Toon posts:

[GSMstunter] Nieuwe aanbiedingen, HOGE kortingen!

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.043 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Korn21
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03-2017
Verwijderd schreef op 15 mei 2003 @ 07:34:
Er staat als het goed is wel overal bij, dat een eenmanszaak max. drie abo's kan afsluiten. Ik weet niet wat voor een zaak jij hebt? Vrijwel iedereen of iedereen :? is bij de vorige actie daarbij afgesloten. Debitel doet namelijk een beetje moeilijk.

Ik hoop voor je dat het lukt, maar ik denk niet dat het zo makkelijk is.
Zover ik tot nu toe begrijp doet niet Debitel, maar Expirian of GSMstunter zelf moeilijk. Dat laatste lijkt me niet, want een winkel wil zoveel mogelijk verkopen, toch? :? Dus dat Expirian lijkt mij de boosdoener hier... :(

|Specs|

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:29
Lijkt mij juist Debitel, echt niet Experian. Ten eerste, wat schiet Experian ermee op om iedereen te weigeren bij een totaal andere partij? Ten tweede, op mijn adres is nog noooooit een wanbetaler geweest, dus daar kan Experian ook niets overzeggen. Blijft bij mij over dat Debitel alles wat ook maar een klein beetje verdacht lijkt weigert...

• Korn21
Rickbv schreef op 15 May 2003 @ 13:04:
Lijkt mij juist Debitel, echt niet Experian. Ten eerste, wat schiet Experian ermee op om iedereen te weigeren bij een totaal andere partij? Ten tweede, op mijn adres is nog noooooit een wanbetaler geweest, dus daar kan Experian ook niets overzeggen. Blijft bij mij over dat Debitel alles wat ook maar een klein beetje verdacht lijkt weigert...
Maar hoe kunnen zij zien of een BV verdacht is, als Experian niets kan vinden en het bedrijf juist kredietwaardig is etc.
Daarnaast snap ik ook niet dat debitel klanten niet aanneemt, zij weten toch niet van tevoren hoeveel men ermee gaat bellen :?

|Specs|

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wat is de inkoopsprijs van een Nokia 7210 ?

• Jan Jaap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:56
Die mailtje gehad:
Geachte heer/mevrouw,

Wij wijzen u af omdat u niet op onze vraag in de mail gereageerd heeft.
Wij hopen u genoeg geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Gsm stunter
Postbus 7
5570AA Bergeijk
Mail heeft er dus even uitgelegen, ***provider :( :(

Mail teruggestuurd natuurlijk, maar 'nu is de aanvraag al verwijderd.'
Telefoon nemen ze ook al niet op :(

• Korn21
Duncan schreef op 15 May 2003 @ 16:06:
Wat is de inkoopsprijs van een Nokia 7210 ?
Rond de 200€.
Je kunt die dingen ook zo voor 200€ kwijt raken denk ik. Als je op safe wilt spelen zou ik van 175-225 uitgaan. Nieuw kosten ze nog +/- 300€

|Specs|

• Rickbv
Korn21: ik weet niet hoe jij bij 200euro komt, maar ik koop ze nog altijd voor ruim het dubbele in :/ Maar idd, ongeveer 200-225 is een mooie prijs om ze snel kwijt te raken :)

Overigens ging GSMstunter ook niet accoord met mijn voorstel om op 2 eenmanszaken 5abo's af te sluiten... zal wel weer te veel werk zijn geweest.

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-01 11:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Rickbv schreef op 15 May 2003 @ 17:38:
Korn21: ik weet niet hoe jij bij 200euro komt, maar ik koop ze nog altijd voor ruim het dubbele in :/ Maar idd, ongeveer 200-225 is een mooie prijs om ze snel kwijt te raken :)

Overigens ging GSMstunter ook niet accoord met mijn voorstel om op 2 eenmanszaken 5abo's af te sluiten... zal wel weer te veel werk zijn geweest.
Lol voor €400, dan zou ik ze als ik jou was maar bij de concurrent halen, dan ben je nog goedkoper uit € 296,- :+

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

• P.B.
  • Niet online
Is er eigenlijk IEMAND aangesloten ?

• KifArU
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Volgens de site van GSM-stunter:

Om de aanvraag in orde te maken moet u hier onder het aanvraag formulier invullen en deze opsturen naar ons met een kopie van KvK (niet ouder dan 1 jaar) en een kopie van het legitimatiebewijs van de tekenbevoegde op de kamer van Koophandel.

Wij geven Uw gegevens door aan Debitel en zij maken een offerte voor u met de afspraken welke wij naar u opsturen, tevens ontvangt u van ons een bevestiging van de gemaakte afspraken tussen GSMstunter en U, zoals het leveren van de goederen. Dit duurt ongeveer 2 weken.

Als wij alles getekend terug hebben ontvangen wordt alles binnen een paar dagen aangesloten en zullen wij de goederen zo snel mogelijk bij u laten afleveren.

Dus het duurt in totaal ongeveer 3 weken. Dit topic (en de actie) is nog geen 2 weken oud, dus de kans dat er al iemand is aangesloten, is klein.

En voor de mensen die vrezen dat ze de spullen niet geleverd krijgen is dit stukje tekst ook interessant.

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-02 21:42

schizofreen

ik & jij

KifArU schreef op 16 May 2003 @ 11:08:
Volgens de site van GSM-stunter:

Om de aanvraag in orde te maken moet u hier onder het aanvraag formulier invullen en deze opsturen naar ons met een kopie van KvK (niet ouder dan 1 jaar) en een kopie van het legitimatiebewijs van de tekenbevoegde op de kamer van Koophandel.

Wij geven Uw gegevens door aan Debitel en zij maken een offerte voor u met de afspraken welke wij naar u opsturen, tevens ontvangt u van ons een bevestiging van de gemaakte afspraken tussen GSMstunter en U, zoals het leveren van de goederen. Dit duurt ongeveer 2 weken.

Als wij alles getekend terug hebben ontvangen wordt alles binnen een paar dagen aangesloten en zullen wij de goederen zo snel mogelijk bij u laten afleveren.

Dus het duurt in totaal ongeveer 3 weken. Dit topic (en de actie) is nog geen 2 weken oud, dus de kans dat er al iemand is aangesloten, is klein.

En voor de mensen die vrezen dat ze de spullen niet geleverd krijgen is dit stukje tekst ook interessant.
maar dat is allemaal oude koek,
het gaat er vooral om, dat de meeste mensen die een aanvraag hebben gedaan hier een negatief bericht over krijgen met een afwijzing.

Vraagje aan de mensen die een aanvraag hebben gedaan of lopen, wanneer heb je een aanvraag gedaan en hoe lang duurde het voor je een afwijzing (dan wel bevestiging kreeg).

En wie heeft er allemaal een aanvraag lopen, maar nog geen reactie gehad (nog hoop?).

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

Verwijderd

Had na een paar dagen al een afwijzing binnen

Verwijderd

Binnen 1 week de afwijzing binnen ;(

• schizofreen

schizofreen

ik & jij

Vergeten te vragen, maar wat voor rechtsvorm bedrijf heb je, met hoeveel werknemers, aantal jaar dat je bestaat en valt er iets te zeggen over je kredietwaardigheid?

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-02 08:44
Duncan schreef op 14 May 2003 @ 21:22:
[...]

250 is wel erg laag, hier http://www.gsmstunter.nl/...hp?brand=Nokia&model=7210 is hij 436 euro exclusief btw
Niet als je ziet dat je 'm HIER voor minder dan 250 euro kan krijgen. Ik weet niet zeker of je voor de prepaid kaart ook moet betalen, maar anders pak je die van 5 euro, dan betaal je 243 euro voor de telefoon.

Je kan natuurlijk proberen om er veel voor te gaan vragen, maar ik betwijfel of je ze dan snel kwijt kan raken. 200 euro voor de 7210 is volgens mij echt max..

• P.B.
  • Niet online
Ik heb vandaag het contract gefaxt naar GSMStunter, en ik heb al kopers voor de 7210's :)

Hopen dat ik geaccepteerd wordt.

Verwijderd

Duncan schreef op 16 May 2003 @ 18:39:
Ik heb vandaag het contract gefaxt naar GSMStunter, en ik heb al kopers voor de 7210's :)

Hopen dat ik geaccepteerd wordt.
ik heb ze gemailt als ik maandag een berichtje heb neem ik het als nog als het dan nog kan :P

Verwijderd

Ik heb een mailtje gehad, de actie duurt nog de hele maand dus, ik heb even wat bedenk tijd :)

• frankvanhoesel
  • Laatst online: 18-03-2024
Maar de aanbiedingen zijn nu helemaal niet interessant meer.

Je krijgt minder apparatuur, en geen geld meer terug.

Helaas. Had nog wel intresse in zo'n "oude" aanbiedinge. Maar deze, nee...

• Korn21
frankvanhoesel schreef op 17 May 2003 @ 18:05:
Maar de aanbiedingen zijn nu helemaal niet interessant meer.

Je krijgt minder apparatuur, en geen geld meer terug.

Helaas. Had nog wel intresse in zo'n "oude" aanbiedinge. Maar deze, nee...
Die aanbieding met O2 icm met plasma+5 Nokia 7210 is zelfs interessanter hoor dan die vorige aanbiedingen. Reken het gedoe maar na. (uitgaande van verkoopprijs van 200€ per telefoon & 50€ per Nokia 3310).

|Specs|

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03-2025

BitBit3r

Lid

Volgens mij overschatten jullie die prijzen een beetje...
ik denk dat je een 7210 voor 150 en een 3310 voor 25 kan verkopen....

Wat er ook gebeuren moogh...

Verwijderd

Waar kan ik die 3310's nieuw in doos voor 25 Eur kopen ?
zie ik wel handel in :7

• P.B.
  • Niet online
En, al nieuws ? :P

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Dat wilde ik nu net aan u gaan vragen B)

• schizofreen

schizofreen

ik & jij

*kick*

niemand nog verder iets gehoord?

• P.B.
  • Niet online
schizofreen schreef op 20 mei 2003 @ 23:40:
*kick*

niemand nog verder iets gehoord?
Nops. Mijn bestelling is bevestigd, verder is het stil...

• Korn21
Duncan schreef op 20 mei 2003 @ 23:57:
[...]

Nops. Mijn bestelling is bevestigd, verder is het stil...
Dat is volgens mij wel een goed teken, want de anderen hoorden al snel dat ze waren afgewezen!

|Specs|

• ygma!l
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-01 19:45
Ik zit al 1,5 week te wachten op reactie.... ut is erug stil aan de kant van gsmstunter/debitel. Ik heb wel een bevestiging van ontvangst.

[ Voor 18% gewijzigd door ygma!l op 21-05-2003 15:25 ]

• KifArU
  • Niet online
Er is bij het bedrijf een bestelpakket binnen gekomen. Er werd me verteld dat er in ieder geval floppyŽs in zitten en 4 contracten: 2 met Debitel en 2 met GSMStunter.

Zodra ik daar ben geweest en het heb bekeken, zal ik wel meer info posten. (Ik werk daar niet full-time)

• dmnq
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-11-2025

dmnq

zonder klinkers

KifArU schreef op 22 mei 2003 @ 11:58:
Er is bij het bedrijf een bestelpakket binnen gekomen. Er werd me verteld dat er in ieder geval floppyŽs in zitten en 4 contracten: 2 met Debitel en 2 met GSMStunter.

Zodra ik daar ben geweest en het heb bekeken, zal ik wel meer info posten. (Ik werk daar niet full-time)
floppies ??

Hosting (100 MB Harddisk, 1 GB Traffic, 5 POP, MySQL, PHP voor € 3,60 per maand)

• de7geitjes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-01 11:00
Ik wil de tv wel kopen van iemand....

"Hé Bob, drie bier!"

• ygma!l
KifArU schreef op 22 May 2003 @ 11:58:

Weet je misschien ook wanneer dat bedrijf de aktie besteld heeft?
Oftewel: hoe lang heeft het geduurd voordat de contracten binnen zijn gekomen?

• KifArU
  • Niet online
ygma!l schreef op 22 mei 2003 @ 19:10:
[...]

Weet je misschien ook wanneer dat bedrijf de aktie besteld heeft?
Oftewel: hoe lang heeft het geduurd voordat de contracten binnen zijn gekomen?
De (e-mail) ontvangstbevestiging van GSM-stunter is van 09-05-03.

Er zaten 2 overeenkomsten met Debitel in het pakket en 2 met KPN voor on-net. (Van beide 1 getekend terugsturen en 1 voor je eigen administartie)
Verder een hoop bijlagen en uitleg. De floppy's zijn voor een programma van Debitel, waar ik nog niet naar gekeken heb. Zijn volgens mij ook niet nodig.

Verwijderd

WOW!
mooie aanbieding, ik ga per 5 juni verhuizen en zocht nog een goede TV, dit is wel te mooi om waar te zijn. Heb ook nog een paar dagen terug geregistreert bij KvK (nee niet voor deze actie;-), maar damn heb als rechtsvorm eenmanszaak. Zouden ze daar moeilijk over doen?

Verwijderd

Lees eens terug zou ik zeggen

Verwijderd

Ik ga het proberen;-)
je weet maar nooit, ik heb teven algemene voorwaarde van Debitel gezien en ik heb niks kunnen vinden over max 3 aansluiting voor een eenmanszaak!
Ik denk dat als je rechtstreeks met Debitel een dealtje valt te sluiten, immers je betaald toch?

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Verwijderd schreef op 22 May 2003 @ 22:04:
Ik ga het proberen;-)
je weet maar nooit, ik heb teven algemene voorwaarde van Debitel gezien en ik heb niks kunnen vinden over max 3 aansluiting voor een eenmanszaak!
Ik denk dat als je rechtstreeks met Debitel een dealtje valt te sluiten, immers je betaald toch?
Zoals al eerder verteld, lees even terug en laat je uit die droom helpen, klinkt hard maar het is zo. ;)

Verwijderd

mmm ik ga m'n oom benaderen, hij heeft tevens een BV met 300 werkenemers.
Moet toch lukken dacht ik zo..........
Dat worden vele laptops of plasma schermen :P:P:P:P:P:P

Verwijderd

Aangezien ik hier geen positieve reacties hoor, neem ik aan dat iedereen tot nu toe afgewezen is ?
Oftewel NIEMAND heeft deze deal kunnen afsluiten ?

• P.B.
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 May 2003 @ 12:21:
Aangezien ik hier geen positieve reacties hoor, neem ik aan dat iedereen tot nu toe afgewezen is ?
Oftewel NIEMAND heeft deze deal kunnen afsluiten ?
Ik wacht nog steeds op GSMStunter

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:28

Stewie!

Keen must die!

Net als die actie bij belnu zal wel niemand worden doorgelaten :(
T is meer een stunt!

Marathon loper in Tokyo, London, Rotterdam, Maria Alm, San Francisco, Berlin, Chicago, Amsterdam
Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

• KifArU
  • Niet online
De aanvraagformulieren heb ik gekregen, ingevuld en opgestuurd, dus ik neem aan dat wij wel geaccepteerd worden. Anders hadden we de aanvraagformulieren niet eens gekregen. (Voor de duidelijkheid: De formulieren van Debitel op Debitel briefpapier)

• ygma!l
KifArU schreef op 29 mei 2003 @ 22:44:
De aanvraagformulieren heb ik gekregen, ingevuld en opgestuurd, dus ik neem aan dat wij wel geaccepteerd worden. Anders hadden we de aanvraagformulieren niet eens gekregen. (Voor de duidelijkheid: De formulieren van Debitel op Debitel briefpapier)
Dan kun je er cker vanuit gaan dat het doorgaat!!
Ik w8 nog steeds :(

• SilverMane
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:34
KifArU schreef op 22 mei 2003 @ 11:58:

En? heb je het al?

