Is dit spel aan te raden als je al GTA3 hebt? En vooral, draait het wat beter ??
Ja het draait beter en vooral de graphics vind ik een stuk mooierJaded schreef op 12 May 2003 @ 19:36:
Is dit spel aan te raden als je al GTA3 hebt? En vooral, draait het wat beter ??
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Op beide: ja.Jaded schreef op 12 mei 2003 @ 19:36:
• Verhaal is nieuw en je kan een hoop meer, check de screenshots maar.
• Kennelijk een hoop optimalisaties, spel draait nu stukken beter dan GTA3.
Verwijderd
IK KAN nIET MEER WACHTEN 
me broertje is hem nu aan het ophalen
nu hopen dat die snel komt!
me broertje is hem nu aan het ophalen
ff een vraagje... zou iemand voor mij die ijsmissie willen doen? van cherry poppers dus? bij mij werkt het op de een of andere manier niet
[klik klik klik!
[klik klik klik!
PSN: Houtvlot
hoe bedoel je, nu bij een winkel aan het ophalen?Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 19:39:
IK KAN nIET MEER WACHTEN
me broertje is hem nu aan het ophalennu hopen dat die snel komt!
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!
Sorry, maar ben ik net aan mn 106 fare bezig, crasht het spel!!!!!!! al me geld weg en kan ik weer overnieuw beginnen om de 1000 te halen!!!! !@#!@$!$#!@#%##@!!!!
Sorry, maar ben ik net aan mn 106 fare bezig, crasht het spel!!!!!!! al me geld weg en kan ik weer overnieuw beginnen om de 1000 te halen!!!! !@#!@$!$#!@#%##@!!!!
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd

waar gaat het om in dit plaatje?
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2003 19:55 ]
Verwijderd
straks komt hij met de PS2 versie aanzettenVerwijderd schreef op 12 May 2003 @ 19:39:
IK KAN nIET MEER WACHTEN
me broertje is hem nu aan het ophalennu hopen dat die snel komt!
om het rode kruisje?
edit: ik zie hem nu wel, maar hij was Verwijderd in "GTA: Vice City (pc) Deel 2" al geplaatst.
[ Voor 23% gewijzigd door Brent op 12-05-2003 19:58 ]
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Heb je DivX 5.03 of hoger??Verwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 19:35:
[...]
Het stukje waar je net op de schans rijd bevriest bij mij!
Anders effe DivX Anti-freeze downloaden: hier
Nou ik hem uitgespeeld heb vind ik het spel te kort eigenlijk (vanaf gisteren gaan spelen dus zeg 1,5 dagen en je hebt hebt hem uit gespeeld)
Verder een super game play en een leuk verhaal missies allemaal net iets te makelijk voor mij. Heb bijna alles in 1 keer gehaald.
En het geld ophalen is irritant ik ben bijna een hele dag bezig om al mijn geld op te halen waarna ik weer van voor af aan kan beginnen. En wat moet ik met het geld
Verder een super game play en een leuk verhaal missies allemaal net iets te makelijk voor mij. Heb bijna alles in 1 keer gehaald.
En het geld ophalen is irritant ik ben bijna een hele dag bezig om al mijn geld op te halen waarna ik weer van voor af aan kan beginnen. En wat moet ik met het geld
je hebt hem nog lang niet uitgespeeldSen schreef op 12 mei 2003 @ 20:00:
Nou ik hem uitgespeeld heb vind ik het spel te kort eigenlijk (vanaf gisteren gaan spelen dus zeg 1,5 dagen en je hebt hebt hem uit gespeeld)
Nieuwe properties kopen, en als je alles hebt komt (als het goed is) Sonny naar Vice City omdat hij pissed is; jij hebt de stad overgenomen maar hem ondertussen nog niks terugbetaalt (remember die drugsdeal in het begin van het spel)...Sen schreef op 12 May 2003 @ 20:00:
Heb ik al gehadRafe schreef op 12 May 2003 @ 20:09:
[...]
Nieuwe properties kopen, en als je alles hebt komt (als het goed is) Sonny naar Vice City omdat hij pissed is; jij hebt de stad overgenomen maar hem ondertussen nog niks terugbetaalt (remember die drugsdeal in het begin van het spel)...
[ Voor 21% gewijzigd door Sen op 12-05-2003 20:13 ]
Hij was eerder gepost, maar ik dacht dat het gewoon een soep was, het is echt.
Whehe, aparte humor

