Metal Gear Solid 3: Snake Eater

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 2.209 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:04
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
net uitgespeeld, wat een masterlijke game _/-\o_

hoewel ik het verhaal op een gegeven moment ietwat minder vond is het zeker game van het jaar voor mij. qua verhaal blijf ik mgs 1 het best vinden, maar qua choreografie en cinemagrafie is snake eater duidelijk het best van allemaal

gruwelijk goede game, dr is eigenlijk maar 1 woord voor

topper! _/-\o_

nou maar hopen op een mgs4, al hoop ik dat er dan wel een ander verhaal in komt, steeds maar weer een nieuwe metal gear slopen kan op den duur te saai worden ;)

pfft...heb de titel "crocodile" gekregen...wa mok daar nou mee :P
naja toch nog 206 humans gekilled 8)

ga em zeker nog een keertje spelen en gewoon iedereen killen die ik tegenkom :D

maar nu eerst gran turismo 4 :*)

[ Voor 18% gewijzigd door bolleh op 08-03-2005 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik al eerder zei, vind ik de PAL MGS3 box art niet slecht maar ook niet echt super.
Dus heb ik zelf maar iets gemaakt. Jullie mogen em ook gebruiken als je dat wil. :) Bij de
print opties in photoshop wel ff zwarte border van 2 points gebruiken zodat je kan zien waar
je exact moet gaan snijden/knippen. Ik kan btw printen op photopaper aanbevelen, want dat
geeft toch wel t mooiste resultaat.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hkonings/Knot3DMGS3boxartSmall.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2005 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Nou, ik denk dat ik niet ver meer van het einde afzit, maar als dit niet beter wordt, is dit de slechtse MGS in mijn ogen. ;(

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:24

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Waar zit je nu dan? Het spelen van MGS3 heeft mijn MGS verslaving weer aangewakkerd. Ik ben nu weer lekker met MGS1 bezig :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Bor_de_Wollef schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 23:17:
Waar zit je nu dan? Het spelen van MGS3 heeft mijn MGS verslaving weer aangewakkerd. Ik ben nu weer lekker met MGS1 bezig :)
spoiler:
Ik ben nu net met EVA gevlucht. Nu zitten al die idioten achter mij aan. Maar die bitchekop wil niet echt meewerken. Volgin is dood als het goed is. Hij werd aardig gefrituurd iig. Ik denk dat je dan nu wel weet waar ik zit.

Bij die achtervolging, het enige wat ik zag waren een paar schimmige vlekken die dan die motormafkezen moesten voorstellen.Daarnaast mag je nog eens gokken waar je ongeveer zit.

Die eerste versie van Volgin, waar Ocelot staat toe te kijken, vond ik echt te dull voor woorden eerlijk gezegd.

Misschien ben ik wel wat te verwend door RE4. Ik had beter eerst MGS3 kunnen doen, daarna pas RE4.

Maar goed, ik ben nog niet klaar.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
GolbeZeromus schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 23:42:
[...]

spoiler:
Ik ben nu net met EVA gevlucht. Nu zitten al die idioten achter mij aan. Maar die bitchekop wil niet echt meewerken. Volgin is dood als het goed is. Hij werd aardig gefrituurd iig. Ik denk dat je dan nu wel weet waar ik zit.

Bij die achtervolging, het enige wat ik zag waren een paar schimmige vlekken die dan die motormafkezen moesten voorstellen.Daarnaast mag je nog eens gokken waar je ongeveer zit.

Die eerste versie van Volgin, waar Ocelot staat toe te kijken, vond ik echt te dull voor woorden eerlijk gezegd.

Misschien ben ik wel wat te verwend door RE4. Ik had beter eerst MGS3 kunnen doen, daarna pas RE4.

Maar goed, ik ben nog niet klaar.
je had hem meteen op hard moeten doen (/dat krijg je ervan als je je spellen op easy speelt.)
Ik moest laats een vriend helpen met het gevecht tegen die ene met GEN op zijn 'helm', ik wtf? hoe kom je aan zoveel kogels? en het gevecht stelde geen ene flikker voor, je hoefde alleen te richten en te schieten, niks verstoppen, schuilen, wegrennen, terugschieten, aanvallen plannen, etc etc.

Op hard is het stukken leuker, en je beleeft meer plezier eraan.

[ Voor 20% gewijzigd door Faust op 08-03-2005 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
overigens herinner ik me nu dat ik een hele leuke kill had vanavond, was richting het einde door de jungle toen ze achter je aan zat, zat gehurkt met sniper rifle, hoorde 2 gozers achter me, draai me om, schiet en ik schoot dus 2 enemies tegelijk door het hoofd :D omdat ze dus achter elkaar liepen :D

das pas efficient te werk gaan 8)

mooiste blijft natuurlijk het mes op de keel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyPeRSTiLe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 10:08
spoiler:
Iemand al die nachtmerrie van Snake gehad? Hij was gewel(da)dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

HyPeRSTiLe schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 02:16:
spoiler:
Iemand al die nachtmerrie van Snake gehad? Hij was gewel(da)dig!
Je bedoelt die mini game? Bij mij begonnen zo opeens 2 save games daarmee. Ik kon er ook niet uitkomen :( Zodra je het "gehaald had" liep de game vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 15:12
nog een leuk geintje:

Als je in dat cure menu zit, en je hebt alles gecured, dan kun je hem ronddraaien. Moet je even doen, en dan weer terug het spel in.
Dan begint snake te kotsen :+

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Faust schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 23:50:
[...]

je had hem meteen op hard moeten doen (/dat krijg je ervan als je je spellen op easy speelt.)
Ik moest laats een vriend helpen met het gevecht tegen die ene met GEN op zijn 'helm', ik wtf? hoe kom je aan zoveel kogels? en het gevecht stelde geen ene flikker voor, je hoefde alleen te richten en te schieten, niks verstoppen, schuilen, wegrennen, terugschieten, aanvallen plannen, etc etc.

Op hard is het stukken leuker, en je beleeft meer plezier eraan.
Misschien dat dull de verkeerde woordkeuze is. Ik bedoelde eigenlijk verschrikkelijk irritant. Tevens speel ik op Normal. Dat moet wel als je 2 eerdere MGS delen al kunt dromen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Is het op enigerlei wijze mogelijk de in MGS3 met de camera genomen foto's te bekijken op je PC? Heb er 1 overgeheveld naar m'n PC maar het lijkt erop dat het geen standaard formaat is (jpg etc)?

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

MGSNK schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 10:31:
nog een leuk geintje:

Als je in dat cure menu zit, en je hebt alles gecured, dan kun je hem ronddraaien. Moet je even doen, en dan weer terug het spel in.
Dan begint snake te kotsen :+
spoiler:
Dat klopt, dat is een manier om later uit de cel te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
ik vond het wel stoer om eva te laten kotsen. Ik had er foto's van genomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:39

NoTimeRemains

I know

Dat kosten kan je gebruiken als je 'rotten food' gegeten hebt...

