Metal Gear Solid 3: Snake Eater

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 2.213 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:13
Slashdotter schreef op 21 juni 2003 @ 01:48:
Kolere, bovenstaande link staat idd vol met spoilers. Khoop dat ik volgend jaar als MGS3 uitkomt ik die info alweer vergeten ben want het hele verhaal is nu wel onthuld :(
1. Het staat er duidelijk.
2. Na 2-3 regels spoilers lees je verder :?
3. Je weet niet eens of het waar is wat er gezegd wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Op de E3 is weer wat meer info over MGS3 bekend geworden.
We hebben zojuist nieuwe informatie betreffende Metal Gear Solid 3: Snake Eater ontvangen. Laat je niet afschrikken door de hoeveelheid tekst, de informatie is bijzonder interessant.

Hideo Kojima begon eerst over de betekenis van MGS, de afkorting van Metal Gear Solid. Zo gaat het eerste deel Metal Gear Solid over genen (Genes). Hetgeen dat je krijgt van je ouders en overgrootouders, je toont daarom vaak overeenkomsten met hen. Sons of Liberty gaat echter over Memes, dat is dan weer wat je leert door ervaring en doen. Snake Eater zal gaan over hoe een omgeving effect kan hebben op de mens, in dit geval dus de benauwde jungle. Dat laatste vertaalt Kojima als Scene en dus vormt zich daar Mems Genes Scene.

In het jaar 1967 word een speciale agent op “Operation Snake Eater“ gezet. Zijn doel is om ongezien een Russische basis te infiltreren, een basis in de dichte bossen van de Sovjet Unie. Eenmaal binnen moet hij opzoek gaan naar een onderzoeker die er van verdacht word een nieuw nucleair wapen te ontwikkelen. Dit wilde hij kwijt over de verhaallijn, nog steeds niet heel duidelijk maar het beeld begint zich te vormen.

Ook benadrukte de Japanner dat eten heel belangrijk is in dit derde deel. Zo zullen wonden sneller helen, breekt het (slangen) gif sneller af, zal de maag van Snake niet gaan rommelen en kan meneer hierdoor beter richten.

Je kunt beesten zowel verdoven als doodschieten. Verdoofde beesten zijn echter beter omdat deze niet zo snel zullen gaan rotten. Ook kun je met je mes fruit plukken. Als je eenmaal een dier bij je hebt kun je die ook naar een bewaker gooien, of hem er van laten eten en hem zo vergiftigen.

We vertelden je al eerder over Close Quarter Combat, het element waarbij je hand-tot-hand gevechten uitvoert. Naast het gooien van bewakers zijn daar nu ook een paar andere bewegingen aan toegevoegd. Zo kan je, net als in Splinter Cell, een pistool tegen iemands zijn hoofd duwen. Ook kun je een bewaker steken en hem vervolgens als schild gebruiken, het mes houd je gewoon in je slachtoffer.

Weerseffecten en de dag- en nacht cyclus zullen zich real-time afspelen. Zo verandert het van licht naar donker, van winderig naar storm en weer terug. Ook verzekerde Kojima ons dat Snake Eater er weer schitterend uit zal gaan zien.

Als we één dezer dagen meer informatie vanaf de Konami stand binnen krijgen lees je het natuurlijk hier.
Bron: Inside Gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:59

Aidix

Geluidspietlut

Afbeeldingslocatie: http://www.revolution70.net/msxgear.jpg

Al 16 jaar in mijn bezit... Ik ben MG fan van het 1e uur :)

Ik vond de PSX versie van MGS maar een beetje een aftreksel van de MSX Solid Snake. Er zitten zoveel verhaal en gameplay elementen in die eigenlijk haast rechtstreeks geript zijn... Ik ben blij dat ze nu weer met iets echt nieuws komen.

Ik hoop ook dat ze eindelijk eens een GBA versie maken van de in mijn ogen enige echte "Metal Gear Solid", MG2 Solid Snake dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Aidix schreef op 12 mei 2004 @ 12:59:
[afbeelding]

Al 16 jaar in mijn bezit... Ik ben MG fan van het 1e uur :)

Ik vond de PSX versie van MGS maar een beetje een aftreksel van de MSX Solid Snake. Er zitten zoveel verhaal en gameplay elementen in die eigenlijk haast rechtstreeks geript zijn... Ik ben blij dat ze nu weer met iets echt nieuws komen.

Ik hoop ook dat ze eindelijk eens een GBA versie maken van de in mijn ogen enige echte "Metal Gear Solid", MG2 Solid Snake dus.
_/-\o_

Ik heb goeie herinneringen aan de 2 delen op de MSX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Pfff, die kerel moet me niet TE filosofisch worden, MGS2 had al beetje een overdosis imo. Dat hele verhaal rond Genes, Memes en Scenes lijkt me persoonlijk nogal uit de lucht gegrepen hoor :) Zat ie bij Metal Gear 1 al met dat idee ofzo :?

Daarbij zie ik in MGS2 weinig terug wat ik memes zou noemen ofzo. Ik word een beetje moe van de trend tegenwoordig om overal een pretentieus verhaal aan te hangen, heb liever dat het een spannende techthriller wordt dan een nog vager verhaal.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars The 18th
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik hoop dat de geruchten waar zijn dat de hoofdpersoon BigBoss is ...
en dat er iets meer duidelijk word over het verhaal in mgs2,
maar omdat het in 1967 speeld zal dit wel niet het geval zijn

Ik vind ook jammer dat het verhaal een beetje over de top is bij MGS2, maar hij blijft gewoon leuk om te spelen, zeker nu ik een iets betere video kaart heb en hem op 1280x1024x32 kan draaien :)

Ik heb de Metal Gear MSX cardrige ook orgineel aleen is het doosje een klein
beetje beschadigd ..
Ik heb hem een tijdje terug voor een prikkie kunnen overkopen van iemand

[ Voor 248% gewijzigd door Lars The 18th op 12-05-2004 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars The 18th
  • Niet online
Ik kom net op de konami site het volgende tegen allemaal info vanaf de E3 2004

Metal Gead Ac!d (PlayStation® Portable)
latest addition to the Metal Gear series for New Handheld Video Game System
Meer info

Officiele Metal Gear Solid 3 site

De hoofdpersonen:
Afbeeldingslocatie: http://www.konamijpn.com/products/mgs3/english/pic/chara_01_a.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.konamijpn.com/products/mgs3/english/pic/chara_02_a.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.konamijpn.com/products/mgs3/english/pic/chara_03_a.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.konamijpn.com/products/mgs3/english/pic/chara_04_a.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.konamijpn.com/products/mgs3/english/pic/chara_05_a.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.konamijpn.com/products/mgs3/english/pic/chara_06_a.gif

Metal Gear Solid 3 (snake eater) Trailers
Afbeeldingslocatie: http://www.konamijpn.com/products/mgs3/english/pic/video_2004e3.gif

E3 trailer 2004 ( STREAMING !!! )
E3 trailer 2004 Part 1 ( Cam version ) 36.58Mb
E3 trailer 2004 Part 2 ( Cam version ) 67.88Mb
Camouflage Demo Feb 18 2004
Tokio Game Show trailer 2003
E3 trailer 2003 (save as )

[ Voor 72% gewijzigd door Lars The 18th op 16-05-2004 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Kewl, dat camouflage demo filmpje had ik nog niet gezien. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDG
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

TDG

MGS3 E3 2k4 trailer (CAM)

MGS3 ziet er erg goed uit. Kan niet wachten om dit deel te spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door TDG op 13-05-2004 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars The 18th
  • Niet online
Er is vandaag op de E3 de demo versie van de game Metal Gear Solid 3 gestolen. Twee mannen wisten de disk te stelen, de Playstation stond achter een raampje van plexiglas, maar dat maakte de twee mannen niks uit.

De misdrijf vond plaats toen de show nog bezig was. De dieven hingen aan het plexiglas tot die brak. Daarna was het een makkie, de disk pakken en als de sodemieter wegwezen. De beveileging en medewerkers van Sony en Konami waren te laat om de dieven nog tegen te kunnen houden. De Misdrijf word nog verdeer onderzocht.

According to eyewitness reports they achieved this by leaning heavily on the unit before simply ejecting the disc and doing a runner from the convention centre - possibly not how Snake would have done it, but apparently effective.
One of the perps was heard shouting "Run Steve! RUN!" in what witnesses describe as a "German accent".
Sommige mensen kunnen echt niet wachten geloof ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neem dan de Playstation ook mee als je toch bezig bent.. :+
Hopelijk geen gevolgen voor de ontwikkeling van het spel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Ik hoop dat ze 'n speciale beurs versie in die playstation hadden zitten? Dan zouden ze dr niet veel aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djteddy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

djteddy

We're going streaking!

djteddy schreef op 27 mei 2003 @ 01:46:
[...]

Misschien als de centjes van Hideo Kojima op zijn dattie gaat denken om deze 2 delen te porten naar bv de gba of misschien hebben ze bij de launch van de psp (playstation portable) wel een aangename verrassing :)
Wow ! Dit was een quote van mij op 27 mei 2003, bijna een jaar geleden dus voorspelde ik al een psp launchtitle van MGS !!! :) hahahaha, hoezo mazzel?

Trouwens nu ik zo eens terug lees begint mij theorie dat Big Boss ook een snake callsign had best wel waarheid te worden... op het ogenblik zie ik alleen zo veel mgs video's dat ik eerst alle info ff moeten laten bezinken... :)

"Honey, you think KFC is still open?" - Frank the tank / old school the movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de E3 trailer van dit jaar zie je Big Boss al voorbij komen hoor en Revolver Ocelot ook.
Ik ga ervan uit dat je gewoon als Snake speelt en de hele garde weer tegenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 17:35:
In de E3 trailer van dit jaar zie je Big Boss al voorbij komen hoor en Revolver Ocelot ook.
Ik ga ervan uit dat je gewoon als Snake speelt en de hele garde weer tegenkomt.
Maar dat klopt toch niet? want toen bestond snake nog helemaal niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djteddy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

djteddy

We're going streaking!

Wat me erg opvalt aan de trailers is dat snake de ene keer extreem veel moeite doet niet opgemerkt te worden (stealth, camouflage, etc) en de andere keer op zijn gemakkie op een stel nietvermoedende soldaatjes staan in te maaien met een machine gun.

Misschien speculatie, maar ook de gezichtsuitdrukking op de 'agressieve snake' vind ik anders... misschien moeten we de woorden uit de eerste trailer (van vorig jaar) letterlijk nemen en kunnen we een snake vs. snake battle gaan verwachten?

(je moet toch wat te speculeren hebben, heh :))

"Honey, you think KFC is still open?" - Frank the tank / old school the movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 17:47:
[...]

Maar dat klopt toch niet? want toen bestond snake nog helemaal niet :S
Dit deel speelt zich af in 1964. Dat is geloof ik zo'n 4 jaar voor het 'Outer Heaven' project waar Snake de boel moest indammen.
Dan kan Snake wel degelijk in dit derde deel aanwezig zijn.
Ik denk dat je ook Grey fox tegen gaat komen...Alleen dan in een wat meer menselijk outfit.(Want hoe zat het ook alweer, hoe kwam het dat Grey Fox in een Ninja gedaante moest verder leven, totdat hij zijn leven gaf voor Snake in het gevecht met Metal Gear?)

Edit: Volgens mij praat ik nu poep... :+

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2004 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 18:54:
[...]

Dit deel speelt zich af in 1964. Dat is geloof ik zo'n 4 jaar voor het 'Outer Heaven' project waar Snake de boel moest indammen.
Ik denk dat je ook Grey fox tegen gaat komen...Alleen dan in een wat meer menselijk outfit.(Want hoe zat het ook alweer, hoe kwam het dat Grey Fox in een Ninja gedaante moest verder leven, totdat hij zijn leven gaf voor Snake in het gevecht met Metal Gear?)

Frank Jeager :)
dat lijkt me wel zeer vet om hem tegen te komen in "menselijke gedaante"

Na de oorlog hadden ze allemaal gene therapy expirimenten op hem gedaan (extreem pijnlijk) en daardoor was hij helemaal gestoord geworden ofzo :/

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2004 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars The 18th
  • Niet online
Outer Heaven speelde zich af in 1995
Snake is geboren in 1972

Gray Fox ( Frank Jeager ) is een oorlogsmaatje van snake ( soms friend soms enemy ) ,
hij is door een ongeluk zwaar gewond geraakt, zijn lichaam is gebruikt voor experimenten met het exosceletonpak ( Ninja suit ), met zware mediceinen kon hij met moeite op de been blijven, vandaar zij gedrag.

Ik denk dat de kans klein is dat gray fox ook in MGS3 voor komt omdat hij ongeveer even oud is als snake en dus toen nog niet was geboren AFAIK

[Een aantal data ]
1972 - Solid Snake was born. If you want to know how I worked this out, go to "How old is Solid Snake" by clicking here!

1991 - The Gulf War. Liquid Snake was in his late teens then, so Solid Snake must've been too! Snake was 19.

1995 - The Outer Heaven Crisis. Solid Snake was called out to sort out the mech; Metal Gear along with FOX-HOUND leader - Big Boss! Snake was 23.

1999 - The Zanzibar Riot. Once again, FOX-HOUND member; Solid Snake was called out to sort out Big Boss and Metal Gear! Snake was 27.

2002 - Solid Snake takes on Metal Gear Gander at Galuade! We know it's 2002, because it's 7 years after Outer Heaven! Snake will be 30.