Even een kick voor deze vraag. Het begint me behoorlijk te irriteren dat ik bepaalde dingen niet kan kopen.

zAo schreef op 12 May 2003 @ 11:06:
Hoe koop je trouwens een huis? Ik heb $30.000+ maar als ik Poppers wil kopen ($20.000) dan staat er "You cannot buy this, come back later"
Wat ik moet eerst doen dan?
[Edit]
Ik ben trouwens niet aan een missie bezig
🌞🍃
Het lijkt me dat je gewoon eerst een bepaalde missie moet doen voordat je zo'n gebouw kan kopen. Er zijn wel huizen die je vanaf het begin al kan kopen
The devil is in the details.
Welke missie ben je databeest heb je de vila al
ik heb het ook, dus ik denk dat het aan je filmpie ligtMr_UnAnimouS schreef op 12 mei 2003 @ 19:56:
[...]
Heb je DivX 5.03 of hoger??
Ik heb de main story volgens mij nu uitgespeeld en ik kan ook bepaalde 'real estate' kopen. Dat ga ik nu dus ook doen. Het eerste wat ik heb gekocht is die ijsjeszaak. Alleen hoe verspreid ik die ijsjes??
Verwijderd
movie freest als je die schans op gaatMr_UnAnimouS schreef op 12 May 2003 @ 19:18:
Effe een filmpje gemaakt van stunten met bike+ een ventje van zijn motorfiets afkicken met een flying kick
.
Download movie
Ik vlieg wel ver in dit filmpje.
Ik heb er anders geen last van hoorInitial G schreef op 12 May 2003 @ 20:17:
[...]
ik heb het ook, dus ik denk dat het aan je filmpie ligt
Ik heb trouwens soms ook dat als ik ergens rij dat soms de textures nog niet helemaal goed zijn. Dan moet ik even een paar secondes wachten voordat ik de goede textures krijg. Alsof ze te laat zijn met laden. Af en toe schrik ik wel, want dan ligt er ineens water op de weg, maar dat is dus een foute texture
(Distance view staat op Max)
The devil is in the details.
Wat vaagVerwijderd schreef op 12 May 2003 @ 20:19:
[...]
movie freest als je die schans op gaat... kan je hem ff fixen
en als iemand tijd teveel heeft, maak PLZZZ ff een movie waar je lekker in helicopter/vliegtuig/motor/scooter cruist. ik kan echt niet w88 en ik MOET ff zien hoe het er nou allemaal echt uitziet
Ik heb hem gecheckt met Mediaplayer + BsPlayer en bij allebei werkt ie gewoon

Probeer hem is met een andere player dan mediaplayer te bekijken...
Ik heb er nog geen één.
Ik ben nog maar één keer een vila tegen gekomen die te koop was, op een moment dat ik geen geld heb. Nu heb ik geld maar kan gewoon niks vinden?
Hier de map:

Waar is er ergens in vredesnaam een vila voor me te koop? Of willen ze niet meer nu ik berucht in Vice City ben?
Alle hekken zijn weg, ik kan dus overal komen. Ik heb net de missie met de tank gedaan, ik moets een zwaar bewaakte tank in een garage stoppen.
🌞🍃
ik wil een heli! waar haal ik die gekke dingen? 
zal al wel in t topic staan maar ja ik ben lui
werkt perfect hier filmpjeVerwijderd schreef op 12 May 2003 @ 20:19:
[...]
en als iemand tijd teveel heeft, maak PLZZZ ff een movie waar je lekker in helicopter/vliegtuig/motor/scooter cruist. ik kan echt niet w88 en ik MOET ff zien hoe het er nou allemaal echt uitziet
mooie vrije val
ja daagTomcat84 schreef op 12 mei 2003 @ 20:34:
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
Ik kon in deel 1 en dit deel het tot nu toe niet vinden: weet iemand of dit spel morgen al in de winkels ligt en in welke (in Nederland)?
Ik wil het spel zoo graag spelen!! (ik wilde het zo graag dat ik het al illegaal aan het downloaden ben maar tegen de tijd dat dat klaar is, ben ik al een paar weken verder
).
Waar kan ik meer informatie vinden?
Op Gamefaqs, de ps2 versie van vice city
Verder is er een speciaal engelstalig forum voor (alle delen van gta): http://www.gtaforums.com
Ik wil het spel zoo graag spelen!! (ik wilde het zo graag dat ik het al illegaal aan het downloaden ben maar tegen de tijd dat dat klaar is, ben ik al een paar weken verder
Dan kan het eventueel ook worden toegevoegd aan de beginpost (als het er al niet in staat):Tomcat84 schreef op 12 mei 2003 @ 20:34:
Waar kan ik meer informatie vinden?
Op Gamefaqs, de ps2 versie van vice city
Verder is er een speciaal engelstalig forum voor (alle delen van gta): http://www.gtaforums.com
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2003 20:43 ]
De missie waar je Lance moet bevrijden = vrij pittig...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Echt zo'n "tenen-fijn-knijp-situatie" 