Ook leuk:
Blaas de eet en gun voorraden op! Soldaten zullen dan klagen dat ze honger hebben. En dan ff wat rotten of giftig eten gooien! Levert leuke taferelen op! :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 22:01

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Echt... heerlijke game weer..

spoiler:
Ik heb net The Fear en The End verslagen. The fear vind ik zelf een beetje flauw, maar dat kwam waarschijnlijk omdat ik de heat-vision-goggles had en heb gebruikt. The End vind ik wel erg goed.. Ik had wel een beetje mazzel maar goed. Super dat rondsneaken en rustig zoeken, kijken, luisteren totdat je hem ziet of hoort.... en dan knallen maar :) Op naar The Fury, The Sorrow en The Joy ;)

Ook de details en gehint naar MG 1/2 en MGS1/2.. heerlijk :)

[ Voor 5% gewijzigd door Creepy op 10-03-2005 22:58 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Die codec convo intro van Snake vs Monkeys is ook humor. In het eerste SvsM level overigens 15 minuten gezocht naar de laatste monkey *schaam* Minutieus geluisterd met de directional mic en af en toe hoorde ik wat...maar ik zag dat kreng maar niet. Afijn nog 3x in de rondte gelopen, zit die rot aap
spoiler:
hoog in de boom
mij uit te lachen :D
Creepy schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 22:56:
spoiler:
Op naar The Fury, The Sorrow en The Joy ;)
Vergeet The Ladder niet :P

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

D³ schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 23:05:

[...]
Vergeet The Ladder niet :P
:D

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bolleh schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 19:55:
pfft...heb de titel "crocodile" gekregen...wa mok daar nou mee :P
naja toch nog 206 humans gekilled 8)

ga em zeker nog een keertje spelen en gewoon iedereen killen die ik tegenkom :D
Ik kreeg ook Crocodile...met 121 enemies killed en 46 continues. Maarruh...iedereen killen die je tegenkomt? Je weet toch wel dat de hoogste ratings bij elke MG voortkomen als je GEEN enemies killed :P Dat ga ik zo proberen...geen kills, geen alert. MGS2 op European Extreme tenslotte ook gelukt, dus hoe moeilijk kan het zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-09 18:31
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 23:03:
[...]

MGS2 op European Extreme tenslotte ook gelukt, dus hoe moeilijk kan het zijn :?
Hoe lang heb je daar over gedaan, ik heb het ook geprobeerd, maar toch opgegeven, want ik wou toch nog wel andere spellen spelen ipv 24/7 MGS2 op EE. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 23:03:
MGS2 op European Extreme tenslotte ook gelukt, dus hoe moeilijk kan het zijn :?
MGS3 op EE is (tot nu toe) niet echt moeilijk, ben nu bij The End aangekomen zonder veel problemen. Bossfights zijn een eitje, alleen het sneaken tussendoor verpruts ik nogal eens :P Hoop uiteindelijk op een FOXHOUND ranking uit te komen. Als ik zin heb om door te spelen tenminste, fut is er een beetje uit en GT4 lonkt.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
D³ schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 23:31:
[...]
MGS3 op EE is (tot nu toe) niet echt moeilijk, ben nu bij The End aangekomen zonder veel problemen. Bossfights zijn een eitje, alleen het sneaken tussendoor verpruts ik nogal eens :P Hoop uiteindelijk op een FOXHOUND ranking uit te komen. Als ik zin heb om door te spelen tenminste, fut is er een beetje uit en GT4 lonkt.
Ik ben hem nu ter oefening opnieuw aan het spelen en ben in een klein uurtje tot en met The Pain gekomen. Tot nu toe, en per ongeluk, één soldaat gedood :'( och erme! Ook The Pain kun je winnen zonder dat het als kill telt, door z'n stamina te drownen ipv life. Iemand trouwens al eens in de Demo Theatre (oid) gekeken?
spoiler:
Zit een filmpje bij, die bij mij nog greyed out is "The End dies of Old Age" :D waarschijnlijk krijg je die als die bossfight te lang duurt ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyPeRSTiLe
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 01:02:
[...]

spoiler:
Zit een filmpje bij, die bij mij nog greyed out is "The End dies of Old Age" :D waarschijnlijk krijg je die als die bossfight te lang duurt ofzo :D
spoiler:
Save je game tijdens het gevecht met The End , laad hem vervolgens een week later weer, of verander de datum van je ps2 een week naar voren.
Je zal dat filmpje krijgen.

Of als je telang door je scope kijkt (of binnen een week opnieuw laad) zal die kerel je vanachter besluipen en gevangennemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
HyPeRSTiLe schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 01:17:
[...]

spoiler:
Save je game tijdens het gevecht met The End , laad hem vervolgens een week later weer, of verander de datum van je ps2 een week naar voren.

Of als je telang door je scope kijkt (of binnen een week opnieuw laad) zal die kerel je vanachter besluipen en gevangennemen.
Hoe flauw :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannies
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-06 18:29

Dannies

Urashima Keitaro

HyPeRSTiLe schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 01:17:
[...]

spoiler:

spoiler:
Hij blijft het makkelijkst te verslaan door hem neer te knallen wanneer je voor het eerst uit het water komt, bij die zwevende bewakers. Daar bij het haventje zit ie te slapen in een rolstoel, totdat ie naar binnen wordt gereden door een bewaker. Pak je sniper en klaar...

-- Microsoft Certified Professional --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Laatst online: 12-09 15:08

JohnD

Bernd

ja maar dat telt als kill... en dat wil je niet.

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyMGS
  • Laatst online: 15-09 19:36
spoiler:
ik zit op dit moment bij die bossfight, iemand nog tips??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
stimpy-NL schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 12:55:
spoiler:
ik zit op dit moment bij die bossfight, iemand nog tips??
spoiler:
Gebruik de directional mic om je te orienteren waar ie zit, als je niks hoort moet je naar een ander gebied. Ga niet zo maar rondrennen want dat overleef je niet. Soms weerkaatst de zon ook in zijn vizier, let daar op! Verder is het vrij recht-toe-recht-aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Zit een beetje te dubben of ik The End zal skippen met die save truuk, of spelen zodat ik de Mosin Nagant krijg, die is namelijk weer handig tegen The Fury en The Boss. Maar als ik hem skip mag ik me zelf eigenlijk geen Foxhound noemen natuurlijk :P

Het hele gebied onderaan de berg, rondom The End etc is overigens 1 van de mooiste videogame gebieden ooit. Geweldig wat ze uit de PS2 weten te trekken en vooral in combinatie met de prachtige art direction. Schitterend!

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
D³ schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 16:20:
Zit een beetje te dubben of ik The End zal skippen met die save truuk, of spelen zodat ik de Mosin Nagant krijg, die is namelijk weer handig tegen The Fury en The Boss. Maar als ik hem skip mag ik me zelf eigenlijk geen Foxhound noemen natuurlijk :P

Het hele gebied onderaan de berg, rondom The End etc is overigens 1 van de mooiste videogame gebieden ooit. Geweldig wat ze uit de PS2 weten te trekken en vooral in combinatie met de prachtige art direction. Schitterend!
Mosin Nagant :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:39

NoTimeRemains

I know

^^sniper gun met tranq functie...alleen rete zware gun 5.7 kg dacht ik^^
D³ schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 16:20:

nou ja ik heb tot nu toe alle bosses met de tranq gun neergehaald :) leuke extra's btw ... zit net na de fury. is ook moeilijk vooral the fear! (lizard boy :P)

[ Voor 85% gewijzigd door NoTimeRemains op 16-03-2005 16:52 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Mosin Nagant is de gun van The End, idd een tranquilizer sniper rifle (krijg je door een stamina kill). Heb The End net verslagen op European Extreme, mooi als je daarna de ladder opklimt en de a capella versie van Snake Eater komt er langzaam in. Top :Y)

[ Voor 8% gewijzigd door Dyxtra op 16-03-2005 21:29 ]

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt het dat de wapens wat traag reageren
als ik op vierkantje druk moet ik soms meerdere keren drukken voordat die
oetlul begnt te schieten
ps is een nieuwe controller? klopt het dat het schieten wat traag gaat,
dit is vrij eritant bij the end
ik ben altijd te laat met schieten op deze manier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyPeRSTiLe
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 14:31:
[...]

spoiler:
Gebruik de directional mic om je te orienteren waar ie zit, als je niks hoort moet je naar een ander gebied. Ga niet zo maar rondrennen want dat overleef je niet. Soms weerkaatst de zon ook in zijn vizier, let daar op! Verder is het vrij recht-toe-recht-aan
spoiler:
Doe wat MrRudi zegt, maar als je weet waar The End zit dan sluip je op hem af, de plekken waar hij zit zijn meestal plekken die ook bereikbaar zijn jou. Op je map staan trouwens mogelijke plekken waar hij zou kunnen zitten, sluip daarheen. Doe een hold-up (3 keer achter elkaar voor een leuke bonus) en schiet hem dan voor zijn knars. Als ie wegrent doe je je thermal goggles aan en dan kun je zijn voetsporen zien naar de volgende sluipplaats.
Als je hem van afstand schiet zorg ervoor dat je hem in ieder geval 3 keer achter elkaar raakt (dit werkt bij elke boss).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

* Creepy heeft een nominatie voor meest irritante bossfight.

spoiler:
Volgin bovenop de Shagohod. Opzich niet moeilijk maar wel erg irritant om te raken...

En nog iets waar ik me nu aan begin te irriteren is het cure'en tijdens een bossfight. Dit haalt de snelheid er wat uit... Ik kan er natuurlijk ook voor zorgen dat ik niet geraakt wordt.. ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Creepy op 18-03-2005 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:57

Polycom

Poes van goud

Creepy schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 16:35:

spoiler:
Volgin bovenop de Shagohod. Opzich niet moeilijk maar wel erg irritant om te raken...

En nog iets waar ik me nu aan begin te irriteren is het cure'en tijdens een bossfight. Dit haalt de snelheid er wat uit... Ik kan er natuurlijk ook voor zorgen dat ik niet geraakt wordt.. ;)
spoiler:
hehe eitje, gewoon je sniper pakken.. richten voor de tank en knallen maar.
Of je gaat achter zo'n gun zitten de er staan

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Creepy schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 16:35:

spoiler:

spoiler:
Alle bossfights zijn erg simpel...alleen The Fury heb ik moeite mee als ik hem non-lethal wil pakken, met de M22. Volgin is doodsimpel, wachten tot ie achter EVA aangaat, RPG-7 op de grinder, dan staat ie stil, Mosin Nagant in zijn voorhoofd. Dan komt ie op jou af, even onder de Shagohod op en neer lopen totdat EVA een granaat gooit en ie weer achter haar aan gaat. Herhaal, en klaar.

Net voor de tweede keer uitgespeeld, met per ongeluk 1 kill en nog veel te veel alerts. Nog even oefenen voor de Fox Hound ranking dus :)

Ik weet niet of iedereen dit al eens geprobeerd heeft trouwens, maar als je van lachen houdt is het wel een aanrader: Als je een Box hebt (welke maakt niet uit), activeer deze en bel Sigint. Waarschijnlijk het leukste codec gesprek ooit. (als het niet meteen lukt, paar keer doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Ahh heerlijk, zojuist
spoiler:
Volgin verslagen (stamina) op EE. Coole battle met al dat CQC. Vooral het eerste gedeelte van het gevecht is brute ownage, hij kan er geen schot tussen krijgen en wordt als een mietje heen en weer en op de grond gesmakt >:) Commentaar van Ocelot als je zo bezig bent is ook leuk: "nice" etc :Y)

MGS3 is inmiddels wel m'n favoriete MGS geworden!

//edit
spoiler:
kwam trouwens na het saven in de cel in die droom mini-game terecht, wtf zeg :P

[ Voor 23% gewijzigd door Dyxtra op 18-03-2005 21:37 ]

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
Nog een leuke tip trouwens voor als
spoiler:
je in de cel zit: Gooi het eten dat in je cel gegooid wordt tot drie keer toe terug naar de guard door het gat in de deur. Je krijgt dan een bonus filmpje met onze grote vriend Johnny Sasaki. Ook een van de leukste scenes in 't hele spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

FOXHOUND ranking binnen, huzzah!

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mgs3_foxhound.jpg

spoiler:
The Boss is (muv The Sorrow) verreweg de makkelijkste baas, volkomen pushover icm de Mosin Nagant.

Nu ga ik denk ik maar m'n no alert/no kill frustraties uitleven op wat nietsvermoedende soldiers >:)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
D³ schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 13:56:
FOXHOUND ranking binnen, huzzah!

[afbeelding]

spoiler:
The Boss is (muv The Sorrow) verreweg de makkelijkste baas, volkomen pushover icm de Mosin Nagant.

Nu ga ik denk ik maar m'n no alert/no kill frustraties uitleven op wat nietsvermoedende soldiers >:)
Gefeliciteerd!! Ik begin er binnenkort ook aan, maar eerst even in een niveautje lager er doorheen jagen zonder iemand te doden, ter oefening. Heb je hiervoor trouwens alle bewakers wel neergehaald met CQC en of de MK22 of heb je ze allemaal (zoveel mogelijk) gewoon ontweken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 17:25:
Gefeliciteerd!! Ik begin er binnenkort ook aan, maar eerst even in een niveautje lager er doorheen jagen zonder iemand te doden, ter oefening. Heb je hiervoor trouwens alle bewakers wel neergehaald met CQC en of de MK22 of heb je ze allemaal (zoveel mogelijk) gewoon ontweken?
Dank je :) Combinatie van uitschakelen en ontwijken, afhankelijk van de situatie. De ene keer is het mogelijk gewoon op volle snelheid achter ze langs lopen zonder dat ze iets doorhebben, of anders met goed gebruik van de camouflage voorbij kruipen. Een andere keer is een MK22 schot in het hoofd de beste oplossing als bijv. een guard echt in de weg staat. CQC heb ik niet veel gebruikt, omdat ik het hele CQC gebeuren pas bij het Volgin gevecht goed door kreeg en ik het daarvoor nog wel eens verprutste (per ongeluk los laten bijv.).

