetaald en was snel binnen (lees binnen een dag na binnenkomst betaling) en netjes verpakt.
Dat is wel erg duur vool een mp3/cd speler, ok de specs liegen er niet om, maar ik zou eerder even doorsparen en een iHP-120 kopen, maar dat is helemaal een andere prijsklasse, oh well
Verwijderd
Deze nieuwe eXpanium ziet er wel zeer mooi uit.

Ik heb er voor de rest geen info over, maar meestal hebben expanium spelers fimrware.
Verwijderd
dixons geeft wel een gratis micro bestuurbaar autootje erbij, erg :9~[/quote]
nee daar heb je wat aan

maar jongens kom op zeg:
WAAR hebben jullie 'm gekocht???!!!
WELKE site? En hoe werkt het dan met garantie e.d??
http://www.tweakers.net/pricewatch
Daar zoek je even het desbetreffende apparaat, en dan kijk je bij de shops. Daarvoor zie je van die duimpjes staan, die linken naar shopsurveys. Daar vind je weer reacties van mensen op winkels. Verder lijken mp3cdspelers.nl en mmport.nl me wel geschikte zaken. Mp3cdspelers schijnt ook niet moeilijk te doen over garantie enzo.
Verwijderd
de zwarte is niet meer leverbaar
GOD VERDOMME!!
[ Voor 138% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2004 17:34 ]
Hehe, dat werd tijd, je had er een behoorlijk beslingingsproces voor nodig.....Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 14:00:
Ik heb verscheidene bedrijven opgebeld en allemaal zeiden ze dat de zwarte uitvoering niet meer in Europa leverbaar is, maar Hermes Electronics heeft 'm nog wel, dus ik heb 'm besteld

Hoop dat je meer geluk hebt dan ik met de mijne, btw, wat was de prijs voor dit zwarte exemplaar?
[EDIT] Mariekje, pas je je taal even aan, dit is natuurlijk geen stijl!
[ Voor 9% gewijzigd door magalhean op 08-01-2004 18:17 ]
Verwijderd
Hoe kom je aan dat plaatjeVerwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 11:57:
Ik weet dat het volgende geen iriver is, maar dit is toch de meest geschikte thread om hem te posten.
Deze nieuwe eXpanium ziet er wel zeer mooi uit.
[afbeelding]
Ik heb er voor de rest geen info over, maar meestal hebben expanium spelers fimrware.
Verwijderd
Deze speler had een award gewonnen op de CES 2004. Staan wel leuke producten bij.Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 18:20:
[...]
Hoe kom je aan dat plaatje![]()
. Ziet er ook super uit zeg. Weet iemand daar meer over?
Hier heb je de link http://www.cesweb.org/att...04/default.asp?category=3
Trouwens de Philips PSS010 CD Portable Sound System ziet er ook cool uit. Staat er ook boven die mp3-speler
Verwijderd
sorry voor mijn gezeur...
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2004 18:29 ]
Verwijderd
Dat ewet de importeur zelf ook niet. Daarom heeft hij hem ook van zijn site toen afgehaald.Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 18:28:
Weten jullie misschien waar de zwarte uitvoering van de imp550 nog verkrijgbaar is? Deze is niet meer bij de improteur te bestellen
*hoeveel kost die philips? Of moet die nog officieel uitkomen
Verwijderd
waarom mail je Iriver zelf niet? Ik weet niet of ze antwoorden, maar zij zijn wel de enigste die je het met zekerheid kunnen vertellen.Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 18:41:
Is er nog wel een kans dan dat de zwarte uitvoering weer in de markt komt??
dixons geeft wel een gratis micro bestuurbaar autootje erbij, erg :9~[/quote]
hahahaha ja lachwekkend ! En het ding heeft mega veel batterijen nodig en doet het dan nog niet

Ik zie de logica ook niet helemaal .... ik denk doe er dan wat nuttigs bij ... extra accu's of oordopjes ofzo
Verwijderd
Verwijderd

klinkt http://www.coolelectronics.nl misschien betrouwbaar? dit is een nederlandse contactbedrijf die werkt in amerika.
Verwijderd
Het wordt nu een beetje irritant. Lijkt wel of je alle aandacht naar je toe wilt hebben ofzoVerwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 19:25:
sorry dat ik jullie steeds lastig val hiermee, maar ik ben helemaal verliefd op de zwarte uitvoering
klinkt http://www.coolelectronics.nl misschien betrouwbaar? dit is een nederlandse contactbedrijf die werkt in amerika.

Verwijderd
Bedankt voor de reactie, maar de hier genoemde batterijen zijn 50mAh zwakker dan de bijgeleverde.Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 19:11:
[...]
kun je misschien hier wat mee?
http://www.mmport.nl/?doc=product&id=21
Ik zoek juist een sterkere.
Bestaat er overigens nog een autolader voor deze speler?
En heeft iemand al ervaring met zo'n FM transmitter of soortgelijk ding ?Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 20:16:
[...]
Bedankt voor de reactie, maar de hier genoemde batterijen zijn 50mAh zwakker dan de bijgeleverde.
Ik zoek juist een sterkere.
Bestaat er overigens nog een autolader voor deze speler?
Verwijderd
Okey THX +> Gelijk besteldVerwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 20:55:
kijk eens op www.mp3cdspeler.nl bij accesoires van iriver. Kan je em zelfs op je autoradio aansluiten (met cassetebandje)
Verwijderd
Bertuss schreef op 08 januari 2004 @ 21:15:
[...]
Okey THX +> Gelijk besteldHoelang duurt het voordat je hem krijgt met vooruitbetaling ? Iemand ervaringen ?
Check de shop survey

Ontopic maar weer
Ow TERING WAT BEN IK SUPER STOM BEZIG ZEG !Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 21:24:
[...]
offtopic:
Check de shop survey!
Ontopic maar weer
Vergeet ik mijn orderID erbij te zetten !!!

Naja gelijk maar een mailtje naar de service gestuurd ... zal nu wel goed komen.
1 dag is wel snel trouwens ! UNK
[ Voor 11% gewijzigd door Bertuss op 08-01-2004 21:29 ]
In de VS bestellen lijkt me makkelijker dan. Daar heb ik hem onlangs (halverwege november) ook gehaald. Zelf besteld bij www.compuplus.com, maar er zijn meer zaken.Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 18:28:
Weten jullie misschien waar de zwarte uitvoering van de imp550 nog verkrijgbaar is? Deze is niet meer bij de improteur te bestellen
Verwijderd
maar dan zit je toch met het probleem dat de adapter geen 220 volt is?Hillie schreef op 09 januari 2004 @ 08:23:
[...]
In de VS bestellen lijkt me makkelijker dan. Daar heb ik hem onlangs (halverwege november) ook gehaald. Zelf besteld bij www.compuplus.com, maar er zijn meer zaken.