Ik wou nog ff reageren op de actie van gsmstunter.
Ik heb het topic van het begin af aan gevolgd, en ook mijn baas gepolsd of hij geen interesse had, en dat had hij wel.
Dus hij contract gedownd, en alles ingevuld, ook de paspoortenen rijbewijzen etc gefaxd.
Dat ging al fout, hij moest twee keer zijn rijbewijs nummer faxen eerste keer was het niet door gekomen

Affijn dat kan gebeuren natuurlijk.
Dan een hele tijd niks, ja wel een mailtje van gsmstunter dat het in behandeling is enzo.Maar voor de rest niks.
Baas belt dan maar eens op, ja is in behandeling.Debitel gaat uitzoeken of het met expirian ook goed zit enzo......
Nou dat zit goed, wordt hem gemeld en hij verwacht de spullen dan ook met de post op een moment.Baas vraagt aan mij, of ik al wat via topic te horen heb gehad.Ik van ja, sommige hebben hun spullen al etc etc.
Baas denkt van ik wacht nog maar ff, komt wel goed.Nou heeft de baas vandaag gebeld met gsmstunter.Daar werdt hem verteld dat zijn aanvraag afgekeurd is etc. Terwijl we dus etc. aan alle voorwaarden voldoen.Genoeg liquide middelen, nooit achterstand in betalingen etc etc..Hoe kan dat nou dat ze eerst zeggen ja is goedgekeurd, mits expirian etc. en dan niks meer.We zijn ook geen klein bedrijf op mooie dagen lopen hier iets van 30 man rond of zo, en met festivals etc wel 40 á 50 man.Hier is dus geen sprake van eenmans zaakje oid.
We hebben ook maar aanvraag gedaan voor een laptop en vijf 7210, dit omdat de phoons echt via een debitel abbo gebruikt gingen worden(chefs zeg maar abbo van zaak)
Baas denkt van hier klopt iets niet, en gaat met debitel bellen.Daar waren we geeneens bekend.............. Ze hadden dus helemaal geen gegevens van ons bedrijf laat staan van de aanvraag.Gsm stunter zal dus helemaal geen aanvraag voor ons gedaan hebben denk ik dan zo
Baas dol, gaat nog maar eens gsmstunter bellen, en meld dat hij geeneens bekend is bij debitel.Vrouw aan de telefoon zegt dat ze de aanvraag wel verstuurt heeft etc etc.Baas eindigd het gesprek met de opmerking naar haar:"weet je wat ik denk? Ik denk dat jullie helemaal niet de abbo's voor ons hebben willen afsluiten....", "zij nog van meneer dat denkt u, .............."
IK had altijd wel een positief idee over gsmstunter maar dat is nu door dit akkefietje wel tot onder nul gedaald, dus mede tweakers doe je voordeel met ons verhaal.En denk twee keer na voordat je iets bij gsmstunter besteld