Als ik het nu opnieuw zou doen zou ik zeker meer CQC gebruiken en vooral de move waar je de vijand rap op de grond smakt (al rennend naar de vijand O ingedrukt houden). Een simpele, snelle en efficiënte methode om iemand uit te schakelen.

Overigens had ik aan het eind 5 MK22 suppressors over, dus daarop hoef je niet echt te besparen, MK22 ammo is er ook genoeg.

Succes met je poging!

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
D³ schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 18:59:
[...]

Overigens had ik aan het eind 5 MK22 suppressors over, dus daarop hoef je niet echt te besparen, MK22 ammo is er ook genoeg.

Succes met je poging!
Je moet alleen even weten waar je ze kan vinden :) mijn vorige potje heb ik uitgespeeld met maar 1 kill, maar op de eerste suppressor na heb ik er geen meer gehad :) Dus alles met CQC gedaan, wel een vereiste dat je de Spirit Camo hebt als je dat op snelheid wil doen, zodat de bewakers je voetstappen niet horen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 19:10:
Je moet alleen even weten waar je ze kan vinden :) mijn vorige potje heb ik uitgespeeld met maar 1 kill, maar op de eerste suppressor na heb ik er geen meer gehad :) Dus alles met CQC gedaan, wel een vereiste dat je de Spirit Camo hebt als je dat op snelheid wil doen, zodat de bewakers je voetstappen niet horen...
Je moet onderweg wel suppressors oppikken ja :P Als je guards van achteren CQC-ed kun je gewoon ook zonder spirit naar ze toe rennen, als ze zich al omdraaien doen ze eerst ! alvorens er een alert komt, en tegen die tijd ben jij al met ze klaar :Y)

//edit 3 suppressors uit mn hoofd:

Warehouse (met die deur waarvan je een key van Granin krijgt) - op een stapel kisten
Buiten Graniny Gorki Lab - helemaal rechts aan de buitenkant van het electrische hek
Groznyj Grad East Wing - begane verdieping, achter de 'eerste' deur waar je niet zelf doorheen kunt (even achter een guard aanlopen of met vermomming)

[ Voor 23% gewijzigd door Dyxtra op 19-03-2005 19:27 ]

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Ik ben opnieuw begonnen op Very Easy. Hier ga ik even lekker mijn frustratie van de Normal run op uiten.

Maar dat CQC maakt het eigenlijk een stuk leuker :D Je kan die mannetjes ook ondervragen. Wist ik totaal niet. Soms hebben ze nog iets nuttigs te vertellen ook. Je kan bijv. ook Alert Cancellation frequencies krijgen. Deze werken maar 1 keer, daarna hebben de "slechte" een andere code. Wat ze ook weggeven zijn die radio frequencies. Gewoon muziek luisteren dus. Dat schijnt nog healend te werken ook. Als laatste geven ze ook nog Fire Support frequencies. Wanneer je dit kunt activeren ben ik nog niet achter.

Als ze niets meer te vertellen hebben, snijd ik hun strot door })

[ Voor 9% gewijzigd door GZ op 21-03-2005 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Ik ga de game denk ik ook opnieuw doen op extreme.. ik wil ook graag alle leuke dingen doen (codes van guards, leuke gesprekken, geheime filmpjes) Welke dingen moet ik echt doen en zijn echt de moeite waard ipv dat ik er meteen voorbij ren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

GolbeZeromus schreef op maandag 21 maart 2005 @ 11:21:
Maar dat CQC maakt het eigenlijk een stuk leuker :D
CQC kickt ass! Je legt met gemak een heel alert team neer van 5 man ofzo in een paar seconden met die CQC slam, een heel verschil met toen ik de game voor het eerst speelde :D Die fire support heb ik ook nog niet in actie gezien overigens.

Ben nu bezig met een run waarin ik het volgende wil halen:

*EZ Gun (alle 47 planten & dieren verzamelen)
*Stealth camouflage (64 Kerotan frogs vinden)
*Infinity Face Paint (2 maal een Tschuchinoko (ofzo) vangen)
*Spirit camo (The Sorrow aanraken)

Als ik al die items heb ben ik een redelijke über soldaat. Heb ik wel verdiend na m'n Foxhound run dacht ik zo :Y) Aan het planten en dieren verzamelen beleef ik meer plezier dan ik had verwacht, dacht dat het vervelend zou zijn maar het is best leuk. Kwam er achter dat als je een glowcap paddestoel eet je batterij weer is opgeladen, heel logisch :P PARA-MEDIC met haar verhaaltjes over dieren die je hebt gevangen is ook een aardige touch.
Pu_Dy schreef op maandag 21 maart 2005 @ 18:06:
Ik ga de game denk ik ook opnieuw doen op extreme.. ik wil ook graag alle leuke dingen doen (codes van guards, leuke gesprekken, geheime filmpjes) Welke dingen moet ik echt doen en zijn echt de moeite waard ipv dat ik er meteen voorbij ren.
Je game saven in de cel, dan stoppen en weer laden is de moeite waard. Bel na dat avontuur SIGINT ook even op :D

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
D³ schreef op maandag 21 maart 2005 @ 19:00:
[...]
CQC kickt ass! Je legt met gemak een heel alert team neer van 5 man ofzo in een paar seconden met die CQC slam, een heel verschil met toen ik de game voor het eerst speelde :D Die fire support heb ik ook nog niet in actie gezien overigens.

