als je een beetje had opgelet had je dit geweten:YoG schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 08:48:
Nog even een vraag over de guns:
spoiler:In het begin krijg je een tranquillizer met genoeg ammorounds om een heel woud mee af te schieten. Maar toch raakte hij bij mij al erg snel op en was 't opeens een lawaaiige pistoolWeet bijna zeker dat 't hetzelfde wapen moet zijn, zo te zien aan het ikoontje. Ik probeerde dus de suppressor erop te draaien met O knop maar dat werkte niet, waarom niet
Ik ben dus maar overgeschakeld op de tranquilizer met laser (oneindig ammo lijkt me). Als je die equipped wordt je stealth-meter blauw.. ik neem aan dat dat betekent dat je eerder gezien kan worden?? Beetje onduidelijk want het aantal stealth-procent blijft wel gelijk..
spoiler:
de supressor raakt op na een aantal keer er mee geschoten te hebben. pas als je een nieuwe vind kan je weer de supressor erop zetten. dit doe je terwijl je het menu open hebt staan op de O knop te duwen. van dat laserding is me ook al opgevallen maar ik heb er verder geen last van gehad.
heb je MGS 2 wel eens gespeeld? MGS 1 viel toch nog wel reuze mee hoor.hoop dat er nu wat meer spel komt en minder van die ellenlange conversaties en filmpjes. Op 't laatst wordt ik die echt zat.. het voegt ook zo vaak zo weinig toe aan het verhaal.. maar goed ik was wel wat gewend van MGS1 op de PSX.
en dat van het kort zicht hebben vind ik eigenlijk onterechte kritiek. anders zou het te makkelijk worden IMHO.
* JohnD zit nu bij de laatste boss-fight
vanavond even afmaken en dan begin ik weer opnieuw
superspel \o/
[ Voor 17% gewijzigd door JohnD op 30-11-2004 14:11 ]
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje