[PC] GTA: Vice City - Deel 2

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.139 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:22

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op 11 May 2003 @ 22:14:
Ik heb een klein probleempje...
Zojuist de RC-helikopter-missie uitgespeeld en nu staat er enkel nog maar een D op m'n kaart. Diaz dus.
Ik moet eerst door een venster kijken, daarna iemand achtervolgen via enkele daken, waarna hij in z'n buggy springt, en ik het scootertje moet nemen.
Z'n collega rijdt en hemzelf zit constant te schieten, nu, na een minuut of 2 te achtervolgen rijdt ie over een grote brug boven het water en zakt gewoon door de brug???
Mission failed dus, want ik mag die dude enkel achtervolgen en niet doden.
Ik heb al 3x de missie geprobeerd en iedere keer hetzelfde probleem.
}:O Freeky dude! Missie werkte hier gewoon goed }:O
Dit is echt maf, hoe kan het bij de ene zo fout gaan en bij de andere goed? Heb je het spel al een keer opnieuw gestart? Ik vermoed dat het terrain onjuist in de cache van het spel staat.

[ Voor 13% gewijzigd door --MeAngry-- op 11-05-2003 22:18 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 08:56
Verwijderd schreef op 11 mei 2003 @ 22:14:
Ik heb een klein probleempje...
Zojuist de RC-helikopter-missie uitgespeeld en nu staat er enkel nog maar een D op m'n kaart. Diaz dus.
Ik moet eerst door een venster kijken, daarna iemand achtervolgen via enkele daken, waarna hij in z'n buggy springt, en ik het scootertje moet nemen.
Z'n collega rijdt en hemzelf zit constant te schieten, nu, na een minuut of 2 te achtervolgen rijdt ie over een grote brug boven het water en zakt gewoon door de brug???
Mission failed dus, want ik mag die dude enkel achtervolgen en niet doden.
Ik heb al 3x de missie geprobeerd en iedere keer hetzelfde probleem.
Hmm, dit is wel heel erg vreemd :? Heb jij toevallig ook dat probleem dat hele gebouwen en wegen pas vlak voor je neus opdoemen? Zet in dat geval de frame limiter aan. Indien dat niet werkt probeer dan s wat verder weg of dichter bij te gaan rijden... iig werkte het bij mij gewoon goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 15:56
Verwijderd schreef op 11 mei 2003 @ 22:16:
[afbeelding]
:7

Net een mooi huis gekocht incl 3 garages + helicopter :D
welk gebouw heb je dan gekocht?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--MeAngry-- schreef op 11 May 2003 @ 22:15:
[...]

Sommige winkels hebben de Cd's al liggen voordat ze het spel in de schappen mogen leggen. Sommige slimeriken maken van die Cd's dan wat ISO'tjes om ze daarna op het internet te posten en beschikbaar te maken voor de warezscene. Ik heb geen id of je ze al op publieke FTP's kan vinden, wel op de betere FXP-sites in ieder geval, maar dit gaat alweer veel te ver. Hier mag ik het niet eens over hebben volgens mij.

Sorry in advance...
Ja bedankt stop er maar mee :D

hmm welke winkels kunnen ze dan al hebben!! Iemand al een ID?
:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:22

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op 11 May 2003 @ 22:18:
[...]

Ja bedankt stop er maar mee :D

Als we het al weten heb je er nog niks aan omdat ze je het spel dan waarschijnlijk nog niet willen verkopen. Ik ga er in ieder geval vanuit dat het grote retailers in de U.S. zal betreffen. Leuke avator heb je trouwens... Volgens mij ben je de 4e :P

[ Voor 9% gewijzigd door --MeAngry-- op 11-05-2003 22:21 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Breepee schreef op 11 May 2003 @ 22:17:
[...]

Hyman Condo... check http://www.oddweb.net/gta4/index.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:27

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Verwijderd schreef op 11 May 2003 @ 22:18:
Grote zaken met een eigen distributiekanaal, groothandels etc. Maar ze mogen echt nog niet verkocht worden.

Als je een spel overal tegelijk in de winkels wilt hebben liggen zul je toch wat marge moeten inbouwen en dan hebben sommige shops de spellen toevallig wat eerder :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--MeAngry-- schreef op 11 May 2003 @ 22:20:
[...]

Als we het al weten heb je er nog niks aan omdat ze je het spel dan waarschijnlijk nog niet willen verkopen. Ik ga er in ieder geval vanuit dat het grote retailers in de U.S. zal betreffen. Leuke avator heb je trouwens... Volgens mij ben je de 4e :P
Tja ze pikken het van me :+

Maar ik ga het morgen iig ff nar frs of dixons.. daar werkt een m8 die verkoppt hem vast wel aan mij _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Breepee schreef op 11 mei 2003 @ 22:17:
[...]

Die iemand hierboven vertelde :) (nog bedankt 8) _/-\o_ )

Maar uhm... ik kan alle kanten met die heli op, behalve naar voren en achteren :(. Num 8 werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
die ga 'k ook maar ns kopen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Heb em ook net gekocht, relax!! Al die ruimte, heli... :9

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
waar haal je trouens die civilian heli's ? ik weet alleen maar waar ik een VCPD heli kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Bovenop de Hyman Condo staat er dus 1.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het een vrij nieuw spel dus GTA4: Vice city of een uitbreiding die over GTA3 gaat!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
En, als je de missie Rub Out hebt gespeeld, kan je ook de heli van Diaz's villa nemen.

Begint ook al een vaak gevraagd iets te worden, morgen in de startpost doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 May 2003 @ 22:37:
Is het een vrij nieuw spel dus GTA4: Vice city of een uitbreiding die over GTA3 gaat!!
GTA 4 is iets anders, dat spel komt binnenkort op de PS2 uit. GTA Vice City is eigenlijk GTA3 in een nieuw jasje, met een nieuwe engine waardoor het beter draait, maar grafisch zit er weinig verschil in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, alweer een 2e deel :)
En ik heb er nog niks van ervaren :( op de pc dan.
Al die alie ilegalies hier :)
Anyway ik heb er tenminste een goed gevoel over als ik hem ooit legaal speel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Willybubba schreef op 11 mei 2003 @ 22:37:
Bovenop de Hyman Condo staat er dus 1.
die is toch ook van een nieuwsstation?

ik zie hem al, was effe in de war :)

[ Voor 11% gewijzigd door Brent op 11-05-2003 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaRc0 schreef op 11 May 2003 @ 22:11:
Nog even voor de duidelijkheid:

GTA Vice City ligt vanaf 13 mei in de winkels (niet in allemaal zoals je wel zal begrijpen). Mensen die het spel nu spelen hebben 'm illegaal.
Hoe groot is de kans dat freerecordshop. vobis of dixons het spel hebben op 13 mei?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2003 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Verwijderd schreef op 11 May 2003 @ 22:41:
[...]

GTA 4 is iets anders, dat spel komt binnenkort op de PS2 uit. GTA Vice City is eigenlijk GTA3 in een nieuw jasje, met een nieuwe engine waardoor het beter draait, maar grafisch zit er weinig verschil in.
Ik vind VC toch stukken mooier dan GTA3 hoor hoor!

Heb hem net na lang wachten gespeeld en in 1 woord : geweldig! De sfeer zit er meteen goed in.. :9 Morgen maar eens met missies beginnen :Y)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:32
euh.. niet groot en als ze hem al hebben mogen ze hem niet verkopen

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
kan iemand een pic posten van de graphics uit deel 1 (gta 3 dus) en vice city? wil het verschil wel eens zien want dat is volgens mij echt niet zo heel groot.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

duh .. dat is ook niet zo groot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Splash schreef op 11 May 2003 @ 22:17:
[...]

Hmm, dit is wel heel erg vreemd :? Heb jij toevallig ook dat probleem dat hele gebouwen en wegen pas vlak voor je neus opdoemen? Zet in dat geval de frame limiter aan. Indien dat niet werkt probeer dan s wat verder weg of dichter bij te gaan rijden... iig werkte het bij mij gewoon goed...
Gelukt! :) Frame limiter aangezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog wat handige tips. Ze zijn eigenlijk bedoeld voor de PS2 versie (PC versie komt nog denk ik :P) dus een aantal toetsen moet je even vertalen naar je toetsenbord ;):
Game Tips

Places to Stay: Vice City has a variety of hotels, some more welcoming than others. Top of our recommended list is the Ocean View Hotel which is comfortable but discreet. A good place to stay when you first arrive in town.
Money: Carry a lot of it, always cash, it looks good. Besides that, you'll need it as there is plenty to spend your money on in Vice City. You can never have too many clothes, cars, mansions, or places to hide out.

Personal Safety: Always carry a weapon (circle button to fire, R1 button to target, R2&L2 to toggle targets). Remember, you can only pack one weapon, you can only pack one weapon of each type at a time (one melee weapon, one handgun, etc). Press L1 to replace your current selection with the new one, extra ammo will transfer right over.

Rafael's: Sharp suits, smooth threads, prepare yourself for a night out in Vice City, you need to look good. As an added bonus, donning a new outfit will clear two stars.

Stamina: Want to go for a stroll along the beach? Or don't want to crush your suit getting into a low sportscar? Press and hold X button to run faster - but watch the sweat on that suit. Fitness is a fad, and though you may not be into a full-on workout tape with legwarmers, a bit of training not only keeps you slim but also builds your stamina.

Pay'n'Spray: Need repairs, need to lose a bit of unwanted attention? Visit a Pay'n'Spray near you now! Be careful of any indiscretions right after exiting, you'll jump right back up to your old wanted level.

Ammu-Nation: Still the best place in town to get what you need to exercise your constitutional right to carry a lethal weapon. Different Ammu-Nations sell different guns, and they unlock as you do missions, so make sure you follow the storyline.

Phil's Place: If you're looking for more heavy-duty weaponry (and don't need retail customer service), visit Phil Cassidy's warehouse north of Little Haiti. Complete his missions to gain access to some serious firepower.

Cars: See a car you'll look cool in? Even better if the color matches your outfit, press triangle and put your foot down (x button).
As a web-only tip, in a stopped sports car, press brake (square button) and gas (x button) at the same time to burn your tires.

Motorcycles: Need to feel the wind in your hair? You may want to learn a few tricks to impress whoever may be watching:

Up & Down on Left Analog: Use them to control Tommy's weight on the bike.
As a web-only tip, try holding up just a bit to reduce your drag and increase your top speed.

Helicopters: Make an entrance. Arrive in style. In case you've never flown one before and need a crash course, its worth remembering the basics
Misschien iets voor de faq? O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2003 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Deze chopper staat bovenop de Hyman Condo:

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/wj.ravensbergen/hymanchopper.jpg

En hier is de condo op de kaart (de roze "You Are Here")

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/wj.ravensbergen/hymanlocatie.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook vast. En niet omdat het te moeilijk is, maar omdat de missies te zwaar zijn voor m'n PC :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:03
Verwijderd schreef op 11 May 2003 @ 23:13:
Ik zit ook vast. En niet omdat het te moeilijk is, maar omdat de missies te zwaar zijn voor m'n PC :(
dit smoesje heb ik nog niet gehoord :+

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 mei 2003 @ 23:03:
Hier nog wat handige tips. Ze zijn eigenlijk bedoeld voor de PS2 versie (PC versie komt nog denk ik :P) dus een aantal toetsen moet je even vertalen naar je toetsenbord ;):

'Rafael's: Sharp suits, smooth threads, prepare yourself for a night out in Vice City, you need to look good'
Oh man oh man, wat word deze game stoer!! :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 May 2003 @ 23:23:
[...]

Oh man oh man, wat word is deze game stoer!! :9~ :9~
;) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X
  • Laatst online: 12-09 12:57

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

Heeft iemand nog een tip voor de telefoonmissie; Autocide? ( de missie waar je een paar gangmembers moet vermoorden binnen 9 minuten, eerste staat op een reclamebord)
Ik heb telkens problemen om de laatste gangmember te vermoorden die op een motor rijd, ik heb telkens +/- 2 minuten over maar die motor is veelste snel voor mij.
Voor dat ik er maar 1 keer dicht bij ben heb ik alweer twee auto's versleten omdat ik overal tegenop bots in die smalle straatjes.

Tip anyone???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIDMAN-X schreef op 11 May 2003 @ 23:27:
Heeft iemand nog een tip voor de telefoonmissie; Autocide? ( de missie waar je een paar gangmembers moet vermoorden binnen 9 minuten, eerste staat op een reclamebord)
Ik heb telkens problemen om de laatste gangmember te vermoorden die op een motor rijd, ik heb telkens +/- 2 minuten over maar die motor is veelste snel voor mij.
Voor dat ik er maar 1 keer dicht bij ben heb ik alweer twee auto's versleten omdat ik over tegenop bots in die smalle straatjes.

Tip anyone???
Rij hem aan. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIDMAN-X schreef op 11 May 2003 @ 23:27:
Voor dat ik er maar 1 keer dicht bij ben heb ik alweer twee auto's versleten omdat ik overal tegenop bots in die smalle straatjes.

Tip anyone???
Ja daar zit ik dus ook vast :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

HIDMAN-X schreef op 11 mei 2003 @ 23:27:

Tip anyone???
Gebruik ook een motor :). Daarmee heb ik die gast onderuit gereden :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:22

WoutF

Hoofdredacteur
Waar kan je je wagens parkeren als je gaat saven enzo?
Bij GTA3 zat dit bij de savepoint, maar zit er een garage bij het hotel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
Mr_UnAnimouS schreef op 11 May 2003 @ 23:52:
[...]

Gebruik ook een motor :). Daarmee heb ik die gast onderuit gereden :P.
Gewoon een snelle auto nemen...zo snel is ie niet :)
Aanrijden uitstappen en in elkaar meppen :*)

Btw, ik kan dus opnieuw beginnen omdat ik weapon cheat heb gebruikt :(
Net alle tenten en huizen gekocht..nog 180.000 in de pocket...WEG FOETSIE.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Zo, paar uur terug VC even geinstalleerd en gespeeld en vind het echt keigaaf! :9 Het loopt iig stukken beter als GTA3 en het ziet er (IMO) ook nog een stuk mooier uit.

Ik heb trouwens wel last van dat hij af en toe langzaam -> snel -> langzaam loopt.. alsof frame limiter uitstaat maar dan iets minder erg. (Moeilijk te begrijpen denk ik :+)

Zal wel aan m'n magere GF2MX400 liggen.. heb hier screenshots gepost. :Y)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
en hoeveel ^% van wat hier nu reply's post gaat he ook daadwerkelijk kopen?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:48
Ok al heb ik hem op PS2 heb hem toch effe gedownload.
Vind PS2 versie toch leuker, en dat komt vooral door de veel betere besturing. Snap nu ook waarom nog niemand een normale wheelie / stoppie heeft gemaakt, niet te doen met keyboard. Moet dus leuke gamepad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X
  • Laatst online: 12-09 12:57

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

Verwijderd schreef op 11 May 2003 @ 23:47:
[...]

Ja daar zit ik dus ook vast :(
Ik heb hem nu gedaan.
Combinatie van snipen en alleen rijden op de motor deed het hem.
Ik had nu 4 minuten over voor de motorrijder en die heb ik er toen afgeschoten met m'n uzi terwijl ik achter hem reed op die witte motor :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIDMAN-X schreef op 12 May 2003 @ 00:34:
[...]

Ik heb hem nu gedaan.
Combinatie van snipen en alleen rijden op de motor deed het hem.
Ik had nu 4 minuten over voor de motorrijder en die heb ik er toen afgeschoten met m'n uzi terwijl ik achter hem reed op die witte motor :7
damn al die mooie verhalen die ik hoor :)....

Helaas moet ik wachten tot 15 mei :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 00:40:
[...]

damn al die mooie verhalen die ik hoor :)....

Helaas moet ik wachten tot 15 mei :(
13 mei bedoel je 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owkee, ik heb nu alle beschikbare gang-missies/phone-booth-missies en eigen missie's uitgespeeld, dus ik ben nu met de real-estate bezig, heb nu het taxibedrijf uitgespeeld, protection ring voltooid en ben nu ijsjes aan het verkopen :)

Weet iemand of er op een gegeven moment nog terug wordt gesprongen op een oude verhaallijn, want ik had het gevoel dat het met lance nog niet helemaal over was. Ik hoop het , want ik wil het nog helemaal niet uitspelen, want het is veel te leuk :) ANyway, weet iemand hier antwoord op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-01-2023
welke missie komt na rub out ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 08:03

Sen

<-->

Ik heb een esperantos nodig de naam kan iets anders zijn maar dit was het wel zo ongeveer :) Maar ik kan die auto nergens vinden ik weet namelijk niet hoe hij er uit ziet iemand misschien een pic van zon ding :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xilebo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08-2023
Phant0m schreef op 12 mei 2003 @ 01:02:
welke missie komt na rub out ofzo
volgens mij diegene waar je die ruiten moet doorbreken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-01-2023
in dat winkelcentrum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lo3k
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Sen schreef op 12 May 2003 @ 01:10:
Ik heb een esperantos nodig de naam kan iets anders zijn maar dit was het wel zo ongeveer :) Maar ik kan die auto nergens vinden ik weet namelijk niet hoe hij er uit ziet iemand misschien een pic van zon ding :?
http://db.gamefaqs.com/co...ce_city_car_locations.txt

Esperanto: Usually found driving around Vice Point.
Vrij lange, luxe wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb nu een Showroom en die stripclub gekocht... maar hoe krijg ik daar nu geld van?

[ Voor 6% gewijzigd door dinges op 12-05-2003 01:35 ]

PSN: Houtvlot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interp
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 01:00:
Weet iemand of er op een gegeven moment nog terug wordt gesprongen op een oude verhaallijn, want ik had het gevoel dat het met lance nog niet helemaal over was. Ik hoop het , want ik wil het nog helemaal niet uitspelen, want het is veel te leuk :) ANyway, weet iemand hier antwoord op ?
Don't worry ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
super spel!!! ik draai hem strak op 1024-768 32 bit kleur!!! op een athlon 600 met geforce 1
draw distance op de helft (maar opbouw is supersnel en ik merk niet heel veel verschil, omdat je toch maar op een klein circeltje focust)

echt belachelijk goed dit, gta haalde ik maximaal 800-600 16bit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF by the way; check die cast !!

Ray Liotta, Tom sizemore, Burt Reynolds, Luis Guzman, William Fichtner, Gary Busy, Dennis Hopper..... roelen !!

http://us.imdb.com/Title?0314123

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En Danny Trejo en Robert Davi .. de badasses.

Ik dacht al wat stemmen te herkennen. Sweet echt een sterke cast ja!

Het zou een dijk van een film maken met die cast!

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2003 02:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lo3k
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
dinges schreef op 12 mei 2003 @ 01:31:
Ik heb nu een Showroom en die stripclub gekocht... maar hoe krijg ik daar nu geld van?
Showroom moet je daar even naar beneden gaan (parkeer ding achter je garage), daar hangt een lijstje met 6 a 7 wagens, die moet je allemaal zoeken en in die garage (links) ernaast parkeren. Als je dat gedaan hebt krijg je een $-teken voor je garage en als je eroverheen loopt krijg je $$$$ :D

Stripclub weet ik niet, heb ik nog niet gekocht ( nog even sparen :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het trouwens ook wel leuk om gewoon een scooter of zo te pakken, of zo'n burrito souped up busje en dan het strand op te rijden en gewoon naar de radio te luisteren.

Ik blijf me verbazen over de muziek. Echt relaxt. Blondie, Kim Wilde, Nena, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
CroitiX schreef op 12 May 2003 @ 02:50:
[...]

Showroom moet je daar even naar beneden gaan (parkeer ding achter je garage), daar hangt een lijstje met 6 a 7 wagens, die moet je allemaal zoeken en in die garage (links) ernaast parkeren. Als je dat gedaan hebt krijg je een $-teken voor je garage en als je eroverheen loopt krijg je $$$$ :D

Stripclub weet ik niet, heb ik nog niet gekocht ( nog even sparen :( )
dank u ;)
stripclub weet ik ondertussen ook
gewoon een keer naar zo een show kijken, euro dollar of 1000 uitgeven
en dan kan je elke dag 4000 eurodollar ophalen
heb ik net gelezen... nog niet uitgetest, ik ga slapen

[ Voor 3% gewijzigd door dinges op 12-05-2003 03:05 ]

PSN: Houtvlot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
tennisbal schreef op 12 May 2003 @ 01:49:
super spel!!! ik draai hem strak op 1024-768 32 bit kleur!!! op een athlon 600 met geforce 1
draw distance op de helft (maar opbouw is supersnel en ik merk niet heel veel verschil, omdat je toch maar op een klein circeltje focust)

echt belachelijk goed dit, gta haalde ik maximaal 800-600 16bit.
Das wel erg vaag.
Ik heb een XP 2.2Ghz en een GF4 ti4400 en daar heeft ie moeite mee. Alles werkt wel heel erg vloeiend maar de opbouw van de tetures is veel te langzaam. Vooral erg al je met een motor aan het touren bent en er ineens een muur staat die je dus niet ziet.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok deze game is te gek (en ja als ie eindelijk in de winkel ligt, lig ik voor de winkel :))

heel wat missies gedaan en ben nu wat real estate aan het kopen en de missies daar voor aan het doen om er geld uit te krijgen.

Showroom: 24 auto's verzamelen (4x een lijstje van 6 auto's)
strip club: een show bekijken en ongeveer 200 dollar uitgeven (gewoon wachten, gaat vanzelf van je cash af)
Harbor: weet ik nog niet, ben ik nog mee bezig (ik haat boten :/)
cherry (ijs wagentje): Genoeg ijsjes verkopen (ijsjes? ;)) weet niet meer hoeveel
Movie set: Eeen aantal best pittige missies doen (onder anderen vliegen met een dodo :D (waar herken ik dat van?))
taxi: heb ik nog niet gekocht
club: ben ik nog voor aan het sparen (is het duurste)
print works: heb ik nog niet gekocht

showroom levert elke dag 9000 op
strip club levert elke dag 4000 op
movie set levert elke dag 7000 op
cherry poppers levert elke dag 3000 op

tis een coole game... btw.. je villa op Starfish eiland heeft ook een copter op het dak (deze bereik je van binnen uit, de trappen op te lopen)

voor de rest heb ik nog wat condo's hier en daar gekocht.. en ik vervoer mezelf het meest via heli ;)

edit: Systeem specs:

Athlon XP 2200+
768 Mb pc2100 ram
Geforce 4 ti4200
os XP

draait als een zonnetje hiero

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2003 04:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:01
Ik heb die man ( cortez?) in die villa net vermoord. Ik kon daar één keer saven , maar zodra ik de volgende missie heb gedaan , moet ik weer in dat hotel saven , klopt dit ? Ik dacht dat je het huis kreeg + een savepoint ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik dat allemaal zo lees he ik ben nu nog niet zo lang bezig maar hoe komen jullie aan dat geld ik begrijp er niks van :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het begin moet je gewoon mensen omver schoppen voor geld maar hoe verder je komt hoe sneller het geld binnenstroomt. Alleen zorgen dat je ene beetje van die wouten uit de buurt blijft.

Ik heb zelf en tijd helemaal in het noorden door een verlaagd stuk met 2 trappen geragd met een paar oude barrels. Steeds voetgangs pletten en geld pakken. Er zit heel handig een anti-wout token bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

missies doen hehe ;) niet te veel aan wapens uitgeven en de hoeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwoah :P zo ver ben ik ook nog niet met missies

en A L en C nog maar

enneh die hoeren willen nie instappe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MISSION FAILED
Too Slow

Met de bootrace.

Ja no shit too slow. Het vaart zo lekker bij 3 fps :(
/me kijkt in portomonnee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Misschien een stomme vraag, kon het niet zo snel vinden, maar heb je de originel GTA III nodig voor vice city?? of is het een stand alone :?

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Notna schreef op 12 mei 2003 @ 07:55:
Misschien een stomme vraag, kon het niet zo snel vinden, maar heb je de originel GTA III nodig voor vice city?? of is het een stand alone :?
Nope :) Hij is 2 CD's en doet het in zijn uppie :)

Ik vraag me trouwens nog steeds af hoe je resolutie kan veranderen, als je al een potje hebt :? Was bij GTA III ook al niet te doen, of ben ik nuts? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Potje saven > gta opnieuw starten > settings wijzigen > potje loaden > taadaa

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThrillSeeka schreef op 12 May 2003 @ 08:14:
Potje saven > gta opnieuw starten > settings wijzigen > potje loaden > taadaa
Je kan met de pijltjes links rechts van reso veranderen maar je moet niet vergeten om op enter te drukken anders werkt hij nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 08:21:
[...]

Je kan met de pijltjes links rechts van reso veranderen maar je moet niet vergeten om op enter te drukken anders werkt hij nog niet :P
Ik ging er vanuit dat mensen dat wel begrepen (8>

Is er een mogelijkheid om FlashFM van de oude GTA3 te importeren naar VC? In deze scarface setting wil ik wel scarface muziek horen natuurlijk :P

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 07:52:
MISSION FAILED
Too Slow

Met de bootrace.

Ieuw :(
En de rest van de game loopt gewoon lekker bij je?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Damn ik kom niet voorbij die missie dat je al die winkelruiten kapot moet maken :(

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Laatst online: 27-02 16:10
Verwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 07:52:
MISSION FAILED
Too Slow

Met de bootrace.

Je hebt gewoon een 1800+ :? met 1 gig aan ddr ram :/

Hopen voor je dat er binnekort een patch uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet wachten tot woensdag. :| Dan pas kan ik hem in huis hebben. Ondertussen geniet ik van jullie screens en verhalen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 11-09 00:01

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

thacow schreef op 12 May 2003 @ 09:03:
[...]

Miscchien is het de Videokaart? :?

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Niet online
ThrillSeeka schreef op 12 May 2003 @ 08:58:
Damn ik kom niet voorbij die missie dat je al die winkelruiten kapot moet maken :(

Iemand tips?
ja, als je goed met de PCJ-600 overweg kan daarmee drive-by's doen
je moet van te voren wel ff het winkelcentrum verkennen en een strategie maken welke je ramen je eerst doet.
lukte mij eerst ook niet, maar op deze manier had ik nog ongeveer 2minuten over :)

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Hoe krijg je die PCJ600 naar binnen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
thacow schreef op 12 mei 2003 @ 09:03:
[...]

Ik wil niet zeuren, maar op mijn 1,1GHz, Radeon 7500 en 384MB Ram-doos loopt het prima.
In tegenstelling tot GTA3, wat gewoon met 15fps ging.

Ik heb nu alleen het gekke probleem dat m'n setup niet meer wil starten. Ik dubbelklik op setup.exe (=autorun) waarna ik in taskman tientallen keren setup.exe zie, samen met een lichte hard disk activiteit. :?
Ik wou hem even opnieuw installeren. Hoe komt dit? :?

[ Voor 15% gewijzigd door kamerplant op 12-05-2003 09:18 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

ThrillSeeka schreef op 12 mei 2003 @ 09:09:
Hoe krijg je die PCJ600 naar binnen dan?
Ingang van de Mall naar binnen rijden? :? Lijkt me niet moeilijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
ThrillSeeka schreef op 12 May 2003 @ 08:58:
Iemand tips?
Kettingzaag >:)
Je gaat met de heli naar het winkelcentrum, je rent naar een winkel, pakt je zaag en gaat "aan het werk". Vervolgens ren je naar de volgende winkel :)

Always outnumbered, never outgunned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

DataBeest schreef op 12 May 2003 @ 09:10:
[...]

Ik wil niet zeuren, maar op mijn 1,1GHz, Radeon 7500 en 384MB Ram-doos loopt het prima.
In tegenstelling tot GTA3, wat gewoon met 15fps ging.

Ik heb nu alleen het gekke probleem dat m'n setup niet meer wil starten, ik wou hem even opnieuw installeren. :? :(
Ff regcleaner er overheen halen denk ik zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DataBeest schreef op 12 May 2003 @ 08:56:
[...]

Ieuw :(
En de rest van de game loopt gewoon lekker bij je?
Nee ook niet. Net slo-mo, maar dan zonder de controle :{
thacow schreef op 12 May 2003 @ 09:03:
[...]

Jah .. maar 't is de videokaart die 't 'm nekt. 3 jaar oud.
En het is geen simpel tetris meer hé ..

Wel vet trouwens: in je Testarossa over de boulevard rijden en dan Jan Hammer met Crockett's Theme horen op de radio! Sooooo Miami Vice 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
zAo schreef op 12 mei 2003 @ 09:18:
[...]

Ff regcleaner er overheen halen denk ik zo :P
Hmm, nou ja.. Als ik m'n CD weer mount doet hij het wel :X

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 09:22:
[...]

Wel vet trouwens: in je Testarossa over de boulevard rijden en dan Jan Hammer met Crockett's Theme horen op de radio! Sooooo Miami Vice 8-)
_O_

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaatZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 22:38

BaatZ

Prullenbakker :?

woei ziet er weer lekker uit :)
Kannie wacht en tot ik hem zelf heb !
Zou het een beetje draaien op een duron 1300 512 ram / gf2 GTS Pro ?

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

IDD... Das echt super :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaatZ schreef op 12 mei 2003 @ 09:49:
Denk het wel :)
het draait ook goed op mijn broertjes computer (1024 @ 32bit)

Duron750

256 MB
Geforce 2 TI 64mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Laatst online: 22:14
BaatZ schreef op 12 May 2003 @ 09:49:
Ja hoor, zeker weten.

Bij mij draait ie soepel en ik heb dezelfde proc / ram als jou heb alleen een gf2 MX400 64 MB :P dus bij jou moet ie nog soepeler lopen denk.

Draait soepeler dan gta 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de voortgang van de game een verbetering tegenover GTA3? Of merk je dat het spel toch een stuk zwaarder is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 07:41

TrekDr0p

QR niet scannen

ik weet niet of het al voorbij komt... maar ik krijg net als bij GTA 3 zo een melding na een paar minuten en dan heb ik in windows zo een klein schermpjuh met een error ofzo en de ok knop en dan sluit het spel zich ??? is hier al een patch voor ??

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/happyplaatje/GOT/dit%20dus.JPG

edit:
ff plaatjuh ter verduidelijking

[ Voor 21% gewijzigd door TrekDr0p op 12-05-2003 10:13 . Reden: leek me handig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
elke keer als ik het spel opstart dan zet ie m'n geluidseffecten op 'cave' waardoor alles heel hol en met flink wat echo klinkt. hoort dat zo? ik vind het echt geen porum :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 09:58:
Is de voortgang van de game een verbetering tegenover GTA3? Of merk je dat het spel toch een stuk zwaarder is?
Al had je maar 1 page gelezen, had je geweten dat het een stukkie minder zwaar is. Verder is de gameplay top volgens vrijwel iedereen. Ook zijn er veel dingen bijgekomen, dus ik zou zeggen: een gesslaagde successor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zAo schreef op 12 May 2003 @ 10:18:
[...]

Al had je maar 1 page gelezen, had je geweten dat het een stukkie minder zwaar is. Verder is de gameplay top volgens vrijwel iedereen. Ook zijn er veel dingen bijgekomen, dus ik zou zeggen: een gesslaagde successor :)
Want ik speelde op een P3 500Mhz GTA3 heel goed. Dus ik hoop Vce city ook. Vandaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Net nog ff lekker zitten spelen, het is echt een topper hoor :9 Als het regent is ook de zee helemaal wild en gaan de bootjes in de haven helemaal op en neer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Laatst online: 27-02 16:10
$eik0 schreef op 12 mei 2003 @ 09:59:
ik weet niet of het al voorbij komt... maar ik krijg net als bij GTA 3 zo een melding na een paar minuten en dan heb ik in windows zo een klein schermpjuh met een error ofzo en de ok knop en dan sluit het spel zich ??? is hier al een patch voor ??

[afbeelding]

edit:
ff plaatjuh ter verduidelijking
Dat is nou al de 3de keer dat ik dat plaatje zie dit topic :)

Wacht maar ff op de "legale" versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Sorry dat ik deze vraag stel hoor jongens, maar ik heb ff geen tijd om heel dit topic en de vorige door te spitten ;) maarre waar kan je je auto's(motoren) neerzetten dan zodat ze bewaard blijven(zoals de garage in GTA:III)...

Alvast bedankt!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrr ik haal die helikopter missie telkens net niet :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kirkhammet1 schreef op 12 May 2003 @ 10:22:
Sorry dat ik deze vraag stel hoor jongens, maar ik heb ff geen tijd om heel dit topic en de vorige door te spitten ;) maarre waar kan je je auto's(motoren) neerzetten dan zodat ze bewaard blijven(zoals de garage in GTA:III)...

Alvast bedankt!
In een huis met garage. Heb je in het begin nog niet. Meer kan ik je niet vertellen, zit nog steeds te wachten op deze goddelijke game :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Iets specifieker misschien???

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 10:25:
[...]

In een huis met garage. Heb je in het begin nog niet. Meer kan ik je niet vertellen, zit nog steeds te wachten op deze goddelijke game :(
Ja..
In het begin zag ik een leuk huisje te koop, zwembad erbij :Y).
Nu ik geld ervoor heb kan ik dat ding echt niet meer vinden, kan iemand niet even zeggen waar huizen te koop staan? :+
Op de map in de startpost staan geen normale huizen geloof ik.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draait GTA: Vice City Op mijn PC?

AMD Athlon 1800+
GForce 4 MX440
1024MB DDR RAM :+
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.