1 tip voor als je die hele moeilijke kikker wil pakken (nummer 55 of 56), in plaats van je sniper rifle te gebruiken kun je beter een wapen gebruiken die erg snel schiet en weinig terugslag heeft. Je komt er dicht langs dus je zou het altijd moeten horen als jem hebt geraakt. Zoniet dan zul je de area opnieuw moeten laden. Dit is de meest frustrerende kikker in de game.
Die frogjes op de motor waren nog vrij lastig, maar ik heb ze allemaal. Nu dus Stealth + Spirit + IFP + EZ Gun = dikke pret
Lekker aan het dollen met de guards (slangen op hun hoofd gooien enzo
) en vanalles aan het opblazen met TNT (jammer dat je maar iets van 15 stuks tegelijk kunt plaatsen
).
Als je een guard ondervraagt en hij zegt iets in de trant van 'There are more of us...check your map blaat' dan geeft de map de andere soldaten in het gebied aan. Fire support is me nog steeds niet gelukt
Als je een guard ondervraagt en hij zegt iets in de trant van 'There are more of us...check your map blaat' dan geeft de map de andere soldaten in het gebied aan. Fire support is me nog steeds niet gelukt
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Mij 1 keer. Dat was tijdens de echte Alert Fase. Dus niet Caution of Evasion.D³ schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 21:17:
Die frogjes op de motor waren nog vrij lastig, maar ik heb ze allemaal. Nu dus Stealth + Spirit + IFP + EZ Gun = dikke pretLekker aan het dollen met de guards (slangen op hun hoofd gooien enzo
) en vanalles aan het opblazen met TNT (jammer dat je maar iets van 15 stuks tegelijk kunt plaatsen
).
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
ff geprobeerd tijdens Alert mode, maar ik blijf 'No response' krijgen. Ik suck!GolbeZeromus schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 21:19:
Mij 1 keer. Dat was tijdens de echte Alert Fase. Dus niet Caution of Evasion.
Ook leuk dat als je guards in de benen schiet ze mank gaan lopen
f.k.a D³
Verwijderd
Pfff, ik heb de indruk dat het stukken moeilijker is dan de vorige delen. Zonder radar waar je de vijanden hun vision op kon zien enzo..
Ik zit helemaal in het begin, daar waar je die brug moet oversteken. Ik kan dus nooit onopgemerkt die brug oversteken. dus ik loop gewoon door;)
Wat doen jullie om niet gezien te worden? ik sluip in het gras maar wanneer ik me durf rechtzetten hebben ze het gezien.
Het spel is vrij irritant aan het worden, ik zit nu net voor dat fabriek en dus net achter die brug,maar hier zit het vol van de guards.
Hoe pak ik dat nu aan om niet gezien te worden zonder alert fase enzo..
Tips...
Ik zit helemaal in het begin, daar waar je die brug moet oversteken. Ik kan dus nooit onopgemerkt die brug oversteken. dus ik loop gewoon door;)
Wat doen jullie om niet gezien te worden? ik sluip in het gras maar wanneer ik me durf rechtzetten hebben ze het gezien.
Het spel is vrij irritant aan het worden, ik zit nu net voor dat fabriek en dus net achter die brug,maar hier zit het vol van de guards.
Tips...
In het begin is het spel zeker moeilijk. Maar naarmate je langer bezig bent wordt 't sneaken steeds intuitiever. Dus hou vol, 't gaat vanzelf beter. Hint: schroom niet om je tranquilizer gun te gebruiken.Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 23:39:
Pfff, ik heb de indruk dat het stukken moeilijker is dan de vorige delen. Zonder radar waar je de vijanden hun vision op kon zien enzo..
Tips...
Camouflage gebruiken, niet rennen maar lopen, guards neerschieten voordat ze je zien, omgeving gebruiken...wespennesten enzo, ze eerst afleiden (clips/voedsel gooien). Zoveel mogelijkheden...Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 23:39:
Tips...
Maarruh, ligt het aan mij, of kun je niet een completed savegame laden en vervolgens een andere moeilijkheidsgraad kiezen? Ik wilde hem op European Extreme gaan spelen, maar dan mis ik dus mijn fijne camo die ik al had...zoals Spirit.
Je kunt de moeilijkheidsgraad van een clear file idd niet veranderen zoals bij MGS2/MGSTTS.Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 02:10:
Maarruh, ligt het aan mij, of kun je niet een completed savegame laden en vervolgens een andere moeilijkheidsgraad kiezen? Ik wilde hem op European Extreme gaan spelen, maar dan mis ik dus mijn fijne camo die ik al had...zoals Spirit.
f.k.a D³
MeukD³ schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:51:
[...]
Je kunt de moeilijkheidsgraad van een clear file idd niet veranderen zoals bij MGS2/MGSTTS.
strakke actie dit (Y)D³ schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:51:
[...]
Je kunt de moeilijkheidsgraad van een clear file idd niet veranderen zoals bij MGS2/MGSTTS.
zo voorkom je dat al die n00bs op super very easy even alles scoren, en dan european extreme doorcheaten.
"Cheaten" als zijnde stealth equipment gebruiken enzo wordt in de stats aangegeven, dus daar schieten de stat-puriteinen niets mee op. Ik vind het ook geen reusachtig probleem, maar ik heb weinig zin om voor een perfect round te gaan rennen en ook nog eens alle camo's en items op European Extreme te gaan halen...het vergroot het risico van game over en nog belangrijker, kost veel te veel tijd.Faust schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 03:06:
[...]
strakke actie dit (Y)
zo voorkom je dat al die n00bs op super very easy even alles scoren, en dan european extreme doorcheaten.
Maar goed, m'n L2 toets van m'n controller doet het niet meer na te veel potjes Snake vs Monkey
Deel 8 van het Secret Theater - 
Ik had liever de setup zoals MGS2/MGSTTS gehad en dan als toevoeging dat Foxhound volledig 'puur' moet zijn dus een compleet nieuwe game zonder goodies (je kunt met de huidige setup nog wel special camos zoals Spirit gebruiken volgens mij, al heb ik dat niet gedaan natuurlijk
). Lekker belangrijk dat iemand door EE heen gaat met allerlei special items. Moeten ze zelf weten, die hebben ze toch verdiend?
Ik had liever de setup zoals MGS2/MGSTTS gehad en dan als toevoeging dat Foxhound volledig 'puur' moet zijn dus een compleet nieuwe game zonder goodies (je kunt met de huidige setup nog wel special camos zoals Spirit gebruiken volgens mij, al heb ik dat niet gedaan natuurlijk
f.k.a D³
Heb er nog ff twee runs uitgeperst. Speedrun met special items:

En een run waar ik zoveel mogelijk humans heb gekilled, liefst op zo creatief mogelijke wijze
Erg lekker na een no kill run.
Ranking: Shark
Fire support is me eindelijk gelukt. In het gebied net voor The End, tijdens een Alert idd. Raar dat het niet werkte in de Bolshaya Past Base, terwijl ik toch echt hetzelfde deed.

En nog wat Duel Mode scores (normal mode):
The Pain - 116090
Volgin - 114670
Bike vs Pursuers - 051916
Shagohod - 107208
The Boss - 197980
Bij de Shagohod reed EVA me gewoon een keer dik omver, bitch

En een run waar ik zoveel mogelijk humans heb gekilled, liefst op zo creatief mogelijke wijze

Fire support is me eindelijk gelukt. In het gebied net voor The End, tijdens een Alert idd. Raar dat het niet werkte in de Bolshaya Past Base, terwijl ik toch echt hetzelfde deed.

En nog wat Duel Mode scores (normal mode):
The Pain - 116090
Volgin - 114670
Bike vs Pursuers - 051916
Shagohod - 107208
The Boss - 197980
Bij de Shagohod reed EVA me gewoon een keer dik omver, bitch
[ Voor 6% gewijzigd door Dyxtra op 29-03-2005 22:42 ]
f.k.a D³
Verwijderd
Wat kun je nu het beste doen als je in een gebied loopt vol met wachters en je hebt alert fase? Ik kan gaan lopen maar ze niet ontlopen..
Hmm, het spel wordt beter en beter dat wel. ik ben nogmaar een klein half uurtje ver, kan iemand me zeggen of het in het begin saai is tegenover de rest van het spel?
Hmm, het spel wordt beter en beter dat wel. ik ben nogmaar een klein half uurtje ver, kan iemand me zeggen of het in het begin saai is tegenover de rest van het spel?
Als ik ze niet kan ontlopen schakel ik iedereen maar uit, niet de meeste elegante oplossing maar vooruitVerwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 22:19:
Wat kun je nu het beste doen als je in een gebied loopt vol met wachters en je hebt alert fase? Ik kan gaan lopen maar ze niet ontlopen..
Begin is idd vrij saai. De game begint met Operation Snake Eater pas echt leuk te worden, Virtuous Mission kun je zien als training.Hmm, het spel wordt beter en beter dat wel. ik ben nogmaar een klein half uurtje ver, kan iemand me zeggen of het in het begin saai is tegenover de rest van het spel?
f.k.a D³
Ik ben nu op extreme bezig en mag dus niet gezien worden. Kan niet voorbij een stuk komen als je een alert fase hebt en dat je 10 pro guards moet kapot schieten. Op een of andere manier zien ze me altijd.
Iemand tips voor dit stuk?
Iemand tips voor dit stuk?
Als dit na je ontmoeting met EVA is (dus in Rassvet):
spoiler:
Dit is wat ik in het begin doe:
Blijf in de kamer, maar kruip onder het bed. Equip je stun grenades en wacht totdat de deur opengeblazen wordt. Als de deur wordt opengeblazen gooi je meteen een stungrenade erdoorheen. Als je dat goed doet dan schakel je meteen 4 Ocelots uit. Zoniet dan gooi je er nog een.
Vervolgens ga je de kamer uit en loop je naar de linkerkant van de kamer erbuiten. Zorg ervoor dat je de kerel op het dak kan zien. Zodra hij in het zuidoostelijke gedeelte van het dak is, kun je hem met gemak erafschieten. Zodra ik de eesrte 5 heb is de rest wel redelijk goed te doen. Je moet even uit je hoofd leren waar ze staan.
Als ik niet gezien wil worden dan kruip ik altijd onder het gebouw door om vandaaruit de Ocelots in te slapen. Dit duurt wel een stuk langer.
Blijf in de kamer, maar kruip onder het bed. Equip je stun grenades en wacht totdat de deur opengeblazen wordt. Als de deur wordt opengeblazen gooi je meteen een stungrenade erdoorheen. Als je dat goed doet dan schakel je meteen 4 Ocelots uit. Zoniet dan gooi je er nog een.
Vervolgens ga je de kamer uit en loop je naar de linkerkant van de kamer erbuiten. Zorg ervoor dat je de kerel op het dak kan zien. Zodra hij in het zuidoostelijke gedeelte van het dak is, kun je hem met gemak erafschieten. Zodra ik de eesrte 5 heb is de rest wel redelijk goed te doen. Je moet even uit je hoofd leren waar ze staan.
Als ik niet gezien wil worden dan kruip ik altijd onder het gebouw door om vandaaruit de Ocelots in te slapen. Dit duurt wel een stuk langer.
Kon het niet laten, mijn uitvoering van Ocelots 'handgesture' 

Alsof ik zo uit de KCEJ mocap studio kom stappen toch?

Hoe ik die guards op EE heb gedaan:
Niet de snelste methode maar het werkt.

spoiler:
1)Onder bed gaan liggen
2)Wachten tot de 4 guards rond het bed staan en met stun grenade uitschakelen (kan zijn dat er 1 guard blijft staan dus die uitschakelen vanonder bed)
3)Exit via luik in vloer rechtsboven
4)Langs noordelijke muur kruipen tot je naar het noorden naar buiten kunt
5)Buiten zul je rechts een guard zien (misschien even wachten tot ie aan komt lopen) > uitschakelen
6)Ga liggen vlakbij de hoek van het gebouw en leg guard om de hoek neer
7)Dak opklimmen via ladder zodra je weet wat de guard op het dak doet, je kunt een deel van het dak zien als je achter het gebouw loopt, eenmaal op het dak die dude daar uitschakelen
8)Verlaat dak aan de rechterkant, volgende guard houd zich op in de meest zuid oostelijke hoek van het gebied, daarheen kruipen door het gras > uitschakelen
9)Next victim zit goed verstopt in het gras aan de zuidelijke kant van het meest zuid westelijke muurtje van het gebouw (hopelijk is dat duidelijk). Als je door het gras langs het zuidelijke hek kruipt ben je niet te zien.
10)Laatste guard zit dan ergens in het gebied links naast de ruins, zelfde tactieken als voorheen gebruiken.
2)Wachten tot de 4 guards rond het bed staan en met stun grenade uitschakelen (kan zijn dat er 1 guard blijft staan dus die uitschakelen vanonder bed)
5)Buiten zul je rechts een guard zien (misschien even wachten tot ie aan komt lopen) > uitschakelen
7)Dak opklimmen via ladder zodra je weet wat de guard op het dak doet, je kunt een deel van het dak zien als je achter het gebouw loopt, eenmaal op het dak die dude daar uitschakelen
8)Verlaat dak aan de rechterkant, volgende guard houd zich op in de meest zuid oostelijke hoek van het gebied, daarheen kruipen door het gras > uitschakelen
9)Next victim zit goed verstopt in het gras aan de zuidelijke kant van het meest zuid westelijke muurtje van het gebouw (hopelijk is dat duidelijk). Als je door het gras langs het zuidelijke hek kruipt ben je niet te zien.
10)Laatste guard zit dan ergens in het gebied links naast de ruins, zelfde tactieken als voorheen gebruiken.
f.k.a D³
D³ schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 16:51:
[afbeelding]
[afbeelding]
spoiler:1)Onder bed gaan liggen
Hij is rechts, jij bent links.....D³ schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 16:51:
[afbeelding]
[afbeelding]

Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Verwijderd
Ik heb enkel de soundtrack, heb geen PS2. Wat is dat een geweldige soundtrack zeg. Het gebeurt vele te weinig dat er eens veel aandacht aan een soundtrack wordt gegeven. Kijk naar games als Half-Life 2, pure rommel die games.
Prachtige muziek!
Prachtige muziek!
Oh God Die Filmpjes In The Secret Theater Of Konami.com
Ik lach me eigen stuk hier
Japanners hebben echt HUMOR!
Nou zat ik een weekje in CenterParcs en dat is natuurlijk DE kans om spellen te spelen waar je niet aan toe komt
MGS3 was aan de beurt en ik ben weer erg onder de indruk, alleen Dolby ontbrak natuurlijk in CenterParcs.
Bij thuiskomst heb ik meteen een optisch kabeltje gekocht en die op mijn Marantz SR4500 aangesloten. In de setup van de PS2 de digital out op "aan" gezet en in het spel zelf staat de Dolby ook aan. Toch krijg ik alleen stereo.
Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?? DVD (via digitale coax) gaat wel gewoon goed.
MGS3 was aan de beurt en ik ben weer erg onder de indruk, alleen Dolby ontbrak natuurlijk in CenterParcs.
Bij thuiskomst heb ik meteen een optisch kabeltje gekocht en die op mijn Marantz SR4500 aangesloten. In de setup van de PS2 de digital out op "aan" gezet en in het spel zelf staat de Dolby ook aan. Toch krijg ik alleen stereo.
Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?? DVD (via digitale coax) gaat wel gewoon goed.
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Moet je misschien op je versterker de input van je kanaal (video1, video 2. etc..) wijzigen?
Ik heb een Sony receiver en daarbij kun je op 1 kanaal meerdere inputs ontvangen. Ik moest hem dus handmatig op optical zetten. Standaard stond ie op coax.
Ik heb een Sony receiver en daarbij kun je op 1 kanaal meerdere inputs ontvangen. Ik moest hem dus handmatig op optical zetten. Standaard stond ie op coax.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Beetje off-topic, maar...D³ schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 16:51:
[afbeelding]
[afbeelding]
spoiler:Blabla
Grappig dat jij de oude gesture5.gif URL gebruikt en niet de kopie genaamd gesture.gif (waar ik eerder in dit topic naar gelinkt heb). Kom jij soms ook op de GameFAQs forums? Of is dat plaatje sneller verspreid dan ik dacht en heb je de link van een nog heel ander forum?
[ Voor 8% gewijzigd door Devil N op 08-04-2005 22:14 ]
Muziek is idd briljantVerwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 01:47:
Ik heb enkel de soundtrack, heb geen PS2. Wat is dat een geweldige soundtrack zeg. Het gebeurt vele te weinig dat er eens veel aandacht aan een soundtrack wordt gegeven. Kijk naar games als Half-Life 2, pure rommel die games.
Prachtige muziek!
Speaking of which, #9: Metal Gear Sigint, langste tot nu toe en behoorlijk lolligMrCaleb schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 23:55:
Oh God Die Filmpjes In The Secret Theater Of Konami.com
Ik heb hem van gamefaqs. Heb jij hem gemaakt? Mooi gifjeDevil N schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 22:13:
Beetje off-topic, maar...
Grappig dat jij de oude gesture5.gif URL gebruikt en niet de kopie genaamd gesture.gif (waar ik eerder in dit topic naar gelinkt heb). Kom jij soms ook op de GameFAQs forums? Of is dat plaatje sneller verspreid dan ik dacht en heb je de link van een nog heel ander forum?
f.k.a D³
Nee dat is het niet helaas. Ik krijg wel input maar het is gewoon stereo.Fire_escape schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 21:23:
Moet je misschien op je versterker de input van je kanaal (video1, video 2. etc..) wijzigen?
Maakt niet uit wat ik probeer, andere input noem maar op, het blijft stereo
Yup, dat gifje is van mijn hand. Dat is het handige van een video-in op je videokaart hebben. Zet vervolgens zo'n plaatje op internet, post 'm een paar keer op de GameFAQs forums, en het verspreidt verder zichzelf. Altijd leuk hoe zoiets werktD³ schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 22:51:
[...]
Ik heb hem van gamefaqs. Heb jij hem gemaakt? Mooi gifje
[ Voor 4% gewijzigd door Devil N op 10-04-2005 22:24 ]
hahahaha die signit movie is echt dope
Verwijderd
damn d3 ..hoe krijg je vette scores in je sig voor elkaar zonder speciale items? Respect hoor
Kwam impressies van de MGS3 Extreme box tegen.

Incl MG3 karaoke!

Incl MG3 karaoke!
Extra Footage: Have you ever wanted to Karaoke to the Snake Eater song while a montage of cutscenes is shown ? Well now you can ! There are two versions . The first is with lyrics, and the second is just the music, no lyrics .
Dank je, maar dat kan iedereen met een beetje inzet hoor, zo moeilijk is het nietVerwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 11:29:
damn d3 ..hoe krijg je vette scores in je sig voor elkaar zonder speciale items? Respect hoor
f.k.a D³
Er is weer een nieuwe uit. Lollig filmpje that is...
http://jpn01.konami.co.jp/movie/mgs3/movie_a_gekitotsu_e.swf
http://jpn01.konami.co.jp/movie/mgs3/movie_a_gekitotsu_e.swf
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Nieuwe versie van MGS3 genaamd Subsistence:
Third person view! *faints* Dat was echt het (grote) minpunt aan MGS3 wat mij betreft, ook al heb je er na de game meerdere keren uitspelen weinig last meer van, ik vind het gewoon een grove design fout. Sta te popelen het uit te proberen. MGS3 staat al hoog op mijn lijst, maar met deze verbetering kan het wel eens 1 van mijn absoluut favoriete games worden.
De trailer laat de 3rd person view zien, die online deathmatch ziet er ook helemaal niet gek uit.
MGS3: SUBSISTENCE
Check trouwens ook de MGS4 teaser, humor
Kojima toch director \o/
bronLast is Metal Gear Solid 3: Subsistence, a play on the eat-or-die gameplay elements and culinary subtitle of Metal Gear Solid 3: Snake Eater. Like Metal Gear Solid 2: Substance, Metal Gear Solid 3: Subsistence features the original Snake Eater with a bunch of new content.
However, unlike Substance, this content will likely appeal to many who have already played Snake Eater. Foremost, it will feature online multiplayer action, with Kojima saying his team was aiming for a maximum of eight players. The online portion will sport two modes: "Snake vs. Enemies," where multiple players hunt down one opponent and "Team Battle" with multiple players fighting cooperatively.
Also new is the addition of what Konami calls a "Third-Person View Camera," which changes the players' view to a much lower camera angle, which "provides players with an even deeper stealth-action experience." Also included are several new levels for the Snake vs. Monkey mini-game.
Subsistence also will have some very special bonus content-- ports of the original MSX versions of Metal Gear and Metal Gear 2: Solid Snake. Neither has been available in the US before, and both will be fully playable.
Third person view! *faints* Dat was echt het (grote) minpunt aan MGS3 wat mij betreft, ook al heb je er na de game meerdere keren uitspelen weinig last meer van, ik vind het gewoon een grove design fout. Sta te popelen het uit te proberen. MGS3 staat al hoog op mijn lijst, maar met deze verbetering kan het wel eens 1 van mijn absoluut favoriete games worden.
De trailer laat de 3rd person view zien, die online deathmatch ziet er ook helemaal niet gek uit.
Check trouwens ook de MGS4 teaser, humor
f.k.a D³
Ik erger me er niet aan maakt het alleen maar moeilijker zeker op extreme.. (waar ik nu mee bezig ben)
IK was trouwens bij the end gekomen (sniper)
heb de game al een maand niet meer gespeeld, dan gaat hij toch dood als ik mn ps2 weer aan doe?
heb de game al een maand niet meer gespeeld, dan gaat hij toch dood als ik mn ps2 weer aan doe?
Verwijderd
Ja als je bij the end bent en je speelt een aantal dagen niet meer krijg je de volgende keer als je gaat spelen een cutscene dat hij dus dood is gegaan door ouderdom!Pu_Dy schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 21:17:
Ik erger me er niet aan maakt het alleen maar moeilijker zeker op extreme.. (waar ik nu mee bezig ben)
spoiler:
Helaas krijg je dan ook niet zijn sniper rifle, de Mosin nagant
Ik mis de tijden dat snake er nog zo uitzag 

Metal Gear 1

Metal Gear 2

Ik moet Snake Eater eerlijk gezegd nog spelen

Metal Gear 1

Metal Gear 2

Ik moet Snake Eater eerlijk gezegd nog spelen
[ Voor 14% gewijzigd door Vampier op 25-06-2005 07:46 ]
Je moet Snake Eater nog spelen?? Schande!! 
Het is in elk geval een aanrader.
En in Subsistance schijnen MG1 en MG2 ook te zitten, dus wie weet kan je de oude tijden weer doen herleven op je PS2
En in Subsistance schijnen MG1 en MG2 ook te zitten, dus wie weet kan je de oude tijden weer doen herleven op je PS2
offtopic:
Waar ken ik je icoon toch van?
[ Voor 13% gewijzigd door Creepy op 25-06-2005 10:50 ]
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Yep volgens verschillende MSX sites en andere sites komen mg1 en mg2 inderdaad met substance uitCreepy schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 10:49:
Je moet Snake Eater nog spelen?? Schande!!
offtopic:
volgens mij is het het fox hound icoon
Verwijderd
Yep volgens verschillende MSX sites en andere sites komen mg1 en mg2 inderdaad met substance uitIk zat er pas nog aan te denken hoe mijn broer mg1 voor 15 gulden verkocht heeft :\'( maargoed dat is vroeger.
't Is btw Subsistence, niet Substance, dat was MGS2
Ik ben cheat finder voor openMSX en blueMSXVerwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 11:38:
[...]
Wat zijn dat voor nare screenshots met cheats
Ik heb het spel pas sinds twee weken. Wilde geen studievertraging oplopen enzoDevil N schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 00:00:
Oh ja, voordat ik het vergeet:
[afbeelding]
Betrappen jullie jezelf er nu ook niet op dat je dat handgebaar maakt? Ik nam 't wel erg snel over eigenlijks
Nu ik deze animatie nog eens bekijk valt me pas op dat dit de manier is waarop je de controller vasthoudt. En dat Snake handschoenen aanheeft waarvan de vingertoppen ontbreken bij de vingers die je gebruikt om de controller te bedienen. Hoe komen ze erop
[ Voor 19% gewijzigd door Steffie op 20-07-2005 03:17 ]
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Google Play: METAL GEAR SOLID 3 HD for SHIELD TV
Gisteren gekocht
Het enige deel wat ik (tot mijn schaamte) nog niet heb gespeeld.
Ps hoe gruwelijk is deze kick?
Gisteren gekocht
heerlijk deze kick. ben dit spel nu voor de 2e keer aan het uitspelenwestergas schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:38:
Google Play: METAL GEAR SOLID 3 HD for SHIELD TV
Gisteren gekocht![]()
Ben benieuwd. In een ver verleden eens aan geslingerd en ik liep vast bij 1 van de eerste scenes. Ik kan me vaag iets herinneren dat je onder een bed moest gaan liggen of iets degelijkslennox-06 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:43:
[...]
heerlijk deze kick. ben dit spel nu voor de 2e keer aan het uitspelen
Geen idee waarom ik toen niet verder ben gegaan. Nu zeker goed induiken. Snaaaaaaaaake!