|Specs|
Overigens ging GSMstunter ook niet accoord met mijn voorstel om op 2 eenmanszaken 5abo's af te sluiten... zal wel weer te veel werk zijn geweest.
Lol voor €400, dan zou ik ze als ik jou was maar bij de concurrent halen, dan ben je nog goedkoper uit € 296,-Rickbv schreef op 15 May 2003 @ 17:38:
Korn21: ik weet niet hoe jij bij 200euro komt, maar ik koop ze nog altijd voor ruim het dubbele inMaar idd, ongeveer 200-225 is een mooie prijs om ze snel kwijt te raken
Overigens ging GSMstunter ook niet accoord met mijn voorstel om op 2 eenmanszaken 5abo's af te sluiten... zal wel weer te veel werk zijn geweest.
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Om de aanvraag in orde te maken moet u hier onder het aanvraag formulier invullen en deze opsturen naar ons met een kopie van KvK (niet ouder dan 1 jaar) en een kopie van het legitimatiebewijs van de tekenbevoegde op de kamer van Koophandel.
Wij geven Uw gegevens door aan Debitel en zij maken een offerte voor u met de afspraken welke wij naar u opsturen, tevens ontvangt u van ons een bevestiging van de gemaakte afspraken tussen GSMstunter en U, zoals het leveren van de goederen. Dit duurt ongeveer 2 weken.
Als wij alles getekend terug hebben ontvangen wordt alles binnen een paar dagen aangesloten en zullen wij de goederen zo snel mogelijk bij u laten afleveren.
Dus het duurt in totaal ongeveer 3 weken. Dit topic (en de actie) is nog geen 2 weken oud, dus de kans dat er al iemand is aangesloten, is klein.
En voor de mensen die vrezen dat ze de spullen niet geleverd krijgen is dit stukje tekst ook interessant.
maar dat is allemaal oude koek,KifArU schreef op 16 May 2003 @ 11:08:
Volgens de site van GSM-stunter:
Om de aanvraag in orde te maken moet u hier onder het aanvraag formulier invullen en deze opsturen naar ons met een kopie van KvK (niet ouder dan 1 jaar) en een kopie van het legitimatiebewijs van de tekenbevoegde op de kamer van Koophandel.
Wij geven Uw gegevens door aan Debitel en zij maken een offerte voor u met de afspraken welke wij naar u opsturen, tevens ontvangt u van ons een bevestiging van de gemaakte afspraken tussen GSMstunter en U, zoals het leveren van de goederen. Dit duurt ongeveer 2 weken.
Als wij alles getekend terug hebben ontvangen wordt alles binnen een paar dagen aangesloten en zullen wij de goederen zo snel mogelijk bij u laten afleveren.
Dus het duurt in totaal ongeveer 3 weken. Dit topic (en de actie) is nog geen 2 weken oud, dus de kans dat er al iemand is aangesloten, is klein.
En voor de mensen die vrezen dat ze de spullen niet geleverd krijgen is dit stukje tekst ook interessant.
het gaat er vooral om, dat de meeste mensen die een aanvraag hebben gedaan hier een negatief bericht over krijgen met een afwijzing.
Vraagje aan de mensen die een aanvraag hebben gedaan of lopen, wanneer heb je een aanvraag gedaan en hoe lang duurde het voor je een afwijzing (dan wel bevestiging kreeg).
En wie heeft er allemaal een aanvraag lopen, maar nog geen reactie gehad (nog hoop?).
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
Niet als je ziet dat je 'm HIER voor minder dan 250 euro kan krijgen. Ik weet niet zeker of je voor de prepaid kaart ook moet betalen, maar anders pak je die van 5 euro, dan betaal je 243 euro voor de telefoon.Duncan schreef op 14 May 2003 @ 21:22:
[...]
250 is wel erg laag, hier http://www.gsmstunter.nl/...hp?brand=Nokia&model=7210 is hij 436 euro exclusief btw
Je kan natuurlijk proberen om er veel voor te gaan vragen, maar ik betwijfel of je ze dan snel kwijt kan raken. 200 euro voor de 7210 is volgens mij echt max..
Hopen dat ik geaccepteerd wordt.
Verwijderd
ik heb ze gemailt als ik maandag een berichtje heb neem ik het als nog als het dan nog kanDuncan schreef op 16 May 2003 @ 18:39:
Ik heb vandaag het contract gefaxt naar GSMStunter, en ik heb al kopers voor de 7210's
Hopen dat ik geaccepteerd wordt.
Verwijderd
Je krijgt minder apparatuur, en geen geld meer terug.
Helaas. Had nog wel intresse in zo'n "oude" aanbiedinge. Maar deze, nee...
Die aanbieding met O2 icm met plasma+5 Nokia 7210 is zelfs interessanter hoor dan die vorige aanbiedingen. Reken het gedoe maar na. (uitgaande van verkoopprijs van 200€ per telefoon & 50€ per Nokia 3310).frankvanhoesel schreef op 17 May 2003 @ 18:05:
Maar de aanbiedingen zijn nu helemaal niet interessant meer.
Je krijgt minder apparatuur, en geen geld meer terug.
Helaas. Had nog wel intresse in zo'n "oude" aanbiedinge. Maar deze, nee...
|Specs|
ik denk dat je een 7210 voor 150 en een 3310 voor 25 kan verkopen....
Wat er ook gebeuren moogh...
Dat wilde ik nu net aan u gaan vragen
niemand nog verder iets gehoord?
Dat is volgens mij wel een goed teken, want de anderen hoorden al snel dat ze waren afgewezen!Duncan schreef op 20 mei 2003 @ 23:57:
[...]
Nops. Mijn bestelling is bevestigd, verder is het stil...
|Specs|
[ Voor 18% gewijzigd door ygma!l op 21-05-2003 15:25 ]
Zodra ik daar ben geweest en het heb bekeken, zal ik wel meer info posten. (Ik werk daar niet full-time)
floppies ??KifArU schreef op 22 mei 2003 @ 11:58:
Er is bij het bedrijf een bestelpakket binnen gekomen. Er werd me verteld dat er in ieder geval floppyŽs in zitten en 4 contracten: 2 met Debitel en 2 met GSMStunter.
Zodra ik daar ben geweest en het heb bekeken, zal ik wel meer info posten. (Ik werk daar niet full-time)
Hosting (100 MB Harddisk, 1 GB Traffic, 5 POP, MySQL, PHP voor € 3,60 per maand)
"Hé Bob, drie bier!"
Weet je misschien ook wanneer dat bedrijf de aktie besteld heeft?KifArU schreef op 22 May 2003 @ 11:58:
Er is bij het bedrijf een bestelpakket binnen gekomen. Er werd me verteld dat er in ieder geval floppyŽs in zitten en 4 contracten: 2 met Debitel en 2 met GSMStunter.
Oftewel: hoe lang heeft het geduurd voordat de contracten binnen zijn gekomen?
De (e-mail) ontvangstbevestiging van GSM-stunter is van 09-05-03.ygma!l schreef op 22 mei 2003 @ 19:10:
[...]
Weet je misschien ook wanneer dat bedrijf de aktie besteld heeft?
Oftewel: hoe lang heeft het geduurd voordat de contracten binnen zijn gekomen?
Er zaten 2 overeenkomsten met Debitel in het pakket en 2 met KPN voor on-net. (Van beide 1 getekend terugsturen en 1 voor je eigen administartie)
Verder een hoop bijlagen en uitleg. De floppy's zijn voor een programma van Debitel, waar ik nog niet naar gekeken heb. Zijn volgens mij ook niet nodig.
Verwijderd
mooie aanbieding, ik ga per 5 juni verhuizen en zocht nog een goede TV, dit is wel te mooi om waar te zijn. Heb ook nog een paar dagen terug geregistreert bij KvK (nee niet voor deze actie;-), maar damn heb als rechtsvorm eenmanszaak. Zouden ze daar moeilijk over doen?
Verwijderd
je weet maar nooit, ik heb teven algemene voorwaarde van Debitel gezien en ik heb niks kunnen vinden over max 3 aansluiting voor een eenmanszaak!
Ik denk dat als je rechtstreeks met Debitel een dealtje valt te sluiten, immers je betaald toch?
Zoals al eerder verteld, lees even terug en laat je uit die droom helpen, klinkt hard maar het is zo.Verwijderd schreef op 22 May 2003 @ 22:04:
Ik ga het proberen;-)
je weet maar nooit, ik heb teven algemene voorwaarde van Debitel gezien en ik heb niks kunnen vinden over max 3 aansluiting voor een eenmanszaak!
Ik denk dat als je rechtstreeks met Debitel een dealtje valt te sluiten, immers je betaald toch?
Verwijderd
Moet toch lukken dacht ik zo..........
Dat worden vele laptops of plasma schermen :P:P:P:P:P:P
Verwijderd
Oftewel NIEMAND heeft deze deal kunnen afsluiten ?
Ik wacht nog steeds op GSMStunterVerwijderd schreef op 29 May 2003 @ 12:21:
Aangezien ik hier geen positieve reacties hoor, neem ik aan dat iedereen tot nu toe afgewezen is ?
Oftewel NIEMAND heeft deze deal kunnen afsluiten ?
T is meer een stunt!
Marathon loper in Tokyo, London, Rotterdam, Maria Alm, San Francisco, Berlin, Chicago, Amsterdam
Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154
Dan kun je er cker vanuit gaan dat het doorgaat!!KifArU schreef op 29 mei 2003 @ 22:44:
De aanvraagformulieren heb ik gekregen, ingevuld en opgestuurd, dus ik neem aan dat wij wel geaccepteerd worden. Anders hadden we de aanvraagformulieren niet eens gekregen. (Voor de duidelijkheid: De formulieren van Debitel op Debitel briefpapier)
Ik w8 nog steeds
En? heb je het al?KifArU schreef op 22 mei 2003 @ 11:58:
(=<`#9]~6ZY32Vx/4Rs+0No-&Jk)"Fh}|Bcy?`=*z]Kw%oG4UUS0/@-ejc(:'8dc
Bij tien 2 jarige abonnementen (24 maanden)
24 maanden – 6 maanden gratis abonnement = 18 maanden abonnementskosten.
18 maanden x € 9,00 = € 162,00 per aansluiting.
€ 162,00 x 10 abonnementen = € 1620,00.
Totale kosten: € 1620,00 + 2de jaarbijdrage van € 225,00 = € 1845,00
Sponsoring Ikwilgratisbellen.nl € 1666,80
Totale kosten: € 1845,00 - € 1666,80= 178,20
en dan kun je kiezen uit:
1x Acer Laptop Aspire 1304XC + 1x SonyEricsson P800 GRATIS
1x Acer Laptop Aspire 1304XC + 1x Nokia 8910i GRATIS
1x Acer Laptop Aspire 1304XC + 1x Nokia 9210i GRATIS
1x HP Ipaq PDA H5450 + 1x Nokia 8910i GRATIS
1x Samsung V200 incl. cam + 1x Nokia 8910i GRATIS
1x Acer Laptop Aspire 1304XC + 1x Xbox (incl. 2 games en controle pad) + 1x Playstation 2 (incl. 1 game en controle pad) GRATIS
7x Nokia 6310i GRATIS
2 SonyEricsson P800 GRATIS
2 Nokia 8910i GRATIS
Lijkt mij een betere aanbieding
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Let wel even op de BTW als je zelf geen bedrijf hebt!wdekreij schreef op 02 June 2003 @ 15:03:
bij www.ikwilgratisbellen is deze actie:
Bij tien 2 jarige abonnementen (24 maanden)
24 maanden – 6 maanden gratis abonnement = 18 maanden abonnementskosten.
18 maanden x € 9,00 = € 162,00 per aansluiting.
€ 162,00 x 10 abonnementen = € 1620,00.
Totale kosten: € 1620,00 + 2de jaarbijdrage van € 225,00 = € 1845,00
Sponsoring Ikwilgratisbellen.nl € 1666,80
Totale kosten: € 1845,00 - € 1666,80= 178,20
Lijkt mij een betere aanbieding
Je betaalt in totaal 1845*1,19= 2195,55 en je krijgt 1666,80 op je rekening gestort. In totaal betaal je dus 528,75 euro voor je telefoon/laptop/etc.
Mogelijk komen hier ook nog 10x aansluitkosten en BTW daarover bij.
Mocht je deze aboŽs bedrijfsmatig gaan gebruiken, dan kun je de BTW natuurlijk terugvorderen en kun je inderdaad met bedragen ex. BTW rekenen.
@silvermane: Nog niet, maar wel een bericht gekregen van GSMstunter dat het klaar staat om verstuurd te worden. Wel een hoop post van Debitel.
Waar staat dat, als je geld ontvangt van een bedrijf dan ontvang je dat ook incl. BTW hoor. Of ik moet er nu wel heel erg naast lezen.
Verwijderd
Dat is voor ons niet de moeite , kijk zwaar veel films dus ja hahah !
Op http://www.ikwilgratisbellen.nl/debitel/uitleg.htm luidt de laatste regel:
U ontvangt van Ikwilgratisbellen.nl na zeven weken € 1666,80 excl. BTW op uw bankrekening. Dit wordt middels een creditnota bevestigd.
Daaruit maak ik op dat je dit bedrag gestort krijgt en niet ook nog de BTW.
Dit is met de actie van GSMstunter ook zo namelijk.
Een bedrijf kan echt niet excl. BTW uitbetalen hoor, daar komt toch echt 19% bij en die mag jij als bedrijf weer gaan afdragen.KifArU schreef op 02 June 2003 @ 17:15:
[...]
Op http://www.ikwilgratisbellen.nl/debitel/uitleg.htm luidt de laatste regel:
U ontvangt van Ikwilgratisbellen.nl na zeven weken € 1666,80 excl. BTW op uw bankrekening. Dit wordt middels een creditnota bevestigd.
Daaruit maak ik op dat je dit bedrag gestort krijgt en niet ook nog de BTW.
Dit is met de actie van GSMstunter ook zo namelijk.
Yep check de details maar:
- Alle prijzen zijn excl. BTW
[ Voor 30% gewijzigd door reuzekind op 02-06-2003 22:06 ]
[ Voor 5% gewijzigd door SilverMane op 03-06-2003 16:42 ]
(=<`#9]~6ZY32Vx/4Rs+0No-&Jk)"Fh}|Bcy?`=*z]Kw%oG4UUS0/@-ejc(:'8dc
Zijn de spullen inmiddels al binnen gekomen??KifArU schreef op 22 May 2003 @ 11:58:
[ Voor 12% gewijzigd door KifArU op 04-06-2003 18:47 ]
[ Voor 17% gewijzigd door bombadil op 04-06-2003 16:43 ]
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Aan de actie met 15 x 7210 met 5 x ipaq 3950 en 5 x 6310i met 1 x ipaq 3950 met een ander bedrijf.bombadil schreef op 04 juni 2003 @ 16:42:
Welke actie/aanbieding had je aan meegedaan?
Maar ik ga het morgen opnieuw proberen, de O2 actie met plasma en 7210 's lijkt me wel wat, de kosten voor het plama scherm zijn uiteindelijk toch wel laag....
Verwijderd
Dat zal wel te maken hebben met de economie.. als het weer beter gaat zullen ze wel weer gratis abo's weggeven.Verwijderd schreef op 08 June 2003 @ 10:40:
Wat ik wel een beetje balen vind is dat GSMstunter nu geen echte gratis abbo's meer heeft zoals vroeger, weet iemand of dit weer komt?
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
Ik mag misschien het KvK nummer van een bekende gebruiken, wiens bedrijf wel groot genoeg is voor zo'n GSMStunter aanbieding (die met 5 7210 en 1 plasmascherm). Nu wil ik echter wel dat hij daar zo min mogelijk last van heeft dus kan iemand mij vertellen hoe het ongeveer in zijn werk gaat.
Ik vul op de site het formulier in. Mag ik daar mijn eigen gegevens invullen en handtekening zetten, of moet ik daar dezelfde hebben als op het KvK uittreksel en moet die bekende van mij dus ondertekenen?
Dan worden na een tijdje de overeenkomsten naar mij toegestuurd. Kan ik dan ook mijn eigen bankrekeningnummer aangeven? Of moet het perse op de bedrijfrekening?
Graag zo veel mogelijk informatie. Ik mag het KvK nummer wel gebruiken, maar diegene wilt zo min mogelijk met de daadwerkelijke afhandeling te maken hebben.
Alvast bedankt!
-Dus NIET je eigen handtekening, maar die van jouw bekende.
-Dus NIET je eigen bankrekening, maar die van dat bedrijf.
-En je kan NIET de spullen naar jezelf laten opsturen! Alleen naar dat bedrijf.
Ik hoop je hierbij voldoende verteld te hebben!
De actie loopt deze maand nog.....
Ik heb gisteren alle documenten gefaxed (10 abonnementen, ik heb een BV), en inmiddels een mail gehad van Ikwilgratisbellen dat de aanvraag doorgestuurd is naar Debitel.JT schreef op 08 juni 2003 @ 13:07:
Heeft iemand al meegedaan aan de ikwilgratisbellen.nl acties ?
[ Voor 20% gewijzigd door mklerx op 12-06-2003 14:59 . Reden: Bevestiging ontvangen ]
Ik ook met een BV.JT schreef op 08 juni 2003 @ 13:07:
Heeft iemand al meegedaan aan de ikwilgratisbellen.nl acties ?
Heb een ontvangstbevestiging gehad van ikwilgratisbellen.nl. Ik weet ook dat de aanvraag al loopt bij Debitel..
Verwijderd
Verwijderd schreef op 02 juni 2003 @ 16:26:
Wat heb je btw aan een plasma scherm, kennis van ons werkt bij Philips en die vertelde dat zo scherm maar 1000 branduren heeft !
Dat is voor ons niet de moeite , kijk zwaar veel films dus ja hahah !
die van ons heeft iets van 100.000 branduren ofzo, + nog 3jaar garantie.
Dat is dus echt niet waar, wij verkopen zelf die philips dingen, ik heb er al veel gezien. ook die al heel lang aanstaan dus echt geen probleem hoor.
1000brand uren is onzin!
En al wat gehoord?Duncan schreef op 08 June 2003 @ 10:20:
Wij hebben een positief advies gekregen van debitel over deze abonnementen, dus dat wordt alleen nog maar afwachten
Verwijderd
heeft de PDA wel binnen, plasma en telefoons worden nagestuurd,
hadden levertijd.
Het kan dus wel.............
Verwijderd
Philips, let's make better thingsVerwijderd schreef op 15 June 2003 @ 18:47:
[...]
geloof je het zelf?
die van ons heeft iets van 100.000 branduren ofzo, + nog 3jaar garantie.
Dat is dus echt niet waar, wij verkopen zelf die philips dingen, ik heb er al veel gezien. ook die al heel lang aanstaan dus echt geen probleem hoor.
1000brand uren is onzin!
Het is druk met aanvragen bij Debitel, het duurt dus allemaal iets langer heb ik te horen gekregen.
Verwijderd
Als je ex. btw moet betalen, en je krijgt ex. btw terug, dan blijft dat toch lood om oud ijzer?miles schreef op 03 juli 2003 @ 21:54:
Helemaal gratis is dit niet. Alle bedragen zijn nl. ex btw, die je wel gewoon moet betalen. (en in SOMMIGE gevallen als bedrijf terug kunt vragen)
Kortom: dubieus of slechte marketing?!?
[ Voor 32% gewijzigd door Pietert op 03-07-2003 22:18 ]
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
[table border=2]
[tr][td]Aanbieding 3:[/][/]
[tr][td]• 5 vodafone abo's van 12 maanden
• van Vodafone krijg je 3 maanden gratis
• van ikwilgratisbellen krijg je de andere 9 maanden gratis
• verder gaan andere kosten (verzendkosten, aansluitkosten)
[/]
[tr][td]Keuze uit onder andere:
• 2x Nokia 6610 GRATIS, óf
• 2x Playstation 2 GRATIS, óf
• 2x Xbox GRATIS, óf
• 1x SonyEricsson P800 GRATIS, óf
• nog meer..
[/]
[/]
Verder:
• Abonnementen zijn alleen met een KVK uittreksel aan te vragen
• Bij een eenmanszaak zijn er in principe maximaal 5 abonnementen te bestellen! (dus aanbieding 4 (laptops) gaat niet door)
/me op de aanbiedings-pagina moet je _niet_ op toestellen klikken, dan ga je namelijk naar een pagina die niet van toepassing is op deze aanbieding, foutje in de html denk ik
Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."
IkVerwijderd schreef op 03 July 2003 @ 17:59:
Iemand al aan de aktie van www.ikwilgratisbellen.nl meegedaan?
Die nieuwe aktie
edit:
Volgens ikwilgratisbellen.nl: "Waarschijnlijk heeft u volgende week alles in huis."
[ Voor 14% gewijzigd door RobbertC op 10-07-2003 15:11 ]
Heb de spullen ook binnen. Nu nog kijken hoe ik het plasmascherm kan neerhangen/zetten (zie andere topic van mij)
Ik heb het topic van het begin af aan gevolgd, en ook mijn baas gepolsd of hij geen interesse had, en dat had hij wel.
Dus hij contract gedownd, en alles ingevuld, ook de paspoortenen rijbewijzen etc gefaxd.
Dat ging al fout, hij moest twee keer zijn rijbewijs nummer faxen eerste keer was het niet door gekomen
Dan een hele tijd niks, ja wel een mailtje van gsmstunter dat het in behandeling is enzo.Maar voor de rest niks.
Baas belt dan maar eens op, ja is in behandeling.Debitel gaat uitzoeken of het met expirian ook goed zit enzo......
Nou dat zit goed, wordt hem gemeld en hij verwacht de spullen dan ook met de post op een moment.Baas vraagt aan mij, of ik al wat via topic te horen heb gehad.Ik van ja, sommige hebben hun spullen al etc etc.
Baas denkt van ik wacht nog maar ff, komt wel goed.Nou heeft de baas vandaag gebeld met gsmstunter.Daar werdt hem verteld dat zijn aanvraag afgekeurd is etc. Terwijl we dus etc. aan alle voorwaarden voldoen.Genoeg liquide middelen, nooit achterstand in betalingen etc etc..Hoe kan dat nou dat ze eerst zeggen ja is goedgekeurd, mits expirian etc. en dan niks meer.We zijn ook geen klein bedrijf op mooie dagen lopen hier iets van 30 man rond of zo, en met festivals etc wel 40 á 50 man.Hier is dus geen sprake van eenmans zaakje oid.
We hebben ook maar aanvraag gedaan voor een laptop en vijf 7210, dit omdat de phoons echt via een debitel abbo gebruikt gingen worden(chefs zeg maar abbo van zaak)
Baas denkt van hier klopt iets niet, en gaat met debitel bellen.Daar waren we geeneens bekend.............. Ze hadden dus helemaal geen gegevens van ons bedrijf laat staan van de aanvraag.Gsm stunter zal dus helemaal geen aanvraag voor ons gedaan hebben denk ik dan zo
Baas dol, gaat nog maar eens gsmstunter bellen, en meld dat hij geeneens bekend is bij debitel.Vrouw aan de telefoon zegt dat ze de aanvraag wel verstuurt heeft etc etc.Baas eindigd het gesprek met de opmerking naar haar:"weet je wat ik denk? Ik denk dat jullie helemaal niet de abbo's voor ons hebben willen afsluiten....", "zij nog van meneer dat denkt u, .............."
IK had altijd wel een positief idee over gsmstunter maar dat is nu door dit akkefietje wel tot onder nul gedaald, dus mede tweakers doe je voordeel met ons verhaal.En denk twee keer na voordat je iets bij gsmstunter besteld
Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???
Verwijderd
Helaas; bij deze bent mag u zich vervoegen bij de zwakste schakels
[ Voor 23% gewijzigd door Jaymz op 30-07-2003 00:30 ]
@cybersjijp: ik vertrouw er ook nix van, ik geloof dat het meer zo'n stunt was voor bekendheid. ik lees eigenlijk alleen maar dat er mensen zijn afgewezen
CISSP! Drop your encryption keys!
Dit is sluikreclame en derhalve niet toegestaan op Gathering of Tweakers.Verwijderd schreef op 29 July 2003 @ 18:10:
Dit is natuurlijk vervelend allemaal dit kan gebeuren, misschien dat wij u kunnen helpen met een zakelijk Vodafone abonnement. Vragen graag per email inf@gxm.nl stellen, inverband met SPAM.
Gezien jouw historie op dit gebied gaat dit hoogstwaarschijnlijk consequenties hebben voor de status van jouw account alhier.
Je denkt toch zekers niet dat wij hier op in gaan? KIjk eens in het profiel van Wypang 7 posts in meer dan twee maanden.
Mijn gevoel zegt mij, dat deze personn alleen replyed als er voor "het zaakje"wat te verdienen is......
Jammer dat het zo gelopen is, schijnbaar kan gsmstunter deze aktie niet waarmaken.Ik heb inmiddeels op debitel zakelijk site gekeken en daar staat dat de "aktie"met zakelijke abbo's nog tot september duurt, en ik kan eig. geen webshop vinden die nog iets van de aktie die de strekking had van die van gratis bellen en gsmstunter nog heeft.
[speculatie]
Denk dat debitel inmiddels de bonus niet meer geeft of dat hij niet meer zo hoog is oid....... en dat ze daarom de aktie afgeblazen hebben.
[/speculatie]
Jammer want ik had wel op kosten van de baas zo'n mobiel willen hebben hoor, scheelt mij weer abbo'tje
Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???
Als jullie die spullen binnenkrijgen dienen ze op de balans gezet te worden als vaste activa. Nog niemand hierover gehoord. Op dat moment vertegenwoordigen ze een boekwaarde en indien je de telefoons / tv's e.d wil verkopen zal je een officieël faktuur moeten maken en daar BTW over moeten rekenen dat weer aan de belastingdienst moet worden afgedragen. Je kan domweg gewoon geen spullen op de bedrijfsnaam aanschaffen en daarna zomaar verkopen (kijk Adam Curry) zonder dat je gezeik krijgt.
Voor velen hier bij wie het niet gelukt is : wees blij, je haalt op korte termijn misschien geen gedonder op je nek maar op langere termijn als de spullen of geld allang op zijn wel.
Tweakers korte termijn denkers
[ Voor 3% gewijzigd door Borland op 30-07-2003 15:25 ]
Welnee, wie zegt dat je ze op de balans MOET zetten? Die keuze heb je altijd nog zelf als ondernemer. Op het moment dat je de keuze hebt gemaakt om de rekeningen te betalen vanuit het bedrijf en deze dus als aftrekbare kosten te gaan opvoeren zou je in principe gelijk hebben en moet je bij verkoop van de telefoons de winst hierop als opbrengsten rekenen.Borland schreef op 30 juli 2003 @ 15:04:
Als jullie die spullen binnenkrijgen dienen ze op de balans gezet te worden als vaste activa. Nog niemand hierover gehoord. Op dat moment vertegenwoordigen ze een boekwaarde en indien je de telefoons / tv's e.d wil verkopen zal je een officieël faktuur moeten maken en daar BTW over moeten rekenen dat weer aan de belastingdienst moet worden afgedragen. Je kan domweg gewoon geen spullen op de bedrijfsnaam aanschaffen en daarna zomaar verkopen (kijk Adam Curry) zonder dat je gezeik krijgt.
Maar zelfs dan: je hebt voor de telefoons niets betaald, dus als je de creditfaktuur van bijvoorbeeld GSMstunter niet in je boekhouding opneemt en het bedrag wat je van de tussenpersoon terugkrijgt op je eigen bankrekening laat storten zijn die telefoons gewoon je prive eigendom. Ik geef toe dat die laatste een beetje dubieus is, maar laat de belastingdienst maar eens bewijzen dat jij telefoons gehad hebt. En als ze dat al kunnen, laat ze dan ook nog maar eens bewijzen dat jij de kosten voor die telefoons (€ 0) als bedrijfskosten hebt gerekend.
Maar dat je verplicht bent dit hele verhaaltje in de boekhouding op te nemen, alleen omdat je op naam van het bedrijf aanvraagt, is kolder. Ik koop als bedrijf regelmatig bij de Makro, ook dingen die voor privé zijn, en daar staat altijd mijn bedrijfsnaam boven de faktuur, maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om die privé dingen op mijn balans te gaan zetten, als dat privé dingen zijn flipt de belastingdienst daar juist van, omdat dat niet mag. In dit geval heb je zelf de keuze om alles privé of alles zakelijk te doen. Op het moment dat je kiest voor zakelijk moet je je natuurlijk ook aan de regels houden en ook de opbrengsten van de telefoons boeken. Zo niet, dan betaal je lekker de rekeningen prive, ontvang je de telefoons en het geld prive en hou je de winst prive.
Verwijderd
Tis een gevaarlijke TOKO.
Geval:
Ik deed mee aan actie nokia7210 i.c.m. debitel. Order binnen 2 dagen uitgevoerd. Daarna een maandje later, doet de nokia raar. Dus ik zoek contact op men GSMSTUNTER. Compleet onbereikbaar. Op telefoon/fax/email wordt 0,0 gereageerd. Ik stuur eigenhandig mijn tel naar hun voor reparatie en tot op heden 0,0 reactie.
Waarschijnlijk ben ik mijn tel al kwijt en zit met Debitel abo van 2 jr.
Kortom: GSMSTUNTER bedankt voor deze ellende!
vrijdag contract op de fax, zaterdag spullen halen....
Dus voor mij alles oke
Ik zou zelf persoonlijk geen voorkeur hebben om mijn telefoon op te sturen, naar een bedrijf, die niet te berijken is..Verwijderd schreef op 02 augustus 2003 @ 00:26:
Mensen mensen: kijk nou eens uit met GSMSTUNTER.
Tis een gevaarlijke TOKO.
Geval:
Ik deed mee aan actie nokia7210 i.c.m. debitel. Order binnen 2 dagen uitgevoerd. Daarna een maandje later, doet de nokia raar. Dus ik zoek contact op men GSMSTUNTER. Compleet onbereikbaar. Op telefoon/fax/email wordt 0,0 gereageerd. Ik stuur eigenhandig mijn tel naar hun voor reparatie en tot op heden 0,0 reactie.
Waarschijnlijk ben ik mijn tel al kwijt en zit met Debitel abo van 2 jr.
Kortom: GSMSTUNTER bedankt voor deze ellende!