Klopt, heb ik 10x over gedaan ofzo.Willybubba schreef op 12 mei 2003 @ 20:43:
De missie waar je Lance moet bevrijden = vrij pittig...
Wat ook vrij moeilijk is, is die chaosmeter missie van de biker gangs, hoe krijg je dat ding in de anderhalve minuut vol?
Verwijderd
Ik draai 5.03, en hij bevriest nu nog steedsMr_UnAnimouS schreef op 12 May 2003 @ 19:56:
[...]
Heb je DivX 5.03 of hoger??
iemand een save file waar je al heel ver bent ik wil eens lekeker keeten
neo@zeelandnet.nl als je save fiel wilt mailen
neo@zeelandnet.nl als je save fiel wilt mailen
[ Voor 26% gewijzigd door BruceLee op 12-05-2003 20:52 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Verwijderd
Idd helemaal mee eens, deel uw spelvreugde met de origineel-afwachtersVerwijderd schreef op 12 May 2003 @ 20:19:
[...]
Verwijderd
Kan iemand ff een savegame uploaden ... (met een vliegtuig of een leuke helicopter)
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2003 20:57 ]
Bij de D zeg maarDataBeest schreef op 12 May 2003 @ 20:34:
[...]
Ik heb er nog geen één.
Ik ben nog maar één keer een vila tegen gekomen die te koop was, op een moment dat ik geen geld heb. Nu heb ik geld maar kan gewoon niks vinden?
Hier de map:
[afbeelding]
Waar is er ergens in vredesnaam een vila voor me te koop? Of willen ze niet meer nu ik berucht in Vice City ben?
Alle hekken zijn weg, ik kan dus overal komen. Ik heb net de missie met de tank gedaan, ik moets een zwaar bewaakte tank in een garage stoppen.
EHhh weet iemand waar je een stretch kan vinden
Voor de mensen die echt niet alle missies willen spelen heb ik effe mijn savegame geupload maar onthoud het is leuker om zelf te spelen.
Deze savegame is van na de aftiteling dus zeg maar uitgespeeld
http://www.xs4all.nl/~schalk/GTAVCsf1.b
[ Voor 13% gewijzigd door Sen op 12-05-2003 21:04 ]
Verwijderd
Na de laatste missie van die "D" (die heet Rub out), dan krijg je die villa, daarna zie je ook de boodschap dat je gebouwen kan komen (strip club etc etc)DataBeest schreef op 12 May 2003 @ 20:34:
[...]
Ik heb er nog geen één.
Hier de map:
[afbeelding]
Dus je moet nog wat missies doen.
Verwijderd
Met welk programma maak je zo'n filmpje?Mr_UnAnimouS schreef op 12 May 2003 @ 19:18:
Effe een filmpje gemaakt van stunten met bike+ een ventje van zijn motorfiets afkicken met een flying kick
.
Download movie
Ik vlieg wel ver in dit filmpje.
Ja, ik beuk ze er ook meestal allebei erafVerwijderd schreef op 12 May 2003 @ 19:20:
[...]
hoe krijg je dat voorelkaar? (dat er lui bij je achter opzitten, Ik beuk ze meestal alle bij van de motor af
Als je een passagier wilt op de scooter/(cross)motor dan moet je gewoon met een andere motor of auto zo hard tegen die van hun rammen dat ze eraf vallen. Wat hun doen is dan weer allebei erop klimmen. Maar als jij dus de bestuurder doodmaakt en voorop gaat zitten komt die ander achterop zitten (lukt alleen als jij als eerst zit, als de passagier als eerst zit en jij gaat voor diegene zitten stapt ie weer af) Zorg er dus voor dat niet de bestuurder ook wil gaan zitten anders kickt ie jou er vanaf
Verwijderd
De stretch spawnt af en toe aan de linker kant van de trap van je villa (als je met je rug naar de deur staat Links)Sen schreef op 12 May 2003 @ 20:59:
[...]
Bij de D zeg maarMaar dan moet je eerst al zijn missies doen
EHhh weet iemand waar je een stretch kan vindenEn als je de eind baas hebt verslagen zeg maar die vent uit het noorden dus dan staat die stretch niet meer naast je vila
dus die kan ik niet pakken
dinges in "GTA: Vice City (pc) Deel 2"Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 20:57:
Kan iemand ff een savegame uploaden ... (met een vliegtuig of een leuke helicopter)
Kheb die net als laatste gehaald, 3e poging. Zorg dat je een snelle bak (Cheetah, Infernus) hebt en plenty of ammo, Uzi voldoet, wel handig als je nog een beetje zware minutie hebt, kan je geparkeerde wagen opblazen, ti's ook heel slim om body armor (o.a. te vinden onder het gebouw van "Demolition Man") goed, schiet je zelf snel door een boel ventjes heen, je hoeft niet zoveel health over te hebben. Naast het schuurtje vind vervolgens een Beamer (BMW, kweet niet hoe dat ding in het spel heet, stop Lance hierin en scheur naar een hospitaal..., zorg wel dat de beamer uit het begin weg is als het ff kan...)Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 20:57:
iemand tips voor de *death row* missie?
Ja dat zeg ik ook als je de baas nog niet verslagen hebt wel maar nou ik hem verslagen heb ben ik er al 20 keer langs geweest en constant staat dat mercedes brik erVerwijderd schreef op 12 May 2003 @ 21:02:
[...]
De stretch spawnt af en toe aan de linker kant van de trap van je villa (als je met je rug naar de deur staat Links)
Heeft iemand een site waar alle Vice City auto's opstaan + plaatjes? Heb ze nodig voor die auto dealer (Sunshine)
Hmm, parkeerprobleempje
, hoe krijg ik 'm het parkeervak nu weer uit 
Gelukkig stapte hij aan de goede kant uit, anders kon ik weer opnieuw beginnen
.
Welke moet je hebbenSwitch schreef op 12 mei 2003 @ 21:06:
Heeft iemand een site waar alle Vice City auto's opstaan + plaatjes? Heb ze nodig voor die auto dealer (Sunshine)
bedoel je kopieer alles wat achter "bike" staat en kopieer dat achter "Moped" ?Valentino Rossi schreef op 12 May 2003 @ 18:07:
[...]
Oja, nog een leuk tipje voor de scooter bezitters:
* Ga naar de verkenner in de map \data van Vice City.
* Klik rechts op het bestand ''handling.cfg'', en zet het vinkje ''alleen lezen'' uit.
* Open handling.cfg met kladblok en zoek naar ''moped''.
* Kopieer alles wat er achter ''bike'' staat, en plak dat achter ''bike''.
* Sla op, en nou is je scoot net zo snel als de 600cc bike

eindelijk
Hunter pics:

Save game: alle missies gehaald (vlak bij de politie heli (1 straat naar het noorden, zodat je naar de hunter kan vliegen (bij de armybase))
Download (staat in slot 7 gesaved)
Verwijderd
Hmm, ik kan nu wel filmpjes maken
maar dan worden ze 300mb ofzo voor een halve minuut
(ik gebruik http://www.fraps.com)
Met wat voor programma's kan ik dit compressen?
Sen en Nosfer@tu, thanks. 
Aerox.2000: Jij ook thanks
Hoelang ben je er ongeveer mee bezig geweest om het uit te spelen, in uren?
Hoelang ben je er ongeveer mee bezig geweest om het uit te spelen, in uren?
🌞🍃
Ik heb heel veel auto's nodig, wordt beetje lastig om jullie ze allemaal te laten te beschrijven 
Er moet toch wel zo'n soort site zijn? Ik bedoel, de auto's in de PS2 versie zijn gewoon hetzelfde.
Er moet toch wel zo'n soort site zijn? Ik bedoel, de auto's in de PS2 versie zijn gewoon hetzelfde.
moet je eens op een politieauto gaan staan. die rijdt zo weg terwijl je op het dak staat. bij normale auto's gaat dat niet zo lekker.
Volgens die stat teller 10 uur, maar ik weet niet of de uren die je niet saved ook meegeteld worden (ik heb wel de ps2 versie uitgespeeld, dus ik ken de missies al een beetje)DataBeest schreef op 12 May 2003 @ 21:17:
Sen en Nosfer@tu, thanks.
Hoelang ben je er ongeveer mee bezig geweest om het uit te spelen, in uren?![]()
virtualdubVerwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 21:17:
Hmm, ik kan nu wel filmpjes maken
http://www.gta3warehousecoalition.com/vehicles/Switch schreef op 12 May 2003 @ 21:22:
Ik heb heel veel auto's nodig, wordt beetje lastig om jullie ze allemaal te laten te beschrijven
Gevonden 
http://www.bellaonline.co...y_lib_gtavcwalk_scar.html
En nog een paar sites, bedankt iig Xtuv.
http://www.bellaonline.co...y_lib_gtavcwalk_scar.html
En nog een paar sites, bedankt iig Xtuv.
Waar kan je dat politie pakje vinden?Aerox.2000 schreef op 12 mei 2003 @ 21:16:
[afbeelding]
eindelijk
Hunter pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Save game: alle missies gehaald (vlak bij de politie heli (1 straat naar het noorden, zodat je naar de hunter kan vliegen (bij de armybase))
Download (staat in slot 7 gesaved)
Want als ik die heli ga halen word ik neer gepaft
Verwijderd
Hey ik heb een texture probleem, na een aantal minunten scooters krijgen opeens rare vleugels, en gebouwen zijn nog moderner dan de modernste kunst. Ik heb een geforce fx 5600 en ik heb gelezen dat het door mijn videokaart komt. Is er al een patch voor uit of is er een andere oplossing??
Bij het politie bureau op eiland 1 (binnen gelijk links)BigB schreef op 12 May 2003 @ 21:27:
[...]
Waar kan je dat politie pakje vinden?
Want als ik die heli ga halen word ik neer gepaft
Verwijderd
Wel jammer dat je nog steeds niet een aanhangwagen kunt nemen
Wel vrachtwagens, genoeg aanhangwagens maar het lukt nog steeds niet
Of doe ik iets fout? Want ze hebben nu zoveel toegevoegd
dan zou dit toch ook wel moeten?
Ook leuk zijn trouwens die vrachtwagens in de vorm van een verplaatsbare schans
Wel vrachtwagens, genoeg aanhangwagens maar het lukt nog steeds niet
Of doe ik iets fout? Want ze hebben nu zoveel toegevoegd
dan zou dit toch ook wel moeten?
Ook leuk zijn trouwens die vrachtwagens in de vorm van een verplaatsbare schans
Verwijderd
Ik kom maar niet verder bij die big mamma en daar een paar bootjes op moet blazen (slechte besturing enzo
)
Ik maakt een vette jump! dus ik replay saven en even filmpje gemaakt.
Mooie rotatie schroef whatever met wagen over verkeerslichten en een redelijke landing
JUMP! (1,5 mb) (right click - save target as)
Wat vinden jullie ervan?
(Xvid codec trouwens)
Mooie rotatie schroef whatever met wagen over verkeerslichten en een redelijke landing
Wat vinden jullie ervan?
(Xvid codec trouwens)
[ Voor 5% gewijzigd door Tomcat84 op 12-05-2003 21:55 ]
Verwijderd
Is er al iets bekend kwa mods e.d.???
Dat lijkt me zo 1337

Die leger chopper is ook vet hoor

En wanneer kan ik de game waarschijnlijk via de postorder verwachten??
Of is dat te vaak gevraagd?
Dat lijkt me zo 1337
Die leger chopper is ook vet hoor
En wanneer kan ik de game waarschijnlijk via de postorder verwachten??
Of is dat te vaak gevraagd?
Verwijderd
haha, kewle jump. dit soort shit deed ik ook vaak in gta3. alleen jammer dat je op dat randje terechtkwamTomcat84 schreef op 12 May 2003 @ 21:54:
Ik maakt een vette jump! dus ik replay saven en even filmpje gemaakt.
Wat vinden jullie ervan?![]()
(Xvid codec trouwens)
Verwijderd
Ik weet dus dat de release in de nederlandse winkels binnenkort is, maar weet iemand van jullie wanneer?? Ofdat ik m ergens kan reserveren in een winkel. Bij dynabyte kan ik m al reserveren, voor 16 mei. Bij de FRS kan het nog niet maar hij staat wel in de lijst?! Weet iemand van jullie misschien een winkel waar het eerder kan?
heb niet genoeg ruimte meer bij @home

wicked. ik ging die missie doen waar je de tank moet stelen. dus ik wachten totdat hij een donut ging pakken
toen tank gejat. toen ik naar de garage reed zwermden allemaal fbi's achter me aan. missie gehaald en er reed nog een fbi auto car rond. ik loop erheen en gooi bestuurder eruit
en weg gereden en snel huisje boven aan eiland 3 gekocht

[This space is for rent]
Wie kan me ff snel zeggen waar die stripclub is? Ik heb gehoord dat ie in het zuiden van het oostelijke eiland (het eerste eiland) is, maar da's nog zo groot
Verwijderd
Nog een filmpje op de motor
Korte wheelies jammer genoeg, ik maak strax wel nog eentje met langere wheelies en betere stoppies
Dit was alleen om het programma te testen (virtualdub, net gedownload)
http://www.crazy4all.nl/gta3filmpje.avi (4,12 MB - Divx 5.0.2)
Hij staat er over 2 minuutjes oid (ben nog bezig met uploaden)
Korte wheelies jammer genoeg, ik maak strax wel nog eentje met langere wheelies en betere stoppies
Vlak achter je hotel waar je startSaekerhett schreef op 12 mei 2003 @ 22:15:
Wie kan me ff snel zeggen waar die stripclub is? Ik heb gehoord dat ie in het zuiden van het oostelijke eiland (het eerste eiland) is, maar da's nog zo groot
Verwijderd
HEHE Gaaf filmpje met die motor die stoppie bij de 3 vrachtwagens was wel coolVerwijderd schreef op 12 May 2003 @ 22:15:
Korte wheelies jammer genoeg, ik maak strax wel nog eentje met langere wheelies en betere stoppiesDit was alleen om het programma te testen (virtualdub, net gedownload)
Bedankt, ga ik die ff kopen en dan chickies kijken
Hoe nemen jullie die video's op?
Als ik het via fraps wil doen gaat het echt fout, schok schok, niet te doen, zelfs met reso op 640*480*16 wil niet.
XP 1900+
768MB DDR PC2100
Maxtor 40Gb 7200RPM
Fraps 1.9C
Als ik het via fraps wil doen gaat het echt fout, schok schok, niet te doen, zelfs met reso op 640*480*16 wil niet.
XP 1900+
768MB DDR PC2100
Maxtor 40Gb 7200RPM
Fraps 1.9C
komt me bekent voor .. had et zelfde probleem na een format c: was et wegSnow_King schreef op 12 mei 2003 @ 22:26:
Hoe nemen jullie die video's op?
XP 1900+
768MB DDR PC2100
Maxtor 40Gb 7200RPM
Fraps 1.9C

hehe dit spel ruled echt,... lekker spacie mp3's op de radio gezet en scheuren.. Draait perfect op 1280x1024x32. Die filmpjes zijn ook erg gaaf gemaakt...
Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
Verwijderd
Die misie ging bij mij heel makkelijk. Ik liep gewoon met die stoet mee en op een gegeven moment gewoon met sprinten naar die tank toe gaan, dr in stappen, wegrijden en toen kon ik m zo in die garage parkerenPoweRoy schreef op 12 May 2003 @ 22:15:
wicked. ik ging die missie doen waar je de tank moet stelen. dus ik wachten totdat hij een donut ging pakkentoen tank gejat. toen ik naar de garage reed zwermden allemaal fbi's achter me aan. missie gehaald en er reed nog een fbi auto car rond. ik loop erheen en gooi bestuurder eruit
en weg gereden en snel huisje boven aan eiland 3 gekocht
Verwijderd
waar is die hunter in godsnaam ik heb die savegame van Arox.2000
of hoe kom ik daar? of hoe kom ik bij de Armybase?
Verwijderd
naast het Vliegveld (bij de autodealer) daar zit een keline army base in de buurtVerwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 22:41:
Verwijderd
Koel filmpje man, nu zie ik pas echt goed hoe zo'n motor rijdtVerwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 22:15:
Korte wheelies jammer genoeg, ik maak strax wel nog eentje met langere wheelies en betere stoppiesDit was alleen om het programma te testen (virtualdub, net gedownload)
Verwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 22:41:

1 = politie heli om naar 2 te vliegen
2 = army base
Verwijderd
thanks, ben er nu (met de politie chopper) maar er staat geen heli in de army base op de gele HAerox.2000 schreef op 12 May 2003 @ 22:52:
[...]
[afbeelding]
1 = politie heli om naar 2 te vliegen
2 = army base
wat nu?
coole avi's
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
de heli staat ook iets naar het noorden (net tegen het water aan, bij die army base) (je kan er te voet dacht ik niet komen)Verwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 22:58:
[...]
thanks, ben er nu (met de politie chopper) maar er staat geen heli in de army base op de gele H
wat nu?
ook deze freezed helaasMr_UnAnimouS schreef op 12 May 2003 @ 22:55:
Nieuw Motor filmpje
Tegen verkeer in + Vette stoppie.
Enjoy.
Verwijderd
Lol leuke filmpjes 
Daarom post ik zelf ook maar weer 2
Eerst een filmpje van hoe je iemand achterop kunt krijgen. Target uitzoeken, botsen zodat ze vallen. De bestuurder vertragen zodat die niet meekomt, en de passagier wel. En jij als eerst erop, dan komt passagier vanzelf en bestuurder laat je lekker achter in een verbrand rubber geurtje
(als de passagier als eerst op de motor gaat en dan jij, dan stapt ie af zodra jij erop stapt)
http://www.crazy4all.nl/gta3filmpje2.avi (5,30 MB - DivX 5.0.2)
En hier is een mini compilatie van wat wheelies en een stoppie
Maar deze keer met zij aanzicht en wederom een passagier
http://www.crazy4all.nl/gta3minicompilatie.avi (6,36 MB - DivX 5.0.2)
Best leuk filmpjes maken
(Hij is nu bezig met uploaden, over +/- 5 á 10 minuutjes staan ze er allebei volledig op)
Daarom post ik zelf ook maar weer 2
Eerst een filmpje van hoe je iemand achterop kunt krijgen. Target uitzoeken, botsen zodat ze vallen. De bestuurder vertragen zodat die niet meekomt, en de passagier wel. En jij als eerst erop, dan komt passagier vanzelf en bestuurder laat je lekker achter in een verbrand rubber geurtje
http://www.crazy4all.nl/gta3filmpje2.avi (5,30 MB - DivX 5.0.2)
En hier is een mini compilatie van wat wheelies en een stoppie
Maar deze keer met zij aanzicht en wederom een passagier
http://www.crazy4all.nl/gta3minicompilatie.avi (6,36 MB - DivX 5.0.2)
Best leuk filmpjes maken
(Hij is nu bezig met uploaden, over +/- 5 á 10 minuutjes staan ze er allebei volledig op)
Verwijderd
Zijn er nog meer mensen die m gaan halen zodra deze in de winkel ligt?? Ik iig wel, als ik al die verhalen hier eens lees is t dat wel waard, ben de laatste tijd maar weer originele games gaan kopen, al dat gekut met die crack enzo.. en t staat leuk in je kast
Weet iemand hoe ik de muziek .ADF bestanden van de 2e CD om kan zetten naar MP3 ? Emotion en Flash FM zijn gewoon TE goed
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Dit topic is gesloten.