[PC] GTA: Vice City - Deel 2

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 3.060 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6317

Krijg je die helikopter pas ergens na een missie of kan ik hem ergens vinden?
Ik heb eiland 2 wel al open, dus ik kan al bij het vliegveld
maar daar staat er geen :(

Wel jammer idd dat die leuke vrachtwagens die functioneren als verplaatsbare schans ( :P ) verdwijnen als je hem ergens neerplant. je hoeft hem trouwens niet van links of rechts in te halen als er 1tje voor je rijdt. Gewoon eroverheen :D

Het gekke is dat ik soms een motor van een hele stuk van te voren opeens midden op de weg zie staan. En als ik die schans ergens neerplant voor een leuke sprong dan verdwijnt ie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82238

Waa hebben jullie dat spel al zo snel vandaan?? FRS. Dixons, Bart Smit, Intertoys, MusicHouse... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:01

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Niet uit de winkel ;)

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waardan wel. als ik het vragen mag 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-07-2012

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Anoniem: 82238 schreef op 13 mei 2003 @ 15:32:
[...]

Waardan wel. als ik het vragen mag 8)
Zou ik niet vragen 8)

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36960

Anoniem: 82238 schreef op 13 May 2003 @ 15:31:
Waa hebben jullie dat spel al zo snel vandaan?? FRS. Dixons, Bart Smit, Intertoys, MusicHouse... ;(
Jij weet ook niet van ophouden. :( Jij weet al lang hoe ze er aan komen. En toch blijf je al 2 topics lang erover vragen. :( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36960 schreef op 13 May 2003 @ 15:35:
[...]

Jij weet ook niet van ophouden. :( Jij weet al lang hoe ze er aan komen. En toch blijf je al 2 topics lang erover vragen. :( |:(
Ik? Sorry hoor is eerste x dat ik het vraag? 8)7

Sinds gisteren rond 4uur was ik hier aan t kijken _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 82238 op 13-05-2003 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82238 schreef op 13 May 2003 @ 15:36:
[...]

Yeah Wathever... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 13:10

Reley

Simply Clever

waarschijnlijk wil hij graag een liev meeltje van 1 van de modjes hier ;)

heb net getracht hem bij de Bart smit online te bestellen, maar ik weet niet of ik nou echt heb besteld, kreeg geen reply ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Reley schreef op 13 May 2003 @ 15:37:
waarschijnlijk wil hij graag een liev meeltje van 1 van de modjes hier ;)

heb net getracht hem bij de Bart smit online te bestellen, maar ik weet niet of ik nou echt heb besteld, kreeg geen reply ofzo..
Als jullie er 1 hebben ze zijn altijd welkom op dtmracedriver@hotm.....
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 13:10

Reley

Simply Clever

ik zeg niks meer :X

heeft iemand al auto's gemod? ben nl. benieuwd of dat kan met de tools van GTA3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Reley schreef op 13 May 2003 @ 15:42:
ik zeg niks meer :X

heeft iemand al auto's gemod? ben nl. benieuwd of dat kan met de tools van GTA3 :)
De files die ik zag leken erg op die van GTA3. Dus ik denk dat er een paar aanpassinkjes gedaan zullen worden. Maar ik denk wel dat er snel van die proggies komen. Lijkt me best stoer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinal
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-05 11:12
De handling.cfg en carcols.dat zijn te bewerken met GTA3 programma's. Voor GXT's (teksten) is een nieuw programma gemaakt.
Voor de rest is nog niks bekend geloof ik, behalve dat MultiEdit 2.0 VC zal ondersteunen (http://icey.gouranga.com)

Full-stack webdeveloper in Groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar goed, dan niet...

Mag ik iets anders vragen dan?

Heb je dan voor GTA3 wel een MOD om een VC gevoel te krijgen? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doogie
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
idd, weet iemand hoe je voor het eerst aan een heli komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02:19
Anoniem: 82238 schreef op 13 May 2003 @ 15:46:
Maar goed, dan niet...

Mag ik iets anders vragen dan?

Heb je dan voor GTA3 wel een MOD om een VC gevoel te krijgen? 8)
[rml][ GTA3] GTA: Vice City Mod[/rml]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-06 20:45

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Anoniem: 82238 schreef op 13 mei 2003 @ 15:36:
[...]

Sinds gisteren rond 4uur was ik hier aan t kijken _/-\o_
Wablief!!!??? Ik heb je een heel verhaal opgehangen notabene hoe wij daaraan zijn gekomen! Zet ik een dikke waarschuwing (of erger) op het spel! Gaat ie nog zitten doorzeuren, kom op zeg :(

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt maar kan het helaas niet meer downloaden!! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
--MeAngry-- schreef op 13 mei 2003 @ 15:50:
[...]

Wablief!!!??? Ik heb je een heel verhaal opgehangen notabene hoe wij daaraan zijn gekomen! Zet ik een dikke waarschuwing (of erger) op het spel! Gaat ie nog zitten doorzeuren, kom op zeg :(
dat was "zijn broertje" ;)

PSN: Houtvlot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
hou d'r maar over op. topic is al gemeld. En het zou zonde zijn dat ie weer op slot moet voor opruiming omdat 1 iemand zich niet weet te gedragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Valentino Rossi schreef op 13 May 2003 @ 15:25:
[...]

huh? Hoezo? hoe doe je dat? :P
Op het tweede eiland zit ergens een pizzarestaurant met een scootertje ernaast met zo'n pizzadoos erop. Ik vond em er wel lol uitzien, dus ikke erop zitten, moet ik ineens pizza's gaan gooien :D Echt kewl 8)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dinges schreef op 13 May 2003 @ 15:52:
[...]

dat was "zijn broertje" ;)
Wat is er met mijn broertje? :/

Sorry , ik mis hier IETS!

Heeft ie weer wat gedaan... Dan wordt weer ff de Shotgun lenen

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 82238 op 13-05-2003 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:22
Check je mail voor de grap, of is dat mail adres ook van je broertje en krijg je er op mysterieuze wijze geen e-mail op binnen? Je merkt wel wat voor gevolgen dit gaat hebben, nu graag ophouden met dat offtopic geleuter. :(

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

--MeAngry-- schreef op 13 May 2003 @ 15:53:
[...]

Op het tweede eiland zit ergens een pizzarestaurant met een scootertje ernaast met zo'n pizzadoos erop. Ik vond em er wel lol uitzien, dus ikke erop zitten, moet ik ineens pizza's gaan gooien :D Echt kewl 8)
Hehe, was ik ook 1 keer tegengekomen
maar toen moest ik hem doodmaken bij wijze van telefoonmissie oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Vet spel, alleen zit de hele dag al te kloten met die RC Helicopter missie, waar je die explosieven moet plaatsen...zo onhandig vin'k dat vliegen..:(

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Laatst online: 23-03 18:56
ik heb hem ook afgemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ik stort met die kleine vliegtuigjes de hele tijd naar beneden. En als ik te lang op gas geven druk maakt ie weer een koprol. Je kan wel remmen, maar daardoor val je alleen maar sneller naar beneden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-06 11:55

Damian

Insane Obtrusion

Cougar schreef op 13 May 2003 @ 16:02:
ik heb hem ook afgemaakt :)
Wie wat ??

AMDAthlon zijn broertje }) ?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn hier tweakers die het spel al spelen onder een systeemeis van 800 mhz processor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04:07

zAo

GPLv2 Fanboy

Ik zag trouwens vandaag weer een heerlijke detail: Als er een heli bij een palmboom land, gaat deze scheefstaan van de wind!

Echt een vette game! Jammer van de vele bugs :(

Nog ff een pic:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~sbkg0002/zooi/got/got3.JPG

Lekker jumpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-06 13:11

Dennahz

Life feels like hell should.

CyberDoX schreef op 13 mei 2003 @ 16:01:
Vet spel, alleen zit de hele dag al te kloten met die RC Helicopter missie, waar je die explosieven moet plaatsen...zo onhandig vin'k dat vliegen..:(
Die heb ik eerst over geslagen :Y) Doe nu telkens missie's voor die kleine fatass vlakbij het water..

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op welke knoppen heb je dan de helikopterbesturing staan?
Als je ze op NUMPAD 4 (links) 6 (rechts) 5 (onder) en 8 (boven) doet gaat het veel makkelijker inplaats van 9 en 6 + 4 en 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zAo schreef op 13 May 2003 @ 16:06:
Ik zag trouwens vandaag weer een heerlijke detail: Als er een heli bij een palmboom land, gaat deze scheefstaan van de wind!

Echt een vette game! Jammer van de vele bugs :(

Nog ff een pic:
[afbeelding]

Lekker jumpen :)
Wat voor bugs ben je zowal tegengekomen dat je stoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Anoniem: 6317 schreef op 13 May 2003 @ 16:07:
[...]

Op welke knoppen heb je dan de helikopterbesturing staan?
Als je ze op NUMPAD 4 (links) 6 (rechts) 5 (onder) en 8 (boven) doet gaat het veel makkelijker inplaats van 9 en 6 + 4 en 5
tnx 4 tip 8) 'k ga ut nog maar es proberen )

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:29
Anoniem: 36960 schreef op 13 mei 2003 @ 16:06:
Zijn hier tweakers die het spel al spelen onder een systeemeis van 800 mhz processor?
Mja op mijn andere pc draait het ook, maar NIET lekker, korte filmpjes enz doen trippy maar voor de rest is het redelijk te doen

PIII 733
256mb ram
TNT2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 04:07

zAo

GPLv2 Fanboy

Anoniem: 36960 schreef op 13 mei 2003 @ 16:08:
[...]

Wat voor bugs ben je zowal tegengekomen dat je stoort?
Vooral dat auto's wegzijn. Rij je een blokkie om, alles weg. Ook haperd de AI soms weleens: auto's die tegen muren oprijden en daar maar tegen blijven gassen :)

Ook als je gelanceerd wordt van een motor, kun je in een gebouw terechtkomen en daarin vast blijven zitten.

Zo zijn er nog wel meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zAo schreef op 13 May 2003 @ 16:11:
[...]

Vooral dat auto's wegzijn. Rij je een blokkie om, alles weg. Ook haperd de AI soms weleens: auto's die tegen muren oprijden en daar maar tegen blijven gassen :)

Ook als je gelanceerd wordt van een motor, kun je in een gebouw terechtkomen en daarin vast blijven zitten.

Zo zijn er nog wel meer :(
Over dat de auto's verdwenen zijn is volgens mij geen bug. Dat hebben ze expres gedaan anders loopt het spel suppertraag IMO. Stel dat hij elke auto en voertuig in zijn geheugen moet bewaren die jij tegen bent gekomen. Dan kun je al nagaan dat het spel dan al helemaal niet meer loopt. En hetzelfde had je ook al bij GTA3 dus volgens mij niet echt een bug.

Dat door een huis heen vliegen noem ik wel weer een bug. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Laatst online: 23-03 18:56
Damian schreef op 13 mei 2003 @ 16:03:
[...]

Wie wat ??

AMDAthlon zijn broertje }) ?
nee, die pizza bezorger :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-06 15:59

Arfman

Drome!

Dat auto's snel wegzijn klopt, is geen bug, working as designed, om de systeemeisen niet helemaal skyhigh te maken.

De andere 2 dingen zijn idd. wel bugs.

Iemand al een manier gevonden voor die .ADF files ? :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

De_Bastaard schreef op 13 May 2003 @ 16:09:
[...]

Mja op mijn andere pc draait het ook, maar NIET lekker, korte filmpjes enz doen trippy maar voor de rest is het redelijk te doen

PIII 733
256mb ram
TNT2
Ik denk dat, dat meer aan de vidkaart ligt dan aan de proc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Wat ik ook wel een leuke 'bug' vind (niet altijd trouwens :P) is het feit dat als je een bepaalde auto/motor/brommer te pakken hebt je 'm ineens overal ziet. Je rijdt in een auto en je wilt een motor, je zoekt een half uur en eindelijk heb je er één. Je stapt op die motor en er rijden er ineens drie langs...

Dat had ik ook in een parkeergarage. Er staan best veel auto's daar, vrijwel nooit motors, ik had een motor, rij naar boven en ik kom welgeteld meer dan 8 motors tegen. Als je eenmaal het vervoer hebt wat je wil is het geinig, maar als je dat niet hebt is dat soms toch best frustrerend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb wel gemerkt dat GTA3 het echt moest hebben van de videokaart. Ook al was je pc langzaam maar had je genoeg geheugen en een goeie videokaart (wat bij mij het geval was/is) dan nog kon je het best goed spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

MaRc0 schreef op 13 May 2003 @ 16:18:
Wat ik ook wel een leuke 'bug' vind (niet altijd trouwens :P) is het feit dat als je een bepaalde auto/motor/brommer te pakken hebt je 'm ineens overal ziet. Je rijdt in een auto en je wilt een motor, je zoekt een half uur en eindelijk heb je er één. Je stapt op die motor en er rijden er ineens drie langs...

Dat had ik ook in een parkeergarage. Er staan best veel auto's daar, vrijwel nooit motors, ik had een motor, rij naar boven en ik kom welgeteld meer dan 8 motors tegen. Als je eenmaal het vervoer hebt wat je wil is het geinig, maar als je dat niet hebt is dat soms toch best frustrerend :P
Idd ja :P. Ik zoek meestal het eerst naar een motor (voor 2 straten) en dan ben ik het zat en stap ik in de eerste de beste (mooie) auto ;). En als ik echt geen motor/mooie auto kan vinden dan neem ik een auto die op dat moment langsrijd, dat gaat tenminste sneller dan lopen ;).
Gelukkig heb ik nu 3 garages vol met behoorlijk wat motoren (meer als 15 geloof ik :P 8)). Dus zoeken hoef ik niet meer :D.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-06 14:45
[CSC]Outlaw schreef op 13 May 2003 @ 16:16:
[...]
Ik denk dat, dat meer aan de vidkaart ligt dan aan de proc.
* RocketKoen heeft ook nog een oude pc staan, zelfde als die van jou alleen met amd 800.
is nog wel speelbaar op laagste res. maar wat wil je als het minimum een 32MB GF is en je een 16MB TNT2 hebt ...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84189

:s ik krijg die misie van die 9 ventjes die je moet doodknallen echt niet gehaald... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
Argh die wheelies lukken echt niet :p
Met geen een tweewieler :( ik ga weer spelen (heb net installed :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Je kunt het beste WSAD gebruiken om te sturen, want Q en E zitten daar ook dicht in de buurt, dus kun je meteen naar links en naar rechts sturen. Ik had die missie al in 2 keer gehaald, de 1e keer werd mijn kopter uit de lucht geshoten :(

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000

Arfman

Drome!

Ook die mensjes doodmaken voordat je aan die missie begint is een goeie tip, ga ik vanavond ff proberen ..

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39456

Iedereen zonder supersysteem die niet weet of hij lekker zal draaien... Wees gerust, hij draaid echt 100x beter dan gta3 :D. Bij mij ging gta3 behoorlijk kut en als het regende kon je nauwelijks meer rijden, daarnet Vice City geinstalleerd, en op 1024 met drawdistance op de helft loopt hij als een trein :D. En dat met TB900, 256 SDR en GF2 MX400... Echt zeer goed van Rockstar!!
En dan even over de game. Ik kan met zekerheid zeggen dat ik dit de leukste game ooit vind, afgelopen 3 uur heb ik alleen maar rond zitten te cruisen en het was een genot. Lekker met scootje stoppie's en wheelie's. En die motor's zijn pas geil man, ik kreeg mijn handen een paar keer op die racer, en na 2 minutjes was ik meestal al verongelukt. Een keer zag ik zo'n crosser alleen ik zat op een scootje en ik kreeg hem er niet vanaf, die motors rijden altijd door rood en je kan ze niet omduwen :) (weet iemand hoe je op een motor/scooter iemand van zijn motor/scooter afkrijgt? Was voor mij onmogelijk, alleen met een auto schepte ik ze gewoon een eind de lucht in en dan lukte het wel). Mijn langste stoppie was met een scootje 189 feet, met motor heb ik nog niet echt stoppie geoefend. Langste wheelie was met motor iets meer dan 1500 feet, alleen ik was met scootje zo'n beetje de hele stad doorgereden op achterwiel (waarschijnlijk iets van 4000 feet) maar toen schepte een auto me in de bocht :S... Maarja ik ga zo wel weer ff spelen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 39456 op 13-05-2003 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61853

Nou, ik heb inmiddels 110.000 dollar. Prachtig spel :). Ook leuk dat je nu wat meer kunt dan in GTA 3, en het speelt ook perfect met mijn Geforce 2 Ti.

Maar nog even een vraag: Waar/hoe voeren jullie een scooter op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aars
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:47
Anoniem: 61853 schreef op 13 May 2003 @ 16:43:
Maar nog even een vraag: Waar/hoe voeren jullie een scooter op?
Hmm moet je ff in dit topic zoeken.. Hij had in een configuratie file gevonden waar je moped in iets anders (motor waarschijnlijk) moet veranderen...

Zoeken maarr... :P

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39456

gfo schreef op 13 May 2003 @ 16:27:
Wheelie'en en stoppie'en is werkelijk zo simpel... ik snap niet dat mensen dat niet kunnen. Met de racer is het het simpelst, gewoon vol gas (hoe hard je ook gaat) en op numpad 6 drukken. Die de hele tijd inhouden en als je helemaal recht op staat gaan doseren met je gas zodat je in evenwicht blijft... Stoppie gewoon op numpad 9 drukken en vol in de remmen (niet handrem :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-05 16:36
gfo schreef op 13 May 2003 @ 16:27:
Ga stil staan, houdt numpad 6 ingedrukt en geef dan eens vol gas met een echte motor (dus geen halfbakken scooter :P).

offtopic:
AMDAthlon: jouw "broertje" had onder jouw naam hier naar warez (Vice City dus) zitten vragen... als je meer wilt weten zal je even The Will moeten mailen\ICQ'en, of je broertje het eens vragen (als je het zelf niet was, klinkt nogal als een slappe smoes).
En voor de volledigheid: ja, het spel is al illegaal uit. Als je hem wilt hebben zul je maar zelf zoeken :)

Heeft iemand trouwens nog tips voor de laatste missie bij Paul Kent en Love Fist?
In die missie moet je ze naar het concertgebouw brengen, alleen die psychopaat heeft een bom in hun auto gezet. Ik moet dus blijven rondrennen terwijl die bezopen bisexuele schotten die bom ontmantelen, alleen ik bots altijd wel tegen wat op... heeft iemand een goeie route?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M1KK3L
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-08-2016
Got-ers,

Wanneer ik het spel start, "START --> new game" doe, dan loopt bij met het laadschermpje vast. De laadbalk blijft in het midden hangen en dan ben ik genoodzaakt om te rebooten.

Wanneer hij dit probleem niet geeft, kom ik gewoon in het spel.....
Als ik dan een stukje ga rijden/lopen/whatever, dan komt er na een (kort) tijdje een roze venstertje op het beeld, met daarin de txt: "LOADING". Daarna blijft hij ook hangen en dan kan ik em weer resetten.

DxDiag:
http://members.chello.nl/m.kuijpers4/diag.txt

Wie kan mij helpen???

[ Voor 4% gewijzigd door M1KK3L op 13-05-2003 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

welk huis heeft een mooie grote garage en een helipad? :)

Ik had wel een huis gevonden maar die had maar een kleine garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

M1KK3L schreef op 13 mei 2003 @ 16:53:
[...]

Wie kan mij helpen???
Probeer eens nieuwere drivers voor je videokaart, want de drivers die je geinstalleerd hebt zijn al behoorlijk oud :) Kijk even op www.nvidia.com voor de laatste WHQL'ed Detonators. Je hoeft nl. niet perse die van MSI zelf te gebruiken.

Deze moet je hebben.

[ Voor 14% gewijzigd door --MeAngry-- op 13-05-2003 16:56 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/wj.de.goede/dinges/tank-klein.jpg

edit:

fuck... ging iets fout

[ Voor 50% gewijzigd door dinges op 13-05-2003 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb die disco gekocht voor 120.000 dollar, maar hoe brengt hij nu geld op? Alleen door die extra opdrachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kunyfyer
  • Laatst online: 19-11-2024
Anoniem: 61853 schreef op 13 mei 2003 @ 16:58:
Ik heb die disco gekocht voor 120.000 dollar, maar hoe brengt hij nu geld op? Alleen door die extra opdrachten?
Als je die uitgespeeld hebt krijg je volgens mij een max. van 10.000 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34846

Sjeeez nu kom ik bij een lastig stuk

beetje tegen de hells angels gaan racen maar dat lukt me @!^#$!@#$!#@$ niet :(:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieroth
  • Laatst online: 27-08-2021
ik zit nu bij die missie dat je voor die bikers je chaos meter vol moet krijgen. Maar ik heb dit echt op wel 100 manieren geprobeerd maar het lukt steeds niet op tijd :(
Hoe kan je deze missie het best doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rewind.
  • Laatst online: 20:26
heeft nog iemand tips voor de missie dat je lance moet redden ? 1e keer had ik hem gered loop hagar uit bam dood 2e keer loop ik uit de junk yard komen er auto's aangescherud bam dood :? iemand tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kunyfyer schreef op 13 May 2003 @ 17:00:
[...]

Dus dan maak ik zeker 110.000 verlies?
Anoniem: 34846 schreef op 13 May 2003 @ 17:01:

beetje tegen de hells angels gaan racen maar dat lukt me @!^#$!@#$!#@$ niet :(:(
Rustig blijven rijden, traag door de bocht kost geen tijd, wat tijd kost is het over de kop vliegen met je motor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Kunyfyer schreef op 13 mei 2003 @ 17:00:
[...]

Klopt, er komt dan een icoontje bij die tent waar je geld kan ophalen, door er doorheen te lopen. Ziet er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dewater/Rafe/Screenshots/vicecity12.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X
  • Laatst online: 19:45

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

Rafe schreef op 13 May 2003 @ 16:51:

Heeft iemand trouwens nog tips voor de laatste missie bij Paul Kent en Love Fist?
In die missie moet je ze naar het concertgebouw brengen, alleen die psychopaat heeft een bom in hun auto gezet. Ik moet dus blijven rondrennen terwijl die bezopen bisexuele schotten die bom ontmantelen, alleen ik bots altijd wel tegen wat op... heeft iemand een goeie route?
Meteen naar links, die straat in (je meter loopt wel meteen op want de afslag ligt iets achter je. Dan rijd je die hele straat uit tot het strand, dan weet je het wel gewoon het hele strand afrijden dat is tijd genoeg om de bom te defusen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enriqueeeee
  • Laatst online: 23-05 12:40

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

Valentino Rossi schreef op 13 May 2003 @ 15:11:
Nou met de vespa:
Movie:
[afbeelding]
WOOHOOO! :p

Heb mn scoot wel af moeten voeren van 600cc speed naar 50 km/h om een normale, overzichtelijke snelheid te houden :9

Edit:
2x posten was omdat ik een desktop crash had, en dus dacht dat ik nog niet gepost had :X
met welk progie heb je dat opgenomen ?

hoe kopen jullie iets want als ik shift druk werkt het nie en enter ook nie en ik hep de knoppen nie aangepast :(

[ Voor 11% gewijzigd door enriqueeeee op 13-05-2003 17:17 ]

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X
  • Laatst online: 19:45

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

Anoniem: 34846 schreef op 13 May 2003 @ 17:01:

Je kan het ook een beetje vuil spelen, je zet een auto voor twee rijders en die andere rijder kick je van z'n motor en je rijd de race op die motor, en je wint de race op je gemakkie 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61853 schreef op 13 mei 2003 @ 17:03:
[...]

[...]

Rustig blijven rijden, traag door de bocht kost geen tijd, wat tijd kost is het over de kop vliegen met je motor.
tnx voor de tip zo ff proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M1KK3L
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-08-2016
Opgelost, thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Laatst online: 19:59
wie weet er hoe ik een lekkere chick achter op mijn motor krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10452

Anoniem: 61853 schreef op 13 May 2003 @ 17:03:
[...]

[...]

een max van 10.000 ELKE DAG (dus elke 24 uur kan je 10.000 ophalen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg
  • Laatst online: 30-04-2020

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Anoniem: 34846 schreef op 13 mei 2003 @ 12:57:
[...]

probeer eens bij de geluids opties die modus te veranderen ik had er ook last van maar dan met mijn audigy kaart

Iemand nog een savegame nadat je die SPEED boot ( the fastest boot) moest stelen mijn pc is gecrashed :(
Sja, welke optie, want ik heb ze nu allemaal geprobeerd, maar het geluid blijft vaag (steeds half wegvallen enzo).

Als ik auto-detect doet, zet ie 'm gewoon op de 1e van creative :?

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Word surround eigenlijk goed ondersteund? Ik heb hier namelijk wel zo'n setje staan, maar niet opgesteld als 4.1, maar als het goed ondersteund word wil ik wel ff alles opzetten :9

Btw mn broertje is er ook helemaal verslaafd aan.. En als hij een spel leuk vind dan moet het wel heeeeel erg leuk zijn :P (Mafia had ie na enkele uren al gezien, even als GTA3, GTA VC speeld ie nu al bijna een week!)

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 84189 op 13-05-2003 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Laatst online: 20:29
Geen idee of het ondersteund word heh.. ik heb ook een 5.1 set aangesloten maar mijn windows wilt niet echt goed met dat ding werken :/ ... altijd maar 2 speakers + woofer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-06 15:49

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Anoniem: 6317 schreef op 13 May 2003 @ 16:55:
welk huis heeft een mooie grote garage en een helipad? :)

Ik had wel een huis gevonden maar die had maar een kleine garage
Hyman Condo (op linker eiland, nogal bovenaan, in de buurt van de rockband) heeft 3 of 4 garages waar elk 3 auto's in kunnen 3 autos en een helipad.

Mijn wheelie record is 630,14m en 12 seconden :). Maar hoe maak je een stoppie :? heb al vanalles geprobeerd met naar voor/achter leunen, gas/rem/handrem...

Leuke easteregg gevonden trouwens (verschijnt om 23.00u):
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hcgl.hermans/gtavc_dick.jpg
klik voor 640x480

Acties:
  • 0 Henk 'm!

handige_harrie schreef op 13 May 2003 @ 17:30:
[...]

Hyman Condo (op linker eiland, nogal bovenaan, in de buurt van de rockband) heeft 3 of 4 garages waar elk 3 auto's in kunnen 3 autos en een helipad.

Mijn wheelie record is 630,14m en 12 seconden :). Maar hoe maak je een stoppie :? heb al vanalles geprobeerd met naar voor/achter leunen, gas/rem/handrem...

[afbeelding]
klik voor 640x480
Je bent de 3e alweer die dat meld :P Vooral blijven kijken, op een gegeven moment word het nog leuker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60654

[...]

[afbeelding]
klik voor 640x480
die is al 3 keer gepost hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60654 schreef op 13 May 2003 @ 17:35:
[...]

die is al 3 keer gepost hoor...
offtopic:
Dr zit een foutje in je sig B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4629

Hoe doe je een replay van meer dan 30 seconden eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

[afbeelding]
klik voor 640x480
Je moet de Rem en Handrem tegelijk indrukken en dan op numpad 9 enneh je moet wel op snelheid weze :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84673

Heb een probleem:
Als ik Vice city opstart en new game doe slaat ie vast in het 2de opingsfilmpje. :? Iemand een oplossing:
------------------------------
Sys Specs:
Athlon 1333
512MB
Geforce 4 Ti4200 128MB (met de nieuwste drivers en DirectX 9)
Win XP Pro SP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/wj.de.goede/dinges/heli-klein.jpg

ik vind het wel een geslaagd shot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bram1234 schreef op 13 mei 2003 @ 17:11:
wie weet er hoe ik een lekkere chick achter op mijn motor krijg?
Check dit filmpje maar
http://www.crazy4all.nl/gta3filmpje2.avi

Alleen moet je er dus voor zorgen dat die chick er al op zit ipv die gozer die je in het filmpje ziet met gele zwembroek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
damn net minigun gekregen.. zwaar hevig :9~

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
HIDMAN-X schreef op 13 May 2003 @ 17:03:
[...]

Meteen naar links, die straat in (je meter loopt wel meteen op want de afslag ligt iets achter je. Dan rijd je die hele straat uit tot het strand, dan weet je het wel gewoon het hele strand afrijden dat is tijd genoeg om de bom te defusen. 8)
Ik was meteen links gegaan, maar toen kwam ik uit op de brug naar het andere deel van Vice City. Daar een beetje rondgecruised, en gelachen om de bezopen leden van Love Fist :)

Toepasselijke sig trouwens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:21
Locutus-of-Borg schreef op 13 May 2003 @ 17:13:
[...]

Sja, welke optie, want ik heb ze nu allemaal geprobeerd, maar het geluid blijft vaag (steeds half wegvallen enzo).

Als ik auto-detect doet, zet ie 'm gewoon op de 1e van creative :?
Iets minder ver overklokken. Ik had ook half weg vallend geluid, maar na hem wat minder snel te hebben gezet, is het geluid nu wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Ben nu al die auto's aan het verzamelen voor mijn Showroom, lukt wel goed heb er al 3 :) wel kutwerkje hoor, maarja :+

Nu moest ik een Caddie vinden, ik dacht dat die gewoon op het golfpacour stonden, soms zie ik ze ook wel is gewoon op straat rijden :|. Ik heb dus net daar 30 minuten rondgecruised, noppes, nada niks. Het enige opvallende was een Hoer op de Golfbaan, een Comet, Crossbike en een ambulance.

Maar geen Caddy :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:37

Snow_King

Konijn is stoer!

* Snow_King krijgt die Chaos missie niet voor elkaar.

Heb al M4 ammo e.d. gekocht, noem maar op, het wil niet.
Heli bij die biker gang, maar ik ga steeds d00d.

Iemand goede tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

handige_harrie schreef op 13 mei 2003 @ 17:30:
[...]

Vet huis 8)

Dit is de duurste toch?
of is er een nog betere? :P
Ik wil wel het beste hebben he O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi
  • Laatst online: 01-07-2012

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rossi/vicecity7.jpg
1337! :P
Weet iemand waar deze auto normaal te krijgen is?
Ik zag hem staan in een gedownloade save, niet mn eige.. maar ik wil de auto in mn eigen save :(

/edit:
Tis dus geen gewone limo, maar met grote luchthapper voorop, uitlaten aan de zijkanten en een zonneklep boven de voorruit.
En hij loopt 3x zo hard :*)

[ Voor 28% gewijzigd door Valentino Rossi op 13-05-2003 18:29 ]

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Valentino Rossi schreef op 13 May 2003 @ 18:28:
[afbeelding]
Ik zag hem staan in een gedownloade save, niet mn eige.. maar ik wil de auto in mn eigen save :(

/edit:
Tis dus geen gewone limo, maar met grote luchthapper voorop, uitlaten aan de zijkanten en een zonneklep boven de voorruit.
volgens mij is het een cheat en kun je zometeen niet meer verder >:) Wel gezellig ritje zo te zien :D

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 84189 op 13-05-2003 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Doogie schreef op 13 mei 2003 @ 15:46:
idd, weet iemand hoe je voor het eerst aan een heli komt?
Ik heb zojuist dat huis van 14.000 gekocht (linkereiland, linksbovenaan. Net iets voorbij de weapon shop en tegenover het Rock V gebouw oid. Daar heb ik een helikopter bijgekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:15
Valentino Rossi schreef op 13 May 2003 @ 18:28:
[afbeelding]

/edit:
Is auto van Love Fist, je moet Love Fist een keer ergens naar toe brengen in die auto, gewoon 1 keer missie laten falen en dan heb je hem.

P.S.
Dit is een echte easter egg:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/albinoraptor/GoT/RealEasterEgg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerox.2000
  • Laatst online: 17:02
Valentino Rossi schreef op 13 mei 2003 @ 18:28:
[afbeelding]

/edit:
Die auto krijg je tijdens 1 van de missies van die rock band

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Albinoraptor schreef op 13 May 2003 @ 18:37:
Is auto van Love Fist, je moet Love Fist een keer ergens naar toe brengen in die auto, gewoon 1 keer missie laten falen en dan heb je hem.
Wanneer je die love fist missie al gespeeld hebt staat hij gewoon bij die concertzaal voor geparkeerd :)

Always outnumbered, never outgunned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:37

Snow_King

Konijn is stoer!

Snow_King schreef op 13 May 2003 @ 18:19:
* Snow_King krijgt die Chaos missie niet voor elkaar.

Heb al M4 ammo e.d. gekocht, noem maar op, het wil niet.
Heli bij die biker gang, maar ik ga steeds d00d.

Iemand goede tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik heb ook eens een filmpje gemaakt van mijn avonturen op de motor. Jammer van de motor :P

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Laatst online: 27-02 16:10
Woei ik heb een filmpje gemaakt :D

Lekker rondscheuren door de Mall :)

3,15mb Xvid

Hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
  • Laatst online: 20:12
hallo,

ik zit een beetje vast :S
ik heb nu 26% erop zitten
heb net de missie publicity tour gehaald maar ik zie nergens meer missies!
alleen dat Vtje bij vercelli's huis staat er nog maar daar kan ik geen missie vinden (alleen dat geld icoontje)
iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerox.2000
  • Laatst online: 17:02
-Huisje kopen (met trap omhoog iets ten noorden van die bikers)
-Rocketlauncher kopen
-Schieten, en steeds verder naar dat huisje lopen (naar de trap)
-Paar heli's neerhalen
-Bovenop gaan staan
-FBI neerknallen
-Missie halen :P
-Snel saven, en weer loaden om de 6 sterren kwijt te raken.
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.