dan maak je maar tijdKirkhammet1 schreef op 12 May 2003 @ 10:22:
maar ik heb ff geen tijd om heel dit topic en de vorige door te spitten!

als je geen tijd hebt om te lezen dan heb je ook geen tijd van spelen. dus hoef je ook geen huizen te zoeken.
dan maak je maar tijdKirkhammet1 schreef op 12 May 2003 @ 10:22:
maar ik heb ff geen tijd om heel dit topic en de vorige door te spitten!
[ Voor 8% gewijzigd door Donnie op 12-05-2003 10:40 ]
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Verwijderd
sureVerwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 10:35:
Draait GTA: Vice City Op mijn PC?
AMD Athlon 1800+
GForce 4 MX440
1024MB DDR RAM
idd, zo'n scooter is heerlijk wendbaar, je hoeft je amper in te spannen om goed te sturen, mooi relaxed door het stadje cruisen. Scooter is denk ik wel m'n favoriete voertuigVerwijderd schreef op 12 May 2003 @ 02:53:
Ik vind het trouwens ook wel leuk om gewoon een scooter of zo te pakken, of zo'n burrito souped up busje en dan het strand op te rijden en gewoon naar de radio te luisteren.
Verwijderd
aangezien deze illegal versie gewoon uit de winkel komtVerwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 10:44:
Ik vind het toch wel teleurstellend hoe gebugged dit spel is. Tenzij de legale versie minder bugs heeft, maar dat lijkt me sterk.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Valt toch wel mee met die bugsVerwijderd schreef op 12 May 2003 @ 10:44:
Ik vind het toch wel teleurstellend hoe gebugged dit spel is. Tenzij de legale versie minder bugs heeft, maar dat lijkt me sterk.
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Hangt ook erg van die VGA af hoor. Ik hoor veel mensen over wegen die laat opbouwen, muren die egaal zijn etc. Heb ik allemaal geen last van met mn simpele GF2 TI 64MBVerwijderd schreef op 12 May 2003 @ 10:44:
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2003 11:00 ]
[ Voor 18% gewijzigd door zAo op 12-05-2003 11:09 ]
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Verwijderd
[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2003 11:28 ]
[ Voor 16% gewijzigd door zAo op 12-05-2003 11:41 ]
Verwijderd
echt welVerwijderd schreef op 12 May 2003 @ 11:25:
AArg wat is die missie met die helikopter moeilijk
waarbij je duzz die bommen moet planten (verotte besturing)
Als je de topicstart had gelezen: ja. Gebruiken van de technieken volgens mij niet, maar wel vereist.Verwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 11:41:
Vraagje: heb je DX9 echt nodig om GTA:VC te kunnen spelen?
Verwijderd
ja, mkay, maar staat ie ook op de cdzAo schreef op 12 mei 2003 @ 11:42:
[...]
Als je de topicstart had gelezen: ja. Gebruiken van de technieken volgens mij niet, maar wel vereist.
Verwijderd
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Ook daar zijn pics van gepost, maargoed. De schade is ongeveer als in GTA III, in mijn ogen zeer goed. Als je met een motor botst, dan wordt je een raketVerwijderd schreef op 12 May 2003 @ 11:49:
Mja ik moet toch echt ook nog wachten tot ie in de winkel ligt... Maar ik hoor eigenlijk weinig over de handling van de auto's. Hoe is de schade, en de handling van de auto's en de motoren? Als je op een motor zit en aangereden wordt, vlieg je er dan af, of heb je alleen de botsing en kun je weer verder..??
De handling van de auto's is erg goed, net als de motorenVerwijderd schreef op 12 May 2003 @ 11:49:
Mja ik moet toch echt ook nog wachten tot ie in de winkel ligt... Maar ik hoor eigenlijk weinig over de handling van de auto's. Hoe is de schade, en de handling van de auto's en de motoren? Als je op een motor zit en aangereden wordt, vlieg je er dan af, of heb je alleen de botsing en kun je weer verder..??
Hmm goed ideeChakotay schreef op 12 mei 2003 @ 11:50:
Is er misschien iemand die een idee heeft of het mogelijk om de pitch/rudder controls voor de heli en wheelie/stoppie op de motor (wat normaal op het numpad zit dus) aan een muisas te binden? Als dit analoog is wordt het besturen van een heli volgens mij echt stukken makkelijker... Steeds in korte tikjes de neus naar beneden duwen werkt wel, maar het ziet er niet uit en je krijgt er lamme vingers van
[ Voor 35% gewijzigd door Jerry op 12-05-2003 11:55 ]
De handling vind ik heerlijk van de auto's enne ja je vliegt er echt vanaf ja, als je een botsing maakt met een motor, en je loopt schade op(qua health) en je kunt daarna gewoon verder rijdenhoor, tot op een gegeven moment je motor begint te roken natuurlijkVerwijderd schreef op 12 May 2003 @ 11:49:
Vooral handig als ie in de fik staat en er komen een stuk of 3 politie auto's op je af rijdenSolosmots schreef op 12 May 2003 @ 11:57:
Wat nu ook kan en in GTA3 niet zover ik me herinner, is uit de auto jumpen als die nog rijdt! Niet altijd gezond (vooral als je hard gaat), maar ziet er gaaf uit!
Verwijderd
Speel het zelf ook op me laptop op me werk zo een sony vaio heeft ook geen num toetsen dan moet je gewoon ff je toetsen verandere of een externe numpad kopen.NexY schreef op 11 mei 2003 @ 21:04:
Als ik op een Laptop speel heb ik geen num. toetsen hoe kan je dan wheelie'en en helicopter besturen
Zijn er eigenlijk nog technieken voor die bepalen of je na het springen finaal op je bek valt of na een mooie koprol netjes op je benen staand eindigd? Ik zie er namelijk niet echt een patroon in....Solosmots schreef op 12 May 2003 @ 11:57:
Wat nu ook kan en in GTA3 niet zover ik me herinner, is uit de auto jumpen als die nog rijdt! Niet altijd gezond (vooral als je hard gaat), maar ziet er gaaf uit!
[ Voor 14% gewijzigd door Chakotay op 12-05-2003 12:11 ]
Het is cool als je van voren een ventje van zijn motorfiets afschoptChakotay schreef op 12 May 2003 @ 12:08:
[...]
Zijn er eigenlijk nog technieken voor die bepalen of je na het springen finaal op je bek valt of na een mooie koprol netjes op je benen staand eindigd? Ik zie er namelijk niet echt een patroon in....
Wat ook grappig is de manier waarop je soms op motoren en in cabrio's springtAls je een motor van achteren benaderd spring je er soms met een mooie sprong van achteren op, en bij cabrio's spring je soepel over de deur
Het valt me trouwens op dat de politieauto's nogal als een spons rijden (superzachte vering), beetje jammer wel, ik heb liever strakke handling.
[ Voor 3% gewijzigd door Jerry op 12-05-2003 12:13 ]
Verwijderd
Mijn motor is net afgefikt nadat ik me vergist had in de hoogte van een stoepje. Dus ze kunnen wel degelijk kapotChakotay schreef op 12 May 2003 @ 12:19:
Ik heb het trouwens nog niet voor elkaar gekregen om een motor plat te rijden, terwijl ik toch wel bijna altijd op topsnelheid rijZijn die dingen zo stevig of kan ik er gewoon goed mee omgaan?
Kun je ook trappen uitdelen vanuit een motor? Kan dit ook als je wapens bijhebt? (want dan wordt vanzelf een automatisch pistool geselecteerd)Met een flying kick iemand eraf trappen en daarna het vreem om zeep helpen eens proberen vanavond(en mn config files afzoeken naar een manier om helibesturing met de muis mogelijk te maken)
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
die scoots en motors zijn echt relax en zeer handelbaar je bent echt snel op een plek je crosst overal door heen vind zelf de crossmotor relax vooral dat geluidMarzman schreef op 12 May 2003 @ 12:26:
[...]
Mijn motor is net afgefikt nadat ik me vergist had in de hoogte van een stoepje. Dus ze kunnen wel degelijk kapot
[...]
Kun je ook trappen uitdelen vanuit een motor? Kan dit ook als je wapens bijhebt? (want dan wordt vanzelf een automatisch pistool geselecteerd)
Hm, zoiets had ik ook een keer, een stukje achter die schans aan het einde van de grote (meest zuidelijke) brug naar het 2e eiland... Kwas daar achter wat door het zand aan het scheuren, wou terug naar de weg, randje van een halve meter hoog over het hoodf gezienMarzman schreef op 12 mei 2003 @ 12:26:
[...]
Mijn motor is net afgefikt nadat ik me vergist had in de hoogte van een stoepje. Dus ze kunnen wel degelijk kapot
Nope, afaik kan je alleen gewoon drive-by-shootings doen.[...]
Kun je ook trappen uitdelen vanuit een motor? Kan dit ook als je wapens bijhebt? (want dan wordt vanzelf een automatisch pistool geselecteerd)
Je kan nu wel naar voren schieten met een crossmotorChakotay schreef op 12 May 2003 @ 12:30:
[...]
Hm, zoiets had ik ook een keer, een stukje achter die schans aan het einde van de grote (meest zuidelijke) brug naar het 2e eiland... Kwas daar achter wat door het zand aan het scheuren, wou terug naar de weg, randje van een halve meter hoog over het hoodf gezien*BAF* *vlieg* maar mn motor was nog heel
[...]
Nope, afaik kan je alleen gewoon drive-by-shootings doen.
Phant0m: mooi geparkeerd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
bijvoorbeeldSolosmots schreef op 12 May 2003 @ 12:58:
Maybe een dombo-vraag maar wat kan je precies met die trainers? Onbeperkt kloten zonder je game-story op-focked:?
Leg uitVerwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 13:14:
Had iemand deze al gepost?....lol @vice city
[afbeelding]
[ Voor 35% gewijzigd door Zoefff op 12-05-2003 13:20 ]
Verwijderd
SterkVerwijderd schreef op 12 May 2003 @ 13:14:
[afbeelding]
Ah, nu zie ik het, een hamer op zijn kopZoefff schreef op 12 May 2003 @ 13:17:
[...]
![]()
Kijk eens naar de vorm van de lichtjes in dat flatgebouw
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Verwijderd
Om het compleet te maken, op een bepaald moment van de avond/nacht gaat de fontein op het dak spuitenVerwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 13:14:
[afbeelding]
Verwijderd
De pizza's moet je gooien,AMDFreak schreef op 12 May 2003 @ 13:34:
Iemand enig idee hoe ik een pizza aflever?
Ik kan dat ventje wel vinden.. maar hoe geef ik hem een pizza?
Jup, was in GTA3 ook al zozAo schreef op 12 May 2003 @ 13:53:
Wisten jullie trouwens al dat, wanneer je gewond bent en je een ambulance jat, je 20HP erbij krijgt
Waarom kan ik nu geen dure gebouwen kopen !?!
PSN: Houtvlot
Verwijderd
Verwijderd
over de daken heen springen, maar weet ff niet waar de trap isVerwijderd schreef op 12 May 2003 @ 14:07:
zit een beetje vast, moet nu met die Cubanen een fabriek opblazen, ik zet alle bommen neer en dan moet je weg rennen? maar waar heen? je kan niet meerd oor dat hek waar door je binnen bent gekomen
Je bedoelt die mini R/C helicopter?SYQ schreef op 12 May 2003 @ 14:16:
arrghhh, klote heli level.. dat ding is niet eens te besturen man !
[ Voor 12% gewijzigd door MrDirect op 12-05-2003 14:28 ]
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
Bij GTA3 kreeg je om de 10 packages een coole gun/item bij je hideout. Ik denk dat dat bij VC ook weer isdinges schreef op 12 mei 2003 @ 14:20:
ik ga nu maar eens alle hidden packages halen... moet toch wat te doen hebben
Mij lukt die missie ook totaal nietVatt schreef op 12 May 2003 @ 14:26:
[...]
Je bedoelt die mini R/C helicopter?
Verschrikkelijk level!!! Ik ben serieus al 7 keer opnieuw begonnen.
Ook heb ik al geprobeerd om eerst alle bouwvakkers te killen met de wieken, maar voordat ik al die 4 trappen omhoog ben, rookt dat ding al zo zwart dat ik niet meer kan zien waar ik vlieg![]()
Aaarrrggghhhh.... en ik krijg kramp in m'n vingers
En die flyers droppen voor je filmstudio is ook al zo moeilijk. Ze hadden een turbo motor in dat vliegtuigje moeten leggen
Als je ze allemaal hebt krijg je een Appache gevechtshelikopter met rocketlauncherMr_UnAnimouS schreef op 12 May 2003 @ 14:27:
Bij GTA3 kreeg je om de 10 packages een coole gun/item bij je hideout. Ik denk dat dat bij VC ook weer is. Ik heb er al 7 gevonden (bij toeval
) dus vanavond maar weer effe verder zoeken
.
Door een driveby te maken. Je kijkt met 'e' (standaard) naar rechts, dan druk je op schieten en gooi je de pizza.AMDFreak schreef op 12 May 2003 @ 13:34:
Iemand enig idee hoe ik een pizza aflever?
Ik kan dat ventje wel vinden.. maar hoe geef ik hem een pizza?
ftp://warez@request@127.0.0.1:21
[ Voor 7% gewijzigd door Novah op 12-05-2003 14:38 ]
EN machinegeweerNovah schreef op 12 May 2003 @ 14:37:
[...]
Als je ze allemaal hebt krijg je een Appache gevechtshelikopter met rocketlauncher![]()
![]()
![]()
PSN: Houtvlot
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Kunyfyer op 12-05-2003 15:12 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Rafe op 12-05-2003 14:47 ]
Ja zie mijn post hierbovenRafe schreef op 12 May 2003 @ 14:46:
Zo, topic weer bijgelezen, 't draadje loopt erg hard...
HlpDsk: een Radeon 9500 is wel aardig betaalbaar en zal de aankomende games zeker wel weer even kunnen draaien, T.net PW lijstje
Als iemand nog ideeën heeft voor de openingspost hoor ik het graag, ik zal ze vanmiddag/vanavond er in doen als het me wat lijkt (moet zo weer terug naar school)
There is no magic.
Ik heb de missie zelf nog niet gehad, maar wat voor voertuig gebruik je? Zelf zweer ik namelijk bij motoren voor alles wat haast heeft. Alleen een beetje oppassen dat je banden niet lekgeschoten worden, dat rijd irritantKunyfyer schreef op 12 May 2003 @ 14:42:
Aaahhhhh, ik zit nog steeds bij die missie van The Malibu: Driver
Dat is die missie waarbij je tegen die ene weirdo moet racen.
Heb 'm al 50 keer geprobeerd en ik raak een beetje gefrustreerd
Zelfs als ik geen een keer stil kom te staan door een botsing, op full speed rij en hem een aantal keren laat spinnen haal ik 't nog niet
Edit: en ook poging 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 zijn mislukt...
[ Voor 3% gewijzigd door Chakotay op 12-05-2003 15:15 ]
[ Voor 11% gewijzigd door inXs op 12-05-2003 15:16 ]
superB
Aap!
Je krijgt een sentinel, je kan er niet zelf een kiezen (en hij heeft een sportwagen die snel optrekt en niet kapot kan)Chakotay schreef op 12 mei 2003 @ 15:14:
[...]
Ik heb de missie zelf nog niet gehad, maar wat voor voertuig gebruik je? Zelf zweer ik namelijk bij motoren voor alles wat haast heeft. Alleen een beetje oppassen dat je banden niet lekgeschoten worden, dat rijd irritant
$eik0: 13 mei
[ Voor 7% gewijzigd door Kunyfyer op 12-05-2003 15:19 ]
ja maar ik denk dat eerder 16 dan 13 mei patches komen
Zijn die wegen op dat kaartje dan alle wegen? of alleen de hoofdwegen?Reley schreef op 12 mei 2003 @ 15:18:
lijkt me een kewle game..
maar 1 ding snap ik niet
de een roept 13 mei, de ander 15 weer iemand anders 16 mei
WANNEER komt hij officieel in de nederlandse winkels uit, en in welke???
en iets anders. de totale stad (beide delen) hoeveel groter is dat in vergelijking met GTA3?
want als ik die map zo zie, dan is het bijna kleiner
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Verwijderd
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
je zinkt als een baksteenFragNeck schreef op 12 May 2003 @ 15:33:
En kun je nu wel zwemmen? of verzuip je meteen net als in GTA3?
[ Voor 7% gewijzigd door Kaasplank op 12-05-2003 15:35 ]
CoolNovah schreef op 12 May 2003 @ 14:37:
Als je ze allemaal hebt krijg je een Appache gevechtshelikopter met rocketlauncher![]()
![]()
![]()
Was bij mij in het begin ook zo. Geen idee waarom dat is. Nu komt er wel elke keer een nieuwe helicopterVerwijderd schreef op 12 May 2003 @ 15:33:
ik vind dit raar: ik heb dat huis gekocht helemaal links boven in de map met 3 garages en een helipad op m'n dak maar nadat ik gesaved heb, en ik laad m'n savegame staat er geen helicopter meer
iemand?
[ Voor 44% gewijzigd door Jerry op 12-05-2003 15:37 ]
Verwijderd
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Op de PS2 is dat ook. Na het laden geen Chopper.... Oplossing: rijd met de auto/motor een blokje om en hij staat er wel..... Of rij een blokje verder en je kunt de police- of VCN-chopper pakken.Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 15:33:
ik vind dit raar: ik heb dat huis gekocht helemaal links boven in de map met 3 garages en een helipad op m'n dak maar nadat ik gesaved heb, en ik laad m'n savegame staat er geen helicopter meer
iemand?
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Kunyfyer schreef op 12 May 2003 @ 15:57:
En ik heb inmiddels al 70 pogingen gedaan om 'The Driver' uit te spelen
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq