[PC] GTA: Vice City - Deel 2

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.140 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Kirkhammet1 schreef op 12 May 2003 @ 10:22:
maar ik heb ff geen tijd om heel dit topic en de vorige door te spitten!
dan maak je maar tijd :{
als je geen tijd hebt om te lezen dan heb je ook geen tijd van spelen. dus hoef je ook geen huizen te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

hallo zeg, rustig man :( het is maar ff een vraag hoor, ik heb net ff het hele topic gelezen enzo, en ik kan het nergens echt ff duidelijk vinden...

[ Voor 8% gewijzigd door Donnie op 12-05-2003 10:40 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 10:35:
Draait GTA: Vice City Op mijn PC?

AMD Athlon 1800+
GForce 4 MX440
1024MB DDR RAM :+
sure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 21:35
Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 02:53:
Ik vind het trouwens ook wel leuk om gewoon een scooter of zo te pakken, of zo'n burrito souped up busje en dan het strand op te rijden en gewoon naar de radio te luisteren.
idd, zo'n scooter is heerlijk wendbaar, je hoeft je amper in te spannen om goed te sturen, mooi relaxed door het stadje cruisen. Scooter is denk ik wel m'n favoriete voertuig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het toch wel teleurstellend hoe gebugged dit spel is. Tenzij de legale versie minder bugs heeft, maar dat lijkt me sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 10:44:
Ik vind het toch wel teleurstellend hoe gebugged dit spel is. Tenzij de legale versie minder bugs heeft, maar dat lijkt me sterk.
aangezien deze illegal versie gewoon uit de winkel komt :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 10:44:
Valt toch wel mee met die bugs :?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 10:44:
Hangt ook erg van die VGA af hoor. Ik hoor veel mensen over wegen die laat opbouwen, muren die egaal zijn etc. Heb ik allemaal geen last van met mn simpele GF2 TI 64MB :)

Wel zijn er momenten waar je een auto neerzet, een missie start en je auto is weg/andere kleur :+

Zal wel gepatched worden denk ik :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had ook zo'n vage bug!!

bots ik met mijn scooter tegen een auto op.... vlieg ik van mijn scooter af, en beland ik in een huis :P

ik kon er ook niet meer uit :P

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2003 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
of dat het je lukt om met een scooter zo'n compleet ding waar die verkeerslichten aan hangen om te rijden en dat dat ding vervolgens half de grond in verdwijnt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Hoe koop je trouwens een huis? Ik heb $30.000+ maar als ik Poppers wil kopen ($20.000) dan staat er "You cannot buy this, come back later"

Wat ik moet eerst doen dan? :?

[Edit]
Ik ben trouwens niet aan een missie bezig :?

[ Voor 18% gewijzigd door zAo op 12-05-2003 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 00:01

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik ben er ok achter gekomen dat je een helikopter niet in een garage kunt duwen :P Deurtje gaat dicht... Ga je er weer naar toe... knalt de heli er met een noodvaart uit :P

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Haha, wie zet er nou ook een helicopter in een garage :) dan kun je verw8en dat het fout gaat...

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AArg wat is die missie met die helikopter moeilijk :|

waarbij je duzz die bommen moet planten (verotte besturing)

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2003 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Lol, wat is het record taxi-missies? Ik heb net ff geprobeert, kwam gelijk tot de 15!

Btw, niemand die weet waarom ik alleen kleine huissies kan kopen en geen studio ofzow? :(

[ Voor 16% gewijzigd door zAo op 12-05-2003 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: heb je DX9 echt nodig om GTA:VC te kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 11:25:
AArg wat is die missie met die helikopter moeilijk :|

waarbij je duzz die bommen moet planten (verotte besturing)
echt wel :D
mij lukte het na 1x oefenen :) (bij de 2e keer had ik nog maar 2seconden over) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 11:41:
Vraagje: heb je DX9 echt nodig om GTA:VC te kunnen spelen?
Als je de topicstart had gelezen: ja. Gebruiken van de technieken volgens mij niet, maar wel vereist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:00
Ik kan de stripclub niet in. Ik wel hem niet kopen, ik wil er gewoon in om vrouwen te kijken :p Bij die discotheek kan dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zAo schreef op 12 mei 2003 @ 11:42:
[...]