Ben nu bezig met een run waarin ik het volgende wil halen:

*EZ Gun (alle 47 planten & dieren verzamelen)
*Stealth camouflage (64 Kerotan frogs vinden)
*Infinity Face Paint (2 maal een Tschuchinoko (ofzo) vangen)
*Spirit camo (The Sorrow aanraken)

Als ik al die items heb ben ik een redelijke über soldaat. Heb ik wel verdiend na m'n Foxhound run dacht ik zo :Y) Aan het planten en dieren verzamelen beleef ik meer plezier dan ik had verwacht, dacht dat het vervelend zou zijn maar het is best leuk. Kwam er achter dat als je een glowcap paddestoel eet je batterij weer is opgeladen, heel logisch :P PARA-MEDIC met haar verhaaltjes over dieren die je hebt gevangen is ook een aardige touch.
Moet je haar maar eens bellen als je een glowcap hebt gegeten :)

PM : A Glowcap is a luminant fungus that...blah blah
Snake: It recharged my batteries
PM: w-w-what?
Snake: I ate one and it recharged my batteries!
PM: S-s-s-serious?
Snake: Yeah, I thought a plant that gives light would recharge my batteries if I ate it, and I was right!
PM: Snake, would you excuse me for a second?
(in de achtergrond: PM tegen Sigint "He says eating a glowcap recharges his batteries, he's out of his mind!")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
ik ben ook van plan mgs weer eens te herspelen maar dan met het doel alle guards te vermoorden ipv niet gezien te worden(ja scientists ook included :+)

lekker met mes de keel doorsnijden of een shotgun in je rug ofzow :Y)

maarja voorlopig is mijn gran turismo 4 disc al sinds de aankoop niet meer uit me ps2 geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer mijn tijd nu ook te verdelen tussen MGS en GT4, verdeling valt nu in het voordeel van GT4 maar ben MGS zeker niet vegeten, ben lekker bezig het spel te doorlopen, al wat bad guys vermoordt op meerdere creative wijzes en ook wel wat alerts gehad, later nog eens proberen dan met minder alerts en kills misschien, of juist andersom! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Zat gisteren vast in een boom:

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mgs3_stuck.gif

Clipping bug of verborgen baas 'The Tree'?! ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 01:55:
Moet je haar maar eens bellen als je een glowcap hebt gegeten :)

PM : A Glowcap is a luminant fungus that...blah blah
Snake: It recharged my batteries
PM: w-w-what?
Snake: I ate one and it recharged my batteries!
PM: S-s-s-serious?
Snake: Yeah, I thought a plant that gives light would recharge my batteries if I ate it, and I was right!
PM: Snake, would you excuse me for a second?
(in de achtergrond: PM tegen Sigint "He says eating a glowcap recharges his batteries, he's out of his mind!")
Hehe :) Die box convo met Sigint die jij eerder noemde is idd leuk, bellen met het GA-KO uniform aan is ook wel aardig. Intro van Snake vs Monkey en Sigint die zijn nachtmerrie verteld vind ik tot nu toe de leukste :D
bolleh schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 02:13:
ik ben ook van plan mgs weer eens te herspelen maar dan met het doel alle guards te vermoorden ipv niet gezien te worden(ja scientists ook included :+)
En dan The Sorrow helemaal tot het eind spelen he ;)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Oh ja, voordat ik het vergeet:

Afbeeldingslocatie: http://users.lichtsnel.nl/~nldp/images/gesture.gif

Betrappen jullie jezelf er nu ook niet op dat je dat handgebaar maakt? Ik nam 't wel erg snel over eigenlijks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Devil N schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 00:00:

[afbeelding]

Betrappen jullie jezelf er nu ook niet op dat je dat handgebaar maakt? Ik nam 't wel erg snel over eigenlijks :P
Dat deed ik al jaren, heeft Kojima van mij gejat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Handige site voor een ieder die alle Kerotan frogs wil verzamelen. ( #10 is overigens anders in de PAL versie)

En ik las iets over een peep show met EVA die je krijgt als je alle demo theater scenes vrijspeelt, hmm ook een interessante unlockable om te halen ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Dyxtra op 23-03-2005 18:35 ]

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyPeRSTiLe
1 tip voor als je die hele moeilijke kikker wil pakken (nummer 55 of 56), in plaats van je sniper rifle te gebruiken kun je beter een wapen gebruiken die erg snel schiet en weinig terugslag heeft. Je komt er dicht langs dus je zou het altijd moeten horen als jem hebt geraakt. Zoniet dan zul je de area opnieuw moeten laden. Dit is de meest frustrerende kikker in de game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Die frogjes op de motor waren nog vrij lastig, maar ik heb ze allemaal. Nu dus Stealth + Spirit + IFP + EZ Gun = dikke pret :Y) Lekker aan het dollen met de guards (slangen op hun hoofd gooien enzo :D) en vanalles aan het opblazen met TNT (jammer dat je maar iets van 15 stuks tegelijk kunt plaatsen :P).

Als je een guard ondervraagt en hij zegt iets in de trant van 'There are more of us...check your map blaat' dan geeft de map de andere soldaten in het gebied aan. Fire support is me nog steeds niet gelukt :?

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

D³ schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 21:17:
Die frogjes op de motor waren nog vrij lastig, maar ik heb ze allemaal. Nu dus Stealth + Spirit + IFP + EZ Gun = dikke pret :Y) Lekker aan het dollen met de guards (slangen op hun hoofd gooien enzo :D) en vanalles aan het opblazen met TNT (jammer dat je maar iets van 15 stuks tegelijk kunt plaatsen :P).

Als je een guard ondervraagt en hij zegt iets in de trant van 'There are more of us...check your map blaat' dan geeft de map de andere soldaten in het gebied aan. Fire support is me nog steeds niet gelukt :?
Mij 1 keer. Dat was tijdens de echte Alert Fase. Dus niet Caution of Evasion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

GolbeZeromus schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 21:19:
Mij 1 keer. Dat was tijdens de echte Alert Fase. Dus niet Caution of Evasion.
ff geprobeerd tijdens Alert mode, maar ik blijf 'No response' krijgen. Ik suck!

Ook leuk dat als je guards in de benen schiet ze mank gaan lopen :Y)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff, ik heb de indruk dat het stukken moeilijker is dan de vorige delen. Zonder radar waar je de vijanden hun vision op kon zien enzo..

Ik zit helemaal in het begin, daar waar je die brug moet oversteken. Ik kan dus nooit onopgemerkt die brug oversteken. dus ik loop gewoon door;)
Wat doen jullie om niet gezien te worden? ik sluip in het gras maar wanneer ik me durf rechtzetten hebben ze het gezien.
Het spel is vrij irritant aan het worden, ik zit nu net voor dat fabriek en dus net achter die brug,maar hier zit het vol van de guards.
Hoe pak ik dat nu aan om niet gezien te worden zonder alert fase enzo..

Tips...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 23:39:
Pfff, ik heb de indruk dat het stukken moeilijker is dan de vorige delen. Zonder radar waar je de vijanden hun vision op kon zien enzo..

Ik zit helemaal in het begin, daar waar je die brug moet oversteken. Ik kan dus nooit onopgemerkt die brug oversteken. dus ik loop gewoon door;)
Wat doen jullie om niet gezien te worden? ik sluip in het gras maar wanneer ik me durf rechtzetten hebben ze het gezien.
Het spel is vrij irritant aan het worden, ik zit nu net voor dat fabriek en dus net achter die brug,maar hier zit het vol van de guards.

Tips...
In het begin is het spel zeker moeilijk. Maar naarmate je langer bezig bent wordt 't sneaken steeds intuitiever. Dus hou vol, 't gaat vanzelf beter. Hint: schroom niet om je tranquilizer gun te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 23:39:

Tips...
Camouflage gebruiken, niet rennen maar lopen, guards neerschieten voordat ze je zien, omgeving gebruiken...wespennesten enzo, ze eerst afleiden (clips/voedsel gooien). Zoveel mogelijkheden...

Maarruh, ligt het aan mij, of kun je niet een completed savegame laden en vervolgens een andere moeilijkheidsgraad kiezen? Ik wilde hem op European Extreme gaan spelen, maar dan mis ik dus mijn fijne camo die ik al had...zoals Spirit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 02:10:
Maarruh, ligt het aan mij, of kun je niet een completed savegame laden en vervolgens een andere moeilijkheidsgraad kiezen? Ik wilde hem op European Extreme gaan spelen, maar dan mis ik dus mijn fijne camo die ik al had...zoals Spirit.
Je kunt de moeilijkheidsgraad van een clear file idd niet veranderen zoals bij MGS2/MGSTTS.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
D³ schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:51:
[...]
Je kunt de moeilijkheidsgraad van een clear file idd niet veranderen zoals bij MGS2/MGSTTS.
Meuk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
D³ schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:51:
[...]
strakke actie dit (Y)

zo voorkom je dat al die n00bs op super very easy even alles scoren, en dan european extreme doorcheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Faust schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 03:06:
[...]
strakke actie dit (Y)

zo voorkom je dat al die n00bs op super very easy even alles scoren, en dan european extreme doorcheaten.
"Cheaten" als zijnde stealth equipment gebruiken enzo wordt in de stats aangegeven, dus daar schieten de stat-puriteinen niets mee op. Ik vind het ook geen reusachtig probleem, maar ik heb weinig zin om voor een perfect round te gaan rennen en ook nog eens alle camo's en items op European Extreme te gaan halen...het vergroot het risico van game over en nog belangrijker, kost veel te veel tijd.

Maar goed, m'n L2 toets van m'n controller doet het niet meer na te veel potjes Snake vs Monkey :P dus nu kan ik geen items selecteren, dus kan ik toch niet verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Deel 8 van het Secret Theater - :+

Ik had liever de setup zoals MGS2/MGSTTS gehad en dan als toevoeging dat Foxhound volledig 'puur' moet zijn dus een compleet nieuwe game zonder goodies (je kunt met de huidige setup nog wel special camos zoals Spirit gebruiken volgens mij, al heb ik dat niet gedaan natuurlijk :Y)). Lekker belangrijk dat iemand door EE heen gaat met allerlei special items. Moeten ze zelf weten, die hebben ze toch verdiend?

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 07:44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Heb er nog ff twee runs uitgeperst. Speedrun met special items:

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mgs3_speedrun147.jpg

En een run waar ik zoveel mogelijk humans heb gekilled, liefst op zo creatief mogelijke wijze ;) Erg lekker na een no kill run.

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mgs3_maxkills.jpg Ranking: Shark :Y)

Fire support is me eindelijk gelukt. In het gebied net voor The End, tijdens een Alert idd. Raar dat het niet werkte in de Bolshaya Past Base, terwijl ik toch echt hetzelfde deed.

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/snakeape.jpg

En nog wat Duel Mode scores (normal mode):

The Pain - 116090
Volgin - 114670
Bike vs Pursuers - 051916
Shagohod - 107208
The Boss - 197980

Bij de Shagohod reed EVA me gewoon een keer dik omver, bitch :(

[ Voor 6% gewijzigd door Dyxtra op 29-03-2005 22:42 ]

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat kun je nu het beste doen als je in een gebied loopt vol met wachters en je hebt alert fase? Ik kan gaan lopen maar ze niet ontlopen..

Hmm, het spel wordt beter en beter dat wel. ik ben nogmaar een klein half uurtje ver, kan iemand me zeggen of het in het begin saai is tegenover de rest van het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 22:19:
Wat kun je nu het beste doen als je in een gebied loopt vol met wachters en je hebt alert fase? Ik kan gaan lopen maar ze niet ontlopen..
Als ik ze niet kan ontlopen schakel ik iedereen maar uit, niet de meeste elegante oplossing maar vooruit :P In dit soort situaties is de CQC body throw/slam je vriend.
Hmm, het spel wordt beter en beter dat wel. ik ben nogmaar een klein half uurtje ver, kan iemand me zeggen of het in het begin saai is tegenover de rest van het spel?
Begin is idd vrij saai. De game begint met Operation Snake Eater pas echt leuk te worden, Virtuous Mission kun je zien als training.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Ik ben nu op extreme bezig en mag dus niet gezien worden. Kan niet voorbij een stuk komen als je een alert fase hebt en dat je 10 pro guards moet kapot schieten. Op een of andere manier zien ze me altijd.

Iemand tips voor dit stuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyPeRSTiLe
Als dit na je ontmoeting met EVA is (dus in Rassvet):

spoiler:
Dit is wat ik in het begin doe:
Blijf in de kamer, maar kruip onder het bed. Equip je stun grenades en wacht totdat de deur opengeblazen wordt. Als de deur wordt opengeblazen gooi je meteen een stungrenade erdoorheen. Als je dat goed doet dan schakel je meteen 4 Ocelots uit. Zoniet dan gooi je er nog een.
Vervolgens ga je de kamer uit en loop je naar de linkerkant van de kamer erbuiten. Zorg ervoor dat je de kerel op het dak kan zien. Zodra hij in het zuidoostelijke gedeelte van het dak is, kun je hem met gemak erafschieten. Zodra ik de eesrte 5 heb is de rest wel redelijk goed te doen. Je moet even uit je hoofd leren waar ze staan.

Als ik niet gezien wil worden dan kruip ik altijd onder het gebouw door om vandaaruit de Ocelots in te slapen. Dit duurt wel een stuk langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Kon het niet laten, mijn uitvoering van Ocelots 'handgesture' :+

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/hg.gif

Alsof ik zo uit de KCEJ mocap studio kom stappen toch? :P

Afbeeldingslocatie: http://users.lichtsnel.nl/~nldp/images/gesture5.gif

Hoe ik die guards op EE heb gedaan:

spoiler:
1)Onder bed gaan liggen
2)Wachten tot de 4 guards rond het bed staan en met stun grenade uitschakelen (kan zijn dat er 1 guard blijft staan dus die uitschakelen vanonder bed)
3)Exit via luik in vloer rechtsboven
4)Langs noordelijke muur kruipen tot je naar het noorden naar buiten kunt
5)Buiten zul je rechts een guard zien (misschien even wachten tot ie aan komt lopen) > uitschakelen
6)Ga liggen vlakbij de hoek van het gebouw en leg guard om de hoek neer
7)Dak opklimmen via ladder zodra je weet wat de guard op het dak doet, je kunt een deel van het dak zien als je achter het gebouw loopt, eenmaal op het dak die dude daar uitschakelen
8)Verlaat dak aan de rechterkant, volgende guard houd zich op in de meest zuid oostelijke hoek van het gebied, daarheen kruipen door het gras > uitschakelen
9)Next victim zit goed verstopt in het gras aan de zuidelijke kant van het meest zuid westelijke muurtje van het gebouw (hopelijk is dat duidelijk). Als je door het gras langs het zuidelijke hek kruipt ben je niet te zien.
10)Laatste guard zit dan ergens in het gebied links naast de ruins, zelfde tactieken als voorheen gebruiken.

