Ik ben ook aan het kijken voor een laptop, een tablet-PC lijkt me zeer handig.
De Asus R1F lijkt zeer interessant, maar ik heb het idee dat ie in verhouding tot de meeste laptops niet meer echt het nieuwste van het nieuwste is.
De Lenovo X60 serie is ook een goede kandidaat. Je kan op de Lenovo site hem tot op zekere hoogte leuk configureren, een optie die ik bij veel online winkels mis (Ik ben van de zomer drie weken lang in de VS waar ik ook een vast adres heb dus ik was van plan om hem daar te kopen)
Kent iemand dit soort built-to-order winkels in de US?
Anders ben ik van plan om een vrij basic laptop te bestellen bij Lenovo en dan zelf wat onderdelen extra te kopen. Een upgrade van 1GB geheugen naar 2*1GB kost op de Lenovo site bijvoorbeeld $170, in een normale winkel kan je een extra 1GB latje voor $50 krijgen
Heeft er iemand hier ervaringen met dit apparaatje?
Ik weet dat er voor XP een speciale Tablet-pc editie is, hoe zit dit bij Vista, is daar gewoon out of the box ondersteuning voor? En werkt dat goed?
En nog een dingetje wat ik me afvraag: Ik ben nu aan het kijken voor een Tablet-PC van rond de $2100 dat is ongeveer €1500, is het voordeel van een tablet PC het geld waard? Als ik een beetje rondkijk kan je voor $1500 een heel mooi 14" Alienware laptopje kopen.
[
Voor 11% gewijzigd door
fsfikke op 01-05-2007 17:17
]