Als je de topicstart had gelezen: ja. Gebruiken van de technieken volgens mij niet, maar wel vereist.
ja, mkay, maar staat ie ook op de cd :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

ja hoor, hij staat daar ook op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja ik moet toch echt ook nog wachten tot ie in de winkel ligt :X ... Maar ik hoor eigenlijk weinig over de handling van de auto's. Hoe is de schade, en de handling van de auto's en de motoren? Als je op een motor zit en aangereden wordt, vlieg je er dan af, of heb je alleen de botsing en kun je weer verder..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 09:12

Chakotay

Lick here to continue

Is er misschien iemand die een idee heeft of het mogelijk om de pitch/rudder controls voor de heli en wheelie/stoppie op de motor (wat normaal op het numpad zit dus) aan een muisas te binden? Als dit analoog is wordt het besturen van een heli volgens mij echt stukken makkelijker... Steeds in korte tikjes de neus naar beneden duwen werkt wel, maar het ziet er niet uit en je krijgt er lamme vingers van :P

Nog een tips voor mensen die problemen hebben met het neerhalen van mensen op/in snelle voertuigen of juist het ontwijken hiervan: pak een racemotor. Als je er eenmaal mee om kan gaan is dat ding echt heerlijk... Weinig last van verkeer, supersnel, en redelijk wendbaar (even handrem + normale rem, soepel gericht sturen, stuur los en volgas -> mooie haakse bocht met een beetje powerslide :)

Onthoud ook dat je mensen die in auto's zitten ook dood kan schieten, en dat banden lek kunnen :) Bij motoren is het het makkelijkst om er gewoon vol tegenaan rijden, dan heb je de berijder zo dood.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 11:49:
Mja ik moet toch echt ook nog wachten tot ie in de winkel ligt :X ... Maar ik hoor eigenlijk weinig over de handling van de auto's. Hoe is de schade, en de handling van de auto's en de motoren? Als je op een motor zit en aangereden wordt, vlieg je er dan af, of heb je alleen de botsing en kun je weer verder..??
Ook daar zijn pics van gepost, maargoed. De schade is ongeveer als in GTA III, in mijn ogen zeer goed. Als je met een motor botst, dan wordt je een raket :+ en je leven gaat naar beneden. Handling van de autos is trouwens ook zoals in GTA III.

Maaruh, ik wil die filmstudio kopen!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

De handling van de auto's is erg goed, net als de motoren ;).
Als je keihard scheurt met je motor en je knalt tegen een stilstaande auto vlieg je behoorlijk ver weg en ben je meestal 80 Hp kwijt :o.
Chakotay schreef op 12 mei 2003 @ 11:50:
Is er misschien iemand die een idee heeft of het mogelijk om de pitch/rudder controls voor de heli en wheelie/stoppie op de motor (wat normaal op het numpad zit dus) aan een muisas te binden? Als dit analoog is wordt het besturen van een heli volgens mij echt stukken makkelijker... Steeds in korte tikjes de neus naar beneden duwen werkt wel, maar het ziet er niet uit en je krijgt er lamme vingers van :P
Hmm goed idee :). Dat hele tijd naar beneden drukken van de voorkant van een helicopter is erg irritant :(.

[ Voor 35% gewijzigd door Jerry op 12-05-2003 11:55 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

