Ik heb de missie waar je lance moet saven ook gehaald nu

thanks voor de tip van albinoraptor, gewoon je heli pakken en daar ergens bij die loods neerplanten

'k had toen eerst die gele auto als vluchtauto genomen, maar die had een lekke band, dus ff gewisseld voor die grijze bij de uitgang, en missie geslaagd.
Nu net ook nog wat leuks meegemaakt. Ik moest voor de bikers een missie doen, met die chaos meter. Was geen probleem overigens

want ik had nog een stuk of 20 granaten en een vlammenwerper. Maargoed, na hier wat mee gespeeld te hebben, had ik wel 5 sterren vol..

en na mijn 'mission succesfull' gingen die niet weg

zal wel nog een bommetje gegooid hebben nadat de missie al klaar was.
Anway, ik heb een SWAT truck gepakt

ben naar m'n basis gereden, met de intentie om 'm in de garage te zetten en dan met de heli weg te vliegen en het verder uit te zoeken.
Dus ik kwam bij m'n base aan, achtervolgd door wat FBI karren. Ik rijd langs de garagedeur, waarop deze open gaat, en hoppa, die FBI wagen rijd naar binnen
Die swat truck inparkeren was wat veel werk, dus maar laten staan. Helicopter gepakt, en met de heli 4 "cop bribes" opgezocht

vliegend geen last van de cops gehad.. 5e ster ging vanzelf weg natuurlijk. Hierna teruggekeerd naar m'n base, en jahoor, de swat truck stond nog voor de deur

dus ik heb 'm nu mooi naast de FBI auto in de garage staan