Finraziel: ik heb er een via Marktplaats gekocht, waarschijnlijk van dezelfde leverancier:
- stevigheid is ok
- let op de je de CD ook echt krijgt, hij is mij beloofd, maar hij zat er niet bij: nasturen blijkt moeilijk, ik zal kijken of ik van het dockingstation kan booten
- geen idee
In de praktijk blijkt 2 kilo nog best zwaar. Ik had hem gekocht om mee op de bank/onderweg wat te kunnen nerden. Ik gebruik hem echter eigenlijk nooit. Je mag de mijne overnemen met 100 euro korting t.o.v. mijn aanschafprijs (helaas dus zonder de CD, maar de installatie was mooi schoon, ik heb hem voornamelijk geupdate). Maar dat moeten we dan verder buiten GOT om regelen.
- mocht je de CD ergens tegen komen, dan houdt ik me aanbevolen voor een kopie
Even ter info:
Voordelen:
- hoog resolutie scherm
- alle toeters en bellen aanwezig
- dockingstation werk prettig
Nadelen
- gewicht
Specifiek voor mijn situatie
- originele dikke toshiba-pen ontbreekt, alleen de reservepen is aanwezig (schijnt voor 35 euro bij Toshiba te koop te zijn)
- CD ontbreekt
- draadloosnetwerk is b en niet b/g (ontdekte ik later pas)
- leverancier reageert niet op belletjes/navraag
Het apparaat kan ik aanraden, erg mooi ding. De leverancier echter niet.
- stevigheid is ok
- let op de je de CD ook echt krijgt, hij is mij beloofd, maar hij zat er niet bij: nasturen blijkt moeilijk, ik zal kijken of ik van het dockingstation kan booten
- geen idee
In de praktijk blijkt 2 kilo nog best zwaar. Ik had hem gekocht om mee op de bank/onderweg wat te kunnen nerden. Ik gebruik hem echter eigenlijk nooit. Je mag de mijne overnemen met 100 euro korting t.o.v. mijn aanschafprijs (helaas dus zonder de CD, maar de installatie was mooi schoon, ik heb hem voornamelijk geupdate). Maar dat moeten we dan verder buiten GOT om regelen.
- mocht je de CD ergens tegen komen, dan houdt ik me aanbevolen voor een kopie
Even ter info:
Voordelen:
- hoog resolutie scherm
- alle toeters en bellen aanwezig
- dockingstation werk prettig
Nadelen
- gewicht
Specifiek voor mijn situatie
- originele dikke toshiba-pen ontbreekt, alleen de reservepen is aanwezig (schijnt voor 35 euro bij Toshiba te koop te zijn)
- CD ontbreekt
- draadloosnetwerk is b en niet b/g (ontdekte ik later pas)
- leverancier reageert niet op belletjes/navraag
Het apparaat kan ik aanraden, erg mooi ding. De leverancier echter niet.
[ Voor 46% gewijzigd door Milmoor op 30-09-2007 09:59 ]
Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.