[PC] GTA: Vice City - Deel 2

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.067 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4479

Anoniem: 4479 schreef op 13 mei 2003 @ 10:24:
Heeft iemand al een legale versie van het spel uit Nederland en uit welke winkel?
Weet niemand dit? Zijn er niet toevallig winkels in Nederland waar het spel al ligt? Of moet ik wachten tot vrijdag?

Ik wil het spel zo graag. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36960

ViperGTS schreef op 13 May 2003 @ 11:34:
[...]

mooi dat mistte ik in 3 nl. sirene had geen nut....

alleen weet ik nu niet hoe ik de sirene aandoe??? *schaam*
In 3 gingen ze ook aan de kant hoor als je de sirene aan deed. tenminste bij mij wel. En het was met de shift toets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Anoniem: 36960 schreef op 13 mei 2003 @ 11:37:
[...]

In 3 gingen ze ook aan de kant hoor als je de sirene aan deed. tenminste bij mij wel. En het was met de shift toets.
In GTA3 stopten ze alleen spontaan midden op de weg :P. Ze gingen niet aan de kant ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34846

Anoniem: 34846 schreef op 13 May 2003 @ 11:02:
Kan iemand mij uit de brand helpen ik moet van die big mamma die in een plaggenhut woont die cubanen opblazen met een vliegtuigje maar dat lukt maar niet :|
niemand

met dat rode vliegtuigje iemand tips om die bommen psies op die boten te laten vallen ik ben al 24234234 uur bezig :X *wordt gek 8)7 *

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 34846 op 13-05-2003 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mr_UnAnimouS schreef op 13 May 2003 @ 11:41:
[...]

In GTA3 stopten ze alleen spontaan midden op de weg :P. Ze gingen niet aan de kant ;).
ze gingen bij mij wel aan de kant. Ik weet het zeker. :+ En daarna stopten ze pas. :Y) En verotte ervan was dat als je ze links in ging halen dat ze ook links uitweken en stil begonnen te staan. Zo ging het. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:55

Remi

Moo!

Anoniem: 80636 schreef op 13 May 2003 @ 10:52:
ok hier ff snel een sampletje van het liedje waar ik de naam van wil weten,
http://members.chello.nl/~h.hazeleger1/gg.mp3
ken iemand me uit de brand helpen?
The Outfield - I Just Died In Your Arms Tonight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kunyfyer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11-2024
Kunyfyer schreef op 13 mei 2003 @ 11:03:
Zou iemand voor mij die missie 'The Driver' kunnen spelen (zonder spawn cheats!)?
Want na 2 dagen die missie word ik er een beetje strontziek van :)
Zoja, dan stuur ik je ff m'n savegame, bvd ;)
Iemand? Want ik heb deze missie al een keertje of 80 geprobeerd :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:55

Remi

Moo!

Kunyfyer schreef op 13 May 2003 @ 11:56:
[...]

Iemand? Want ik heb deze missie al een keertje of 80 geprobeerd :'(
Is dat die ene waar je tegen HIllary moet racen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kunyfyer
Remi schreef op 13 May 2003 @ 12:07:
[...]

Is dat die ene waar je tegen HIllary moet racen?
Dat is 'm ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-06 12:05

Damian

Insane Obtrusion

uhm, kan het zijn dat er geen echt einde is ??

Ik heb alle letter en personages opdrachten volgens mij gedaan ? Ik zie alleen nog maar de V staan, daar kan ik geld collecten, en wat icoontjes van panden die ik gekocht heb ??

Moet ik nu al overgaan op de telefooncel opdrachten of komt er nog meer ??

Ik heb als laatste de opdrachten voor die voodoo doos gedaan, en voor de cubanen, daarna hield het op :(

[ Voor 4% gewijzigd door Damian op 13-05-2003 12:11 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kunyfyer
Damian schreef op 13 mei 2003 @ 12:11:

Ik heb alle letter en personages opdrachten volgens mij gedaan ? Ik zie alleen nog maar de V staan, daar kan ik geld collecten, en wat icoontjes van panden die ik gekocht heb ??

Ik heb als laatste de opdrachten voor die voodoo doos gedaan, en voor de cubanen, daarna hield het op :(
Door het kopen van gebouwen (zoals de Malibu club en de filmstudios), krijg je nieuwe missies.
Als je die uitgespeeld hebt gaat 't verhaal weer verder als 't goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:42
tering, die rc helikopter missie is echt lastig zeg :(

na 10x nog steeds geen succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-06 09:57

Chakotay

Lick here to continue

Hier nog een tip om makkelijk 5 of 6 sterren politie te lozen: (ondekt bij de 'creeer chaos' missie)

Ga naar je Hayes huis (vlak bij het Paul zn rocktent, in een steegje), daar ligt op spuugafstand van de save-casette een cop bribe.

Pak die bribe, save, load, he... die bribe is gerespawned :) pak weer die bribe, save, etc. Eventueel liggen er ook nog verse kleren op het dak om de laatste 2 sterren te lozen. Je kan het nog makkelijker maken door, als je van te voren weet dat je in de problemen gaat komen, een heli klaar te zetten en daarmee op je gemak naar het dak vliegen.

Voor de mensen wie de chaos missie nog niet lukt: Zet ergens een heli neer en zorg dat je een MP4 en voldoende armor bij je hebt. Schiet eerst met een simpel wapen wat mensjes en de politie die daar op afkomt af. Begint het druk te worden, neem je MP4 en sloop alles wat in de buurt komt, ook feds en commado's die uit de heli komen heb je hiermee zo dood. Ga hiermee door tot je chaos meter vol is, en tadaa missie compleet :) . Bij mij verdween mn wanted level steeds niet als die missie klaar is, waarschijnlijk doordat ik nog iets te ang door bleef schieten. Spring in dat geval in je heli en zie het verhaaltje hierboven :) De PCJ 600 (normaal mn favoriete voertuig) is hierbij wat minder handig, aangezien de politie je nogal snel van de weg beukt als je met 5 sterren zit, en dat ding is ook niet echt tankbestendig :+

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Kunyfyer schreef op 13 May 2003 @ 12:12:
[...]

Door het kopen van gebouwen (zoals de Malibu club en de filmstudios), krijg je nieuwe missies.
Als je die uitgespeeld hebt gaat 't verhaal weer verder als 't goed is :)
Hmmzz owke, ik heb die Pole Position club, en ik heb dat ijsfabriekje. Maar ff doorsparen dus voor ander panden.

Iemand een idee hoe snel aan geld te komen ???

[ Voor 3% gewijzigd door Damian op 13-05-2003 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58729

Dudes, ik mis wat in het game... Politie motors :p
en dat je niet anderen van de motor kunt trappen (net als in het ouwe spel Road Rash (ofzo)

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 58729 op 13-05-2003 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-06 21:01

Glorificationer426

come we hero rush yes?

ik snap dat niet dat mensen zoveel problemen hebben met die RC helikopter, ik had de turret up/down keys ff gebind aan de pijltjestoetsen en t is me toen in de 3e keer gelukt, net als die Death Row missie waar je lance moet bevrijden gewoon de 1e 2 keer ff kijken van hoe en wat en t dan halen.
Wat zijn jullie nou voor nepgamers :P

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Anoniem: 58729 schreef op 13 mei 2003 @ 12:21:
en dat je niet anderen van de motor kunt trappen (net als in het ouwe spel Road Rash (ofzo)
ghehe tijdens het rijden zon zijwaartse kick is idd een idee :D

MAybe in San Andreas de twee dingen van jou wel jah :)

edit:

nog ff een vraagje, hoe verdien je een beetje geld met dat ijsfabriekje ?? moet je zelf drugs gaan lopen rondkarren met dat ijswagentje, of kan je het gewoon collecten ergen ??

[ Voor 21% gewijzigd door Damian op 13-05-2003 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:13
Anoniem: 34846 schreef op 13 May 2003 @ 11:44:
[...]

niemand

met dat rode vliegtuigje iemand tips om die bommen psies op die boten te laten vallen ik ben al 24234234 uur bezig :X *wordt gek 8)7 *
Dat was een fijne missie idd :).

Van grote hoogte is het erg lastig, want de bommen doen er nogal ff over voor ze beneden zijn, dus ik maakte steeds een duikvlucht en als ik dan vlak boven ze was dropte ik een bom. Weinig last gehad man de geweren waar ze mee staan te schieten (heb hem helemaal met 1 vliegtuigje gedaan).

Je moet een beetje uitproberen waar je hem het beste kunt laten vallen, maar volgens mij gaan ze vrij recht naar beneden. Om een paar bommen op die boot te droppen kun je het beste recht van achteren of voren aankomen vliegen. En volgens mij vliegt er maar 1 mannetje per raak schot af :/ (bij mij lag er iig steeds maar 1 gun in het water), dus je moet die boot wel een paar keer raken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Anoniem: 58729 schreef op 13 May 2003 @ 12:21:
Het is idd jammer dat er geen politiemotoren inzitten :).
Misschien kan iemand een politiemotor modden ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:03
Anoniem: 80636 schreef op 13 May 2003 @ 10:52:
ok hier ff snel een sampletje van het liedje waar ik de naam van wil weten,
http://members.chello.nl/~h.hazeleger1/gg.mp3
ken iemand me uit de brand helpen?
ROFL, dat meezingen van jou.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82238

Is ie al uit? Zo ja waar? 8)7

Voor de duidelijkheid

CDR CD-ROM GAME GRAND THEFT AUTO VICE CI. € 49,99 Release: 16-05-2003

GRAND THEFT AUTO Vice City speelt zich zo’n twintig jaar eerder af dan GRAND THEFT AUTO III en voert je terug naar de tachtiger jaren van de vorige eeuw die de wereld meer geld, meer glamour, meer grote auto’s, maar ook meer drugs, criminaliteit, en decadentie brachten. Maak kennis met Tommy Vercetti, een gangster uit Liberty City die al een behoorlijke tijd meedraait in het misdaadwereldje en die net een gevangenisstraf van 15 jaar heeft uitgezeten. Noodgedwongen heeft Tommy Liberty City achter zich gelaten en is hij uitgeweken naar Vice City waar hij het criminele koninkrijk van de Forelli’s in opdracht van ene Sonny Forelli stevig moet gaan uitbreiden. Hij krijgt hiervoor een flinke som geld tot zijn beschikking die hij echter al tijdens zijn eerste opdracht verliest waardoor hij zich de woede van Sonny Forelli op de hals haalt. Dankzij zijn connecties met de onderwereld weet Tommy zich te redden….. Maak in de eerste missie kennis met de advocaat van de Forelli-familie. Hij nodigt je uit op een bootfeestje waar alle hoofdrolspelers van de misdaadwereld van Vice City aanwezig zijn; hier start je nieuwe misdaadcarrière.

[ Voor 218% gewijzigd door Anoniem: 82238 op 13-05-2003 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-06 13:19

job

Vatt schreef op 13 mei 2003 @ 12:32:
[...]

ROFL, dat meezingen van jou.... :P
hij zingt dus niet mee,
dat is de radiopresentator in het spel die meezingt :)

hmm, ik heb een probleem met het opsluiten van die agenten in de garage.
ik lok ze erin. doe de deur dicht, maar de missie gaat niet verder.
wat moet ik doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aaaaaaaaah ik wordt hellemaal gek ik heb net de snelste speedboot gestolen en daarna een missie gekregen om mensen te illimineren :)

maar toen crashte mijn pc heeft iemand daar nog een savegame van ( en ja ik ben zo dom geweest om het niet te saven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58729

ah.. na aanleiding van mijn eigenvraag: Wat voor nut heeft het om van je bike af tespringen.
Nou, dat als jegaat stunten (springen over trappen :P) dat die gaat branden :P (kapoe) dan kun je tijdens die Slow-replay van je bike jumpen :P vet lache :D die bike in de lucht KABOEM!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg
  • Laatst online: 30-04-2020

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Al iets bekend over problemen van VC met de Terratec DMX X-fire 1024.

Ik heb de nieuwste geluidskaartdrivers, maar krijg willekeurige crashes tijdens het spelen en het geluid (niet de muziek) valt veel weg (90% van de tijd :()

Ik ben nu meerdere mensen met hetzelfde probleem met die geluidskaart tegengekomen!

ps. ook nog steeds jammer dat politie niet achter je aangaat voor te hard rijden ;(

[ Voor 29% gewijzigd door Locutus-of-Borg op 13-05-2003 12:55 ]

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-06 15:33
Anoniem: 34846 schreef op 13 May 2003 @ 11:44:
[...]

niemand

ik heb deze gedaan met de volgende tactiek:
- eerste vliegtuigje (als de boten nog stil liggen) moet meteen goed raak zijn (hiermee kun je 1 of 2 boten uitschakelen)
- Vervolgens knal ik eerst de auto omver. Als die ook nog gaat rijden wordt het allemaal helemaal ruk
- Als laatste, de laatste boot. Gewoon approach van achter. Lukt dit niet goed? Gewoon met vliegtuig en al in die boot rossen. Vlak voor crash gewoon bommetje loslaten.

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Kheldar schreef op 13 mei 2003 @ 12:26:
[...]
Dat was een fijne missie idd :).

Van grote hoogte is het erg lastig, want de bommen doen er nogal ff over voor ze beneden zijn, dus ik maakte steeds een duikvlucht en als ik dan vlak boven ze was dropte ik een bom. Weinig last gehad man de geweren waar ze mee staan te schieten (heb hem helemaal met 1 vliegtuigje gedaan).

Je moet een beetje uitproberen waar je hem het beste kunt laten vallen, maar volgens mij gaan ze vrij recht naar beneden. Om een paar bommen op die boot te droppen kun je het beste recht van achteren of voren aankomen vliegen. En volgens mij vliegt er maar 1 mannetje per raak schot af :/ (bij mij lag er iig steeds maar 1 gun in het water), dus je moet die boot wel een paar keer raken...
Je kunt ook eerst de mensen afmaken met de wieken van je helicopter...

pas als je de eerste lading dynamiet oppakt, begint de tijd te lopen.

Ik heb nu even gekeken naar wat PS2 strategy guides, en daar staan wel leuke dingen in:
27. How do I get a "good citizen bonus"?

Whenever you see a cop chasing down a criminal (besides yourself), run up and deck the thug in the head. You will actually get money for your good deed!
48. Is it true that if you put a helicopter in a "Paint N' Spray" that it will come back out with wheels?

Maybe. Why don't you try it out for yourself? :)
Weer een lijst met auto's:
66. What happens if you complete the car list at Sun Shine Autos?

You get rare cars that you don't normally see on the street. It's best that you do this ASAP, as these rare cars aren't as useful if you have already beaten the game.
77. How come I can't buy any properties?

A LOT of people have been asking this question as of late. You must reach a certain point in the game first. To be specific, you must beat a mission called "Shakedown". Once it has been completed, you are free to purchase all the properties you can afford.
Bron: http://www.playstationpro2.com/vice_city_faq.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Locutus-of-Borg schreef op 13 May 2003 @ 12:53:
Al iets bekend over problemen van VC met de Terratec DMX X-fire 1024.

Ik heb de nieuwste geluidskaartdrivers, maar krijg willekeurige crashes tijdens het spelen en het geluid (niet de muziek) valt veel weg (90% van de tijd :()

Ik ben nu meerdere mensen met hetzelfde probleem met die geluidskaart tegengekomen!

ps. ook nog steeds jammer dat politie niet achter je aangaat voor te hard rijden ;(
probeer eens bij de geluids opties die modus te veranderen ik had er ook last van maar dan met mijn audigy kaart

Iemand nog een savegame nadat je die SPEED boot ( the fastest boot) moest stelen mijn pc is gecrashed :(

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 34846 op 13-05-2003 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74967

ik zit van pure elende maar even met gta 3 te oefenen
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/bojaaper/screen.JPG

Aangezien hij nog niet uit is in de winkel boehoeee ;(
Als het goed is zou ie a.s. zaterdag in de winkel moeten liggen, am i right!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kunyfyer
JAAAAAAA!!!! Ik heb die missie waar je tegen Hillary moet racen eindelijk uitgespeeld :D
Heeft me toch wel 80 keer proberen gekost :P (nee ik maar geen geintje :/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31556

Anoniem: 58729 schreef op 13 May 2003 @ 12:21:
Nou, ik zal je eens vertellen wat mij overkwam :)
Ik liep ergens en er kwam een gast op een motor voorbij, en die stopte voor het stoplicht, ik erheen. Ik had nogal haast en ramde zo een paar toetsen in. Toen ging ie een flying kick doen om die kerel van de motor te schoppen :)
Weet iemand hoe ik dat gedaan zou kunnen hebben? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:32
Anoniem: 74967 schreef op 13 mei 2003 @ 13:16:
ik zit van pure elende maar even met gta 3 te oefenen
[afbeelding]

Als het goed is zou ie a.s. zaterdag in de winkel moeten liggen, am i right!?
Als het goed is zou ie vandaag al in enkele winkels moeten liggen. En anders in ieder geval vanaf Donderdag :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60654

Ik heb ff gebeld naar Dixons en die hebben het spel vrijdag in de winkel liggen. Ook ff bij FreeRecordshop geinformeert maar ze weten niet waneer ze GTA: VC hebben, volgens dat filiaal moest GTA: VC al 1 mei uitkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaRc0 schreef op 13 mei 2003 @ 13:22:
[...]

Als het goed is zou ie vandaag al in enkele winkels moeten liggen. En anders in ieder geval vanaf Donderdag :)
Weet jij dan ook precies welke winkels? ;)

want dynabite en dixons heeft het over 'reserveren' want het spel mag niet eerder in de winkels liggen dan 16 mei :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Anoniem: 31556 schreef op 13 May 2003 @ 13:22:
[...]

Nou, ik zal je eens vertellen wat mij overkwam :)
Ik liep ergens en er kwam een gast op een motor voorbij, en die stopte voor het stoplicht, ik erheen. Ik had nogal haast en ramde zo een paar toetsen in. Toen ging ie een flying kick doen om die kerel van de motor te schoppen :)
Weet iemand hoe ik dat gedaan zou kunnen hebben? :)
Jup gewoon op de voorkant van een motor aflopen en tegelijk drukken op "enter" (of een andere knop voor enteren van een auto/motor ;)). Als je het goed doet dan kickt ie hem van de motor :D.
Je moet wel in de loop op "enter" drukken anders werkt het niet ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi
  • Laatst online: 01-07-2012

Valentino Rossi

VDW Racing Team

MuSeLive schreef op 12 May 2003 @ 21:12:
[...]

kopieer alles wat achter "bike" staat en kopieerPLAK dat achter "Moped"

[ Voor 7% gewijzigd door Valentino Rossi op 13-05-2003 13:41 ]

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10452

Kunyfyer schreef op 13 May 2003 @ 13:19:
JAAAAAAA!!!! Ik heb die missie waar je tegen Hillary moet racen eindelijk uitgespeeld :D
Heeft me toch wel 80 keer proberen gekost :P (nee ik maar geen geintje :/)
tipje: zoek de file handeling.cfg op (maak er een kopie van)
haal em van read only af, openen.

Zoekje de lijn op die begint met :

SABRETUR

en vervang die info met de info achter SABRE1

dan is die Hilary een stuk minder snel met op trekken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Nog ff een paar vraagjes:

• Hoe verdien je een beetje geld met dat ijsfabriekje ?? moet je zelf drugs gaan lopen rondkarren met dat ijswagentje, of kan je het gewoon collecten ergen ??

• Ik ben nu klaar met alle missions die er zijn atm. Ik moet dus een pand kopen om verdere opdrachten te doen, hiervoor moet ik poen hebben. Iemand een idee hoe snel aan geld te komen ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morph666
  • Laatst online: 14-06 16:06
wow :) echt top game :)

Maar ik was aan het spelen, ik was bij die missie van die helicopter maar die lukte niet dus ben ik maar met die andere verder gegaan.

Ik was daar waar je eerst die deal veilig moet laten verlopen met die gozer in het witte pak,
die deal met columbians.
Dan pikt een motorrijder dat geld en moet jij erachteraan omdat geld terug te pakken.

Heeft er iemand een savegame die ongeveer evenver is als mij?
Ik heb dit deel gespeeld zonder te saven, en toen zat ik ineens vast ergens in het level.
Ik kon niet meer bewegen dus ook niet meer saven :r kan ik weer helemaal overnieuw spelen, was al 3 uur bezig ofso.
Heb ik geen zin in dus om dat weer overnieuw te doen dus als iemand zo vriendelijk wilt zijn om mij een savegame te emailen / of via msn ofso :

msn / email : wrongadres@msn.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damian schreef op 13 May 2003 @ 13:47:
Nog ff een paar vraagjes:

• Hoe verdien je een beetje geld met dat ijsfabriekje ?? moet je zelf drugs gaan lopen rondkarren met dat ijswagentje, of kan je het gewoon collecten ergen ??

• Ik ben nu klaar met alle missions die er zijn atm. Ik moet dus een pand kopen om verdere opdrachten te doen, hiervoor moet ik poen hebben. Iemand een idee hoe snel aan geld te komen ???
yup, j emoet zelf verkopen (ongeveer 50 stuks in een keer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xilebo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08-2023
Afbeeldingslocatie: http://www.jappo.nl/gta3.JPG

hihi, ze lopen wel in bikini, maar als het er op aan komt kunnen zen iks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als het goed is zou ie a.s. zaterdag in de winkel moeten liggen, am i right!?[/quote]

Vrijdag al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44430

Ik heb nu ook Vice, zit alleen met een klein probleempje.
Soms wil hij nog wel eens vastlopen terwijl ik speel,
muziek gaat door maar de rest van het spel niet :(

Nog iemand deze problemen?

Ik heb een Ati Radeon 9600 TX (Niet overclocked!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
code:
1
2
Highest media attention                        2146
                                   Stuff of legends

ik own :P

[ Voor 5% gewijzigd door dinges op 13-05-2003 14:01 ]

PSN: Houtvlot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

dinges schreef op 13 May 2003 @ 14:01:
code:
1
2
                                   Stuff of legends

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Niet online
dinges schreef op 13 May 2003 @ 14:01:
code:
1
2
                                   Stuff of legends

met behulp van de hunter? :D

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is dat dan:

Highest media attention ??? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82238 schreef op 13 May 2003 @ 14:07:
Wat is dat dan:

Highest media attention ??? |:(
hoe "berucht" je bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
speed24 schreef op 13 May 2003 @ 12:56:
[...]

Je kunt ook eerst de mensen afmaken met de wieken van je helicopter...

pas als je de eerste lading dynamiet oppakt, begint de tijd te lopen.
Het ging over een andere missie, voor de Haitians als ik het goed heb, komt pas veel later in de game ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:57

zAo

GPLv2 Fanboy

Anoniem: 45433 schreef op 13 mei 2003 @ 10:39:
[...]
Maar idd jammer, parkeer je je heli en loopt dan ff weg, kom je terug is dat hele ding weg!
Helemaal geen last van: ik kom soms heli's tegen die ik helemaal in het begin ergens neer heb gegooit! Wel zijn vaak auto's weg nadat ik een missie heb gekregen (zo'n ingame filmpie dus)

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Niet online
SteAlthmAn schreef op 13 mei 2003 @ 14:04:
[...]

met behulp van de hunter? :D
jup :P
met een minigun een hele zoot dingen vermoord, toen met de tank naar mijn huis gereden, ondertussen heel veel gesloopt, heli gepakt, veel geschoten met heli, naar militaire basis gevlogen, hunter gepakt, veel neergeschoten, bijna dood gegaan, nieuwe hunter gepakt, weer veel neergeschoten, dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gelukkig wordt deze week weer mn loon gestort, maar eens even besteden aan het goede doel dan maar, morgen ff de winkels checken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84189

Woei in 1 keer die misie gehaald van de RC helicopter :D (had iedereen toch zo'n moeite mee? >:) )

Dit spel ruleeeeeeeeeedddd !!!!!!!!!!!11111111111 _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-10-2024

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Ik speelde GTA1 en 2 altijd met gamepad. Met GTA VC speelt dat echter niet echt super. Wat gebruiken jullie; GP of muis/keyboard?

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Laatst online: 11-06 13:01

El_Quedro

Pininfarina

Ik weet niet of het al geweest is. Maar je kan GTA - Vice City pre-orderen bij www.gcshop.nl voor €39 exclusief verzendkosten.

Als het wel is geweest, ignore this post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80636

Anoniem: 80636 schreef op 13 mei 2003 @ 11:25:
lol iemand dit al ontdekt? ik snuffelde ff door de text files (.gxt)

en zag dit

C r o u c h ( L 3 b u t t o n )

lol? gewoon geript van playstation :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Niet online
dinges schreef op 13 mei 2003 @ 14:18:
[...]

jup :P
met een minigun een hele zoot dingen vermoord, toen met de tank naar mijn huis gereden, ondertussen heel veel gesloopt, heli gepakt, veel geschoten met heli, naar militaire basis gevlogen, hunter gepakt, veel neergeschoten, bijna dood gegaan, nieuwe hunter gepakt, weer veel neergeschoten, dood :P
damn >:) :9~
ik wil die hunter en minigun echt wel vet!! :D (oja m60 roelt ook :7)

[ Voor 1% gewijzigd door SteAlthmAn op 13-05-2003 14:24 . Reden: typ0 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WooK schreef op 13 mei 2003 @ 14:20:
Ik speelde GTA1 en 2 altijd met gamepad. Met GTA VC speelt dat echter niet echt super. Wat gebruiken jullie; GP of muis/keyboard?
Muis/keyboard natuurlijk. Das veel beter. Veel meer voordelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Niet online
SteAlthmAn schreef op 13 mei 2003 @ 14:21:
[...]

damn >:) :9~
ik wil die hunter en minigun echt wel!! :D (oja m60 roelt ook :7)
minigun = 60 hidden packages dacht ik :P
en anders pak je mijn savegame ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-06 23:55

Royz

Kleurenblind!!

Anoniem: 36960 schreef op 13 mei 2003 @ 14:21:
[...]

Muis/keyboard natuurlijk. Das veel beter. Veel meer voordelen. :)
Toevallig probeerde ik het net ook met gamepad, maar idd werkt toetsenbord/muis ook veel beter voor mij. Jammer, want ik gebruik mijn gamepad bijna voor geen enkel spel meer :(.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Niet online
dinges schreef op 13 mei 2003 @ 14:23:
[...]

nah ik speel liever zelf alles.. dan blijft ie langer leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

El_Quedro schreef op 13 May 2003 @ 14:20:
Ik weet niet of het al geweest is. Maar je kan GTA - Vice City pre-orderen bij www.gcshop.nl voor €39 exclusief verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

Ik heb net de Sunshine auto show room gekocht en dan daar heb je een garage waar je verschillende auto's moet afleveren(net zoals in GTA 3).
Weet iemand een site waar er plaatjes van die auto's op staan.
En nog iets, staat de hunter altijd op het vliegveld of moet je er wat voor doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

El_Quedro schreef op 13 May 2003 @ 14:20:

"Dit product wordt rond 14 mei 2003 verwacht." Woei ff verder checken ! Wordt het ook op de release dag afgeleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73940

ViperGTS schreef op 13 mei 2003 @ 11:34:
[...]

mooi dat mistte ik in 3 nl. sirene had geen nut....

alleen weet ik nu niet hoe ik de sirene aandoe??? *schaam*
dat was in de vorige versie ook al hoor !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WooK schreef op 13 mei 2003 @ 14:20:
Toetsenbord/muis :). Ik heb er eigenlijk nog niet eens over nagedacht om het met een van mn gamepads te spelen :P (gravis xterminator & Trusthmaster Firestorm)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 84189 op 13-05-2003 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73940

Anoniem: 44430 schreef op 13 May 2003 @ 13:59:
Ik heb nu ook Vice, zit alleen met een klein probleempje.
Soms wil hij nog wel eens vastlopen terwijl ik speel,
muziek gaat door maar de rest van het spel niet :(

Nog iemand deze problemen?

Ik heb een Ati Radeon 9600 TX (Niet overclocked!)
bij mij reboot ie m'n machine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Niet online
ow ja... dit was tijdens mijn slachting :P

vliegtuigje neergemikt

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/wj.de.goede/dinges/reclameding-klein.jpg

dat ding valt echt heeeeeel traag naar beneden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Movie:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rossi/Vice-City-Wheeeelie.jpg
WOOHOOO! :)
(Sorry voor de gigantische filesize 8)7 )

[ Voor 4% gewijzigd door Valentino Rossi op 13-05-2003 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
dinges schreef op 13 mei 2003 @ 14:23:
[...]

Is de minigun die gun met die roterende lopen (ala UT ;) )? Die kun je namelijk ook vinden in die fabriek van die Haitians, als je die hebt opgeblazen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dinges schreef op 13 May 2003 @ 14:37:
ow ja... dit was tijdens mijn slachting :P

vliegtuigje neergemikt

[afbeelding]

dat ding valt echt heeeeeel traag naar beneden :P
waar staat die save game van jou dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34846 schreef op 13 mei 2003 @ 14:38:
[...]

waar staat die save game van jou dan ?
Op plaatje van de WEELIE bike klikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74967 schreef op 13 May 2003 @ 14:25:
[...]

"Dit product wordt rond 14 mei 2003 verwacht." Woei ff verder checken ! Wordt het ook op de release dag afgeleverd?
Waarschijnlijk 16 mei want in Europe mag het spel pas gereleased worden op 16 mei en niet eerder...

- GC Shop werkt met vooruitbetaling.
- Levering geschiedt binnen gemiddeld 5 werkdagen na ontvangst betaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Niet online
Anoniem: 62696 schreef op 13 May 2003 @ 14:24:
Ik heb net de Sunshine auto show room gekocht en dan daar heb je een garage waar je verschillende auto's moet afleveren(net zoals in GTA 3).
Weet iemand een site waar er plaatjes van die auto's op staan.
En nog iets, staat de hunter altijd op het vliegveld of moet je er wat voor doen?
http://www.gta3warehousecoalition.com/vehicles/

en neej, je moet eerst 100 hidden packages vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-06 08:28

Reley

Simply Clever

ik zie pics, ik lees verhalen,
IK GA FLIPPEN!!!! :+
waarom duurt het zolang voor het vrijdag is? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Reley schreef op 13 May 2003 @ 14:42:
ik zie pics, ik lees verhalen,
IK GA FLIPPEN!!!! :+
waarom duurt het zolang voor het vrijdag is? :?
Wij Nederlander kunnen namelijk niet w88 :D

Kom op VRIJDAG ! sla aub woensdag/donderdag over :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-06 00:38
T7D_Sneezy schreef op 13 May 2003 @ 12:19:
tering, die rc helikopter missie is echt lastig zeg :(

na 10x nog steeds geen succes
ff je controls anders instellen

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Movie:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rossi/Vice-City-Wheeeelie.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Niet online
Valentino Rossi schreef op 13 May 2003 @ 14:38:
Movie:
[afbeelding]
DUDE!
is dat 1 hele lange wheelie of heb je lopen knippen en plakken?

edit:

wrom doe je die zelfde post nou nog een keer?

[ Voor 10% gewijzigd door dinges op 13-05-2003 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4629

good citizen bonus krijg je ook als je iemand uit de auto sleurt, vervolgens door die persoon zelf weer de auto uit gesleurd wordt, en dan er achter aan gaat en die vent er weer opnieuw uit sleurt :P

en cheaten is lame imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben ook uit elende maar GTA3 aan het spelen zonder cheats etc... best wel leuk maar GTA: VC schijnt veel leuker te zijn en er zijn meer dingen te doen dan alleen doelloos rondrijden en missies uitvoeren die ik al 1 jaar terug heb gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi

Valentino Rossi

VDW Racing Team

dinges schreef op 13 mei 2003 @ 14:45:
[...]

DUDE!
is dat 1 hele lange wheelie of heb je lopen knippen en plakken?
Nee :) 100% echt, en het kang langer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Valentino Rossi schreef op 13 May 2003 @ 14:38:
Movie:
[afbeelding]
1x is imo genoeg hoor ;)

Ik ben nu met een misie bezig dat er allemaal gangsters op me afkomen :( Echt moeilijk is dat :P

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 84189 op 13-05-2003 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-06 08:28

Reley

Simply Clever

ik ga uit ellende ook maar es wat stunten in GTA 3.........
heb net naar de plaatselijke Bart Smit die hier om de hoek zit gebeld. En die zeggen dat hij vrijdag binnen is, hoop ik... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Laatst online: 17:00

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

ik heb mijn spel via america laten komen :D import

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:44
Valentino snap niet dat je niet op gezicht gaat, als je op PS2 zo met achterkant op grond kwam ging je meteen onderuit :/ En vind dat motor op filmpjes raar glijdt als je stuurt.

Trouwens het is mogelijk om die hele weg op achterwiel te rijden :*)
Iemand een idee hoe ik mijn PS2 op PC kan aansluiten en dan filmpjes kan maken?
Laat ik effe zien wat stunt rijden op een motor is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
Anoniem: 62696 schreef op 13 mei 2003 @ 14:24:
Moet je die Sunshine toko eerst kopen voor je auto's kan gaan verzamelen? (Ik zie namelijk onder dat 'A+B cars'-afdakje wel een garagedeur waar een ruimte achter zit, maar er hangt geen lijst met auto's.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BruceLee schreef op 13 May 2003 @ 15:06:
ik heb mijn spel via america laten komen :D import
Dat duurt ongeveer 4 tot 6 werkdagen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Nou met de vespa:
Movie:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rossi/Piaggo-Hot-Wheelie.jpg
WOOHOOO! :p

Heb mn scoot wel af moeten voeren van 600cc speed naar 50 km/h om een normale, overzichtelijke snelheid te houden :9

Edit:
2x posten was omdat ik een desktop crash had, en dus dacht dat ik nog niet gepost had :X

[ Voor 44% gewijzigd door Valentino Rossi op 13-05-2003 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

Ik denk dat je em eerst moet kopen, maar ik weet het niet zeker ik kwam daar de eerste keer en toen gelijk maar gekocht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:25
Damian schreef op 13 May 2003 @ 12:11:

Het einde is open. Je kan gewoon doorgaan met niks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 16:10
Hoe maak je die filmpjes? dan ga ik ook wat jackass acties posten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi

Valentino Rossi

VDW Racing Team

thacow schreef op 13 May 2003 @ 15:16:
Hoe maak je die filmpjes? dan ga ik ook wat jackass acties posten :P
www.fraps.com, en comprimeren naar DivX met VirtualDub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:02

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Heilige crisis, dit topic gaat HARD!!! Ik ga maar weer lekkah pizzacourieren, dat rult :D

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rewind.
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-06 20:26
er was hier engens een plaatje waar je de hunter kon vinden maar ik kan het plaatje niet terugvinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi

Valentino Rossi

VDW Racing Team

--MeAngry-- schreef op 13 May 2003 @ 15:24:
Heilige crisis, dit topic gaat HARD!!! Ik ga maar weer lekkah pizzacourieren, dat rult :D
huh? Hoezo? hoe doe je dat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Laatst online: 17:00

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Anoniem: 60654 schreef op 13 mei 2003 @ 15:10:
[...]

Dat duurt ongeveer 4 tot 6 werkdagen? :?
niet via internet :P

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Stoney187 schreef op 13 May 2003 @ 15:24:
er was hier engens een plaatje waar je de hunter kon vinden maar ik kan het plaatje niet terugvinden :?
pagina 23 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

--MeAngry-- schreef op 13 mei 2003 @ 15:24:
Lol ja... het spel is nog niet eens officieel uit. En we zijn alweer bijna bij deel 3. :X
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.