De handling vind ik heerlijk van de auto's enne ja je vliegt er echt vanaf ja, als je een botsing maakt met een motor, en je loopt schade op(qua health) en je kunt daarna gewoon verder rijdenhoor, tot op een gegeven moment je motor begint te roken natuurlijk ;) dan moet je er snel vanaf...gelukkig kun je tegenwoordig ook heel suicidaal er vanaf springen hoor!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 17:25
Wat nu ook kan en in GTA3 niet zover ik me herinner, is uit de auto jumpen als die nog rijdt! Niet altijd gezond (vooral als je hard gaat), maar ziet er gaaf uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Solosmots schreef op 12 May 2003 @ 11:57:
Wat nu ook kan en in GTA3 niet zover ik me herinner, is uit de auto jumpen als die nog rijdt! Niet altijd gezond (vooral als je hard gaat), maar ziet er gaaf uit!
Vooral handig als ie in de fik staat en er komen een stuk of 3 politie auto's op je af rijden :9 :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NexY schreef op 11 mei 2003 @ 21:04:
Als ik op een Laptop speel heb ik geen num. toetsen hoe kan je dan wheelie'en en helicopter besturen :?
Speel het zelf ook op me laptop op me werk zo een sony vaio heeft ook geen num toetsen dan moet je gewoon ff je toetsen verandere of een externe numpad kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Ik hoorde ook zoiets dat als je ging lopen, dat je dan je conditie ook opbouwt...(voor als je een sprint trekt bv.)met je rechtershift knop! Is dat zo vroeg ik me af???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Solosmots schreef op 12 May 2003 @ 11:57:
Zijn er eigenlijk nog technieken voor die bepalen of je na het springen finaal op je bek valt of na een mooie koprol netjes op je benen staand eindigd? Ik zie er namelijk niet echt een patroon in....

Wat ook grappig is de manier waarop je soms op motoren en in cabrio's springt :) Als je een motor van achteren benaderd spring je er soms met een mooie sprong van achteren op, en bij cabrio's spring je soepel over de deur :)

Het valt me trouwens op dat de politieauto's nogal als een spons rijden (superzachte vering), beetje jammer wel, ik heb liever strakke handling.

Kirkhammet: klopt, hoe meer je loopt hoe langer je kan rennen, net als in GTA3. In GTA3 kreeg je trouwens unlimited run als je alle ambulance missies voltooit, redelijke kans dat dat nu ook weer is :)

[ Voor 14% gewijzigd door Chakotay op 12-05-2003 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Chakotay schreef op 12 May 2003 @ 12:08:
[...]

Zijn er eigenlijk nog technieken voor die bepalen of je na het springen finaal op je bek valt of na een mooie koprol netjes op je benen staand eindigd? Ik zie er namelijk niet echt een patroon in....

Wat ook grappig is de manier waarop je soms op motoren en in cabrio's springt :) Als je een motor van achteren benaderd spring je er soms met een mooie sprong van achteren op, en bij cabrio's spring je soepel over de deur :)

Het valt me trouwens op dat de politieauto's nogal als een spons rijden (superzachte vering), beetje jammer wel, ik heb liever strakke handling.
Het is cool als je van voren een ventje van zijn motorfiets afschopt :).
Je kickt eerst het ventje van de motorfiets (met een flying kick :9) en terwijl je landt, kom je op de motorfiets terecht waarmee je gelijk weg kan scheuren :D 8).

[ Voor 3% gewijzigd door Jerry op 12-05-2003 12:13 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Btw, als je motor gaat roken (niet wit maar zwart :p) dan moet je eens voor de gein op je achterwiel gaan :P dan moet je bij sturen :P frame krom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Ik heb het trouwens nog niet voor elkaar gekregen om een motor plat te rijden, terwijl ik toch wel bijna altijd op topsnelheid rij :) Zijn die dingen zo stevig of kan ik er gewoon goed mee omgaan? :P

Met een flying kick iemand eraf trappen en daarna het vreem om zeep helpen eens proberen vanavond :) (en mn config files afzoeken naar een manier om helibesturing met de muis mogelijk te maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-01-2023
Tsjek dit, voordat ik die missie ging doen, ging ik echt hard op me smoel met me motor, dan krijg je dat filmpje voordat je met die RC copters moet vliegen, tsjek bij het rode cirkeltje, klik op de pic voor een grotere + inzoom

Afbeeldingslocatie: http://vulcanus.its.tudelft.nl/~phantom/up/images/1851.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Chakotay schreef op 12 May 2003 @ 12:19:
Ik heb het trouwens nog niet voor elkaar gekregen om een motor plat te rijden, terwijl ik toch wel bijna altijd op topsnelheid rij :) Zijn die dingen zo stevig of kan ik er gewoon goed mee omgaan? :P
Mijn motor is net afgefikt nadat ik me vergist had in de hoogte van een stoepje. Dus ze kunnen wel degelijk kapot ;)
Met een flying kick iemand eraf trappen en daarna het vreem om zeep helpen eens proberen vanavond :) (en mn config files afzoeken naar een manier om helibesturing met de muis mogelijk te maken)
Kun je ook trappen uitdelen vanuit een motor? Kan dit ook als je wapens bijhebt? (want dan wordt vanzelf een automatisch pistool geselecteerd)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Laatst online: 18-12-2022
Marzman schreef op 12 May 2003 @ 12:26:
[...]

Mijn motor is net afgefikt nadat ik me vergist had in de hoogte van een stoepje. Dus ze kunnen wel degelijk kapot ;)

[...]

Kun je ook trappen uitdelen vanuit een motor? Kan dit ook als je wapens bijhebt? (want dan wordt vanzelf een automatisch pistool geselecteerd)
die scoots en motors zijn echt relax en zeer handelbaar je bent echt snel op een plek je crosst overal door heen vind zelf de crossmotor relax vooral dat geluid :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Marzman schreef op 12 mei 2003 @ 12:26:
[...]

Hm, zoiets had ik ook een keer, een stukje achter die schans aan het einde van de grote (meest zuidelijke) brug naar het 2e eiland... Kwas daar achter wat door het zand aan het scheuren, wou terug naar de weg, randje van een halve meter hoog over het hoodf gezien :) *BAF* *vlieg* maar mn motor was nog heel :)
[...]

Nope, afaik kan je alleen gewoon drive-by-shootings doen.

Phant0m: mooi geparkeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Chakotay schreef op 12 May 2003 @ 12:30:
[...]

Hm, zoiets had ik ook een keer, een stukje achter die schans aan het einde van de grote (meest zuidelijke) brug naar het 2e eiland... Kwas daar achter wat door het zand aan het scheuren, wou terug naar de weg, randje van een halve meter hoog over het hoodf gezien :) *BAF* *vlieg* maar mn motor was nog heel :)

[...]

Nope, afaik kan je alleen gewoon drive-by-shootings doen.

Phant0m: mooi geparkeerd :)
Je kan nu wel naar voren schieten met een crossmotor 8) (geen idee of het ook met andere motoren kan).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 07:41

TrekDr0p

QR niet scannen

ook wel grappig als ze er met z'n 2e opzit op zo een scooter :) elleboog stoot allebei op hun smoel :)

en dan snel rondjuh maken en ze plat proberen te rijden :D

maar aj helaas na 4 minuten spelen plunk geen spel meer maar weer die error ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Vooruit schieten met een motor is ook soms erg handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of je motor lanceren :D Door er af tespringen :P (wat voor nut het heeft weet ik nog niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Valt me wel op dat een wheelie op een scootertje lastig is. Zal vast komen door niet voldoende power :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe speel ik die *.adf af die radio bestanden? in de audio directory (bijv WAVE.adf)
met winamp wil et niet :(

dit spel roeleerd :P iemand nog trainers? ik heb alleen die +4 van gamecopy*****

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Maybe een dombo-vraag maar wat kan je precies met die trainers? Onbeperkt kloten zonder je game-story op-focked:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha .. dat verklaard veel. Ik merkte al dat ik langer kon rennen. Ik loop nogal veel :P

Wel bizar wat zo'n 2-wieler kan hebben. Lanceer je 'm van 4-hoog van een plank van een parkeergarage af .. kun je 'm beneden gewoon oppikken en wegrijden zonder rook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Solosmots schreef op 12 May 2003 @ 12:58:
Maybe een dombo-vraag maar wat kan je precies met die trainers? Onbeperkt kloten zonder je game-story op-focked:?
bijvoorbeeld :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had iemand deze al gepost?....lol @vice city

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/~jfdeboer/dick.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Laatst online: 27-02 16:10
Bah, ik krijg hier nou ook een unhandled excpetion :( net tijdens die missie dat je je als politie moet verkleden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Verwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 13:14:

