ik heb gisteren ff de voetjes van mn case zwart gesprayed, EN de hdd rekjes 
nu de rest van et frame nog... en de buitenkant die blauw wordt
nu de rest van et frame nog... en de buitenkant die blauw wordt
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Digital Media Junkie
Dat heb je mooi gedaan hoor. Maar is dat niet wat zonde van je bloedmooie H600B? Ik heb die namelijk ook en ik moet er niet aan denken dat die in mijn kastje verdwijntGaer schreef op 30 mei 2003 @ 18:42:
Ok kastje wat ik eerder heb laten zien is af (voorlopig). Hier de pics:
achterkant
[afbeelding]
binnenkant
[afbeelding]
voorkant
[afbeelding]
Ik moet er wel bij zeggen dat ik uiteindelijk niet helemaal tevreden ben. Ben er nu achter dat een papst n2gl toch best nog hoorbaar is. De kast wordt toch nog te warm met maar 1 fan (andere doe ik pas over een week ofzo, het is nu te warm om te klussen). Ik wil er ook nog een monitorverlenger bij. Verder is mijn geluid van mijn computer nu nauwlijks dus hoorbaar op de Papst N2GL na (kan die op 7 volt?).
Temperatuur voorheen: cpu 49, system 39
Temperatuur nu: cpu 58, system 49
Dus hoewel ik een thunderbird heb die van zichzelf aardig warm is, wil ik dit toch weer verder naar beneden, ik hoop dat een ventilator in de bodem dit gaat oplossen.
Verder voor de mensen die zoiets willen gaan doen, Eerst alle gaten en kabels in het achterpaneel!!!!!!!!! Ik heb nu echt lopen pielen.
ps: in de achterkant zie je 8 x usb, 1 x utp, 2 x audio out, 1 x audio in, en het bovenste gat is voor de power, monitor en de video out (wil ik niet verlengen ivm kwaliteit signaal) en het gat daaronder voor de ventilator (waar ik nog een rooster voor moet maken)
Digital Media Junkie
If Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around darkened rooms munching magic pills, listening to repetitive electronic music
Draadloos? Ik zie toch zeker een draadjeMauritzzz schreef op 30 May 2003 @ 19:46:
mooi ! nu nog je draadloze muis blauwe ledjes in zetten
Verwijderd
Dit ziet er netjes uit. Van wat is het licht achter je scherm? van led fans in de achterkant van je pc? Ik zou er trouwens een casebadge opplekken.Bonzai schreef op 30 May 2003 @ 19:44:
Eerst een foto met het licht aan
[afbeelding]
Deze hieronder is zoals het er meestal uitziet in mijn grot :d
Er komt nog een lampje achter mijn naam maar waren uitverkocht
Het licht wat je nu ziet is van de blauwe fans voor en achter
[afbeelding]
If Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around darkened rooms munching magic pills, listening to repetitive electronic music
Verwijderd
TIP: WATERKOELINGGaer schreef op 30 May 2003 @ 18:42:
Ok kastje wat ik eerder heb laten zien is af (voorlopig). Hier de pics:
achterkant
[afbeelding]
binnenkant
[afbeelding]
voorkant
[afbeelding]
Ik moet er wel bij zeggen dat ik uiteindelijk niet helemaal tevreden ben. Ben er nu achter dat een papst n2gl toch best nog hoorbaar is. De kast wordt toch nog te warm met maar 1 fan (andere doe ik pas over een week ofzo, het is nu te warm om te klussen). Ik wil er ook nog een monitorverlenger bij. Verder is mijn geluid van mijn computer nu nauwlijks dus hoorbaar op de Papst N2GL na (kan die op 7 volt?).
Temperatuur voorheen: cpu 49, system 39
Temperatuur nu: cpu 58, system 49
Dus hoewel ik een thunderbird heb die van zichzelf aardig warm is, wil ik dit toch weer verder naar beneden, ik hoop dat een ventilator in de bodem dit gaat oplossen.