(=<`#9]~6ZY32Vx/4Rs+0No-&Jk)"Fh}|Bcy?`=*z]Kw%oG4UUS0/@-ejc(:'8dc

• wdekreij
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

bij www.ikwilgratisbellen is deze actie:

Bij tien 2 jarige abonnementen (24 maanden)
24 maanden – 6 maanden gratis abonnement = 18 maanden abonnementskosten.
18 maanden x € 9,00 = € 162,00 per aansluiting.
€ 162,00 x 10 abonnementen = € 1620,00.
Totale kosten: € 1620,00 + 2de jaarbijdrage van € 225,00 = € 1845,00

Sponsoring Ikwilgratisbellen.nl € 1666,80
Totale kosten: € 1845,00 - € 1666,80= 178,20

en dan kun je kiezen uit:

1x Acer Laptop Aspire 1304XC + 1x SonyEricsson P800 GRATIS
1x Acer Laptop Aspire 1304XC + 1x Nokia 8910i GRATIS
1x Acer Laptop Aspire 1304XC + 1x Nokia 9210i GRATIS
1x HP Ipaq PDA H5450 + 1x Nokia 8910i GRATIS
1x Samsung V200 incl. cam + 1x Nokia 8910i GRATIS
1x Acer Laptop Aspire 1304XC + 1x Xbox (incl. 2 games en controle pad) + 1x Playstation 2 (incl. 1 game en controle pad) GRATIS
7x Nokia 6310i GRATIS
2 SonyEricsson P800 GRATIS
2 Nokia 8910i GRATIS

Lijkt mij een betere aanbieding

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:13

JT

VETAK y0

Hopen dat ze niet weer dat Experian ofzo in dienst hebben...

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• KifArU
  • Niet online
wdekreij schreef op 02 June 2003 @ 15:03:
bij www.ikwilgratisbellen is deze actie:

Bij tien 2 jarige abonnementen (24 maanden)
24 maanden – 6 maanden gratis abonnement = 18 maanden abonnementskosten.
18 maanden x € 9,00 = € 162,00 per aansluiting.
€ 162,00 x 10 abonnementen = € 1620,00.
Totale kosten: € 1620,00 + 2de jaarbijdrage van € 225,00 = € 1845,00

Sponsoring Ikwilgratisbellen.nl € 1666,80
Totale kosten: € 1845,00 - € 1666,80= 178,20

Lijkt mij een betere aanbieding
Let wel even op de BTW als je zelf geen bedrijf hebt!

Je betaalt in totaal 1845*1,19= 2195,55 en je krijgt 1666,80 op je rekening gestort. In totaal betaal je dus 528,75 euro voor je telefoon/laptop/etc.
Mogelijk komen hier ook nog 10x aansluitkosten en BTW daarover bij.

Mocht je deze aboŽs bedrijfsmatig gaan gebruiken, dan kun je de BTW natuurlijk terugvorderen en kun je inderdaad met bedragen ex. BTW rekenen.

@silvermane: Nog niet, maar wel een bericht gekregen van GSMstunter dat het klaar staat om verstuurd te worden. Wel een hoop post van Debitel.

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

KifArU schreef op 02 June 2003 @ 15:51:
[...]
je krijgt 1666,80 op je rekening gestort. .
Waar staat dat, als je geld ontvangt van een bedrijf dan ontvang je dat ook incl. BTW hoor. Of ik moet er nu wel heel erg naast lezen.

Verwijderd

Wat heb je btw aan een plasma scherm, kennis van ons werkt bij Philips en die vertelde dat zo scherm maar 1000 branduren heeft !
Dat is voor ons niet de moeite , kijk zwaar veel films dus ja hahah !

• KifArU
  • Niet online
Op http://www.ikwilgratisbellen.nl/debitel/uitleg.htm luidt de laatste regel:

U ontvangt van Ikwilgratisbellen.nl na zeven weken € 1666,80 excl. BTW op uw bankrekening. Dit wordt middels een creditnota bevestigd.

Daaruit maak ik op dat je dit bedrag gestort krijgt en niet ook nog de BTW.
Dit is met de actie van GSMstunter ook zo namelijk.

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

jah idd de btw gaat naar de overheid... lijkt me duidelijk dat je deze niet teruggestort krijgt

• HGM
  • Niet online

HGM

KifArU schreef op 02 June 2003 @ 17:15:
[...]

Op http://www.ikwilgratisbellen.nl/debitel/uitleg.htm luidt de laatste regel:

U ontvangt van Ikwilgratisbellen.nl na zeven weken € 1666,80 excl. BTW op uw bankrekening. Dit wordt middels een creditnota bevestigd.

Daaruit maak ik op dat je dit bedrag gestort krijgt en niet ook nog de BTW.
Dit is met de actie van GSMstunter ook zo namelijk.
Een bedrijf kan echt niet excl. BTW uitbetalen hoor, daar komt toch echt 19% bij en die mag jij als bedrijf weer gaan afdragen.

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Denk dat alle prijzen gewoon zonder btw zijn, dus het klopt precies zoals hun het voorrekenen.

Yep check de details maar:
  • Alle prijzen zijn excl. BTW

[ Voor 30% gewijzigd door reuzekind op 02-06-2003 22:06 ]

• SilverMane
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:34
Ik werd door debitel vanmiddag gebeld wat ik met de telefoons ging doen. Dus ik heb maar heel droog gezegd dat ik er mee ga bellen. Wat anders?

[ Voor 5% gewijzigd door SilverMane op 03-06-2003 16:42 ]

(=<`#9]~6ZY32Vx/4Rs+0No-&Jk)"Fh}|Bcy?`=*z]Kw%oG4UUS0/@-ejc(:'8dc

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

ik had gezegd dat het wel leuk zou staan bij de tuinversiering :+

• ygma!l
KifArU schreef op 22 May 2003 @ 11:58:

Zijn de spullen inmiddels al binnen gekomen??

• KifArU
  • Niet online
ygma!l schreef op 04 June 2003 @ 15:10:
[...]

Zijn de spullen inmiddels al binnen gekomen??
Ja, vandaag binnengekomen. Kijk maar in V&A ;)

• Rickbv
Wauw, is er iig toch nog 1 iemand gelukkig gemaakt :) Succes ermee! Of verkoop je echt alles?

• KifArU
  • Niet online
Ik was van plan om een aantal te verkopen en een aantal te gebruiken, maar de crew heeft besloten dat dit ook onder de zaken valt, die niet mogen op V&A. (en mijn account bij V&A meteen geblokkeerd :( ) Dus hier verkopen zal helaas niets meer worden.

[ Voor 12% gewijzigd door KifArU op 04-06-2003 18:47 ]

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Welke actie/aanbieding had je aan meegedaan?

[ Voor 17% gewijzigd door bombadil op 04-06-2003 16:43 ]

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• KifArU
  • Niet online
bombadil schreef op 04 juni 2003 @ 16:42:
Welke actie/aanbieding had je aan meegedaan?
Aan de actie met 15 x 7210 met 5 x ipaq 3950 en 5 x 6310i met 1 x ipaq 3950 met een ander bedrijf.

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:17
Heb gisteren de afwijzing van de oude actie binnen gekregen, ze hebben een fax niet ontvangen.... helaas. Dit kan twee dingen betekenen 1. hun fax is "soms" kapot of 2. Mijn pa heeft z'n kopie paspoort toch niet verzonden (Ik heb sterke vermoedens voor optie 2 ;) )

Maar ik ga het morgen opnieuw proberen, de O2 actie met plasma en 7210 's lijkt me wel wat, de kosten voor het plama scherm zijn uiteindelijk toch wel laag....

• P.B.
  • Niet online
Wij hebben een positief advies gekregen van debitel over deze abonnementen, dus dat wordt alleen nog maar afwachten :)

Verwijderd

Wat ik wel een beetje balen vind is dat GSMstunter nu geen echte gratis abbo's meer heeft zoals vroeger, weet iemand of dit weer komt?

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-02 19:39

Xof

Verwijderd schreef op 08 June 2003 @ 10:40:
Wat ik wel een beetje balen vind is dat GSMstunter nu geen echte gratis abbo's meer heeft zoals vroeger, weet iemand of dit weer komt?
Dat zal wel te maken hebben met de economie.. als het weer beter gaat zullen ze wel weer gratis abo's weggeven.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:13

JT

VETAK y0

Heeft iemand al meegedaan aan de ikwilgratisbellen.nl acties ?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Hoi,

Ik mag misschien het KvK nummer van een bekende gebruiken, wiens bedrijf wel groot genoeg is voor zo'n GSMStunter aanbieding (die met 5 7210 en 1 plasmascherm). Nu wil ik echter wel dat hij daar zo min mogelijk last van heeft dus kan iemand mij vertellen hoe het ongeveer in zijn werk gaat.

Ik vul op de site het formulier in. Mag ik daar mijn eigen gegevens invullen en handtekening zetten, of moet ik daar dezelfde hebben als op het KvK uittreksel en moet die bekende van mij dus ondertekenen?

Dan worden na een tijdje de overeenkomsten naar mij toegestuurd. Kan ik dan ook mijn eigen bankrekeningnummer aangeven? Of moet het perse op de bedrijfrekening?

Graag zo veel mogelijk informatie. Ik mag het KvK nummer wel gebruiken, maar diegene wilt zo min mogelijk met de daadwerkelijke afhandeling te maken hebben.

Alvast bedankt!

• ygma!l
Zover ik weet moet echt alles op het bedrijf gebeuren.
-Dus NIET je eigen handtekening, maar die van jouw bekende.
-Dus NIET je eigen bankrekening, maar die van dat bedrijf.
-En je kan NIET de spullen naar jezelf laten opsturen! Alleen naar dat bedrijf.
Ik hoop je hierbij voldoende verteld te hebben!

• ruud2all
Indien je in de buurt van Bergeijk (eindhoven) komt, kun je misschien naar Coen's Trading gaan. Deze heeft dezelfde actie als GSMstunter !!! Maar dan heb je wel te maken met een echte winkel en ze kunnnen je beter informeren hoe dat je dit moet aanpakken....

De actie loopt deze maand nog.....

• KifArU
  • Niet online
Coen's trading IS GSMstunter.

• mklerx
  • Laatst online: 24-02 15:29
JT schreef op 08 juni 2003 @ 13:07:
Ik heb gisteren alle documenten gefaxed (10 abonnementen, ik heb een BV), en inmiddels een mail gehad van Ikwilgratisbellen dat de aanvraag doorgestuurd is naar Debitel.

[ Voor 20% gewijzigd door mklerx op 12-06-2003 14:59 . Reden: Bevestiging ontvangen ]

• JJapie
  • Laatst online: 22:03
JT schreef op 08 juni 2003 @ 13:07:
Ik ook met een BV.
Heb een ontvangstbevestiging gehad van ikwilgratisbellen.nl. Ik weet ook dat de aanvraag al loopt bij Debitel..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 juni 2003 @ 16:26:
Wat heb je btw aan een plasma scherm, kennis van ons werkt bij Philips en die vertelde dat zo scherm maar 1000 branduren heeft !
Dat is voor ons niet de moeite , kijk zwaar veel films dus ja hahah !
:+ geloof je het zelf?

die van ons heeft iets van 100.000 branduren ofzo, + nog 3jaar garantie.

Dat is dus echt niet waar, wij verkopen zelf die philips dingen, ik heb er al veel gezien. ook die al heel lang aanstaan dus echt geen probleem hoor.

1000brand uren is onzin!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Duncan schreef op 08 June 2003 @ 10:20:
Wij hebben een positief advies gekregen van debitel over deze abonnementen, dus dat wordt alleen nog maar afwachten :)
En al wat gehoord?

Verwijderd

vriend van mij is wel "goedgekeurd".
heeft de PDA wel binnen, plasma en telefoons worden nagestuurd,
hadden levertijd.
Het kan dus wel.............

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 June 2003 @ 18:47:
[...]

:+ geloof je het zelf?

die van ons heeft iets van 100.000 branduren ofzo, + nog 3jaar garantie.

Dat is dus echt niet waar, wij verkopen zelf die philips dingen, ik heb er al veel gezien. ook die al heel lang aanstaan dus echt geen probleem hoor.

1000brand uren is onzin!
Philips, let's make better things 8)7

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
*Kick*

Iemand nog afgewezen of juist aangenomen?

• mklerx
wace schreef op 24 June 2003 @ 22:46:
*Kick*

Iemand nog afgewezen of juist aangenomen?
Het is druk met aanvragen bij Debitel, het duurt dus allemaal iets langer heb ik te horen gekregen.

Verwijderd

Ik ben wel gebeld door Debitel dat het allemaal wel door zou gaan, maar ben nu 3 weken verder en nog niks gehoord en nog niks binnen.

Verwijderd

vriend van mij nu alles binnen ! _/-\o_

Verwijderd

Nog niks, ik vind dit erg raar.

Verwijderd

Iemand al aan de aktie van www.ikwilgratisbellen.nl meegedaan?

Die nieuwe aktie

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-02 05:04
Helemaal gratis is dit niet. Alle bedragen zijn nl. ex btw, die je wel gewoon moet betalen. (en in SOMMIGE gevallen als bedrijf terug kunt vragen)

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

miles schreef op 03 juli 2003 @ 21:54:
Helemaal gratis is dit niet. Alle bedragen zijn nl. ex btw, die je wel gewoon moet betalen. (en in SOMMIGE gevallen als bedrijf terug kunt vragen)
Als je ex. btw moet betalen, en je krijgt ex. btw terug, dan blijft dat toch lood om oud ijzer? :?

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

wat een onoverzichtelijke aanbieding op ikwilgratisbellen, ik kom er niet achter wat nu PRECIES de deal moet zijn... en voor wie de actie geld... en voor hoeveel jaar dat gaat lopen...
Kortom: dubieus of slechte marketing?!?

[ Voor 32% gewijzigd door Pietert op 03-07-2003 22:18 ]

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

• thomaske
  • Laatst online: 16-01 10:59

thomaske

» » » » » »

valt wel mee hoor, ik vind em vrij duidelijk:

[table border=2]
[tr][td]Aanbieding 3:[/][/]
[tr][td]• 5 vodafone abo's van 12 maanden
• van Vodafone krijg je 3 maanden gratis
• van ikwilgratisbellen krijg je de andere 9 maanden gratis
• verder gaan andere kosten (verzendkosten, aansluitkosten)
[/]
[tr][td]Keuze uit onder andere:
• 2x Nokia 6610 GRATIS, óf
• 2x Playstation 2 GRATIS, óf
• 2x Xbox GRATIS, óf
• 1x SonyEricsson P800 GRATIS, óf
nog meer..

[/]
[/]

Verder:
• Abonnementen zijn alleen met een KVK uittreksel aan te vragen
• Bij een eenmanszaak zijn er in principe maximaal 5 abonnementen te bestellen! (dus aanbieding 4 (laptops) gaat niet door)

/me op de aanbiedings-pagina moet je _niet_ op toestellen klikken, dan ga je namelijk naar een pagina die niet van toepassing is op deze aanbieding, foutje in de html denk ik

Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."

• Borduif81
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:22
Wat ik me nou nog altijd afvraag: Als je bv 5 abbonomenten afsluit. Krijg je voor elk abbonement een apparte factuur? Of komt alles op een factuur maar onderverdeeld per nummer, of alles op een groote hoop?

• Rickbv
Voor zover ik weet krijg je gewoon 1 factuur van Vodafone, met daarop per nummer de kosten en dergelijke. Je kan dus altijd nog zien wie voor veel kosten heeft gezorgd bijvoorbeeld.

• RobbertC
  • Laatst online: 22:36
Verwijderd schreef op 03 July 2003 @ 17:59:
Iemand al aan de aktie van www.ikwilgratisbellen.nl meegedaan?

Die nieuwe aktie
Ik :) Als het goed is krijgen ze vandaag een brief + de benodigde formulieren. Ik ben voor een SonyEriccson P800 gegaan :)

edit:
Volgens ikwilgratisbellen.nl: "Waarschijnlijk heeft u volgende week alles in huis."

[ Voor 14% gewijzigd door RobbertC op 10-07-2003 15:11 ]

• ruud2all
Yes Yes,

Heb de spullen ook binnen. Nu nog kijken hoe ik het plasmascherm kan neerhangen/zetten (zie andere topic van mij)

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-02 20:22
Ik wou nog ff reageren op de actie van gsmstunter.

Ik heb het topic van het begin af aan gevolgd, en ook mijn baas gepolsd of hij geen interesse had, en dat had hij wel.

Dus hij contract gedownd, en alles ingevuld, ook de paspoortenen rijbewijzen etc gefaxd.
Dat ging al fout, hij moest twee keer zijn rijbewijs nummer faxen eerste keer was het niet door gekomen :? Affijn dat kan gebeuren natuurlijk.

Dan een hele tijd niks, ja wel een mailtje van gsmstunter dat het in behandeling is enzo.Maar voor de rest niks.

Baas belt dan maar eens op, ja is in behandeling.Debitel gaat uitzoeken of het met expirian ook goed zit enzo......

Nou dat zit goed, wordt hem gemeld en hij verwacht de spullen dan ook met de post op een moment.Baas vraagt aan mij, of ik al wat via topic te horen heb gehad.Ik van ja, sommige hebben hun spullen al etc etc.

Baas denkt van ik wacht nog maar ff, komt wel goed.Nou heeft de baas vandaag gebeld met gsmstunter.Daar werdt hem verteld dat zijn aanvraag afgekeurd is etc. Terwijl we dus etc. aan alle voorwaarden voldoen.Genoeg liquide middelen, nooit achterstand in betalingen etc etc..Hoe kan dat nou dat ze eerst zeggen ja is goedgekeurd, mits expirian etc. en dan niks meer.We zijn ook geen klein bedrijf op mooie dagen lopen hier iets van 30 man rond of zo, en met festivals etc wel 40 á 50 man.Hier is dus geen sprake van eenmans zaakje oid.

We hebben ook maar aanvraag gedaan voor een laptop en vijf 7210, dit omdat de phoons echt via een debitel abbo gebruikt gingen worden(chefs zeg maar abbo van zaak)

Baas denkt van hier klopt iets niet, en gaat met debitel bellen.Daar waren we geeneens bekend.............. Ze hadden dus helemaal geen gegevens van ons bedrijf laat staan van de aanvraag.Gsm stunter zal dus helemaal geen aanvraag voor ons gedaan hebben denk ik dan zo :?

Baas dol, gaat nog maar eens gsmstunter bellen, en meld dat hij geeneens bekend is bij debitel.Vrouw aan de telefoon zegt dat ze de aanvraag wel verstuurt heeft etc etc.Baas eindigd het gesprek met de opmerking naar haar:"weet je wat ik denk? Ik denk dat jullie helemaal niet de abbo's voor ons hebben willen afsluiten....", "zij nog van meneer dat denkt u, .............."

IK had altijd wel een positief idee over gsmstunter maar dat is nu door dit akkefietje wel tot onder nul gedaald, dus mede tweakers doe je voordeel met ons verhaal.En denk twee keer na voordat je iets bij gsmstunter besteld ;)

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

Verwijderd

Dit is natuurlijk vervelend allemaal dit kan gebeuren, misschien dat wij u kunnen helpen met een zakelijk Vodafone abonnement. Vragen graag per email xxxxx stellen, inverband met SPAM.

Helaas; bij deze bent mag u zich vervoegen bij de zwakste schakels

[ Voor 23% gewijzigd door Jaymz op 30-07-2003 00:30 ]

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:02
jezus, en dit is zeker geen spam?? boeit hem die abb nou hij wou die spulle. dat jij met zoiets begint te blaten is dikke knoei en spam!!!

@cybersjijp: ik vertrouw er ook nix van, ik geloof dat het meer zo'n stunt was voor bekendheid. ik lees eigenlijk alleen maar dat er mensen zijn afgewezen

CISSP! Drop your encryption keys!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 July 2003 @ 18:10:
Dit is natuurlijk vervelend allemaal dit kan gebeuren, misschien dat wij u kunnen helpen met een zakelijk Vodafone abonnement. Vragen graag per email inf@gxm.nl stellen, inverband met SPAM.
Dit is sluikreclame en derhalve niet toegestaan op Gathering of Tweakers.
Gezien jouw historie op dit gebied gaat dit hoogstwaarschijnlijk consequenties hebben voor de status van jouw account alhier.

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-02 20:22
Laurens,

Je denkt toch zekers niet dat wij hier op in gaan? KIjk eens in het profiel van Wypang 7 posts in meer dan twee maanden.

Mijn gevoel zegt mij, dat deze personn alleen replyed als er voor "het zaakje"wat te verdienen is...... :Y)

Jammer dat het zo gelopen is, schijnbaar kan gsmstunter deze aktie niet waarmaken.Ik heb inmiddeels op debitel zakelijk site gekeken en daar staat dat de "aktie"met zakelijke abbo's nog tot september duurt, en ik kan eig. geen webshop vinden die nog iets van de aktie die de strekking had van die van gratis bellen en gsmstunter nog heeft.
[speculatie]
Denk dat debitel inmiddels de bonus niet meer geeft of dat hij niet meer zo hoog is oid....... en dat ze daarom de aktie afgeblazen hebben. ;)
[/speculatie]

Jammer want ik had wel op kosten van de baas zo'n mobiel willen hebben hoor, scheelt mij weer abbo'tje >:)

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

• Borland
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik lees dit draadje nu voor het eerst maar ik verbaas me er over dat er zoveel mensen hier zijn die zomaar een bedrijfje oprichten om aan een aanbieding mee te doen. Mensen een bedrijf opstarten is een serieuze zaak (zonder de moraalridder uit te gaan hangen)

Als jullie die spullen binnenkrijgen dienen ze op de balans gezet te worden als vaste activa. Nog niemand hierover gehoord. Op dat moment vertegenwoordigen ze een boekwaarde en indien je de telefoons / tv's e.d wil verkopen zal je een officieël faktuur moeten maken en daar BTW over moeten rekenen dat weer aan de belastingdienst moet worden afgedragen. Je kan domweg gewoon geen spullen op de bedrijfsnaam aanschaffen en daarna zomaar verkopen (kijk Adam Curry) zonder dat je gezeik krijgt.

Voor velen hier bij wie het niet gelukt is : wees blij, je haalt op korte termijn misschien geen gedonder op je nek maar op langere termijn als de spullen of geld allang op zijn wel.

Tweakers korte termijn denkers ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Borland op 30-07-2003 15:25 ]

• mklerx
Borland schreef op 30 juli 2003 @ 15:04:
Als jullie die spullen binnenkrijgen dienen ze op de balans gezet te worden als vaste activa. Nog niemand hierover gehoord. Op dat moment vertegenwoordigen ze een boekwaarde en indien je de telefoons / tv's e.d wil verkopen zal je een officieël faktuur moeten maken en daar BTW over moeten rekenen dat weer aan de belastingdienst moet worden afgedragen. Je kan domweg gewoon geen spullen op de bedrijfsnaam aanschaffen en daarna zomaar verkopen (kijk Adam Curry) zonder dat je gezeik krijgt.
Welnee, wie zegt dat je ze op de balans MOET zetten? Die keuze heb je altijd nog zelf als ondernemer. Op het moment dat je de keuze hebt gemaakt om de rekeningen te betalen vanuit het bedrijf en deze dus als aftrekbare kosten te gaan opvoeren zou je in principe gelijk hebben en moet je bij verkoop van de telefoons de winst hierop als opbrengsten rekenen.
Maar zelfs dan: je hebt voor de telefoons niets betaald, dus als je de creditfaktuur van bijvoorbeeld GSMstunter niet in je boekhouding opneemt en het bedrag wat je van de tussenpersoon terugkrijgt op je eigen bankrekening laat storten zijn die telefoons gewoon je prive eigendom. Ik geef toe dat die laatste een beetje dubieus is, maar laat de belastingdienst maar eens bewijzen dat jij telefoons gehad hebt. En als ze dat al kunnen, laat ze dan ook nog maar eens bewijzen dat jij de kosten voor die telefoons (€ 0) als bedrijfskosten hebt gerekend.

Maar dat je verplicht bent dit hele verhaaltje in de boekhouding op te nemen, alleen omdat je op naam van het bedrijf aanvraagt, is kolder. Ik koop als bedrijf regelmatig bij de Makro, ook dingen die voor privé zijn, en daar staat altijd mijn bedrijfsnaam boven de faktuur, maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om die privé dingen op mijn balans te gaan zetten, als dat privé dingen zijn flipt de belastingdienst daar juist van, omdat dat niet mag. In dit geval heb je zelf de keuze om alles privé of alles zakelijk te doen. Op het moment dat je kiest voor zakelijk moet je je natuurlijk ook aan de regels houden en ook de opbrengsten van de telefoons boeken. Zo niet, dan betaal je lekker de rekeningen prive, ontvang je de telefoons en het geld prive en hou je de winst prive.

Verwijderd

Mensen mensen: kijk nou eens uit met GSMSTUNTER.

Tis een gevaarlijke TOKO.

Geval:
Ik deed mee aan actie nokia7210 i.c.m. debitel. Order binnen 2 dagen uitgevoerd. Daarna een maandje later, doet de nokia raar. Dus ik zoek contact op men GSMSTUNTER. Compleet onbereikbaar. Op telefoon/fax/email wordt 0,0 gereageerd. Ik stuur eigenhandig mijn tel naar hun voor reparatie en tot op heden 0,0 reactie.

Waarschijnlijk ben ik mijn tel al kwijt en zit met Debitel abo van 2 jr.

Kortom: GSMSTUNTER bedankt voor deze ellende!

• ruud2all
Ik ben blij dat alles via Coen's Trading is gelopen.... en goed
vrijdag contract op de fax, zaterdag spullen halen....

Dus voor mij alles oke

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Verwijderd schreef op 02 augustus 2003 @ 00:26:
Mensen mensen: kijk nou eens uit met GSMSTUNTER.

Tis een gevaarlijke TOKO.

Geval:
Ik deed mee aan actie nokia7210 i.c.m. debitel. Order binnen 2 dagen uitgevoerd. Daarna een maandje later, doet de nokia raar. Dus ik zoek contact op men GSMSTUNTER. Compleet onbereikbaar. Op telefoon/fax/email wordt 0,0 gereageerd. Ik stuur eigenhandig mijn tel naar hun voor reparatie en tot op heden 0,0 reactie.

Waarschijnlijk ben ik mijn tel al kwijt en zit met Debitel abo van 2 jr.

Kortom: GSMSTUNTER bedankt voor deze ellende!
Ik zou zelf persoonlijk geen voorkeur hebben om mijn telefoon op te sturen, naar een bedrijf, die niet te berijken is..
Pagina: 1 2 3 4 Laatste