[PC] GTA: Vice City - Deel 2

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.056 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-05 16:36
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dewater/Rafe/vice.jpg

Verhaal:
Having just made it back onto the streets of Liberty city after a long stretch inside, Tommy Vercetti is sent to Vice City by his old boss, Sonny Forelli. But all does not go smoothly upon his arrival in the glamorous, hedonistic metropolis of Vice City, Tommy is set up and loses everything, Sonny wants his money back, but the biker gangs, Cuban gangsters, and corrupt politicians stand in his way.
Most of Vice city wants Tommy dead. His only option is to fight back and take over the city himself.

Systeemeisen:
Minimum Hardware
• 800 MHz Intel Pentium III or 800 MHz AMD Athlon or 1.2GHz Intel Celeron or 1.2 GHz AMD Duron processor
• 128 MB of RAM
• 8 speed CD / DVD drive
• 915 MB of free hard disk space (+ 635 MB if video card does NOT support DirectX Texture Compression)
• 32 MB video card with DirectX 9.0 compatible drivers ("GeForce" or better)
• Sound Card with DirectX 9.0 compatible drivers Keyboard & Mouse

Recommended Hardware:
• Intel Pentium IV or AMD Athlon XP processor 256(+) MB of RAM
• 16 speed CD / DVD drive
• 1.55 GB of free hard disk space (+ 635 MB if video card does NOT support DirectX Texture Compression)
• 64(+) MB video card with DirectX 9.0 compatible drivers ("GeForce 3" / "Radeon 8500" or better with DirectX Texture Compression support)
• DirectX 9.0 compatible sound card with surround sound
• Gamepad (USB or Joystick Port)
• Keyboard & Mouse

Grand Theft Auto: Vice City uses Microsoft DirectX 9.0.

Supported Operating Systems:
• Windows 98
• Windows 98 Second Edition
• Windows Millennium
• Windows 2000 Professional (Workstation) plus Service Pack 3
• Windows XP (Home and Professional) plus Service Pack 1
The following operating systems are NOT supported:
• Windows 95 (any version)
• Windows NT (any version)

Screenshots:
Afbeeldingslocatie: http://www.rockstargames.com/vicecity/images/screens/screenD01.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.rockstargames.com/vicecity/images/screens/screenD02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamespy.com/previews/april03/gtavcpc/08.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.gtavicecity.com/pc/ss/screen09.jpg

FAQ:
Zit er multiplayer in :?
Nee. Grote kans dat er later wel mods zoals Multi Theft Auto en GoE GTA Multiplayer naar Vice City worden omgezet, maar officieel zit het er niet in de game in en is er op dit moment nog geen mod om het mogelijk te maken.

Is er een kaart van Vice City :?
Hier is er eentje gemaakt in Flash, met ongeveer alles erop wat je nodig hebt.

Help! Hoe speel ik die missie uit :?
Check GameFAQs ;)
Als je moeite hebt met de RC helikopter missie: Je kan gewoon rondvliegen om te oefenen, de timer start pas als je een bom oppakt.

Waarom kan ik de stripclub of een ander gebouw nog niet kopen :?
Je moet eerst de missie genaamd "Shakedown" uitspelen (spoiler: je hebt Diaz in de missie daarvoor vermoord ("Rub Out") en je hebt zijn villa), dan pas kan je dat soort gebouwen kopen. Dat komt omdat stripclubs e.d. je dagelijks geld opleveren.

Hoe maak ik een wheelie/stoppie :?
Als je even wilt oefenen, zorg dat je op een rustig, lang stuk weg zit. Bij de haven (waar je missies van Kolonel Cortez kan aannemen) is wel een aardig stukje.
Wheelie: Sta eerst stil, geef daarna vol gas. Druk daarna op Numpad 6 om je gewicht naar achteren te verplaatsen, en houdt deze knop ingedrukt. Als je eenmaal in de wheelie positie zit, geef dan kleine beetjes gas door kort op W te drukken, zodat van je niet van je motor af te dondert. Als je het goed doet komt er onderin "your wheelie was ... feet long!" lang te staan.
stoppie: Lijkt op een wheelie, maar dan andsersom ;) Zorg dat je op hoge snelheid racet, en druk dan op S + spatie (handrem) om te remmen, en tegelijkertijd op 9 om je gewicht naar voren te gooien. Je komt dan tot stilstand terwijl je op je voorwiel balanceert.

Het verhaal lijkt wel te zijn gestopt, met een soort open einde :?
Toen je begon aan de missie "Shakedown", hoorde je Tommy zeggen dat hij de stad wilde overnemen. Toen je de missie uitspeelde, kon je vanaf dat moment ook stripclubs, filmsets en nog veel meer kopen.
Als je zo een 'property' heb gekocht, unlock je ook nog wat daarbij behorende missies. Als je alle verhaal missies hebt uitgespeeld, dan komt er een oude 'vriend' naar Vice City...

Hoe maak ik een eigen radiostation :?
Zoek als eerst een paar MP3's uit, en stop deze (of snelkoppelingen ernaar toe) inj je Grand Theft Auto 3 Vice City/mp3/ map.
Start nu het spel op en scroll met je scrollwiel tot je radiostations, op een gegeven zie je een nieuw station: MP3 Player, dit speelt al je MP3'tjes af.

Het geluid van de motor van de voertuigen valt weg :?
Ga in het hoofdmenu naar Options, en dan naar Audio setup. Daar zie je tussen de andere opties "Audio Hardware" staan. Blijf er met je cursor bovenhangen en scroll met je scrollwieltje naar bijv. DSound3D Hardware scrollen. Druk daarna op ENter om de instellingen op te slaan, en kijk of het probleem er nog steeds is. ZO ja, probeer dan een andere optie uit de lijst.

Zijn er ook cheats :?
Uiteraard. Onderstaande codes gewoon intikken tijdens het spelen
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
THUGSTOOLS                  - THUG WEAPONS
PROFESSIONALTOOLS           - PROFESSIONAL WEAPONS
NUTTERTOOLS                 - WEIRD WEAPONS
PRECIOUSPROTECTION          - FULL ARMOR
ASPIRINE                    - FULL HEALTH
YOUWONTTAKEMEALIVE          - +2 WANTED LEVEL
LEAVEMEALONE                - 0 WANTED LEVEL
APLEASANTDAY                - NICE WEATHER
ALOVELYDAY                  - LOVELY WEATHER
ABITDRIEG                   - CLOUDY WEATHER
CATSANDDOGS                 - RAINY WEATHER
CANTSEEATHING               - MISTY WEATHER
PANZER                      - SPAWN A TANK
LIFEISPASSINGMEBY           - SPEED UP TIMEFLOW
BIGBANG                     - EXPLODE NEARBY VEHICLES
STILLLIKEDRESSINGUP         - CHANGE PLAYER SKIN
FIGHTFIGHTFIGHT             - PEOPLE START FIGHTING
NOBODYLIKESME               - MAKE PEOPLE FALL WHEN YOU BUMP THEM
OURGODGIVENRIGHTTOBEARARMS  - EVERYONE HAS WEAPONS
ONSPEED                     - WALK FASTER
BOOOOOORING                 - WALK SLOWE
WHEELSAREALLINEED           - STRIP CARS (CARS BECOME WHEELS)
COMEFLYWITHME               - FLIES FLYING AROUND
ICANTTAKEITANYMORE          - KILL YOURSELF
GREENLIGHT                  - ALL TRAFFIC LIGHTS TO GREEN
MIAMITRAFFIC                - TRAFFIC GOES FAST
TRAVELINSTYLE               - FLYING CAR
THELASTRIDE                 - SPAWN A CASKET-CAR
ROCKANDROLLCAR              - SPAWN A LIMOUSINE
RUBBISHCAR                  - SPAWN A GARBAGE TRUCK
GETTHEREFAST                - SPAWN A SABRE TURBO
BETTERTHANWALKING           - SPAWN A CADDY
LOOKLIKELANCE               - LANCE SKIN
MYSONISALAWYER              - LAWYER SKIN
ILOOKLIKEHILARY             - HILARY SKIN
ROCKANDROLLMAN              - ROCK AND ROLL MAN SKIN
ONEARMEDBANDIT              - ONE ARMED BANDIT SKIN
IDONTHAVETHEMONEYSONNY      - MAFIOSI SKIN
FOXYLITTLETHING             - MAFIOSI DAUGHTER SKIN
WELOVEOURDICK               - SCOTTISH SKIN
GETTHEREQUICKLY             - FAST CAR
GETTHEREVERYFASTINDEED      - FASTER CAR
GETTHEREAMAZINGLYFAST       - EVEN FASTER CAR
FANNYMAGNET                 - WOMEN MAGNET
CHEATSHAVEBEENCRACKED       - BALDGUY SKIN
CERTAINDEATH                - CIGARRETTE IN MOUTH

Vorige delen:
Het Grote GTA: Vice City (pc) Topic
GTA: Vice City (pc) Deel 2

Als je opmerkingen of toevoegingen hebt moet je het maar even zeggen, of me mailen :)

Ook nog even een huishoudelijke mededeling van de mods: Woei! Een nieuw topic! *LEZEN*

Graag geen discussie over warez en cracks (ook niet naar vragen), anders heb je een OW te apkken, en als het te vaak gebeurt gaat het topic misschien voor altijd op slot...

[ Voor 50% gewijzigd door Rafe op 12-05-2003 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

ik zou graag willen weten hoe je de cheats uit zet :)

Imperfectionist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:18
kun je eigenlijk meerdere huizen kopen?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
2 vragen:

1: wat is de beste manier om de RC-Helicopter missie te doen (waarbij je dus 4 bommen in die constructie moet plaatsen).
2: hoe vlieg je met die RC vliegtuigjes?? ik kom omhoog, blijft ff rondzweven en stort vervolgens weer neer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58729

de enigste cheat die ik gebruik = CERTAINDEATH :D
maaruh, maak van die cheats ff een Spoiler :) (staat wel in FaQ hoe het moet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:52
net die missie met de rc helikopter uitgespeeld in 1 keer, viel me nog reuze mee. nu op naar de rc vliegtuigen :Y)

[ Voor 49% gewijzigd door Southern Sun op 11-05-2003 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ra5a
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Southern Sun schreef op 11 May 2003 @ 14:55:
net die missie met de rc helikopter uitgespeeld in 1 keer, viel me nog reuze mee. nu op naar de rc vliegtuigen :Y)
is idd makkelijk
als je begint moet je even de txt links boven lezen..
staat hoe je het moet besturen..
vooruit en achteruit num 9 en num 6 (bij mij)

Imperfectionist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-05 15:01
Mooie startpost Rafe.

En mij kostte het 3 keer om die RC Helikopter opdracht te halen, maargoed das wel een goede oefening voor het vliegen met de grote helikopter. Die kleine vliegtuigjes zijn ook cool, nu het watervliegtuig vinden. Ik hoorde dat hij bij de filmstudio stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-03 18:56
Southern Sun schreef op 11 May 2003 @ 14:55:
kun je mij die savegame mailen? na de missie van die helicopter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

rb338 schreef op 11 May 2003 @ 14:53:
2 vragen:

1: wat is de beste manier om de RC-Helicopter missie te doen (waarbij je dus 4 bommen in die constructie moet plaatsen).
2: hoe vlieg je met die RC vliegtuigjes?? ik kom omhoog, blijft ff rondzweven en stort vervolgens weer neer :/
De beste tip die ik je kan geven is, om eerst je knoppen goed te binden :).

je kan bv. WASD gebruiken voor: omhoog, omlaag, rechts, links. En je kan het numpad gebruiken voor de richting van de RC Heli, dus NUM 4,6,8,2.
En dan is het effe oefenen ;).

Je gebruikt W voor omhoog te gaan.
Je gebruikt S voor omlaag te gaan.
Je gebruikt NUM8 voor vooruit te gaan.
Je gebruikt NUM2 voor achteruit te gaan.
Je gebruikt NUM4 voor linksom draaien.
Je gebruikt NUM6 voor rechtsom draaien.

Wacht anders met een bom oppakken en dan kan je effe oefenen. Let wel dat je niet de hele tijd je omhoog knop in moet houden, want dan ga je te hoog ;).

Edit:
Hier nog een pic van een politieagent die iemand anders achtervolgt :7.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/vice-00.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Jerry op 11-05-2003 15:01 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Anoniem: 58729 schreef op 11 May 2003 @ 14:55:
de enigste cheat die ik gebruik = CERTAINDEATH :D
maaruh, maak van die cheats ff een Spoiler :) (staat wel in FaQ hoe het moet)
Ik denk dat ik het zo laat, in code tags staat het zo mooi uitgelijnd en anders moet ik dat allemaal weer in tabbel proppen... is wel heel veel werk :o
De cheats waarbij als effect "???" stond heb ik eruit gelaten, de meest handige cheats staan er toch al in.
Bedankt voor het meedenken iig :)

Hier heb ik een savegame, dat de missie met de RC helikoptertjes is uitgespeelt, voor het geval dat je er echt niet langskomt en wanhopig begint te worden ;)

Tips coor die missie: Houdt numpad 9 ingedrukt, en geef af en toe wat tikjes gas met W om niet neer te storten. Draaien kan met Q en E.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
Ja de besturing van die heli is dus echt een hel...
Zal eens proberen om 't te veranderen :)

Ik stond trouwens net per ongeluk ineens met m'n brommer op een helipad, gewoon ergens tussen de bosjes.. ben benieuwd of daar ooit een heli landt die ik dan kan 'lenen' :+

Is er eigenlijk al iemand die dit spel aan de praat heeft in Linux?
Ik heb hier WineX 3.0 en 't spel start gewoon op enzo, dan doe ik new game, maar verder dan een zwart scherm met de tekst waarmee het filmpje begint (locatie+jaartal oid) komt ie niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 15-06 20:45

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Hier nog een hint voor de braveriken onder ons ;) Ik weet overigens niet of hij al voorbij is gekomen, maar als je bijvoorbeeld in de mall een politieagent achter een "misdadiger" ziet aanrennen kun je deze "misdadiger" een klap verkopen zodat je een "Good Citizen Bonus" van $50,-- krijgt :D

edit:
braveriken dus...

[ Voor 12% gewijzigd door --MeAngry-- op 11-05-2003 15:13 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
rb338 schreef op 11 May 2003 @ 15:02:
Is er eigenlijk al iemand die dit spel aan de praat heeft in Linux?
Ik heb hier WineX 3.0 en 't spel start gewoon op enzo, dan doe ik new game, maar verder dan een zwart scherm met de tekst waarmee het filmpje begint (locatie+jaartal oid) komt ie niet :(
Ik weet niet of je onder Linux DirectX 8/9 kan emuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:33
--MeAngry-- schreef op 11 May 2003 @ 15:12:
Hier nog een hint voor de braveriken onder ons ;) Ik weet overigens niet of hij al voorbij is gekomen, maar als je bijvoorbeeld in de mall een politieagent achter een "misdadiger" ziet aanrennen kun je deze "misdadiger" een klap verkopen zodat je een "Good Citizen Bonus" van $50,-- krijgt :D

edit:
braveriken dus...
laatste blz eerste gta vicy city topic ..

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 15-06 20:45

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Da Monkey schreef op 11 May 2003 @ 15:17:
[...]

laatste blz eerste gta vicy city topic ..
damn... ;( net gemist dus... sorry

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
Rafe schreef op 11 May 2003 @ 15:15:
[...]

Ik weet niet of je onder Linux DirectX 8/9 kan emuleren?
Hmm heeft Vice City een nieuwere DirectX nodig dan GTA3?
Want GTA3 werkt hier perfect in Linux...

Ligt misschien wel aan mij - SimCity 4 wil opeens ook niet meer.
Zal wel eens op onderzoek uit gaan :)

Is er trouwens echt niemand die mij kan vertellen hoe die RC vliegtuigjes bestuurd moeten worden? Als ik gewoon gas geef pleurt ie al op z'n kant en als ie vliegt stort ie gelijk weer neer :( Snap er niks van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
rb338 schreef op 11 May 2003 @ 15:21:
[...]

Hmm heeft Vice City een nieuwere DirectX nodig dan GTA3?
Want GTA3 werkt hier perfect in Linux...
Bij de minimum requirments staat dat VC DirectX 9 nodig heeft... of 'ie ook dat daadwerkelijk gebruikt weet ik niet...
Is er trouwens echt niemand die mij kan vertellen hoe die RC vliegtuigjes bestuurd moeten worden? Als ik gewoon gas geef pleurt ie al op z'n kant en als ie vliegt stort ie gelijk weer neer :( Snap er niks van..
Lijkt een beetje op motorrijden, met 6 stijg je op en met 9 vlieg je omlaag. Verder gewoon de hele tijd W ingedrukt houden om niet als een baksteen uit de lucht te vallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Mooi topic Rafe.

Ik ben nu bij die missie waar je Lance moet redden :{ Vervelende missie maar wel haalbaar. Die stomme Lance gaat steeds dood |:(

Zijn er al skins enzo voor GTA3-VC :? Zo ja, dan zou ik dat graag willen zien 8)

Voor de rest is die heli van mij erg vervelend te besturen, je crashed constant en vliegt een snel in de fik, ook zit er een hoogte-limiter op waardoor je niet echt hoog kan, misschien helft van zo'n wolkenkgrabber, wel jammer :(.

Achja, dan moet ik het maar doen met mijn 3 volgestauwde garage's >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:53

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Iets heel anders, heeft er iemand enig idee of er toevallig een GTA 3 + Vice City combi pack uitkomt oid? Want ik wil ze eigenlijk allebei (en speciale combi packs zijn kewl :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/vice-04.jpg
5 sterren :D. Did I do something officer?? :P

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/vice-05.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/vice-06.jpg
Cool, ventjes die abseilen uit een helicopter :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Switch schreef op 11 May 2003 @ 15:25:
Ik ben nu bij die missie waar je Lance moet redden :{ Vervelende missie maar wel haalbaar. Die stomme Lance gaat steeds dood |:(
Spoilers ahead:
Ik kreeg Lance nog wel bij die Cubanen vandaan, maar daarna stuurt Diaz nog wat mannan op je af, en met die slome Sentinel die er bij de uitgang staat, schoot het niet op.

Dus wat ik deed: sniper rifle gekocht bij de ammunation in het winkelcentrum in het noorden van het linker eiland (40 kogels), en met een Infernus (of Cheetah, weet ik niet meer) er naar toe rijden.
Eerst de eerste 3 mannetjes daar doodsnipen, daarna terug in je auto en die zo bij de uitgang parkeren dat je er snel in kan springen en kan wegracen.
Dan verder de sloop in, beetje iedereen afknallen en Lance bevrijden, en daarna wegscheuren in je snelle auto, de mannan van Diaz houden je niet eens bij :D

De helikopter manouvreren ben ik wel vrij bedreven in al zeg ik hetzelf, het enige wat ik mis is een camerapositie waarmee je wat meer zicht hebt op de grond om beter te kunnen landen op de krappe plekjes.

[ Voor 11% gewijzigd door Rafe op 11-05-2003 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45837

IceStorm schreef op 11 May 2003 @ 15:25:
Iets heel anders, heeft er iemand enig idee of er toevallig een GTA 3 + Vice City combi pack uitkomt oid? Want ik wil ze eigenlijk allebei (en speciale combi packs zijn kewl :P).
Denk het niet
anders was dat allang op de PS2 denk ik

ik was net bezig met die missie waar je die vent achter na moet (1e missie van Diaz)
Ik achter hem aan rijden opeens valt die gast door de grond met zijn auto 8)7 erg irritant bugje

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 45837 op 11-05-2003 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84189

Cougar schreef op 11 mei 2003 @ 14:28:
ik zit vast :(, iemand enig idee wat ik bij deze missie moet doen? ''auto ciade'' ofzo

[afbeelding]

op de plek waar ik naartoe moet is niks..
Daar ben ik dus ook... Ik weet waar die ventjes zitten, maar ik kom niet verder dan mannetje 4 ofzo. Iemand tips? Ze rijden allemaal weg in een auto, daar verlies ik (te) veel tijd aan... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Anoniem: 84189 schreef op 11 mei 2003 @ 15:32:
[...]

Daar ben ik dus ook... Ik weet waar die ventjes zitten, maar ik kom niet verder dan mannetje 4 ofzo. Iemand tips? Ze rijden allemaal weg in een auto, daar verlies ik (te) veel tijd aan... :(
Dat driehoekje op de radar betekent dat je doelwit zich hoger of lager bevind dan jij nu bent... een vierkantje betekent dat je ongeveer op hetzelfde niveau zit.
Zit hij/zij niet ergens een stukje hoger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
@ Rafe

Tjah, of de vuilnis wagen pakken die er staat en gewoon grof wegrijden, dat deed ik net dus. Kwam ik naar buiten om die tyfus vuilniswagen te pakken is vuiliswagen verdwenen, opeens! Net stond ie d'r nog, en nu is íe foetsie :{.

GTA3-VC heeft veel van die zielige bugs, verdwijnende auto's/motor's naar cutscenes, textures van auto's die opeens uitgerekt worden (:?) en nog meer van dat prutswerk, daar begin ik me nu toch echt aan te ergeren.

En ik heb de eerste Vice City PC skin gevonden, alleen screenshot is 404 :{

Betere VC mod site!

[ Voor 8% gewijzigd door Switch op 11-05-2003 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
hoe kan je trouwens weer aan je oude kleren komen :?
ik loop namelijk steeds rond in dat blauwe maatpak, maar vond dat hawai shirtje veel cooler :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60654

Heeft iemand al wat pics van de orde handhafers zoals fbi en het leger... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67204

eigenlijk weet ik het antwoord al maar vraag het nog ff voor de zekerheid, is er een MP optie ins vice city?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Crash-Override schreef op 11 May 2003 @ 15:39:
ik loop namelijk steeds rond in dat blauwe maatpak, maar vond dat hawai shirtje veel cooler :P
Het hotel binnen gaan,trap naar boven en dan naar je kamer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49922

nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Crash-Override schreef op 11 May 2003 @ 15:39:
Anoniem: 67204 schreef op 11 mei 2003 @ 15:44:
eigenlijk weet ik het antwoord al maar vraag het nog ff voor de zekerheid, is er een MP optie ins vice city?
nee..

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 45837 op 11-05-2003 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mellowpimp
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Kan iemand de savegame uppen waar je die villa van diaz krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Nu online
Anoniem: 45837 schreef op 11 May 2003 @ 15:44:
[...]

aha, das mooi :P
stom dat ik dat zelf nog niet gezien had dat je verder naar boven kon in het hotel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twistedmark
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-06 22:35
Ik heb nou net de missie waarin je Diaz zijn huis krijgt uitgespeeld. Kan ik nou al een helicopter krijgen?

Batman ik wil hem wel naar je sturen. Mail in profiel

[ Voor 23% gewijzigd door Twistedmark op 11-05-2003 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
http://www.savegames.net/game/305

submitted by Cougar >:)

[ Voor 8% gewijzigd door Cougar op 11-05-2003 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84189

Rafe schreef op 11 mei 2003 @ 15:34:
[...]

Dat driehoekje op de radar betekent dat je doelwit zich hoger of lager bevind dan jij nu bent... een vierkantje betekent dat je ongeveer op hetzelfde niveau zit.
Zit hij/zij niet ergens een stukje hoger?
Ik weet waar ze zitten :P Maar ik heb altijd te weinig tijd. En daar vroeg ik tips voor. Vooral om die ventjes sneller te pakken die in een auto wegrijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mellowpimp
  • Niet online
als je wil mailen naar ronaldweb2k@hotmail.com graag :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-06 17:10
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/VC/CarWater.jpg

Sinds wanneer werken motors ook onderwater :? :P

Motors zijn echt cool, alleen slip je zo snel met de handrem en pleur je er altijd af als je ergens overheen vliegt of iets aanraakt. Ik had trouwens wel een coole insane stunt. Ik vloog over een heuveltje en toen draaide ik een paar rondjes :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45950

Ik heb 2 problemen met vice city:

Uit het vorige topic, van een andere user:
Ik weet niet of het al is langsgekomen. Ik heb ook geen zin om deze hele draad te gaan lezen . Maar hebben jullie ook last van de sensitivity ?.

Naar benden an naar boven gaat super snel en naar links en naar rechts sloom. Als je de sens verandert in vice city.
Iemand al een oplossing voor dit probleem?

En ik heb een probleem dat vc net als gta3 mn mouse sensitivity niet opslaat waardoor ik het elke keer opnieuw moet instellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xilebo
  • Laatst online: 27-08-2023
voor de mensen die bij dat helikoptertje vastzitten: maak eerst met je wieken alle bouwvakkes ed dood en ga dan pas de eerste bom halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Ik zit nu nogal vast bij de missies :(

Mijn maat Lance zit gevangen, en gaat dood... ik mag 'm redden, maar d'r zijn erg veel mannetjes :( als ik ze allemaal langzaam afmaak heb ik te weinig tijd, als ik d'r gewoon doorheen ren ben ik dood voor ik er ben... iemand tips?
Ik zag dat Rafe een sniper rifle met 40 ammo gekocht had, waar kan dat precies?
staat dat hier ergens: http://www.oddweb.net/gta4/index.asp ?
de enige ammonation waar ze een sniper hebben daar is ie 'sold out' bij mij.

Andere missie is die van dat vrouwtje, waar je pakketjes op moet halen. Het 1e pakje ligt op een dak, hoe moet je daar op komen eigenlijk? met m'n helicopter lukt wel.. maar dat vlucht zo klote... 'k had een politiewagen gestolen, maar verder dan het 2e pakje kwam ik niet, toen was ik al helemaal in de prak gereden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58729

Afbeeldingslocatie: http://www.acebots.com/zohoorthet.jpg
aangezien ik geen wapens heb, ga ik maar chill in mijn auto zitten w88 tot ze uitgeschoten zijn, of tot er dooien zijn zodat ik guns kan pakken :D
---
alleen omdat ik nu dan muziek heb hè :)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 58729 op 11-05-2003 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuumke
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-12-2024

Tuumke

Shingaling?

Coole game! echt super vet :D
maaruh.. bij de cheats staat er g1 1 voor extra makkelijk geld enzo
dat je gewoon makkelijk die huizen kan kopen enzo
iemand id? of tips hoe dat makkelijk kan?

[WhatPulse Profiel] [ Tuumke's n00by website]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Ffs een noobie vraagje hoor: kan iemand me een link geven om VC te downloaden :P. Hehe grapje :D

Maar wat ik wou vragen is of Vice City leuker is dan GTA3? Want dan koop ik het wel denk ik :). Of als deze vraag te moeilijk te beantwoorden is: wat is er allemaal veranderd tov GTA3?

edit:
Ik zal maar geen grapjes maken, wordt niet echt op prijs gesteld :)

[ Voor 15% gewijzigd door Darkvater op 11-05-2003 20:01 ]

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mellowpimp
  • Niet online
Schaapjuh schreef op 11 May 2003 @ 16:36:
Coole game! echt super vet :D
maaruh.. bij de cheats staat er g1 1 voor extra makkelijk geld enzo
dat je gewoon makkelijk die huizen kan kopen enzo
iemand id? of tips hoe dat makkelijk kan?
er is vandaag wel een trainer (cheat) uitgekomen waarmee je geld krijgt... maar kan hem nog niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 09-06 15:57

Booth

¯¯¯¯¯¯

Hoe maak je een screenshot? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:48

greatgonzo

schit-te-rend!

draait tie bij jullie beter dan GTA3?

(kun je dus die replay functie uitzetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/VC/Fly.jpg

Eindelijk lukte het me eens om met volle snelheid over een schans te gaan :P
Booth schreef op 11 May 2003 @ 16:41:
Hoe maak je een screenshot? :)
Wat dacht je van op Printscreen drukken? Hier werkt dat gewoon.
greatgonzo schreef op 11 May 2003 @ 16:47:
draait tie bij jullie beter dan GTA3?

(kun je dus die replay functie uitzetten)
GTA3 nooit hierop gedraait, maar volgens velen draait ie beter dan GTA3. Maar de replay functie staat nog wel aan en is volgens mij niet zomaar uit te zetten. Dat ie soepeler loopt komt omdat de engine geoptimaliseerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi
  • Laatst online: 01-07-2012

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rossi/verhuisd1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rossi/vicecity6.jpg
:P
Mooi man, het grootste huis in de stad, een garage met alle motoren die er zijn + een jeep wrangler, en een limo voor de deur, een heli op het dak..... 8)

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
  • Laatst online: 10-06 12:03
hoe verdien je geld met die autoshowroom? of dat gewoon bij dat dollar teken bij je huis? (die op de pic hierboven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-06 22:39
Valentino Rossi schreef op 11 mei 2003 @ 16:57:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi man, het grootste huis in de stad, een garage met alle motoren die er zijn + een jeep wrangler, en een limo voor de deur, een heli op het dak..... 8)
mhzz bij mij zie ik in de garage nixx, en staat er een lamborgini diablo ( ofzow iets ) en een limo / sentinel / adminral :)

Maar wel leuk spel.. aleen die 2e biker mision van rel trappen is verdomde moeilijk, want als ik hem heb ge-completed heb ik het leger of de fbi 8er me aan ... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Hoe kun je de FPS laten tonen in GTA:VC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34846

Ik ben er pas mee begonen het is idd een mooi spel

vooral motoren en scooters berijden :P

die scooter rijd het fijnst imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
  • Laatst online: 10-06 12:03
kut weer neergestort met dat klote watervliegtuig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 06-06 23:24
Beetje huilen dat jullie hem allemaal al aan het spelen zijn terwijl ik hem nog niet eens heb :(
Krijg hem morgen...ff wachten nog dus :S

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
Een vraagje: kun je ook muziek luisteren als je op een motor zit, of is het alleen met een auto zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Hasib schreef op 11 May 2003 @ 17:20:
Een vraagje: kun je ook muziek luisteren als je op een motor zit, of is het alleen met een auto zo.
Ook op de motor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
* Switch heeft net missie Shakedown uitgespeeld

Pure ownatsj! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80718

oeps

[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 80718 op 11-05-2003 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bah :r
wat is die missie met die RC heli klote ik word daar zo pissig van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtremeDesign
  • Laatst online: 14-06 22:34
Screenies!

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=116214

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=116215

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=116216

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=116217
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=116219

Ontzettend c00le game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79430

Anoniem: 45837 schreef op 11 mei 2003 @ 17:37:
bah :r
wat is die missie met die RC heli klote ik word daar zo pissig van
Ik heb die missie na een keer of 5 uitgespeeld, na 1 keer al met redefined controls. W omhoog, S omlaag, Num4 naar links draaien, Num6 naar rechts draaien, Num8 naar voren, Num2 naar achter. Worked like a charm :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Ja idd

De besturing is echt k*t :r

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ik heb het net gespeeld, en heb het direct besteld bij de Dynabyte 8)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
Anoniem: 79430 schreef op 11 May 2003 @ 17:39:
[...]

Ik heb die missie na een keer of 5 uitgespeeld, na 1 keer al met redefined controls. W omhoog, S omlaag, Num4 naar links draaien, Num6 naar rechts draaien, Num8 naar voren, Num2 naar achter. Worked like a charm :).
mag ik een savegame van je? na de helicopter.. bij mij schiet het ook nog steeds niet op :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Laatst online: 20-04 13:45
Ik zit vast :(

Mission completions zit ik op 50%..
Ik own alle huizen en tenten..

En de laatste mission die ik deed is om Phil naar het hospital te brengen..
Maar nu krijg ik geen telefoontjes meer ofzo... :?
Ik kan alleen maar cash ophalen nu enzo...

Wat moet ik doen?! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Wat is er eigenlijk te beleven in die vuurtoren :? Ik er helemaal naar toe rijden, ik vind 1 package, ok leuk, ik helemaal die trappen op, is er niks...
Maar wel leuk dat je er echt in kan en dat het niet voor de sier staat.

Hij is trouwens niet alleen van buiten, maar ook van binnen erg groot:

Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/VC/vuur.jpg

Het duurde wel even voordat ik die trappen op en af was gelopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 12:18
Valentino Rossi schreef op 11 mei 2003 @ 16:57:
[afbeelding]
[afbeelding]
na welke missie krijg je dat huis?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Volgens mij heb ik em uit gespeeld :? :'(

Ik heb love fist gered voor de 2e keer van die spycho die deze keer een bom in hun auto had gedaan, zou het komen omdat 2 misies terug 1x heb gecheat ( maak choas misie. Voor de motor bende, dan ga je bijna iedere keer dood dus ik deed de non wanted cheat. )

Ik heb daarna nog 1x een telefoontje gehad, maar nu kan ik nixx meer ... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

RS_003: ja ik had ergens gelezen dat dat door cheaten komt, opniuew beginnen 8)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21074

Afbeeldingslocatie: http://thijs.saalmink.nl/shit/stars.jpg

6 sterren. >:)

Ik ging naar buiten en voor ik wist zat er een tank op m'n hielen. 8)

Die YMCA gasten bleven trouwens vrolijk doordansen tijdens mijn massacre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:33
ligt het nou aan mij of is er ontzettend veel in dit spel afgekeken van de film scarface?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 09-06 15:57

Booth

¯¯¯¯¯¯

MaRc0 schreef op 11 May 2003 @ 16:53:

Wat dacht je van op Printscreen drukken? Hier werkt dat gewoon.
Oja |( Zelf nog nieteens aan gedacht :)

Als je die villa hebt van Diaz, kun je daar dan auto's e.d. in opslaan?

En GTA:VC loopt soepeler bij mij dan GTA III ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
RS_003 schreef op 11 mei 2003 @ 17:55:
[...]

Ik heb daarna nog 1x een telefoontje gehad, maar nu kan ik nixx meer ... :(
Het is de bedoeling dat je alle properties (stripclub, filmset, autoshowroom enzo) en dergelijke koopt, je hoorde Tommy al zeggen toen je Diaz vermoordde dat hij de stad wil overnemen...

Waat daarna gebeurt zie je vanzelf wel ;)

Ga naar http://www.oddweb.net/gta4/index.asp en klik daaronder op de knop "For Sale", dan zie je waar het en hoe duur alles is.
Filmset is lachen, ik wilde altijd al pr0n films maken! :D

Edit: Booth, ja dat kan, er is een garage die precies hetzelfde werkt als in GTA3. Auto erin en saven die hap.

[ Voor 10% gewijzigd door Rafe op 11-05-2003 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

MaRc0 schreef op 11 May 2003 @ 17:50:
Wat is er eigenlijk te beleven in die vuurtoren :? Ik er helemaal naar toe rijden, ik vind 1 package, ok leuk, ik helemaal die trappen op, is er niks...
Maar wel leuk dat je er echt in kan en dat het niet voor de sier staat.

Hij is trouwens niet alleen van buiten, maar ook van binnen erg groot:

[afbeelding]

Het duurde wel even voordat ik die trappen op en af was gelopen :P
Je had een motor moeten gebruiken :D 8).
Hoe maak je zo'n Donut met een motor?? :P

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Ik heb het nog nergens gelezen, maar redelijk in begin kan je een bulletproof car krijgen. :)

Missie dat je samen met Lance Diaz moet beschermen, moet je missie laten mislopen en pak auto waar Diaz is mee aan komen rijden en zie daar een bulletproof car :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60654

Da Monkey schreef op 11 May 2003 @ 18:00:
ligt het nou aan mij of is er ontzettend veel in dit spel afgekeken van de film scarface?
Heel veel aan de screenshots te zien...

Ik heb het spel nog niet gespeeld maar volgens andere wel: het huis de club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:33

Upke dupke

Oompa Loompa

Lol. good citizen bonus is vet. Jammer dat die AI van de politie ook niet andere schieten de mensen op pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi
  • Laatst online: 01-07-2012

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Als ik de showroom wil kopen krijg ik een melding:'' You can't buy the car showroom at this time, come back later.''
Ik heb gewoon 57.000 dollar, dus ik zou hem moeten kunnen kopen :?

Hoe zit dat, mense?

edit:
Oja, mn scooter loopt nou net zo hard als de PG 600 (Racemotor). :+

[ Voor 23% gewijzigd door Valentino Rossi op 11-05-2003 18:12 ]

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Valentino Rossi schreef op 11 mei 2003 @ 18:11:
Als ik de showroom wil kopen krijg ik een melding:'' You can't buy the car showroom at this time, come back later.''
Ik heb gewoon 57.000 dollar, dus ik zou hem moeten kunnen kopen :?

Hoe zit dat, mense?
Al vaker gezegd maar je moet eerst main story uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-06 17:37

Godjira

To infinity and beyond!

* Godjira KWIIJJJLLLLLLL, MOOIIIII SPELL!!! :*)

Damn, wat baal ik ervan dat ik dit spel op het moment niet kan kopen :(. Erg shit vind ik dat, maar goed, volgende maand beter, dan koop ik hem tegelijk met een ATi 9500 Pro kaart. Moet lekker lopen :*)

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Albinoraptor schreef op 11 mei 2003 @ 18:13:
[...]

Al vaker gezegd maar je moet eerst main story uitspelen.
Niet de main story, maar je moet de missie Shakedown uitspelen, je kan dan ook Club Malibu en de filmset kopen...

Edit: staat allemaal in de FAQ in de beginpost ;) Ik heb er ook net nog dat probleempje van RS_003 er aan toegevoegd.

[ Voor 18% gewijzigd door Rafe op 11-05-2003 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45916

hoe dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38438

Ik wil die filmset wel eens zien! Heeft iemand een savegame waar hij de filmset gekocht heeft? Ken die die even uppen? Thanx alvast!

En helaas zit ik nog steeds met de problemen omtrent de trage opbouw van textures met me ti 4200:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80636

weet iemand al hoe je het oplost dat ie alles pas heel laat rendert?
stel ik racet met m'n motor een brug op is de brug nog niet gerenderd

:S

specs in sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Anoniem: 38438 schreef op 11 May 2003 @ 18:20:
Ik wil die filmset wel eens zien! Heeft iemand een savegame waar hij de filmset gekocht heeft? Ken die die even uppen? Thanx alvast!
Astublieft :)

Ik heb (als ik het me goed herinner) gesaved bij een appartement dat ik gekocht heb, in de garages staan wat leuke voertuigen en als je het dak op gaat kan je daar de helikopter pakken.

Voor de filmset had ik al een missie gedaan... ik moest wat dames ophalen om in mijn film te spelen :D De missie die ik nu daar moet doen is een beetje kut, dat vliegtuig vliegt zo raar :/

Edit: voor fdork en The Watcher (en Sandermvdb)... hoe hoog staat de draw distance? Gooi die eens helemaal omhoog en zet in je driveropties alles terug naar default, met mijn Radeon 9500 nergens last van...

[ Voor 14% gewijzigd door Rafe op 11-05-2003 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandermvdb
  • Laatst online: 01-06 11:12

Sandermvdb

Regret is a wasted emotion...

Anoniem: 80636 schreef op 11 mei 2003 @ 18:22:
weet iemand al hoe je het oplost dat ie alles pas heel laat rendert?
stel ik racet met m'n motor een brug op is de brug nog niet gerenderd

:S

specs in sig
Dit probleem heb ik dus ook met een Radeon 9700 en Cat 3.2.

Ook heb ik tijdens het spelen af en toe een korte "laad-melding" hoewel een vriend van mij die helemaal niet heeft.

Iemand een idee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38438

Sandermvdb schreef op 11 May 2003 @ 18:25:
[...]

Ook heb ik tijdens het spelen af en toe een korte "laad-melding" hoewel een vriend van mij die helemaal niet heeft.

Die laadmelding krijg ik ook, vreemd.

Ennuh, draw distance staat op maximaal, driver instellingen heb ik op origineel staan. Erg raar dus. En heel irritant.

Bedankt voor de save-game!!! ik ga hem nu meteen checken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-04 10:03
Aan de reacties en de screenshots te zien een geweldig mooi / leuk spel! _/-\o_
Maar sinds wanneer is het spel al in de winkel te koop? Ik dacht dat GTA Vice City (voor op de PC) pas over 4 dagen in de winkels in Nederland zouden liggen.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mellowpimp
  • Niet online
ik heb 2 trainers gevonden.

http://members.lycos.nl/batman2k/

als ie down is kan iemand dan ff een mirror maken..

En mod's. een trainer is gewoon een cheat, dus loop aub niet te zeuren dat het niet mag. want over 2 weken staan ze toch op elke legale gamesite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Laatst online: 06:44
Nou laat ik dan maar ff een stuntje posten,, met een scooter uit dat onaffe gebouw springen >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~epsk/rommel/vc1.jpg
the equipment

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~epsk/rommel/vc2.jpg
de aanloop...

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~epsk/rommel/vc3.jpg
de sprong!

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~epsk/rommel/vc4.jpg
landing + bonus

Landing had ik iets spectaculairder verwacht...

En dan nog even ontopic:
Sandermvdb schreef op 11 mei 2003 @ 18:25:
[...]

Vreemd, ik heb dezelfde vkaart en drivers, maar geen problemen :?
Dat ie ff laad is echter normaal als je naar een anders stadsdeel gaat, waarschijnlijk is je vriend nog niet zo ver in het spel, of is ze comp zo snel dat je het nouwelijks ziet. (bij mij duurt het +- 0,25 sec.)

[ Voor 43% gewijzigd door Splash op 11-05-2003 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
dual-zip schreef op 11 mei 2003 @ 17:57:
RS_003: ja ik had ergens gelezen dat dat door cheaten komt, opniuew beginnen 8)
klopt dus niet ... heb het net me save game loaded voor dat ik die cheat usde, en zit ik met het zelfde, maar ik zie dat ik dus alles moet kopen ?? oke dan doen we dat ff :) ( ALLES ? :? :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Mr_UnAnimouS schreef op 11 mei 2003 @ 18:04:
[...]

Je had een motor moeten gebruiken :D 8).
Ik was met de auto dus dat ging moeilijk :P
Ik vind het altijd jammer om auto's achter te laten, ik ga maar eens een garage opzoeken om ze op te slaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
MaRc0, garages zitten inbegrepen bij huizen, huizen kosten geld en geld is werken ;).

Ik vrees dus dat je jobs zal moeten doen ;( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandermvdb
  • Laatst online: 01-06 11:12

Sandermvdb

Regret is a wasted emotion...

Splash schreef op 11 May 2003 @ 18:37:

En dan nog even ontopic:

[...]

Vreemd, ik heb dezelfde vkaart en drivers, maar geen problemen :?
Dat ie ff laad is echter normaal als je naar een anders stadsdeel gaat, waarschijnlijk is je vriend nog niet zo ver in het spel, of is ze comp zo snel dat je het nouwelijks ziet. (bij mij duurt het +- 0,25 sec.)
Bij mij is het ook echt een fractie van een seconde, maar hij heeft het gewoon niet. Hij is verder in het spel dan ik en het viel hem meteen op dat ik die laadschermen heb. Zijn PC is praktisch evensnel als die van mij. Het enigste grote verschil is misschien dat hij 1024 MB heeft en ik 512. Maar Vice City gebruikt die 512 van mij al helemaal niet en daar zou het dus ook niet aan mogen liggen lijkt mij.

Die laadschermen zijn ook niet erg, wel dat sommige textures pas heel laat worden getoond. Ik zal nog even verder experimenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Switch schreef op 11 May 2003 @ 18:47:
MaRc0, garages zitten inbegrepen bij huizen, huizen kosten geld en geld is werken ;).

Ik vrees dus dat je jobs zal moeten doen ;( ;)
Dat valt best mee hoor :P Ik heb der net wat zitten stunten en wat kleine Taxi jobs gedaan enzo en daar verdien je ook mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackbq
  • Laatst online: 15-06 23:01
is dit spel nou multiplayer of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49932

jackel7007 schreef op 11 May 2003 @ 18:52:
is dit spel nou multiplayer of niet?
nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Nu online
Batman2k schreef op 11 May 2003 @ 18:36:
ik heb 2 trainers gevonden.

http://members.lycos.nl/batman2k/

als ie down is kan iemand dan ff een mirror maken..

En mod's. een trainer is gewoon een cheat, dus loop aub niet te zeuren dat het niet mag. want over 2 weken staan ze toch op elke legale gamesite
link werkt niet ;)
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.