2005 - Shadow Moses Island. Accoring to the game, Shadow Moses takes place 6 years after the riot in Zanzibar! Snake will be 33.

2007 - Snake infiltrates the Tanker in New York. Snake is 35.

2009 - Big Shell off-shore facility. Raiden and Snake are both there. Snake is 37.

Bron
Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 19:57:
[...]

Frank Jeager :)
dat lijkt me wel zeer vet om hem tegen te komen in "menselijke gedaante"
In de MSX versie van metal gear en in metal gear II kom je hem als "menselijke gedaante" tegen je mag dan tegen hem vechten in een mijnen veld :P
Mocht je de MSX versies nog niet gespeeld hebben zou ik het zeker aan raden

[ Voor 22% gewijzigd door Lars The 18th op 16-05-2004 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 18:54:
[...]

Uhh, Outer Heaven (MG1 dus) speelde zich af in 1995. Zanzibar (MG2) was 1999. Dit stond allemaal duidelijk in de samenvattingen die in MGS te lezen waren.
Daarnaast wordt in MGS meerdere keren gezegd dat het 6 jaar was sinds Zanzibar, wat inhoud dat Shadow Moses zich in 2005 afspeelde. En MGS2 dus in 2007 (Tanker) en 2009 (Plant).
Bovendien werd in MGS1 door Liquid Snake gezegd dat het project 'Les Enfants Terribles', waaruit Solid en Liquid voort zijn gekomen, begon in de vroege jaren '70. Mijn schatting is dat Solid en Liquid rond 1975 zijn geboren, wat betekent dat Snake in MG1 zo'n 20 jaar was (klopt wel aardig, hij was toendertijd nog een rookie), in MG2 24 jaar, in MGS 30 jaar en in MGS2 32 en 34 jaar.
Die laatste twee klinken misschien wat jong, maar ik heb gemerkt dat Japanners nogal de neiging hebben om hun characters 5 jaar jonger te maken dan dat ze eruit zien. Kijk maar naar de Final Fantasy games, daarin is bijna iedereen iets van 17 of 18 jaar, terwijl ze er eerder als begin 20 eruit zien.
Hoe Solidus hier dan tussen past, die er duidelijk ouder uitziet dan Solid en Liquid, is mij nog een raadsel. In principe zou hij even oud moeten zijn als zij, aangezien Big Boss voor zover ik weet maar één keer gekloond is, maar ergens klopt dat dus niet.

Anyways, in 1964 was Solid Snake hoe dan ook nog lang niet geboren. Bovendien zie je in de trailer een nog erg jonge Revolver Ocelot, wat duidelijk aangeeft dat MGS3 zich in een totaal ander tijdperk afspeelt dan MGS1 en MGS2. Dat oogkapje dat Snake opheeft in de trailer plus de speculaties van eerder maken het vermoeden alleen nog maar sterker dat je in MGS3 met Big Boss speelt. Sterker nog, ik twijfel er nauwelijks meer over. Het kan best: Snake is een kloon van Big Boss, dus het is geen verrassing dat ze er op dezelfde leeftijd er hetzelfde uitzien en dezelfde stem hebben, en Big Boss zal heus niet z'n hele leven Big Boss hebben geheten. Dat zijn codenaam ooit Snake was en dat Solid en Liquid die later 'over hebben genomen', is prima mogelijk.

Ik denk dat MGS3 laat zien hoe Big Boss groot is geworden tijdens de koude oorlog, en hoe hij is verleid om naar de 'dark side' over te stappen, met zijn dromen over Outer Heaven en Metal Gear. Je ziet hem in de trailer halfdood uitreiken naar het nucleaire gevechtsvoertuig dat het middelpunt is van het verhaal, terwijl hij de woorden 'Metal... Gear...' stamelt. Hier krijgt hij volgens mij de eerste visioenen van wat hij later wil en zal bereiken. Hoe en waarom, dat blijft nog een verrassing :)

edit:
Hmm, /me is een beetje laat :P

[ Voor 3% gewijzigd door Devil N op 16-05-2004 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars The 18th
  • Niet online
Wat ook in de trailer te zien is dat Snake op een gegeven moment staat te huilen ( is beter te zien op de streaming trailer ) , ik ben nieuwschierig waarom, ik vermoed dat zijn vrouwelijke collega het niet overleefd waar hij een oogje op heeft ( denk ik )

Wat mij ook op valt is dat hij pas later in de demo een ooglapje op heeft dus we zullen dan mischien ook te weten komen hoe dat gebeurd is :)
Afbeeldingslocatie: http://www.msxnet.org/gtinter/gifs/mg2manu/boss.gif

In de demo zie je dat je een sovjet scientist ( Sokolov ) moet bevrijden die bang geworden is van zijn eigen creaties ... zou dit niet toevallig Dr Pettrovic zijn in zijn jonge jaren ? of is het de opa van otacon ?
Afbeeldingslocatie: http://www.msxnet.org/gtinter/gifs/mg2manu/petro.gifAfbeeldingslocatie: http://www.konamijpn.com/products/mgs3/english/pic/chara_03_a.gif
Hij heeft snake al vaker verlinkt dus dat lifetime traitor dat klopt wel

[ Voor 36% gewijzigd door Lars The 18th op 17-05-2004 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik mij afvraag is wie die kerel is met dat elektrische veld om zich heen. Die Snake aan gort mept. :? Die Nemesis.
En die vrouwelijke collega is dan waarschijnlijk die bij dat witte paard staat. Ik denk idd dat Snake zijn geliefde heeft verloren.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2004 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:06

NoTimeRemains

I know

zeer ruige game, ik ben eigenlijk nog altijd van plan om ergens cheap een ps2 + mgs2 te kopen, maar goed ...

ik vind t sneaken, machinegun verhaal niet echt kloppen ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars The 18th
  • Niet online
De gestolen demoversie van Metal Gear Solid verspreid zich zo snel over het internet dat er nu al een review van is verschenen :P
Metal Gear Solid 3: We've played it!

E3 2004: Sneaky hands-on action confirms Snake's rude health, and sorts out tea. Crocodile canapes, anyone?

When we first heard that Metal Gear Solid 3 would be eschewing the series' traditional industrial settings for the jungle, we weren't entirely convinced that it would work. And when we heard that a major focus of the game would be, as its subtitle says, eating snakes, we couldn't help but think that Kojima had really has lost it this time.

The good news, of course, is that he hasn't and Metal Gear Solid 3 is already shaping up to be another classic addition to the seminal series of sneaky games.

We've played the first level of the game - which makes up around 30 minutes of gameplay - and the new camouflage, eating and close quarter combat systems all ensure that any doubts as to whether the series was getting tired or not have been put to rest.

We started the jungle-set level intent on hunting down animals, which doesn't prove to be particularly tricky as the area is crawling with them. Within moments we'd bagged a giant anaconda and a hornet's nest, thanks to the sniper rifle that the demo handily provides from the off.

If you kill the animals, they turn into a can, which means you can eat them straight away. Shoot them with a tranquiliser dart, though, and they turn into a little cage. You can pick these up (it's possible to carry up to 10 in all) and lug them around for future use.

As you enter different areas of the jungle, a caption pops up on screen to tell you exactly where you are. The first area you get to is called Dremuchij Swamp Land and features a pair of enormous crocodiles. Get too close and they'll hit you with their tails. Alternatively, shoot them to pieces with a shotgun. That's tea sorted, then.

You need to be careful while in the swamp itself. The longer you're in it, the more you sink and, if you don't make it across in time, you've had it.

As well as the standard L2/R2 controls for swapping between weapons (there are loads of knife/pistol combos available) and equipment (the directional microphone is very useful for picking up on distant enemies or creatures), the game makes use of a full menu system for the first time. Hit Start and you'll be given Camouflage, Backpack and Food options. Backpack is just another way to access your equipment, while Food allows you eat all those anacondas you captured (or dispose of them, if you've gone off the idea of a snakeburger).

It's the camouflage system that's interesting, though. As previously mentioned, the top right of the screen shows a percentage figure, which indicates how visible you are to enemies. Put on the right camo' and your visibility levels decrease massively. While it does seem a bit artificial and unrealistic at first, we're sure that swapping camo' will soon become second nature and it doesn't really have a detrimental effect on the pacing of the gameplay.

The new close quarter combat system is great, too. Essentially, it's an extension of the system in previous Metal Gears whereby you could take guards hostage. With CQC, though, you can now also tap Circle to slit their throat, press Circle and a direction to throw them, the left analogue stick to threaten them (in order to obtain information) or Square to use them as a human shield. Konami also told us that a number of other CQC moves will be included in the finished game, such as being able to throw a captured soldier at other enemies. Using the D-pad - as opposed to the analogue stick - to move around allows you to sneak up behind people, which is a useful tactic to use in conjunction with CQC.

What we saw of the environment had enough variety that the relentless greenery of the jungle shouldn't be a problem. Aside from the swamp, there were clearings, hills, rocks, obviously lots of trees that you can climb up, tunnels, a rope bridge, caves and derelict buildings.

Despite the wide range of new moves included in the game, the interface retains its friendliness and even with food, camouflage and CQC to worry about, it all works on a fairly intuitive level.

We never thought that transferring Metal Gear Solid from the urban jungle to the actual jungle could work so well but, based on what we've seen of it today, this will rank as yet another superb sneaky outing. Keep an eye out for loads of footage from the game in the near future.
Bron

[ Voor 7% gewijzigd door Lars The 18th op 19-05-2004 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he heb iemand al wat gelezen over de demo die gestolen is op de E3 die zou ik wel graag willen spelen :P :9 _/-\o_ :9~

http://www.dgsonline.nl/nieuws/news_display.asp?id=13709

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 11:57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:05

Polycom

Poes van goud

Lars The 18th schreef op 12 mei 2004 @ 19:53:
Ik hoop dat de geruchten waar zijn dat de hoofdpersoon BigBoss is ...
en dat er iets meer duidelijk word over het verhaal in mgs2,
maar omdat het in 1967 speeld zal dit wel niet het geval zijn

Ik vind ook jammer dat het verhaal een beetje over de top is bij MGS2, maar hij blijft gewoon leuk om te spelen, zeker nu ik een iets betere video kaart heb en hem op 1280x1024x32 kan draaien :)

Ik heb de Metal Gear MSX cardrige ook orgineel aleen is het doosje een klein
beetje beschadigd ..
Ik heb hem een tijdje terug voor een prikkie kunnen overkopen van iemand
Ja ik heb mgs2 ook op de pc, maar hij ziet er niet zo vet uit als op de ps2.. er zijn geen schaduwen :/ beetje vaag ik heb ook eerst een half uur met de instellingen moeten klote voordat ik een beetje normaal beeld had..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars The 18th
  • Niet online
Pu_Dy schreef op 21 augustus 2004 @ 17:31:
[...]
Ja ik heb mgs2 ook op de pc, maar hij ziet er niet zo vet uit als op de ps2.. er zijn geen schaduwen :/ beetje vaag ik heb ook eerst een half uur met de instellingen moeten klote voordat ik een beetje normaal beeld had..
hmm welke video kaart heb je dan, want hier is het beeld super
met een Saphire Radeon 9600 XT 256Mb en alle instellingen op MAX

Mischien ben je vergeten ATI patch te instaleren ? ( mits je een Nvidia hebt natuurlijk :P )

[ Voor 14% gewijzigd door Lars The 18th op 21-08-2004 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg dit spel gaat rocken,ik bezit denk ik elke metal gear op twin snakes naar(heb geen GC).MGS zijn een van de beste spellen ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 18:12:
omg dit spel gaat rocken,ik bezit denk ik elke metal gear op twin snakes naar(heb geen GC).MGS zijn een van de beste spellen ooit.
Denk je?
Dus 2 MSX versie's (Metal Gear, en Metal Gear 2: Solid Snake)
2 NES versie's (Metal Gear en Metal Gear: Snake's revenge)
een GBC (Metal Gear Solid / Ghost Babel) versie
een PSX versie (Metal Gear Solid) +eventuele Metal Gear Solid Integral
2 PS2 versies (MGS2: Sons of Liberty en MGS2L: Substance)
en twee PC versies (Metal Gear Solid en MGS2: Substance)?

(en dan ben ik er misschien nog wel 1 of 2 vergeten..)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Lars The 18th schreef op 21 augustus 2004 @ 20:04:
[...]

hmm welke video kaart heb je dan, want hier is het beeld super
met een Saphire Radeon 9600 XT 256Mb en alle instellingen op MAX

Mischien ben je vergeten ATI patch te instaleren ? ( mits je een Nvidia hebt natuurlijk :P )
9800pro.. en ik heb ook alles op max..
maare is er een ati patch voor het spel dan ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars The 18th
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Creepy schreef op 22 augustus 2004 @ 18:46:
[...]

Denk je?
Dus 2 MSX versie's (Metal Gear, en Metal Gear 2: Solid Snake)
2 NES versie's (Metal Gear en Metal Gear: Snake's revenge)
een GBC (Metal Gear Solid / Ghost Babel) versie
een PSX versie (Metal Gear Solid) +eventuele Metal Gear Solid Integral
2 PS2 versies (MGS2: Sons of Liberty en MGS2L: Substance)
en twee PC versies (Metal Gear Solid en MGS2: Substance)?

(en dan ben ik er misschien nog wel 1 of 2 vergeten..)
Metal Gear (MSX)
Metal Gear (C64)
Metal Gear (NES)
Metal Gear: Snake's Revenge (NES)
Metal Gear 2: Solid Snake (MSX)
Metal Gear Solid (PSX)
Metal Gear Solid (PC)
Metal Gear Solid (GBC)
Metal Gear Solid: Ghost Babel (GBC)
Metal Gear Solid Integral (PSX)
Metal Gear Solid: Twin Snakes (NGC)
Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty (PS2)
Metal Gear Solid 2 Substance (PS2)
Metal Gear Solid 2 Substance (X-Box)
Metal Gear Solid 2 Substance (PC)

2 vergeten dus :)

(en op Snake's Revenge na, wat ik een nepdeel vind, heb *IK* ze in elk geval allemaal)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2004 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol nadat ik die lijst heb gezien mis ik dus een paar ik heb:

de nes versie op de pc via emulator
mgs 1 op de psx
mgs 1 specail missions op de psx (tevens uitgebragt onder interigal)
mgs 2 substance op de pc
mgs op de gamebox color

ik heb sommige dus niet :( Ik dacht dat ik de meeste had lol

waarom vind je dat ene een nepdeel trouwens ??

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2004 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verkeerde knop plz delete

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2004 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 18:33:
lol nadat ik die lijst heb gezien mis ik dus een paar ik heb:

de nes versie op de pc via emulator
mgs 1 op de psx
mgs 1 specail missions op de psx (tevens uitgebragt onder interigal)
mgs 2 substance op de pc
mgs op de gamebox color

ik heb sommige dus niet :( Ik dacht dat ik de meeste had lol

waarom vind je dat ene een nepdeel trouwens ??
NES versie op de PC via emulator is niet "hebben". Alleen originele games tellen als 'hebben'. Een kopietje van MG2:Solid Snake op een MSX diskette telt ook niet tenslotte :)

En Snake's Revenge is een nepdeel omdat het:
1) Geen Kojima spel is
2) een hersenloze shooter is en niks met stealth te maken heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Als je goed kijkt zie je in de trailer van de e3 2004 ook iemand die als 2 druppels water op raiden lijkt... me misschien zijn vader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars The 18th
  • Niet online
Pu_Dy schreef op 23 augustus 2004 @ 19:05:
Als je goed kijkt zie je in de trailer van de e3 2004 ook iemand die als 2 druppels water op raiden lijkt... me misschien zijn vader?
Ik denk dat het niet raiden is maar deze dame
Afbeeldingslocatie: http://www.konamijpn.com/products/mgs3/english/pic/chara_02_a.gif

In de E3 demo zie je ook dat die vent dr 2x in het kruis vat,
( met in het achterhoofd onthoudend dat dit in MGS2 ook gebeurde, maar dan 1x)
maw hij mist iets ...Vrouw ??????

Mischien raidens moeder ??????

[ Voor 54% gewijzigd door Lars The 18th op 23-08-2004 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scatman
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://www.konamijpn.com/products/mgs3/english/pic/chara_05_a.gif

is dat niet de jonge vulcan raven (zie de tatoos op zen gezicht) en hij wordt in MGS op psx ook colonel genoemd...?

btw het verbaast me ook dat niemand al gesproken heeft over de txt over de voice acteurs en waarin wat achtergrondinformatie staat over de personages (dit is naar het schijnt een gelekte email) ik weet niet of het authentiek is maar toch:
http://users.skynet.be/fa009166/mgs_snake_eater.txt

daar staat onder andere in (rest moet je zelf maar lezen) :

spoiler:
dat "THE BOSS" de moeder blijkt te zijn van Ocelot

[ Voor 57% gewijzigd door scatman op 23-08-2004 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 00:06:
[...]
Metal Gear Solid (GBC)
Metal Gear Solid: Ghost Babel (GBC)
Twee versies voor de GBC? Of bedoel je hiermee het verschil in naamgeving tussen de JAP en de USA/EU versie?

Ik heb ze lang niet allemaal.
Ik heb
- Metal Gear Solid (GBC)
- Metal Gear Solid (PC)
- Metal Gear Solid (PSX)
- Metal Gear Solid TTS (GC)
- Metal Gear Solid 2 SOL (PS2)
- Metal Gear Solid 2: SUbstance (PS2)

Helaas heb ik de MSX versies nooit origineel gehad...

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pu_Dy schreef op 23 augustus 2004 @ 19:05:
das raiden zelf,aleen in zijn jonge jaren denk ik,als je het nog niet weet mgs 3 speelt zich ten tijde van de koude oorlog af(dus voor deel 1 en 2 ) ik denk dit omdat je ook revolver ocelot tegen komt in zijn jonge jaren.

waar kan je trouwens nog mgs 1 op de pc krijgen,ben er al lang naar op zoek.(niet ebay plz )

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2004 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Ik heb hem orgineel... alleen heb ik de doos niet meer... stuur me maar een berichts als je hem wilt hebben.

Trouwens, wanneer is nou eigenlijk de release date?

[ Voor 86% gewijzigd door Polycom op 23-08-2004 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik dacht eind 2005/begin 2006 maar het kan ook zijn tot er nog geen game release date is gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 11:20:
ik dacht eind 2005/begin 2006 maar het kan ook zijn tot er nog geen game release date is gegeven.
31 december toch? Is er trouwens al iets bekend over een mogelijke X-Box/GameCube poort? Ik wil een andere console kopen voor naast mijn GameCube en als MGS3 alleen op de PS2 zal komen is de keus snel gemaakt. De pc versie hoef ik trouwens niet, tenzij ze iets aan de slechte controls van MGS2:S gedaan hebben.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 20:25:
[...]

das raiden zelf,aleen in zijn jonge jaren denk ik,als je het nog niet weet mgs 3 speelt zich ten tijde van de koude oorlog af(dus voor deel 1 en 2 ) ik denk dit omdat je ook revolver ocelot tegen komt in zijn jonge jaren.

waar kan je trouwens nog mgs 1 op de pc krijgen,ben er al lang naar op zoek.(niet ebay plz )
Als Snake nog niet eens geboren was in MGS3, hoe kom je dan op het onzinnige idee dat Raiden wel al zou bestaan? Raiden is nog de helft jonger dan Snake in MGS2 :)

Waarom niet eBay trouwens? Dat is toch de nr1 plek om oude zut te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op 24 augustus 2004 @ 11:33:
[...]

31 december toch? Is er trouwens al iets bekend over een mogelijke X-Box/GameCube poort? Ik wil een andere console kopen voor naast mijn GameCube en als MGS3 alleen op de PS2 zal komen is de keus snel gemaakt. De pc versie hoef ik trouwens niet, tenzij ze iets aan de slechte controls van MGS2:S gedaan hebben.
he shit typo,ik bedoelde eind 2004/begin 2005
Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 16:02:
[...]

Als Snake nog niet eens geboren was in MGS3, hoe kom je dan op het onzinnige idee dat Raiden wel al zou bestaan? Raiden is nog de helft jonger dan Snake in MGS2 :)

Waarom niet eBay trouwens? Dat is toch de nr1 plek om oude zut te vinden :)
um in deel3 speel je ook snake,niet zijn vader ofzo.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2004 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 18:35:
[...]

he shit typo,ik bedoelde eind 2004/begin 2005

[...]

um in deel3 speel je ook snake,niet zijn vader ofzo.
Nee je speelt Snake niet, Snake is in 1964 nog niet geboren. Je speelt een ander met dezelfde callsign. Waarschijnlijk de persoon die we "later" in 1995 als Big Boss hebben leren kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

ik vind die eva chick wel relax.. misschien de moeder van merl

ik kan niet wacht totdat alle plot wendingen uitkomen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:13
Pu_Dy schreef op 24 augustus 2004 @ 19:47:
ik kan niet wacht totdat alle plot wendingen uitkomen :Y)
Ik vind ze liever zelf uit. :+ :p

En bloodcather, ga niet in discussie met Metal Gear all knowing god Mr.Rudi. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Albinoraptor schreef op 24 augustus 2004 @ 21:50:
[...]

Ik vind ze liever zelf uit. :+ :p

En bloodcather, ga niet in discussie met Metal Gear all knowing god Mr.Rudi. :p
Jaaa dat bedoel ik dus..
ik heb deel 1 t/m 3 gespeeld dus het kan leuk gaa worden..
trouwens, in die laatste trailer zei hij het weer de la-le-li-lo-lu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm ik hou stand bij mijn ding,anyway laten we wachten tot mgs3 uit is en dan komen we er vanzelf achter :)

anyway weet iemand waar ze noch mgs 1 voor de pc verkopen??

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2004 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 11:20:
hm ik hou stand bij mijn ding,anyway laten we wachten tot mgs3 uit is en dan komen we er vanzelf achter :)
Inderdaad :) misschien heb ik het wel fout en is Snake op zijn 40ste een nieuwe incarnatie tegengekomen van Metal Gear, genaamd Metal Gear Chrono met een wapen dat 'can fold space and time' die vervolgens Snake terug heeft gezet in de tijd van voor zijn geboorte zodat Snake de plannen niet meer kan dwarsbomen in de toekomst.

En natuurlijk kijkt niemand in 1964 daar raar van op, zo'n supersoldaat/spion die zegt uit 2010 te komen, maar denken ze alleen maar 'dat is mooi meegenomen' en sturen hem op een missie in de jungle. Dat is veel logischer dan mijn verklaring :)

Of misschien is Snake wel veel ouder dan we denken en heeft ie tussen 1964 en 1995 een verjongingskuur ondergaan om er in Outer Heaven opeens weer jong uit te zien :D

Ok, ok, I'll stop now :X
anyway weet iemand waar ze noch mgs 1 voor de pc verkopen??
eBay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoeiets jah :p

Ik probeer ebay trouwens te vermijden mede omdat ik gene paypal heb,nog ergens iets??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 14:08:
[...]

En natuurlijk kijkt niemand in 1964 daar raar van op, zo'n supersoldaat/spion die zegt uit 2010 te komen, maar denken ze alleen maar 'dat is mooi meegenomen' en sturen hem op een missie in de jungle. Dat is veel logischer dan mijn verklaring :)

Of misschien is Snake wel veel ouder dan we denken en heeft ie tussen 1964 en 1995 een verjongingskuur ondergaan om er in Outer Heaven opeens weer jong uit te zien :D
Kan het niet gewoon zijn dat de snake uit 1 en 2 niet gewoon een clone is van de gene uit 1964? Lijkt mij veel logischer :Y) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 17:26:
[...]

Kan het niet gewoon zijn dat de snake uit 1 en 2 niet gewoon een clone is van de gene uit 1964? Lijkt mij veel logischer :Y) .
Dat *IS* letterlijk zo als de Snake in MGS3 inderdaad Big Boss is, want Solid Snake is gekloond uit cellen van Big Boss. Het zijn niettemin wel 2 verschillende personen, en dus niet de Snake die we sinds 1987 kennen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2004 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 17:15:
zoeiets jah :p

Ik probeer ebay trouwens te vermijden mede omdat ik gene paypal heb,nog ergens iets??
jemig, lees je over mijn posts heen ofzo?
ik heb nog een mgs1 liggen op de pc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Kijk kijk :)
In japan is de aloude MSX2 Metal Gear in volle glorie uitgebracht op iAppli voor mobiele telefoons!

http://www.konami.net/appli/metalgear/index.html

origineel:
Afbeeldingslocatie: http://www.konami.net/appli/metalgear/images/metal20.gif

iAppli:
Afbeeldingslocatie: http://www.konami.net/appli/metalgear/images/metal15.gif

Zelfs de roots vergeten ze niet te verklaren:

「メタルギア」は1987年MSX2

MetalGear wa senkyuhyakuhachijushichinen MSX2
MSX2 0wnt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pu_Dy schreef op 25 augustus 2004 @ 17:59:
[...]

jemig, lees je over mijn posts heen ofzo?
ik heb nog een mgs1 liggen op de pc :)
voor hoeveel verkoop je hem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Aidix schreef op 27 augustus 2004 @ 08:08:
Kijk kijk :)
In japan is de aloude MSX2 Metal Gear in volle glorie uitgebracht op iAppli voor mobiele telefoons!

http://www.konami.net/appli/metalgear/index.html

origineel:
[afbeelding]

iAppli:
[afbeelding]

Zelfs de roots vergeten ze niet te verklaren:

「メタルギア」は1987年MSX2

MetalGear wa senkyuhyakuhachijushichinen MSX2
MSX2 0wnt :)
* Creepy hoopt zo op een GBA remake van MSX2 MG en MG2 .... of op een remake hiervan toegevoegd als extra bij MGS, MGS2 of MGS3.. ik denk dat ik kan blijven hopen...... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Creepy schreef op 27 augustus 2004 @ 14:27:
[...]

* Creepy hoopt zo op een GBA remake van MSX2 MG en MG2 .... of op een remake hiervan toegevoegd als extra bij MGS, MGS2 of MGS3.. ik denk dat ik kan blijven hopen...... :/
Konami is vanwege het succes van Nintendo's Classic NES/Famicom-series ook van plan een aantal oudere spellen opnieuw uit te brengen. Een NDS/GBA remake van MG1 en MG2 is dus niet eens zo ver gezocht.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Komen ze straks met snakes revenge en NES MG1 :r
No thanks.

Beter maken ze MSX2 Memorial Pack met Solid Snake, SD Snatcher en Space Manbow.

Maar als je die iAppli foto's bekijk zie je heel duidelijk dat ze de MSX2 versie bijna perfect hebben overgenomen inclusief kleurschema en MSX2 specifieke vijanden.
Ik houd dus goede hoop.

[ Voor 41% gewijzigd door Aidix op 27-08-2004 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gamespot zegt dat ze een nieuwe trailer van e3 hebben:

http://www.gamershell.com/download_7124.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep net bekeken,

4 words, 4 letters. O.M.F.G. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

final episode?? NOOOOOOOOOOOOOOO

maar o peinde zien we dus wel degelijk raden,en je speel wel degelijk snake,en niet big boss,sinds hij er zelf ook in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

die filmpjes met die aapje is ook lauw.. ik ben wel in voor extra minigames in de jungleeee 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 15:32:

maar o peinde zien we dus wel degelijk raden,en je speel wel degelijk snake,en niet big boss,sinds hij er zelf ook in zit.
Ben ik nou zo slim of jij nou zo dom? :D De "Boss" die je in de trailer zit is een vrouw, de "Boss" die door Snake in Metal Gear 2 wordt vermoord en die zijn genetische vader is, is een man. In de trailer wordt gezegd dat als de "Snake" in MGS3 de "Boss" in MGS3 ombrengt, hij de titel "Boss" zal overnemen. Zoals dus al zo vaak gezegd speel je in MGS3 met de man die wij in 1987 hebben leren kennen als "Big Boss", de vader van Solid Snake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 15:32:

Ik denk dat je The Boss met Big Boss verward. Het spel speelt zich af in 1964 en dan zijn zowel Snake als Raiden nog niet geboren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bedoelt zeker Solid Snake... Solid Snake is idd nog niet geboren. En op et einde zie je iemand die verdacht veel lijkt op Raiden => zal ook wel een plotwensing zijn denk ik.

Ik ben et eigenlijk met MrRudi eens. Je speelt met Snake, die we later de tijdlijn van de Metal Gear reeksen gaan kennen als Big Boss.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2004 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neeneenee ik bedoel wel degelijk big boss,tegen het einde aan(om precies te zijn,5:52 in het filmpje) zie je iemand met een ooglapje,dat is dus degelijk big boss,kan ook dat dit ene soort vooruitblik is en dat ik er naast zit,en in de laatste 15 sec zie je raiden.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2004 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 18:01:
neeneenee ik bedoel wel degelijk big boss,tegen het einde aan zie je iemand met een ooglapje,dat is dus degelijk big boss,en in de laatste 10 sec zie je raiden.
Maar dat is de persoon met de callsign "Snake" in MGS3. Er gebeurd iets in het verhaal waardoor hij later een ooglap krijgt. Anders zou Solid Snake in MGS3 even oud zijn als zijn vader. Solid Snake wordt echter pas in de jaren 70 geboren, in de jaren 60 kun je dus niet met Solid Snake spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

je ziet ook ocelot.. dat kan want die is al aardig oud ik mgs2 en in mgs3 ziet hij er aardig jong uit :)
en raiden kan nooit, dat is waarschijnlijk zijn vader/broer/ weet ik veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op 27 september 2004 @ 18:04:
[...]

Maar dat is de persoon met de callsign "Snake" in MGS3. Er gebeurd iets in het verhaal waardoor hij later een ooglap krijgt. Anders zou Solid Snake in MGS3 even oud zijn als zijn vader. Solid Snake wordt echter pas in de jaren 70 geboren, in de jaren 60 kun je dus niet met Solid Snake spelen.
ja dat zou kunnen

/me vind het allemaal maar erg ingewikeld.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2004 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik ben eruit,in het filmpje wordt snake op een gegven moment gemarteld door boss,je ziet haar eerst een mes voor zijn oorg houden,dan even een beelt van iets anders en dan zie je dat ze een wapen op hem richt en schiet,en dan zie snakes gezicht met nog maar 1 oog(heel kort) wat hem dus later zijn ooglapje geeft(dus big boss)

/me had het dus toch fout :(

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2004 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Er is trouwens een demo uit van mgs3

zit bij us playstation magazine :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

playeble ? of movie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:26

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Verkopen ze die magazine's in de Benelux? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:23
Als ik die trailers zo bekijk vraag ik mij af of dit spel ook gameplay heeft, heb de indruk dat
het allemaal aaneegeschakelde filmjes zijn. Maar ik moet zeggen dat deze filmpjes er wel
fanatastisch zijn kwa storytelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jos707 schreef op 03 oktober 2004 @ 02:47:
Als ik die trailers zo bekijk vraag ik mij af of dit spel ook gameplay heeft, heb de indruk dat
het allemaal aaneegeschakelde filmjes zijn. Maar ik moet zeggen dat deze filmpjes er wel
fanatastisch zijn kwa storytelling.
Bekijk jij eens wat oudere trailers voordat je zoiets doms roept :P MGS is het mecca van gameplay. De nieuwere trailers zijn vooral cutscenes die je ziet ja, omdat Kojima zo altijd de 'hype' opbouwt. De eerste trailers laten delen van het spel zien waardoor iedereen zich afvraagt waar het in godsnaam over gaat, de latere trailers geven genoeg van het verhaal weg om iedereen mega-nieuwsgierig te maken!

Eerdere trailers geven een goede indruk van de gameplay, het sneaker, dat je moet overleven in de jungle, de camouflage factor etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Heb gister de demo gedownload. Er gaaf maar mijn mgs skillz zijn duidelijk niet meer wat ze geweest zijn :P ;(

[ Voor 3% gewijzigd door PhuSioN op 03-10-2004 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

-ETz-Memphis Z schreef op 03 oktober 2004 @ 02:25:
Verkopen ze die magazine's in de Benelux? :9
Om maar even mezelf te quoten en dit topic een kickje te geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

um die demo is nie veel heb ik gehoord,wat lope en je loopt dan zon oud gebouwtje in en het is al afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jos707 schreef op 03 oktober 2004 @ 02:47:
het allemaal aaneegeschakelde filmjes zijn.
Dat is toch sltijd zo geweesd bij MGS? ;)

*ducks for cover*

• YoG
  • Niet online

YoG

Zijn we er nog? Op IGN staat een vier pagina-lange review. Het spel krijgt een 9.6 ! :*)

Hij zou gisteren uitgekomen moeten zijn.. iemand die 'm al ergens heeft zien liggen?

spek pc, spek hifi, last.fm

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

ik ben bang dat we hier in nederland nog even moeten wachten.
dimensionplus heeft hem voor ergens in maart 2005 staan...

psn-id: Jacman

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

YoG schreef op donderdag 18 november 2004 @ 11:57:
Zijn we er nog? Op IGN staat een vier pagina-lange review. Het spel krijgt een 9.6 ! :*)

Hij zou gisteren uitgekomen moeten zijn.. iemand die 'm al ergens heeft zien liggen?
jup, hij zweeft sinds gister rond in het "illegale circuit"

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 15:08

JohnD

Bernd

ik ben dit spel nu 2 dagen aan het spelen. dit zou wel eens mijn favoriet spel allertijden kunnen worden :) (spel gekocht in de VS)

sfeer, details, jungle (waardoor je elke situatie op 10 manieren kan aanpakken), jaren 60 en een onervaren Snake....

Ik denk dat Sam Fischer het heel erg moeilijk krijgt tegen Naked Snake :Y)

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

SunStorms_sletje schreef op maandag 22 november 2004 @ 01:10:
ik ben dit spel nu 2 dagen aan het spelen. dit zou wel eens mijn favoriet spel allertijden kunnen worden :) (spel gekocht in de VS)

sfeer, details, jungle (waardoor je elke situatie op 10 manieren kan aanpakken), jaren 60 en een onervaren Snake....

Het heel erg moeilijk krijgt? Sam Fisher is gewoon geen competitie voor een ras Snake's ;)

Btw, hoe speel jij hem? Met een gemodde ps2?

[ Voor 5% gewijzigd door ETzPliskin op 22-11-2004 06:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SunStorms_sletje schreef op maandag 22 november 2004 @ 01:10:

Sam Fischer mag nog niet in de schaduw staan van Solid Snake. Met z'n gloeiende groene ogen, en dan nog 3 ook :P

En deze Snake mag dan onervaren zijn, als Big Boss werd hij de grootste krijger van het menselijk ras, de supersoldaat, voor het genetische tijdperk. Dus hij moet toch wel wat kunnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

ik speel em nu ook al een aantal daagjes (import) en het is echt een supergame! Je wordt vanaf het begin helemaal opgeslokt door het verhaal en het is grappig om te zien hoe snake eigenlijk is begonnen (naked snake :D).

De omgevingen zien er echt subliem uit en de gameplay is nog vetter (camouflage-meter!)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet dit topic nu echt uit m'n bookmarks halen :/ ik wil het allemaal niet weten! (totdat ik hem zelf heb gespeeld) :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

We moeten nog wachten tot maart :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Helaasch wel ja. Heb er aan zitten te denken om de import aan te schaffen, of er helemaal geen geld aan uit te geven tot Maart maar ik hou me in.
* Creepy wacht tot Maart en schaft hem dan meteen aan.
En met het zien van de laatste trailers, inclusief wat bosses, weet ik eigenlijk al teveel...

[ Voor 18% gewijzigd door Creepy op 24-11-2004 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 15:08

JohnD

Bernd

-ETz-Memphis Z schreef op maandag 22 november 2004 @ 06:54:
[...]

Het heel erg moeilijk krijgt? Sam Fisher is gewoon geen competitie voor een ras Snake's ;)

Btw, hoe speel jij hem? Met een gemodde ps2?
nee.. met HD loader en een NTSC naar PAL converter.
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 13:58:
[...]

En deze Snake mag dan onervaren zijn, als Big Boss werd hij de grootste krijger van het menselijk ras, de supersoldaat, voor het genetische tijdperk. Dus hij moet toch wel wat kunnen ;)
natuurlijk kan hij wat (duh)
maar ik bedoel kwa verhaal uiteraard. ik ga verder niet op details in want ik wil voor niemand verpesten.

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de import versie (ik kon NIET wachten). Ik heb het spel nu 2 keer uitgespeeld, en ik wil gewoon 1 ding zeggen. Het spel is MEESTERLIJK. Voor alle Metal Gear fans, is dit een 7e hemel :D
Het verhaal zit gewoon perfect in elkaar, en alles sluit op elkaar aan.

Hideo heeft geweldig werk geleverd met z'n team!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-12-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 13:37:
Ik heb ook de import versie (ik kon NIET wachten). Ik heb het spel nu 2 keer uitgespeeld, en ik wil gewoon 1 ding zeggen. Het spel is MEESTERLIJK. Voor alle Metal Gear fans, is dit een 7e hemel :D
Het verhaal zit gewoon perfect in elkaar, en alles sluit op elkaar aan.

Hideo heeft geweldig werk geleverd met z'n team!!!!
Nu al uitgespeeld ???? Damn... Ik speel hem nu 2 dagen maar niet continu...

Hij is verder wel erg cool... Goed verhaal uiteraard weer en je zit er lekker middenin. Vond alleen wel jammer dat Snake nieteens het op kan nemen tegen Boss die laat hem alle hoeken van het veld zien tijdens de filmpjes ;)

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:19

Maxow

Hidden Sound System

Ik zou het niet erg vinden als ze hem alsnog voor de pc uit zouden brengen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maxow schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 16:24:
Ik zou het niet erg vinden als ze hem alsnog voor de pc uit zouden brengen ;)
Dat duurd meestal een jaartje nog :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 18:06:
[...]

Dat duurd meestal een jaartje nog :(
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Ik speel 'm nu ook sinds een paar dagen... gaat nog niet zo vlot allemaal :/
Ik zit nu bij dat gedeelte dat ik
spoiler:
met een klein vliegtuigje wordt afgeschoten in het bos waar eerder die kernexplosie was..
Nog niet zo ver dus..
Ik hoop dat er nu wat meer spel komt en minder van die ellenlange conversaties en filmpjes. Op 't laatst wordt ik die echt zat.. het voegt ook zo vaak zo weinig toe aan het verhaal.. maar goed ik was wel wat gewend van MGS1 op de PSX.

De gameplay zelf is erg leuk, lekker als vanouds sneaken met de typische MGS-sfeer. Vind t alleen heel irri dat je zo weinig overzicht hebt in de default view. Je kan natuurlijk R1 drukken voor FPS-view, maar dan is het soms al te laat. Dan staan de bad guys op een afstand die net buiten je default view valt en wel net voldoende om jou op te merken.. heb je gelijk een heel dozijn van die ventjes achter je aan :/ Gelukkig ben je aardig goed bestand tegen kogels en vind je onderweg voldoende healthpacks (en beesten die je kunt afschieten :) ) om je health omhoog te krijgen.

Mijn indruk tot nu toe is dat 't een zeer gelikt spel is.. misschien een beetje te! 8)7

Nog even een vraag over de guns:
spoiler:
In het begin krijg je een tranquillizer met genoeg ammorounds om een heel woud mee af te schieten. Maar toch raakte hij bij mij al erg snel op en was 't opeens een lawaaiige pistool :? Weet bijna zeker dat 't hetzelfde wapen moet zijn, zo te zien aan het ikoontje. Ik probeerde dus de suppressor erop te draaien met O knop maar dat werkte niet, waarom niet :?
Ik ben dus maar overgeschakeld op de tranquilizer met laser (oneindig ammo lijkt me). Als je die equipped wordt je stealth-meter blauw.. ik neem aan dat dat betekent dat je eerder gezien kan worden?? Beetje onduidelijk want het aantal stealth-procent blijft wel gelijk..

spek pc, spek hifi, last.fm

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste