Het grote Tablet PC topic

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste
Acties:
  • 140.881 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 10:32
sebastius schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 21:00:
[...]

Dit kán met de iPad prima hoor, gewoon zo'n apple wireless keyboard of een keyboard dock :)
Moet kunnen in de trein: Toetsenbord op schoot en dan vragen we de overbuurman gewoon om de Ipad even vast te houden :P . mobiel werken en je bent nog sociaal bezig ook. Toch maar kopen dan die Ipad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netman
Bummer,

1820PT is nu van de ACER NL website verdwenen!

Ik vrees dat hij (voorlopig?) niet meer komt. Toch maar een TM2 dan?

• tHe_BiNk
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Heb zelf nu maar een Asus T91MT gekocht (review komt er volgende week), wacht al sinds November op de Acer 1820. Moet zeggen ondanks het kleine formaat werkt het lekker op de bank, en in de trein. Super klein en maar 1kg. ideaal om altijd in de rugzak mee te nemen. De standaard handschriftherkenning in Windows is boven verwachting goed. Zowel in English als Nederlands.

Maar stukken text noteren via het touch scherm, gaat toch wel heel wat minder snel dan typen.

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
tHe_BiNk schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 17:05:
Maar stukken text noteren via het touch scherm, gaat toch wel heel wat minder snel dan typen.
Je gaat me toch niet vertellen dat je dat had verwacht hé...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag van een professionele acer dealer begrepen dat de 1820 zeer beperkt uitgeleverd zal worden. In april komt de opvolger, de 1825. Ik wil een betaalbare tablet om in vergaderingen niet met stapels papier te zitten en aantekeningen te maken zonder dat je verstopt zit achter een beeldscherm. Dus ideaal een tablet. Maar dan wel onder de 1000 euro als het kan. Overigens is de kennis over modellen en levertijden ongelofelijk slecht bij de grotere computerwinkels. Alsof ze nog nooit van een tablet gehoord hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netman
1825!? Dit is de eerste keer dat we daar iets over horen.
Ook iets duidelijk over de specs? Alleen iets gewijzigd waardoor de productie problemen verholpen zijn of ook andere nieuwigheden?bijv. i5-520UM ipv SU4100 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lion
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-10-2023
HP introduceert TouchSmart TM2 tablet-pc

http://www.techzine.nl/ni...hsmart-tm2-tablet-pc.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsg
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-02-2024
Inmiddels is de tm2-1090ed in de verkoop in NL. Prijzen starten vanaf ong. 850 euro.
Als je de kans krijgt zou ik proberen om in Duitsland een 1090eg te kopen aangezien ze daar voor ongeveer dezelfde prijs gaan en je dan een stuk snellere processor voor je geld krijgt. Su4100==>su7300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-07 21:38
Thijsg schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:47:
Inmiddels is de tm2-1090ed in de verkoop in NL. Prijzen starten vanaf ong. 850 euro.
Als je de kans krijgt zou ik proberen om in Duitsland een 1090eg te kopen aangezien ze daar voor ongeveer dezelfde prijs gaan en je dan een stuk snellere processor voor je geld krijgt. Su4100==>su7300.
Waar haal jij vandaan dat in Nederland de tablet met een SU4100 wordt uitgerust? Dat lees ik niet terug in de post boven je of bijv het nieuwsbericht op hardware.info: http://www.hardware.info/...chSmart_Tablet_PC_van_HP/

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsg
de enige hp tm2 die ik op dit moment in de webshops terug kan vinden is de 1090ed. Deze is uitgerust met een su4100. De variant die in Duitsland verkocht wordt is de 1090eg. Deze heeft een su7300. Of de laatste ook een normaal qwerty toetsenbord heeft vraag ik mij nog wel af, maar verder kan ik geen verschillen ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lion
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-10-2023
heb je een link van de webshop waar die verkocht wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joeri.
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-02 07:06
sebastius schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 21:00:
[...]

Dit kán met de iPad prima hoor, gewoon zo'n apple wireless keyboard of een keyboard dock :)
De iPad in een toetsenbordje/dock pluggen kan inderdaad ook, maar dan verander je niet naar een snellere cpu/ander OS/ grotere hdd/... En dat doet die Lenovo IdeaPad U1 Hybrid wel.

Klik: .joeri. !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:02

Milmoor

Footsteps and pictures.

Zie dit artikel van PC Magazine voor een kritischer blik op de Lenovo U1 Hybrid.

[ Voor 1% gewijzigd door Milmoor op 23-02-2010 16:35 . Reden: Aanhalingstekens in link gezet, merci hieronder. ]

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsg
lion schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 11:17:
heb je een link van de webshop waar die verkocht wordt?
uit mijn hoofd dacht ik dat Misco de tm2-1090ed al had. In duitsland is de tm2-1090eg al volop leverbaar. O.a. shops als idealo zullen de laptop wel op voorraad hebben.

@hierboven: neem aan dat je deze bedoeld?

[ Voor 13% gewijzigd door Thijsg op 23-02-2010 15:07 ]

• netman
Had enige tijd geleden bij ACER navraag gedaan naar de 1820PTZ en kreeg vandaag het volgende antwoord:

deze type komt niet op de nederlandse markt

In de hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,
Meilleures salutations,
With kind regards,

Benelux Info
Customer Care Sales & Sales Support.

Acer Computer BV etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik heb de TM2-1090ED maar gesubmit voor de pricewatch:
pricewatch: HP Touchsmart tm2-1090ed

Hopelijk komen er spoedig ook prijzen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

http://h10010.www1.hp.com...5813-3835813-4078805.html
Op hun shop: 999 euro. Duur nog wel.

Zie het dat ze over AMD HD4550 beschikken als video.
En processor is Intel SU4100 op 1,3 GHz.

Grafisch is zeker beter beter geworden (van 2529 punten naar circa 6300 punten), dus EVE en zo zijn stukken speelbaarder geworden. Ook WoW en Aion zullen beter gaan.
Dus voldoende voor midrange games.
CPU Passmark waarde van 917naar 980 (RM-70 naar SU4100)
SU7300 heeft 991.

Ik ben benieuwd, maar ik heb al TX2550ed...
Zal dus deze nieuwe model blijven volgen op de ontwikkelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netman
Ook maar eens geinformeerd bij Packard Bell naar de Butterfly Touch.

"De Butterfly Touch is inderdaad vertraagd, maar wordt nu verwacht voor begin mei. De prijs wordt 699 euro, omdat er een betere touch-technologie wordt gebruikt dan oorspronkelijk het geval was, en de componenten inmiddels duurder zijn geworden. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Laatst online: 12-09 11:12
Thijsg schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 15:04:
[...]

uit mijn hoofd dacht ik dat Misco de tm2-1090ed al had. In duitsland is de tm2-1090eg al volop leverbaar. O.a. shops als idealo zullen de laptop wel op voorraad hebben.
Weet iemand wat de verschillen tussen deze 2 modellen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marchanekamp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-06 07:33
aanvullende vraag...weet iemand wanneer de TM2 in de winkels komt te liggen?

antwoord: volgens HP half maart, maar wellicht met vertraging.

[ Voor 30% gewijzigd door marchanekamp op 10-03-2010 11:53 . Reden: antwoord toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milites
  • Laatst online: 02-09 15:55
Bij de Office Centre blijkt hij op voorraad te zijn, 799 exclusief btw, dus rond de 950 kost deze.

Zie ook: http://www.staplesofficecentre.nl/NEL/Catalog/cat_sku.asp?webid=5812070

Volgens de site voor 16:00 uur besteld, dag daarna in huis, heb geen ervaring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marchanekamp
Milites schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 20:21:
Bij de Office Centre blijkt hij op voorraad te zijn, 799 exclusief btw, dus rond de 950 kost deze.

Zie ook: http://www.staplesofficecentre.nl/NEL/Catalog/cat_sku.asp?webid=5812070

Volgens de site voor 16:00 uur besteld, dag daarna in huis, heb geen ervaring :)
helaas al uitverkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marchanekamp
weet iemand of er een tablet PC uitkomt met specificaties gelijk als de DV3 van HP? (Intel Core i5 520M, 1366x768)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesren
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:29
Heb beetje rondgekeken en denk als je momenteel een tablet-pc wilt voor een redelijke prijs dat de HP tm2 1090ed de beste optie lijkt. Ik kan ook niet echt andere betere modellen voor rond dezelfde prijs vinden?

Heeft iemand ondertussen al ergens het hp model gespot? Las dat hij half maart leverbaar zou worden, en dat is dus nu :) Heb beetje rondgekeken en het duitse model is wel al leverbaar maar helaas met een qwertz toetsenbord dus ook niet echt een optie.

Stay hungry, Stay foolish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msteer
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-12-2024
msteer schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:45:
Gisteren de TX1350ed gekocht bij de Dynabyte om de hoek voor 1198 eur:
http://www.dynabyte.nl/artikel/23066/HP-Pavilion-tx1350
En ja hoor, hij is overleden. Ik vermoed met een oververhitte videokaart. De garantie is natuurlijk verlopen. Dag centjes!

** nooit meer HP koopt **

Ook handig: routeplanner voor meerdere adressen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
msteer schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 10:26:
[...]

En ja hoor, hij is overleden. Ik vermoed met een oververhitte videokaart. De garantie is natuurlijk verlopen. Dag centjes!

** nooit meer HP koopt **
En HP heeft je wat misdaan? Een goede laptop leveren die door een bug in stuurprogramma's van nVidia zitten, welke niet officieel op je laptop is bijgeleverd kapot gegaan zou kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-09 23:06
Via Hardware.info:
Acer brengt nieuwe Aspire tablets op de markt

TechConnect Magazine weet ons te melden dat Acer met twee nieuwe tablets op de markt gaat komen. Zowel de Aspire 1825PT als de Aspire 1825PTZ hebben een 11.6-inch touchscreen met een resolutie van 1366 x 768 pixels, een 250 GB harde schijf en Windows 7 Home Premium. De 1825PT beschikt verder over een Intel Core 2 Duo SU7300 1.3 GHz processor en 4GB geheugen. De 1825PTZ daarentegen heeft een Intel Pentium SU4100 1.3 GHz processor en 3 GB geheugen. Acer heeft deze laatste Aspire een adviesprijs van net geen 695 euro meegegeven. Beide modellen zouden rond begin volgende maand op de markt moeten komen, al is het vooralsnog onbekend of ze ook in de Nederlandse winkels gaan verschijnen.

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
Mja, de laptops gebaseerd op de i3 of i5 cpu's die het ook nog 8uur uithouden beginnen langzaam te komen. Ook in het 11" domein. Bovengenoemde hardware was interesant in december vorig jaar en toen bleek het amper of eigenlijk niet leverbaar (tablets). Dan wacht ik nog wel weer wat langer, dat geduld kan ik nog wel opbrengen tot uiterlijk aankomende kerst.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D1ef43
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-08 13:42
zit ook al langer te kijken naar een tablet als de aspire 1820. Het duurt me allemaal iets te lang, en nu lijken ze ook nog beduidend duurder. De 1820ptz werd vanaf het begin voor minder dan 600 euro aangeboden (zie pricewatch). Ben benieuwd wat de 1825 gaat doen.
Ik moet wel zeggen dat door het lange wachten en de prijs die hoger lijkt te gaan worden ik steeds meer neig naar de hp tm2. Een snelle variant daarvan met su7300 en radeon 4550 is (in duitsland) al verkrijgbaar voor 900 euro. Als de 1825pt boven de 700 euro uitkomt lijkt de stap naar een hp tm2 mij de moeite wel waard.

[ Voor 8% gewijzigd door D1ef43 op 20-03-2010 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb een vraag die eigenlijk Nederland specifiek is. Via Google kan ik achterhalen dat:
• Windows 7 (W7) Starter een aantal tablet-functies mist
• W7 Home Premium en Ultimate wel over de tablet-functies beschikken
• je voor multi-language support alleen bij W7 Ultimate terecht kan

In de praktijk heeft een Nederlander natuurlijk genoeg aan de Nederlandse en Engelse taal. Heeft iemand al ervaringen met de standaard W7 edities op nieuwe tablet pc's (zit hier standaard Nederlandse en Engelse handschrift herkenning op)?

edit:

Even zelf geprobeerd in een Virtual Machine

Ik installeerde W7 Home Premium Engels. Handwriting recognition zit er in, maar het is alleen voor Engels te activeren. Bij de ingestelde NL taal is handwriting niet beschikbaar. Hopelijk geldt dus voor de W7 Home Premium NL editie, dat daar standaard NL handwriting recognition in zit, tesamen met Engelse herkenning.

Indien dat het geval is, zal W7 Home Premium prima voldoen.

[ Voor 29% gewijzigd door Wekkel op 20-03-2010 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marchanekamp
heeft iemand de tm2 al live gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helaas heb ik de tm2 nog niet live gezien maar zodra hij een magazijn word ingereden krijg ik direct bericht. lijkt er weer op dat half maart eerder half april word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom koop je 'm niet in amerika op Ebay oid?
Je betaald alleen 19% BTW over de Ebay prijs en is ca. 1,5 week onderweg. Windows is dan wel in het engels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soar
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-07-2021
Wekkel schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 07:17:
Ik heb een vraag die eigenlijk Nederland specifiek is. Via Google kan ik achterhalen dat:
• Windows 7 (W7) Starter een aantal tablet-functies mist
• W7 Home Premium en Ultimate wel over de tablet-functies beschikken
• je voor multi-language support alleen bij W7 Ultimate terecht kan

In de praktijk heeft een Nederlander natuurlijk genoeg aan de Nederlandse en Engelse taal. Heeft iemand al ervaringen met de standaard W7 edities op nieuwe tablet pc's (zit hier standaard Nederlandse en Engelse handschrift herkenning op)?

edit:

Even zelf geprobeerd in een Virtual Machine

Ik installeerde W7 Home Premium Engels. Handwriting recognition zit er in, maar het is alleen voor Engels te activeren. Bij de ingestelde NL taal is handwriting niet beschikbaar. Hopelijk geldt dus voor de W7 Home Premium NL editie, dat daar standaard NL handwriting recognition in zit, tesamen met Engelse herkenning.

Indien dat het geval is, zal W7 Home Premium prima voldoen.
Zelf heb ik een HP touchsmart van de TX2500 serie en heb sindskort Win7 x64 Pro Engels erop geknald. En handwriting recognition werkt inderdaad alleen voor de default taal van je installatie (in dit geval dus EN). Maar een language pack toevoegen was in een paar simpele stappen zo gebeurd, en nu werkt bij mij handwriting recognition dus ook voor Nederlands en Chinees :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik begrijp dat je W7 Professional hebt geïnstalleerd, dat is een stapje hoger dan W7 Home Premium. In de W7 Wiki zie ik dat MUI pas officieel ondersteunt wordt vanaf W7 Enterprise. Ofwel, W7 Professional heeft deze ondersteuning officieel kennelijk niet, dus wat dat betreft een gelijke situatie als met het alom met Tablets verkochte W7 Home Premium.

De link bekeek ik met veel interesse. Als ik wat meer tijd heb, zal ik het nog eens proberen met een Virtual Machine installatie en de resultaten posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soar
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-07-2021
Yup, uit de woorden van de TS in de link valt af te leiden dat hij het in Win7 Home Premium Pro aan de praat heeft gekregen maar het zou dus ook voor Home Premium moeten werken:
Windows 7 handwriting recognition only supports your display language and English in all editions except for 7 Ultimate and 7 Enterprise

When I installed Windows 7 English on my TX2500, I found that unlike Windows Vista Home Premium, the option to handwrite in Japanese and Chinese were both greyed out.

[...]

I did this on a English Windows 7 Pro install from English to zh-TW (Chinese Taiwanese) and as a result enabled Traditional Chinese handwriting recognition otherwise disabled by the operating system.

[ Voor 23% gewijzigd door Soar op 27-03-2010 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de HP TM2 bekeken in NY.
Tablet zag er goed in stevig uit. Zelf ben ik in het bezit van een HP TC4400, en moet zeggen dat de TM2 er wat beter uitziet. Laptop is niet al te 'dik' en is gemakkelijk vast te houden. De onderkant van de laptop voelt wat vreemd aan door de 'hump' van het batterij gedeelte.

Scherm zag er goed uit. Er stonden redelijk veel lampen in de zaak aan (J&R voor de mensen die wel eens in NY komen), maar daar had ik niet al te veel last van.

Het werken met het touchscreen was even wennen, maar voelde wel goed aan. Het scherm reageerde snel op mijn vingerbewegingen. Kan helaas niet vertellen hoe het was om met de stylus te werken, want die hadden ze uit zijn houder gehaald.

Heb de laptop niet in de VS aangeschaft om de volgende redenen:
- Garantie. In de VS krijg je maar 1 jaar garantie op je TM2. Je kon wel extra garantie nemen, maar daar betaal je dan weer voor, en dan komt die prijs meteen weer in de buurt van de NL prijs.
- HDD. HDD is in de VS kleiner, dan de specs in NL.
- Videokaart. Standaardmodel in de VS heeft alleen de Intel videokaart aan boord. EU model heeft standaard het ATI EN Intel videokaartje aan boord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Hier mijn beloofde review van de Asus T91MT 9" TabletPC. Enjoy!

productreview: Asus Eee PC T91MT Zwart review door tHe_BiNk

Vragen en opmerkingen kun je onder de review kwijt.

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
(jarig!)
Vincentio schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 10:50:
[...]

En HP heeft je wat misdaan? Een goede laptop leveren die door een bug in stuurprogramma's van nVidia zitten, welke niet officieel op je laptop is bijgeleverd kapot gegaan zou kunnen zijn?
Ik zou wat voorzichtiger zijn :) HP heeft nogal wat zeer consistente voorgeschiedenis met crappy hardware ontwerpen in combinatie met hitte ontwikkeling, maar daar is dit topic niet voor ...

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Iemand al een idee wanneer (of?) Hp de TM2 in nederland gaat releasen? Of kan ik hem maar beter uit de UK halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesren
LordLynx schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 17:36:
Iemand al een idee wanneer (of?) Hp de TM2 in nederland gaat releasen? Of kan ik hem maar beter uit de UK halen?
Inmiddels staat de laptop wel in de pricewatch vermeldt, echter deze shop OBCS heeft nog geen voorraad of levertijd indicatie momenteel. Ik zat me ook af te vragen of in de UK kopen een optie is, alleen die 2 jaar garantie op het NL model vindt ik opzich wel belangrijk gezien de problemen met het vorige hp tablet pc model. Ik wacht wel even af tot duidelijk is wat de levertijd wordt van het NL model, als dat nog een maand gaat duren overweeg ik de UK optie ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de HP TM2 nu drie weken in huis en hij bevalt me erg goed.
Gewoon in Nederland gekocht. Heb diverse winkels via e-mail aangeschreven of ze hem kunnen leveren. Uiteindelijk via de winkelketen Saturn een mail terug gekregen dat er eentje bij de importeur vrij geregeld was. Ik kon hem de volgende dag komen halen.

Volgens mij is er nog een nadeel van in het buitenland bestellen. In veel landen zit er niet standaard een externe DVD-brander bij.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2010 13:55 . Reden: typefouten. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesren
Ik heb nu wat rondgevraagd bij wat shops en algemene levertijd is eerste week mei voor de laptop. Heb het idee in het algemeen dat shops niet echt wild enthousiast van de hp tablet zijn en hem daarom gewoon niet verkopen.

@rdjsb Wel apart dat jij hem zo vroeg al wel hebt kunnen vinden ergens, heb me afgelopen weken echt rot gezocht en het leek wel alsof de tablet hier niet eens uit zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 13:54:
Ik heb de HP TM2 nu drie weken in huis en hij bevalt me erg goed.
Gewoon in Nederland gekocht. Heb diverse winkels via e-mail aangeschreven of ze hem kunnen leveren. Uiteindelijk via de winkelketen Saturn een mail terug gekregen dat er eentje bij de importeur vrij geregeld was. Ik kon hem de volgende dag komen halen.

Volgens mij is er nog een nadeel van in het buitenland bestellen. In veel landen zit er niet standaard een externe DVD-brander bij.
Vreemd, ik vroeg het afgelopen week bij de mediamarkt (zelfde moederbedrijf, toch?) en daar hadden ze hem niet eens in het systeem staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@vriesren + @LordLynx

Ik had ook naar alle Mediamarkten en alle Saturns gemaild en kreeg echt hele verschillende antwoorden terug. Best vreemd want het is allemaal hetzelfde moederbedrijf. De een kon niets in het systeem vinden, de ander gaf op dat de TM2 in april uit komt en de ander eind mei. Geen één filiaal gaf het zelfde antwoord.
De manager van één van de Saturns vertelde in zijn mail dat hij hem officieel niet kon bestellen, omdat alleen door HP geselecteerde bedrijven ze eerst geleverd zouden krijgen. Maar dat het hem toch gelukt was om er eentje bij de importeur vrij te krijgen.
Ik denk een kwestie van doorzettingsvermogen en kennis van de Saturn manager en een beetje geluk.

Toen ik hem de volgende dag kon ophalen had ik eerst gebeld of hij er wel was (geloofde het zelf ook niet echt), maar er werd bevestigd dat ie net door een koerier van de importeur was afgeleverd. Toen ik op de afdeling computers een verkoper aansprak en vertelde dat ik "mijn"HP TM2 kwam halen moest hij lachen en zei letterlijk : "Nee hoor meneer, die hebben we nog lang niet! Ik wil hem zelf ook graag hebben en zelfs mij is het niet gelukt!".
Zijn mond viel open toen ik de e-mail van zijn manager liet zien.........

Maar ik hoop dat de TM2 voor jullie ook snel leverbaar is, want het is een op en top apparaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Vind net een mailtje van HP in mijn inbox (van vandaag) waar de TM2 instaat. Als je dan op die link klikt kom je op een site uit waar alleen de DV3 en de Touchsmart desktop te vinden zijn, ik kijk volgende week in Londen wel of ze hem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jahaa!
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 21:14
vandaag bij mediamarkt utrecht geweest, waar ik tot mijn grote verbazing toch egt de TM2 zag staan voor 999E. op het prijs kaartje stond een andere naam, maar op de cover rechts boven het beeldscherm stond egt TM2. :o

boven mijn budged, gewicht en omvang. ik wacht liever op de acer 1825 of de asus T101mt (die nu in USA verkocht word ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Dat prijskaartje hoorde dan ook wel echt bij die TM2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jahaa schreef op woensdag 14 april 2010 @ 16:54:
boven mijn budged, gewicht en omvang. ik wacht liever op de acer 1825 of de asus T101mt (die nu in USA verkocht word ;) ).
De T101MT vind ik de resolutie van 1024 x 600 het grootste minpunt. De Acer 1825 of de Packerd Bell butterfly zijn met 1366 x 768 wel beter, maar die zijn dan ook 11.6". Ook de extra HDMI + snelle processor is ook mooi meegenomen. Wel is het wachten op tot hij hier verkrijgbaar wordt tegen welke prijs... De voorgangers pricewatch: Acer Aspire 1820PTZ-413G32N en pricewatch: Packard Bell Easynote Butterfly Touch 350 NL hadden prijzen zo tussen de 500 en 600. Dat zou ik nog wel acceptabel vinden, maar voor een definitief oordeel moet eerst gewacht worden op wat gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 13:43

RoyK

Hobby tekenaar

Zijn er hier middels ook mensen die tekenen op een tablet pc? Ik ben zelf in het bezit van een Wacom Cintiq tablet. Nu kan ik een professioneel tablet niet vergelijk met de technologie die in een tablet pc zal zitten. Toch ben ik wel nieuwsgierig.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netman
Op een duits forum gaf iemand zijn bevindingen over het tekenen op de tm2 en maakte een vergelijk met een Wacom Bamboo.

"- Touchscreen…nach kurzer erneuter Kalibrierung…top…Touch mit Hand ist teilweise etwas träge und reagiert nicht immer wie man es will….leider….vielleicht auch eine Sache der Gewöhnung….Touchscreen mit beiliegendem Stift (der wie ich finde eine wunderbare Größe hat…fühlt sich wie ein schöner Stabilo Stift an) ist super….echt klasse….
Habe ein Wacom Bamboo neuester Generation da und arbeite in der Uni ebenfalls mit Intuos4 Tablets…da muss ich sagen, dass die Druckempfindlichkeit zwar gut ist…aber eben nicht so top, wie die reinen externen Tablets von Wacom….reicht aber völlig fürs skizzieren und Spass haben und ist ein geniales Gefühl endlich mal auf dem Bildschirm direkt seine Ergebnisse zu sehen
"

http://forum.eeepcnews.de...ic.php?f=90&t=8727#p70438

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-07 16:31
RoyK schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:23:
Zijn er hier middels ook mensen die tekenen op een tablet pc? Ik ben zelf in het bezit van een Wacom Cintiq tablet. Nu kan ik een professioneel tablet niet vergelijk met de technologie die in een tablet pc zal zitten. Toch ben ik wel nieuwsgierig.
Ja ik, dit soort dingen voor m'n studie:
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/ddesign/GoT/2d/les1_02s.jpg
Maar die heb je waarschijnlijk wel gezien in het tekentopic.

Afgelopen dagen toevallig met een ander project bezig geweest, zal ik binnenkort even posten als ik tijd heb.
Drukgevoeligheid en precisie is wat mij betreft goed genoeg, maar ik heb geen ervaring met een Cintiq. In de uiterste hoeken is het wel wat minder, maar dat had de Cintiq volgens mij ook.
Ik heb wel af en toe op wat verschillende Wacom Intuos modellen e.d. getekend maar afgezien van de veel betere pen teken ik met veel meer plezier op een tablet pc. Ook mooi dat je bijv. in de trein helemaal draadloos (leuk met die cintiq he ;)) kunt tekenen, mits je een beetje fatsoenlijke knoppen naast je scherm hebt voor wat shortkeys.
Wel een tablet pc met wacom hardware kopen, mocht je zoiets willen.

[ Voor 3% gewijzigd door -DG- op 16-04-2010 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Ja, daar zeg je wat. Je kan natuurlijk niet bij je shortkeys. Dus een los numpadje ofzo zou wel handig zijn. De illustratie komt me bekend voor ja ;)

Een cintiq bezit Intuos3 technologie (1024 druk nivo's en ziet ook de hoek die je pen maakt)

@Netman, dank je.. ik ga het even lezen

[ Voor 8% gewijzigd door RoyK op 16-04-2010 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
De meeste tabletpc's hebben daarom ook knoppen aan de buitenkant, maar niet allemaal op een even handige plek en de goede hoeveelheid tijdens het tekenen. Een losse numpad zou inderdaad ook een optie zijn.
Maar meestal teken ik op het bureau met m'n laptop in een "ergonomische" laptopstand (in tabletmode) met daarachter een toetsenbord en daarnaast een muis en extern scherm. Ik maak straks wel een fototje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

-DG- dat is vriendelijk van je. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Zo ongeveer:
Afbeeldingslocatie: http://www.davidgroen.nl/got/tablet1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.davidgroen.nl/got/tablet2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.davidgroen.nl/got/tablet3.jpg
Met normaalgesproken m'n linkerhand op het toetsenbord daarachter voor de sneltoetsen.

Afgelopen 4 dagen bijna niks anders gedaan dan tekenen en deze opstelling bevalt me zo wel erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

ziet er niet verkeerd uit inderdaad. Hoeveel druk nivo's heb je tot je beschikking met een tablet pc dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Volgens mij 256 maar ik heb ze nooit geteld.. ;)

Een wacom Intuos/Cintiq pen is daar denk ik wel iets beter/fijner in. Niet persee dat getalletje wat daar hoger ligt (512 of 1024 toch?), want ik geloof niet dat je daar verschil in gaat zien, maar meer de manier waarop de druk opbouwt. Maar ik kan prima reguleren hoe groot (bijvoorbeeld) de brush moet zijn en de maximale druk (waar die op 100% zit) is ook best hoog.
Ik denk dat het echt iets is wat je zelf moet proberen, want in getalletjes is het toch niet uit te drukken.

Voor zover het iets zegt, hier een plaatje. Allemaal dezelfde brush size, alleen gevarieerd met de drukgevoeligheid, minimale brush size 1%:
Afbeeldingslocatie: http://www.davidgroen.nl/got/druk.jpg van links naar rechts en boven naar onder getrokken allemaal
Maar dat ligt natuurlijk ook net zo goed aan de hand die hem gebruikt.

[ Voor 6% gewijzigd door -DG- op 17-04-2010 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
Ben geen persoon die tekent voor zijn vak maar vind het wel een goede manier om te bepalen of het touch screen ook bruikbaar is voor pen gebruik. Welke laptop gebruik je en hoe kom je er nu achter of de laatste HP tm2 hiermee vergelijkbaar is? Of zit je sowieso dan in een veel hogere prijs categorie?

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Dank je voor de fotos. Ziet er niet verkeerd uit. Het enorme voordeel is dat dit al compleet een pc is, waar mijn Cintiq een 2e scherm is, met alle kabels en toeters en bellen er naast. Maar, daar staat tegenover dat het wel voorzien is van Intuos3 technieken. Dus 1024 druk levels en ziet hij de hoek van mijn pen. Want zijn effecten heeft op het tekenen.

Natuurlijk kan je discussiëren of je het wel mer, 254 of 1024 druklevels. Ik zoek een digitale teken ervaring die zo dicht mogelijk het tekenen met papier en potlood benaderd. dus hoe meer levels, hoe preciseer / echter.

Ik vind het in ieder geval interessant. Mijn huidige laptop is helaas niet krachtig genoeg. Hij doet wat hij moet doen maar hij heeft het er maar moeilijk mee. Dus, misschien eind dit jaar een update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netman
Zoals bekend is de ACER 1820 vervangen door de 1825 .

Ook de Packard bell variant de Butterfly Touch 350-NL wordt nu opgevolgd door de Butterfly Touch 351-NL.

http://www.wehkamp.nl/com...aptop/C09_I08_I41_733952/

Helaas inderdaad 100 euro duurder dan het eerdere model (adviespijs nu 699). Ook de stylus is verdwenen.

Blijkt ook al in de pricewatch te staan:
http://tweakers.net/price...ell-lx-punt-bl702007.html

Opvallend: In duitsland is de ACER 1825 uitgerust met 4 GB ipv 3GB. Prijs ligt daar bovendien op 599.

[ Voor 32% gewijzigd door netman op 21-04-2010 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
netman schreef op woensdag 21 april 2010 @ 17:21:
Zoals bekend is de ACER 1820 vervangen door de 1825 .

Ook de Packard bell variant de Butterfly Touch 350-NL wordt nu opgevolgd door de Butterfly Touch 351-NL.

http://www.wehkamp.nl/com...aptop/C09_I08_I41_733952/

Helaas inderdaad 100 euro duurder dan het eerdere model (adviespijs nu 699). Ook de stylus is verdwenen.

Blijkt ook al in de pricewatch te staan:
http://tweakers.net/price...ell-lx-punt-bl702007.html

Opvallend: In duitsland is de ACER 1825 uitgerust met 4 GB ipv 3GB. Prijs ligt daar bovendien op 599.
Valt me inderdaad ook op dat als je de Butterfly Touch vergelijkt ze niet van elkaar verschillen en het "nieuwe" model zelfs 1 GB ram minder heeft, terwijl hij inderdaad pakweg 100 euro duurder is geworden. En ze hadden nog wel gezegd dat ze met een "beter model" zouden komen... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netman
Regeneration schreef op donderdag 22 april 2010 @ 00:13:
[...]

Valt me inderdaad ook op dat als je de Butterfly Touch vergelijkt ze niet van elkaar verschillen en het "nieuwe" model zelfs 1 GB ram minder heeft, terwijl hij inderdaad pakweg 100 euro duurder is geworden. En ze hadden nog wel gezegd dat ze met een "beter model" zouden komen... :?
Dat betere slaat kennelijk alleen op de touch functionaliteit van het scherm:

ACER 1820/ PB350 : resistief touchscreen MET stylus (en dus handschrift herkenning)
ACER 1825/ PB351: capacitief touchscreen ZONDER stylus (evt. Kan je er wel een speciale capacitieve stylus voor kopen)

[ Voor 0% gewijzigd door netman op 22-04-2010 10:14 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
netman schreef op donderdag 22 april 2010 @ 10:13:
[...]

Dat betere slaat kennelijk alleen op de touch functionaliteit van het scherm:

ACER 1820/ PB350 : resistief touchscreen MET stylus (en dus handschrift herkenning)
ACER 1825/ PB351: capacitief touchscreen ZONDER stylus (evt. Kan je er wel een speciale capacitieve stylus voor kopen)
Ik weet nou niet of dat zo'n verbetering is. Persoonlijk zou ik een tablet PC er liever op willen schrijven dan te alleen te bedienen met de vingers. Een apart een stylus kopen brengt ook weer kosten met zich mee en je hebt geen plaats in de notebook om hem op te bergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netman
Klopt, ik had ook liever een stylus gezien.

In duitsland is opvallend genoeg de 1820 wel als rest partij op de markt gebracht. (Helaas met duitse software/toetsenbord anders had ik hem wel gekocht)

Aan de andere kant: men zal bij ACER toch niet voor niets voor de release van de 1820 overgestapt zijn op een ander touch screen. Het zal waarschijnlijk niet optimaal gefunctioneerd hebben.

Wel een gebruikers review gevonden van beide modellen:
http://www.netbooknews.de...portage/#comment-45615437

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal! Ik ben Sander Vissers en ben nieuw hier. Ik wil graag meteen van jullie kennis gebruikmaken. Voor zakelijk gebruik ben ik op zoek naar een geschikte tablet. Prijs is in principe geen issue.

Uitgangspunten zijn: Windows 7, aantekeningen maken in office documenten dus: fatsoenlijke stylus, webcam, wifi, mic, mobiel internet (simkaart of via USB), scherm op a4 formaat, lichtgewicht (liefst zonder toetsenbord).

Door de diversiteit in aanbod zie ik door de bomen het bos niet meer en hoop dat jullie mij kunnen adviseren.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
(jarig!)
Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 12:12:
Hoi allemaal! Ik ben Sander Vissers en ben nieuw hier. Ik wil graag meteen van jullie kennis gebruikmaken. Voor zakelijk gebruik ben ik op zoek naar een geschikte tablet. Prijs is in principe geen issue.

Uitgangspunten zijn: Windows 7, aantekeningen maken in office documenten dus: fatsoenlijke stylus, webcam, wifi, mic, mobiel internet (simkaart of via USB), scherm op a4 formaat, lichtgewicht (liefst zonder toetsenbord).

Door de diversiteit in aanbod zie ik door de bomen het bos niet meer en hoop dat jullie mij kunnen adviseren.

Alvast bedankt!
Op dit moment zijn die er nog niet. Er zijn wel bedrijven bezig met voorbereidingen, en er zijn wat previews her en der over wat zo langzamerhand opduikt, maar nog niet veel.

Ik heb zelf een iPad, als gadget. Voor zakelijk gebruik kijk ik meer uit naar de Hanvon, waar ik op de Cebit met een exemplaar van heb kunnen stoeien, wat best beviel. Maar goed, hou er rekening mee dat het markt release verloop tegenwoordig heel anders gaat dan voorheen. China/VS, dan EU. Het kan dus best nog even duren.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Niks mis met de pricewatch: Dell Latitude XT2 Zwart denk ik zo. Alleen wat verstaat Sander onder een tablet? Zo'n ding zoals de iPad of gewoon een laptop waarbij je het scherm kunt omdraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-08 19:40
Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 12:12:
Ik zoek iets soortgelijks, alleen bij mij is de prijs wel van belang. Als prijs minder van belang is, kun je naar de volgende opties kijken:

Zonder toetsenbord:
Bestaat nog niet, de enige met stylus support die eraan komt: HP Slate

Met toetsenbord:
Netbooks:
Asus T91T/ T91MT (touch/multitouch) en T10MT
Lenovo IdeaPad S10-3t Tablet

Laptops:
HP TM2 Goedkoop voor een tablet (zeker met een Wacom digitizer), maar niet heel licht (2,14 kg)
Toshiba Protege M7xx series Iets lichter (2-2.1kg afhankelijk van model), veel krachtiger, veel duurder, zakelijk product.
Lenovo Thinkpad X-200 / X-201 (touch/multitouch) Relatief licht, (1,34 - 1.63 kg afhankelijk van batterij keuze) zeer krachtig, prijzig, zakelijk product

en als laatste:
Dell Latitude X2

Als geen geen issue is, en je kan leven met een toetsenbord zou ik voor de X-201 gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De voorkeur gaat uit naar een lichtgewicht apparaat, vandaar de wens voor een apparaat zonder toetsenbord.

Uit meerdere bronnen heb ik vernomen dat bij een dergelijk apparaat de accuduur beperkt is, waardoor een extra accupack noodzakelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-08 19:40
Dat is de reden voor de meeste mensen (inclusief ikzelf) dat ze geen toetsenbord willen....

Wat batterijduur betreft heb je je verkeerd laten voorlichten vrees ik, de X-200/x-201 doet bijvoorbeeld net geen 10 uur op zijn batterij. Dat lijkt me voldoende om goed mee te werken? (wel met de zwaarste batterij, maar dan zit je nog op 1630 gram totaal, wat ook niet te zwaar is lijkt me...

[ Voor 17% gewijzigd door SkyFlyer op 25-04-2010 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in de HP Touchsmart TM2.

Deze is beschikbaar bij onder andere de Mediamarkt in Amsterdam Noord, Office Center (Amsterdam en Barendrecht). Voor het Office Center heb je helaas een ledenpasje nodig (HANDIG HP).
De prijs iets hoger dan bij de internetaanbieders. € 999 (Tip. ergens in dit topic staat een link vermeld naar de site van Officedepot. Hier kost de TM2 € 950. Als je dat bij MM aangeeft, krijg je de TM2 voor dezelfde prijs mee.)

Als je niet kunt wachten is dit misschien een alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesren
Ik heb mijn hp tm2 tablet inmiddels online besteld, verwachte levertijd is momenteel 1-2 weken. Ik had al gezien dat hij bij diverse shops zoals de MM staat, echter vind ik het prijsverschil tussen internet en MM van 100+ euro wel erg groot. Kan niet wachten tot ik hem binnen krijg :D

[ Voor 1% gewijzigd door vriesren op 27-04-2010 08:15 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnoud2000
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-05-2024
Hallo,

Misschien dat jullie er meer in thuis zijn maar ikzelf heb een laptop tablet touch pc nodig omdat ik het handig vind om er een lichtcomputerprogramma mee te besturen (daslight) en dat dan ook met de hand kan bedienen.
Volgens mij moet het directX10 ondersteunen maar ik mag hopen dat de nieuwere generatie dit wel kan, en als ik het mis heb hoor ik het graag.
Ik heb het oog een beetje op een MT van HP of een easynote van PB.
In vind het uiterlijk van de Easynote aantrekkelijker en zakelijker dan de MT.
De MT heeft van die rare symbolen wat ik niet mooi vind.
Ook de prijs is van de MT aanzienlijk hoger dan die van de Easynote
Graag zou ik jullie advies willen inwinnen en indien er een andere TabletPC op de markt ligt die wellicht voor mij interessant kan zijn dan hoor ik het graag.

Alvast bedankt voor jullie feedback. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netman
Ik zie ineens dat de ACER 1825PTZ op voorraad is bij een groot aantal shops.(Eindelijk 6 maand na uitstel /afstel van de 1820)

pricewatch: Acer Aspire Timeline 1825PTZ-413G32N

Prijs ligt wel een stuk hoger dan de Packard Bell variant. Volgens Allmicro wordt die echter pas eind-mei verwacht.
(pricewatch: Packard Bell Butterfly Touch EU 351)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maroei
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-08 15:07
Iemand idee of er behalve het uiterlijk/stickertje een verschil is tussen de PB Touch en Acer 1825-ptz? Ik kan de reden van het prijsverschil niet vinden. Garantievoorwaarden? Heeft de Acer tch een stylus? Of toch gewoon een duur stickertje?

[ Voor 6% gewijzigd door Maroei op 01-05-2010 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag, ik twijfel. Kies ik voor snelheid of functionaliteit. Belangrijk is voor mij 12"- 14". Dit past op mijn blad van de electriche rolstoel. Ook in bed, ivm mijn beperkingen, is deze afmeting handig. Win7 64 als OS. Photoshop, Dreamweaver, Internet, Office pakketten. Geen spel (muv bridge). Ik wil externe HDTV kunnen aansluiten en een 24"- 26" LCDscherm. Ook buiten gebruiken.

Ik vind de TM2-1090ED wel aardig. Zeker touch screen mogelijkheden. Maar heeft minder snelheid dan de NB met een i3/i5 processor. Is de SU4100 wel snel genoeg voor oa adobe CS4/5 ?

Hoe gedraagt het scherm van de TM2 buiten, oa bij zonnig weer?

Hopelijk willen je ervaringen aangeven zodat ik een blijde tijd tegemoed kan gaan met een goede keuze.

Gr. Jan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 15:26:
Dag, ik twijfel. Kies ik voor snelheid of functionaliteit. Belangrijk is voor mij 12"- 14". Dit past op mijn blad van de electriche rolstoel. Ook in bed, ivm mijn beperkingen, is deze afmeting handig. Win7 64 als OS. Photoshop, Dreamweaver, Internet, Office pakketten. Geen spel (muv bridge). Ik wil externe HDTV kunnen aansluiten en een 24"- 26" LCDscherm. Ook buiten gebruiken.

Ik vind de TM2-1090ED wel aardig. Zeker touch screen mogelijkheden. Maar heeft minder snelheid dan de NB met een i3/i5 processor. Is de SU4100 wel snel genoeg voor oa adobe CS4/5 ?

Hoe gedraagt het scherm van de TM2 buiten, oa bij zonnig weer?

Hopelijk willen je ervaringen aangeven zodat ik een blijde tijd tegemoed kan gaan met een goede keuze.

Gr. Jan.
Ik heb een dualcore su7300 in mijn laptop zitten wat een SU4100 is met iets meer cache. Er valt op te CS4'en maar als je het veel en serieus gaat doen zou ik wel wat snellers willen. Maar het is niet mijn primaire werkstation, en over het algemeen valt er goed op te werken. Dus hoe zwaar is je grafisch werk? Plaatjes bewerken voor websites lijkt me geen probleem.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 13:13
Oh boy oh boy, dit MSI dual-screen tablet wil ik echt wel hebben! Moet eerlijk bekennen dat de batterijduur van 3 uur me een worst zal zijn, als dat het enige probleem is met dat ding mogen ze hem wat mij betreft direct op de markt gooien! Wedje leggen dat deze meer ogen trekt dan die uitvergrote ikkeTelefoon? :)

Bunny scientific facts: Bunnies can't assimilate. BUT THEY CAN DANCE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje1978
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-09 17:11
Zo, ik heb net even dit hele topic doorgelezen (in de afgelopen daaaagen dus :))

Ik ben namelijk op zoek naar een vervanging voor mijn Asus R2H. Deze heb ik in de auto zitten als ik naar mijn werk rijd. Voor muziek, films, navigatie, nieuwste flitsers, mail, msn enz
Als ik dan op kantoor ben haal ik het ding uit de auto en heb ik hem de hele dag op mijn bureau staan. Dan met name voor muziek, mail, msn, beetje internetten, Excel, Word enz. Het handigste is als ik er ook de pc thuis op over kan nemen, maar dat lukt op het moment niet echt lekker door beperkte internetsnelheid, beperkte processorkracht en te klein scherm.

Nu ben ik aan het twijfelen tussen de volgende apparaten:
Hanvon B10 (http://www.hanvon.com/en/products/touchpad/touchpad_B10.html)
Asus T101MT (http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=xK9O0XZhFswxrTrn)
Acer 1825 PTZ (http://www.databyte.nl/LX.PVF02.362?ref=tweakers)

De Acer heb ik al thuis gehad, maar weer terug gestuurd, omdat ie uit Duitsland kwam en over een QWERTZ toetsenbord beschikte. Aangezien het apparaat terug moest heb ik hem ook niet aan gehad en getest. Maar wat ik wel al zag was dat het appraat toch net iets of wat aan de lompe kant was. Zeker voor in de auto ERG groot!

De Asus zou dan net wat kleiner zijn, maar die heeft weer een Atom processor en ik heb begrepen, dat dat echt niet lekker gaat lopen met het afspelen van HD films!

Op zich zou de Hanvon B10 ideaal zijn! Het enige nadeel daarvan is echter dat het geen convertible is. Dus dan moet ik weer een los toetsenbord/muis combinatie regelen. Op het moment heb ik bij mijn Asus R2H een Logitech diNovo Laser bluetooth. Maar die laat ik dus constant op kantoor liggen, omdat het te lomp is in verhouding tot de tablet.

Op zich zou wat dat betreft een oplossing zoals de Lenovo U1 ideaal zijn! Ware het niet, dat ik per sé Windows 7 wil draaien in de auto. Verder heb ik in de auto natuurlijk minimaal een audio jack nodig voor de muziek en een USB aansluiting om te synchroniseren met mijn GSM en zo de GSM ook op te laden.

Verder vraag ik me een beetje af of de B10 wel krachtig genoeg is voor de andere toepassingen die ik er op het werk mee wil doen. (Excel, Word enz)

Overigens las ik ook ergens van iemand het volgende:
Als ze iets meer werk hadden gemaakt van de specs (usb, multitasking enze) dan het het echt geweldig geweest. Dan had je de gewone pc de deur uit kunnen doen. Maar ja dat willen ze niet, nu kunnen ze 4X vangen Ipod, Iphone, Ipad en Macboek.
Dat is dus precies de reden waarom de Hanvon voo rmij zo interessant is!

Gisteren zat ik bij de bloedbank voor mijn periodieke aderlating. Ik had toen mijn R2H meegenomen om wat te lezen en ik moet zeggen, dat ik mezelf dat nog niet snel zie doen op een laptop van 1,7 kg!

Mochten er nog mensen zijn met sugesties in deze afweging: van harte welkom!

Mijn eisen:
-touch screen van minimaal 8,9"
-resolutie van minimaal 1024x600
-harde schijf van minimaal 250 GB (maar 320 GB heeft voorkeur!)
-moet HD content kunnen afspelen
-zo licht en "sleek" mogelijk
-Windows 7
-bluetooth (ja, geloof het of niet, ik trof de http://www.ownta.com/jump...-pc-with-wifi-and-3g.html die gewoon (zelfs bevestigd) geen bluetooth heeft!)
-wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maroei
Nu ben ik aan het twijfelen tussen de volgende apparaten:
Hanvon B10 (http://www.hanvon.com/en/products/touchpad/touchpad_B10.html)
Asus T101MT (http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=xK9O0XZhFswxrTrn)
Acer 1825 PTZ (http://www.databyte.nl/LX.PVF02.362?ref=tweakers)

De Acer heb ik al thuis gehad, maar weer terug gestuurd, omdat ie uit Duitsland kwam en over een QWERTZ toetsenbord beschikte. Aangezien het apparaat terug moest heb ik hem ook niet aan gehad en getest. Maar wat ik wel al zag was dat het appraat toch net iets of wat aan de lompe kant was. Zeker voor in de auto ERG groot!

Mochten er nog mensen zijn met sugesties in deze afweging: van harte welkom!

Mijn eisen:
-touch screen van minimaal 8,9"
-resolutie van minimaal 1024x600
-harde schijf van minimaal 250 GB (maar 320 GB heeft voorkeur!)
-moet HD content kunnen afspelen
-zo licht en "sleek" mogelijk
-Windows 7
-bluetooth (ja, geloof het of niet, ik trof de http://www.ownta.com/jump...-pc-with-wifi-and-3g.html die gewoon (zelfs bevestigd) geen bluetooth heeft!)
-wifi
[/quote]

Ik krijg morgen mijn Acer timeline 1825PTZ. (bevrijdingsdag, dus de pakketdienst is gesloten :'( ) Zal proberen daarna iets neer te zetten hoe hij in de auto werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje1978
Maroei schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 06:57:
Ik krijg morgen mijn Acer timeline 1825PTZ. (bevrijdingsdag, dus de pakketdienst is gesloten :'( ) Zal proberen daarna iets neer te zetten hoe hij in de auto werkt.
Ah, je bent dus ook van plan hem in de auto in te bouwen? Beetje hetzelfde idee als wat ik erbij heb?

Op zich steekt de Acer wel met kop en schouders boven de Asus T101MT uit. (En het feit dat de Acer wel en de Asus nog niet beschikbaar is helpt de Acer ook wel ;))

Kun je er ook wat foto's bij zetten? (Met name van hoe je het ding in de auto gebruikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maroei
Plantje1978 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 10:28:
[...]

Ah, je bent dus ook van plan hem in de auto in te bouwen? Beetje hetzelfde idee als wat ik erbij heb?

Op zich steekt de Acer wel met kop en schouders boven de Asus T101MT uit. (En het feit dat de Acer wel en de Asus nog niet beschikbaar is helpt de Acer ook wel ;))

Kun je er ook wat foto's bij zetten? (Met name van hoe je het ding in de auto gebruikt)
Inbouwen is voor mij wat te veel van het goede. Ik heb al een converter voor mijn notebook om hem op de sigarettenaansteker aan te sluiten en kijk vooral of de tabletvorm een beetje werkzaam is.

Voorheen al een asus R2H gehad, eee pc 901, de asus tablet t91, maar beviel allemaal niet en allen doorverkocht of teruggebracht. Te klein, te zwaar, geen toetsenbord, te lage beeldschermresolutie, te traag...
Werk daarom nog steeds met een 12 inch 2 kg averatec notebook uit 2005 en een HTC Touch HD voor in mijn broekzak onderweg. En een Archos voor filpjes en muziek.

Ik ben een beetje teruggekomen van alle alles in een computers. Is een beetje als zoeken van een jonge werknemer met goede opleiding en 30 jaar ervaring voor een laag salaris ;) Je kan niet alles tegelijk hebben.

Zie de Asus 1825ptz dus ook voornamenlijk als vervanging van mijn Averatec notebook en als het tablet mooi werkt en handzaam genoeg is om overal mee te nemen, is het alleen maar meegenomen. En met 8 uur werktijd is een converter niet meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje1978
Maroei schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 11:37:
[...]

Inbouwen is voor mij wat te veel van het goede. Ik heb al een converter voor mijn notebook om hem op de sigarettenaansteker aan te sluiten en kijk vooral of de tabletvorm een beetje werkzaam is.
Ja, inbouwen is een groot woord. Eigenlijk moet je gewoon een standaardje in je auto hebben. Persoonlijk vind ik het dan wel prettig ook de aux in van de radio te kunnen gebruiken.
Dat is wel het voordeel aan de Acer: batterijduur kan zomaar 8 uur zijn! Dus je kunt de laptop in tablet vorm ergens in je auto plaatsen zonder stroom te hoeven regelen!
Voorheen al een asus R2H gehad, eee pc 901, de asus tablet t91, maar beviel allemaal niet en allen doorverkocht of teruggebracht. Te klein, te zwaar, geen toetsenbord, te lage beeldschermresolutie, te traag...
Wat waren je bezwaren bij de R2H? Of alle boven genoemde? :)
En de T91?
Werk daarom nog steeds met een 12 inch 2 kg averatec notebook uit 2005 en een HTC Touch HD voor in mijn broekzak onderweg. En een Archos voor filpjes en muziek.

Ik ben een beetje teruggekomen van alle alles in een computers. Is een beetje als zoeken van een jonge werknemer met goede opleiding en 30 jaar ervaring voor een laag salaris ;) Je kan niet alles tegelijk hebben.
Die Averatec ken ik niet; dat is een gewone laptop neem ik aan.

Toch ben ik van mening, dat een tablet wel een heel eind richting een alles-in-één oplossing kan gaan. Ik verwacht er geen laptop in waar ik verschillende virtual PC's tegelijk kan draaien zoals dat op mijn werk laptop wel kan. Maar zo'n Hanvon dicht voor mij wel zo'n beetje alle behoeften af.
Als ze er dan ook nog een wireless keyboard/docking/case zoals deze http://gizmodo.com/553207...utm_content=Google+Reader voor maken ben ik helemaal blij!

Ik ben juist het slepen met teveel apparaten een beetje zat.

Zie de Asus 1825ptz dus ook voornamenlijk als vervanging van mijn Averatec notebook en als het tablet mooi werkt en handzaam genoeg is om overal mee te nemen, is het alleen maar meegenomen. En met 8 uur werktijd is een converter niet meer nodig.
Als eBook zul je het ding niet snel gebruiken denk ik! Maar voor de rest is het wel een top apparaat! Qua specs in ieder geval erg goed! Gaat toch net aan al die Atom dingen voorbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netman
De packard bell butterfly touch 351 is inmiddels ook bij diverse shops voorradig . Nog even wachten op de eerste reviews.

@Maroei: Is je 1825PTZ inmiddels binnen? Wat zijn je eerste indrukken?

@Plantje1978 je bedoelt zo'n soort bevestiging?
http://www.netbooknews.de...netbook-halter-furs-auto/

[ Voor 23% gewijzigd door netman op 08-05-2010 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje1978
Nee, dat is niet echt het soort van houder dat ik bedoel.
Dan gebruik je het ding namelijk nog steeds echt als een laptop. In de auto moet ie echt als tablet fungeren!

Zie: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-IB6LUZNA.jpg of de rest van dit album: http://www.mijnalbum.nl/Album=ZYX7DZAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Laatst online: 12-09 18:52

jasjenl

Liab A Tymo

Die HP TM2 leek me op zich wel een interessant apparaat, maar nu las ik in deze review dit:
Update, February 2010: HP now offers a lower-spec CPU, the 1.3GHz Intel Pentium SU4100. We don't recommend this CPU as it's significantly slower than the Core 2 Duo 1.3GHz SU7300.
En zo te zien zijn alle TM2's die momenteel via de webshops te koop worden aangeboden de uitvoering me de mindere CPU. Zou dit het apparaat nu daadwerkelijk minder bruikbaar maken als je 'm voornamelijk voor dingen als tekst notities maken wilt gebruiken? Of zou het vooral een issue zijn als je zwaardere dingen (HD video, heftige fotobewerking e.d.) gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netman
De SU7300 is inderdaad sneller dan de SU4100.

In deze lijst:
http://www.notebookcheck....Benchmarklist.2436.0.html

staat de SU7300 op plaats 182 en de SU4100 op plaats 184 . Geen al te groot verschil dus. Ik vraag me af of je het verschil in de praktijk echt zult merken.

Het zijn beide energie zuinige uitvoeringen (CULV) en geen snelheidsmonsters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Ik wilde eigenlijk een HP TM2 nemen, maar ik vraag me af of deze het prijsverschil wel waard is tov de Acer en PB. De HP is ook nog eens groter en zwaarder....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 14:25

Sick Nick

Drop the top!

Gebruik nu een tijdje een Asus T91MT, bevalt beter dan ik had verwacht. Schrijven met palm-rejection werkt met wat nieuwe software (van de T101MT erop) erg goed, tijdens vergaderingen kan ik sneller notities maken dan collega's met pen en papier plus meteen ordenen en daarna direct doormailen. De tekstherkenning werkt ook veel beter dan ik had verwacht, zowel nederlands als engels. Het feit dat ie compleet passief gekoeld is en een SSD heeft is ook fijn, schokbestendig en compleet stil. Beter dan een loeiende fan tijdens een gesprek :P

Maar ook voor gewoon prive gebruik (toch waar ik m hoofdzakelijk voor heb) bevalt het erg goed, de batterij gaat ook ruim 5 uur mee. Browsen in de tablet-mode gaat prima en soepel, zowel het scrollen als het pinch-zoomen. Gestures voor pagina vooruit/achter en nog 6 andere (compleet instelbaar) met de standaard software maken het heerlijk om te navigeren. Wil je meer gestures is daar ook wat voor, dan kan je combinaties gebruiken. De multi touch ondersteuning van windows 7 home premium werkt behoorlijk goed.

De GMA500 chipset is grafisch helemaal niks maar doet wel DXVA videoversnelling dus al m'n 1080p rips op de mediacenter speelt hij via wlan zonder problemen af :D Ook zaken als youtube HD spelen prima met de nieuwste flash, silverlight doet het ook prima. Dus lekker onderuitgezakt een filmpje kijken gaat top.

Het ding weegt nog geen kilo en is erg compact, makkelijk mee te nemen en ook in 1 hand vast te houden in tablet mode. Al met al voor het geld een mooie compleet pakket (heb er zelf iets meer dan 400 voor betaald). Zolang je maar geen flitsend snelle prestaties verwacht, het blijft een atom 1.33ghz met 1gb ram, wel met een SSD maar weer geen high-end model natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 13:13
Met betrekking tot de HP tablets: ik blijf er vandaan. Ik heb nu al zoveel gezeik op het internet gezien en het nu zelf meegemaakt, gecombineerd met het gerucht dat HP nog steeds dezelfde, inferieure productietechniek handhaafd, dat ik de komende tijd er echt niet meer aan ga. Ik ga eventjes rustig achterover zitten en kijken wat de toekomst brengt...

Bunny scientific facts: Bunnies can't assimilate. BUT THEY CAN DANCE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje1978
Hoi Nick,

Bedankt voor je toelichting over de T91MT

Nu zag ik, dat de T101MT waarschijnlijk ook binnen enkele dagen in Nederland leverbaar gaat worden. Wat ik me nog afvroeg (je weet dit vast wel aangezien je de T101MT software ook draait): is er ook een gemakkelijke manier om de brightness van het scherm in te stellen? En dan bedoel ik een manier zonder het toetsenbord te gebruiken. Op mijn huidige R2H is dit namelijk behoorlijk gemakkelijk via een on screen tool. Zo kan ik in de auto in een handomdraai de brightness aanpassen en zo voorkomen, dat het licht veel te fel is als ik 's avonds rijd.