Niet de snelste methode maar het werkt.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
D³ schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 16:51:

[afbeelding]

[afbeelding]

spoiler:
1)Onder bed gaan liggen
2)Wachten tot de 4 guards rond het bed staan en met stun grenade uitschakelen (kan zijn dat er 1 guard blijft staan dus die uitschakelen vanonder bed)
3)Exit via luik in vloer rechtsboven
4)Langs noordelijke muur kruipen tot je naar het noorden naar buiten kunt
5)Buiten zul je rechts een guard zien (misschien even wachten tot ie aan komt lopen) > uitschakelen
6)Ga liggen vlakbij de hoek van het gebouw en leg guard om de hoek neer
7)Dak opklimmen via ladder zodra je weet wat de guard op het dak doet, je kunt een deel van het dak zien als je achter het gebouw loopt, eenmaal op het dak die dude daar uitschakelen
8)Verlaat dak aan de rechterkant, volgende guard houd zich op in de meest zuid oostelijke hoek van het gebied, daarheen kruipen door het gras > uitschakelen
9)Next victim zit goed verstopt in het gras aan de zuidelijke kant van het meest zuid westelijke muurtje van het gebouw (hopelijk is dat duidelijk). Als je door het gras langs het zuidelijke hek kruipt ben je niet te zien.
10)Laatste guard zit dan ergens in het gebied links naast de ruins, zelfde tactieken als voorheen gebruiken.

8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

[afbeelding]

[afbeelding]
Hij is rechts, jij bent links..... :/

;)

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb enkel de soundtrack, heb geen PS2. Wat is dat een geweldige soundtrack zeg. Het gebeurt vele te weinig dat er eens veel aandacht aan een soundtrack wordt gegeven. Kijk naar games als Half-Life 2, pure rommel die games.

Prachtige muziek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
Oh God Die Filmpjes In The Secret Theater Of Konami.com
Ik lach me eigen stuk hier
Japanners hebben echt HUMOR! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Laatst online: 15-09 15:57

westergas

rikkie_pc

Nou zat ik een weekje in CenterParcs en dat is natuurlijk DE kans om spellen te spelen waar je niet aan toe komt ;)

MGS3 was aan de beurt en ik ben weer erg onder de indruk, alleen Dolby ontbrak natuurlijk in CenterParcs.
Bij thuiskomst heb ik meteen een optisch kabeltje gekocht en die op mijn Marantz SR4500 aangesloten. In de setup van de PS2 de digital out op "aan" gezet en in het spel zelf staat de Dolby ook aan. Toch krijg ik alleen stereo.

Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?? DVD (via digitale coax) gaat wel gewoon goed.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Moet je misschien op je versterker de input van je kanaal (video1, video 2. etc..) wijzigen?

Ik heb een Sony receiver en daarbij kun je op 1 kanaal meerdere inputs ontvangen. Ik moest hem dus handmatig op optical zetten. Standaard stond ie op coax.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N

[afbeelding]

[afbeelding]

spoiler:
Blabla

Beetje off-topic, maar...

Grappig dat jij de oude gesture5.gif URL gebruikt en niet de kopie genaamd gesture.gif (waar ik eerder in dit topic naar gelinkt heb). Kom jij soms ook op de GameFAQs forums? Of is dat plaatje sneller verspreid dan ik dacht en heb je de link van een nog heel ander forum? :)

[ Voor 8% gewijzigd door Devil N op 08-04-2005 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 01:47:
Ik heb enkel de soundtrack, heb geen PS2. Wat is dat een geweldige soundtrack zeg. Het gebeurt vele te weinig dat er eens veel aandacht aan een soundtrack wordt gegeven. Kijk naar games als Half-Life 2, pure rommel die games.

Prachtige muziek!
Muziek is idd briljant _/-\o_
MrCaleb schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 23:55:
Oh God Die Filmpjes In The Secret Theater Of Konami.com
Ik lach me eigen stuk hier
Japanners hebben echt HUMOR! :D
Speaking of which, #9: Metal Gear Sigint, langste tot nu toe en behoorlijk lollig :D
Devil N schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 22:13:
Beetje off-topic, maar...

Grappig dat jij de oude gesture5.gif URL gebruikt en niet de kopie genaamd gesture.gif (waar ik eerder in dit topic naar gelinkt heb). Kom jij soms ook op de GameFAQs forums? Of is dat plaatje sneller verspreid dan ik dacht en heb je de link van een nog heel ander forum? :)
Ik heb hem van gamefaqs. Heb jij hem gemaakt? Mooi gifje :)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Fire_escape schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 21:23:
Moet je misschien op je versterker de input van je kanaal (video1, video 2. etc..) wijzigen?

Ik heb een Sony receiver en daarbij kun je op 1 kanaal meerdere inputs ontvangen. Ik moest hem dus handmatig op optical zetten. Standaard stond ie op coax.
Nee dat is het niet helaas. Ik krijg wel input maar het is gewoon stereo.
Maakt niet uit wat ik probeer, andere input noem maar op, het blijft stereo :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
D³ schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 22:51:
[...]
Ik heb hem van gamefaqs. Heb jij hem gemaakt? Mooi gifje :)
Yup, dat gifje is van mijn hand. Dat is het handige van een video-in op je videokaart hebben. Zet vervolgens zo'n plaatje op internet, post 'm een paar keer op de GameFAQs forums, en het verspreidt verder zichzelf. Altijd leuk hoe zoiets werkt :)

[ Voor 4% gewijzigd door Devil N op 10-04-2005 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

hahahaha die signit movie is echt dope _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn d3 ..hoe krijg je vette scores in je sig voor elkaar zonder speciale items? Respect hoor _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Kwam impressies van de MGS3 Extreme box tegen.

Afbeeldingslocatie: http://www.rabungap.com/images/MGS3_ExtremeBox/TheIntermission_Disc3.png

Incl MG3 karaoke!
Extra Footage: Have you ever wanted to Karaoke to the Snake Eater song while a montage of cutscenes is shown ? Well now you can ! There are two versions . The first is with lyrics, and the second is just the music, no lyrics .
:P
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 11:29:
damn d3 ..hoe krijg je vette scores in je sig voor elkaar zonder speciale items? Respect hoor _/-\o_
Dank je, maar dat kan iedereen met een beetje inzet hoor, zo moeilijk is het niet :)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Er is weer een nieuwe uit. Lollig filmpje that is...

http://jpn01.konami.co.jp/movie/mgs3/movie_a_gekitotsu_e.swf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Nieuwe versie van MGS3 genaamd Subsistence:
Last is Metal Gear Solid 3: Subsistence, a play on the eat-or-die gameplay elements and culinary subtitle of Metal Gear Solid 3: Snake Eater. Like Metal Gear Solid 2: Substance, Metal Gear Solid 3: Subsistence features the original Snake Eater with a bunch of new content.

However, unlike Substance, this content will likely appeal to many who have already played Snake Eater. Foremost, it will feature online multiplayer action, with Kojima saying his team was aiming for a maximum of eight players. The online portion will sport two modes: "Snake vs. Enemies," where multiple players hunt down one opponent and "Team Battle" with multiple players fighting cooperatively.

Also new is the addition of what Konami calls a "Third-Person View Camera," which changes the players' view to a much lower camera angle, which "provides players with an even deeper stealth-action experience." Also included are several new levels for the Snake vs. Monkey mini-game.

Subsistence also will have some very special bonus content-- ports of the original MSX versions of Metal Gear and Metal Gear 2: Solid Snake. Neither has been available in the US before, and both will be fully playable.
bron

Third person view! *faints* Dat was echt het (grote) minpunt aan MGS3 wat mij betreft, ook al heb je er na de game meerdere keren uitspelen weinig last meer van, ik vind het gewoon een grove design fout. Sta te popelen het uit te proberen. MGS3 staat al hoog op mijn lijst, maar met deze verbetering kan het wel eens 1 van mijn absoluut favoriete games worden.

De trailer laat de 3rd person view zien, die online deathmatch ziet er ook helemaal niet gek uit.

_/-\o_ MGS3: SUBSISTENCE _/-\o_

Check trouwens ook de MGS4 teaser, humor :) Kojima toch director \o/

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Ik erger me er niet aan maakt het alleen maar moeilijker zeker op extreme.. (waar ik nu mee bezig ben)

IK was trouwens bij the end gekomen (sniper)

heb de game al een maand niet meer gespeeld, dan gaat hij toch dood als ik mn ps2 weer aan doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pu_Dy schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 21:17:
Ik erger me er niet aan maakt het alleen maar moeilijker zeker op extreme.. (waar ik nu mee bezig ben)

IK was trouwens bij the end gekomen (sniper)

heb de game al een maand niet meer gespeeld, dan gaat hij toch dood als ik mn ps2 weer aan doe?
Ja als je bij the end bent en je speelt een aantal dagen niet meer krijg je de volgende keer als je gaat spelen een cutscene dat hij dus dood is gegaan door ouderdom!
spoiler:
Helaas krijg je dan ook niet zijn sniper rifle, de Mosin nagant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampier
  • Laatst online: 20-04-2015

Vampier

poke-1,170

Ik mis de tijden dat snake er nog zo uitzag :P

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/parkel/mg/openmsx0090.png
Metal Gear 1

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/parkel/mg/openmsx0100.png
Metal Gear 2

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/parkel/mg/openmsx0098.png
;)

Ik moet Snake Eater eerlijk gezegd nog spelen :P

[ Voor 14% gewijzigd door Vampier op 25-06-2005 07:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Je moet Snake Eater nog spelen?? Schande!! :P
Het is in elk geval een aanrader.
En in Subsistance schijnen MG1 en MG2 ook te zitten, dus wie weet kan je de oude tijden weer doen herleven op je PS2 ;)
offtopic:
Waar ken ik je icoon toch van? :+

[ Voor 13% gewijzigd door Creepy op 25-06-2005 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampier

Vampier

poke-1,170

Creepy schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 10:49:
Je moet Snake Eater nog spelen?? Schande!! :P
Het is in elk geval een aanrader.
En in Subsistance schijnen MG1 en MG2 ook te zitten, dus wie weet kan je de oude tijden weer doen herleven op je PS2 ;)
offtopic:
Waar ken ik je icoon toch van? :+
Yep volgens verschillende MSX sites en andere sites komen mg1 en mg2 inderdaad met substance uit ;) Ik zat er pas nog aan te denken hoe mijn broer mg1 voor 15 gulden verkocht heeft :'( maargoed dat is vroeger.

volgens mij is het het fox hound icoon :P, ik zal de mijne binnenkort maar weer eens aanpassen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep volgens verschillende MSX sites en andere sites komen mg1 en mg2 inderdaad met substance uit ;) Ik zat er pas nog aan te denken hoe mijn broer mg1 voor 15 gulden verkocht heeft :\'( maargoed dat is vroeger.
:o Wat zijn dat voor nare screenshots met cheats :o

't Is btw Subsistence, niet Substance, dat was MGS2 :) Lijkt me wel supergaaf, MG en MG2:SS zijn toch wel mijn meest gespeelde games van vroeger. Vroeg me al een tijd af óf het er nog van zou komen (naja überhaupt nog maar afwachten natuurlijk, maar het zijn goeie berichten!) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampier

Vampier

poke-1,170

Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 11:38:
[...]

:o Wat zijn dat voor nare screenshots met cheats :o
Ik ben cheat finder voor openMSX en blueMSX :) en ja ik heb beide games ontelbare keren zonder cheats uitgespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 10:48

Steffie

Opaque

Devil N schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 00:00:

[afbeelding]

Ik heb het spel pas sinds twee weken. Wilde geen studievertraging oplopen enzo :P Inmiddels uiteraard al wel een keer uitgespeeld.

Nu ik deze animatie nog eens bekijk valt me pas op dat dit de manier is waarop je de controller vasthoudt. En dat Snake handschoenen aanheeft waarvan de vingertoppen ontbreken bij de vingers die je gebruikt om de controller te bedienen. Hoe komen ze erop :D

[ Voor 19% gewijzigd door Steffie op 20-07-2005 03:17 ]

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Wauw! Dat is mij zelfs niet opgevallen!

Cool man!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Google Play: METAL GEAR SOLID 3 HD for SHIELD TV

Gisteren gekocht :)
Het enige deel wat ik (tot mijn schaamte) nog niet heb gespeeld.

Ps hoe gruwelijk is deze kick? ;)

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
westergas schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:38:
Google Play: METAL GEAR SOLID 3 HD for SHIELD TV

Gisteren gekocht :)
Het enige deel wat ik (tot mijn schaamte) nog niet heb gespeeld.

Ps hoe gruwelijk is deze kick? ;)
heerlijk deze kick. ben dit spel nu voor de 2e keer aan het uitspelen :D

• westergas

westergas

rikkie_pc

lennox-06 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:43:
[...]

heerlijk deze kick. ben dit spel nu voor de 2e keer aan het uitspelen :D
Ben benieuwd. In een ver verleden eens aan geslingerd en ik liep vast bij 1 van de eerste scenes. Ik kan me vaag iets herinneren dat je onder een bed moest gaan liggen of iets degelijks :?

Geen idee waarom ik toen niet verder ben gegaan. Nu zeker goed induiken. Snaaaaaaaaake!

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste