[PC] GTA: Vice City - Deel 2

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.141 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_UnAnimouS schreef op 12 May 2003 @ 14:27:
[...]

Bij GTA3 kreeg je om de 10 packages een coole gun/item bij je hideout. Ik denk dat dat bij VC ook weer is :). Ik heb er al 7 gevonden (bij toeval ;)) dus vanavond maar weer effe verder zoeken :9.
Ik heb er een stuk of 15 en nog geen vage wapens gekregen.

Wel de zware gun uit de whirlie gehouden. Dat ding is relaxt. Nou nog ammo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-07-2012

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Woohoo :P eindelijk na een hoop geouwehoer de carlist van de showroom kompleet 8)
Dat muntje dat ervoor ligt loopt op... tot hoeveel? wanneer kan ik het beste innen?

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet jullie vaarwel zeggen tot elk weekend, keb net een computerverbod opgelopen aangezien ik slecht presteer op school :(

tot dan maar en nu gaat het nog langer duren dat ik Vice city heb en kan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 16:11:
ik moet jullie vaarwel zeggen tot elk weekend, keb net een computerverbod opgelopen aangezien ik slecht presteer op school :(

We houden je wel op de hoogte EN TOT ZO SNEL MOGELIJK!!!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

Vind het wel raar dat iedereen niet meer verder kan als ze een cheat gebruikt hebben, ik heb hem al heel vaak gebruikt en het verhaal loopt gewoon door en me telefoon blijft ook doorrinkelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 16:11:

offtopic:
LOL, ik had voor het eerst in mn leven vanmiddag huiswerk gemaakt zodat ik nu GTA VC kan spelen :9 (zonder zeikende ouders :+)

Btw ik ga maar weer eens die misie proberen waarbij ik 9 ventjes dood moet knallen (die telefoonmisie, waarbij het eerste ventje ergens boven op een bord zit) , tips zijn welkom ;)
Jabba schreef op 12 mei 2003 @ 16:13:
Vind het wel raar dat iedereen niet meer verder kan als ze een cheat gebruikt hebben, ik heb hem al heel vaak gebruikt en het verhaal loopt gewoon door en me telefoon blijft ook doorrinkelen?
Op hoeveel procent zit je?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2003 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
JEUJ! 60 packages -> minigun :D

PSN: Houtvlot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Jabba schreef op 12 May 2003 @ 16:13:
Komt vanzelf :) Op de PS2 (en dus ook op de PC?) haal je de 100% niet.......

En mensen die zeggen dat ze niets meer te doen hebben:
- Alle assets gekocht? (dus de club, de studio etc etc)
- Alle side missions gedaan? (Ambulance, Firetruck, Police etc etc etc)

iig er zijn hele lijsten die je vertellen of je wel alles gedaan hebt.....

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 12:57

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 16:15:
[...]

Btw ik ga maar weer eens die misie proberen waarbij ik 9 ventjes dood moet knallen (die telefoonmisie, waarbij het eerste ventje ergens boven op een bord zit) , tips zijn welkom ;)
Ik had best moeite met deze missie maar na een andere strategie gekozen te hebben, was ie makkelijk te doen.
Eerst pak je de uzi, sniper, en de witte motor die ervoor staat.
Dan knal je het eerste ventje van dat bord af met je sniper.
Dan ga je naar de volgende die zit in een auto, ga in het steegje ervoor en laat je niet zien, dan snipe je hem door de voorruit.
Volgende zijn twee ventjes in 1 auto ga ergens voor ze staan zonder dat ze je zien en snipe de bestuurder, die andere kan je de tijd voor nemen omdat ie blijft zitten dus maak een mooie headshot.
De volgende zit op een boot, mag geen moeite zijn om die ff door zijn koppie te snipen.
Dan heb je nog genoeg tijd om de motorrijder te achtervolgen op je eigen motor, ga achter hem rijden en schiet op hem met je uzi tot ie chrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 16:07:
[...]

Ik heb er een stuk of 15 en nog geen vage wapens gekregen.

Wel de zware gun uit de whirlie gehouden. Dat ding is relaxt. Nou nog ammo :P
Heb je al wel een hide-out?? (lees: nieuw huis gekocht). Want misschien spawnt ie niet bij je hotel :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Niet online
Mr_UnAnimouS schreef op 12 mei 2003 @ 16:23:
[...]

Heb je al wel een hide-out?? (lees: nieuw huis gekocht). Want misschien spawnt ie niet bij je hotel :).
het spawnt wel bij je hotel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt vet spel dit :D :D

Als je trouwens ergens bij de derde/ vierde oid missie zit en je moet die golfer doodmaken kun je gewoon over het hek springen met behulp van een auto. Dan kun je je wapens houden :). Waaronder een kettingzaag die ik in een andere missie had gekregen, en dan rennen ze allemaal naar beneden zo van "who is this guy, kill him!" lopen ze recht me kettingzaag in. Lekker makkelijk :P

Ook grappig die bloedspetters op je scherm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mycosis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-04 22:08

mycosis

--------------

Ik zit met het volgende probleem. Ik heb al gezocht naar een oplossing maar heb niets kunnen vinden:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/pmudde/GTAVCsrceen.JPG
Missen jullie ook wat? Precies. Ik mis zegmaar het status menutje rechtsboven in. Ik snap er echt geen hol van hoe dat kan. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 16:28:
Echt vet spel dit :D :D

Als je trouwens ergens bij de derde/ vierde oid missie zit en je moet die golfer doodmaken kun je gewoon over het hek springen met behulp van een auto. Dan kun je je wapens houden :). Waaronder een kettingzaag die ik in een andere missie had gekregen, en dan rennen ze allemaal naar beneden zo van "who is this guy, kill him!" lopen ze recht me kettingzaag in. Lekker makkelijk :P

Ook grappig die bloedspetters op je scherm :)
:D Ik ging eerst die lijfwachten van die gast doodknallen en intussen was die golfer alweer weggereden met zn karretje, dus ik erachter aan :P Na een spannende achtervolging reed ie zelf de sloot in :+
HIDMAN-X schreef op 12 May 2003 @ 16:23:
[...]

Ik had best moeite met deze missie maar na een andere strategie gekozen te hebben, was ie makkelijk te doen.
Eerst pak je de uzi, sniper, en de witte motor die ervoor staat.
Dan knal je het eerste ventje van dat bord af met je sniper.
Dan ga je naar de volgende die zit in een auto, ga in het steegje ervoor en laat je niet zien, dan snipe je hem door de voorruit.
Volgende zijn twee ventjes in 1 auto ga ergens voor ze staan zonder dat ze je zien en snipe de bestuurder, die andere kan je de tijd voor nemen omdat ie blijft zitten dus maak een mooie headshot.
De volgende zit op een boot, mag geen moeite zijn om die ff door zijn koppie te snipen.
Dan heb je nog genoeg tijd om de motorrijder te achtervolgen op je eigen motor, ga achter hem rijden en schiet op hem met je uzi tot ie chrast.
Ff proberen zometeen :) Ben nu bezig met die RC-Helikopter :D

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2003 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In options kun je ergens je hud aanzetten, probeer dat eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn kan niet wachten tot ik m kan halen, wordt zowaar alweer t 2e spel dat ik origineel ga halen, ben t zat al die kutcracks enzo :). Wel vet dat je nu ook banden enzo lek kunt schieten, als je dat doet, stopt de auto dan ook..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 22:08
Check je mail.

[ Voor 16% gewijzigd door The Will op 12-05-2003 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 07:41

TrekDr0p

QR niet scannen

* TrekDr0p kreeg een envelop van de postbode met 2 cdtjes erin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_UnAnimouS schreef op 12 May 2003 @ 16:23:
[...]

Ik heb wel een berg 1337 guns maar die heb ik allemaal van lijken geplukt }>

En ik heb El Swanko en nog een een keet helemaal in noord.

Ik kan alleen die skumhole shack niet vinden. Zou toch handig zijn .. scheelt veel rijden.

Relaxt trouwens .. dat linker eiland. Meteen dikke Cuban Sentinel oid bak met vlammen in de uitlaat over het rechte eind denderen 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cappie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-05 19:09

cappie

all lowercase

Weten jullie dat als je een dief (iemand die wegrent voor de cops) een klap voor z'n harses geeft (neerslaat, zonder kogels of andere zaken dus :)) dat je dan een 'good citizens' bonus krijgt? :)

Erg bruut spel.. nou nog een PS2-Dualshock controller voor op de PC :/

Weet iemand of dat uberhaupt kan? (en dan ook nog met die fijne PS2 analoge besturing)

Aspire to inspire before we expire | profiel | systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 16:40:
[...]

Ik heb wel een berg 1337 guns maar die heb ik allemaal van lijken geplukt }>

En ik heb El Swanko en nog een een keet helemaal in noord.

Ik kan alleen die skumhole shack niet vinden. Zou toch handig zijn .. scheelt veel rijden.

Relaxt trouwens .. dat linker eiland. Meteen dikke Cuban Sentinel oid bak met vlammen in de uitlaat over het rechte eind denderen 8-)
die shack zit boven op een gebouw
is echt een heel klein krot enzo :P
je komt er op met die trap vlakbij dat cafe met die motors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
cappie schreef op 12 May 2003 @ 16:41:
Erg bruut spel.. nou nog een PS2-Dualshock controller voor op de PC :/

Weet iemand of dat uberhaupt kan? (en dan ook nog met die fijne PS2 analoge besturing)
Het is volgens mij wel nodig, maar voor de PC heb je ook wel goede controllers hoor, ook met Force Feedback. Even zoeken en je hoeft geen moeite te doen om je controller over te zetten :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ja, lol die banden kapotschieten is ook vet
ik had volgens mij 1 keer 3 of 4 sterren
Probeer ik weg te rennen slipt er opeens een lamborghini voor me.
Ik rijd snel weg met een andere auto blijken het undercovers te zijn. Schieten ze me banden lek :D

echt gewoon vet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op amazon.com gekeken en daar hebben ze het over dat GTA Vice City 13 mei gereleased wordt. Op de rockstar site hebben ze het over dat het op 14 mei in de winkels ligt, de shop van gameplay.co.uk zegt dat het 16 mei uit komt...

:?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2003 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Gadverdamme, zit nu in die missie dat ik Lance moet bevrijden.. Godskolere wat een poepmissies is dat zeg :S Eerst kom ik op tyd, race ik door naar Lance en zet em in de auto, wil ik wegrijden, wordt ik beschoten tot me auto in de fik raakt. Ik klim eruit, Lance ook, blijftie haken 8er de auto zodat hij dood gaat door de ontploffing |:(
2e keer ging alles goed, maar toen ik in de auto stapte en draaide reed ik Lance onder
3e t/m de 10000e keer weet ik niet meer, was te pissed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

cappie schreef op 12 May 2003 @ 16:41:
Weten jullie dat als je een dief (iemand die wegrent voor de cops) een klap voor z'n harses geeft (neerslaat, zonder kogels of andere zaken dus :)) dat je dan een 'good citizens' bonus krijgt? :)
Al bijna té vaak gezegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 12:57:
hoe speel ik die *.adf af die radio bestanden? in de audio directory (bijv WAVE.adf)
met winamp wil et niet :(

dit spel roeleerd :P iemand nog trainers? ik heb alleen die +4 van gamecopy*****

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcat84
  • Laatst online: 23-02 03:45
ik vlieg!!!

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bmetz/images/vice.jpg

yeeehaaa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X
  • Laatst online: 12-09 12:57

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

Booth schreef op 12 mei 2003 @ 16:46:
Gadverdamme, zit nu in die missie dat ik Lance moet bevrijden.. Godskolere wat een poepmissies is dat zeg :S Eerst kom ik op tyd, race ik door naar Lance en zet em in de auto, wil ik wegrijden, wordt ik beschoten tot me auto in de fik raakt. Ik klim eruit, Lance ook, blijftie haken 8er de auto zodat hij dood gaat door de ontploffing |:(
2e keer ging alles goed, maar toen ik in de auto stapte en draaide reed ik Lance onder
3e t/m de 10000e keer weet ik niet meer, was te pissed :)
Ja idd die lance is echt een gare gast.
Ik had m'n heli voor het hek geparkeerd om er snel in weg te vliegen maar die gast komt telkens super langzaam uit die wagen stappen zodat ze en de heli en die wagen waar hij in zit meteen opblazen.
Met de auto alleen is ie eigenlijk super simpel 8) (ik dacht weer te moeilijk B)
)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Laatst online: 04-09 07:41

TrekDr0p

QR niet scannen

whahahah zo uber vet :) whahaha k was beeetjuhh crimineel :P en die politie gooien gewoon spikes neer van die spijker matten :D en miami vice :D is zo vet met hu lambo en hun hawai sjirtjuhs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
xilebo schreef op 12 May 2003 @ 15:50:
[...]

hoe krijg je haar achterop?
wil ik ook wel eens weten.......en hoe koop ik een huis ofzo :?

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die lance missie is prety easy..

Een auto nemen (een snelle, maar ook stevige) je rijd die junk yard in, rijd alles op je route naar die loods ( waar lance in zit) over.... je stapt uit, loopt snel naar lance..... pakt na de cutscene snel die auto weer en race er als een gek vandoor

Armor en ene machine geweer is aan te raden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 16:46:
Ik heb op amazon.com gekeken en daar hebben ze het over dat GTA Vice City 13 mei gereleased wordt. Op de rockstar site hebben ze het over dat het op 14 mei in de winkels ligt, de shop van gameplay.co.uk zegt dat het 16 mei uit komt...

:?
USA release is 13/14 Mei, release in Europa/Nederland is iig 16 Mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
ViperGTS schreef op 12 May 2003 @ 16:58:
[...]

wil ik ook wel eens weten.......en hoe koop ik een huis ofzo :?
Een huis kopen is niet zo moeilijk, als dat mogelijk is krijg je zo'n roze rondje te zien voor het betreffende huis met een groen huisje erin. Als je daar doorheen loopt kan je een huis kopen, of niet :)

Iemand achterop nemen wil ik ook wel eens weten. Ik krijg trouwens niet eens een hoer aangesproken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaRc0 schreef op 12 May 2003 @ 17:02:
[...]

Een huis kopen is niet zo moeilijk, als dat mogelijk is krijg je zo'n roze rondje te zien voor het betreffende huis met een groen huisje erin. Als je daar doorheen loopt kan je een huis kopen, of niet :)
Ook nog even op 'tab' drukken ;)
Iemand achterop nemen wil ik ook wel eens weten. Ik krijg trouwens niet eens een hoer aangesproken :+
Ik heb 'per ongeluk' ( :? ) een keer zo'h hoer achterop gehad :). Hoe ze erop kwam weet ik niet, maar ineens viel het me op hehe 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Verwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 17:04:
[...]

Ook nog even op 'tab' drukken ;)
Dat heb ik niet gedaan hoor en ik heb toch echt een huis gekocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommige mensen rijden trouwens gewoon door met lekke banden
had bij een vrouw alle vier der banden lekgeschoten

Ze rijd gewoon stug door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 17:07:
Sommige mensen rijden trouwens gewoon door met lekke banden
had bij een vrouw alle vier der banden lekgeschoten

Ze rijd gewoon stug door :)
vrouwen hè :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-09 10:02
Vind het menu een beetje minder eik. :)

Voor de rest super spel, erg cool die scootertjes. :D Gameplay is verbeterd in mijn ogen en leuke nieuwe levels. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
DjGeRo schreef op 12 May 2003 @ 17:12:
Vind het menu een beetje minder eik. :)
Het menu is inderdaad niet erg leuk of sfeervol oid, misschien is het wel leuk om die aan te passen :) Alleen dan moet het wel mogelijk zijn natuurlijk :P
(Programmatjes om te editen zijn er nog niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lance missie -> haal een Hummer/Humvee, te vinden op een soort schroothoop aan het westen van het linkereiland, iets ten noorden van waar ze Lance vasthouden, heet iets van *naam*'s Junkyard oid...

dat ding rijd je vanaf Malibu naar junkyard, daar rijd je vol op 1e auto in, springt er net voor uit, killt alle gastjes, neemt Lance mee terug naar Humvee en dan rustig naar Hospital rijden want Porsche'tjes kunnen weinig tegen een Hummer ... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaRc0 schreef op 12 May 2003 @ 17:16:
[...]
Het menu is inderdaad niet erg leuk of sfeervol oid, misschien is het wel leuk om die aan te passen :) Alleen dan moet het wel mogelijk zijn natuurlijk :P
(Programmatjes om te editen zijn er nog niet)
zijn die van GTA3 niet te gebruiken dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 17:16:
[...]

zijn die van GTA3 niet te gebruiken dan :?
Nope, ik wou het gaan proberen, maar Switch zei dat die niet werken :(

Oh woei, het is wel mogelijk: http://www.vc-mods.de/ :)

[ Voor 12% gewijzigd door Hahn op 12-05-2003 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 21:18

Bluppy2

Hip!

ik zit nu bij die missie dat je in het winkelcentrum alle ruiten kapot moet meppen/schieten.. Ik heb het al tientallen keren geprobeerd, maar ik wordt steeds gepakt, of ik ben niet op tijd..
Iemand tips :)?

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol :)

Ik heb eindelijk vrienden :'(

Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4all.nl/gta3screenshot01.gif

Samen gaan we naar het strand

Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4all.nl/gta3screenshot02.gif

Maken we wheelies

Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4all.nl/gta3screenshot03.gif

En gaan we de speciale camera mode in

Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4all.nl/gta3screenshot04.gif

:D ik heb alleen niet zo bijpassende kleren aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
woei, ik heb gevonden hoe je de namen kan veranderen van Radio stations, met name de MP3 Player.

• Stap 1: Download als eerste de VC GXT Editor.
• Stap 2: Ga naar Eigenschappen voor american.gxt (GTA3-Vc folder/TEXT/) en vink 'Alleen lezen' af
• Stap 3: Open het programma en voer dit path in: 'C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\TEXT\american.gxt' Druk nu op Load en kijk in het tweede kolom (Keys), zoek nu FEA_MP3 op, in de onderste textbox zie je nu de tekst "MP3 Player", dit kan je veranderen in alles wat je maar wilt.
• Stap 4: Druk op Apply en Save :+

Backup wel eerst je files enzo ;).

[ Voor 25% gewijzigd door Switch op 12-05-2003 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook een mogelijkheid om die andere radiostations eruit te slopen? Ik gebruik ze namelijk nooit en nu moet ik steeds zo 'zappen' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Laatst online: 23-03 18:56
als je de bovenste nou als laatste pakt dan kun je bij de (meteen voor de trap) nieuwe kleren pakken en is je ''wanted'' level weg :)

edit:

moest een quote voor bluppy2 zijn... , zo heb ik het dus gedaan

[ Voor 29% gewijzigd door Cougar op 12-05-2003 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi

Valentino Rossi

VDW Racing Team

In welke file zitten de images die bij GTA3 in txd.img zaten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou enyway,ik weet neit hoe het bij jullie zit maar ik krijg die RC heli opdracht dus niet.
K*T besturing.
Greetz,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Switch schreef op 12 May 2003 @ 17:29:
woei, ik heb gevonden hoe je de namen kan veranderen van Radio stations, met name de MP3 Player.

• Stap 1: Download als eerste de VC GXT Editor.
• Stap 2: Open het programma en voer dit path in: 'C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\TEXT\american.gxt' Druk nu op Load en kijk in het tweede kolom (Keys), zoek nu FEA_MP3 op, in de onderste textbox zie je nu de tekst "MP3 Player", dit kan je veranderen in alles wat je maar wilt.

Backup wel eerst je files enzo ;).
Duh!!! :)
Had ik al meer dan een half jaar geleden in GTA3 :+

Edit:
Je bent vergeten er ff bij te zetten dat je in de verkenner bij het bestand american.gxt ''alleen lezen'' ff uit moet zetten om de file op te kunnen slaan :+

[ Voor 12% gewijzigd door Valentino Rossi op 12-05-2003 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:)

Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4all.nl/gta3screenshot05.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Hoe heet je ook alweer in het spel? Tommy Vercetti? Hoe schrijf je dat? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Valentino Rossi: Je hoeft niet meteen zo te doen alsof je weet hoe het allemaal werkt, omdat het niet zo werkt meer blijkbaar :{

Het doet het niet, wat ik erg raar vindt want zo werkte het in GTA3 ook, we doen vast iets fout 8)7

Denk dat ik iets fout anagezien ik runtime error 75 krijg: Wrong path or acces problems

[ Voor 19% gewijzigd door Switch op 12-05-2003 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Niet online
WOEI!
eerste nieuwe heli gekregen

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/wj.de.goede/dinges/seasparrow-klein.jpg

vliegt lekker :P
kan ook zo fijn op het water landen

[ Voor 15% gewijzigd door dinges op 12-05-2003 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 12-09 15:56
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/vc90.jpg
na 90 fares en 4 uur ga ik zometeen uitvinden wat er gebeurt als je er honderd hebt gehaald. i'll keep u posted :)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Switch schreef op 12 May 2003 @ 17:41:
Valentino Rossi: Je hoeft niet meteen zo te doen alsof je weet hoe het allemaal werkt, omdat het niet zo werkt meer blijkbaar :{

Het doet het niet, wat ik erg raar vindt want zo werkte het in GTA3 ook, we doen vast iets fout 8)7

Denk dat ik iets fout anagezien ik runtime error 75 krijg: Wrong path or acces problems
Dankjewel voor de reactie, zeurpiet :|

Kijk eens goed naar de edit van mijn vorige post B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Oh oh, wat ben ik weer dom :P. Thanks en mijn excuses :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

13 mei uit??? :( neeeeej moet opeens werken op 13 mei. Is vice city eindelijk uit, heb ik opeens een baan :(
Ow ja ik ben ook nog een beetje dom, wat betekend 1337 in hemels naam?? Vraag ik me al zo lang af hey : :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Verwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 17:52:
Ow ja ik ben ook nog een beetje dom, wat betekend 1337 in hemels naam?? Vraag ik me al zo lang af hey :S
1337 = leet. (Spreek uit als liet), een soort andere benaming voor cool :P

Het editen lukt trouwens nog niet zo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het iemand al gelukt een wheelie langer dan 2 sec te doen? Ik flikker steeds :{, en een stopie lukt al helemaal niks, hij leunt voorover maar stopt 'gewoon' :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcat84
  • Laatst online: 23-02 03:45
ja... je moet zorgen dat je niet constant gas geeft maar als je eenmaalaan het wheelien bent kleine tikjes gas bij geven... als je vol gas blijft houden sla je achterover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 17:55:
Is het iemand al gelukt een wheelie langer dan 2 sec te doen? Ik flikker steeds :{, en een stopie lukt al helemaal niks, hij leunt voorover maar stopt 'gewoon' :?
Mijn wheelie record ligt ergens ver boven de 3000 feet, dacht ik :)

Scooter wheelie tips:
* Trek je wheelie vanuit bijna stilstaande snelheid.
* Hou constant gas, en houd de scoot op goede hoogte met 6.
* Op een gegeven moment kan je 6 en gas inhouden en wordt het één grote wheelie, oneindig tot er iemand afslaat of inhaalt :P

600cc bike wheelie tips:
* Maakt niet uit wanneer je hem trekt, als ie maar omhoog komt.
* Ram gewoon wat op 6 en gas, zodat ie goed hoog blijft en niet te hard gaat.

Oja, nog een leuk tipje voor de scooter bezitters:
* Ga naar de verkenner in de map \data van Vice City.
* Klik rechts op het bestand ''handling.cfg'', en zet het vinkje ''alleen lezen'' uit.
* Open handling.cfg met kladblok en zoek naar ''moped''.
* Kopieer alles wat er achter ''bike'' staat, en plak dat achter ''bike''.
* Sla op, en nou is je scoot net zo snel als de 600cc bike 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Valentino Rossi op 12-05-2003 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Laatst online: 27-08 10:37
Het zal vast wel eens langekomen zijn maar kan je missies doen voor de strip club want ik krijg dagelijks helemaal geen geld er van :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomcat84 schreef op 12 May 2003 @ 18:03:
ja... je moet zorgen dat je niet constant gas geeft maar als je eenmaalaan het wheelien bent kleine tikjes gas bij geven... als je vol gas blijft houden sla je achterover
Of je moet ervoor zorgen dat je niet constant achterover leunt (default: NUMPAD6). Als je namelijk met de 600cc wheelie maakt klap je zo achterover (crossmotor nog erger trouwens) maar als je dan stopt met gas geven dan ga je wel erg langzaam. Je moet gewoon vol gas geven en NUMPAD6 rustig tikjes geven op zo een manier dat je net in de lucht blijft. Dan kan je hard optrekken én wheelie maken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://webserv.nhl.nl/~keize001/vice.JPG
WTF? :)
Net gecrashed met mn motor, vlieg ik zomaar een auto binnen :? Vervolgens verdween mn health als sneeuw voor de zon :(

@dinges:
w00t hoe kom je aan dat ding :+

[ Voor 12% gewijzigd door Keizer op 12-05-2003 18:14 ]

Always outnumbered, never outgunned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 27-07 10:18
Zeeeer cool plaatje Keizer!!!! Echt erg gaaf!

Nou maar hopen dat dat geen bug is, maar dat je echt door ramen kan vliegen en stuff.

[ Voor 50% gewijzigd door armageddon_2k1 op 12-05-2003 18:16 ]

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaRc0 schreef op 12 mei 2003 @ 17:53:
[...]
1337 = leet. (Spreek uit als liet), een soort andere benaming voor cool :P

Het editen lukt trouwens nog niet zo :?
Ben ik te lui voor. 1337 he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleempje in het spel.
In het begin nergens last van, na ongeveer 30 minuten merk ik dat hij iets hapert. En hoe langer ik het spel speel, hoe erger het wordt. Als ik GTA:VC afsluit en opnieuw opstart, hapert hij ook nog. Dan moet ik eerst de pc opnieuw laten opstarten voordat hij het weer een half uur normaal doet. Ik denk dat in het eerste half uur het ook steeds meer gaat haperen, alleen nog niet zo erg dat ik het merk. Hebben meer mensen hier last van ??
Voor de pc zie specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:42

Snow_King

Konijn is stoer!

hoe kan ik dat stadion kopen, ik zie nergens zo'n koop dingie... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

ik heb het spel nu ook maar ik wordt helemaal gek van het laden van die cd rom steeds :r
elke auto die je instapt gaat die cdrom weer die gare radio stationszoeken etc :S
elke auto die je uitstapt gaat die crdom laden als de #$@#@ iemand een idee wat ik er aan kan doen ofzo :S

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Niet online
Keizer schreef op 12 mei 2003 @ 18:13:
@dinges:
w00t hoe kom je aan dat ding :+
80 hidden packages vinden ;)
ik heb er nu 97... nog 3 te gaan
maar ik moet mijn heli weer halen voor de rest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-01-2023
Snow_King schreef op 12 May 2003 @ 18:21:
hoe kan ik dat stadion kopen, ik zie nergens zo'n koop dingie... :(
dan kan je het niet kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 27-07 10:18
80 hidden packages vinden
ik heb er nu 97... nog 3 te gaan
maar ik moet mijn heli weer halen voor de rest
Dude! Heb je tijd over ofzo?

Is er trouwens enig verschil (afgezien van de grafische verbeteringen) ten opzichte van de PS2 versie?

[ Voor 99% gewijzigd door armageddon_2k1 op 12-05-2003 18:26 ]

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

HIDMAN-X schreef op 12 May 2003 @ 16:54:
[...]

Ja idd die lance is echt een gare gast.
Ik had m'n heli voor het hek geparkeerd om er snel in weg te vliegen maar die gast komt telkens super langzaam uit die wagen stappen zodat ze en de heli en die wagen waar hij in zit meteen opblazen.
Met de auto alleen is ie eigenlijk super simpel 8) (ik dacht weer te moeilijk B)
)
Die missie heb ik echt raar opgelost :X.

Ik pak mijn helicopter en vlieg naar de junkyard. Daar aangekomen zie ik een klein hoog platform in het midden (waar een helicopter nooit op past :P). Dus ik parkeer m'n helicopter daarop en buk in een hoekje voordat ie ontploft :P.
Daarna gewoon alle ventjes neergeschoten met sniper en rustig met Lance weggereden :D. Heel simpel eigenlijk ;). Ze konden me niet eens raken op dat platform :P.
dinges schreef op 12 May 2003 @ 16:24:
[...]

het spawnt wel bij je hotel ;)
Oh, dat wist ik niet. Fijn om te weten :).
dinges schreef op 12 May 2003 @ 17:41:
WOEI!
eerste nieuwe heli gekregen

[afbeelding]

vliegt lekker :P
kan ook zo fijn op het water landen
W0000t waar heb je die vandaan? :9~
Never mind staat al in een paar posts voor mijne ;).

[ Voor 3% gewijzigd door Jerry op 12-05-2003 18:27 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
Hoe kom ik snel aan geld want wil een huis kopen van 8000 (ja die is er ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Niet online
YYYYYYYYYEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSS!!!!

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/wj.de.goede/dinges/allemaal-klein.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/wj.de.goede/dinges/hunter-klein.jpg

nu het kreng ff opzoeken ;)

edit:

hmm.... zo te zien heb ik ook 100000 dollar gekregen >:)

[ Voor 11% gewijzigd door dinges op 12-05-2003 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Phant0m schreef op 12 May 2003 @ 18:29:
Hoe kom ik snel aan geld want wil een huis kopen van 8000 (ja die is er ook)
Missies doen, mensen overvallen of werk nemen (taxi chaffeur, ambulance, politie).
Dus gewoon maar de missies maar volgen, dan is het geld geen probleem. :P

@Dinges: Ik verwacht wel pics van je nieuwe huntert he :+

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/wj.de.goede/dinges/huntertje-klein.jpg

tis al laat... beetje donker
toen ik in wou stoppen werd ik best wel hard neergeschoten door die militairtjes....
nu maar eens met een politieuniform er heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dinges schreef op 12 May 2003 @ 18:34:
YYYYYYYYYEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSS!!!!

[afbeelding]

[afbeelding]

nu het kreng ff opzoeken ;)

edit:

hmm.... zo te zien heb ik ook 100000 dollar gekregen >:)
Welek missie is dat? of zijn dat alle packages?

Hunter staat btw aan de andere kant van het vliegveld
daar hebbie een kleine leger basis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Kan je de mappen van gta3 ook in gtavc importeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 18:40:
[...]

Welek missie is dat? of zijn dat alle packages?

Hunter staat btw aan de andere kant van het vliegveld
daar hebbie een kleine leger basis
dat zijn alle packages :P
ik heb hem gevonden :)

dit is echt ubervet!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
DataBeest schreef op 12 May 2003 @ 18:36:
[...]

Missies doen, mensen overvallen of werk nemen (taxi chaffeur, ambulance, politie).
Dus gewoon maar de missies maar volgen, dan is het geld geen probleem. :P

@Dinges: Ik verwacht wel pics van je nieuwe huntert he :+
ik weet niet wat ik nu moet doen, als ik save zegt hij death row, maar hoe kom ik aan die missie moet ik naar me lawyer of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 18:19:
Ik heb een probleempje in het spel.
In het begin nergens last van, na ongeveer 30 minuten merk ik dat hij iets hapert. En hoe langer ik het spel speel, hoe erger het wordt. Als ik GTA:VC afsluit en opnieuw opstart, hapert hij ook nog. Dan moet ik eerst de pc opnieuw laten opstarten voordat hij het weer een half uur normaal doet. Ik denk dat in het eerste half uur het ook steeds meer gaat haperen, alleen nog niet zo erg dat ik het merk. Hebben meer mensen hier last van ??
Voor de pc zie specs.
Ìk denk hierdoor:

- Geheugen 256 MB sdram

Je kan even zon MEM-cleanertje downen, maar ik denk gewoon dat Vice je hele geheugen volstampt. Misschien kazaa ofzow uitzetten.

@dinges, plz, plz post je savegame! _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door zAo op 12-05-2003 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Laatst online: 27-08 10:37
ff voor sfeer :)
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/a.stoel/gtavice2.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Icingdeath op 12-05-2003 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Niet online
zAo schreef op 12 May 2003 @ 19:00:
@dinges, plz, plz post je savegame! _/-\o_
klik klik klik!

sea sparrow staat dus achter mijn huis, hunter op de militaire basis, en als het goed is staat daar ook een tank maar dat heb ik nog niet bekeken :P

en er ligt een minigun bij al mijn huizen enzo ;)

[ Voor 63% gewijzigd door dinges op 12-05-2003 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
memcleanertje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Een programma die ervoor zorgt dat je geheugen schoon is zodat er geen overbodig zut in zit voor als je bijvoorbeeld aan het spelen bent :)
Eentje die ik ken is RAM Cleaner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

resize :{

Weet iemand misschien waar dat huisje voor $2500 is dat je kunt kopen?
Ik kan hem niet meer vinden :?

(gezien vanuit het hotel / tape op radar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Effe een filmpje gemaakt van stunten met bike :D + een ventje van zijn motorfiets afkicken met een flying kick 8).

Download movie
Ik vlieg wel ver in dit filmpje :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 17:26:
Lol :)

Ik heb eindelijk vrienden :'(

[afbeelding]

Samen gaan we naar het strand

[afbeelding]

Maken we wheelies

[afbeelding]

En gaan we de speciale camera mode in

[afbeelding]

:D ik heb alleen niet zo bijpassende kleren aan :(
hoe krijg je dat voorelkaar? (dat er lui bij je achter opzitten, Ik beuk ze meestal alle bij van de motor af :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Niet online
hmm.... hoe krijg je winst uit de malibu?
het zal wel ergens in dit topic staan maar dan lees ik er vast overheen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
dinges schreef op 12 May 2003 @ 19:08:
[...]
klik klik klik!

sea sparrow staat dus achter mijn huis, hunter op de militaire basis, en als het goed is staat daar ook een tank maar dat heb ik nog niet bekeken :P

en er ligt een minigun bij al mijn huizen enzo ;)
waar staan je savegames btw ? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Niet online
MuSeLive schreef op 12 May 2003 @ 19:23:
[...]

waar staan je savegames btw ? :X
my documents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik dacht dat je ook uit de helicopter kon schieten, weet iemand hoe dit moet, greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het spel nu ook sinds vanochtend, ben net begonnen met missies en heb net die missie dat je die pizzadude moet killen gedaan. tof spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 19:24:
ik dacht dat je ook uit de helicopter kon schieten, weet iemand hoe dit moet, greetz
met LMB schiet je rakken en met space machinegun.

en ik kwam er net achter dat die sea sparrow ook machinegun heeft >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
En nu schakelen we live over naar Rafe's fotorapportage:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dewater/Rafe/Screenshots/vicecity1.jpg
Tja... dat krijg je ervan als je de pr0n film business ingaat :D check Tommy's gezicht :P

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dewater/Rafe/Screenshots/vicecity2.jpg
iig, we moeten haar achtervolgen omdat ze een date heeft met een politicus die pornfilms wilt verbieden... dat kunnen we niet toestaan natuurlijk :o
We gaan dus kijken of we wat beschamende foto's kunnen nemen om hem op andere gedachten te brengen dwingen >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dewater/Rafe/Screenshots/vicecity3.jpg
Rustig achter de auto aanvliegen...

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dewater/Rafe/Screenshots/vicecity4.jpg
Fototijd :7 check de poster trouwens

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dewater/Rafe/Screenshots/vicecity5.jpg
ROFLOL @ politicus 8)7 Leuke kiekjes iig :D
In het gesprek dat hij voert zegt hij ook tegen haar: "Please, call me Martha."
zij: "ok Alex, ehm, Martha..."
... :X :P

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dewater/Rafe/Screenshots/vicecity6.jpg
Hij is niet zo blij met me en stuurt de politie achter me aan :(

Volgende missie, we moeten reclame maken voor mijn aankomende films ;)
We gaan dus wat stunten om uiteindelijk bij een schijnwerper te komen (heb ik helaas geen screenshot van ;( )

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dewater/Rafe/Screenshots/vicecity7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dewater/Rafe/Screenshots/vicecity8.jpg
Lekker stunten :)

En dan, eindelijk~!
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dewater/Rafe/Screenshots/vicecity9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dewater/Rafe/Screenshots/vicecity10.jpg
Zakgeld!

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dewater/Rafe/Screenshots/vicecity11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dewater/Rafe/Screenshots/vicecity12.jpg
Gaat ook snel met dat geld ;)

Hartelijk bedankt voor uw aandacht.

Wat ook cool is: met een wheelie op een auto (die op jou afkomt) rijden, auto's zijn op die manier prima schansen :Y)

[ Voor 7% gewijzigd door Rafe op 12-05-2003 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_UnAnimouS schreef op 12 May 2003 @ 19:18:
Effe een filmpje gemaakt van stunten met bike :D + een ventje van zijn motorfiets afkicken met een flying kick 8).

Download movie
Ik vlieg wel ver in dit filmpje :P.
Het stukje waar je net op de schans rijd bevriest bij mij!
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.