[CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.496 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 20:40
Dan zaagt 'ie te snel blijkbaar, want ook dan smelt het.

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-09 16:06
NewbieNeo schreef op 03 June 2003 @ 22:54:
ikzelf zaag plexiglas altijd met een figuurzaag. kan je nooit te snel zagen, waardoor 't plexiglas gaat smelten...
neem gewoon je tijd, en 't gaat er doorheen als boter...
in ieder geval 10x zo snel, als wanneer je een window of blowhole in een case gaat zagen... :P

edit: wth is eigenlijk 't verschil tussen een wipzaag en een figuurzaag?? :D
heb zelf denk ik gewoon een figuurzaag. zo'n zaag met heel lange boog, waardoor je ver in een plaat kan zagen, en waarbij je de uiteinden naar elkaar toe moet buigen om 't zaagje ertussen te klemmen...
Figuurzaag is wat jij gebruikt, wipzaag is elektrische zaag met zaagblad dat zeer snel op en neer gaat. Je kent het wel.

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:11
Wipzaag is toch Belgisch voor decoupeerzaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vatt schreef op 03 June 2003 @ 23:31:
neey yoh...das neuken met een zaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Vatt schreef op 03 June 2003 @ 23:31:
Wij freaky Belgen hebben zoveel andere namen, ik hou het liever bij de Nederlandse namen zodat iedereen het verstaat. Als ik echt in het "Vlaams" moest spreken, dan verstaat 90% van de mensen me niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09 18:14
oh, is dat een wipzaag.. :P
dan heb ik die hier ook liggen, maar zaagt dat niet veel minder goed??
't zaagblad van zo'n wipzaag is toch vele malen dikker en breder dan 't zaagblad van een figuurzaag, wat maar 0,5mm dik is en 2mm breed.
vooral de scherpe bochten lijkt me dan minder goed gaan met een wipzaag...

kan me wel voorstellen dat je metaal met een wipzaag doet, met een figuurzaag met metaal-zaagblad gaat dat echt tergend langzaam...

[ Voor 21% gewijzigd door NewbieNeo op 04-06-2003 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demon_Eyez schreef op 03 June 2003 @ 22:47:
Ik ben ben, of beter gezegt, m'n ouwe heer is ook aan de gang gegaan om die lichtvoetjes te maken van plexiglas wat een aantal post geleden is langsgekomen.
Vraagje aan degenen die hier ook mee aan de slag zijn gegaan: Hoe makkelijk is dat plexiglas te zagen? Bij m'n pa smelt de zaagsnede namelijk dicht. Hij gebruikt een fijn zaagje met z'n elektische decoupeerzeeg (die je op een heleboel standen kan zetten), maar het lukt maar niet om een stuk te zagen voordat de boel dichtsmelt. Met een figuurzaag lukt het al helemaal niet. Weet iemand hoe je goed kan zagen?
Mijn oplossing is om met een plantengieter de zaag te gaan koelen met koud water terwijl hij zaagt.
Ik zaag mijn plexi altijd met een elektrische decoupeerzaag. Ik gebruik dan een niet al te fijn zaagje, zodat de zaagsnede dermate groot is, dat ie nie meer dicht kan smelten.
Ik zaag dan de vorm heel iets (0.5 / 1 mm) groter uit, en vijl de rest met een grove vijl eraf totdat het werkstuk op maat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
NewbieNeo schreef op 04 juni 2003 @ 00:39:
oh, is dat een wipzaag.. :P
dan heb ik die hier ook liggen, maar zaagt dat niet veel minder goed??
't zaagblad van zo'n wipzaag is toch vele malen dikker en breder dan 't zaagblad van een figuurzaag, wat maar 0,5mm dik is en 2mm breed.
vooral de scherpe bochten lijkt me dan minder goed gaan met een wipzaag...

kan me wel voorstellen dat je metaal met een wipzaag doet, met een figuurzaag met metaal-zaagblad gaat dat echt tergend langzaam...
Voor zover ik nog weet kan je het zaagblad van een wipzaag vervangen door een smaller ijzerzaagblad. Tenzij je het wil proberen met een houtzaagblad 8)7
Verwijderd schreef op 04 June 2003 @ 07:57:
[...]

Ik zaag mijn plexi altijd met een elektrische decoupeerzaag. Ik gebruik dan een niet al te fijn zaagje, zodat de zaagsnede dermate groot is, dat ie nie meer dicht kan smelten.
Ik zaag dan de vorm heel iets (0.5 / 1 mm) groter uit, en vijl de rest met een grove vijl eraf totdat het werkstuk op maat is.
Zo moet dat idd, wat ook wel lekker gaat is het doen met een dremel, dan heb je meestal meteen een mooie doffe rand, maar wel kans dat het begint te smelten :s

mededeling:

Colorcase.be komt binnekort met een eigen (nieuwe) lijn met producten waaronden een chieftec case die gewoonweg te mooi is om aan stukken gezaagd te worden (momenteel is er alleen nog maar een paarse :r versie van)

Neem maar eens een kijkje op revoltec

[ Voor 42% gewijzigd door PeGys op 04-06-2003 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
Verwijderd schreef op 04 June 2003 @ 07:57:
[...]

We gaan het maar eens proberen met een minder fijne zaag, die watergekoeld wordt door een plantengieter.

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 19:18
Ik had al de grootste moeite om mijn vriendin ervan te overtuigen dat dit windowtje mooi/noodzakelijk/etc was.
Een CCFL wordt een stuk lastiger.
Daarnaast vermoed ik dat het een beetje illegaal is om mijn "case" dan te gebruiken, als de CCFL brandt. Ik (en ook mijn vriendin) hebben deze eigenlijk wel dagelijks nodig.

Maar goed, een UPS inbouwen (zonder eigen accu's, er zit toch al een grote (44Ah) in mijn "case") behoort nog tot de mogelijkheden :)

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn case is premodded :)
Afbeeldingslocatie: http://www.online-gamer.org/~svenmenges/pc/case/foto2.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Ja, en verder .... ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Laatst online: 16-09 20:12

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

ben weer even creatief geweest met photoshop, en dit is het volgende projectje waar ik mee ga beginnen nu mijn window af is :"Het deurtje van m'n chieftec"

De photoshop ontwerpen (pics zijn klikbaar) twijfel nog tussen deze 2, maar denk de 2e omdat die beter bij mijn window past.
Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodfotos/chieftec/deurtje-ps.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodfotos/chieftec/deurtje-ps2.jpg
vind ze zelf wel wreed, moet uiteraard alleen wel iets van blauw licht achter :*)
De mijne niet 8)

[ Voor 45% gewijzigd door floriske.nl op 04-06-2003 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
floriske.nl schreef op 04 June 2003 @ 13:30:
ben weer even creatief geweest met photoshop, en dit is het volgende projectje waar ik mee ga beginnen nu mijn window af is :"Het deurtje van m'n chieftec"

De photoshop ontwerpen (pics zijn klikbaar) twijfel nog tussen deze 2, maar denk de 2e omdat die beter bij mijn window past.
[afbeelding]

[afbeelding]
vind ze zelf wel wreed, moet uiteraard alleen wel iets van blauw licht achter :*)

[...]
De mijne niet 8)
1e is mooiste vindt ik, als ik dremel heb ga ik men deurtje ook eens bijwerken :) (hope I don't screw up want waar moet je die deurtjes gaan halen als het naar de zak is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
floriske, vind net als blueforce de 1e ook 't mooiste....
de 1e is toch ook nog in dezelfde stijl van tribal a la floriske?? :)
oehh, ikzelf zou echt de 1e doen, want die is gewoon te meesterlijk als window voor je deurtje.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

PeGys schreef op 04 June 2003 @ 14:45:
[...]

1e is mooiste vindt ik, als ik dremel heb ga ik men deurtje ook eens bijwerken :) (hope I don't screw up want waar moet je die deurtjes gaan halen als het naar de zak is)
bestellen bij chieftec(leverancier) uiteraard ;)
edit:
ik zou als je een kunststof deurtje hebt geen dremel gebruiken, maar gewoon de figuurzaag met een heel fijn ijzerzaagje, iets kleiner zagen en naderhand bijwerken met een (nagel)vijltje en schuurpapier
PeGys schreef op 04 June 2003 @ 14:45:
[...]
jah jah mensen, maak me maar weer aan het twijfelen :*) :9 })

[ Voor 23% gewijzigd door floriske.nl op 04-06-2003 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
floriske.nl schreef op 04 June 2003 @ 15:00:
[...]

bestellen bij chieftec(leverancier) uiteraard ;)
edit:
ik zou als je een kunststof deurtje hebt geen dremel gebruiken, maar gewoon de figuurzaag met een heel fijn ijzerzaagje, iets kleiner zagen en naderhand bijwerken met een (nagel)vijltje en schuurpapier

Gewoon iets naast de afgetekende lijnen uitzagen en achteraf afwerken tot aan de lijnen gaat perfect met een kunststof deurtje en een dremel. Daar achter dan een plexi met een gravering in (maar dat zal je dan wel zien)

[...]
jah jah mensen, maak me maar weer aan het twijfelen :*) :9 })

gnegnegne })
En dan ga ik nu een twintigtal deurtjes bestellen 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door PeGys op 04-06-2003 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

PeGys schreef op 04 juni 2003 @ 15:09:
[...]

En dan ga ik nu een twintigtal deurtjes bestellen 8)7
bestel voor mij dan meteen vast een zilvere voor de bigtower mee :P >:) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou ook voor de 1e gaan.
En hoe wil ja dat gaan doen met plexi erachter ? deurtje loopt toch een beetje rond !?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Verwijderd schreef op 04 June 2003 @ 15:19:
Ik zou ook voor de 1e gaan.
En hoe wil ja dat gaan doen met plexi erachter ? deurtje loopt toch een beetje rond !?
2mm plexi staat hier naast me :D buigt als een gek hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben bezig met een nieuwe mod
ik laat nog niet zoveel zien ;)
want hij is nog langggg niet af
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/s.osman01/cubemod/voor.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en wat is eigenlijk de bedoeling van je mod ? meer specs en info pls :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
floriske.nl schreef op 04 juni 2003 @ 15:17:
[...]
bestel voor mij dan meteen vast een zilvere voor de bigtower mee :P >:) :*)
Als jij dat hier in België komt ophalen, geen probleem.
Ik denk dat ik 2 extra deutjes ga kopen, men ouwe (die niet zo goed meer vast zit) om op te oefenen, dan 2 voor als er 1 zou mislukken 8)7

Zou dat veel kosten zo'n deurtje ?
Verwijderd schreef op 04 June 2003 @ 16:11:
Ik ben bezig met een nieuwe mod
ik laat nog niet zoveel zien ;)
want hij is nog langggg niet af
[afbeelding]
Je planken zijn zo te zien niet 100% op maat gezaagd, of zit het nog niet vast ?
Denk dat ik ook eens zo'n frigobox mod ga maken.

edit: merk zonet dat ik mezelf op een idee breng, een pc met ingebouwde koelkast, zou wel handig zijn, lekker die biertjes in men case zetten :)
Dan nog een waterkoelinkje en het reservoir in die koelkast zetten :p Lekker chillen.

[ Voor 48% gewijzigd door PeGys op 04-06-2003 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 June 2003 @ 18:08:
en wat is eigenlijk de bedoeling van je mod ? meer specs en info pls :)
P4 1500 mhz
256 sdram :p
geforce 2 64mb
40 gig hdtje

er moet een soort cube worden
met 2 ccfls
lcd komt erin
ik ga hem nog een kleurtje maken, moet alleen even kijk watvoor
ik hoop dat hij tegen volgende week af is :)
Je planken zijn zo te zien niet 100% op maat gezaagd, of zit het nog niet vast ?
Jawel alle maten zijn precies 50x50.
alleen hij is niet goed vast gemaakt.
er zit een heel klein gleufje maar ik ga de zijkanten met alliminuim dingetjes afwerken
dus als het klaar is moet het onzichtbaar zijn ;)

ff een 1337 paint ontwerpje :P
eerste ontwerp is een beetje krom ;)
tja paint is niet alles..

http://members.chello.nl/s.osman01/cubemod/tekening.jpg
http://members.chello.nl/s.osman01/cubemod/tekening2.jpg

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2003 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Verwijderd schreef op 04 June 2003 @ 18:15:
[...]

<some bla bla bla stuff>

er zit een heel klein gleufje maar ik ga de zijkanten met alliminuim dingetjes afwerken

En dan zo'n paint job zoals die van Revoltec (zie mijn signature "The Revolution Has Begun"). Misschien wel een beetje andere kleuren _/-\o_
Zwaar Triple X style, binnekort beschikbaar bij colorcase.be :9~

[ Voor 7% gewijzigd door PeGys op 04-06-2003 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PeGys schreef op 04 June 2003 @ 18:25:
[...]

En dan zo'n paint job zoals die van Revoltec (zie mijn signature "The Revolution Has Begun"). Misschien wel een beetje andere kleuren _/-\o_
Zwaar Triple X style, binnekort beschikbaar bij colorcase.be :9~
Zo die paintjob is wel erg
denk niet dat ik zoiets voor elkaar krijg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

PeGys schreef op 04 June 2003 @ 18:11:
[...]Als jij dat hier in België komt ophalen, geen probleem.
Ik denk dat ik 2 extra deutjes ga kopen, men ouwe (die niet zo goed meer vast zit) om op te oefenen, dan 2 voor als er 1 zou mislukken 8)7

Zou dat veel kosten zo'n deurtje ?[...]
hmm, nee dan zal ik hem zelf wel bestellen ;) geen idee wat zo'n deurtje kost, de bigtowers van chieftec kosten zo tussen de 75 en 100 euro, dus een deurtje zal de kop niet kosten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Verwijderd schreef op 04 juni 2003 @ 18:30:
[...]

Zo die paintjob is wel erg
denk niet dat ik zoiets voor elkaar krijg :9
Dat is de beste, kewlste paintjob die ik tot nu toe gezien heb. En ik woon op 15 min van colorcase, ik ga heel de dag naar die case staan kijken _/-\o_
floriske.nl schreef op 04 juni 2003 @ 18:34:
[...]

hmm, nee dan zal ik hem zelf wel bestellen ;) geen idee wat zo'n deurtje kost, de bigtowers van chieftec kosten zo tussen de 75 en 100 euro, dus een deurtje zal de kop niet kosten :*)
Een side panel kost al 30 ~ 40 euro, da's ook ± 1/3 van de prijs van de case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

PeGys schreef op 04 June 2003 @ 18:42:
[...]

Een side panel kost al 30 ~ 40 euro, da's ook ± 1/3 van de prijs van de case.
hehe, ik hoop ook zeker dat ik geen nieuw deurtje hoef te bestellen :*) eerst proberen er iets van te maken en dan zien we wel verder.

*floriske.nl twijfelt nog steeds, eerste is idd vetter, maar twijfel nog of het bij de overige looks van de case past 8)7 *

Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodfotos/chieftec/deurtje-ps.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodfotos/chieftec/deurtje-ps2.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door floriske.nl op 04-06-2003 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritzzz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 11:17
floriske.nl schreef op 04 June 2003 @ 20:10:
[...]

*floriske.nl twijfelt nog steeds, eerste is idd vetter, maar twijfel nog of het bij de overige looks van de case past 8)7 *

[afbeelding]

[afbeelding]
die bovenste past er meer bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-12-2021

Josh

A Cloggy in Norway

Dude, jij hebt echt mooie ideeen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
floriske.nl schreef op 04 juni 2003 @ 20:10:
[...]

hehe, ik hoop ook zeker dat ik geen nieuw deurtje hoef te bestellen :*) eerst proberen er iets van te maken en dan zien we wel verder.

[afbeelding]

[afbeelding]
De eerste is symetrisch, da oogt beter voor de voorkant vinnek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 19:41

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Ik heb een tijdje geleden deze mod gemaakt voor mijn ccfl's. Gewoon met spullen die ik nog had liggen. Een schakelaartje, wat draad, CD hoesje en was schroefjes en zo. Al met al is het toch een handige en nette mod geworden al zeg ik het zelf :D Ik zou graag jullie mening er over horen.

Afbeeldingslocatie: http://www.is-tuning.nl/freek/mod/1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.is-tuning.nl/freek/mod/2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.is-tuning.nl/freek/mod/3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.is-tuning.nl/freek/mod/4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.is-tuning.nl/freek/mod/5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josh

Josh

A Cloggy in Norway

Ja, zeker! Dan heb je dat losse kastje niet rondslingeren i je kast. Maar je moet wel genoeg draad naar je CCFL hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
Het draadje tussen invertor en CCFL schijn je niet zomaar klakkeloos te kunnen verlengen. 1 of 2 dagen geleden een topic gelezen over de problemen die mensen kregen na verlengen van die kabel. Misschien handig om te weten voordat mensen die relaxte mod hierboven gaan doen, want hij is wel errug handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Tweak-Freak schreef op 04 June 2003 @ 21:26:
Ik heb een tijdje geleden deze mod gemaakt voor mijn ccfl's. Gewoon met spullen die ik nog had liggen. Een schakelaartje, wat draad, CD hoesje en was schroefjes en zo. Al met al is het toch een handige en nette mod geworden al zeg ik het zelf :D Ik zou graag jullie mening er over horen.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Lolz, kewl gevonden, maar velcro doet wonderen, zeker bij de boxed inverters (Sharkoon). Gewoon ergens tegen de case kleven en makkelijk los te maken en allesinds geen bay kwijt. OK, je ziet men inverters misschien nog wel zitten (1 toch allesinds) maar blauwe inverter met blauwe ccfl, valt wel mee :p
Demon_Eyez schreef op 04 June 2003 @ 22:16:
Het draadje tussen invertor en CCFL schijn je niet zomaar klakkeloos te kunnen verlengen. 1 of 2 dagen geleden een topic gelezen over de problemen die mensen kregen na verlengen van die kabel. Misschien handig om te weten voordat mensen die relaxte mod hierboven gaan doen, want hij is wel errug handig :)
Heb ik in de tijd relaxed opgelost, gewoon connectors van kapotte inverters en kapotte ccfl's gaan vragen in winkel en daarmee verlengstuk gemaakt met wat soldeerwerk. En het werkte dan nog ook.

[ Voor 24% gewijzigd door PeGys op 04-06-2003 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

floriske.nl schreef op 04 June 2003 @ 20:10:
[...]

[afbeelding]
Je zou de onderkant van je afbeelding bijvoorbeeld net zo kunnen maken als de bovenkant. Op die manier heb je twee symetrische afbeeldingen die ook nog eens op je afbeelding op de zijkant lijken.

(Dus aan de onderkant zo'n boogje maken zodat de twee afbeeldingen (links en rechts) niet aan elkaar vastzitten.

Wel errug mooie kast btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josh

Josh

A Cloggy in Norway

Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 11:19:
[...]
Je zou de onderkant van je afbeelding bijvoorbeeld net zo kunnen maken als de bovenkant. Op die manier heb je twee symetrische afbeeldingen die ook nog eens op je afbeelding op de zijkant lijken.

(Dus aan de onderkant zo'n boogje maken zodat de twee afbeeldingen (links en rechts) niet aan elkaar vastzitten.

Wel errug mooie kast btw :)
Dat eerste ontwerp is al symetrisch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ik gewoon gedaan. stukkie speaker draad er aan en goet t gewoon...

I know...Im good :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik postte een stukkie terug pics van mij kast en toetsenbord met glowstrings.
Afbeeldingslocatie: http://www.raymondbrandt.nl/pics/casemod/Foto1en2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.raymondbrandt.nl/pics/casemod/Foto4.jpg

Nu geeft dat alleen wel erg veel licht 's nachts, dus moest er nog een schakelaar op:

Afbeeldingslocatie: http://www.raymondbrandt.nl/pics/casemod/Foto3.jpg

Voor de andere verlichting komen ook nog (dezelfde) schakelaars.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2003 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:27
Verwijderd schreef op 04 juni 2003 @ 18:15:
[...]

P4 1500 mhz
256 sdram :p
geforce 2 64mb
40 gig hdtje

er moet een soort cube worden
met 2 ccfls
lcd komt erin
ik ga hem nog een kleurtje maken, moet alleen even kijk watvoor
ik hoop dat hij tegen volgende week af is :)

[...]

hee karim, gaat wel leuke casemod worden. Als je hulp nodig hebt, roep me maar :)

BTW, ik ben een vriend van werner (petro)

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

pics zijn klikbaar

vandaag mijn dvd en cd-r drives gestealth met de originele 5,25" blends van de case als voorbereiding voor mijn window

Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodfotos/chieftec/stealth1.jpg
edit:
uiteraard worden de Disk-en zipdrive nog gespoten

en een spiegel tegen de achterplaat (rechter zijpaneel) gemaakt, dit geeft echt een lache effect, helaas iets minder vet op de foto dan in het echt, had er ook een voor de bodem, maar die heb ik 8)7 net iets te groot laten snijden, dus daar moet ik nog mee terug B) en ik wil mijn window aan de binnenzijde nog beplakken met spiegelfolie (spiegelkant naar binnen uiteraard zodat je nog in de case kan kijken :*)) zodat je een soort HOM (hall of mirrors) effect krijgt.
(voor de nieuwsgierigen onder ons, deze twee spiegels samen inclusief snijden was slechts 8 euro)

Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodfotos/chieftec/spiegel1.jpg

edit:
De bodemspiegel en die langs mijn mobo zitten er inmiddels ook in, hieronder de pics:

Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodfotos/chieftec/spiegelbodem5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/casemodfotos/chieftec/spiegelbodem6.jpg

Meer fotos zijn te vinden op www.floriske.nl/casemod <- deze pagina wordt continu geupdate als ik weer wat verder ben

[klets]
lol, ik kijk net nog eens naar rechts in mijn case, dit ziet er echt stoer uit 8) , net of je case ineens een heel stuk groter is
[/klets]

[ Voor 26% gewijzigd door floriske.nl op 06-06-2003 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vet idee man die spiegel
netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killer1979
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-07-2024
Ik heb een tijdje geleden mijn Volcano 7 eindelijk gemod (na eerder ook zoiets gezien te hebben hier). Zoals bekend maken die dingen een behoorlijk beetje lawaar (netjes uitgedrukt), en ik heb er dus ipv de standaard 80mm een 120mm Enermax fan op gezet.

En ik moet zeggen dat scheelt een stuk!!! En de temps met het warme weer zijn nog zeer netjes te noemen, idle 40 graden stressed 45 (eerder 45/50, voor specs zie onder)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/michielkox/Foto1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/michielkox/Foto2.JPG

Die voeding heb ik inmiddels niet meer in mijn systeem hangen, dus nevermind mijn geweldige cabelmesh :*)

edit: plaatje was te groot B)

[ Voor 4% gewijzigd door killer1979 op 05-06-2003 20:23 ]

System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
hmz, heb ier nog een spiegel liggen van 2m op 1m en zo'n ding om glas enzo te snijden, lijkt me kewl idee, enkel tot nu toe te lui geweest om er iets mee te doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

killer1979>> en hoe zit het met het geluid, heb je daar geen problemen mee als je naar grotere fans overstapt ? en die 2 oranje fans achteraan, (kben nieuw) is daar eene van die omgekeert blaast dan de andere of blazen ze alleabij naar buiten ?
ahja, voor de rest: nice :)

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killer1979
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-07-2024
Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 20:50:
killer1979>> en hoe zit het met het geluid, heb je daar geen problemen mee als je naar grotere fans overstapt ? en die 2 oranje fans achteraan, (kben nieuw) is daar eene van die omgekeert blaast dan de andere of blazen ze alleabij naar buiten ?
ahja, voor de rest: nice :)

Thx
Nee, want die grotere fan draait maar op 1600 toeren, dus ja die hoor je bijna niet... En het voordeel is ook nog eens dat je veel meer airflow hebt. Die andere fan draaide op ongeveer 3000 toeren afhankelijk hoe warm ie was...

Die 2 oranje fans blazen naar buiten, voorin mijn kast zitten nog 2 fans die naar binnen blazen (thermaltake Xaser 5000)

System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Een 120mm fan op je CPU oogt idd wel stoer maar ik vindt het een groot nadeel geven. Bij de meeste moederborden hangt hij boven je ram waardoor deze moeilijk toegankelijk wordt. Maarja, 't is wel een pak stiller met meer airflow. Ik ben op zoek naar een 80mm Vantec Tornado voor op men CPU. OK, ze zijn niet goedkoop, zeer moeilijk te vinden en geven 56 db maar ze geven wel een airflow van 84 CFM wat em de krachtigste 80mm fan maakt (ja, ook krachtiger dan de Delta FFB80 die evenveel lawaai maakt). Geluid kan me zo niet schelen, temperatuur wel. En er bestaat nog steeds iets zoals een fan controller :p

[ Voor 7% gewijzigd door PeGys op 05-06-2003 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
lol@BlueForce... :)
neem aan dat je op een gegeven moment wel zo'n perfecte PC hebt dat je niet de hele tijd je RAM in en uit gaat halen toch? ;)

maar opmerkinkje naar Killer1979: 1. probeer es die onderste van die 2 oranje fans naar binnen te laten blazen.
2. dan met plexiglas ofzo, een airduct maken van die onderste oranje fan naar die 120mm fan
3. dan aan de achterkant van je kast met plexiglas een 2-delige airduct maken, zodat de onderste fan koude lucht van onderen zuigt, en de bovenste fan de warme lucht naar boven blaast...
zal je kast maar 4-5cm dieper maken...
4. als dat nog niet genoeg is, kan je een airduct maken van je bovenste oranje fan, naar de linkerkant van je HS, zodat ie rechtstreeks warme lucht afzuigt...

zoiets heb ik ook in mijn kast gemaakt, althans, ben ik mee bezig...
stappen 1 t/m 3 heb ik al gedaan, en 't scheelt bij mij toch zo'n 8C!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
Heb je daar geen pics van? Ben errug benieuwd hoe dat eruit ziet. Heb namelijk een XaserII 6000 met een swiftech blok met daarop een 120mm Papst.
Alleen zit die Papst tegen m'n twee 80mm fans.

Plexiglas zagen is trouwens gelukt, gewoon een grovere zaag genomen.
Vreemd, in die tuteral stond toch juist dat je een fijn zaagje moest gebruiken?

[ Voor 30% gewijzigd door Demon_Eyez op 06-06-2003 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
khoop mijn main-pc binnen een weekje of 2 af te hebben... :P
(ben nl. ook nog bezig met een andere pc)
wil nl. ook nog een lanzame 120mm top hole maken, en vandaar een airduct naar de rechterkant van de HS...
als dit nog beter kan qua AC, dan moet iemand 't maar zeggen, want mijn ideeen beginnen op te raken... :D
(des te beter, want des te sneller kan ik overstappen op WC.. :D )

maar goed, over een weekje of 2 zal ik wel pics maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dit wel gedaan :) en het werkt niet minder als ervoor >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je link is dead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

killer1979 schreef op 05 juni 2003 @ 20:17:
Ik heb een tijdje geleden mijn Volcano 7 eindelijk gemod (na eerder ook zoiets gezien te hebben hier). Zoals bekend maken die dingen een behoorlijk beetje lawaar (netjes uitgedrukt), en ik heb er dus ipv de standaard 80mm een 120mm Enermax fan op gezet.

En ik moet zeggen dat scheelt een stuk!!! En de temps met het warme weer zijn nog zeer netjes te noemen, idle 40 graden stressed 45 (eerder 45/50, voor specs zie onder)

[afbeelding]
[afbeelding]

Die voeding heb ik inmiddels niet meer in mijn systeem hangen, dus nevermind mijn geweldige cabelmesh :*)

edit: plaatje was te groot B)
lol, das nog eens een CPU fan, ik zit hier met een retailkoelertje te kijken :( maar waterkoeling zit er aan te komen :*)

[P.S.] mijn spiegelbodem zit inmiddels ook in mijn case: [rml]floriske.nl in "[ CM] Het "Post hier je kleine mods" topi"[/rml] <- heb het vorige topic even geupdate. [/P.S.]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 juni 2003 @ 11:59:
[...]

ik heb dit wel gedaan :) en het werkt niet minder als ervoor >:)
Ik ook, Alleen soms bij het opstarten brand hij iets minder fel. Gewoon zorgen dat de contacten goed genoeg zijn(kroonsteentje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Verwijderd schreef op 06 juni 2003 @ 18:15:
[...]

Ik ook, Alleen soms bij het opstarten brand hij iets minder fel. Gewoon zorgen dat de contacten goed genoeg zijn(kroonsteentje)
Eum, een CCFL heeft ± 15 ~ 20 min nodig om tot zijn volle kracht te komen.
Het duurt altijd ff voor hij op zijn maximum schijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PeGys schreef op 06 June 2003 @ 19:01:
[...]

wat heb jy dan voor brakke ccfl's?? :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PeGys schreef op 06 June 2003 @ 19:01:
[...]

True maar de rest doet het gewoon "direct" optimaal, Komt denk ik door de verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PeGys schreef op 05 juni 2003 @ 20:20:
hmz, heb ier nog een spiegel liggen van 2m op 1m en zo'n ding om glas enzo te snijden, lijkt me kewl idee, enkel tot nu toe te lui geweest om er iets mee te doen :p
Hoe kan je glasnijden, Of moet dat naar een speciaal bedrijf??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan gewoon een glassnijdertje halen bij de DHZ zaak, maar of dat ook met speigelglas werkt weet ik niet. (Vanwege de achterlaag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

langs achter snijden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien kans dat het gaat schilferen, maar je kan het altijd proberen op een stukje test spiegel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Het is zo'n speciale snijder, is ongeveer 1.5m lang en 50cm breed waardoor je de plaat er in kan steken, en moet je gewoon dat snijspul naar beneden schuiven en dan heel klein beetje druk zetten op het afgesneden stuk, dan klikt het er zo af, gaat even goed met spiegelglas als met gewoon glas en tegels. Maar zo'n ding is niet echt goedkoop en heb het dan ook tijdelijk in bruikleen van men vader.

Je moet inderdaad wel opletten voor de achterlaag maar als je een spiegel van degelijke kwaliteit hebt, zou dat geen probleem mogen zijn. Heb er niet zo lang geleden een spiegel mee gesneden voor men zus en dat ging zonder probleem. Grote nadeel ervan is dat de zijkanten wel vlijmscherp zijn dus moet je dat zien te poleisten. Een spiegel die je zo koopt is meestal bol op de kanten waardoor je je niet kan snijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

lol, mijn spiegels zijn gewoon gesneden en niet gepolijst of zo verder, als het goed gesneden is valt het best mee met de scherpe randen en..........ze sluiten mooi haaks aan :D

edit:
grrrrrrrrr had moeten wachten met het spiegelverhaal tot mijn case klaar was, dadelijk wil iederen een spiegel :*)

[ Voor 28% gewijzigd door floriske.nl op 07-06-2003 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand het af wel ff wat Pic's laten zien he :), lijkt me wel kewl der uit zien.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2003 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Verwijderd schreef op 07 juni 2003 @ 17:08:
Als iemand het af wel ff wat Pic's laten zien he :), lijkt me wel kewl der uit zien.
floriske.nl schreef op 05 June 2003 @ 19:48:
pics zijn klikbaar
....................................
en een spiegel tegen de achterplaat (rechter zijpaneel) gemaakt, dit geeft echt een lache effect, helaas iets minder vet op de foto dan in het echt, .......
[afbeelding]

edit:
De bodemspiegel en die langs mijn mobo zitten er inmiddels ook in, hieronder de pics:

[afbeelding]

[afbeelding]

Meer fotos hiervan en van mijn case zijn te vinden op www.floriske.nl/casemod <- deze pagina wordt continu geupdate als ik weer wat verder ben

[klets]
lol, ik kijk net nog eens naar rechts in mijn case, dit ziet er echt stoer uit 8) , net of je case ineens een heel stuk groter is
[/klets]
........af dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

My bad... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zodan hier mijn eerste casemod!

Het is tevens de eerste keer dat ik een kinzo (dremelkloon) heb vast gehouden en ik een CCFL in mijn kast heb gestopt (dit koste me bijna mijn voeding 8)7 ).

Het is verder nog een bijna originele Scaleo600 van Fujitsu Siemens met een 2.0 GHz Intel proc en 256Mb intern. Ach je moet ergens beginnen, toch?
Zie hier de pics:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=143852
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=143817

ik ben benieuwd naar jullie mening.

Ps: beetje brakke pics maar ik heb ff niet beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
je eerste mod vind ik iig goed gelukt, het window ziet er mooi strak uit en die stickers vind ik ook wel leuk staan

enne.. keep on modding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah, hij siety er leuk uit. maybee nog ff een raamrubbertje er om heen... (tip: snij een oude (zwarte) coax kabel open), paar blowholes, kast spuiten... moet je ook zelf weten. maar tis een begin. /me is positief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heintjeput
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:53
Leuke mod, maar misschien zou je ook nog van die ventilatie gaatjes aan de bovenkant kunnen maken, of ik neem aan dat die zwarte puntjes onder je window ventilatie gaatjes zijn. Ik vind het veel leuker zonder raam rubber als met.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat ik er nog wel een raamrubber op zet, ff kijken wat het beste staat, het is zo ook wel behoorlijk strak. Die gaatjes aan de onderkant zijn idd ook ventilatiegaatjes dus ik denk niet dat ik er nog meer bij ga maken, er komt nu wel genoeg lucht in.

Verder staat er nog op de planning: een stealthmod voor de brander en DVD twee of drie extra led fans (2 achterin en 1 voor) en misschien idd een spuit beurt.

offtopic:
@sandemancool: Wel cool dat je me na mijn eerste mod al aanbid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granny
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-08 20:10
Een nieuwe dag een nieuwe mod..
Dit keer de cablemesh mod! :>

Pic zonder flits:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jurjan/final1.jpg

Pic met flits:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jurjan/final2.jpg

Heb nu echt alle denkbare mods er wel op losgelaten..
dit was de laatste.. geen modding meer.. hij is nu AF!! _/-\o_
Met andere woorden: tijd voor een nieuwe kast :D

If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Ik vind je zijkant nog steeds erg mooi, vooral zonder flits _O_
Hoe was het ook alweer? Was die display niet van een kassa?
Ik weet er ook nog 1 te liggen op m'n werk, gaver dan lcd vind ik.
En als laatste; 50 graden is vrij warm voor je cpu met WC of niet ?

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granny
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-08 20:10
De VFD heb ik een keer op een inkoopaktie gekocht voor 30 gulden.
Vind het echt een heel stoer ding :P Veel mooier dan welke LCD dan ook (en ja ik heb ook nog een lcdtje, maar die staat op mijn werk voor de mp3-titels.. :))
Mijn WC koelt niet echt geweldig nee. Klaxx is niet zo fantastisch.. Maar ik heb de fan's ook wel zo goed als uit staan hoor. Ik vind het belangrijker dat ik mijn computer niet hoor dan dat ik een cpu van 20graden heb.
Hij is wel overgeklokt van 1600 mhz naar 1714mhz. Misschien dat ie daar ook warmer van word. Heb eigenlijk maar 1 intake, en dat is die 80mm paps aan de linker kant.
Op de radiator zit een 120mm paps (outtake).
De voeding is een zalman.. is ook lekker stil.

If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
@sandemancool: Wel cool dat je me na mijn eerste mod al aanbid ;)
Ik aanbied iedereen... 8) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02:33
hallo

ik heb hier ook een beetje verbouwt ,

-antec 1000 awm case
- prometeia rev 1.2 unit
-1x green ccfl
-2x blue ccfl
-2x 8x8 blue ccfl fan

resultaat =

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~froepie/ccfl%281%29.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~froepie/Prom%20Antec%20Bio%20001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~froepie/Prom%20Antec%20Bio%20003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~froepie/Prom%20Antec%20Bio%20002.jpg

zo dat was het een beetje volgende week pics van de afwerking van de kabels

>:) >:)

[ Voor 50% gewijzigd door Gipsy King op 08-06-2003 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-08 15:20
Toppertje :):):):), detailpictures plz and even better :)

Digital Media Junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn mod gisteren helemaal afgemaakt.
Nu zitten er 3 schakelaars op en de drives zijn gestealth.
Samen met de verlichting vind ik het wel een geslaagde mod:
Afbeeldingslocatie: http://www.raymondbrandt.nl/pics/casemod/Foto3a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.raymondbrandt.nl/pics/casemod/Foto3b.jpg

(Op mijn website staan alle pics); http://www.raymondbrandt.nl

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2003 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat ik mijn mesh pakketje binnen heb gekregen begon ik vrolijk met meshen. Natuurlijk was dit een KLOTE werk en gingen er vele uurtjes voorbij.
Dit is het resultaat en ik ben er tevreden mee. }:O

Afbeeldingslocatie: http://forum.powerweb.nl/messages/1548/91740.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat doe je als de mini koeler op je videokaart versleten is? Vervangen door passieve koeling natuurlijk. De situatie voor:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Asus_voor.jpg

De situatie na:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Asus_na.jpg

Het koelblok is afkomstig uit een afgeschreven Compraq P166 (passief gekoelde CPU). Standaard draaide het ding (Geforce 4mx460) op 300 MHz, nu kan ie op 375 (stabiel). Hoger heb ik niet gestest, want dat kon niet vanuit de nVidia driver en het is ook niet echt nuttig om het ding verder nog over te klokken ;) Let niet op die zaagrand onder.. (bij eerste montage paste het net niet, dus moest er in alle haast nog een extra stukje af |:()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josh

Josh

A Cloggy in Norway

ik heb ook nog zo'n fan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 June 2003 @ 17:39:
Wat doe je als de mini koeler op je videokaart versleten is? Vervangen door passieve koeling natuurlijk. De situatie voor:
[afbeelding]

De situatie na:
[afbeelding]

Het koelblok is afkomstig uit een afgeschreven Compraq P166 (passief gekoelde CPU). Standaard draaide het ding (Geforce 4mx460) op 300 MHz, nu kan ie op 375 (stabiel). Hoger heb ik niet gestest, want dat kon niet vanuit de nVidia driver en het is ook niet echt nuttig om het ding verder nog over te klokken ;) Let niet op die zaagrand onder.. (bij eerste montage paste het net niet, dus moest er in alle haast nog een extra stukje af |:()
soow das nog eens vooruitgang...van 300 actief. naar 350 passief...

als dat nou ook met je proc. (makkelijk) kan... :*) ...of met je voeding :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:45

talin

ES-MA

:P oooh wat mooi ff uitzoeken wat zze kosten .

gelaserde windows

Afbeeldingslocatie: http://www.koolpcmods.com/swamp-med.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.koolpcmods.com/red-med.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.koolpcmods.com/red-dragon.jpg

http://www.koolpcmods.com/new-etches.htm

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow, die dingen zijn vet hoor!!
hmm niet ergens in nl te verkrijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

talin schreef op 08 juni 2003 @ 18:38:
:P oooh wat mooi ff uitzoeken wat zze kosten .

gelaserde windows

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

http://www.koolpcmods.com/new-etches.htm
Vet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
ze zijn idd vet, ik heb ze al een hele poos geleden zien staan op die website. Ze zijn zeer mooi maar je ziet er helaas bijna niets door.
Je kan er ook één lijn custom tekst op laten zetten.
Ze zijn enkel beschikbaar met window molding (behalve voor chieftec enzo met het standard window formaat) dus zij die de pest hebben aan die rubberen rand hebben er niet veel aan.

En 12.5 dollar verzendingskosten is het me niet waard. Liever een stuk plexi met een applique op, kost je zo'n 50 euro minder.

[ Voor 48% gewijzigd door PeGys op 08-06-2003 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
zou misschien wel mooie window mod zijn voor de rechterkant van je pc... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
NewbieNeo schreef op 08 June 2003 @ 19:01:
zou misschien wel mooie window mod zijn voor de rechterkant van je pc... :)
Inderdaad, maar dan moet je der wel een CCFL bij hangen want anders zie je het effect niet goed.

Normale vormen: $21.95
Speciale vormen (LIAN-LI, COOLERMASTER ETC..): $25.95

+ $12.5 shipping (en ik denk dat je nog iets moet betalen maar ben niet zeker)

Wat ik ook wel kewl vond zijn die XIDE-PAD ULTRA ][
OK, nu denk je, neem een icepad en steek er zelf leds in, maar voor zij die een mooi afgewerkt product willen waarvan je de leds kan vervangen (zonder lijm los te moeten maken) is dit wel een zeer goede oplossing. Het neemt stroom via USB en geeft veel licht (heb em in actie zien liggen in een winkel) en je muis schuift er enorm goed over.

[ Voor 51% gewijzigd door PeGys op 08-06-2003 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PeGys schreef op 08 juni 2003 @ 19:18:
[...]

Inderdaad, maar dan moet je der wel een CCFL bij hangen want anders zie je het effect niet goed.

Normale vormen: $21.95
Speciale vormen (LIAN-LI, COOLERMASTER ETC..): $25.95

+ $12.5 shipping (en ik denk dat je nog iets moet betalen maar ben niet zeker)

Wat ik ook wel kewl vond zijn die XIDE-PAD ULTRA ][
OK, nu denk je, neem een icepad en steek er zelf leds in, maar voor zij die een mooi afgewerkt product willen waarvan je de leds kan vervangen (zonder lijm los te moeten maken) is dit wel een zeer goede oplossing. Het neemt stroom via USB en geeft veel licht (heb em in actie zien liggen in een winkel) en je muis schuift er enorm goed over.
opzich vind ik die windows niet eens zo duur hoor.....kunnen we niet met een aantal lui wat inkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Verwijderd schreef op 08 June 2003 @ 19:38:
[...]

opzich vind ik die windows niet eens zo duur hoor.....kunnen we niet met een aantal lui wat inkopen?
Van mij mag je gerust een IA starten hoor. Maar dan zou ik meer dan enkel die windows aanbieden, staan namelijk leuke casebadges op enzo. Daar zal je wel een pak volk op af zien komen.
Maar dat wordt niet makkelijk want iedereen wil wel een andere window vorm en andere custom tekst hebben.

offtopic:
In je specs staat: Systeemkast: Collorcase
Ik veronderstel dat je colorcase bedoelt tenzij je me kan zeggen wat Collor is })

[ Voor 26% gewijzigd door PeGys op 08-06-2003 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SniperGuy
  • Laatst online: 19:31
Bij deze mijn bijdrage aan dit topic...

Had vorige week m'n blauwe 4*20 character lcd :9 van een IA binnengekregen maar moest nog ff wachten met inbouwen ivm examens ed.
Van het weekend kon ik eindelijk beginnen 8) .
Aangezien ik een deurtje in mn case heb wilde ik daar m'n lcd in hebben...

Het aan sluiten van het LCD:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~luijt292/lcd/lcd001.jpg

Na een paar uur zagen, vijlen en schuren zag het er zo uit (het beschermfulietje zit nog op het lcd):
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~luijt292/lcd/lcd002.jpg

Vond het toch wel een beetje "kaal" dus maar even doorgegaan met vijlen en de zilververf erbij gepakt met dit als resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~luijt292/lcd/lcd003.jpg

Close up:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~luijt292/lcd/lcd004.jpg

Vond de mod eigenlijk best wel geslaagd :D
Voor de geinstresseerde; hier een movie(tje) van het lcd in actie.
3.7MB, 11sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
SniperGuy schreef op 08 June 2003 @ 21:05:
Bij deze mijn bijdrage aan dit topic...

Had vorige week m'n blauwe 4*20 character lcd :9 van een IA binnengekregen maar moest nog ff wachten met inbouwen ivm examens ed.
Van het weekend kon ik eindelijk beginnen 8) .
Aangezien ik een deurtje in mn case heb wilde ik daar m'n lcd in hebben...

Het aan sluiten van het LCD:
[afbeelding]

Na een paar uur zagen, vijlen en schuren zag het er zo uit (het beschermfulietje zit nog op het lcd):
[afbeelding]

Vond het toch wel een beetje "kaal" dus maar even doorgegaan met vijlen en de zilververf erbij gepakt met dit als resultaat:
[afbeelding]

Close up:
[afbeelding]

Vond de mod eigenlijk best wel geslaagd :D
Voor de geinstresseerde; hier een movie(tje) van het lcd in actie.
3.7MB, 11sec
Hoe heb je dat lcd vastgezet?
Met lijm of vastgeklemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SniperGuy
  • Laatst online: 19:31
Deels geklemd en ik heb dmv haakjes en elastiek het lcd vastgezet.
Ik wilde namelijk ook m'n deur er ook nog af kunnen halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamerkoe
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-08 21:43
Ziet er mooi uit!!! Good Job!!!
Ik ben ff aan het proberen of ik mijn mod hier ook op kan krijgen, dus nog ff geduld :)

20x SF170s + SMA SB3000TL-21 | PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamerkoe
Ik heb in deze mod wat wipschakelaartjes aangebracht in het frontjes van een leeg diskette station. Er zit bij elke wipschakelaar een indicatieledje bij zodat ik kan zien of hij aan staat. Via het frontpaneel kan heb ik draadjes gemaakt naar een extra plaatje waar ik FAN's op kan aansluiten. Ik heb ook nog wel wat macro-foto's voor als iemand daarin is geinteresseerd.

Ik vind hem zelf wel goed gelukt. :)

Het soldeerwerk:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rutger.k/fotos/heleschakeling1.jpg

En vanaf een andere hoek:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rutger.k/fotos/heleschakeling2.jpg

Het hele zooitje:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rutger.k/fotos/overzicht.jpg

Hier de voorkant van de schakelaars:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rutger.k/fotos/schakelaar.jpg

En in het donker met de ledjes aan:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rutger.k/fotos/ledjesaan.jpg

Graag wat meningen over wat jullie ervan vinden. Als je meer foto's wil, dan moet je maar ff mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamerkoe, je had misschien beter ulta bright ledjes kunnen gebruiken, dat het een mooier en sterker effect gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Er mooi en slimme mod :D Zoiets had ik ook in gedachten voor mijn ccfls :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamerkoe
Verwijderd schreef op 09 June 2003 @ 20:31:
Gamerkoe, je had misschien beter ulta bright ledjes kunnen gebruiken, dat het een mooier en sterker effect gegeven.
Ja, mischien wel. Had trouwens ook nie zoveel geld ervoor over, en deze ledjes lagen er nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamerkoe schreef op 09 June 2003 @ 20:06:
Ik heb in deze mod wat wipschakelaartjes aangebracht in het frontjes van een leeg diskette station. Er zit bij elke wipschakelaar een indicatieledje bij zodat ik kan zien of hij aan staat. Via het frontpaneel kan heb ik draadjes gemaakt naar een extra plaatje waar ik FAN's op kan aansluiten. Ik heb ook nog wel wat macro-foto's voor als iemand daarin is geinteresseerd.

Ik vind hem zelf wel goed gelukt. :)

Het soldeerwerk:
[afbeelding]

En vanaf een andere hoek:
[afbeelding]

Het hele zooitje:
[afbeelding]

Hier de voorkant van de schakelaars:
[afbeelding]

En in het donker met de ledjes aan:
[afbeelding]

Graag wat meningen over wat jullie ervan vinden. Als je meer foto's wil, dan moet je maar ff mailen.
ke man, ik vind um cool, maar nog kouder als je blauwe leds had gebruikt... ;)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.