Toon posts:

[GSMstunter] Nieuwe aanbiedingen, HOGE kortingen!

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.043 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Nou ik vertrouw helemaal niets van deze acties. Ze kunnen in het verleden dan goede zaken hebben gedaan maar ik nam net toch even het zekere voor het onzekere. Dacht ga gewoon dat bestelform even indrukken met allerlei letters om te kijken wat er voor contract kwam uitrollen. Had voor de 2 Acer laptops gekozen en dit kwam eruit:

Aanvraag Contract Zakelijke Markt

Gegevens bedrijf Actie: 52
Naam bedrijf afdsafdsafd
contactpersoon fdsa email: safds@cxafds.nl
Adres bedrijf
Straat en huisnummer dsafds
Postcode en plaats fdsafd dsafdsafdsa
Telefoon 0 Fax
Gegevens verkooppunt
Naam verkooppunt: GSMstunter Dealercode: NL661
Plaats Bergeijk
Contactpersoon ______________
Gegevens Contract
Abonnement debitel Business
Toevoeging On-net Forced On-net
Netwerk Vodafone KPN
Aantal
Looptijd contract 24 Maanden
Contract Versturen naar Klant
Facturatie/diensten
Verzamelfactuur & factuuroverzicht per gebruiker
debitel Call analyser

Bijlagen
Kopie KVK aanwezig
Kopie Legitimatie aanwezig

Allereerst willen wij graag uw bestelling en verdere handelswijze toelichten. U moet deze aanvraag uitprinten en met een kopie identiteistbewijs en kvk opsturen met de fax of met de post.

Ons faxnummer: ******* (snelste manier)

Onze Postbus: Gsmstunter
Postbus 7
5570 AA Bergeijk

Vriendelijk verzoeken wij u bij voorkeur een paspoort te kopieren en te versturen of te faxen. Deze zijn doorgaans beter leesbaar. Indien u een rijbewijs gebruikt let u dan vooral op dat het een lichte kopie is in verband met de leesbaarheid. Gebruikt u een identiteitskaart, maakt u dan een kopie van de voor en achterzijde!

Het contract dient samen met de documenten voor de einddatum van de aanbieding bij ons binnen te zijn.

Indien U nog vragen heeft kunt U ten alle tijden contact met ons opnemen via: e-mail, fax of telefoon.

Gelieve dit document uit te pinten.
Vervolgens tekent U het document en faxt of stuurt U dit samen met
U identificatie bewijs naar GSMSTUNTER.

Gsmstunter
Postbus 7
5570 AA Bergeijk

Tel. *********
Fax. *********

Oke en dit wil je dan gaan ondertekenen? Een contract waar niets opstaat over dat je je geld terug krijgt of dat je 2 laptops krijgt? :?

Vind het maar een vreemde zaak. Ergens voor tekenen waar de afspraken nog geen eens opstaan?

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:29
[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 08 May 2003 @ 18:45:
Volgens mij moet je aansluitkosten dan 15*44 zijn en dat is 660,-
Tadaa:
Aansluitkosten 44,00 euro per aansluiting. Na 5 actieve aansluitingen geen aansluitkosten meer.
:P
Basspipe2003 schreef op 08 May 2003 een heel verhaal
Tjah, dat had iedereen ook met de O2 actie vorig jaar. Er staat trouwens wel een Actie_ID op (52 in dit geval), daarmee moet ook het een en ander mogelijk zijn. Maar ik persoonlijk heb alle vertrouwen in GSMstunter, zeker omdat ze ook gewoon nog reguliere winkels hebben. Nee, over de levering zou ik me geen zorgen maken :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 mei 2003 @ 20:49:
Nou ik vertrouw helemaal niets van deze acties. Ze kunnen in het verleden dan goede zaken hebben gedaan maar ik nam net toch even het zekere voor het onzekere. Dacht ga gewoon dat bestelform even indrukken met allerlei letters om te kijken wat er voor contract kwam uitrollen. Had voor de 2 Acer laptops gekozen en dit kwam eruit:

[knip]

Oke en dit wil je dan gaan ondertekenen? Een contract waar niets opstaat over dat je je geld terug krijgt of dat je 2 laptops krijgt? :?

Vind het maar een vreemde zaak. Ergens voor tekenen waar de afspraken nog geen eens opstaan?
Ik heb dit ook nagevraagd. Als je wilt, kunnen ze je een bevestiging sturen, met ondertekening en al waarop staat dat zij je deze spullen leveren.

• Rickbv
Hmz, ik heb het voor vodafone business connect high ook nog even uitgerekend. Daarmee wordt het alweer iets interessanter:
Hierbij ben ik uitgegaan van Business Connect High, een vergoeding van 310euro per aansluiting, en 15abonnementen.
Aansluitkosten............................5*44.................................220

Abonnementskosten...............15*12*13,50..........................2430

BTW..................................(2430+220)*0.19.......................504

Vergoeding..........................15*310..................................4650

TOTAAL                                                                                           1496
Opzich wel netjes, maar nog geen SUPER ACTIE :P

Verwijderd

En toch denk ik dat we ons te gemakkelijk met een kluitje in het riet laten sturen....
De algemene voorwaarden van Debitel vermelden niets over een maximaal aantal aansluitingen bij een zakelijk abbonement, sterker nog:

Groepskorting bij een abonnement van 24 maanden:

Bij 10-29 aansluitingen 5%
Bij 30-49 aansluitingen 10%
Bij 50-99 aansluitingen 15%
Bij 100-149 aansluitingen: 22,5%
Bij meer dan 150 aansluitingen: 25% korting.
(Dit geldt ook voor Debitel Business)

Ze geven hierbij aan dat grote hoeveelheden abbonementen juist beloont worden.
Ik zie iedereen die het bericht heeft ontvangen over maximaal 3 aansluitingen dat direkt accepteren en naar andere mogelijkheden op zoek gaan.

Als je echter wat verder kijkt:

(www.kvk.nl)
Een uittreksel bestaat uit de volgende informatie:
NAW-gegevens

Handelsnaam of -namen en statutaire naam
Vestigingsadres en correspondentieadres
Telefoonnummer, faxnummer, domeinnaam en e-mailadres
Het unieke KvK-inschrijfnummer
Functionarisgegevens

Alle bestuurders (bijv. directie), inclusief bevoegdheden
Commissarissen bij BV´s en NV´s
Alle overige ingeschreven functionarissen (procuratiehouders) inclusief bevoegdheden
Enig aandeelhouder (indien aanwezig)
De eventuele curator
Overige gegevens
Oprichtingsdatum
Rechtsvorm
Bedrijfsomschrijving
Aantal werkzame personen (totaal aantal fulltimers) _/-\o_
Kapitaalgegevens bij BV´s en NV´s
Gegevens van alle nevenvestigingen
Informatie over faillissement of surseance van betaling

Als ik het goed begrijp wordt er NIET geregistreerd hoeveel part-timers en/of vrijwilligers er rondlopen. (minder dan 15 uur per week)

De vraag is nu dus: Hoe kan Debitel bewijs vereisen van het aantal medewerkers (terwijl het KVK dit niet eens bijhoudt) en hoe zit dat dan met de privacy? (Ik sluit die abbonementen af op naam van het bedrijf, het gaat Debitel dus niets aan wie die gebruiken maar ik moet dit volgens hun dus wel met een uitdraai personeelsgegevens en /of loonstroken bewijzen?)

Zoals ik het nu zie weet ik nog niet zo net of Debitel wel zo sterk staat in hun vereisten...

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:31

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 21:27:

Zoals ik het nu zie weet ik nog niet zo net of Debitel wel zo sterk staat in hun vereisten...
het lijkt mij meer iets van GSMstunter zelf om die mensen niet te accepteren

Marathon loper in Tokyo, London, Rotterdam, Maria Alm, San Francisco, Berlin, Chicago, Amsterdam
Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

Verwijderd

GSMstunter is er juist bij gebaat om zoveel mogelijk aansluitingen te accepteren.

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op 08 mei 2003 @ 21:41:
GSMstunter is er juist bij gebaat om zoveel mogelijk aansluitingen te accepteren.
maar ze moeten ook geloofwaardig blijven om een goede reseller te blijven! Wat dacht jij dan dat als ze 100 000 abo's verkochten en geen enkele persoon belde ermee, hoe debitel ofzo daarop zou reageren?

Marathon loper in Tokyo, London, Rotterdam, Maria Alm, San Francisco, Berlin, Chicago, Amsterdam

• Rickbv
Tuurlijk, GSMstunter heeft liever dat iedereen 3abo's afsluit ipv 10-15, maken ze toch veeeeeeel meer winst op :/

Ik denk dat het echt is omdat Debitel de O2-affaire ;) niet acherna wil gaan. En dan lijkt dit de beste/snelste/goedkoopste/efficienste oplossing voor hun. Je mag die abonnementen namelijk wel, mits je kunt bewijzen dat je een X-aantal werknemers in dienst hebt.

Je zult volgens mij wel met hele hoge dingen aan moeten komen wil jij Debitel verplicht stellen om jou een X-aantal abo's te geven. En dat zou je best kunnen doen als je goede bedoelingen hebt, maar serieus, wie in deze draad heeft dat? ;)

[edit]
DaMorpheus schreef op 08 mei 2003 @ 21:43:
[...]

maar ze moeten ook geloofwaardig blijven om een goede reseller te blijven! Wat dacht jij dan dat als ze 100 000 abo's verkochten en geen enkele persoon belde ermee, hoe debitel ofzo daarop zou reageren?
En daar heb je wel een punt. De hoogte van de vergoedingen wordt mede bepaald hierdoor, evenals het aantal aansluitingen dat je verzorgd. Het zal dus ook wel vrij moeilijk zijn om naar een andere gsmshop te gaan, want blijkbaar heeft GSMstunter de hoogste bonussen op dit moment...

[ Voor 34% gewijzigd door Rickbv op 08-05-2003 21:46 ]

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Rickbv schreef op 08 May 2003 @ 21:44:
Tuurlijk, GSMstunter heeft liever dat iedereen 3abo's afsluit ipv 10-15, maken ze toch veeeeeeel meer winst op :/
zoals ik zei!

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02 20:59
Rickbv schreef op 08 May 2003 @ 21:25:
Hmz, ik heb het voor vodafone business connect high ook nog even uitgerekend. Daarmee wordt het alweer iets interessanter:
Hierbij ben ik uitgegaan van Business Connect High, een vergoeding van 310euro per aansluiting, en 15abonnementen.

[...]

Opzich wel netjes, maar nog geen SUPER ACTIE :P
Van welke site heb je die actie?

• Rickbv
Waslijn, die 'actie' heb ik zelf even bedacht, om te kijken of een dergelijke actie ook bij Vodafone mogelijk is. Zou je deze willen afsluiten dan?

Maar wat ik wel vergeten was te zeggen, dit contract duurt maar 12 maanden. Dus _eigenlijk_ kun je het bedrag x2 doen, als je er van uit gaat dat de bonussen in een jaar niet veranderen...

[ Voor 43% gewijzigd door Rickbv op 08-05-2003 21:55 ]

• waslijn
Rickbv schreef op 08 mei 2003 @ 21:53:
Waslijn, die 'actie' heb ik zelf even bedacht, om te kijken of een dergelijke actie ook bij Vodafone mogelijk is. Zou je deze willen afsluiten dan?

Maar wat ik wel vergeten was te zeggen, dit contract duurt maar 12 maanden. Dus _eigenlijk_ kun je het bedrag x2 doen, als je er van uit gaat dat de bonussen in een jaar niet veranderen...
Ok, dat begreep ik, maar ik was benieuwd hoe je aan die 310 euro terug per abonnement kwam.

• Rickbv
[spam :/ ] ben zelf bezig om ook zo'n shop op te zetten, vandaar dat ik weet wat de bonussen zijn [/spam] Heb gewoon iets van't bedrag af gehaald, bonus klopt redelijk zo :)

• waslijn
Rickbv schreef op 08 mei 2003 @ 21:59:
[spam :/ ] ben zelf bezig om ook zo'n shop op te zetten, vandaar dat ik weet wat de bonussen zijn [/spam] Heb gewoon iets van't bedrag af gehaald, bonus klopt redelijk zo :)
Ah ben zelf ook eens aan het zoeken geslagen, en op http://www.gxm.nl krijg je 325euro terug per abo. Maar ik ga niet bestellen, geeft allemaal iets teveel rompslomp.

• Arjenn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-10-2025
Quote uit Algemene Voorwaarden Debitel:

Indien aan een abonnement een actiekorting is gekoppeld, vervalt deze korting indien het abonnement wordt gewijzigd of voor het einde van de overeengekomen contractduur wordt beëindigd.

Betekent dit, dat het eerste jaar jaarbijdrage, de eerste zes maanden abonnementsgeld en de 5% korting op de abonnementen weer vervallen en dus de aanbiedeing een stuk minder interessant wordt??

Heeft iemand btw nog addertjes onder het gras gevonden binnen de algemene voorwaarden??

• Rickbv
Waarom zouden ze vervallen? Er staat (IMO) alleen dat wanneer je naar een ander abo switcht, of je abo opzegt binnen de gestelde contractsduur, de korting / bonus weer wordt ingetrokken. Helemaal niet vreemd, je hebt die bonus gekregen icm een bepaalde contractsduur, die dien je dan ook 'uit te zitten'. Ik vraag me echter af of dit ook geldt wanneer je je contract gewoon wilt uitkopen... :?

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-01 11:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 21:02:
[...]

Ik heb dit ook nagevraagd. Als je wilt, kunnen ze je een bevestiging sturen, met ondertekening en al waarop staat dat zij je deze spullen leveren.
Die heb ik liever eerder dan dat ik een contract teken, jij niet :?

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Verwijderd

Nou ik heb dus een bv met 2 personen in dienst en ging voor die 10 abbo + 2 acers en ben net afgewezen dus je moet echt kunnen aantonen als je bijv. 10 abbo's neemt je wel 8 man in dienst heb. Dus ik iedereen kan hier wel zo enthousiast over zijn maar de meeste mensen die hier zitten hebben geen eigen bv met 10 man in dienst. Of pa ofzo ff vragen

• KifArU
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Basspipe,

Wanneer had je dit aangevraagd en hoeveel werknemers staan er op je KVK-uittreksel vermeld?

Verwijderd

Nou ik heb dit net per mail aan gsmstunter gevraagd per mail.

"Laatste vraag....wij zijn een BV met 2 personen in dienst. Denk jij dat Debitel dit doet met 10 abo's?"

antwoord:
"Nee dat gaan ze niet accepteren.
Wij hebben al een heel wat afwijzingen gehad op deze manier."

Verwijderd

oh dan ben ik benieuwd....op de uitreksel kvk staat bij mij aantal mensen in dienst: 7
zijn er meer in dienst maar niet op uitreksel vermeld

ik wacht ut maar af:)

• Rickbv
:'(
Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben uw aanvraag ingevoerd bij debitel maar nu kregen wij te horen dat u bent afgewezen. Bent u er niet mee eens dan kunt u bellen naar 0900-3324835. wij kunnen u de rede niet vertellen want die krijgen wij niet te horen. Uw aanvraag wordt na het zenden van deze mail verwijderd uit ons systeem.

Met vriendelijke groet,

Gsm stunter
:'(
F*ck, alle moeite voor niets. Bij een VOF kreeg ik overigens te horen dat aantal abo's = aantal werknemers :'( schiet je ook nix mee op dus :(

Owja, wat misschien nog erger is:
Het kan zijn dat als er helemaal nooit met de abbo's word gebeld dat het bedrijf dan later geen of moeilijker abonnementen krijgt.
Op deze manier durf ik het dus ook niet aan iemand anders te vragen met een VOF/BV :/

[ Voor 26% gewijzigd door Rickbv op 09-05-2003 13:53 ]

Verwijderd

Ok,

Dit was te verwacten natuurlijk. Leuk voor die gsmstunter. Hebben hun handen vol aan al die mailtjes .....en alleen bedrijven met meer dan 10 mensen komen in aanmerking.

• Arjenn

Bij ons zijn 9 man in dienst, vind ik eigenlijk best wel genoeg :) Ik ga het gewoon proberen en anders probeer ik die met de laptops en als óók die niet mag probeer ik dr wel één met 5 abbo's... Flauw is het wel hoor, wat zou het Debitel in 's Hemelsnaam boeien of er nou 10 of 15 man in dienst zijn; als het bedrijf maar kredietwaardig is lijkt me; ze verdienen er hoe dan ook aan...

Dom gezeik >:(

• Rickbv
Arjenn schreef op 09 May 2003 @ 15:32:

Bij ons zijn 9 man in dienst, vind ik eigenlijk best wel genoeg :) Ik ga het gewoon proberen en anders probeer ik die met de laptops en als óók die niet mag probeer ik dr wel één met 5 abbo's... Flauw is het wel hoor, wat zou het Debitel in 's Hemelsnaam boeien of er nou 10 of 15 man in dienst zijn; als het bedrijf maar kredietwaardig is lijkt me; ze verdienen er hoe dan ook aan...

Dom gezeik >:(
ik hoop dat je begrijpt dat dit echt de grootste onzin is :X

Enig idee waar die laptops van betaald worden? Juist, die worden -samen met jouw abonnementsvergoeding- betaald met een bonus. Debitel keert deze bonus uit. Het lijkt me dus duidelijk dat Debitel een hogere bonus uit keert dan de totale abonnementskosten. Als er dus niet gebeld wordt met de abonnementen maken ze al snel duizenden euro's verlies per klant. Daarom boeit het Debitel zo veel wie wel en wie niet toegelaten wordt. Ze willen niet hetzelfde meemaken als O2

[ Voor 45% gewijzigd door Rickbv op 09-05-2003 15:37 ]

• Rickbv
And the story continues. Ik heb Debitel gebeld, omdat ik eigenlijk wel benieuwd was naar de reden :P

Maar eenmaal met zo'n klantenservice gast in gesprek kon hij niets van m'n aanvraag vinden :/ Ik heb 2 eenmanszaken op't zelfde adres, maar van beide kon 'ie niets in het systeem vinden. Toch nog maar even gsmstunter mailen, al hoewel die website nu ook plat ligt...

Verwijderd

Beetje vreemd, laat het even weten als je gsmstunter hebt kunnen bereiken

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-01 11:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Rickbv schreef op 09 mei 2003 @ 15:53:
And the story continues. Ik heb Debitel gebeld, omdat ik eigenlijk wel benieuwd was naar de reden :P

Maar eenmaal met zo'n klantenservice gast in gesprek kon hij niets van m'n aanvraag vinden :/ Ik heb 2 eenmanszaken op't zelfde adres, maar van beide kon 'ie niets in het systeem vinden. Toch nog maar even gsmstunter mailen, al hoewel die website nu ook plat ligt...
Kan het niet zo zijn dat de directie van Debitel orders heeft gegeven aan de klantenservice om te zeggen dat ze niks hebben ontvangen van GSMstunter, om er zo makkelijk van af te komen?

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

• Arjenn
Ze willen niet hetzelfde meemaken als O2
Das waar ook, wat O2 betreft; wat is nou die O2-affaire waar vaker wat over gezegd is?? Wat is er toen precies gebeurt?

Verwijderd

Bij Debitel was ook niets bekend van mijn aanvragen, ben benieuwd hoe GSMstunter dat gaat uitleggen...

Verwijderd

MIsschien dat gsmstunter zelf de mensen afketst? Of een reclame stunt?
geen gsmstunter maar reclamestunter? :D

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net al weer een mailtje terug, dat ze mijn aanvraag gestopt hebben. Helaas...

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
heeft iemand al 1 van die acties geprobeerd? Of is dit een nepstunt. Kan mij inschrijven via een bedrijf met 50man. Maar weet niet zeker of die abo's dan ook gebruikt gaan worden kan je daar dan problemen mee krijgen?

Verwijderd

StephaN schreef op 10 mei 2003 @ 11:38:
heeft iemand al 1 van die acties geprobeerd? Of is dit een nepstunt. Kan mij inschrijven via een bedrijf met 50man. Maar weet niet zeker of die abo's dan ook gebruikt gaan worden kan je daar dan problemen mee krijgen?
Als je ook maar een klein stukje naar boven leest, dan staat daar je antwoorden.

Verwijderd

Wij hebben al 25 een bedrijf, en al een paar jaar een BV dus dan zouden ze toch niet zo moeilijk doen?

kan je ook 2 abbos afsluiten een plasma en een laptop?

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Verwijderd schreef op 10 mei 2003 @ 14:47:
Wij hebben al 25 een bedrijf, en al een paar jaar een BV dus dan zouden ze toch niet zo moeilijk doen?

kan je ook 2 abbos afsluiten een plasma en een laptop?
euhm, je moet 15 abo's afsluiten voor een plasma en dan nog eens 10 voor een laptop.... ;)

Verwijderd

Vergeet niet, dat als die abbo's niet gebruikt c.q. opgezegd worden, dat je wel eens op een zwarte lijst kunt te komen staan.

maar zou zeggen Go For IT.

• Rickbv
Verwijderd schreef op 10 May 2003 @ 16:03:
Vergeet niet, dat als die abbo's niet gebruikt c.q. opgezegd worden, dat je wel eens op een zwarte lijst kunt te komen staan.

maar zou zeggen Go For IT.
Dat weerhoudt mij ervan om iemand anders ff te vragen met z'n bedrijf. Maar wat ik me afvraag, zou je alleen bij Debitel op een blacklist komen, of ook bij de andere netwerken? Debitel zou me niet eens zo heel veel boeien, het bedrijf dat ik zou nemen zou daar toch noooooooit een abo nemen...

Verwijderd

Bobbert schreef op 10 mei 2003 @ 15:22:
[...]

euhm, je moet 15 abo's afsluiten voor een plasma en dan nog eens 10 voor een laptop.... ;)
Ja maar dat is nog goedkoper als een 2 laptops en een plasma en een PDA van HP, dus dat boeid me dus echt niet, en die telefoons, dat zie ik later wel weer leuke verjaardag cadaus :D

Verwijderd

Rickbv schreef op 10 May 2003 @ 18:19:
[...]

Dat weerhoudt mij ervan om iemand anders ff te vragen met z'n bedrijf. Maar wat ik me afvraag, zou je alleen bij Debitel op een blacklist komen, of ook bij de andere netwerken? Debitel zou me niet eens zo heel veel boeien, het bedrijf dat ik zou nemen zou daar toch noooooooit een abo nemen...
Wie zal het zeggen, ik weet alleen dat het niet ongebruikelijk is dat concurenten een gezamelijke black list hebben.

maar goed nogmaals wie zal het zeggen.

• zugzug
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-02 17:32
De blacklist wordt grotendeels tussen de providers gedeeld, alleen O2 gebruikt hem niet. Overigens kom je niet zomaar op de blacklist (alhoewel dat ook per provider kan verschillen), meestal kom je er pas op als je dermate lange tijd je rekeningen niet op tijd betaald. Je komt er overigens gegarandeerd op als de provider kiest het contract te verbreken, laat dat duidelijk zijn.

Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]!

• Rickbv
Ehm, waarom zou een provider het contract willen verbreken? Dat kan toch bijna alleen maar door wan-betalingen komen? Ik ga maandag trouwens Debitel gewoon eens opbellen als een domme boer :P Kijken wat ze zeggen op de vraag "hoeveel abo's kan ik op een eenmanszaak afsluiten?". Als ze dan oneindig veel zeggen, dan weet zijn er de volgende situaties mogelijk:
1) gsmstunter wil haar naam zuiver houden bij de operators
2) de debitel-contacts-persoon-van-dealers-en-in-dit-geval-van-gsmstunter wijst aanvragen via gsmstunter heel vaak af, omdat deze van de aanbieding afweet

Ik ben nu toch wel heel benieuwd, zeker omdat ik niet eens in het systeem genoemd ben. En ze kunnen je toch niet zomaar afwijzen? Stel dat ik nog familie heb die wel goedkoop via een zakelijk abonnement wil bellen, dan kunnen ze me toch niets maken?

Verwijderd

Rickbv schreef op 11 May 2003 @ 22:16:
Ehm, waarom zou een provider het contract willen verbreken? Dat kan toch bijna alleen maar door wan-betalingen komen? Ik ga maandag trouwens Debitel gewoon eens opbellen als een domme boer :P Kijken wat ze zeggen op de vraag "hoeveel abo's kan ik op een eenmanszaak afsluiten?". Als ze dan oneindig veel zeggen, dan weet zijn er de volgende situaties mogelijk:
1) gsmstunter wil haar naam zuiver houden bij de operators
2) de debitel-contacts-persoon-van-dealers-en-in-dit-geval-van-gsmstunter wijst aanvragen via gsmstunter heel vaak af, omdat deze van de aanbieding afweet

Ik ben nu toch wel heel benieuwd, zeker omdat ik niet eens in het systeem genoemd ben. En ze kunnen je toch niet zomaar afwijzen? Stel dat ik nog familie heb die wel goedkoop via een zakelijk abonnement wil bellen, dan kunnen ze me toch niets maken?
dat lijkt me ook niet, ik zit ook te denken om het te doen wij hebben een bedrijf wat al meer al 20jaar bestaat enz.
dan zou het gewoon moeten werken...

• Arjenn
Verwijderd schreef op 11 May 2003 @ 23:22:
[...]

dat lijkt me ook niet, ik zit ook te denken om het te doen wij hebben een bedrijf wat al meer al 20jaar bestaat enz.
dan zou het gewoon moeten werken...
Hoeveel werknemers als ik vragen mag??

• KifArU
  • Niet online
Voor de mensen met een BV: Hoe groot is het volgestort vermogen?

Want het lijkt mij dat een bedrijf dat een fatsoenlijke omzet (en daarmee bedrijfsvoering) heeft, zich hierin onderscheidt van een beginnend clubje. Standaard is ongeveer 40.000 euro, maar als het bedrijf iets voorstelt, is dit bedrag op het uittreksel KvK hoger.

Verwijderd

hm op uitreksel kvk staat 3 ton, dus dat moet wel genoeg zijn denk ik

• KifArU
  • Niet online
Dan lijkt het me heel vreemd als dat niet doorgaat.
7 mensen in dienst en zoŽn hoog volgestort vermogen moet volgens mij genoeg vertrouwen wekken.

Verwijderd

Er is een heel verschil tussen het maatschappelijk vermogen en het gestort vermogen.
Er dient minimaal +/- 19000 Euro gestort te zijn.
(die je trouwens direct erna weer kan onttrekken aan de zaak)
En ook het uittreksel van de KvK zegt NIETS over de gegoedheid van de firma.
Daar zijn weer andere wegen voor.
Denk dat GSM stunter uberhaupt gewantrouwd wordt met dit soort van zaken door de providers.

Verwijderd

Er staat dat het niet gaat, maar mij werd verteld dat je altijd kunt proberen om ze af te sluiten (niet geschoten is altijd mis ;))

• Rickbv
Heb gebeld... ging ongeveer zo:

- = * Rickbv
+ = debitel
-Hoeveel abo's kan ik op eenmanszaak afsluiten?
+Mwah, in principe kunnen dat er wel 50-100, waarom?
-nou ja, heb aardige aanbieding gehad, en wel wat vrienden die goedkoop willen bellen enzo
+Ah, ff navragen! [-2min-] Nou, het is afhankelijk van de kredietwaardigheid van uw bedrijf.
-Andere vraag: heb via GSMstunter 15abo's afgesloten, toch ben ik afgewezen, volgens gsmstunter kunt u mij de reden vertellen.
+Nee, dat hebben ze fout, dat doet Experian, ik kan u niets vertellen
Dus dat wordt morgen even Experian bellen, maar het lijkt me heeeeeel erg sterk dat een bedrijf uit 01-01-03 dat nog nooit een betaling heeft verricht een negatief imago heeft bij Experian. Ik begin het iig steeds vager te vinden... :/

[ Voor 6% gewijzigd door Rickbv op 12-05-2003 17:54 ]

Verwijderd

Weet iemand al of je met een Vereneging wel er door komt?

• Arjenn
Ik heb net ook Debitel even gebeld, en het is inderdaad zo dat je de korting à 6 maanden abbokosten óók moet betalen als je de abonnementen wilt afkopen, dus dat is jammer :s

• JT
  • Laatst online: 14:13

JT

VETAK y0

AAAARGH !!! Ik weet niet wat ik moet nemen: een laptop (actie delen met een vriend) of een iPaq met die 7210s erbij die ik weer door kan verkopen (net zoals die Samsings bij die laptops btw) :X

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

JT schreef op 13 mei 2003 @ 13:57:
AAAARGH !!! Ik weet niet wat ik moet nemen: een laptop (actie delen met een vriend) of een iPaq met die 7210s erbij die ik weer door kan verkopen (net zoals die Samsings bij die laptops btw) :X
Beide :+

Pak diegenen wat het meeste oplevert :) Dan kun je daarmee alsnog die iPaq of die laptop kopen :)

Verwijderd

Is er nu eigenlijk al iemand goedgekeurd, of alleen maar afwijzingen?

• JT
  • Laatst online: 14:13

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 14:02:
[...]
Beide :+

Pak diegenen wat het meeste oplevert :) Dan kun je daarmee alsnog die iPaq of die laptop kopen :)
Zou een 7210 125 pleuro opbrengen nieuw ? Want dan neem ik de iPaq, dan kan ik die gratis krijgen :D

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Rickbv
Heb Debitel weer gebeld, en na 3x konden ze eindelijk eens duidelijk zijn... Het komt er op neer dat je op een eenmanszaak maar 2 abonnementen af kunt sluiten. MAAR na elke 6 maanden mag je er nog 2 bij!! 8)7 8)7 Wat een actie he!! Dus na 3 jaar looptijd mag je wel 14abo's hebben. Rare manier van denken zou ik zeggen...

edit:

7210 kan je makkelijk voor 125,- kwijt lijkt me, misschien dat het dubbele ook nog wel mogelijk is. Hij kost nog heel wat nieuw...

[ Voor 22% gewijzigd door Rickbv op 13-05-2003 16:48 ]

Verwijderd

Rickbv schreef op 13 May 2003 @ 16:29:
Heb Debitel weer gebeld, en na 3x konden ze eindelijk eens duidelijk zijn... Het komt er op neer dat je op een eenmanszaak maar 2 abonnementen af kunt sluiten. MAAR na elke 6 maanden mag je er nog 2 bij!! 8)7 8)7 Wat een actie he!! Dus na 3 jaar looptijd mag je wel 14abo's hebben. Rare manier van denken zou ik zeggen...

edit:

7210 kan je makkelijk voor 125,- kwijt lijkt me, misschien dat het dubbele ook nog wel mogelijk is. Hij kost nog heel wat nieuw...
Jah is misschien wel logische, als ze zien dat je ze betaald. en gebruikt worden.
zo voorkomen ze dat er mensen zijn die van deze acties gebruik maken :(

leuk zou zijn, als ze gewoon naar de datum van inschrijving keken:
2 + (aantal jaren x 4) = aantal abbo's

• ice-T106
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:53
Is er nu helemaal niemand toegelaten? Anders wil ik ook best een KvK aanmaken.

11.635 Wp Solar edge. 7kW Lucht-water, 5kW Daikin Lucht-Lucht, lucht WTW, VW Passat GTE, Home Assistant

Verwijderd

JT schreef op 13 May 2003 @ 14:24:
[...]

Zou een 7210 125 pleuro opbrengen nieuw ? Want dan neem ik de iPaq, dan kan ik die gratis krijgen :D
7210 kan je wel voor minstens 200 pleuro verkopen.

Verwijderd

enne zo'n plasma tv heeft cut and paste

VGA Resolutie: 852x480

daar wordt ik niet vrolijk van (ik wil minimaal al spelletjes op 1600* 1200) ;)

Verwijderd

Ik ben in ieder geval afgewezen.
BV met 4 personen op het KvK uittreksel.

• ice-T106
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:53
Dan ga ik het niet eens meer proberen.

11.635 Wp Solar edge. 7kW Lucht-water, 5kW Daikin Lucht-Lucht, lucht WTW, VW Passat GTE, Home Assistant

Verwijderd

Experian zijn de grootste oplichters! Zal eens wat vertellen....
Ik richtte een BV op en kreeg een brief van hun ofdat ik lid wou worden van deze organisatie (wat overigens geld kostte). Niet gedaan.
Ik vraag een paar jaar later bij een bedrijf iets aan op rekening te mogen kopen..dat bedrijf zij dat ze een kredietcheck gingen doen op mijn bv. uur later wordt ik terug gebeld door het bedrijf. U bent afgewezen door Experian....voel je de bui al hangen? Als je dus lid bent van hun ben je ineens wel kredietwaardig. Ik heb die Experian gebeld...ja meneer u bent afgewezen..uw bedrijf bestaat pas 2 jaar en doet internetzaken en dat vinden wij niet zo safe..bla bla..

Debitel laat dus ook de checks uitvoeren door zo een bedrijf. Ik durf te wedden dat er niemand door deze checks heenkomt. Mits je lid bent van die Experion of anders al 10 jaar bestaat.

• Rickbv
Ik werd dus eerst door Debitel naar Experian doorgestuurd. (mijn eenmanszaak bestaat sinds 01-01-03, nooit brief gekregen). Na een gesprek van 5minuten (a 45eurocent per minuut, nog erger dan een hijglijn :/ ), moest ik maar een schriftelijke aanvraag doen, met legitimatie bewijs. Dat vond ik eigenlijk ff te veel werk, omdat ik er eigenlijk zeker van ben dat mijn bedrijf nog nergens anders aanvragen heeft gedaan, en op dit adres is nog nooooit een wanbetaler actief geweest.

Dus toen heb ik besloten om Debitel weer te bellen, die bleef maar doorhameren naar Experian, totdat ik vroeg of het iets met het aantal aansluitingen te maken kon hebben. Toen werd het stil en na 5minuten kreeg ik te horen dat 15 wel erg was voor een eenmanszaak, dat mochten er maximaal 2 zijn.

Maar aangezien elk netwerk, behalve O2, van Experian gebruik maakt, kan het niet zo zijn dat Experian alles afwijst. Want dan had je nergens een abo af kunnen sluiten. Overigens heb ik het ook nog geprobeerd met een bedrijf uit '93 (eenmanszaak), maar ook die werd gewoon afgewezen. Lijkt dus echt bij Debitel te liggen...

Verwijderd

Rickbv schreef op 14 mei 2003 @ 09:15:
Lijkt dus echt bij Debitel te liggen...
Debitel is aangesloten bij Experian. Debitel is verplicht door Experian een financiele check te laten uitvoeren. Dat zijn gewoon bedrijfsregels.
Daarnaast kost het volgens mij Debitel ook geld om zo een check te laten uitvoeren. Misschien dat Debitel ze zelf ook afwijst omdat ze anders weer kosten bij Experian hebben en al aan zien komen dat het toch een afwijzing wordt.
Debitel denkt van we leggen gewoon bij Experian neer om zo ook weer van gezeik af te zijn.

Verwijderd

Iedereen heeft het hier over 'Experian', maar wat voor een bedrijf/instelling is dat precies?

Verwijderd

Kredietwaardigheidonderzoek, kijk maar eens op www.experian.nl.

Verwijderd

Aanbiedingen staan er niet meer op bij gsmstunter

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 May 2003 @ 17:54:
Inderdaad, en ik wou net dat plasmascherm bestellen :|

• Rickbv
Was je toch niet gelukt denk :P Staat nu nog 1 actie met 5 abootjes, denk dat GSMstunter ook door kreeg dat 95% van de aanvragen geweigerd werd.

• P.B.
  • Niet online
Rickbv schreef op 14 May 2003 @ 18:16:
Was je toch niet gelukt denk :P Staat nu nog 1 actie met 5 abootjes, denk dat GSMstunter ook door kreeg dat 95% van de aanvragen geweigerd werd.
Een advocatenkantoor dat al een paar jaar bestaat met een miljoenenomzet wordt geweigerd ? Dacht het niet he :P

Trouwens, die huidige actie, hoeveel kost die ? 225 euro, 5 6310i's en 3 ipaq 3950 ?

• Rickbv
Ligt echt aan het aantal werknemers hoor... Hierboven staat ook iemand met een BV die alleen afgewezen is omdat hij maar 4 werknemers in dienst had...

Bij deze aanbieding staat trouwens niet echt duidelijk hoeveel het kost, maar wat ik me kan herinneren was het 600euro ex BTW in totaal :)

edit:

Het lijkt er trouwens op dat je nu ook geen cashback meer krijgt :/ Dan kost het je opeens > 1000euro volgens mij?

[ Voor 19% gewijzigd door Rickbv op 14-05-2003 18:25 ]

• P.B.
  • Niet online
Dat aantal werknemers kunnen ze niet controleren, omdat advocatenkantoren niet met KVK-nummers werken :D

Anyways, er staat dat je van debitel de eerste 6 maanden gratis krijgt, en daarna dat het eerste jaar gratis is, en dat je het tweede jaar 225 euro betaalt ?
Het debitel Business abonnement kost normaal 12.50 per maand, U krijgt van debitel de eerste 6 maanden gratis en betaald het eerste jaar geen jaar bijdrage en het tweede jaar € 225,- jaarbijdrage
Lelijke spellingsfouten maken ze daar trouwens :+

• Rickbv
Jaarbijdrage moet je los zien van abonnementskosten volgens mij :P Je betaalt (zo ver als ik het begrijp) dus 18maanden 12,50 + 225euro jaarbijdrage + BTW = 1606,50euro. Niet echt interessant meer IMHO

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:17
Ik heb vandaag de "oude" actie de deur uitgedaan (15x 5 euro, met plasma etc.) Ben benieuwd, morgen toch maar even een bevestiging vragen voor de spullen en de prijs....

Verwijderd

Ik zie dat ze die actie met 2laptops hebben weggehaalt, ik ga denk ik morgen telefonische proberen die andere actie met1 laptop 1 pda 5nokias te doen, als ze dat niet doen liegen ze want, wij hebben een bv van dik 20jaar, en 6vaste werknemers + nog een paar part timers (2) dus dan zouden we dat zo ie zo moeten krijgen :P

ik ga even kijken :)

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op 14 mei 2003 @ 17:54:
die bedoel je?
http://www.gsmstunter.nl/gsmnew/Informatie.php?action=52

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

U sluit 10 abonnementen af op Debitel Business O2 voor 24 maanden voor € 9,- per maand en krijgt 5 Nokia 7210’s en een Samsung Plasma TV gratis.

is toch best goedkoop??

Verwijderd

DaMorpheus schreef op 14 mei 2003 @ 20:38:
U sluit 10 abonnementen af op Debitel Business O2 voor 24 maanden voor € 9,- per maand en krijgt 5 Nokia 7210’s en een Samsung Plasma TV gratis.

is toch best goedkoop??
yup is het ook, ik ken toevallig iemand die in die zaken zit, hun krijgen gewoon profissie van Debitel ze zouden de winst kunen houden maar ze kunnen ook dit doen :)

• Rickbv
Nou, wat ze in feite gedaan hebben is de cashdeal te verminderen, maar er wel meer apparatuur bij leveren. In het geval van 10abo's á 9 euro betaal je toch al snel 2200euro in die 2 jaar...

Damn, had ik maar een grotere zaak :'( Heb trouwens wel 2 eenmanszaken, en 2x3abo's is 6abo's. Kijken of daar nix mee te beginnen is :P

edit:

En blijkbaar zijn de bonussen voor Debitel-O2 hoger geworden, aangezien je daar (lijkt het) meer krijgt uiteindelijk

[ Voor 46% gewijzigd door Rickbv op 14-05-2003 20:49 ]

• P.B.
  • Niet online
Hoeveel betaal ik nou precies voor die 5x 7210 + plasma ? Het is allemaal heel vaag :|

• P.B.
  • Niet online
Duncan schreef op 14 May 2003 @ 21:05:
Hoeveel betaal ik nou precies voor die 5x 7210 + plasma ? Het is allemaal heel vaag :|
Klopt dit ?

9 euro per maand x 10 abonnementen x 24 maanden2160 euro
6 maanden gratis 9x10x6-540 euro
Abonnementskosten zijn dus:1620 euro
5% korting over 1620 euro-81 euro
Jaarbijdrage over het tweede jaar225 euro
Totaal dus (excl btw):1764 euro
Totaal dus (incl btw):2099,16 euro

Klopt dit ?

Om dat scherm gratis te krijgen moet je dus die nokia's verkopen voor 2099,16/5 = 419,84 euro.
Is dit een redelijke prijs ?

• Rickbv
Duncan: Laat maar

edit:
En nog 5% korting idd, jouw berekening is zoals ik het ook zou denken :)

Ik denk trouwens dat 200-250euro voor die 7210 wel het maximum is...

[ Voor 107% gewijzigd door Rickbv op 14-05-2003 21:21 ]

• P.B.
  • Niet online
Rickbv schreef op 14 May 2003 @ 21:15:
Duncan: Laat maar

edit:
En nog 5% korting idd, jouw berekening is zoals ik het ook zou denken :)

Ik denk trouwens dat 200-250euro voor die 7210 wel het maximum is...
250 is wel erg laag, hier http://www.gsmstunter.nl/...hp?brand=Nokia&model=7210 is hij 436 euro exclusief btw

• P.B.
  • Niet online
Aanbieding met Laptop en 5x 7210 en Ipaq 3950

9 euro per maand x 5 abonnementen x 24 maanden1080 euro
6 maanden gratis 9x5x6-270 euro
Abonnementskosten zijn dus:810 euro
5% korting over 810 euro-40,5 euro
Jaarbijdrage over het tweede jaar225 euro
Totaal dus (excl btw):970,2 euro
Totaal dus (incl btw):1154,538 euro

1154 / 5 nokia 7210 = 230,8 euri :)
Makkelijk haalbaar: laptop en ipaq gratis.

• Rickbv
Duncan: ik houd liever de pricewatch in de gaten, want mensen die willen kopen kijken toch wel daar. Was jij trouwens nou iemand die de vorige keer met O2 nét buiten de boot viel? Dacht me zoiets te herinneren namelijk. Dan heb je nu misschien wel weer eens geluk :)

die aanbieding met laptop lijkt inderdaad het voordeligst, omdat een plasma scherm nou eenmaal zóveel kost dat je daar ook mét abo's nog veel voor moet betalen.

[ Voor 6% gewijzigd door Rickbv op 14-05-2003 21:46 ]

• P.B.
  • Niet online
Rickbv schreef op 14 May 2003 @ 21:45:
Duncan: ik houd liever de pricewatch in de gaten, want mensen die willen kopen kijken toch wel daar. Was jij trouwens nou iemand die de vorige keer met O2 nét buiten de boot viel? Dacht me zoiets te herinneren namelijk. Dan heb je nu misschien wel weer eens geluk :)

die aanbieding met laptop lijkt inderdaad het voordeligst, omdat een plasma scherm nou eenmaal zóveel kost dat je daar ook mét abo's nog veel voor moet betalen.
Die iPaQ van de vorige actie blinkt voor me hoor ;) Ik denk dat ik ook voor de laptop ga :) Ik heb al een laptop, maar een tweede is nooit weg :+

• Korn21
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03-2017
Maar is er nu eigenlijk al iemand door gekomen of is dit alleen een publiciteitsstunt?

Ik ben namelijk wel in die actie geïnteresseerd met die 5x Nokia 7210 & Samsung Plasma. Dan heb je een plasma voor minder dan 1000euri. Lijkt me wel een aardige deal op zich :).

|Specs|

• Rickbv
Trouwens, het valt nog te bezien of je bij 5abo's ook 5% korting krijgt:
Bij 10-29 aansluitingen 5%
Als ze dit bedoelen, volumevoordeel bij meerdere abo's, dan zou dit betekenen dat je bij 5abo's nog geen 5'% korting krijgt. Zou GSMstunter een foutje gemaakt hebben? Overigens is 5% korting op 5abo's van 2 jaar ongeveer 50euro incl. BTW waard, het scheelt opzich niet heel veel...

• P.B.
  • Niet online
Rickbv schreef op 14 May 2003 @ 23:16:
Trouwens, het valt nog te bezien of je bij 5abo's ook 5% korting krijgt:

[...]

Als ze dit bedoelen, volumevoordeel bij meerdere abo's, dan zou dit betekenen dat je bij 5abo's nog geen 5'% korting krijgt. Zou GSMstunter een foutje gemaakt hebben? Overigens is 5% korting op 5abo's van 2 jaar ongeveer 50euro incl. BTW waard, het scheelt opzich niet heel veel...
Ik stuur gewoon een brief mee op het briefpapier van kantoor, net zoals bij de ipaq actie, en met de inhoud van die brief moeten ze accoord gaan als ze het abonnement activeren.

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:17
Duncan vertel eens iets meer over die brief....

• P.B.
  • Niet online
ruud2all schreef op 15 May 2003 @ 00:43:
Duncan vertel eens iets meer over die brief....
In die brief wat ik bijvoeg staat iets in de strekking:

A. De actie beschreven
B. De prijs die ik ervoor betaal
C. Door het aanvragen van mijn abonnement bij Debitel gaat GSMStunter ermee accoord dat A & B kloppen en dat zij dat ook zo leveren

Gewoon om mezelf in te dekken dus ;)

Verwijderd

Topicstarter
Er staat als het goed is wel overal bij, dat een eenmanszaak max. drie abo's kan afsluiten. Ik weet niet wat voor een zaak jij hebt? Vrijwel iedereen of iedereen :? is bij de vorige actie daarbij afgesloten. Debitel doet namelijk een beetje moeilijk.

Ik hoop voor je dat het lukt, maar ik denk niet dat het zo makkelijk is.

• Korn21
Verwijderd schreef op 15 mei 2003 @ 07:34:
Er staat als het goed is wel overal bij, dat een eenmanszaak max. drie abo's kan afsluiten. Ik weet niet wat voor een zaak jij hebt? Vrijwel iedereen of iedereen :? is bij de vorige actie daarbij afgesloten. Debitel doet namelijk een beetje moeilijk.

Ik hoop voor je dat het lukt, maar ik denk niet dat het zo makkelijk is.
Zover ik tot nu toe begrijp doet niet Debitel, maar Expirian of GSMstunter zelf moeilijk. Dat laatste lijkt me niet, want een winkel wil zoveel mogelijk verkopen, toch? :? Dus dat Expirian lijkt mij de boosdoener hier... :(

|Specs|

• Rickbv
Lijkt mij juist Debitel, echt niet Experian. Ten eerste, wat schiet Experian ermee op om iedereen te weigeren bij een totaal andere partij? Ten tweede, op mijn adres is nog noooooit een wanbetaler geweest, dus daar kan Experian ook niets overzeggen. Blijft bij mij over dat Debitel alles wat ook maar een klein beetje verdacht lijkt weigert...

• Korn21
Rickbv schreef op 15 May 2003 @ 13:04:
Lijkt mij juist Debitel, echt niet Experian. Ten eerste, wat schiet Experian ermee op om iedereen te weigeren bij een totaal andere partij? Ten tweede, op mijn adres is nog noooooit een wanbetaler geweest, dus daar kan Experian ook niets overzeggen. Blijft bij mij over dat Debitel alles wat ook maar een klein beetje verdacht lijkt weigert...
Maar hoe kunnen zij zien of een BV verdacht is, als Experian niets kan vinden en het bedrijf juist kredietwaardig is etc.
Daarnaast snap ik ook niet dat debitel klanten niet aanneemt, zij weten toch niet van tevoren hoeveel men ermee gaat bellen :?

|Specs|

• P.B.
  • Niet online
Wat is de inkoopsprijs van een Nokia 7210 ?

• Jan Jaap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:56
Die mailtje gehad:
Geachte heer/mevrouw,

Wij wijzen u af omdat u niet op onze vraag in de mail gereageerd heeft.
Wij hopen u genoeg geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Gsm stunter
Postbus 7
5570AA Bergeijk
Mail heeft er dus even uitgelegen, ***provider :( :(

Mail teruggestuurd natuurlijk, maar 'nu is de aanvraag al verwijderd.'
Telefoon nemen ze ook al niet op :(
Pagina: 1 2 3 4 Laatste