Ik had net een nieuwe Chieftec BigTower aangeschaft (voor toen ruim Fl 300,-) Leek me wel een leuk idee om mijn 2 oude P1 60Mhz procesorren die ik nog had liggen op de voorkant te plakken en daar dan onder te spuiten 'INTEL OUTSIDE' in de bekende Intel stijl. Dus ik pootjes verwijderd van processoren, dikke tube Bisonkit en plakken maar. Vervolgens een mooi malletje gemaakt, deurtje met geplakte processoren verwijderd en spuiten maar...Resultaat: LOGO op de kop en na een dag of twee bleek dat zowel de lak als de Bisonkit begonnen te reageren met mijn frontje. Met andere woorden...Frontje naar de knoppen en een heleboel werk voor niets.
Als nog iemand een idee heeft hoe je Bisonkit van de achterkant van een processor afkrijgt :-).
Maand of wat later een blowhole maken in de zijkant van de kast. Weer netjes afgetekend en dremellen maar. En ja hoor een ezel enz....Verkeerde kant van de kast afgemeten en de blowhole koelde de zijkant van mijn voeding :-) (misschien kan ik die wel overklokken)
Als laatste gedacht. Ach totale spuitjob moet ook kunnen. Alles uit de kast gesloopt , geschuurd, gespoten en laten staan drogen in de tuin. Kameraad komt langs en gaat op de kast zitten en die zakt spontaan door zijn hoeven. Heb al met al toch wel 6 maanden lol gehad van zon Chieftec kastje. Maar ja al doende leert men
Als nog iemand een idee heeft hoe je Bisonkit van de achterkant van een processor afkrijgt :-).
Maand of wat later een blowhole maken in de zijkant van de kast. Weer netjes afgetekend en dremellen maar. En ja hoor een ezel enz....Verkeerde kant van de kast afgemeten en de blowhole koelde de zijkant van mijn voeding :-) (misschien kan ik die wel overklokken)
Als laatste gedacht. Ach totale spuitjob moet ook kunnen. Alles uit de kast gesloopt , geschuurd, gespoten en laten staan drogen in de tuin. Kameraad komt langs en gaat op de kast zitten en die zakt spontaan door zijn hoeven. Heb al met al toch wel 6 maanden lol gehad van zon Chieftec kastje. Maar ja al doende leert men
Always be yourself! Unless you can be Batman, then always be Batman!