Ook de grafische chip ben ik wel benieuwd naar. Je hoort wel meer klachten over dit soort toestellen met een Atom processor en een GMA500 chipset. Maar ik begrijp, dat youtube filmpjes (ook HD) gewoon soepel lopen. (Met mijn R2H lukt het me namelijk niet (ook niet via bedraad netwerk) om soepel een filmpje van internet af te spelen, dus dat moet haast wel aan de grafische kaart liggen!
Verder ben ik van plan mediacenter opnames op mijn tablet/convertible te zetten, zodat ik ze ergens anders kan bekijken. Zou dit apparaatje nog wel een full HD opname kunnen afspelen of krijg ik dan ook problemen?

Is de tekstherkenning trouwens alleen van toepassing op hand geschreven zaken? Of ook op het on screen toetsenbord (woordaanvulling) en spraakherkenning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Standaard staat er geen on-screen tooltje op die de brightness kan regelen. Maar gelukkig zijn er een aantal actieve gebruikers die daar een oplossing voor hebben gemaakt!

http://labs.karpanen.fi/tfsoft/tablettools.shtml

Afbeeldingslocatie: http://labs.karpanen.fi/tfsoft/screenshots/sc_panel.jpg

Volume, Brightness, Rotatie van het scherm, batterij-status en de 3 standaard windows stroomprofielen (die 3 batterij icoontjes bovenaan). Vrij simpel te koppelen aan de TouchHome key op het apparaat, normaal start die de TouchGate software maar daar heb je echt helemaal niks aan. Kwestie van het programma in de map van TouchGate zetten en de exe hernoemen naar TouchGate.exe :P Dan kan je met 1 druk op de knop in de rand van het scherm de software oproepen en on-screen de boel aanpassen :) Werkt op zowel de T91MT als de T101MT.

Grafisch is de GMA500 ook absoluut niet sterk, gamen en 3d kan je echt vergeten. Microsoft surface globe bijvoorbeeld, hele mooie software maar totaal onwerkbaar op de T91MT. h264 video versnelling doet ie echter wel! 1080p MKV files afspelen is dan ook geen probleem op de T91MT, tot aan ongeveer 25 Mbit speelt ie soepel af. Zoeken in films duurt wel langer maar zodra ie speelt hapert er niks, geen gedropte frames, geen audio die scheef loopt, etc. Let wel, in de T101MT zit dus geen GMA500 maar een GMA3150 net als in de meeste netbooks (door de Nxxx atom ipv een Zxxx atom). Die heeft dus geen HD versnelling en zal het dus NIET kunnen.

De tekstherkenning is alleen met hand-geschreven stukken ja. Als je in windows journal notitites maakt (wat ik gebruik) kan je achteraf de boel laten omzetten of aparte stukken. Wil je gewoon wat korte tekst invoeren kan je de touch-input van windows gebruiken, die herkent per woord/zin afhankelijk van je schrijfsnelheid en instellingen. Werkt niet als woordaanvulling/foutherkenning op het touch-keyboard, spraak zit er ook niet in.

De T101MT schijnt wel wat brakker te zijn qua scherm overigens, plus daar staat Windows 7 Starter op. Dan heb je dus niet de (multi)touch functies die in Windows 7 Home Premium en hoger zitten ingebakken. Je kan niet pinch-zoomen, niet de standaard tekst-herkenning (je krijgt een of ander asus tooltje als vervanging), niet soepel scrollen in alle programma's, etc, etc. Beetje een kreupele uitvoering met de starter erop, je moet die dus eigenlijk wel upgraden om het werkbaar te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje1978
Cool! Dat tooltje is sowieso wel iets wat ik (en ik denk meerdere tablet gebruikers) prima kan gebruiken!

Wat raar, dat ze met de T101MT zo'n stap terug gedaan hebben met die grafische chipset! Ik heb eens wat gegoogled en inderdaad dat ziet er behoorlijk teleurstellend uit! Dan zou ik met zo'n T101MT in vele opzichten vooruitgaan ten opzichte van de R2H, als ik eens een keer een HD filmpje van Youtube of een opgenomen programma in HD wil afspelen zit ik weer tegen hetzelfde schokkerige beeld aan te kijken als wat ik nu zie op de R2H als ik iets van Youtube afspeel! :(

Wat dat betreft is de Acer 1825 PTZ dan weer een stuk beter! Maar dat ding weegt 1,7 kg en is nogal lomp voor in de auto. (Toch wacht ik nog steeds met smart op de toevoeging van Maroej om te zien wat hij/zij van het apparaat vindt!)

Dat de T101MT standaard met Windows 7 starter komt maakt niet zo veel uit. Ik heb een MSDN subscriptions account en kan er zo even Ultimate op gooien. Het is alleen wat meer werk.
Maar goed...aangezien ik HD afspelen kan vergeten op de T101MT is het apparaat eigenlijk al een beetje afgedaan. Jammer hoor! De T91MT heeft dan weer te weinig harde schijf ruimte wat mij betreft.

Dus dan blijven de Acer 1825PTZ/PB Butterfly en de Hanvon B10 over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

De 3150 is grafisch gezien wel beter voor simpele games enzo (ongeveer 3 keer zo snel als de 500) maar geen HD-video versnelling. De 500 is dan ook feitelijk gezien geen intel chipset maar een PowerVR chip met een intel labeltje. Puur ontworpen voor video afspelen. Maar goed, beide stellen vergeleken met een ion2 dan weer helemaal niks voor :P

Je kan de T91MT overigens met 2 SD kaarten uitbreiden als je meer opslagruimte wilt. 2 keer 32GB erin en je zit tegen de 100 GB aan opslagruimte. De standaard 32GB SSD is voor mij meer dan genoeg aangezien ik er geen muziek of films op opsla, alles via het netwerk thuis. Daar gebruik ik m ook voor 90% van de tijd. De rest is op kantoor voor presentaties of notities, daar staat het geluid zelfs helemaal uit natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi allemaal,

ik ben zoals velen aan het wachten op de hp tm2,

Nu heb ik een gerucht gehoord dat ie alleen maar bij hp store in store leverbaar is/wordt?
en niet bij de gewone winkel.....

Is dit waar??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje1978
Bij Mediamarkt in Zwolle hadden ze laatst een HP reclame hoekje met daarbij ook gewoon reclame voor de TM2. Het apparaat zelf was in geen velden of wegen te bekennen helaas!

Maroei o Maroei? Waar ben je? Hoe bevalt de Acer?

Vandaag weer via één of andere Chinese site begrepen, dat de Hanvon B10 op 18 mei in China verkrijgbaar gaat zijn. Dat is dus net iets eerder dan de laatste week van mei. Hopen dat ie dan ook snel in Europa leverbaar wordt!
Alleen hopen, dat ie niet alleen in Duitsland verkrijgbaar wordt, want volgens mij is er dan nog behoorlijk veel Duits aan het apparaat! Zie daarvoor bijvoorbeeld: http://hanvon-deutschland.de/html/touchpad.html

[ Voor 58% gewijzigd door Plantje1978 op 11-05-2010 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaas-schaaf
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-06 18:14

kaas-schaaf

Beunhaas

Ik ben al een tijdje aan het zoeken, en ondanks dat de tm2 nog niet echt leverbaar is (heeft iemand hem al binnen die hem in Nederland heeft besteld :? ), zie ik zo nu en dan de hp tm2-200ed al verschijnen:
http://www.centralpoint.n...touc-art-wn872ea%2523abh/
http://www.obcs.nl/go.php...art=HP%20WN872EA%23ABH%0D

Iemand al meer van gehoord? Mijn hoop is dat bij de introductie van een nieuwe, de oude goed beschikbaar komt en in prijs daalt. De su4100 is meer dan genoeg voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gaat mijn HP 2730p tablet met 3G modem weg doen.
Tis echt een perfecte tablet maar de laatste tijd gebruik ik hem niet zo veel meer als ik deed en dat is gewoon zonde. eigenlijk teveel functionaliteit waarvoor ik hem nu gebruik.
eigenlijk gebruikt als dure media player en om mee te tekenen. dure wacom:P
ben wel verbaasd hoe soepel hij werkt met windows 7 en 3g via kpn gaat echt bloedsnel.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2010 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesren
Nou even een update, had tijdje terug een TM2 1090ed besteld bij takeitnow. Toen stond er een verwachte levertijd van 1e week mei (4 mei om precies te zijn). Echter is nu de levering uitgesteld voor 2 tot 3 weken (ze hopen nu eind mei). Nu ik ook de berichten van een tm2 200ed lees ga ik er sterk aan twijfelen om mijn order maar te annuleren. Voor hetzelfde geld wordt de tm2 1090ed helemaal niet geleverd :|

Moet zeggen dat ik er wel beetje moe van word, zo lang wachten op een laptop die al maanden uit is in de VS :s

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste