[PC] GTA: Vice City - Deel 2

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 3.059 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11750

Anoniem: 60654 schreef op 13 mei 2003 @ 14:45:
Ik ben ook uit elende maar GTA3 aan het spelen zonder cheats etc... best wel leuk maar GTA: VC schijnt veel leuker te zijn en er zijn meer dingen te doen dan alleen doelloos rondrijden en missies uitvoeren die ik al 1 jaar terug heb gedaan...
afgelopen weken ook gespeeld: Ga bijvoorbeeld eens hidden packages allemaal verzamelen, alle Politie, Brandweer, Taxi en Ambulance missies uitspelen of alle gevraagde wagens naar de 2 garages op Shoreside en Portland brengen.
Allemaal ook leuk voor 100% completion vond ik :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:42
Anoniem: 84189 schreef op 13 mei 2003 @ 17:17:
Word surround eigenlijk goed ondersteund? Ik heb hier namelijk wel zo'n setje staan, maar niet opgesteld als 4.1, maar als het goed ondersteund word wil ik wel ff alles opzetten :9

Btw mn broertje is er ook helemaal verslaafd aan.. En als hij een spel leuk vind dan moet het wel heeeeel erg leuk zijn :P (Mafia had ie na enkele uren al gezien, even als GTA3, GTA VC speeld ie nu al bijna een week!)
Heb zelf de combi live 5.1 + dtt2200 en moeten zeggen er is 5.1 geluid alleen de center speaker doet het meeste omgevings geluid , en geluid van helicopters etc.

Maar bij schieten etc, hoor je de center speaker neit :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45837

tering
het lukt me echt niet om die missie uit te spelen waar je Lance moet redden wel met de tank cheat.. maar dan kan ik het spel volgens mij niet 100% uit spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-04 18:21
Misschien een beetje een stomme vraag, maar met welk programma maken jullie filmpjes? Ik gebruik HyperCam en dat werkt voor geen meter. Het gaat vreselijk schokkerig op een XP1800+, Geforce 3 ti200 en 512MB DDR266. Oke, het is geen supersysteem, maar GTA werkt perfect op 1024x768. Zelfs in 640x480 gaat ie sloom.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:08
woei!!!
eindelijk ook dat mega huis van die ex-baas in bezit >:)

[ Voor 10% gewijzigd door Crash op 13-05-2003 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Hij crasht vlak na de C64 intro en het Rockstar logo :(
[edit] lag aan me pc, of in ieder geval iets daarop, werkt perfect op pc van me vriendin [edit]

[ Voor 47% gewijzigd door VonFoX op 13-05-2003 19:56 ]

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-05 16:36
Anoniem: 45837 schreef op 13 mei 2003 @ 18:55:
tering
het lukt me echt niet om die missie uit te spelen waar je Lance moet redden wel met de tank cheat.. maar dan kan ik het spel volgens mij niet 100% uit spelen :(
Zoals ik al zei op IRC:
[18:55:37] [@Rafe] H3in> koop een uzi + sniper, kom met een snelle auto (infernus of cheeta) aan. snipe de 3 mannetjes daar en parkeer je wagen zo bij de uitgang dat je metene kan wegracen. ga daarna rustig alle mannetjes daar killen met sniper/uzi en red Lance. daarna terug naar je raceauto en naar het ziekenhuis
armageddon_2k1 schreef op 13 May 2003 @ 18:55:
Misschien een beetje een stomme vraag, maar met welk programma maken jullie filmpjes? Ik gebruik HyperCam en dat werkt voor geen meter. Het gaat vreselijk schokkerig op een XP1800+, Geforce 3 ti200 en 512MB DDR266. Oke, het is geen supersysteem, maar GTA werkt perfect op 1024x768. Zelfs in 640x480 gaat ie sloom.
Volgens mij gebruiken de meesten Fraps.
VonFoX schreef op 13 May 2003 @ 18:59:
Hij crasht vlak na de C64 intro en het Rockstar logo :(
Probeer de filmpjes eens over te slaan door op Enter te drukken, of geen ze een andere naam. De filmpjes staan in je Grand Theft Auto Vice City\movies map en je kan ze gewoon met Windows Media Player afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Ook na drukken op Enter of space of Esc crash :(

[edit] probleem gevonden [edit]

[ Voor 27% gewijzigd door VonFoX op 13-05-2003 19:57 ]

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84189

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/lol13.jpg
LOL denk ik ff met mn motortje te gaan stunten, kom ik op een flat ineens een huis tegen die te koop staat :+ Dit krot heeft me 1000 dollar gekost :o. Kost me alleen veel moeite om steeds te saven ... :P (moet eerst helemaal naar boven stunten met voertuig :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 13:08
Rafe schreef op 13 May 2003 @ 19:01:
[...]

Zoals ik al zei op IRC:
[18:55:37] [@Rafe] H3in> koop een uzi + sniper, kom met een snelle auto (infernus of cheeta) aan. snipe de 3 mannetjes daar en parkeer je wagen zo bij de uitgang dat je metene kan wegracen. ga daarna rustig alle mannetjes daar killen met sniper/uzi en red Lance. daarna terug naar je raceauto en naar het ziekenhuis

[...]
waarom zo moeilijk :?
meteen langs de loods staat een dikke bak die wel een stootje kan hebben >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Termi schreef op 13 May 2003 @ 18:52:
[...]

Heb zelf de combi live 5.1 + dtt2200 en moeten zeggen er is 5.1 geluid alleen de center speaker doet het meeste omgevings geluid , en geluid van helicopters etc.

Maar bij schieten etc, hoor je de center speaker neit :(.
leuk, ik heb dus 4.1, geen center dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80636

omg dit topic gaat hoeresnel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47730

Anderen ook nog leuke wheelies? :*)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/vicewheelie.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06 12:37

Jumpiefox

Hoi ?

bij mij verdwijnen sommige textures steeds maar een paar sec later zie ik ze weer :'(

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 18:41
Een wheelie van 165 seconde :? Dat lukt me niet eens in 3 dagen :P
Een wheelie lukt me sowieso niet :X Ik kan wel Num6 indrukken, maar dan pleurt ie achterover als ik die te lang inhoud. Als ik ga tikken dan pleurt ie niet om, maar dan krijg ik weer geen punten...
Alpha-xp schreef op 13 May 2003 @ 19:08:
bij mij verdwijnen sommige textures steeds maar een paar sec later zie ik ze weer :'(
Dat heb ik dus ook, hopelijk is dat een illegale bug ofzo :P

[ Voor 32% gewijzigd door Hahn op 13-05-2003 19:09 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49922

nice man hoe doe je dat _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaRc0 schreef op 13 May 2003 @ 19:08:
Een wheelie van 165 seconde :? Dat lukt me niet eens in 3 dagen :P
Een wheelie lukt me sowieso niet :X Ik kan wel Num6 indrukken, maar dan pleurt ie achterover als ik die te lang inhoud. Als ik ga tikken dan pleurt ie niet om, maar dan krijg ik weer geen punten...

[...]

Kwestie van oefenen, ik had het vrij snel onder de knie :*) Gewoon de NUM 6 inhouden en als je teveel achterover hangt 1 sec los en zo een beetje spelen ermee :)
[...]

Ik heb er geen last van :)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 84189 op 13-05-2003 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Anoniem: 84189 schreef op 13 May 2003 @ 19:11:
[...]

Kwestie van oefenen, ik had het vrij snel onder de knie :*) Gewoon de NUM 6 inhouden en als je teveel achterover hangt 1 sec los en zo een beetje spelen ermee :)
Maar ook al maak ik een wheelie van 10 seconde waarvan ik zeker weet dat m'n voorwiel van de grond is, nog krijg ik er geen geld voor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaRc0 schreef op 13 May 2003 @ 19:11:
[...]

Maar ook al maak ik een wheelie van 10 seconde waarvan ik zeker weet dat m'n voorwiel van de grond is, nog krijg ik er geen geld voor :?
het moet echt minstens 10 sec ofzo zonder de grond te raken een wheelie zijn. Ik heb ook weleens dat ik denk een mooie score te hebben, maar dan niks krijg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26543

iemand een leuke savegame voor me?

ik zoek iets met veel geld, helicopters en huizen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Rafe: Misschien kun je de startpost even uitbreiden met wat info over filmpjes maken en wat links naar savegames? (vraag komt nl. veel voorbij :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80636

Anoniem: 26543 schreef op 13 May 2003 @ 19:13:

veel geld kan je zelf ook doen :S gewoon spel ff hacke :p
moet ik Sshot laten zien als je me niet geloofd? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Anoniem: 26543 schreef op 13 mei 2003 @ 19:13:

http://hiostu.aim.hsbrabant.nl/~aerox/gtavc/GTAVCsf7.b :P :P

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Anoniem: 84189 schreef op 13 May 2003 @ 19:14:
@ Rafe: Misschien kun je de startpost even uitbreiden met wat info over filmpjes maken en wat links naar savegames? (vraag komt nl. veel voorbij :P)
Ik denk dat links naar savegames niet zo slim is, meestal staan die op eigen webspaces en daar ben je nogal snel doorheen. Of jij moet een site weten met wat savegames :)
(Het is trouwens bijna tijd voor deel 3, dus die FAQ updaten heeft voor dit topic geen zin meer, ik zal het in deel 3 verwerken :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39456

VAAG, ik speel vanmiddag lekker de hele tijd. Geluid doet alleen beetje vreemd. Dan stop ik met spelen en verander ik wat display settings. Wil ik weer ff spelen en dan opeens heb ik geen geluid in spel, ga ik naar options, kan ik niet in het audio menu en als ik er met mijn muis overheen ga staat er no audio hardware... Terwijl hij beginfilmpjes wel gewoon met geluid afspeeld... echt irritant. Nouja, ik probeer wel ff een reinstall of zow... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X
  • Laatst online: 19:45

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

Is het eigenlijk mogelijk om een stoppie te maken die langer is dan 2 sec?
Ik probeer de hele tijd een lange stoppie te maken maar hij is nooit langer dan 2 sec...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47730

Anoniem: 49922 schreef op 13 mei 2003 @ 19:09:
[...]

nice man hoe doe je dat _/-\o_ _/-\o_
Vrij simpel eigenlijk :P
U neemt een Dirt Bike, drukt num 6 in (ik heb er s van gemaakt) en hou num 6 (s) de hele tijd in. En dan gewoon om de seconde tikkie gas geven :)
HIDMAN-X schreef op 13 May 2003 @ 19:18:
Ik probeer de hele tijd een lange stoppie te maken maar hij is nooit langer dan 2 sec...
Ik had eerst een stoppie van 5 of 6 sec ofzo :P Gewoon van een brug af doen :)

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 47730 op 13-05-2003 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg
  • Laatst online: 30-04-2020

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Iemand hier nou ook met een Terratec kaart of andere met geluidproblemen :?

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Locutus-of-Borg schreef op 13 May 2003 @ 19:18:
Wat voor problemen heb je? Want volgens mij heeft een vriend ook een Terratec en heeft ie niet alle geluiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Rafe schreef op 13 mei 2003 @ 19:01:
Zoals ik al zei op IRC:
Auto? Helikopter zul je bedoelen >:)

Ik heb nu 70 hidden packages gevonden, met als gevolg een aantal aargige gadgets bij mn safehouse... wat krijg ik wanneer ik 80 / 90 heb? Bij 100 krijg ik een apache toch? :)
Ik heb een terratec Xfire 1024 en heb geen klachten over het geluid ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Keizer op 13-05-2003 19:20 ]

Always outnumbered, never outgunned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-05 16:36
HIDMAN-X schreef op 13 mei 2003 @ 19:18:
Ik heb er eentje van 3 secs gemaakt 8)
Probeer anders eens heel kort je rem los te laten en daarna weer in te drukken, misschien dat je zo wat verder komt :)

DaniL en Locutis-of-Borg:
Rafe schreef op 11 May 2003 @ 14:50:
[...]

Het geluid van de motor van de voertuigen valt weg :?
Ga in het hoofdmenu naar Options, en dan naar Audio setup. Daar zie je tussen de andere opties "Audio Hardware" staan. Blijf er met je cursor bovenhangen en scroll met je scrollwieltje naar bijv. DSound3D Hardware scrollen. Druk daarna op ENter om de instellingen op te slaan, en kijk of het probleem er nog steeds is. ZO ja, probeer dan een andere optie uit de lijst.
Dat al geprobeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:36
Aerox.2000 schreef op 13 May 2003 @ 18:48:
[...]
-Snel saven, en weer loaden om de 6 sterren kwijt te raken.
Mietje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45837

Alpha-xp schreef op 13 mei 2003 @ 19:08:
heb ik ook
soms heb ik water op de weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49922

Bl@@T

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 49922 op 13-05-2003 19:29 . Reden: foute quote niet goed gelezen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80718

ff vraagje
ik krijg geen missies meer van Lance Vance
er staat nog wel steeds het icoontje die V maar kan nergens die rose cirkel vinden
de laatste missie van die ik met hem heb gespeeld is volgens mij copland( weet niet zeker want heb heb de nu de maar de missies van luvf1st gedaan en ben bezig met de cubanen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10452

Anoniem: 80718 schreef op 13 May 2003 @ 19:29:
ff vraagje
ik krijg geen missies meer van Lance Vance
er staat nog wel steeds het icoontje die V maar kan nergens die rose cirkel vinden
de laatste missie van die ik met hem heb gespeeld is volgens mij copland( weet niet zeker want heb heb de nu de maar de missies van luvf1st gedaan en ben bezig met de cubanen)
komt later weer ;) (als je bijna alle missies hebt gedaan ;))

ow en de V staat niet voor Vance, Maar voor Vencetti (je eigen nam en dus ook missies voro jezelf ;))

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 10452 op 13-05-2003 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80718

thnx
en kun de missies van de cubanen en de haitian (ofzoiets) allebei doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:29
Ligt het aan mij of vliegen die helicopters voor geen meter? Telkens als ik naar voren ga,ga ik ook naar beneden,al blijf ik op omhoog drukken,vet vaag.En heb ook het idee dat zo'n helicopter totaal niet snel gaat.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10452

Anoniem: 80718 schreef op 13 May 2003 @ 19:31:
thnx
en kun de missies van de cubanen en de haitian (ofzoiets) allebei doen?
ja, alle missies kan je doen

Ik hoorde dat er bij het stadium (downtown) ook om een bepaalde tijd, mini missies zijn... iemand deze al gezien/gedaan? en hoe laat zijn ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaRc0 schreef op 13 May 2003 @ 19:16:
[...]

Ik denk dat links naar savegames niet zo slim is, meestal staan die op eigen webspaces en daar ben je nogal snel doorheen. Of jij moet een site weten met wat savegames :)
(Het is trouwens bijna tijd voor deel 3, dus die FAQ updaten heeft voor dit topic geen zin meer, ik zal het in deel 3 verwerken :))
Dat bedoel ik eigenlijk ;) Maar er is toch wel iemand hier die er een aantal kan hosten? (zo groot zijn ze toch niet?) Of anders idd gewoon links

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:00

Pubbert

random gestoord

Vaag probleem (via prefs 999 en ctrl-f niet gevonden)

GTAVC draait prima, 1600x1200 alles hoog enzo :) 6x FSAA 16x Aniso.

(ook zonder fsaa en aniso zelfde prob)
Maar als ik ong. 10 sec. naar zo'n ingame filmpje kijkt hangt het fimpje en gaat het geluid wel verder maar het beeld niet. dat hangt gewoon. na ong. 15 sec. stopt het geluid en kan ik de pc resetten :(

Specs:

XP 2500+
512mb pc3200
radeon 9700 pro + catalyst 3.2
aureon 5.1 fun + nieuwste driv.
nforce2 drivers..

:?

Als ik het fimpje skip met spatie kan ik wel verder, maarja die fimpljes maken het leuk..

Heb het straks 2 uur zitten doen ongeveer., geen vasthanger, wel als ik een ingame filmpje kijk dus..

:? :?

[ Voor 4% gewijzigd door Pubbert op 13-05-2003 19:40 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux
  • Laatst online: 20:07

Tux

Die missie dat je die cubanen moet killen met RC vliegtuigjes lukt me voor geen meter :(

Je hebt maar drie vliegtuigjes en die dingen crashen ontzettend makkelijk en je bommetje goed in een speedboot droppen als die vaart is niet te doen :(

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - peter -
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-06 19:31
Iemand enig idee hoe ik 50 ijsjes kan verkopen met de missie van de ijsfabriek? Je schijnt een muziekje aan te kunnen zetten zodat er klanten komen, maar er is geen enkele toets die ik daarvoor kan vinden. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Anoniem: 10452 schreef op 13 mei 2003 @ 19:33:
Ik hoorde dat er bij het stadium (downtown) ook om een bepaalde tijd, mini missies zijn... iemand deze al gezien/gedaan? en hoe laat zijn ze?
20.00
Dan is de "voordeur" van het station meestal open. Vervolgens moet je met een crossmotor door een stel checkpoints racen, echt extreem moeilijk :(

Always outnumbered, never outgunned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg
  • Laatst online: 30-04-2020

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Rafe schreef op 13 mei 2003 @ 19:21:
[...]

DaniL en Locutis-of-Borg:

[...]

Dat al geprobeert?
Doh, dat zeg ik dus juist, ik heb al die modes geprobeerd!

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Laatst online: 20:29
Hmm m'n broertje had alle eilanden unlocked, dus ik copy zijn savegames (die hij me gaf), maar ik heb de eilanden niet unlocked? zijn guns e.d. heb ik wel maar eilanden unlocked nie :?

oh is al goei :)

[ Voor 7% gewijzigd door De_Bastaard op 13-05-2003 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:06

Remi

Moo!

Peturrr schreef op 13 May 2003 @ 19:45:
Iemand enig idee hoe ik 50 ijsjes kan verkopen met de missie van de ijsfabriek? Je schijnt een muziekje aan te kunnen zetten zodat er klanten komen, maar er is geen enkele toets die ik daarvoor kan vinden. Iemand een oplossing?
Die knop waar je normaal mee toeterd in een auto of de sirene activeert van een politiecar kun je gebruiken om dat jengel muziekje aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Laatst online: 06:44
Alpha-xp schreef op 13 May 2003 @ 19:08:
Framerate limiter aanzetten!!!!!!! (mischien iets voor in de startpost van deel 3 van het vc topic?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ook lachen is, eerst zo'n chick achter op een motor nemen en dan zo hard mogelijk rijden en net voor je over een schans rijd van de motor afspringen :D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65860

Anoniem: 84189 schreef op 13 May 2003 @ 20:05:
Wat ook lachen is, eerst zo'n chick achter op een motor nemen en dan zo hard mogelijk rijden en net voor je over een schans rijd van de motor afspringen :D :+
hoe neem je die chick dan achterop? (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:19
Hier een site voor savegames

http://www.savegames.net/game/305

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Laatst online: 20:44
Ik zag screens met een soort van snelheid in beeld... iemand enig idee hoe je dat voorelkaar krijgt ? :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lo3k
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Nog een TIP, weet niet of deze al is langskomen...
Heb geen zin om een 10-talle paginas door te gaan bladeren ;)

Om oneindig te rennen (dus zonder moe te worden) moet je je renknop (default shift) niet continu vasthouden, maar steeds snel achter elkaar indrukken.... (tappen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Ik heb zelf ook een Terratec... 't is al een oudje.. een Sixpack 5.1+

ik mis af en toe ook geluidjes inderdaad.. Maar dat was met GTA III ook al zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Net effe de RC Vliegtuig missie gespeelt en die is echt cool :D :P.
Ik haalde hem in 1x, niet echt moeilijk om met die vliegtuigen te vliegen :). Ik vond de RC Helicopter moeilijker.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61986

nog iets cools gevonden (tenminste op ps2 that is, maar zal wel werken op pc :P )

beneden en rechts/links inhouden, gas geven en naar achter leunen

als je pech heb pleurt hij op zijn bek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34846

kan iemand mij tips geven bij de missie met de rock band dat de auto bij een te lage snelheid ontloft ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X
  • Laatst online: 19:45

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

Anoniem: 34846 schreef op 13 May 2003 @ 20:26:
kan iemand mij tips geven bij de missie met de rock band dat de auto bij een te lage snelheid ontloft ????
Rij naar het strand :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Anoniem: 34846 schreef op 13 May 2003 @ 20:26:
Neem de weg naar de haven die is lekker lang :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4479

Dond3r schreef op 13 May 2003 @ 19:37:
Een verhaaltje over de brakke catalyst 3.2 drivers van ATi
Bij mij zijn de catalystdrivers redelijk brak/instabiel in bepaalde spellen. Wat hiertegen hielp bij mij was het teruggaan naar de catalyst 3.0; het valt te proberen.

En wat betreft het muziekje van de ijscowagen: probeer eens (kort) te toeteren: volgens mij werkt het muziek je net als de sirene van bijvoorbeeld de brandweerwagen (in GTA III iig wel: ik mag nog ff wachten tot ik vice (eindelijk) kan spelen :()).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Laatst online: 20:29
Hmmm kan iemand mij vertellen waar je precies dat watervliegtuigje pikt, en waar je 'n heli kan vinden behalve op dat dure huis :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6317

Anoniem: 84189 schreef op 13 May 2003 @ 20:05:
Ik kan niet van me motor afspringen als er iemand achterop zit hoor :?
of heb ik niet goed genoeg geprobeerd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-04 06:03

White Dust

PlaneScape: Torment

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.