Verder voor de mensen die zoiets willen gaan doen, Eerst alle gaten en kabels in het achterpaneel!!!!!!!!! Ik heb nu echt lopen pielen.
ps: in de achterkant zie je 8 x usb, 1 x utp, 2 x audio out, 1 x audio in, en het bovenste gat is voor de power, monitor en de video out (wil ik niet verlengen ivm kwaliteit signaal) en het gat daaronder voor de ventilator (waar ik nog een rooster voor moet maken)
Damn je hebt me op een idee gebracht. Ik heb genoeg extra ruimte boven de computerkast, dus daar gaat het zooitje wel inpassen. Ben alleen vrij nieuw met dit modden en op het moment wat nog belangrijker is: out of cash. Dus zodra het systeem weer up-to-date wordt gebracht gooi ik er meteen maar een waterkoeling op
Digital Media Junkie
Verwijderd
jaha...ik ben wel goedGaer schreef op 31 May 2003 @ 09:26:
[...]
Damn je hebt me op een idee gebracht. Ik heb genoeg extra ruimte boven de computerkast, dus daar gaat het zooitje wel inpassen. Ben alleen vrij nieuw met dit modden en op het moment wat nog belangrijker is: out of cash. Dus zodra het systeem weer up-to-date wordt gebracht gooi ik er meteen maar een waterkoeling op
Verwijderd
Verwijderd
jah idd ik hou van verschillende kleurenTriple X schreef op 31 mei 2003 @ 12:10:
rood, groen, blauw, geel en zwart. jij houd van verschillende kleurtjes zeker? Sorry maar ik vind deze niet zo mooi. En dat is alleen om de kleurencombi!
Verwijderd
Krijg je het er niet af met ontvetter? Volgens mij moet het wel lukkenVerwijderd schreef op 31 May 2003 @ 11:58:
alleen slaat de verf aan de binnenkant van me case uit om een of andere reden
Verwijderd
Ik denk het wel ja. op deze foto is het tezien (als het er een is toch)Mauritzzz schreef op 31 May 2003 @ 13:04:
zie ik het goed ? zit er een lcdtje in ?
welkom op tweakersW.Wezz schreef op 29 May 2003 @ 23:00:
Ik ben voledig nieuw hier, .............dank aan Olav Kampers.
Verwijderd
das idd een id om te doen thnxVerwijderd schreef op 31 mei 2003 @ 12:48:
[...]
Krijg je het er niet af met ontvetter? Volgens mij moet het wel lukken
Verwijderd
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2003 20:47 ]
[ Voor 26% gewijzigd door Blizard op 31-05-2003 16:44 ]
Core2D E6600 :: Scythe Ninja 1000+ :: G-Skill DDR2 PC6400 4-4-4-12 HZ 2048Mb :: Asus P5W DH :: 2* Barracuda 7200.10 320Gb S2
[ Voor 3% gewijzigd door Mauritzzz op 31-05-2003 17:31 ]
Maar die racks dienen ervoor dat je je HDD's kan koelen door middel van een fan.Verwijderd schreef op 31 mei 2003 @ 17:04:
zodat ik die andere rack ook kon weghalen ziet er netter uit vindt ik en heb meer ruimte
Een beetje verlies heb je altijd...
[ Voor 29% gewijzigd door Cougar op 31-05-2003 18:28 ]
Mag ik zeggen dat die er wel heeeel stoer uitziet! Die roosters verlenen zich hier zowiezo prima voor.
[ Voor 9% gewijzigd door floriske.nl op 31-05-2003 19:13 ]
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2003 06:04 ]
kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/
Verwijderd
http://images.google.nl/i...5&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl
Verwijderd
Damn dat ziet er mooi uit. nu heb ik ook eens een video vanbinnen gezien.GsJosh schreef op 31 mei 2003 @ 20:53:
Ik heb al een half jaar geleden een window gezaagt in mijn video. Waarom? Omdat het gewoon 1337 is om al die mechanica te zien, ik ben daar errg door gefascineerd. Als ik me 3e lading LEDs heb zal ik hem ook even belichten
. Ik heb hem maar meteen gespoten in de kleuren van me case, ik had nog verf over. En ach ja. Waarom dan ook me printer niet?
Een paar pics. Kritiek welkom
.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 15% gewijzigd door Josh op 31-05-2003 21:23 ]
Verwijderd
Juij ik heb EINDELIJK het filmpke kunnen kijken (na het downloaden). Het ziet er wel chill uitGsJosh schreef op 31 mei 2003 @ 21:12:
Die printerLEDs vervangen is wel moeilijk, dat zijn namelijk SMD LEDs die standaard op de print zitten, kan je er niet afhalen dus. Dat met die video is een goed idee maar ik hoef er geen perfectie van te maken hoor. Ik heb laatst besteld bij een IA voor mijn raam en ik weet niet of ik nog wat over zal hebben. Ik kan wel even een filmpje posten van hoe die video de video pakt
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2003 00:10 ]
Verwijderd
Als je dat ding op zn gevoeligst zet en naast een speakertje houd met normaal geluids nivo reageert die niet
Ziet er interessant uitGsJosh schreef op 31 May 2003 @ 21:12:
Die printerLEDs vervangen is wel moeilijk, dat zijn namelijk SMD LEDs die standaard op de print zitten, kan je er niet afhalen dus. Dat met die video is een goed idee maar ik hoef er geen perfectie van te maken hoor. Ik heb laatst besteld bij een IA voor mijn raam en ik weet niet of ik nog wat over zal hebben. Ik kan wel even een filmpje posten van hoe die video de video pakt
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
gewoon ff kortsluiten ofzo? of kan je daar een apparte schakelaar voor achterop je voeding bouwen?Triple X schreef op 01 June 2003 @ 11:44:
groen met zwart verbinden op je atx stekker
[ Voor 22% gewijzigd door SLipEdd op 01-06-2003 17:07 ]
w00t, jij vindt dat loopwerk ook al zo stoerGsJosh schreef op 31 May 2003 @ 20:53:
Ik heb al een half jaar geleden een window gezaagt in mijn video. Waarom? Omdat het gewoon 1337 is om al die mechanica te zien, ik ben daar errg door gefascineerd. Als ik me 3e lading LEDs heb zal ik hem ook even belichten
. Ik heb hem maar meteen gespoten in de kleuren van me case, ik had nog verf over. En ach ja. Waarom dan ook me printer niet?
Een paar pics. Kritiek welkom
.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit noemt men een Liquid Neon, kom je veel tegen in het blauw en geeft wel een 1337 effect. De sound sensor op die lampen werkt idd niet naar behoren (heb er zelf ervaring mee) maar zou toch voledoende moeten zijn.Verwijderd schreef op 01 June 2003 @ 00:05:
Heeft iemand ook zo'n sound sensative lamp waar soort van stroom door loopt (bij PerfectSystems gekocht) Hier ff fototje
[afbeelding]
Ziet er in het echt stukkie anders uit maarjah
[afbeelding]
Ik vind hem wel kewl maar in me comp is die best ongevoelig voor geluid. Je kan hem ook altijd aan laten maar vind ik niet zo kick dus vraag me af hoe andere mensen dat hebben opgelostHij reageert bijna alleen maar op bass dus bij me subw0efer doet die wel perfect alleen in me kast moet me geluid zo hard
Phant0m schreef op 01 June 2003 @ 10:11:
offtopic:
Hoe start ik een voeding op zonder dat hij in de pc zit?
[ Voor 11% gewijzigd door PeGys op 01-06-2003 17:04 ]
Die twee groene fans daar achterin je case, zijn dat fluoriserende of led casefans?SuperPaddo schreef op 20 May 2003 @ 21:48:
[afbeelding]
[afbeelding]
De pc met de 7 casefans (4 front, maar die zie je niet).
Zelf ben ik er erg blij mee.
Led fans, zie je aan de lichtbundels waar de leds zittenxabre16v schreef op 01 June 2003 @ 17:37:
[...]
Die twee groene fans daar achterin je case, zijn dat fluoriserende of led casefans?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Nee dit is geen Liquid Neon. Die zijn anders. (ga ik ook bestelle btw) maar ik heb het al gefixtPeGys schreef op 01 June 2003 @ 16:55:
[...]
Dit noemt men een Liquid Neon, kom je veel tegen in het blauw en geeft wel een 1337 effect. De sound sensor op die lampen werkt idd niet naar behoren (heb er zelf ervaring mee) maar zou toch voledoende moeten zijn.
Aangezien die sound sensor in de voet van de lamp zit is het niet zo simpel om die er zomaar uit ta halen (het kut systeem van neon lampen). Bij een gewone CCFL kan je een sound sensor kopen met een draad. Ikzelf hed er zo 2 en die hangen gewoon achteraan uit men kast. CCFL's zijn daarbovenop nog compacter ook maar je hebt natuurlijk niet dat liquid effect.
De sensor van de lamp werkt enkel op de subwoofer omdat de sensor tegen een zijpaneel van je kast kleeft en daardoor enkel de trillingen van dat paneel opvangt.
De meeste gewone neon lampen hebben een sensor die wel sterk genoeg is om al het geluid op te vangen maar bij die Liquid Neon lampen blijkt dit een algemeen probleem te zijn.
Er is niet meteen een voordehand liggende oplossing voor denk ik.
Je zou hem wel zonder probleem kunnen open maken hoor, de buis met het gas in is volledig dicht, enkel zien dat je ze niet breekt bij het open doen.
[...]
MooiVerwijderd schreef op 01 June 2003 @ 21:18:
Eindelijk is mijn casemod af (nou, bijna dan op 2 fan's na)
En dit is het resultaat:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De lelijke monitor rechts is btw niet mijn monitor
en mijn muis mod:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is mijn eerste mod, hopelijk vinden jullie hem ook mooi
ziet er goed uit sycon!!! maar je had het er over dat hij nog niet helemaal af is? wel het eindresultaat posten dan heVerwijderd schreef op 01 June 2003 @ 21:18:
Eindelijk is mijn casemod af (nou, bijna dan op 2 fan's na)
En dit is het resultaat:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De lelijke monitor rechts is btw niet mijn monitor
en mijn muis mod:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is mijn eerste mod, hopelijk vinden jullie hem ook mooi
Let wel op met die liquid neons.Verwijderd schreef op 02 juni 2003 @ 00:08:
[...]
Nee dit is geen Liquid Neon. Die zijn anders. (ga ik ook bestelle btw) maar ik heb het al gefixtIk vind deze lamp wel leuk maar hij is groot (40cm) en hij reageert dus niet zoals ik wil, dus ik denk laat ik hem op me box plakken van me radio met klitterband en hopen dat die dan beter doet. Helaas ik moest me radio best hard zetten voordat die het goed deed. Toen wou ik hem er weer af halen maar klitterband zat best strak vast dus trok ik toevallig een zijkant klepje ervanaf (niet gebroken), en heb de sensor in me speaker gefixt waardoor die het nu wel goed doet en die sensor zie je niet. Dus das weer mooi opgelost
Verwijderd
led fansxabre16v schreef op 01 June 2003 @ 17:37:
[...]
Die twee groene fans daar achterin je case, zijn dat fluoriserende of led casefans?
OMG, heb jij alles gewoon vol gekleefd met zwarte tape ? Dacht even dat we in een tijdperk zaten waar de spuitbussen met verf reeds uitgevonden waren.Verwijderd schreef op 02 juni 2003 @ 14:03:
ik ben ook zo ongeveer klaar met mijn mod, (alsof je ooit klaar bent).
het is niet erg speciaal, dus dan hier maar een paar picjes.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Nog 2 dingen die je misschien kan doen:Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 14:27:
Hier is mijn "Case Mod"
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
Ik ga er nog een Rode Neon light er in doen en ik heb ook al de knopjes rood geverft.
Verwijderd
Die kunen idd wat netter, ben ook nog niet helemaal klaar, en die bays spuiten kan ook, maar dit scheelt behoorlijk wat geluid, ook tussen de drive en de bay zit tape.En wat heb jij geflikt met je glowwire ? Gewoon maar wat in het rond gesmeten ?
Waar heb je da mee ingekleurt met water vaste stift ofzo????Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 14:27:
Hier is mijn "Case Mod"
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
Ik ga er nog een Rode Neon light er in doen en ik heb ook al de knopjes rood geverft.
P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.
-- Mx-Generætion --
Verwijderd
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2003 16:15 ]
Verwijderd
3: RESIZE JE PICSPeGys schreef op 02 June 2003 @ 14:35:
[...]
Nog 2 dingen die je misschien kan doen:
1: Draden wegwerken
2: Vingerafdrukken wegvegen
Verwijderd
De klepjes voor m'n cd-rom spelers raken de knopjes, dus als je rechts onder op de klepjes drukt gaan ze open.Qylos schreef op 02 June 2003 @ 09:10:
MooiHoe doe je jouw cdrom laatjes open? Ik zie geen enkele knop daar. Je hebt je cdrom spelers wel goed afgewerkt. Het zal wel aan het perspectief liggen, maar bij je muis zie je 2 ledjes niet.
Ik vind de vorm van je window erg mooi
Verwijderd
Nee met een spuitbus en ik heb niet geschuurd dus dan ziet t er lelijk uit..... trouwens wel een goed idee dat van die watervaste stiftmark10123 schreef op 02 juni 2003 @ 14:44:
[...]
Waar heb je da mee ingekleurt met water vaste stift ofzo????
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2003 16:26 ]
Ik heb mijn pentium 2 ok nie geschuurd. En da zag er gewoon super strak uit. Maar dat kan natuurlijk ook komen ,omdat ik zo goed kan spuitenVerwijderd schreef op 02 June 2003 @ 16:20:
[...]
Nee met een spuitbus en ik heb niet geschuurd dus dan ziet t er lelijk uit..... trouwens wel een goed idee dat van die watervaste stift
P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.
lees dan het eerste bericht in deze topic !
Neon-wire is inderdaad wel een beetje appart. Niet echt mijn stijl, ..Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 14:03:
<Paar pix>
Ziet er idd rode isolatietape uit. Maar een mesh staat beter (als je op zen minst mesh vindt)Blizard schreef op 02 June 2003 @ 18:26:
[...]
Neon-wire is inderdaad wel een beetje appart. Niet echt mijn stijl, ..
Vindem persoonlijk ook niet echt 100% mijn ding, hoewel ik de ide/voeding kabels wel mooi vind (zijn ook ultra dun samengepakt of zie ik het nou verkeerd ?) ..
ik denk dat dat niet heel veel uit maakt, als je randen goed mat zijn zal je nog staan te kijken van het effectVerwijderd schreef op 02 juni 2003 @ 15:37:
Zo, nu zijn mijn plexi voetjes mooi op maat gemaakt, en de raden zijn mooi egaal dof afgewerkt.
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu alleen de vraag, hoe moet ik de ledjes erin zetten, zodat de gehele rand van het plexi voetje blauw oplicht in het donker.
* Ledje in het midden van het plexi voetje, recht naar beneden plaatsen
* Ledje in het midden van het plexi voetje, onder een hoek plaatsen
* Ledje in het brede stuk van het plexi voetje, recht naar beneden plaatsen
* Ledje in het brede stuk van het plexi voetje, onder een hoek plaatsen
* Iets anders ...
Iemand een idee ?
[ Voor 3% gewijzigd door floriske.nl op 02-06-2003 18:44 . Reden: whoops p.o. in de quote getypt 8)7 ]
Verwijderd
Ey, das best een goed ideefloriske.nl schreef op 02 June 2003 @ 18:44:
[...]
ik denk dat dat niet heel veel uit maakt, als je randen goed mat zijn zal je nog staan te kijken van het effect
Wel ben ik deze voetjes eerder tegengekomen en diegene had ze aan de rechte/korte kopse kant er ingeboord. dus niet in het platte vlak, maar op de (dikte) hak zeg maar (net diep genoeg zodat het ledje er in past).
Die zit toch altijd onder je case, dus dat ziet geen mens.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2003 19:22 ]
Verwijderd
Ik heb op casjunkies.com ergens dit artikel zien staan.Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 19:18:
[...]
Ey, das best een goed idee
Gaak meteen uitproberen(ff 1 proberen, is het effect nie goed, dan opnieuw proberen)
Is er alleen een klein probleempje met de bedrading, die zit dan wel aan de onderkant (een beetje in de weg, i.v.m verplaatsingen richting lanparty's)
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2003 19:39 . Reden: pics toevoegen die ik niet vind :( ]
[ Voor 6% gewijzigd door Foxke op 02-06-2003 21:28 ]
Ben jij tevreden over die enermax fancontroller met lcd? jij hebt de kleine versie, zat zelf te denken aan de grotere versie.Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 14:03:
Volgens de reviews die ik gelezen heb, zijn die fan controllers zeer goed.Cougar schreef op 02 June 2003 @ 20:56:
[...]
Ben jij tevreden over die enermax fancontroller met lcd? jij hebt de kleine versie, zat zelf te denken aan de grotere versie.
deze;
http://shop.freezinghardware.nl/index-info.asp?ID=820
Ik vind het om eerlijk te zijn niet echt mooi. Het ziet er een beetje geknutseld uit. Je ziet de lichtkabel lopen en de paintjob is een beetje te dik (laatste pic).Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 14:03:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
zijn gewoon k#t fotos daardoor vind ik niet dat je kan zeggen dat de verflaag te dik is.....maar opzich t rounden vind ik goed gelukt....en de neonslang....tsja kan iets strakker naar mijn ideevormstreber schreef op 02 June 2003 @ 21:18:
[...]
Ik vind het om eerlijk te zijn niet echt mooi. Het ziet er een beetje geknutseld uit. Je ziet de lichtkabel lopen en de paintjob is een beetje te dik (laatste pic).
Ja toch?
Ik vind het wel een kewle modFoxke schreef op 02 June 2003 @ 20:48:
Ik kan et niet laten om mijn koffermod alvast te laten zien
Dit moet er nog aan gebeuren:
- 2 regel lcd blue background erin
- raam erin + rand afwerken
- voeding vastzetten
- dvd-rom + hd vastzetten
- Gat maken voor dvd-rom
- powerswitch maken
- Naam verzinnen voor deze blauwe bak
[afbeelding]
'k zit nu te wachten op de lcd en de alu afwerkrand
lcd is net binnen hoor ik
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Gelukig is dit een grote case waar je lekker veel hardware in kwijt kuntTD-er schreef op 03 June 2003 @ 08:29:
Ik meen dat het plaatsen van een windowtje tegenwoordig al onder de kleine mods valt, dus bij deze
Eerst de isolatie binnenin weghalen...
Dan aftekenen en voorboren, zodat je met de decoupeerzaag van gat naar gat kunt zagen (wel met stukkie vilt onder de decoupeerzaag, tegen het krassen)
De isolatie even wat bijsnijden
Met de flex de randjes wat bijwerken
Raampje van de binnenkant gezien (kwam later nog een rubber omheen)
Netjes dichtkitten
Schroeven zijn van binnen uit aangetrokken en kit-resten moeten nog weggeveegd worden
Eindresultaat met raampje dicht
Eindresultaat met raampje open
Volgende keer mod ik er (mischien) een oude UPS in, zodat ik altijd 220V bij de hand heb (is handig onderweg)
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2003 10:51 ]
ziet er inderdaad beter uit nuVerwijderd schreef op 03 June 2003 @ 10:50:
ik heb de glowstring voorop mijn kast ff opnieuw gedaan, is veel beter zo imo
[afbeelding]
edit: in het echt is het licht meer blauw-groen
waar is je ccfl ?TD-er schreef op 03 June 2003 @ 08:29:
Ik meen dat het plaatsen van een windowtje tegenwoordig al onder de kleine mods valt, dus bij deze
(fotos)
Volgende keer mod ik er (mischien) een oude UPS in, zodat ik altijd 220V bij de hand heb (is handig onderweg)
jah, heb je die zo goed verstopt of ben je die per ongeluk vergeten???
* Mauritzzz ookfloriske.nl schreef op 03 June 2003 @ 15:37:
[...]
floriske.nl verwacht een update zodra de CCFL er in zit
i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover
[ Voor 36% gewijzigd door NewbieNeo op 03-06-2003 22:58 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq