Toon posts:

[GSMstunter] Nieuwe aanbiedingen, HOGE kortingen!

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.043 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Op www.gsmstunter.nl hebben ze weer een paar :9~ aanbiedingen.

Twee aanbiedingen waarin ik zelf heel erg in geïnteresseerd ben zijn:
Die met de plasma tv :D en die met de twee notebooks van ACER.

samsung plasma tv

ACER notebook

Maar ergens vind ik het een beetje onwaarschijnlijk geweldige aanbieding.

Plasmatv-actie:
Je betaalt voor 15 abo's van Debitel Business: €3781,25 (verspreid over twee jaar, dus eigenlijk: €157,55 per maand voor 15 abo's.
Maar je krijgt nog: €1981.25 terug, dus in principe betaal je: €1800,00 dus €75,00 per maand voor 15 abo's.

Je krijgt er gratis bij: 1 plasma tv van Samsung (zie link boven), 1 compaq Ipaq 3950 en 15 nokia's 3310.

laptop-actie
Je betaalt voor 10 abo's van Debitel Business: €2362,50(verspreid over twee jaar, dus eigenlijk: €98,44 per maand voor 10 abo's.
Maar je krijgt nog: €1162,50 terug, dus in principe betaal je: €1200,00 dus €50,00 per maand voor 10 abo's.

Je krijgt er gratis bij: 2 ACER notebooks (zie link voor meer info) en 10 Samsungs A800.

Telefoons zijn allemaal simlock-vrij.

Tevens heb ik bij Debitel geïnformeerd, dat je altijd je abo's kan opzeggen, maar dan moet je wel de resterende contractperiode betalen, maar er zijn geen extra kosten aan verbonden.

Nou vraag ik me dus af, hoe is dit winstgevend voor GSMstunter? Waar doen ze het van? Ik heb ze al gemaild, keurig mailtje terug, dat je alles binnen een bepaalde tijd geleverd krijgt. Maar het klinkt allemaal te mooi om waar te zijn.

Ik weet dat GSMstunter in het verleden ook flink veel acties heeft gehad en die gingen allemaal best goed, maar deze zijn wel helemaal superbe...

Kan iemand mij toch een adviesje geven of dit een goed idee is om te doen of niet...

offtopic:
ik hoop niet dat dit opgevat wordt als SPAM, ik wil gewoon een beetje advies...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 21:09 ]

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-02 21:07

vehpol

Go Go Gadget!

Als je een telefoon in de winkel koopt krijg je bij alle providers (behalve O2) een bepaald bedrag korting op een mobiele telefoon. Afhankelijk van de provider en het abbo. Zo kan je via internet ook aan gratis abbo's komen. Je krijgt dan gewoon geen korting op een nieuw toestel. Zo werken al dit soort acties.

Daarmee is de korting op de abbo's in ieder geval wel ongeveer bereikt wat ik zo uitreken. Dat verklaard natuurlijk nog niet de andere kortingen.... Misschien is het wel zo dat het bedrag bij een zakelijk abbo hoger ligt en dat ze daar een bepaald toestel + korting bijkrijgen. Maar het is verder wel bijna te mooi om waar te zijn, daar geef ik je gelijk in. Het totale bedrag wat je aan korting krijgt komt me zo overdreven hoog voor. Tot nu toe zijn ze inderdaad wel redelijk betrouwbaar gebleven.

Nadeel is wel dat je een KvK nummer moet hebben (maar dat wist je waarschijnlijk al)

Verder: Waarom zou je die abbo's willen afzeggen. Misschien kan je er wel wat vrienden blij mee maken als er gratis bel minuten bij zitten. En de telefoons, tja, daar mag je zelf over nadenken, genoeg opties :P

Edit: Nog maar even op je offtopic reageren, nog vergeten. Lijkt me niet dat dit als Spam wordt gezien, dan zijn de "2 wekelijkse Aldi en Lidl aanbiedingen" ook spam bijv. Tevens zou je er dan wel wat positievers bij hebben gezet zoals "Dit is geweldig, dit moet iedereen weten" ipv onzekere vragen. Wat je ook doet: Succes en veel plezier ermee, ik heb het geld niet jammer genoeg, maar lijkt me een topactie (of even vrienden vragen of ze een goedkoop abbo willen >:))

[ Voor 19% gewijzigd door vehpol op 05-05-2003 18:14 ]

Ceci n'est pas une signature!

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Inderdaad is een nadeel dat je een KVK nodig heb was dit niet het geval geweest dan zou je voor 600 euro een vette plasma tv hebben en een Ipaq die gsms verkoop je wel voor 75 euro denk ik. Als je geen KVK nodig had gehad had ik het gelijk gedaan.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• yohan
  • Laatst online: 13-02 20:18
/me kan wel iets regelen via KvK van pa >:)

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:57

TheFruitNerd

iets met fruit

OMG, hier valt mijn mond van open!
Ik vond die iPAQ actie vorig jaar al heel erg leuk, maar dit is nog leuker!
Het enige probleem is de contractduur van 2 jaar.
Maar dit is eigenlijk een actie die je niet mag overslaan.

* TheFruitNerd gaat maar es op zoek naar de inhoud van wat oude sokken :p

- de zon schijnt altijd wel ergens -

• brokenp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:40
Houd er rekening mee,
Alle prijzen zijn excl BTW.

Komt dus nog zo'n 20% op. Maar dan nog een mooie aanbeiding hoor!
maar mij iets te duur :(

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
brokenp schreef op 05 May 2003 @ 18:44:
Houd er rekening mee,

kijk; dat maakt het toch weer iets minder aantrekkelijk ...

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:29
Oke dan, daar gaan we weer! :/

Jongens, kom op, net als vorig jaar is de stunt weer geweldig, maar laten we nu wel even slim kijken naar wat er vorig jaar gebeurd is met de Ipaq & O2 actie. Even ('mijn persoonlijke') feiten op een rijtje:

-redelijk betrouwbaar (de kans is > 99% dat je gewoon alles krijgt)
-TOTAAL ONBEREIKBAAR (je hoeft echt niet achter je bestelling aan te gaan, het heeft geen nut)
-als je geluk hebt, en Het Netwerk doet haar werk goed, dan zal ook GSMstunter gewoon snel over de brug komen met de goederen
-Cashdeals is altijd 2-3mnd wachten, maar GSMstunter betaalt wel gewoon keurig
-Bedragen vermeld op de site blijken in de werkelijk ook meestal wel te kloppen, de kans is dus erg klein dat er achteraf nog opeens andere kosten bij komen.

Kortom, ben je bereid om even te wachten op je spullen, en ben je niet telleurgesteld als de bestelling niet komt, dan kun je deze gok wel maken denk ik :)

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Bij telfort de vorige keer deden zo totaal niet moeilijk over hoeveel werknemers je had, je kon maar abo's blijven afsluiten. Bij de actie die derna kwam met vodafoon werd het al een heel stuk lastiger. Want je moest bewijzen hoeveel werknemers je in dienst had als je bv 10-20 abo's wilde afsluiten. Als je maar een eenmanszaakje had zonder werknemers dan kon je max 2 abo's krijgen.

Ik vraag me dus af hoe debitel hiermee omgaat. Ik hoop natuurlijk dat ze zeggen hiero heb jij 15 abo's en klaar. Maar ik ben bang van niet. Dus ws alle tweakers die speciaal een kvk hadden afgesloten (zoals ik) hebben pech denk ik.

Kheb iig al een mail verstuurd naar gsmstunter met de vraag of ze weten hoe streng ze bij debitel zijn. Is ff afwachten....

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

brokenp schreef op 05 May 2003 @ 18:44:
Houd er rekening mee,

Het bedrag wat je terug krijgt is ook ex btw lijkt me. Dus in totaal blijft het dan 1800 euro kosten :?

• yohan
  • Laatst online: 13-02 20:18
Bobbert schreef op 05 May 2003 @ 19:06:
Bij telfort de vorige keer deden zo totaal niet moeilijk over hoeveel werknemers je had, je kon maar abo's blijven afsluiten. Bij de actie die derna kwam met vodafoon werd het al een heel stuk lastiger. Want je moest bewijzen hoeveel werknemers je in dienst had als je bv 10-20 abo's wilde afsluiten. Als je maar een eenmanszaakje had zonder werknemers dan kon je max 2 abo's krijgen.

Ik vraag me dus af hoe debitel hiermee omgaat. Ik hoop natuurlijk dat ze zeggen hiero heb jij 15 abo's en klaar. Maar ik ben bang van niet. Dus ws alle tweakers die speciaal een kvk hadden afgesloten (zoals ik) hebben pech denk ik.

Kheb iig al een mail verstuurd naar gsmstunter met de vraag of ze weten hoe streng ze bij debitel zijn. Is ff afwachten....
Imo bullshit. Al wil je 400 abonnementen afsluiten, zal hen echt een zorg zijn.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• brokenp
  • Laatst online: 21:40
Ik weet niet precies hoe het zit met de btw, maar volgens mij betaal je deze wel, maar kan je deze later van de belasting terugvragen,
voor mensen die speciaal hiervoor een eenmanszaak registreren misschien een beetje veel moeite

Verwijderd

vehpol schreef op 05 mei 2003 @ 18:13:
Verder: Waarom zou je die abbo's willen afzeggen. Misschien kan je er wel wat vrienden blij mee maken als er gratis bel minuten bij zitten. En de telefoons, tja, daar mag je zelf over nadenken, genoeg opties :P
omdat debitel in de algemene voorwaarden heeft staan dat ze de abonnementsprijzen mogen verhogen zonder recht op opzeggen.

ergo:
stel je zit bij o2, en ze verhogen de prijzen, dan mag je meteen opzeggen zonder dat je het abonnement nog door hoeft te betalen
stel je zit bij debitel, en ze verhogen de prijzen, dan mag je ook wel opzeggen, maar alleen als je al het openstaande abonnementsgeld betaalt. en met een verhoging van enkele euro's per abo per maand is dat een flink bedrag.

zeg je de debitel abo's echter meteen op, dan moet je ineens al het abo geld betalen, maar heb je geen risico op verhogingen.

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Ik ben ook al een aantal dagen over deze aanbiedingen aan het nadenken, ze zijn iig weer zéér interessant. KvK moet aan te komen zijn, alleen moet je wel inderdaad rekening houden met de BTW... Maar hoe weet je dat die toestellen simlock vrij zijn? Geldt dat ook voor die Nokia 7210's? Wilde namelijk misschien 5x zo'n 7210 kopen en hiermee de hele familie mobiel laten zijn ofzo ;)

• Rickbv
Toestellen icm abonnement zijn zo goed als altijd zonder simlock (waarom zouden ze?), enkele uitzonderingen van O2 en directshops van de netwerken zelf daargelaten.

Ik denk idd dat gelijk opzeggen de beste optie is, geen kans op verhogingen ed. Toch zou ik wel willen zeggen: wees op tijd!. Vorig jaar kreeg O2 ook in de gaten dat de aanbieding *iets* te goed was, en daarom zijn sommige klanten zonder pardon 'afgewezen' (rare smoesjes ed).

Verwijderd

Rickbv schreef op 05 May 2003 @ 19:18:
Toch zou ik wel willen zeggen: wees op tijd!. Vorig jaar kreeg O2 ook in de gaten dat de aanbieding *iets* te goed was, en daarom zijn sommige klanten zonder pardon 'afgewezen' (rare smoesjes ed).
haha! die heb ik wel. was toch die ene waarbij je netto niets betaalde en elke maand een uur kan bellen?

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Yohan schreef op 05 May 2003 @ 19:08:
[...]

Imo bullshit. Al wil je 400 abonnementen afsluiten, zal hen echt een zorg zijn.
Dat zal hun zeker een zorg zijn, want als jij er niet mee gaat bellen lijden ze alleen maar verlies. Dus ze willen het risico zo klein mogelijk maken!

• RobbertC
  • Laatst online: 21:48
Wat een aanbieding weer, hoe krijgen ze het toch voor elkaar ;)

Ik heb ook met de o2/iPaq/6310 actie meegedaan, en dat was harstikke goed gegaan. Het nadeel is nu alleen dat het je wel wat kost, bij het plasmascherm zelfs €1800 (BTW even niet meegerekend, krijg je toch terug), toch een hoop geld.

Maar, het plasmascherm wat je krijgt staat op Kieskeurig voor €4400 te koop, dus 2ehands kun je zoiets wel verkopen voor €2500 minimaal. Of je verkoopt de Nokia's (15 keer een 3310) voor ehm, rekening houdend met het grote aanbod dat er dan komt, €75 per stuk? €75 * 15 = €1125, dan heb je voor €625 een plasmascherm :)

Bij de laptop aanbieding (kosten in totaal: €1200) kun je de 10 Samsung telefoons verkopen, die kosten nieuw €247, dus €120 2ehands moet kunnen.

Enig probleem is alleen, aan wie ga je het verkopen? Ik denk niet dat er erg veel kopers zullen zijn voor een plasmascherm bijvoorbeeld, en 10 nieuwe telefoons aanbieden wekt ook argwaan.

Edit: die laptop is trouwens ook niet de duurste

[ Voor 11% gewijzigd door RobbertC op 05-05-2003 19:40 ]

Verwijderd

Wat kost een KvK nummer en zitten hier nog voorwaardes aan?

• Rickbv
RobbertC: ik heb vorig jaar ook meegedaan aan die actie, maar het valt echt ontzettend tegen om die 3310's voor 75euro te verkopen. Ik denk eerder aan 50euro, gezien de overschotten en de leeftijd van deze telefoon.

En dan hebben we ook gelijk het grootste nadeel van deze acties gevonden; welke goederen worden het meest gebruikt als lokkers door oplichters? JUIST! Te dure plasma's voor een prikkie en GSMs voor de prijs waarvoor een 3e rangsarbeider z'n bed nog niet voor uit komt. Deze spullen zijn dus vrij moeilijk te verkopen, vooral als er strax tientallen mensen hun spullen aanbieden.

Toch lijkt me dat het plasma scherm wel leuk is voor in huis, waarom zou je die verkopen? Of wil je iets anders gaan doen met het geld wat je er aan over houdt? Is namelijk wel veel werk, alles verkopen ;)

Foxy: bij mij ging het vorig jaar zo: legitimatie en bankafschrift mee, beetje vertellen wat je wilt gaan doen, 2 dagen later werd m'n uittreksel toegestuurd. Ik ben 72euro per jaar kwijt. Wel even opletten, niemand garandeert jou dat je met je uittreksel van 1 week oud en met 0 werknemers in dienst de zekerheid hebt dat je van de aanbieding gebruik kan maken.
edit:
En zoals AWesdorp al zegt, binnen 6 weken kan je een mooie blauwe envelop verwachten ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Rickbv op 05-05-2003 19:46 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 19:36:
Wat kost een KvK nummer en zitten hier nog voorwaardes aan?
Tis geen aanmelding voor een blad. Je bent dan een bedrijf. Belastingdienst e.d. komen om de hoek kijken.

• RobbertC
Ja, dat zeg ik ook in de laatste alinea van m'n post. Het verkopen wordt een gigantisch probleem.

Eigenlijk zou GSMstunter gewoon geld moeten uitkeren ipv 15 of 10 telefoons en andere goodies, daar zou je veel meer aanhebben. Ok, je zou dan wel minder geld krijgen dan dat de spullen nieuw bij elkaar waard zijn, maar toch zou ik dat liever zien :)

Overigens lijkt me het oprichten van een bedrijf om met deze actie mee te doen me geen slim plan...

[ Voor 14% gewijzigd door RobbertC op 05-05-2003 19:46 ]

Verwijderd

Kijkt Debitel hier ook naar het aantal abonementen die op je naam staan experian? Ik heb even gecheckt als ik een KVK nummer aanvraag in de sektor Visserij kost het me 15 euro.

• Rickbv
RobbertC schreef op 05 mei 2003 @ 19:46:
Ja, dat zeg ik ook in de laatste alinea van m'n post. Het verkopen wordt een gigantisch probleem.

Eigenlijk zou GSMstunter gewoon geld moeten uitkeren ipv 15 of 10 telefoons en andere goodies, daar zou je veel meer aanhebben. Ok, je zou dan wel minder geld krijgen dan dat de spullen nieuw bij elkaar waard zijn, maar toch zou ik dat liever zien :)
Er bestaat ook wel een kans dat ze dat gewoon niet mogen doen. Zo hebben KPN en Orange ook een paar regels, waarbij je geen VOLLEDIGE cashdeal mag doen. Daardoor zullen ze misschien wel genoodzaakt zijn om die apparatuur erbij te leveren. Toch snap ik niet waarom ze, net als vorig jaar, met 10 toestellen van 3jaar oud aan komen zetten :/

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 19:48:
Kijkt Debitel hier ook naar het aantal abonementen die op je naam staan experian? Ik heb even gecheckt als ik een KVK nummer aanvraag in de sektor Visserij kost het me 15 euro.
Mensen... ga nou geen KVK aanvragen. Het is geen Donald Duck abo!!!

• RobbertC
Mja, die Samsungs en de Nokia 6310i en de 7210 zijn niet zo heel oud. Maar bij de plasmascherm deal hadden ze beter 5 6310i's kunnen leveren ja. Maar zoals jij zei, misschien mag dat niet omdat Debitel eist dat er bij elk abo iets geleverd wordt waar men mee kan bellen?

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Rickbv schreef op 05 mei 2003 @ 19:48:
Toch snap ik niet waarom ze, net als vorig jaar, met 10 toestellen van 3jaar oud aan komen zetten :/
Omdat ze die super goedkoop in zeer grote aantallen kunnen opkopen. Het zal me niks verbazen als ze ze per 10 000 in 1 keer hebben gekocht voor 10-25 euro per toestel.

• Rickbv
Trouwens, ook zonde dat ze ergens dat On-Net bij doen, dat kost namelijk ook een vermogen :/
Kosten: € 350,- per jaar voor de raamovereenkomst.

Waarschijnlijk zijn die bonussen gewoon gigantisch, en komen ze met dit soort dingen om het geld op te maken :P Overigens heb ik vorig jaar geprobeerd te mailen, of ik geen cash ipv apparatuur bij een abo kon krijgen. Nooit enig response gehad. Denk dat dit gewoon teveel extra werk voor ze is, wat ze nu doen is inprincipe gewoon duizenden dozen schuiven, die allemaal identiek zijn. Lekker simpel dus, wat de kosten zal drukken :)

• RobbertC
Trouwens, ook zonde dat ze ergens dat On-Net bij doen, dat kost namelijk ook een vermogen
Kosten: € 350,- per jaar voor de raamovereenkomst.
Door dat on-net gaat de bonus die ze krijgen waarschijnlijk flink omhoog, en daarom kunnen ze die spullen leveren :)

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Overigens om even precies antwoord te geven op de topic-starter, ik zou het gelijk doen! Enige wat er mis kan gaan is dat ze je weigeren. Dus dan blijf je zitten waar je mee zat... niks dus.

Ik ben zelf alleen in het verleden bij vodafoon al geweigert omdat ik met m'n eenmanszaakje 15 abo's wilde afsluiten. Ging niet echt door. Dus daarom vraag ik me af of debitel het wel zou pikken. Doen ze dat, dan schrijf ik me gelijk in!!!

• Xandrios
  • Laatst online: 26-02 01:35
Titel edit :)

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
BTW dingen begrijp ik nog steeds niet helemaal... Dat bedrag dat gsmstunter.nl terugstort als je die abonnementen afsluit, krijg je dat inclusief of exclusief btw terug :?

[ Voor 4% gewijzigd door ludo op 05-05-2003 20:07 ]

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

ludo schreef op 05 May 2003 @ 20:06:
BTW dingen begrijp ik nog steeds niet helemaal... Dat bedrag dat gsmstunter.nl terugstort als je die abonnementen afsluit, krijg je dat inclusief of exclusief btw terug :?
De vorige keer met de telfort actie kreeg je het incl terug d8 ik.

Verwijderd

Wat moet je allemaal opgeven bij de KvK?

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Laptop deal lijkt me wel leuk, 10 telefoons á 120,- euro verkopen moet makkelijk kunnen, dan hou je de 2 laptops voor niks. Enige probleem is iemand vinden met KvK waarvan we samen gebruik kunnen maken van deze dealtje.

• Rickbv
Tsjah, er staat: "Alle prijzen zijn exclusief BTW". Maar goed, wat maakt het in principe uit, de winst is zo groot dat dat "kleine" beetje BTW er ook wel vanaf kan. Met of zonder BTW, de aanbieding is super :D

edit:

Foxy: KvK is geen speelgoed... Je bent ingeschreven, en daarbij ontvang je wekelijks post enzo, en wat ga je de belastingdienst vertellen enzo? Er komt echt wel wat meer bij kijken dan ff 1 velletje invullen met handtekening eronder.

B0MBACI: geef je weinig kans dat iemand vrijwillig z'n KvK gaat geven voor dit soort doeleinden. Ten eerste zou 'ie het dan net zo goed zelf kunnen doen, ten tweede zou dit het imago van zijn/haar bedrijf kunnen schaden mbt blacklists van Netwerken...

[ Voor 69% gewijzigd door Rickbv op 05-05-2003 20:16 ]

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

B0MBACI schreef op 05 mei 2003 @ 20:11:
Laptop deal lijkt me wel leuk, 10 telefoons á 120,- euro verkopen moet makkelijk kunnen, dan hou je de 2 laptops voor niks. Enige probleem is iemand vinden met KvK waarvan we samen gebruik kunnen maken van deze dealtje.
Ik heb kvk :P ;)

En tis net wat rickbv zegt, elke week post enzo, vandaag 5 keer gebelt meneer wilt u dit, meneer wilt u dat, meneer wilt u zus. Maargoed das allemaal niet zo prob. Enige kutte is de belastingdienst. Tis toch jou bedrijf wat die zooi krijgt en je kan het niet zomaar verkopen volgens mij.

Maar dan nog tis even afwachten hoe debitel reageert op iemand die met z'n eenmanszaakje aankomt die 15 abo's wilt. Pikken ze dit, dan ben ik de eerste die zich inschrijft.

• Xandrios
  • Laatst online: 26-02 01:35
B0MBACI schreef op 05 May 2003 @ 20:11:
Niet om het een of ander: Maar die telefoons raak je dus niet voor 120 euro per stuk kwijt. Nieuw zijn ze goedkoper te krijgen....

Maak er maar 60 euro/stuk van als je er niet al teveel gezeik mee wilt hebben.

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02 20:59
Heb een eigen bedrijfje. Ik denk dat ik toch maar eens met mijn vennoot ;) ga overleggen over een van deze deals. Even een tip: volgens mij heb je een KvK inschrijving voor 120gulden, dan kun je al gebruik maken van deze aanbieding. Als je geen inkomsten heb hoef je volgens mij niets te regelen met de belastingdienst en kun je na een jaar je KvK inschrijving weer beeindigen.

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Kvk koste mij in januari 66 euro + 5.60 voor uitreksel + 4 euro voor persoonsregisteruitreksel. Was overigens voor een eenmanszaak.

Ik heb hem ook aangevraagt met het idee belastingdienst heb je niks mee te maken als je geen inkomsten hebt. Ik verwacht daarom ook geen problemen.

[ Voor 7% gewijzigd door Bobbert op 05-05-2003 20:46 ]

• waslijn
Bobbert schreef op 05 May 2003 @ 20:27:
[...]

Ik heb kvk :P ;)

En tis net wat rickbv zegt, elke week post enzo, vandaag 5 keer gebelt meneer wilt u dit, meneer wilt u dat, meneer wilt u zus. Maargoed das allemaal niet zo prob. Enige kutte is de belastingdienst. Tis toch jou bedrijf wat die zooi krijgt en je kan het niet zomaar verkopen volgens mij.

Maar dan nog tis even afwachten hoe debitel reageert op iemand die met z'n eenmanszaakje aankomt die 15 abo's wilt. Pikken ze dit, dan ben ik de eerste die zich inschrijft.
Inderdaad je kan dat beter niet allemaal via je bedrijf gaan verkopen, wordt een gedoe.

Volgens mij sluit Debitel wel voor een eenmanszaak 15 abo's af, tenmiste over 6 doen ze niet moeilijk. Waarom dan over 15 wel? Je kunt het gewoon proberen, als het niet lukt dan heb je pech.

• Rickbv
Cutebritney & Cuteshakira: die telefoontjes (A800) kan ik voor ~240euro inkopen. Dan gaat daar nog winst ed overheen. En 247euro is de laagste prijs in PW. Dan is 120euro toch heel zo gek nog niet?

Ik heb zelf nog even zitten denken, ga denk voor 15x 7210 + 5x ipaq. En daarbij nog Plasma (al is die wel duur :/ ) of die laptops. Die eerste omdat 7210 nog aardig aan de prijs is, de 2e voor persoonlijk gebruik ;)

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Waslijn schreef op 05 May 2003 @ 20:49:
[...]
Inderdaad je kan dat beter niet allemaal via je bedrijf gaan verkopen, wordt een gedoe.

Volgens mij sluit Debitel wel voor een eenmanszaak 15 abo's af, tenmiste over 6 doen ze niet moeilijk. Waarom dan over 15 wel? Je kunt het gewoon proberen, als het niet lukt dan heb je pech.
Dat is idd mijn intensie, proberen en lukt het niet dan pech. Ik heb alleen het nadeel dat mijn eigen naam als hoog risico staan geregt bij Experian omdat ik 2 debitel 1 kpn op mijn eigen naam heb staan en toen ook nog een t-mobile wilde. Was te veel vonden ze in korte tijd. Maargoed ik heb dus al bij debitel 2 abo's lopen hopelijk zullen ze me daarom niet meer checken, doen ze dat wel, dan lukt het zwz niet :(

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Rickbv schreef op 05 mei 2003 @ 20:54:
Cutebritney & Cuteshakira: die telefoontjes (A800) kan ik voor ~240euro inkopen. Dan gaat daar nog winst ed overheen. En 247euro is de laagste prijs in PW. Dan is 120euro toch heel zo gek nog niet?
Ik denk dat ze d8en dat jij het over de 3310's had :) (weet ik eigenlijk wel zeker)

• waslijn
Rickbv schreef op 05 May 2003 @ 20:54:

Ik heb zelf nog even zitten denken, ga denk voor 15x 7210 + 5x ipaq. En daarbij nog Plasma (al is die wel duur :/ ) of die laptops. Die eerste omdat 7210 nog aardig aan de prijs is, de 2e voor persoonlijk gebruik ;)
Ik zie die laptops ook wel zitten, maarja moet je wel 10 van die a800's voor 120euro per stuk kwijt zien te raken. Ik zie het al gebeuren, tien mensen die tien a800 via marktplaats aanbieden ;)

[ Voor 7% gewijzigd door waslijn op 05-05-2003 20:59 ]

• dirkpostma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-02 08:23
Lucy, je hebt in je post een link naar een Asus notebook staat; het gaat echter om een Acer Aspire 1304XC, zie Link naar PDF

• KrL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-02 22:16

KrL

Doe maar duurzaam..

Mij lijkt die Plasma aanbieding wel leuk.. Vraag me alleen af hoe het zit met garantie ?
Wat als dat ding DOA is of binnen een paar maanden kapot gaat, bij wie moet ik dan zijn voor garantie (mij dunkt GSMstunter) en hoe zijn ze met de afhandeling daarvan ?

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:12
Niemand een idee of je ook iets met de abonnementen kunt doen? Doorverkopen oid? Je kunt ze natuurlijk niet op een andere naam zetten, maar je kunt wel een contract opstellen (omdat je KvK hebt), dat de kosten aan jou worden betaald..

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Het lijkt me niet dat tegenwoordig iemand een abo wilt waar die elke maand voor moet dokken en dan niks der bij krijgt, als een telefoon ofzow, dat tegenwoordig zo standaard.

• Rickbv
Bobbert schreef op 05 mei 2003 @ 20:57:
[...]

Ik denk dat ze d8en dat jij het over de 3310's had :) (weet ik eigenlijk wel zeker)
Bij de aanbieding met laptops zitten iig A800's :)
Arzie schreef op 05 mei 2003 @ 21:16:
Niemand een idee of je ook iets met de abonnementen kunt doen? Doorverkopen oid? Je kunt ze natuurlijk niet op een andere naam zetten, maar je kunt wel een contract opstellen (omdat je KvK hebt), dat de kosten aan jou worden betaald..
Ken jij iemand die gaat betalen voor een abo terwijl hij hetzelfde abo ook met 1000'en euro's aan apparatuur kan krijgen? ;) Tegenwoordig wil niemand dat meer volgens mij, zie het "succes" van O2 Zuiver Bellen. En daarnaast, wie wil '2e hands' abo's? Particulier OK, maar zakelijk is dat totaal niet interessant.
KrL schreef op 05 mei 2003 @ 21:06:
Mij lijkt die Plasma aanbieding wel leuk.. Vraag me alleen af hoe het zit met garantie ?
Wat als dat ding DOA is of binnen een paar maanden kapot gaat, bij wie moet ik dan zijn voor garantie (mij dunkt GSMstunter) en hoe zijn ze met de afhandeling daarvan ?
Uiteraard zit op een product van 4500euro gewoon goede garantie. Als het kapot gaat kan je contact opnemen met GSMstunter, maar waarschijnlijk verwijzen zij je ook gelijk door naar Samsung. Dit is iig wel de efficientste afwerking. Let wel: GSMstunter is erg aantrekkelijk qua aanbod, maar dingen als service zijn een stuk moeilijker! Grote kans dat je ook de verzendkosten voor het scherm zelf moet betalen als deze kapot is. Een scherm van 4500euro verpak je ook niet in een schoenendoos en geef je aan de postbode mee ;)
Waslijn schreef op 05 mei 2003 @ 20:58:
[...]
Ik zie die laptops ook wel zitten, maarja moet je wel 10 van die a800's voor 120euro per stuk kwijt zien te raken. Ik zie het al gebeuren, tien mensen die tien a800 via marktplaats aanbieden ;)
Dit wordt idd weer een probleem, zeker bij een (IMHO) minder gewild merk als Samsung. Nokia's raak je denk ik 5x sneller kwijt...

[ Voor 4% gewijzigd door Rickbv op 05-05-2003 21:26 ]

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Rickbv schreef op 05 May 2003 @ 21:25:
Dit wordt idd weer een probleem, zeker bij een (IMHO) minder gewild merk als Samsung. Nokia's raak je denk ik 5x sneller kwijt...
Alles wat je aantrekkelijk prijst raak je makkelijk kwijt.

Maar over het algemeen is wel hoe goedkoper iets is hoe makkelijk mensen zeggen van ooh koop maar. Dus daarmee bedoel ik dat mensen sneller 50 euro uitgeven voor een product wat dat ook waard is dan 500 euro (ipaq) die dat ook zeker waard is.

Ik heb vorig jaar 9 3310's verkocht van die telfort actie. Nou ik moet je zeggen het heeft wel wat moeite gekost, eerste heb ik lang mee lopen zeulen ging weg tegen 95 euro de stuk, maar laaste 3 had ik echt geen zin meer in, was 1 koop 75 de stuk. Ik denk als je nu een realistische berekenging wilt maken dat je 3310 op 50 euro moet zetten, voorral als je der 15 krijgt.... of je moet een half jaar met die dingen willen lopen aanbieden.

Verwijderd

zijn die a800's meer gewilt? Ik ga morgen meteen een KvK nummer aanvragen. en ga dan voor de laptop aktie en de 15 * 7210's

• T-8one
  • Laatst online: 26-02 17:38

T-8one

take it easy, take a sisi

Maar nog even over dat abonement.

Je betaalt dus 12,50 Euro per maand.
min die 5% korting dat is 11,875 per maand

Maar na 2 mnd krijg je 1981,25 euro terug gestort op je bankrekening. Als je dit dus weer verrekend kom je op die 5 Euro per maand uit.
En je krijgt de 15 telefoons en 5 Ipaq's.
Ik heb een willekeurig voorbeeld gepakt.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Verwijderd

Ben je niet op een of andere manier wettelijk verplicht gedurende de abonnementsperiode die toestellen te houden? Of mag je zodra je de overeenkomst hebt gesluiten met debitel direct alle abonnementen opzeggen (en dan de contractperiode direct betalen) en gelijk de gekregen toestellen verkopen?

Verwijderd

Zodra je het contract ontbind ( en je een vette gsm voor nop hebt gekregen ) mag je rekenen op een een flinke boete. maw. Lappen dus. })

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 22:01:
Zodra je het contract ontbind ( en je een vette gsm voor nop hebt gekregen ) mag je rekenen op een een flinke boete. maw. Lappen dus. })
Stel dat je het abonnement na 1 maand ontbind, dan betaal je volgens mij nog 23 maanden abonnementsgeld. Of komt daar nog een boete bovenop?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2003 22:05 ]

• scubapro
  • Laatst online: 21-11-2022
Je kunt het ook zo zien.
Wachten tot debitel een prijsstijging heevt en dan hopelijk kosteloos opzeggen. Maar ja dat wilde ik ook bij Vodafone doen maar dat gaat als zakelijke klant niet echt gemakkelijk.

Je bent pas echt lui als je het gemak niet zoekt.

Verwijderd

FF over die garantie op dat plasmading

Samsung is supernetjes met garantie op die dingen. Ken iemand die een TFT monitor had die stierf, kwamen zo de kapotte halen en lieten een nieuwe achter.

Verwijderd

ontbinden is toch heel wat anders dan opzeggen? ontbinden is volgens mij het verbreken van een contract.. dat kost wel boette..
maar opzeggen ruim van te voren is toch niet verboden? zou je dat abbonnement dan nooit op mogen zeggen en zit je er je hele leven aan vast???

het is wel ontbinden als in de algemene voorwaarde staat dat je gebruik moet maken (dus moet bellen) met dat abonnement.

edit:

wat jij bedoelt is denk ik dit:
je neemt een abbo van bijvoorbeeld een jaar en krijgt de telefoon gratis, als je dan op maandbasis betaald, en opzegt een half jaar nadat je hebt afgesloten dan moet je een boette betalen ja. Maar omdat bij deze actie voor 2 jaar in een keer betaald word zal dat niet zijn denk ik...

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2003 22:25 ]

• waslijn
Opzeggen kan altijd. Wat heeft Debitel er nu aan om abonnementen aan te houden waarmee niet gebeld wordt. Je betaald volgens mij gewoon eenmalig vooruit voor het aantal maanden die nog resteren van je contract. Tenminste zo werkt het volgens mij altijd, dus zonder boete.

• Wisey
  • Laatst online: 21:04
Waslijn schreef op 05 May 2003 @ 22:24:
Opzeggen kan altijd. Wat heeft Debitel er nu aan om abonnementen aan te houden waarmee niet gebeld wordt. Je betaald volgens mij gewoon eenmalig vooruit voor het aantal maanden die nog resteren van je contract. Tenminste zo werkt het volgens mij altijd, dus zonder boete.
Theoretisch wel, maar ze moeten je er wel toestemming voor geven en ze zullen niet vergeten zijn wat voor korting ze jou hebben geven.
In het begin investeren hun eigenlijk geld in jou, wat ze aan jou willen terug verdienen :)

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-11-2025
ik snap hier echt geen kont van, bestel een abbo verkoop de plasma voor 2000 euro, verkoop de telefoons voor 25 euro per stuk (375 tot) en de ipaq verkoop je voor 225. Dat zijn op zich redelijk goedkope prijzen voor al dat spul, en raak je het dus waarschijnlijk wel kwijt, totaalopbrengst 2600 euro, waarom verkoopt gsmstunter die zooi dan niet zelf??

Digital Media Junkie

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-02 22:37
Ik heb ook bij die actie van O2 KvK aangevraagd, verder nooit problemen mee gehad.
Je krijgt wel belasting brieven, maar die kun je allemaal gewoon 0 invullen.. geen omzet, geen verlies, geen winst.. Dus niets betalen of terug krijgen

Bedrijf is gewoon nog niet gestart.. en gaat misschien ook nooit starten :)

• Ralpy
is helemaal niet waar.. Je vraagt gewoon een credit nota aan of zegt dat je vervroegd wilt opzeggen..
ze sturen je dan een rekening van de resterende maanden. Behalve bij KPN daar verrekenen ze het gewoon met de laatste rekening.

• scubapro
  • Laatst online: 21-11-2022
Een mooie dure plasma tv maar geen Teletekst! Raar. Wel PIP
http://www.castle-e.nl/es.../index.asp?product_id=312

Je bent pas echt lui als je het gemak niet zoekt.

• Ralpy
ja, ik vraag me 1 ding af bij dat plasma scherm.. zit daar wel een tuner bij? en zitten er boxen bij?

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Gaer schreef op 05 May 2003 @ 22:35:
ik snap hier echt geen kont van, bestel een abbo verkoop de plasma voor 2000 euro, verkoop de telefoons voor 25 euro per stuk (375 tot) en de ipaq verkoop je voor 225. Dat zijn op zich redelijk goedkope prijzen voor al dat spul, en raak je het dus waarschijnlijk wel kwijt, totaalopbrengst 2600 euro, waarom verkoopt gsmstunter die zooi dan niet zelf??
Euh lijkt me logisch gsmstunter kan zelf niet zoveel abo's afsluiten heh :)

De gene die 8eraf alles betaald is Debitel, zij betalen de salarissen en winst van gsmstunter, de helft vande abo's en alle kado's! Ze hopen dit terug te verdienen dmv de belkosten op de abo's, maar helaas zit dat der niet in bij ons tweakers ;)
Ralpy schreef op 05 mei 2003 @ 22:47:
Ik heb ook bij die actie van O2 KvK aangevraagd, verder nooit problemen mee gehad.
Je krijgt wel belasting brieven, maar die kun je allemaal gewoon 0 invullen.. geen omzet, geen verlies, geen winst.. Dus niets betalen of terug krijgen

Telfort keek toendertijd niet naar het aantal mensen dat werkelijk in dienst was. Later kwam er ook nog een dergelijke actie van Vodafoon en die keken wel na hoeveel mensen je werkelijk in dienst had en zoveel abo's kon je maar nemen.

Ik hoop dat debitel ala telfort doet, maar ik vrees van niet, dat ze wel slimmer zijn!

• TheFruitNerd
  • Laatst online: 08:57

TheFruitNerd

iets met fruit

Er staat niet bij dat er aansluit kosten worden gerekend. Zijn die er wel?
Daarnaast, is het bedrag dat GSMstunter stort incl. of ex. BTW?
Want ik neem aan dat die abbo's €12,50 ex. BTW per maand zijn.

- de zon schijnt altijd wel ergens -

Verwijderd

scubapro schreef op 05 May 2003 @ 22:06:
Je kunt het ook zo zien.
Wachten tot debitel een prijsstijging heevt en dan hopelijk kosteloos opzeggen. Maar ja dat wilde ik ook bij Vodafone doen maar dat gaat als zakelijke klant niet echt gemakkelijk.
zoals ik al postte, in de algemene voorwaarden van debitel staat dat ze de prijzen mogen verhogen zonder dat je op mag zeggen (dit itt bijv o2 waar je na een prijsverhoging altijd mag opzeggen.)

• Rickbv
Bobbert: ik heb besteld, 15abo's voor een Eenmanszaak met 1 werknemer (ikzelf dus) :p Ben benieuwd of het allemaal gaat lukken,
1. omdat mijn zaak maar 1 werknemer heeft,
2. omdat mijn zaak wordt gedreven door mij, maar ik ben nog geen 18, dus mijn moeder is contact persoon,
3. omdat m'n zelfde moeder ook voor haar bedrijf nog eens 15abo's aanvraagt, dus hopen dat ze daar niet moeilijk over doen :)

Heb trouwens nog even met een "belastingexpert" gebeld, kent de regels wel zo'n beetje, en weet ook regels om onder die regels uit te komen. Hij kwam er namelijk gelijk al mee dat de Belastingdienst ook al moeilijk kon gaan doen bij 15abo's (dus 15phones) doorverkopen particulier, dat kan je ook nog aangerekent worden aan het eind van het jaar. Je hebt het toch zakelijk aangevraagd, dus waar is het gebleven? Maar goed, dat is wel op te lossen met 1 of andere constructie :)

edit:

Zou het dus mogelijk moeten zijn om na maand 2 (geld staat op rekening), in 1x dat abo af te betalen? Dan heb ik er geen omkijken meer naar enzo, is wel zo makkelijk. Je zegt gewoon dat het bereik tegen valt op plaatsen waar je veel komt (je werkt in de jungle van afrika ofzo), en daarom gelijk van die troep af wilt.

[ Voor 19% gewijzigd door Rickbv op 06-05-2003 00:20 ]

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Ik ben benieuwd Rickbv! Echt waar. Kzit der zelf ook sterk aan te denken. Maar ben bang dak geweigerd word. Niet dat zo heel erg is, maar je word dan toch weer bijgeschreven bij experian, en dat schiet niet echt op.

En idd tis te hopen dat de belastingdienst of wie dan ook niet bij je aanklopt mag ik je telefoons en tv eens van dichtbij bekijken. Maar kweet niet hoe hard dat zal lopen.

Hou ons iig op de hoogte rickbv!

Verwijderd

Rickbv schreef op 06 May 2003 @ 00:17:
Bobbert: ik heb besteld, 15abo's voor een Eenmanszaak met 1 werknemer (ikzelf dus) :p Ben benieuwd of het allemaal gaat lukken,
1. omdat mijn zaak maar 1 werknemer heeft,
2. omdat mijn zaak wordt gedreven door mij, maar ik ben nog geen 18, dus mijn moeder is contact persoon,
3. omdat m'n zelfde moeder ook voor haar bedrijf nog eens 15abo's aanvraagt, dus hopen dat ze daar niet moeilijk over doen :)

Heb trouwens nog even met een "belastingexpert" gebeld, kent de regels wel zo'n beetje, en weet ook regels om onder die regels uit te komen. Hij kwam er namelijk gelijk al mee dat de Belastingdienst ook al moeilijk kon gaan doen bij 15abo's (dus 15phones) doorverkopen particulier, dat kan je ook nog aangerekent worden aan het eind van het jaar. Je hebt het toch zakelijk aangevraagd, dus waar is het gebleven? Maar goed, dat is wel op te lossen met 1 of andere constructie :)

edit:

Zou het dus mogelijk moeten zijn om na maand 2 (geld staat op rekening), in 1x dat abo af te betalen? Dan heb ik er geen omkijken meer naar enzo, is wel zo makkelijk. Je zegt gewoon dat het bereik tegen valt op plaatsen waar je veel komt (je werkt in de jungle van afrika ofzo), en daarom gelijk van die troep af wilt.
Als je het toch doet, verkoop mij zo'n laptop of van de andere actie die Ipaq voor een mooi prijsje :*)

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Verwijderd schreef op 06 mei 2003 @ 00:55:
Als je het toch doet, verkoop mij zo'n laptop of van de andere actie die Ipaq voor een mooi prijsje :*)
Marktplaats.nl en 2dehands.nl zullen binnenkort wel weer helemaal vol staan, net zoals na de telfort actie ;)

Dan zie je de prijs echt behoorlijk zakken (toen met die ipaqs) later is de prijs weer iets omhooggegaan volgens mij, toen iedereen hem kwijt was ;) (overigens mijn 3 3850's verkocht voor 450 de stuk ;))

edit:
btw Calavaro als je de volgende keer qoute, qoute dan niet compleet al zijn tekst :)

[ Voor 12% gewijzigd door Bobbert op 06-05-2003 01:02 . Reden: een wijze opmerking toegevoegd ;) ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Debitel gisteren gebeld en die zeggen dat je op elk moment kan opzeggen. MAAR je betaalt dan wel de resterende maandbedragen. Ze gaan geen boete geven iig.

Ik hoop dat ze iig niet moeilijk gaan doen over vijftien abo's in één keer, heb ook maar een éénmanszaakje...

Straks ga ik ff bestellen, alles doorfaxen en dan maar kijken hoe of wat. Ik heb zelf al besloten dat ik de plasma-tv niet hou, maar daar gewoon een normale breedbeeldtelevisie voor ga kopen. Plasma is natuurlijk wel ontzettend gaaf, maar dan moet ik mijn inboedelverzekering weer heel erg omhoogkrikken. Ik wil toch alles goed verzekerd hebben.

En de plasma-tv wordt ZONDER tuner/houder/ophang iets geleverd, dus die zou je los moeten kopen. Maar je kan ook een videorecorder als tuner gebruiken, dus een tuner is niet per sé nodig...

Maar goed, ik had ook nog aan GSMstunter gevraagd of ze mij een bevestiging willen sturen over de producten, dat die wel geleverd worden. Aangezien er nergens wat over in de contracten staat. Die krijg ik vandaag :D

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:32
hmz... ik zit ook nog ff te dobben...

zal het vandaag even met me collega bespreken... die laptops is voor ons namelijk wel erg aantrekkelijk (alhoewel ze in de winkel ook nog geen 1000 euro de stuk kosten...)

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be

• AMDtje
  • Laatst online: 25-01 00:13
Tweakers.net BV is een bedrijf, combineer dat met laupro en je hebt een hele mooie inkoop actie >:)

[ Voor 8% gewijzigd door AMDtje op 06-05-2003 08:20 ]

Verwijderd

http://fernseher.samsung.de/detail.asp?artid=469

Daar staat bij dat 'r 'n tuner bij zit en dat hij "videotext" ondersteunt. Of dat hetzelfde is als het Nederlandse teletekst weet ik niet. Wie kan dat vertellen ? :]

• Rickbv
Zo, even tussendoor: welke actie levert het meeste geld op bij verkoop van de apparatuur denken jullie? Zo zijn bijvoorbeeld die laptops wel geinig, maar Acer is niet heel erg waardevast denk ik. Zelfde verhaal met die 3310's, ik denk dat je ze voor 50euro per stuk nog maar net aan kwijt raakt. Ik ben dus opzoek naar de actie die bij verkoop van apparatuur het meeste geld oplevert, om daar weer die plasma tv van te betalen :P Die kost namelijk nog steeds 1800euro ex BTW...

Maar er zit toch wel een Tuner bij die TV? Ook op de samsung site in NL staat bij Optionele uitbreidingen (oid) geen tuner apart genoemd, dus ik neem aan dat 'ie er gewoon bij zit... toch?

Verwijderd

Net persoon van Gsmstunter aan de telefoon gehad, die vertelde dat Debitel waarschijnlijk wel iets selectiever te werk zal gaan als Telfort destijds. Dus de vingertjes zijn hier gekruist.....

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:52
Verwijderd schreef op 06 mei 2003 @ 08:26:
http://fernseher.samsung.de/detail.asp?artid=469

Daar staat bij dat 'r 'n tuner bij zit en dat hij "videotext" ondersteunt. Of dat hetzelfde is als het Nederlandse teletekst weet ik niet. Wie kan dat vertellen ? :]
Zie hier:

http://www.samsung.nl/cgi...ailpagina?id=17fTO6-44L-0

• KrL

KrL

Doe maar duurzaam..

Voor zover ik kan beoordelen heeft hij inderdaad geen ingebouwde TV tuner.. Degene op de Duitse Samsung site is een ander model dan degene op de NL site..
Je kunt idd een videorecorder als tuner gebruiken maar vind t ergens toch wel vaag dat ie een ingebouwde tuner mist..

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:52
Op de site van Samsung staat bij geen enkele plasmatelevisie vermeldt dat er een tuner in zit. Toch staat het apparaat onder de televisies. Je mag er dan toch vanuit gaan dat er een tuner in zit...

• Masselink
  • Laatst online: 25-02 12:31

Masselink

Voor de dorst

Werkt dat scherm ook achter een PC ?

Koffie en meer...

• KrL

KrL

Doe maar duurzaam..

Er zit een D-SUB (standaard monitor) aansluiting op..
Maar aangezien de native resolutie 'maar' 852*480 is denk ik dat je r (zonder tv-out) maximaal 640*480 op kunt draaien..

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-02 16:38

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Op zich sluit ik m op m'n receiver van m'n schotel aan, die dan als tuner zou dienen. Tevens zit er teletekst op de tuner van m'n satelliet-receiver :) Dat zou op zich dus niet zo'n probleem moeten zijn toch? (Als ik m gewoon via Scart aansluit op de TV) :)

webOS all the way!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Verwijderd schreef op 06 mei 2003 @ 09:17:
Net persoon van Gsmstunter aan de telefoon gehad, die vertelde dat Debitel waarschijnlijk wel iets selectiever te werk zal gaan als Telfort destijds. Dus de vingertjes zijn hier gekruist.....
Ai Ai Ai, das minder nieuwes :S

Dan wordt nu keuze maken, of gokken op 15 abo's met veel zooi, of 5 abo's nemen en meer zekerheid hebben.....

Ik denk dat ik dan voor de 15 ga.... maar nog ff afwachten, als Rickbv nou wel 15 krijgt.... 8) dan wil ik dat ook ;)

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-02 16:38

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Weet iemand of deze actie alleen met het KPN netwerk geldt, of ook met Vodafone? KPn ontvangst is bij mij in het gehucht nl. om te :'(. Moeten de abonnementskosten voor de 2 jaar vooruit betaald worden, of moet je gewoon elke maand de abokosten voor deze 15 abo's betalen?

webOS all the way!

• Ralpy
Verwijderd schreef op 06 May 2003 @ 09:17:
hmm.. das minder nieuws, ik heb afgelopen zondag contract gefaxt, dus ben benieuwd. Ik w8 nog in spanning.. er is nog hoop :)

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-01 19:58
Kan niet iemand ff een inkoopactie starten, dan wil ik voor 50,- wel zo'n leuke samsung foon hebben }>

Verwijderd

Ralpy schreef op 05 May 2003 @ 22:47:

Dan heb je toch wel verlies gedraait ? (nl kosten O2 aanbieding). En als dit zomaar kan, waarom doet niet iedereen dit dan om de btw terug te kunnen vorderen ?

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:12

Nitai

Live the life you love.

Luchtbus, je hoeft je niet aan te melden om BTW terug te vragen. Zolang je geen BTW nummer aanvraagt, is er niet veel aan de hand en klopt het dus wat Ralpy zegt. Heb zelf ook een onderneming, maar doe er niets mee.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Verlies draaien kan altijd :), das nie erg, je betaald het alleen uit je privevermogen dan :)

Maar je moet idd geen btw nr gaan aanvragen en over vanalles btw gaan terug vragen want dan komt de belastingdienst wel even op bezoek.

Kheb zelf wel kvk maar geen btwnr aangevraagt. Tot nu toe no probs :)

[ Voor 54% gewijzigd door Bobbert op 06-05-2003 12:30 ]

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Daar gaan we weer !! Was heel blij met de Ipaq actie, en ik ga me denk ik hier ook ff uitsloven....

Weet iemand meer over dat afkopen bij debitel ? Is dat alijd mogelijk ? Want wil niet weer 2 jaar lang dat druppelsgewijs laten afschrijven... Iemand meer info hierover ?

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

frankvanhoesel -> in dit hele topic staat denk ik wel een paar keer dat je al je abo's in 1 keer kunt afkopen zonder boete te betalen :) (keyword is lezen)

Verwijderd

Zo net maar even ingeschreven bij kvk.
En abo aangevraagd, ben benieuwd

• frankvanhoesel
Ja dat kopt...maar navraag bij Debitel levert op dat het niet kan met zakelijke aansluitingen. Die kun je niet in 1x afkopen. Dat is echt wel jammer....maar ik ga toch maar bestellen :9

• Ralpy
Verwijderd schreef op 06 May 2003 @ 12:22:
[...]

Dan heb je toch wel verlies gedraait ? (nl kosten O2 aanbieding). En als dit zomaar kan, waarom doet niet iedereen dit dan om de btw terug te kunnen vorderen ?
Ik heb geen verlies gedraaid, wie zegt dat ik die abbo's voor zakelijk gebruik gebruik?

• T-8one
  • Laatst online: 26-02 17:38

T-8one

take it easy, take a sisi

frankvanhoesel schreef op 06 May 2003 @ 13:04:
Ja dat kopt...maar navraag bij Debitel levert op dat het niet kan met zakelijke aansluitingen. Die kun je niet in 1x afkopen. Dat is echt wel jammer....maar ik ga toch maar bestellen :9
Welke aanbieding?

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-02 07:38
Ik denk niet dat je hier winst door wil halen door alles te verkopen.

Of je moet voor het plasma scherm gaan (houden dus) of voor de 2 notebooks.

Het loont de moeite niet om dit allemaal contant te maken.

Verder verziek je de markt natuurlijk aanzienlijk met 15 plankliggers, want Debitel betaald heir dik voor. Maar daar maak ik me ook wel af en toe schuldig aan, maar niet in dez maten.

American Express vraagbaak

• frankvanhoesel
Ik ga voor de 2 laptops. Die krijg ik wel verkocht voor € 700 Weet al aan wie ik ze kan verkopen. En die gsm's verkoop ik hier in belgie makkelijk voor € 150. Dat is totaal € 2900 min die € 1200 levert me € 1700 op ! Snel verdient. Zit alleen met een rekening waar 2 jaar lang vanaf geschreven wordt...
Pagina: 1 2 3 4 Laatste