[afbeelding]
Leg uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Laatst online: 20:25

Zoefff

❤ 

Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 13:14:

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/~jfdeboer/dick.jpg
:D :D

Kijk eens naar de vorm van de lichtjes in dat flatgebouw :D

[ Voor 35% gewijzigd door Zoefff op 12-05-2003 13:20 ]

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 13:14:

[afbeelding]
Sterk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
weer ff een heel simpel vraagje... hoe verkoop je ijs? :D

PSN: Houtvlot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:49
Zoefff schreef op 12 May 2003 @ 13:17:
[...]

:D :D

Kijk eens naar de vorm van de lichtjes in dat flatgebouw :D
Ah, nu zie ik het, een hamer op zijn kop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 09:20

AMDFreak

Intel is zo..

Iemand enig idee hoe ik een pizza aflever?

Ik kan dat ventje wel vinden.. maar hoe geef ik hem een pizza?

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 13:14:

[afbeelding]
Om het compleet te maken, op een bepaald moment van de avond/nacht gaat de fontein op het dak spuiten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AMDFreak schreef op 12 May 2003 @ 13:34:

De pizza's moet je gooien,
kijk naar de richting waar je heen wil gooien, alleen de key die je gebruikt om te gooien weet ik ff niet meer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Wisten jullie trouwens al dat, wanneer je gewond bent en je een ambulance jat, je 20HP erbij krijgt ;)

Waarom kan ik nu geen dure gebouwen kopen !?! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

zAo schreef op 12 May 2003 @ 13:53:
Wisten jullie trouwens al dat, wanneer je gewond bent en je een ambulance jat, je 20HP erbij krijgt ;)

Waarom kan ik nu geen dure gebouwen kopen !?! :X
Jup, was in GTA3 ook al zo :)

Over die gebouwen, lees even terug, is al een aantal keer gevraagd :)

Waarschijnlijk ben je nog niet ver genoeg in de verhaallijn, je moet eerst de missie waar je wat ramen in het winkelcentrum moet slopen gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Niet online
woei! net die shipyard gekocht, maar wat een klotemissie zit erbij!
moet weer langs allemaal van die checkpoints.... ik had nog precies 1 seconde over :P
maar nu krijg ik dus weer 2000 per dag erbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit een beetje vast, moet nu met die Cubanen een fabriek opblazen, ik zet alle bommen neer en dan moet je weg rennen? maar waar heen? je kan niet meerd oor dat hek waar door je binnen bent gekomen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een manier om de framelimiter hoger in te stellen dan 30??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 14:07:
zit een beetje vast, moet nu met die Cubanen een fabriek opblazen, ik zet alle bommen neer en dan moet je weg rennen? maar waar heen? je kan niet meerd oor dat hek waar door je binnen bent gekomen :/
over de daken heen springen, maar weet ff niet waar de trap is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

arrghhh, klote heli level.. dat ding is niet eens te besturen man ! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Niet online
ik ga nu maar eens alle hidden packages halen... moet toch wat te doen hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Laatst online: 22:40
SYQ schreef op 12 May 2003 @ 14:16:
arrghhh, klote heli level.. dat ding is niet eens te besturen man ! :(
Je bedoelt die mini R/C helicopter?

Verschrikkelijk level!!! Ik ben serieus al 7 keer opnieuw begonnen.
Ook heb ik al geprobeerd om eerst alle bouwvakkers te killen met de wieken, maar voordat ik al die 4 trappen omhoog ben, rookt dat ding al zo zwart dat ik niet meer kan zien waar ik vlieg :(

Aaarrrggghhhh.... en ik krijg kramp in m'n vingers

En die flyers droppen voor je filmstudio is ook al zo moeilijk. Ze hadden een turbo motor in dat vliegtuigje moeten leggen :P

[ Voor 12% gewijzigd door MrDirect op 12-05-2003 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Woehoe wat een meesterlijk spel stukken beter dan de originele GTA3, gelukkig loopt VC ook een stuk beter zodat ik tenminste ook op een normale resolutie kan spelen ipv. 640x480 :p

Ook wel lachen dat er nu ook muziek in zit die bekend is zoals Micheal Jackson enzo :) echt een goeie sfeer hangt er in deze game... ik ga meer weer eens verder spelen :D

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

dinges schreef op 12 mei 2003 @ 14:20:
ik ga nu maar eens alle hidden packages halen... moet toch wat te doen hebben ;)
Bij GTA3 kreeg je om de 10 packages een coole gun/item bij je hideout. Ik denk dat dat bij VC ook weer is :). Ik heb er al 7 gevonden (bij toeval ;)) dus vanavond maar weer effe verder zoeken :9.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X
  • Laatst online: 12-09 12:57

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

Vatt schreef op 12 May 2003 @ 14:26:
[...]

Je bedoelt die mini R/C helicopter?

Verschrikkelijk level!!! Ik ben serieus al 7 keer opnieuw begonnen.
Ook heb ik al geprobeerd om eerst alle bouwvakkers te killen met de wieken, maar voordat ik al die 4 trappen omhoog ben, rookt dat ding al zo zwart dat ik niet meer kan zien waar ik vlieg :(

Aaarrrggghhhh.... en ik krijg kramp in m'n vingers

En die flyers droppen voor je filmstudio is ook al zo moeilijk. Ze hadden een turbo motor in dat vliegtuigje moeten leggen :P
Mij lukt die missie ook totaal niet :( , het is zo verrot sturen met dat klere ding in zo'n kleine ruimte dat dat ding constant uit elkaar knalt als ik bezig ben met de laatste bom :'(
Die grote helicopter kan ik parkeren waar ik wil maar dit kleine ding is niet te besturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Mr_UnAnimouS schreef op 12 May 2003 @ 14:27:
Bij GTA3 kreeg je om de 10 packages een coole gun/item bij je hideout. Ik denk dat dat bij VC ook weer is :). Ik heb er al 7 gevonden (bij toeval ;)) dus vanavond maar weer effe verder zoeken :9.
Als je ze allemaal hebt krijg je een Appache gevechtshelikopter met rocketlauncher 8) :D :) _/-\o_
AMDFreak schreef op 12 May 2003 @ 13:34:

Door een driveby te maken. Je kijkt met 'e' (standaard) naar rechts, dan druk je op schieten en gooi je de pizza. :)
ftp://warez@request@127.0.0.1:21

Dat was geen serieuze reply, 127.0.0.1 is je localhost :P
Het was bedoelt als een geintje maar jij begrijpt hem blijkbaar niet :P

BTW: Volgens de FAQ zou je echt wel een dikke OW moeten krijgen, je hebt al verschillende keren een warezrequest gemaakt.

[ Voor 7% gewijzigd door Novah op 12-05-2003 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Niet online
Novah schreef op 12 May 2003 @ 14:37:
[...]
Als je ze allemaal hebt krijg je een Appache gevechtshelikopter met rocketlauncher 8) :D :) _/-\o_
EN machinegeweer :)
ik heb er al 16.... tis echt zo onwijs relaxed :D
gewoon beetje met je heli door de stad cruisen en die dingen oppakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha het spel owned best wel:D Dat tankje stelen van het leger is oo kwel een grappige missie kon het maar in het echt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kunyfyer
  • Laatst online: 19-11-2024
Aaahhhhh, ik zit nog steeds bij die missie van The Malibu: Driver
Dat is die missie waarbij je tegen die ene weirdo moet racen.
Heb 'm al 50 keer geprobeerd en ik raak een beetje gefrustreerd :/
Zelfs als ik geen een keer stil kom te staan door een botsing, op full speed rij en hem een aantal keren laat spinnen haal ik 't nog niet :(

Edit: en ook poging 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 zijn mislukt... :r

[ Voor 17% gewijzigd door Kunyfyer op 12-05-2003 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
Zo, topic weer bijgelezen, 't draadje loopt erg hard...

HlpDsk: een Radeon 9500 is wel aardig betaalbaar en zal de aankomende games zeker wel weer even kunnen draaien, T.net PW lijstje :)

Als iemand nog ideeën heeft voor de openingspost hoor ik het graag, ik zal ze vanmiddag/vanavond er in doen als het me wat lijkt (moet zo weer terug naar school :( )

edit:
Novah, met FRAPS. Zal ik ook vandaag in de openingspost doen.

[ Voor 14% gewijzigd door Rafe op 12-05-2003 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Rafe schreef op 12 May 2003 @ 14:46:
Zo, topic weer bijgelezen, 't draadje loopt erg hard...

HlpDsk: een Radeon 9500 is wel aardig betaalbaar en zal de aankomende games zeker wel weer even kunnen draaien, T.net PW lijstje :)

Als iemand nog ideeën heeft voor de openingspost hoor ik het graag, ik zal ze vanmiddag/vanavond er in doen als het me wat lijkt (moet zo weer terug naar school :( )
Ja zie mijn post hierboven :)

En ik denk dat ik toch dan liever mijn geld bewaar voor een Radeon 9800 Pro ofzo. Niet dat die 9500 niet goed is maar met de upcomming games zal je veel power nodig hebben. Je kan je 9500 natuurlijk ook dik oc-en naar 9700/9800 maarjah, dat kan je met je Radeon 9800 ook 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:05
* The Will moet weer even wat posts van iemand die duidelijk te jong is voor GoT verwijderen. :{

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:05
Zo weer een aantal posts verwijderd, voortaan graag niet reageren op onzinnige replies, maar gewoon een topic report plaatsen.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

* TrekDr0p hoopt dat het snel 16 mei word :)

dan kunnen we snel de patches voor de bugs en andere dingen verw8en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Kunyfyer schreef op 12 May 2003 @ 14:42:
Aaahhhhh, ik zit nog steeds bij die missie van The Malibu: Driver
Dat is die missie waarbij je tegen die ene weirdo moet racen.
Heb 'm al 50 keer geprobeerd en ik raak een beetje gefrustreerd :/
Zelfs als ik geen een keer stil kom te staan door een botsing, op full speed rij en hem een aantal keren laat spinnen haal ik 't nog niet :(

Edit: en ook poging 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 zijn mislukt... :r
Ik heb de missie zelf nog niet gehad, maar wat voor voertuig gebruik je? Zelf zweer ik namelijk bij motoren voor alles wat haast heeft. Alleen een beetje oppassen dat je banden niet lekgeschoten worden, dat rijd irritant :)

$eik0: 13 mei :)

[ Voor 3% gewijzigd door Chakotay op 12-05-2003 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

Voor de gene die het nog niet wisten..
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~renke136/untitled.JPG
Bij het cirkeltje zit een pizza bezorger.. pak de brommer in het steegje er achter, breng zo wat pizza's rond 12x geloof ik ofzo... en je krijgt dan maximaal 150 health :)
Is zelfde als in de PS2 versie :)

edit: harmageddon log volgende keer thuis uit als je post :P

[ Voor 11% gewijzigd door inXs op 12-05-2003 15:16 ]

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je ook planes in het spel ?? zoals bij gta 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Laatst online: 12-09 08:47
lol.. die post van bl!kje was ik eigenlijk..
die aap had zich ingelogd op mijn pc en had ik niet door :P
En nee is niet erg.. hij is een goeie vriend van me :)

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 09:39

Reley

Zoom Zoom

lijkt me een kewle game..
maar 1 ding snap ik niet
de een roept 13 mei, de ander 15 weer iemand anders 16 mei
WANNEER komt hij officieel in de nederlandse winkels uit, en in welke???

en iets anders. de totale stad (beide delen) hoeveel groter is dat in vergelijking met GTA3?
want als ik die map zo zie, dan is het bijna kleiner :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kunyfyer
Chakotay schreef op 12 mei 2003 @ 15:14:
[...]

Ik heb de missie zelf nog niet gehad, maar wat voor voertuig gebruik je? Zelf zweer ik namelijk bij motoren voor alles wat haast heeft. Alleen een beetje oppassen dat je banden niet lekgeschoten worden, dat rijd irritant :)

$eik0: 13 mei :)
Je krijgt een sentinel, je kan er niet zelf een kiezen (en hij heeft een sportwagen die snel optrekt en niet kapot kan)
Ik heb wel al heel wat keren onderweg snel van voertuig gewisseld (motor, cheetah), maar zelfs dan als ik 10 meter voor de finish ben staat er: Mission Failed :/ :?

Ow, en net reed ik door 't laatste checkpoint heen en toen was ie ook alsnog failed :/

[ Voor 7% gewijzigd door Kunyfyer op 12-05-2003 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Niet online
jeuj! ik ben op 1/3 deel van de hidden packages :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

ja maar ik denk dat eerder 16 dan 13 mei patches komen O-) :+

ik keek alvast in de toekomst :9 ik verw8 namelijk wel dat 16 mei een patch komt ;)

maar ja wel lastig spelen dit met die unhanced ding nog wat error.. ;( maar ja als ik een missie snel genoeg doe dan kom ik wel optijd in het hotel om te save ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Reley schreef op 12 mei 2003 @ 15:18:
lijkt me een kewle game..
maar 1 ding snap ik niet
de een roept 13 mei, de ander 15 weer iemand anders 16 mei
WANNEER komt hij officieel in de nederlandse winkels uit, en in welke???

en iets anders. de totale stad (beide delen) hoeveel groter is dat in vergelijking met GTA3?
want als ik die map zo zie, dan is het bijna kleiner :?
Zijn die wegen op dat kaartje dan alle wegen? of alleen de hoofdwegen?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
nope. d'r zijn ook nog allemaal steegjes en wegen tussen de gebouwen door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind dit raar: ik heb dat huis gekocht helemaal links boven in de map met 3 garages en een helipad op m'n dak maar nadat ik gesaved heb, en ik laad m'n savegame staat er geen helicopter meer :(

iemand? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
En kun je nu wel zwemmen? of verzuip je meteen net als in GTA3?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
FragNeck schreef op 12 May 2003 @ 15:33:
En kun je nu wel zwemmen? of verzuip je meteen net als in GTA3?
je zinkt als een baksteen :+
nou ja. je verzuipt :)

[ Voor 7% gewijzigd door Kaasplank op 12-05-2003 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Novah schreef op 12 May 2003 @ 14:37:
Cool :D. Dat wordt snel alle pakketjes vinden :P. Alleen worden sommige missies dan iets te simpel denk ik ;).
Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 15:33:
ik vind dit raar: ik heb dat huis gekocht helemaal links boven in de map met 3 garages en een helipad op m'n dak maar nadat ik gesaved heb, en ik laad m'n savegame staat er geen helicopter meer :(

iemand? ;(
Was bij mij in het begin ook zo. Geen idee waarom dat is. Nu komt er wel elke keer een nieuwe helicopter :? Misschien eerst iets meer missies uitspelen...

[ Voor 44% gewijzigd door Jerry op 12-05-2003 15:37 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schitterend game zeg 8)

Maarja d8 dat het een uitbreiding was van GTA III. Maarja tis dus appart. Zag een plaatje met 2cd's (super) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Die boodschappentassen remmen veel te veel af :P

Afbeeldingslocatie: http://gathering.marzman.com/images/gta.jpg

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Laatst online: 22-04-2013
Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 15:33:

iemand? ;(
Op de PS2 is dat ook. Na het laden geen Chopper.... Oplossing: rijd met de auto/motor een blokje om en hij staat er wel..... Of rij een blokje verder en je kunt de police- of VCN-chopper pakken.

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xilebo
  • Laatst online: 27-08-2023
Marzman schreef op 12 May 2003 @ 15:37:
Die boodschappentassen remmen veel te veel af :P

[afbeelding]
hoe krijg je haar achterop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Niet online
blegh.... nog maar op de helft :P
ik wil die heli!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
kvond et mappen ontwerp bij gta3 wel een stuk leuker :)
Die 2 mappen zijn toch de enigste ook in vc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kunyfyer
En ik heb inmiddels al 70 pogingen gedaan om 'The Driver' uit te spelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo