Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

armageddon_2k1 schreef op 12 June 2003 @ 23:11:
[...]

Ga nou maar hard leren voor je her net als ik :z , i.p.v. je kostbare tijd aan GOT te verspillen.
op de nieuwe ipods staat dus 2.0...

en... weet jij soms meer dan ik?

PS: neem vanmiddag ff die spelletjes mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sage schreef op 13 June 2003 @ 10:03:
omdat er toch wel wat bugjes in blijken te zitten.
klopt. Wat kinderziektes.
OzBoz schreef op 13 June 2003 @ 10:29:
Inderdaad 2.0 en wat is ie lief.. mooier dan op de plaatjes.
Precies hetzelfde als ik dacht. Al die mensen die op die poll gestemd hebben voor de oude ipod hebben gewoon nog nooit een nieuwe ipod gezien. _/-\o_
They also confirmed that the update will include USB 2.0 support for Windows PCs as well as a patch for the MusicMatch software that is used for Windows iPod syncing.
Voor de USB 2.0 fans...

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2003 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

check dit:
Afbeeldingslocatie: http://www.drbott.com/images/lg/5137-NVPO.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.drbott.com/images/lg/5138-NVP3.jpg
Infrarode afstandsbediening voor de ipod.
meer info:
http://www.drbott.com/prod/5138-NVP3.html

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2003 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05 09:41
Jah! Die had ik al gezien op ipodlounge hij is echt zeer relaxt! Ik wil hem ook hebben! Zeker!
Dan hoef ik niet meer op te staan als ik wil zappen langs de nummers.
Jammer dat je niet kan zappen door playlisten. :(

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Italië heb je van die driepolige stopcontacten, kun je nou die adapter die je erbij krijgt hier wel gebruiken? De adapter lijkt namelijk op een eurostekker (ofzoiets) en die zou er toch gewoon inpassen? Of moet ik een verloopstekker gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.macbidouille.com/news/photonews14/whole_image.jpg

Zie hier een screenshot : iTunes for windows Alpha (het is GEEN skin)
http://artificialcheese.com/story/2003/6/17/1537/90490

http://artificialcheese.com/special/itunes/

Afbeeldingslocatie: http://www.tobintv.com/itunes/itunes-second_shot.jpg

sorry beetje groot he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Mja, maar het is een appje gemaakt door iemand zelf. Kijk maar op de front page bij de meuk tracker. Het is ook geschreven in Delphi, niet echt een prog taal die Apple daarvoor zou gebruiken denk ik. ;)

Fake dus. :P

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redox
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-06 20:24

Redox

Motion Design / VFX

Is de batterij overigens verwisselbaar ? mocht hij ooit een keer opraken, ook al is dat over 5 jaar.. Zou een beetje zonde zijn om dan 400 euro weg te gooien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sage schreef op 19 June 2003 @ 20:20:
Mja, maar het is een appje gemaakt door iemand zelf. Kijk maar op de front page bij de meuk tracker. Het is ook geschreven in Delphi, niet echt een prog taal die Apple daarvoor zou gebruiken denk ik. ;)

Fake dus. :P
Ik had op de frontpage gelezen dat er ook een windows versie gaat komen van iTunes. :P Vanwege die online muziekdienst die ze nu hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Dat weet ik. En het komt ook, er was iets van een maand geleden ook een bericht op de Apple site en het gebruikele bureau van Apple dat ze opzoek waren naar een Windows progammeur die iTunes voor Windows in elkaar kon knutselen.
Je moest trouwens wel een behoorlijke CV hebben. :P Tering, je moest aardig wat grote en goede apps hebben geschreven voordat je kans maakte. :)

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-07 18:52
ik heb een probleempje met me oude i-pod 20gb. ik kan hem onder windows nog wel aanspreken maar muziek afspelen lukt niet. ik krijg dan een foutmelding en daarna gaat ie uit. ook kan ik geen updater ofzo draaien.

foutmelding:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/chiel3d/ipod.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-12-2024

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Chiel schreef op 08 July 2003 @ 18:07:
ik heb een probleempje met me oude i-pod 20gb. ik kan hem onder windows nog wel aanspreken maar muziek afspelen lukt niet. ik krijg dan een foutmelding en daarna gaat ie uit. ook kan ik geen updater ofzo draaien.

foutmelding:
[afbeelding]
Dit is in ieder geval ook het icoon dat hij laat zien als de HDD niet gevonden wordt. Je kunt er wel nog bestanden op zetten? Vaag.

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiel
  • Laatst online: 28-07 18:52
Ja hij ziet hem in windows nog wel gewoon als HD maar kan er verder niks meer mee :| Ook Ephod kan hem nog gewoon bereiken..

[ Voor 23% gewijzigd door Chiel op 08-07-2003 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Ik zou alle MP3'tjes er af halen en de software restoren. Zo gedaan.
Probleem, waarschijnlijk, opgelost. :P

[ Voor 5% gewijzigd door Sage op 08-07-2003 21:23 ]

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Ok, dat was niet de edit knop. :P

[ Voor 86% gewijzigd door Sage op 08-07-2003 21:23 ]

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de levertijd van de iPod 15 gb, als ik deze bij apple nederland besteld.
Ze zeggen dat ze leveren binnen 8 - 10 dagen.

Klopt dit een beetje???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Ik denk het wel, als je het niet vertrouwd kan je ook bij macwarehouse.nl kijken voor online of je kan hem bijvoorbeeld kopen bij winkel ergens als je erge haast hebt. In Woerden zit MacHouse, dat is een goede dealer. :)

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
ik ben van plan een Ipod te kopen maar dan eigenlijk alleen als ik zeker weet of ie met grote muziek files ( dj sets van feesten meestalk rond de 100 mb ) makkelijk kan doorspoelen. Met normale cd mp3 spelers moet ik eerst 5 min door spoelen voordat ik halverwege de set ben. Kan ik met de ipod snel doorspoelen ??
bvd

Ja je weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4hp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-07 09:50

4hp

Verwijderd schreef op 09 July 2003 @ 21:27:
Wat is de levertijd van de iPod 15 gb, als ik deze bij apple nederland besteld.
Ze zeggen dat ze leveren binnen 8 - 10 dagen.

Klopt dit een beetje???
Ik heb maandag ook een iPod 15Gb besteld en de levertijd ongeveer 14 dagen zijn... Volgende week donderdag hopen ze hem te hebben. DIt is trouwens niet bij de Apple Store (op internet), maar bij een winkel in Groningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekoopman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-07 13:29
wdulli schreef op 10 juli 2003 @ 03:22:
ik ben van plan een Ipod te kopen maar dan eigenlijk alleen als ik zeker weet of ie met grote muziek files ( dj sets van feesten meestalk rond de 100 mb ) makkelijk kan doorspoelen. Met normale cd mp3 spelers moet ik eerst 5 min door spoelen voordat ik halverwege de set ben. Kan ik met de ipod snel doorspoelen ??
bvd
Volgens mij wel, als je een nummer aan het afspelen bent kan je op de kleine ronde knop drukken en dan krijg je een progress bar met een dingetje erin, die kun je dan redelijk snel verplaatsen naar de locatie in de mp3 waar je verder wil met de grote ronde schijf, druk dan weer op het middelste knopje en hij gaat daar verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris10
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09-2024
wdulli schreef op 10 July 2003 @ 03:22:
bvd
Gaat perfect! Ik heb een aantal volledige cd-mixes erop staan (224 kbit VBR +/- 150 mb) en als je even wil spoelen naar halverwege dan gaat dat als een tierelier! :P Net als wat Kroxigor al zegt: middelste knop indrukken en de progressbar veranderd in een vierkantje, en dan kan je heel nauwkeurig met de ronde schijf bv een seconde voor- achteruit, of door snel te draaien per aantal minuten spoelen. Echt grandioos! _/-\o_
Dit is de grootste reden geweest om voor deze perfecte speler te kiezen! ;)

Athlon 64 3500+ s939 | MSI K8N Neo2 Platinum S 939 | Tagan 480W | 2 x 512MB G.Skill PC4400 @DDR 550 Dual Channel | 2 x WD 160GB 8MB SATA150 7200RPM @ Raid0 | Sapphire 9800PRO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
Ok thanks voor de reactie. Dan is er niks dat mij weerhoudt van dit ding te kopen nu moet alleen nog me rekening meewerken :P.

Ja je weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-07 03:04

B2

wa' seggie?

Net een nieuwe 15Gb iPod besteld bij de Apple store :P Wel via de onderwijs store, scheelde weer 30 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwalker_nl
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-10-2022
Weet iemand hoe het mogelijk is om WMA af te spelen op de nieuwe ipod?

Vruchtensap? Oh, je bedoelt Breezer Malt - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ochoch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-10-2020
Gaat niet en zal ook niet zo gauw gebeuren ook.
Omzetten naar mp3 of mp4 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwalker_nl
  • Laatst online: 29-10-2022
ochoch schreef op 24 July 2003 @ 19:27:
Gaat niet en zal ook niet zo gauw gebeuren ook.
Omzetten naar mp3 of mp4 dus.
0wkeej balen :P maar bedankt.

Vruchtensap? Oh, je bedoelt Breezer Malt - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mm ik ga ook zon ipod kopen, de 10 gb voor windows die nieuwe versie.
Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
De nieuwe iPods hebben niet meer een aparte versie voor Windows of Mac. Je koopt een iPod en hij past zich aan op welke computer hij als eerste word aangesloten. Weet je zeker dat je geen oude hebt? :)

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nog niet, maar dacht dat ze nog evrschillend waren.
Nou mooi zo hoef ik ook niet op te letten welke ik koop, heb die oude ipod trouwens verlichting in het donker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Jup, menu een tijdje ingedrukt houden of gewoon via het menu. Je kan ook instellen hoe lang hij dan aan moet blijven.

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVW
  • Laatst online: 28-07 18:29

RVW

Even als een FYI:

Bij X-Alt (Macdealer) hebben ze nieuwe 'oude' 10 GB iPods in de aanbieding voor 199,- ex btw. Bij aanschaf van een Mac kun je voor 99,- ex btw die iPod erbij krijgen. Het gaat hier om de Mac versie, maar die kun je eenvoudig omtoveren als je een PC hebt.

http://www.x-alt.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjorden
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Bedankt, da's een mooie aanbieding, die ga ik vanmiddag kopen. Misschien ten overvloede, het staat er iig op de website niet bij, maar het is gewoon helemaal compleet met afstandbediening en carry case etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem vanmorgen besteld... niet veel geld voor een 10gb versie.

maar je moet er snel bij zijn want er waren er nog maar een paar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje, watvoor kabeltje heb je nodig om je ipod op je stereo aan tr sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-07 16:23
Uhm, mini-jack naar het-soort-aansluiting-als-er-op-je-stereo-zit, waarschijnlijk tulp-stekkertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Ik zie het in dit topic niet staan dus ik zal het maar even doorgeven;

Er is (al een tijdje) weer een nieuwe software-update beschikbaar voor de oude (2nd Gen) windows iPods namelijk 1.3. Hij doet niet veel bijzonders maar tis waarschijnlijk toch wel slim om up-to-date te blijven.
iPod Software 1.3 Read Me

System requirements:

A PC with built-in FireWire or a Windows-certified FireWire card
Windows Me, Windows 2000, or Windows XP Home or Professional

About This Read Me:

This document contains last-minute information about "iPod Software 1.3".

Changes since 1.2:

Audio playback and user interface improvements
Increased playback time on scroll-wheel iPods
Longer stand-by time for all iPods

iPod users with any version prior to 1.3 should upgrade to 1.3.

iPod Software 1.3 is compatible with touch-wheel and scroll-wheel iPods without a dock connector.For questions regarding MUSICMATCH Jukebox (included with iPod for Windows) see http://wwws.musicmatch.com/faq/MISC020.htm
For more information about iPod go to http://www.apple.com/support/ipod.
toon volledige bericht
Je kan hem hier vinden: http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=120236

Voor mensen die een oude (2nd Gen) windows iPod (met touchwheel) hebben is er nu een simpele manier om van de volume-begrenzing op je europese ipod(opgelegd door de Franse regering) af te komen:
-Koppel je iPod aan je PC en ga met WindowsExplorer (of een andere file-manager) naar je 'iPod_Control'-map (zorg dat je hiddenfiles kan zien) en dan naar de map 'Device'
-Als in die map het bestand 'limit' staat heb je een begrenzing en kan je die eraf halen door het bestand te verwijderen (wel backup maken just-in-case).
-en voila je hebt een iPod die toch wel een stuk harder kan :7

Dit is allemaal geheel op eigen risico maar het heeft voor mij gewerkt :P

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZiegoM schreef op 06 augustus 2003 @ 18:06:
Voor mensen die een oude (2nd Gen) windows iPod (met touchwheel) hebben is er nu een simpele manier om van de volume-begrenzing op je europese ipod(opgelegd door de Franse regering) af te komen:
-Koppel je iPod aan je PC en ga met WindowsExplorer (of een andere file-manager) naar je 'iPod_Control'-map (zorg dat je hiddenfiles kan zien) en dan naar de map 'Device'
-Als in die map het bestand 'limit' staat heb je een begrenzing en kan je die eraf halen door het bestand te verwijderen (wel backup maken just-in-case).
-en voila je hebt een iPod die toch wel een stuk harder kan :7

Dit is allemaal geheel op eigen risico maar het heeft voor mij gewerkt :P
eneuh voor 3rd gen ? :)
iemand oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 28-07 12:07
Mooi man die soundlimiter oplossing! Werkt ook met de 5 gb ipod versie! In dat bestandje limit staat trouwens 220. Ik heb 'm nu weggehaald, maar misschien werkt 5000 invullen ook wel, gaat ie echt KEIHARD, heb je geen boxen meer nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:08
inderdaad werkt perfect die limit wissen... thanks

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjorden
  • Niet online
ik heb ook een ipod met touchwheel, maar er staat geen bestand limit in genoemde directory en toch vind ik dat de ipod niet echt hard kan, maar misschien is het met dat bestand nog wel zachter. Staat er enkel een getal in? Dan ga ik juist even zo'n bestand aanmaken om te kijken of ik verschil hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM

ZiegoM

Yammie R1

fjorden schreef op 07 augustus 2003 @ 15:51:
ik heb ook een ipod met touchwheel, maar er staat geen bestand limit in genoemde directory en toch vind ik dat de ipod niet echt hard kan, maar misschien is het met dat bestand nog wel zachter. Staat er enkel een getal in? Dan ga ik juist even zo'n bestand aanmaken om te kijken of ik verschil hoor.
Heb je een nieuwe (3rd Gen) of een oude (2nd Gen) iPod?
Dit werkt namelijk alleen bij de 2nd Gen iPod, de 3rd Gen heeft op een andere manier een volumebegrenzing.

Als je je 2nd Gen iPod buiten europa hebt gekocht heb je waarschijnlijk al geen begrenzing (dus ook geen limit-file)

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP
  • Laatst online: 16-07 07:17

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Geniaal, nog maar een succes reportje bij een v2 10GB iPod: Het verwijderen van die limit file zorgt er inderdaad voor dat ie nog ff wat harder kan.

In de Limit file staat trouwens enkel een getal in leesbare notatie (220). Ik vermoed dat die op de schaal van 0-256 (8-bits volume waarde) is, wat betekend dat ie vroeger op 86% van het maximale volume begrenst was. (en dat je er nu dus 16% harder kunt).

Zelf ontdekt truucje trouwens ZiegoM?

|_____vakje______|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM

ZiegoM

Yammie R1

CyberSnooP schreef op 07 augustus 2003 @ 17:34:
Geniaal, nog maar een succes reportje bij een v2 10GB iPod: Het verwijderen van die limit file zorgt er inderdaad voor dat ie nog ff wat harder kan.

In de Limit file staat trouwens enkel een getal in leesbare notatie (220). Ik vermoed dat die op de schaal van 0-256 (8-bits volume waarde) is, wat betekend dat ie vroeger op 86% van het maximale volume begrenst was. (en dat je er nu dus 16% harder kunt).

Zelf ontdekt truucje trouwens ZiegoM?
Nee,

Ik vond vanaf het begin al dat mn iPod nogal een zacht max. volume had en ben toen op internet gaan zoeken of anderen dat ook vonden. Op de forums van www.ipodlounge.com zag ik de mensen praten over de volumebegrenzing op europese iPods maar niemand had een oplossing. Zondag ben ik terug gekomen van mijn vakantie en toen zag ik dit op het forum staan :P Dus ik denk laat het jullie ook ff weten :)

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris10
ZiegoM schreef op 07 augustus 2003 @ 22:24:
[...]

Nee,

Ik vond vanaf het begin al dat mn iPod nogal een zacht max. volume had en ben toen op internet gaan zoeken of anderen dat ook vonden. Op de forums van www.ipodlounge.com zag ik de mensen praten over de volumebegrenzing op europese iPods maar niemand had een oplossing. Zondag ben ik terug gekomen van mijn vakantie en toen zag ik dit op het forum staan :P Dus ik denk laat het jullie ook ff weten :)
Nou, jij mag blijven hoor! _/-\o_ Toppie! :)
Ik vond hem de laatste tijd ook erg zacht, maar ik ga het vanmiddag meteen uitproberen....samen met de nieuwe firmware! ;)

Athlon 64 3500+ s939 | MSI K8N Neo2 Platinum S 939 | Tagan 480W | 2 x 512MB G.Skill PC4400 @DDR 550 Dual Channel | 2 x WD 160GB 8MB SATA150 7200RPM @ Raid0 | Sapphire 9800PRO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjorden
  • Niet online
ZiegoM schreef op 07 August 2003 @ 16:24:
[...]

Heb je een nieuwe (3rd Gen) of een oude (2nd Gen) iPod?
Dit werkt namelijk alleen bij de 2nd Gen iPod, de 3rd Gen heeft op een andere manier een volumebegrenzing.

Als je je 2nd Gen iPod buiten europa hebt gekocht heb je waarschijnlijk al geen begrenzing (dus ook geen limit-file)
Ik heb de iPod net bij X-Alt aangeschaft na de tip van een hierboven ergens, da's de 2nd Gen dan toch? Het geluid is trouwens niet echt zacht, maar kan wel een stuk minder hard dan m'n sony discman en philips discman etc. is verder goed mee te leven hoor.

X-Alt gaat trouwens proberen om de iTrip naar Ned. te halen, maar weet niet of dat gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM

ZiegoM

Yammie R1

fjorden schreef op 08 August 2003 @ 19:54:
[...]

Ik heb de iPod net bij X-Alt aangeschaft na de tip van een hierboven ergens, da's de 2nd Gen dan toch? Het geluid is trouwens niet echt zacht, maar kan wel een stuk minder hard dan m'n sony discman en philips discman etc. is verder goed mee te leven hoor.

X-Alt gaat trouwens proberen om de iTrip naar Ned. te halen, maar weet niet of dat gaat lukken.
FF voor de duidelijkheid:

1st en 2nd Gen iPod (de oude dus)
Afbeeldingslocatie: http://image.pathfinder.com/asiaweek/magazine/2001/1116/power.ipod.jpg

3rd Gen iPod (de nieuwe)
Afbeeldingslocatie: http://images.amazon.com/images/P/B00009J5W0.01.LZZZZZZZ.jpg

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Dat scroll wheel van de 2e gen. is dat echt scrollbaar of is het meer een "touch" wheel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O.D.Smolik schreef op 09 August 2003 @ 08:48:
Dat scroll wheel van de 2e gen. is dat echt scrollbaar of is het meer een "touch" wheel?
de 5 GB 2eGen is echt een wieltje dat ronddraait en de 10 en de 20 hebben een touch-wheel

alle 3Gen iPods zijn uitgerust met enkel touch-buttons en wheel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-06 13:55
Net mijn 2e gen ipod geupdate met firmware 1.3, maar ik heb geen limit file. Geluid is wel superhard, dus ik denk niet dat er een limit op zit. :)
Iemand een idee wat de menu optie "Geluidscontrole" in "Instellingen" doet? Limit functie? :p Merk er dan niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

Ik zie dat er nogal wat mensen zijn die de 2e gen. Ipod bij X-Alt hebben besteld.
En natuurlijk willen die mensen allemaal een iSkin :P Voor mensen die interesse hebben in een iSkin voor de 1-3 gen. Ipod kunnen mij mailen, graag nog voor september 2003.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees dat er heel veel mensen Xplay en Ephpod gebruiken, zijn er ook mensen die J. River Media Center gebruiken?

En wat vinden jullie dit programma tov Xplay of Ephpod?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2003 23:01 ]

Verwijderd

jep ik gebruik Media Center. En ik vind het een handig programma. rippen / aanpassen volume / synchroniseren etc. gaat allemaal vrij makkelijk. maar ik heb ook weinig ervaring met de andere 2 als ik eerlijk ben.

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

email van x-alt
Beste,

Het Nederlandse magazijn is tevens ook ons magazijn. De reeks van iPod's refurbished van 199,- zijn uitverkocht. Wat ik je nu kan aanbieden is hetzelfde model maar dan volledig nieuw voor de lage prijs van 249 euro/ex btw.

Indien je interesse hebt laat het me zo spoedig mogelijk weten!

gegroet!
:( mochten ze er ook wel bij zeggen! Maar wat gebeurd er met refurbished spul eigenlijk?

• ZiegoM

ZiegoM

Yammie R1

O.D.Smolik schreef op 14 August 2003 @ 11:45:
email van x-alt

[...]

:( mochten ze er ook wel bij zeggen! Maar wat gebeurd er met refurbished spul eigenlijk?
Spul wat is terug gebracht door klanten en dan gefixed.

\_Specs_/

• ZiegoM

ZiegoM

Yammie R1

Tip ®

Voor mensen die vinden dat hun maximale iPod volume te laag is; dit werkt (als het goed is) met ALLE Windows iPods (dus Gen1, 2 en 3).

Met dit programmatje dat geschreven is door EsspeN en dat ik heb gevonden op het ipodloungeforum kan je je mp3's een volumeboost geven. In tegenstelling tot mp3gain en dergelijke programma's bewerkt dit programma je mp3 bestanden NIET, het past alleen de iPod-database aan. Zo krijg je dus geen clipping ed. en kan je de boost ook gemakkelijk (met het programma zelf) terugdraaien. Het boosten zelf duurt enkele seconden. Het programma is Freeware en de site waar je het kan halen is:

De site: http://www.ringom.no/espen/ipod/
Direct downloaden: http://www.ringom.no/espen/ipod/euPOD_VolumeBoost_0_4_0.zip

Eindelijk een oplossing die goed werkt voor Alle windows iPods

kijk uit dat je geen gehoorbeschadiging oploopt >:)

[ Voor 26% gewijzigd door ZiegoM op 15-08-2003 00:50 ]

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZiegoM schreef op 14 augustus 2003 @ 23:35:
Tip ®

Voor mensen die vinden dat hun maximale iPod volume te laag is; dit werkt (als het goed is) met ALLE Windows iPods (dus Gen1, 2 en 3).

Met dit programmatje dat geschreven is door EsspeN en dat ik heb gevonden op het ipodloungeforum kan je je mp3's een volumeboost geven. In tegenstelling tot mp3gain en dergelijke programma's bewerkt dit programma je mp3 bestanden NIET, het past alleen de iPod-database aan. Zo krijg je dus geen clipping ed. en kan je de boost ook gemakkelijk (met het programma zelf) terugdraaien. Het boosten zelf duurt enkele seconden. Het programma is Freeware en de site waar je het kan halen is:

De site: http://www.ringom.no/espen/ipod/
Direct downloaden: http://www.ringom.no/espen/ipod/euPOD_VolumeBoost_0_4_0.zip

Eindelijk een oplossing die goed werkt voor Alle windows iPods

kijk uit dat je geen gehoorbeschadiging oploopt >:)
toon volledige bericht
Bedankt voor de informatie. Maar die link is dood. Kan jij het niet ergens uploaden voor ons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM

ZiegoM

Yammie R1

Verwijderd schreef op 15 August 2003 @ 12:12:
[...]

Bedankt voor de informatie. Maar die link is dood. Kan jij het niet ergens uploaden voor ons?
Die link doet het prefect?

Naja ik heb hem ff geupload voor de zekerheid: http://www.xs4all.nl/~wimox/Kwax/euPOD_VolumeBoost_0_4_0.zip

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-07 20:27
Heb mijn 10 giga(denk 2de versie ? koste 200 euro) versie ook net binnen gekregen, is het niet mogelijk om die update uit te voeren zodat er meer games aanwezig zijn ?

Vind het vervelend dat je in windows altijd moet klikken op Hardware veilig verwijderen voordat je je ipod kunt loskoppelen, is dat echt nodig, of mag je die gewoon uittrekken ?

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das wel nodig volgens mij. maar er is ergens een tool te vinden die een system icoon aanmaakt waarmee je hem kan loskoppelen.... weet alleen niet meer waar. vast en zeker is tie te vinden via IpodLounge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZiegoM schreef op 15 August 2003 @ 12:42:
[...]

Die link doet het prefect?

Naja ik heb hem ff geupload voor de zekerheid: http://www.xs4all.nl/~wimox/Kwax/euPOD_VolumeBoost_0_4_0.zip
Doet die link het? Bij mij iig niet, maar ik heb wel vaker problemen dat sites niet laden. Maar de ISP weet niet waaraan het ligt. Anyway, bedankt voor het serven van het programmaatje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O.D.Smolik schreef op 09 August 2003 @ 13:22:
Ik zie dat er nogal wat mensen zijn die de 2e gen. Ipod bij X-Alt hebben besteld.
En natuurlijk willen die mensen allemaal een iSkin :P Voor mensen die interesse hebben in een iSkin voor de 1-3 gen. Ipod kunnen mij mailen, graag nog voor september 2003.
He smolik ik heb je gemaild over die iskin maar niks terug gehoord. hit me up on: duncan[apestaartje]mow-zine.com over de prijs enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Vind de bestandsindeling wat raar van de IPOD
Zo heb ik op mijn PC-harde schijf al mijn mp3`s ingedeeld in submappen : Trance - Dance - Hip/Hop - Rock - Full Albums
Als ik die dan overzet naar IPOD vind ik hier niets van terug, is er geen manier om dat op te lossen ?

[ Voor 10% gewijzigd door C00P op 19-08-2003 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05-2021

Mobie

Little Idiot

Ik zag trouwens dat je ergens op de apple site je naam (of iets anders, in ieder geval twee regels) in kan laten graveren :d How cool is that >:) :7

Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C00P schreef op 19 August 2003 @ 17:51:
Vind de bestandsindeling wat raar van de IPOD
Zo heb ik op mijn PC-harde schijf al mijn mp3`s ingedeeld in submappen : Trance - Dance - Hip/Hop - Rock - Full Albums
Als ik die dan overzet naar IPOD vind ik hier niets van terug, is er geen manier om dat op te lossen ?
nee dat is niet mogelijk. Apple geeft ze generieke namen en zet ze dan in div. directories. maar je kunt toch zoeken op genre als je dat wilt. of op album etc.etc.

ik vind juist de manier van apple, de id-tag gebruiken, echt ideaal. tis misschien effe wennen maar het werkt als een speer.

dus effe taggen die mp3's met bijv Tag&Rename

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
wat bedoel je met taggen ?
gewoon de mp3 een andere naam geven ?

Gaat de IPOD de indeling maken alleen met de gegeven naam ?
dus madonna - like a prayer.mp3 wordt ingedeeld bij artiest madonna ?
of gaat hij in de mp3 kijken ? want hoe kan hij eigenlijk weten dat het dat of dat genre is ?

[ Voor 70% gewijzigd door C00P op 19-08-2003 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-06 11:48
Hij bedoelt dat je de ID3-tags moet aanpassen. Zoek even op google naar het programmatje dat caporegime heeft voorgesteld.

Ik had ook liever een folderstructuur gehad, maar na vandaag alles goed getagt te hebben (2-3 uur bezig geweest) werkt het wel naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 28-07 12:07
Met Ephpod maakt ie gewoon voor elke dir die je ernaartoe sleept een aparte afspeellijst aan hoor. Werkt stukken makkelijker dan op artiest ofzo zoeken of al je id3 tags aanpassen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaad met een id3-tagger de tags aanpassen cq invullen. op die manier kun je makkelijk browsen. tis effe wennen maar ik vind het wel makkelijk werken. directory structuren werken ook goed, maar ik vind dit principe eigenlijk wel mooi. nu kun je op alles zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil graag ook een ipod maar me oom gaat naar japan. weet iemand of die daar veel goedkoper is dan hier en zo ja hoevele kost ie dan voor de 5gb en 10gb

• C00P
http://cgi.ebay.de/ws/eBa...3041882010&category=18798

Wat vinden jullie ervan, zuigt die mijn batterij niet leeg ? heeft iemand ervaring ermee ?
Bedoeling is dat ik het mee naar zwembad neem, of mee naar werk...
alle comments zijn welkom :)

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
C00P schreef op 21 August 2003 @ 18:29:
http://cgi.ebay.de/ws/eBa...3041882010&category=18798

Wat vinden jullie ervan, zuigt die mijn batterij niet leeg ? heeft iemand ervaring ermee ?
Bedoeling is dat ik het mee naar zwembad neem, of mee naar werk...
alle comments zijn welkom :)
Ik denk niet dat ie je accu leegzuipt, aangezien ie alleen met het koptelefoonsnoertje vastzit. :) Lijkt me wel een puik apperaatje.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-06-2022

Cheetah

Try to live without WWW ;)

BaSsDruM schreef op 19 August 2003 @ 20:44:
Met Ephpod maakt ie gewoon voor elke dir die je ernaartoe sleept een aparte afspeellijst aan hoor. Werkt stukken makkelijker dan op artiest ofzo zoeken of al je id3 tags aanpassen....
Ja, maar Ephpod maakt er een zootje van op het moment dat je, in plaats van een platte, "diepere" directorystructuren hebt, bijvoorbeeld in de vorm van:

.[Naam Artiest]
.... <Albumnaam>
.... <Albumnaam>

Ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in om al mijn MP3's te lopen retaggen. Bij het retaggen (om voor iPod geschikt te maken) gaat informatie verloren die ik helemaal niet wil verliezen. Ik spaar onder andere veel albums met filmmuziek, en heb er geen zin in om voor de artiestnaam de filmnaam in de plaats te zetten omdat dit makkelijker zoekt op de iPod. Je raakt dan de oorspronkelijke artiestnaam kwijt.

Hoe sla je bijvoorbeeld het volgende op de iPod op?
.[Startrek]
.... <Voyager>
........ {Album1}
........ {Album2}
.... <Enterprise>
........ {Album1}
........ {Album2}
.... <Deep space 9>
........ {Album1}

De iPod bied hier geen mogelijkheden voor, tenzei je [Startrek] verheft tot "Genre", en <Voyager> tot "Artiest", iets wat ik een verkrachting van het ID3 systeem vind (nog afgezien van dat je zoals gezegd informatie verliest). Voor een nog diepere dir. structuur (slechts 3 lagen!) bied de iPod al helemaal geen mogelijkheden.

Ik ben zelf een iRiver MP3 CD speler gewend, en moet zeggen dat ik het daar gebruikte systeem, waarbij zowel gebruik kan worden gemaakt van MP3's en een eigen voorgedefinieerde directorystructuur veel beter.
Ik ga altijd direct voor een eigen directorystructuur, want ik weet hoe ik mijn MP3's op mijn HD opsla en het snelst terug kan zoeken. Ik vind het Apple systeem wat dat betreft - sorry - ronduit waardeloos.
Ik was ernstig teleurgesteld toen ik enkele dagen geleden de overstap wilde maken na een aankoop van een paar honderd euro.

Iemand toevallig al een manier gevonden om de eigen directorystructuur mee te nemen zonder de ID3's te vernaggelen?
Al is het een programma dat de eigen directorystructuur (ipv ID3) gebruikt als basis voor de vulling van de iPod database...

Daar zou ik al heel gelukkig mee zijn, ondanks alle bovengenoemde "onhandigheden". Zolang de oorspronkelijke ID3's maar niet veranderd hoeven te worden...

[ Voor 31% gewijzigd door Cheetah op 26-08-2003 17:35 ]

ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Ik moet je gelijk geven FirefoxAG, heb paar uur zitten mijn mp3`s te bewerken, en nu bemerk ik op mijn Ipod dat ik toch nog een paar steken heb laten vallen, als ik heeeel veel tijd heb ga ik die nog eens arangeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Ik hou eigenlijk altijd al mijn ID3 tags bij aangezien ik het anders in de mp3 speler op de computer gewoon niet goed kan zien. Werk veel makkelijker zo met ID3 tags.
Ik heb zelf ook aardig wat verzamelalbums en wat ik altijd doe is bij 'album' dan dus Startrek invoeren, bij 'artiest' Voyager en dan bij de titel van het nummer 'de artiest - naam nummer'. Komt er op de iPod ook nog aardig mooi uit. Als je het met Genres doet kan het ook nog diepere structuur doen. En anders maak ik gewoon playlists aan als het niet anders kan. :)

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is ook maar precies wat je gewend bent. Ik heb eigenlijk altijd alleen met id3 tags gewerkt omdat ik persoon die diepe directory structuren niet handig vind werken. Als je dan naar de Ipod gaat is het een makkie. Kan me voorstellen dat als je het niet gewend bent je het een stuk minder vind. Verzamel cd's heb ik wel origineel, maar niet op MP3 simpelweg omdat ik de goeie muziek meestal op full length heb staan, en film muziek enzo vind ik niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
hoe maak je eigenlijk een playlist aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Welk Progje gebruik je? :?

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-07 11:10
kga zelf nu ook een ipod aanschaffen, en bij toeval zag ik in de pricewatch ineens machouse staan, daar kost een nieuwe 10gb ipod 327 euro(299 bij aanschaf van een computer) en een oude 20gb kost ook 299 euro!

nadeel is alleen dat ze in woerden zitten en niet verzenden, maargoed ik woon toch vlakbij woerden dus maandag sta ik daar in de winkel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik wil misschien een iPod aanschaffen, maar nu zag ik dat de oude versie veel goedkoper én mooier (imo) is ;). Maar, de oude versie heeft geen USB, maar firewire (Wat ik niet heb). Nu is zo'n Firewire (3poorts) kaartje aardig goedkoop (Rond de 24,-) maar ik vroeg me af of er geen speciale conenctors zijn van Firewire naar USB of andersom?

[ Voor 3% gewijzigd door Switch op 07-09-2003 16:07 . Reden: Domdomdom :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris10
Switch schreef op 07 september 2003 @ 16:04:
Ik wil misschien een iPod aanschaffen, maar nu zag ik dat de oude versie veel goedkoper én mooier (imo) is ;). Maar, de oude versie heeft geen USB, maar firewire (Wat ik niet heb). Nu is zo'n Firewire (3poorts) kaartje aardig goedkoop (Rond de 24,-) maar ik vroeg me af of er geen speciale conenctors zijn van Firewire naar USB of andersom?
Die zijn er wel, maar 9 van de 10x duurder dan een firewire kaart. Gewoon een simpel firewire kaartje (mijn 4 poorts was maar 20 euro) kopen, in je pc stoppen en het werkt...
Meteen handig als je nogeens met je DV camera aan de slag gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-07 23:21

Sebastiaan

....

bolleh schreef op 06 september 2003 @ 16:37:
kga zelf nu ook een ipod aanschaffen, en bij toeval zag ik in de pricewatch ineens machouse staan, daar kost een nieuwe 10gb ipod 327 euro(299 bij aanschaf van een computer) en een oude 20gb kost ook 299 euro!
ander nadeel lijkt me de ex btw prijs. Dus komt er nog eens 19% bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekoopman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-07 13:29
Misschien overbodige informatie, maar ik had dus serieuze problemen met ipod+linux+firewire (kreeg wat vreemde foutmeldingen in /var/log/messages en verder had linux er geen zin in), dus op goed geluk maar de usb kabel gekocht en nu werkt ie perfect (redhat 8.0 en suse 8.2), enige nadeel is dat als je de firewire stekker nergens instopt de batterij vrij snel leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
seb_ schreef op 08 September 2003 @ 01:13:
[...]

ander nadeel lijkt me de ex btw prijs. Dus komt er nog eens 19% bij
klopt, ik ben echter net terug van machouse(handig, rijbewijs ;)) en ik kreeg hem voor 299 ex btw :)
dus iets meer dan 350 incl, als ik dan mn oude mp3 speler verkoop heb ik die ipod best wel aardig goedkoop :D :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Nieuwe ipod's zijn uit (helaas ander draadje opslot dan maar hier)
10,20,40GB, gewicht van 40GB valt mee, prijzen 349, 449 en 549euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

dolby schreef op 08 September 2003 @ 15:48:
Nieuwe ipod's zijn uit (helaas ander draadje opslot dan maar hier)
10,20,40GB, gewicht van 40GB valt mee, prijzen 349, 449 en 549euro.
En dat is voor het eerst dat de prijsstijging tov de Amerikaanse iPods niet ong. 100$/Euro bedraagt. De nieuwe modellen kosten in de USA nl. net zoveel als de "oude".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
the_Omniscient schreef op 08 September 2003 @ 15:52:
[...]
En dat is voor het eerst dat de prijsstijging tov de Amerikaanse iPods niet ong. 100$/Euro bedraagt. De nieuwe modellen kosten in de USA nl. net zoveel als de "oude".
Je kan ook zeggen dat ze hier ongeveer 50euro goedkoper zijn geworden ;)
(of reken ik het verkeerd? :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

dolby schreef op 08 September 2003 @ 15:55:
[...]

Je kan ook zeggen dat ze hier ongeveer 50euro goedkoper zijn geworden ;)
(of reken ik het verkeerd? :? )
Kan ook. Leuk trouwens dat je de primeur had (volgende keer wel even een nette topicstart maken :P , alhoewel het niet echt een nieuw model is... weinig veranderingen eik), had er geen weet van dat dit ging gebeuren...

en ik denk dat met mij een hoop andere mensen vraagtekens zetten bij deze actie. Het is leuk als je nog in de markt zit voor een nieuwe iPod, maar wat als je er net een gekocht hebt? De 30 GB bijv... was 599 Euro toch? Nu heb je 10 GB extra voor 50 Euro minder, met een nieuwer dock (stereo-output jack)... Beetje vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doogie
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
heeft de goedkoopste ipod van 10 GB wel / geen dock connector?

m.a.w. kan je hier een dock --> USB + FireWire connector op aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
_alweer_ een nieuwe serie? Je kunt ook te snel vooruit willen zeg :D Laat ze dan de prijs verlagen en een 40GB versie introduceren, ik kan me inderdaad niet voorstellen zoals the_Omniscient al zegt, dat mensen die vorige maand een iPod hadden gekocht, hier blij mee zijn :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Ik heb de oude Ipod(10 gb) en ik wou vandaag gaan joggen, ik zet hold aan zoadat ik niet per ongeluk een knop indruk.
Na zo een 10 min. gelopen te hebben(tong hong ondertussen op de grond) hangt mijn IPOD ! ik kon nix meer doen, beeld bevroor gewoon, hold afgezet, maar niets mocht baten.
Alleen een reset bovenste en onderste knop inhouden bracht mij redding, dit is na 7 minuten weer gebeurd, erg vervelend, is mijne stuk ?

Ik heb laatste update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C00P schreef op 08 September 2003 @ 17:11:
Ik heb de oude Ipod(10 gb) en ik wou vandaag gaan joggen, ik zet hold aan zoadat ik niet per ongeluk een knop indruk.
Na zo een 10 min. gelopen te hebben(tong hong ondertussen op de grond) hangt mijn IPOD ! ik kon nix meer doen, beeld bevroor gewoon, hold afgezet, maar niets mocht baten.
Alleen een reset bovenste en onderste knop inhouden bracht mij redding, dit is na 7 minuten weer gebeurd, erg vervelend, is mijne stuk ?

Ik heb laatste update...
Ik denk niet dat hij stuk is, maar denk wel dat je je iPod ff moet restoren. Dit betekend dat je alles eraf gooit en dat je pc de firmware er weer op zet. (dit kan met je laatste updater, die je van de site gedownload hebt, gewoon de optie restore kiezen)

Zo begin je met een schone lei, dan moet het goed zijn. Anders moet je een beroep doen op je garantie

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2003 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Wow, er lieve prijsverlaging, was al een beetje in depressie dat 'ie te duur was :D Jammer alleen dat veel Accesoires niet bijgeleverd worden (10GB Versie), zoals die afstandsbediening die ik graag wou :) Die kan je er dan wel los bijkopen, maar kost weer 49,-. Is 'ie ergens misschien goedkoper te krijgen (Machouse @ Woerden is ex. btw, dus wordt allemaal erg duur).

Even voor de zekerheid: De 10GB iPod die nu 349,- kost bij de Apple Store kan ik gewoon gebruiken met USB (2.0)? Of moet ik daarvoor een dock kopen? :|

[ Voor 20% gewijzigd door Switch op 08-09-2003 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn iPod remote (of hoe heet zo'n ding waarmee je volume enzo kan regelen) is voor een deel verkleurd en het lijkt net of hij verroest is. hij is een beetje gelig uitgeslagen. Hij is niet in aanraking gekomen met water. Heeft iemand dit gehad en weet hoe hij dit kan weghalen?

En trouwens over de accu van de iPod hij gaat idd snel op en ik ga nu de batterij accu kopen waar 4 aa`s inkunnen dus als je dan een lange reis moet maken en je hebt geen stopcontact kan je altijd wat extra aa`s meenemen.

En weet iemand waar ik goedkoop apple accesoires kan kopen? Op de apple site is die batterijpack 65 euro weet iemand mischien waar ik ze goedkoper kan krijgen?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2003 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Switch schreef op 08 September 2003 @ 17:30:
Wow, er lieve prijsverlaging, was al een beetje in depressie dat 'ie te duur was :D Jammer alleen dat veel Accesoires niet bijgeleverd worden (10GB Versie), zoals die afstandsbediening die ik graag wou :) Die kan je er dan wel los bijkopen, maar kost weer 49,-. Is 'ie ergens misschien goedkoper te krijgen (Machouse @ Woerden is ex. btw, dus wordt allemaal erg duur).

Even voor de zekerheid: De 10GB iPod die nu 349,- kost bij de Apple Store kan ik gewoon gebruiken met USB (2.0)? Of moet ik daarvoor een dock kopen? :|
voor usb moet je de ipod > firewire/usb kabel kopen, is dus een kabel die je in ipod knalt en dan splitst in een firewire en een usb kabel(usb laadt de ipod niet op, die firewire gooi je dan in de stopcontact dinges om op te laden)

usb werkt als het goed is ook met 1/1.1
alleen dan duurt het wel errug lang voordat je ipod vol is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Hmm, da's wel heel erg minder :/ Dus ik moet zo'n kabeltje er los bij kopen?
Je bedoelt dus dit?

[ Voor 52% gewijzigd door Switch op 08-09-2003 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een serieus probleem met mijn nieuwe 15 gb ipod. De batterij is kaduuk oid. Als ik hem helemaal opgeladen heb dan kort daarna kan ie niet meer opstraten (apple logo'tje kort dan valt ie weer uit. Dit meerdere malen en daarna het batterij is op logo'tje.) Ik geloof niet dat de batterij nu al kapot kan zijn. Ik heb hem pas enkele maanden (sinds introductie van 3g ipod) en ik heb de batterij nooit misbruikt, oftewel bijna leeglaten lopen en volledig opladen. Welk nummer kan ik bellen voor helpdesk bij apple (waar ik em gekocht heb) ? want ik kan dit op de site niet vinden. Of weet iemand toevallig nog een andere oplossing oid?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

Wat gebeurt er nu met de voorraad 15 en 30 gig iPod. Aanbieding :+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

the_Omniscient schreef op 08 September 2003 @ 16:00:
[...]
Kan ook. Leuk trouwens dat je de primeur had (volgende keer wel even een nette topicstart maken :P , alhoewel het niet echt een nieuw model is... weinig veranderingen eik), had er geen weet van dat dit ging gebeuren...

en ik denk dat met mij een hoop andere mensen vraagtekens zetten bij deze actie. Het is leuk als je nog in de markt zit voor een nieuwe iPod, maar wat als je er net een gekocht hebt? De 30 GB bijv... was 599 Euro toch? Nu heb je 10 GB extra voor 50 Euro minder, met een nieuwer dock (stereo-output jack)... Beetje vaag.
Tja, het is voor het eerst dat Apple wat concurrentie krijgt in mijn ogen. Heerlijk toch?

Als je een gadget koopt weet je gewoon dat het ding volgende week mooier en goedkoper wordt, fact of life. Maar je kunt wel alvast een weekje spelen :)

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

weten jullie toevallig hoe t zit met betalen bij de apple store?
als ik t goed lees, kan je onder de 1000 euro alleen maar met een creditcard betalen?!
willen ze die dingen wel verkopen?!

[ Voor 10% gewijzigd door schaduw op 08-09-2003 21:58 . Reden: herformulerinkje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Ik zou als ik Apple was ook geen iPods op rekening verkopen aan mensen die geen creditcard hebben ;) Jij wel?

Bovendien denk ik dat een heel groot deel van hun potentiele klanten (toegang tot) een creditcard heeft.

[ Voor 34% gewijzigd door Zpottr op 08-09-2003 22:35 ]

Zoef

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.