Heb jij ook een cam?Verwijderd schreef op 23 May 2003 @ 19:16:
Wow... vette foto maarja da was te verwachten met die cam van jou.
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2003 19:48 ]
Weet jij of daar een open dag morgen is?
Verwijderd
Thanks, de vraag blijft natuurlijk of hij kwalificeert voor "de grens"Verwijderd schreef op 23 May 2003 @ 19:16:
Wow... vette foto maarja da was te verwachten met die cam van jou.
ik vond mijn titel wel aardig
Bakman....hand over the cam
[ Voor 10% gewijzigd door Puck op 24-05-2003 02:06 ]
Arrived anxious, left bored
Verwijderd
Zou het niet weten, kom weten, kom zelf uit Oosterhout. Reed er langs met de motor toen ik mijn cam op zak had.... (en op zoek was naar een mooie foto voor dit thema)dbzfan schreef op 23 May 2003 @ 20:06:
Ah, ik zie het, die foto van Westpoint. Ik heb gehoord dat daar morgen een open dag was? Ik woon ook in Tilburg, zou ik wel mooie plaatjes kunnen schieten.
Weet jij of daar een open dag morgen is?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2003 10:46 ]
Verwijderd
Tis te hopen dat ie voor de voting nog ff op duikt om de zaken in goede banen te leiden.

Kitten ziet voor het eerst de 'buitenwereld', maar daar is ook tevens de grens. (het dubbelglas duh...)
Door de weerspiegeling van het dubbelglas zie je ook de gezichtsuitdrukking van het kitten.
Comments please...
Cons:::BB4E
ik ben wel ingelogd...
Verwijderd
Verwijderd
Cons:::BB4E
En de grens tussen de huizen en de lucht.
en de grens tussen rood en blauw.
Mooi foto verder... mooie kleuren, dat wel!
Maar gezien de "grens", een beetje te ver gezocht ben ik bang.
Stembus is NU open!
Ik vond het concentratie kamp toch het beste bij het thema passen, en het idee dat die mensen daarin opgesloten zaten..........
daar ben ik het helemaal niet mee eens. Dan kun je alles wel in twijfel trekkenvormstreber schreef op 25 mei 2003 @ 18:03:
[...]
En de grens tussen de huizen en de lucht.
en de grens tussen rood en blauw.
Mooi foto verder... mooie kleuren, dat wel!
Maar gezien de "grens", een beetje te ver gezocht ben ik bang.
ga me nou niet vertellen dat je niet door hebt dat het hier om de grens tussen dag en nacht gaat he
[ Voor 25% gewijzigd door marteltor op 25-05-2003 21:14 ]
Verwijderd
| De Grens | ||
| Thema deze maand: Alles wat te maken heeft met een beperking of juist het verbreken van die beperking of iets dat een verschil laat zien tussen twee plaatsen of momenten. | ||
| Los van de wereld Tomatoman, Sony - DSC-P1 | The Great Divide BaRF, Minolta - DiMage 5 | Final Frontier Nils Faber, Minolta - Dimage 2330 Zoom |
| The Sky is the Limit SKKL, Canon - Powershot A40 | Stoeprand Petergr, Sony - DSC-P8 | Grens Water/Land N3alz, Nikon - Coolpix 3100 |
| Franse kustlijn. Salutem, Olympus - C-2100 UZ | On the edge KeeZ, Canon - Canon G3 | Camp of Dead Emp-Hasis, Sony - DSC-75 |
| Hemel en aarde draztic, Canon - Powershot A40 | Borderline Arfman, Casio - QV-4000 | Harder dan ik hebben kan oeli, Fuji - Finepix s304 |
| Torn Boundaries n00bs, Sony - DSC-F505V | Cross the Border Alfredt, Olympus - 3030 Zoom | Crossing the Line Barney, Pentax - Optio 330GS |
| Sunrise-Sunset Pluto, Fuji - S602Zoom | Tot hier en niet verder Tmaster, Hewlett Packard - Photosmart 850 | Alone dbzfan, Canon - Powershot A60 |
| Vogelnest / TL-lamp -Mous-, Casio - QV-R4 | Defence Gorefest, Canon - Powershot A40 | welke grenzen? mophor, Fuji - Finepix 2600 Zoom |
| Goal?! _zAo_, Canon - Powershot A60 | groengrijsgrens HunterPro, Nikon - Coolpix 5000 | De rand is de grens! RTBravo, Canon - Powershot A300 |
| DE druppel Iguana, Fuij - finepix A303 | Gesloten wokmaster, Canon - Powershot s40 | Overschreden grens topje, Canon - Powershot S30 |
| Orde en Chaos SillyJW, Sony - Mavica CD300 | Water grens Mavic, Fuji - Finepix 6800Zoom | All roads end here merlijn, Canon - Powershot G3 |
| Day or night? marteltor, Canon - Powershot S30 | Koninklijke grens Briggy, Casio - QV-2800 | Tussen hemel en aarde Hangloozz, Sony - DSC-P1 |
| GOT digicontest, de site | ||
Verwijderd
Ik heb wel mijn foto later aan de contest site toegevoegd maar dat wil dus niet zeggen dat ik het idee zou hebben afgekeken. Ik hoop dat mensen die nog gaan stemmen beide foto's afzonderlijk van elkaar willen beoordelen. Beide foto's zijn namelijk ontstaan zonder elkaars medeweten.
Verwijderd
Je hebt gelijk Iguana, ik had dat ook verkeerd gezien, en daardoor jou minder punten gegeven (1 ipv 5). Als ik m'n punten om kon draaien, zou ik het alsnog doen, maar dat kan geloof ik nietVerwijderd schreef op 25 mei 2003 @ 22:37:
Ik vind het een beetje jammer dat mensen denken dat ik mijn inzending (DE druppel) zou hebben afgekeken van "De rand is de grens" (en mij daarom in punten korten).
Overigens vind ik het vreemd dat de volgorde van de foto's al verandert tijdens het stemmen. Dat is 'statistisch onverantwoord'
(Hierdoor zien mensen die nog moeten stemmen de tot dan toe beste foto's als eerste, en krijgen deze foto's relatief nog meer stemmen ten opzichte van de achterblijvers)
Verwijderd
gemaakt met een canon Ixus V 2.1 megapixel
afgelopen Zomervakantie in Bryce Canyon(USA)
als ik straks thuisben zet ik de full-reso foto even op mijn webspace
mag deze er nog bij
ik kan me niet aanmelden op de aanmeld-site, hij zegt dat mijn GoT user-id ongeldig is....
[ Voor 227% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2003 09:52 ]
Edit: Het verbaasd me hoeveel stemmen die voetbalfoto nog krijgt
[ Voor 34% gewijzigd door Jaded op 26-05-2003 09:45 ]
Het was toch echt een actiefoto hoor. Ik heb echter wel de bal eerst daar neergelegd en vervolgens mijn vriendin d'r met een rotgang op af laten rennen om 'm weg te trappen. Ik had dan ook 5 foto's waar alleen een bal of gras op stond en er waren er maar 2 gelukt, waarvan dit de mooiste was.Jaded schreef op 26 May 2003 @ 09:44:
Ik heb ze beiden beoordeeld en de mooiste eruit gekozen, en dat was voor mij die van Iguana. Staat ook bij mijn motivatie.
Edit: Het verbaasd me hoeveel stemmen die voetbalfoto nog krijgtDit is toch wel heel erg duidelijk geen actiefoto?
En al zou het geen actiefoto zijn, het beeld toch een grens uit?
PW5 DH Deluxe | Conroe 6600 @ 3,4 GHz (380x9) | Zalman 8000 | 2GB DDR2 GEIL pc6400 | Sapphire 1900XTX | 2x Maxtor 250GB RAID0 | Acer 1951c |
Verwijderd
ja vind ik ook, waar staat dat deze contest gaat over actiefoto's?Barney schreef op 26 May 2003 @ 11:13:
[...]
Het was toch echt een actiefoto hoor. Ik heb echter wel de bal eerst daar neergelegd en vervolgens mijn vriendin d'r met een rotgang op af laten rennen om 'm weg te trappen. Ik had dan ook 5 foto's waar alleen een bal of gras op stond en er waren er maar 2 gelukt, waarvan dit de mooiste was.
En al zou het geen actiefoto zijn, het beeld toch een grens uit?
Ik vind 'm zeker niet slecht, helemaal niet vergeleken met andere foto's!
Heb je hem gepost op de site? Wel doenMr.David schreef op 26 May 2003 @ 13:38:
Waarom staat mijn foto er niet tussen????
Ik vind 'm zeker niet slecht, helemaal niet vergeleken met andere foto's!
Link staat in de startpost.
Volgens mij is het thema ook heel duidelijk geen actie, maar grens. En dit is met stip (vlag en wimpel) de allerbeste foto!Edit: Het verbaasd me hoeveel stemmen die voetbalfoto nog krijgtDit is toch wel heel erg duidelijk geen actiefoto?
Ben ik het mee eens ja, zo creeër je een grotere kloof tussen de hoge en lage scores. Ik hoop dus dat mensen echt op de foto gaan stemmen en niet op 'algemeen de beste'.Verwijderd schreef op 26 May 2003 @ 08:44:
[...]
Overigens vind ik het vreemd dat de volgorde van de foto's al verandert tijdens het stemmen. Dat is 'statistisch onverantwoord'
(Hierdoor zien mensen die nog moeten stemmen de tot dan toe beste foto's als eerste, en krijgen deze foto's relatief nog meer stemmen ten opzichte van de achterblijvers)
Misschien wat voor volgende maand, gewoon op willekeurige volgorde laten staan.
Foto's staan op volgorde van binnenkomst....floduR schreef op 26 May 2003 @ 14:26:
Misschien wat voor volgende maand, gewoon op willekeurige volgorde laten staan.
[ Voor 3% gewijzigd door Norjee op 26-05-2003 14:55 ]
Joh, deze foto lijkt wel in hetzelfde gebied genomen te zijn als die van ID-Tweak 4 posts boven je? Die wandelende boom lijkt er wel ingesoept, maar ik ga ervan uit dat dat niet zo is? Mooie foto's iig, lekker wijdsenter.nu schreef op 26 May 2003 @ 13:24:
Mag ik nog een foto aan de contest toevoegen?
http://www.enter.nu/photo/albums/usa2002/DSC00834.jpg
idd... foto is ook bij Bryce Canyon genomen...sjroorda schreef op 26 May 2003 @ 16:08:
[...]
Joh, deze foto lijkt wel in hetzelfde gebied genomen te zijn als die van ID-Tweak 4 posts boven je? Die wandelende boom lijkt er wel ingesoept, maar ik ga ervan uit dat dat niet zo is? Mooie foto's iig, lekker wijds.
Kijk voor meer foto's maar eens op m'n homepage (http://www.enter.nu) in de gallery
Die boom stond er trouwens echt zo..(fotosoep is niet mijn vak)
~~ meesterprutser ~~
Nou, met de nummer 1 op't moment ben ik het wel eens. Weinig foto's overtuigend on-theme eigenlijk. Maar ik heb er 4 kunnen vinden die ik een stem waard vond.
Weinig on-theme idd, maar toch goed gedaan hoor jongens, ik heb zelf namelijk helemaal niks
Wel weer een duidelijk verschil tussen de eerste twee foto's ten opzichte van de rest. Maar mij hoor je niet klagen (ondanks dat ik weer geen punten heb
Toch heb ik niet gestemd op - wat nu - de favoriet lijkt (Camp of the dead). Ik vind het een erg mooie foto en hij past ook goed bij het thema, maar ik vind hem toch iets te voordehandliggend. De foto krijgt daardoor voor mij toch een soort van 'goedkoop' imago, alhoewel dat het verkeerde woord is. Ik weet niet hoe ik het anders kan verwoorden, maar.. nee... dit is het eigenlijk net niet voor me.
Let wel: dit is dus wat ik vind en ik blijf bij mijn mening dat het een goede en mooie foto is, maar (nu heb ik het woord gevonden) ik mis wat originaliteit in de foto.
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel het volgende: Als je een actie insinueert en het lijkt er niet op, is dat een beetje een tegenvaller.Verwijderd schreef op 26 May 2003 @ 12:41:
[...]
ja vind ik ook, waar staat dat deze contest gaat over actiefoto's?
Verwijderd
Vind de reacties tot nu toe op mijn foto leuk om te horen, bedankt daarvoor.
Nu nog maar even afwachten wat de top 3 zal worden, ik zag dat ik tot nu toe n1 sta, leuk om te zien omdat ik dit keer voor de eerste keer mee doe
Ben in iedergeval blij dat het topic weer beter loopt dan aan het begin, toen er weer wat gezeur was
Maar nu maar eff wachten wat de uitkomst zal gaan worden van deze contest
Ik blijf die foto 'Camp of dead' weinig aan vinden; ik heb er nog eens goed naar gekeken en ik vind 'm gewoon qua beeld niet interessant. Hij is wel recht voor z'n raap, maar dat maakt 'm naar mijn mening (in dit geval) niet goed.
DE druppel is aardig, maar de uitsnede vind ik niet bijzonder en het is jammer dat er al water op de vensterbank ligt: er is dus al water overheen gegaan.
Verwijderd
Maar volgende keer beter
Heb net ook even gestemd
dan zou ik die nu graag even gepost zien...dbzfan schreef op 27 May 2003 @ 17:13:
Die foto van het prikkeldraad vind ik maar gaar, ik heb er zo ook nog wel 10 liggen.
Tis gewoon míjn mening.
[ Voor 83% gewijzigd door dbzfan op 27-05-2003 18:10 ]
Tja... dan had je die moeten posten misschiendbzfan schreef op 27 May 2003 @ 17:13:
Die foto van het prikkeldraad vind ik maar gaar, ik heb er zo ook nog wel 10 liggen.
Anyway, ieder post wat hij/zij wil, daarnaast gaat het om de hele scene eromheen... en hier dus ook de dag. De contest bestaat niet alleen uit een kwalitatief goede foto, maar ook de beschrijving erbij, het id van de maker erachter en natuurlijk originaliteit.
Zo zie je veel fotos terug die wel mooi zijn, maar het id erachter
En toch zie je dat veel mensen alleen naar "het plaatje" kijken en dus niet naar het geheel...
Verwijderd
Verwijderd
Bedankt voor je reactieVerwijderd schreef op 30 mei 2003 @ 22:35:
Zijn er al ideeën voor een (concreter) thema voor volgende maand? Ik denk dat de winnaar zo goed als bekend is. Als ik alvast mag feliciteren: Emp-hasis gefeliciteerd met je behaalde overwinning! Je staat geheel terecht 1e!
Als ik dus als winnaar een nieuw thema mag zeggen voor volgende maand, kies ik voor het onderwerp: Natuurlandschappen. Dit lijkt me een leuk en afgebakend onderwerp. Denk dat hier weinig over uit te leggen is. Foto;s van weilanden, berggebieden, uiterwaarden etc, noem maar op. Het liefst actuele fotos als het mogelijk is, dus niet meteen je oude schoenendoos induiken voor oude fotos, maar ga is weer lekker op pad !
Ik hoop een reactie op dit onderwerp terug te krijgen, of jullie ook denken dat die afgebakend genoeg is. Eventuele tips om het onderwerp duidelijker te maken als het volgens jullie nog niet is altijd welkom
Het lijkt wel of men gewoon wat fotos uit de oude kast heeft gehaald en d8 Ohw dat past wel bij dit topic... beetje jammer, want bij fotografie bedenk je eerst een concept en thema... het verhaal eromheen en de foto... en dit alles in balans met elkaar...
Verwijderd
Wow, freaky, ik kreeg foto van me zus uit Nieuw Zeeland en die is op precies zelfde plek gemaaktVerwijderd schreef op 07 mei 2003 @ 13:26:
Ben ik met je eens. Misschien is dit dan wat?
[afbeelding]
De grens tussen realiteit en reflectie
http://home.quicknet.nl/qn/prive/hwpm.straathof/zeeland.jpg
De beste stuurlui staan aan wal denk ik dan vervolgens.n00bs schreef op 31 May 2003 @ 11:56:
Het enige wat ik echt mis trouwens bij alle fotos is de diepgang van het idee achter het verhaal...
Juist bij een thema als dit is het voor de fotograaf erg duidelijk wat hij bedoeld, alleen is het onderwerp zelf zo abstract dat een willeleurige kijker vaak weer iets totaal anders ziet.
Vergelijk het met moderne kunst, wat de een ziet als een mislukt iets betaalt een ander meer dan 100.000 euro voor.
Maar geef, desnoods met een foto van het internet, een voorbeeld die boven deze foto's staat.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Die moet ze dan maar inzenden voor het volgende onderwerp zou ik denken..... tegen een goed berglandschap met een goede lucht kan eigenlijk ook niks opVerwijderd schreef op 31 May 2003 @ 11:59:
[...]
Wow, freaky, ik kreeg foto van me zus uit Nieuw Zeeland en die is op precies zelfde plek gemaakt
http://home.quicknet.nl/qn/prive/hwpm.straathof/zeeland.jpg
Imho: Idd een duidelijk en concreet onderwerp.. Maar.. niet echt geschikt voor deze contest.. want dit wordt echt een "ik heb nog oude vakantie foto's op een cdr, die zoek ik op en ik heb 100 keer mooiere natuur dan er waar dan ook in nl te vinden is".Verwijderd schreef op 31 May 2003 @ 11:40:Als ik dus als winnaar een nieuw thema mag zeggen voor volgende maand, kies ik voor het onderwerp: Natuurlandschappen. Dit lijkt me een leuk en afgebakend onderwerp. Denk dat hier weinig over uit te leggen is. Foto;s van weilanden, berggebieden, uiterwaarden etc, noem maar op. Het liefst actuele fotos als het mogelijk is, dus niet meteen je oude schoenendoos induiken voor oude fotos, maar ga is weer lekker op pad !
Ik hoop een reactie op dit onderwerp terug te krijgen, of jullie ook denken dat die afgebakend genoeg is. Eventuele tips om het onderwerp duidelijker te maken als het volgens jullie nog niet is altijd welkom
Dit wordt dus echt een archief contest, want het nederlandse landschap is nu eenmaal niet zo heel boeiend vergeleken me wat mensen op hun vakantie hebben kunnen fotograveren
(Je zou er "Het nederlandse natuurlandschap" van kunnen maken.. is eerlijker lijkt mij..)
Daar ben ik wel voor. Maar gaat het dan echt om het landschap of ook zonsopgangen en ondergangen en dergelijke?Norjee schreef op 31 mei 2003 @ 13:26:
(Je zou er "Het nederlandse natuurlandschap" van kunnen maken.. is eerlijker lijkt mij..)
Verwijderd
Dat lijkt mij een erg geschikt onderwerp jah. Ik vind dat je wel zonsondergang en opgangen mag gebruiken, maar moet het wel duidelijk zijn dat het in nederland gemaakt is (bijv. een molen erbijAlfredt schreef op 31 May 2003 @ 14:01:
[...]
Daar ben ik wel voor. Maar gaat het dan echt om het landschap of ook zonsopgangen en ondergangen en dergelijke?
Maar lijkt mij een goed idee, houden we het hierop
Verwijderd
Verwijderd
Omdat hier zowel op GOT nederlanders als belgen te vinden zijn, maken we om streken iets buiten nederland er geen punt vanVerwijderd schreef op 31 May 2003 @ 15:23:
Hmm dan zal ik me schoenendoos (figuurlijk dan) met berglandschappen maar dicht laten als het om Nederlandse landschappen gaat. Inderdaad een leuk onderwerp.. Kan ik er weer lekker met de motor op uit (heerlijk rondjes rijden) met me cam op zak. Msaaruhh je zegt Nederland.. zou je Vlaanderen er ook bij willen nemen dan aub want daar ist veel leuker motorrijden
Je zou kunnen zeggen "het vlakke landschap". Anders zit je nog met die paar GoTters die wel in een echt bergachtig landschap zitten. Kijk, een paar heuvels zijn niet erg, die hebben we in nederland ook wel. Maar het zou me niets verbazen als er ook wel GoTters in de buurt van de mooiste bergachtige landschappen wonen. En ja qua onderwerp heb je dan gelijk een voorsprong.Verwijderd schreef op 31 mei 2003 @ 18:28:
[...]
Omdat hier zowel op GOT nederlanders als belgen te vinden zijn, maken we om streken iets buiten nederland er geen punt van
Verwijderd
En een klein heuveltje gezien door een fles SmirnofAlfredt schreef op 31 May 2003 @ 18:31:
[...]
Je zou kunnen zeggen "het vlakke landschap". Anders zit je nog met die paar GoTters die wel in een echt bergachtig landschap zitten. Kijk, een paar heuvels zijn niet erg, die hebben we in nederland ook wel. Maar het zou me niets verbazen als er ook wel GoTters in de buurt van de mooiste bergachtige landschappen wonen. En ja qua onderwerp heb je dan gelijk een voorsprong.
Hehe dan krijg je wel een superberglandschap weer, maar ja daar kan ik dan natuurlijk niks aan doen heVerwijderd schreef op 31 May 2003 @ 21:24:En een klein heuveltje gezien door een fles Smirnof
Het blijven wel tweakers he...n00bs schreef op 31 May 2003 @ 23:16:
Of: Je vriendin...
Zou nog wel wat hebben liggen, zie profile
"Een object in een andere context plaatsen waardoor het zijn orignele functie en betekenis verliest"
volgens mij krijg je dan wel weer meer kans op 'slechte' foto's omdat dit weer zo subjectief is als wat. Wat voor de een vervreemdend werkt vindt de ander weer gewoon een slechte compositie of gewoon een mislukte foto... krijg je dus weer van die leuke discussies.MauriX schreef op 01 June 2003 @ 10:16:
Vervreemding is ook wel interessant. Duchamps is hier ooit mee begonnen:
"Een object in een andere context plaatsen waardoor het zijn orignele functie en betekenis verliest"
Verwijderd
Een onderwerp met de zomer misschien ook wel wat jah!n00bs schreef op 31 May 2003 @ 22:38:
Waarom niet iets exotischerhet is tenslotte mooi weer... zomer/strand etc
you get the picture
Ik heb ook nog een ander idee bedacht: Insecten
Wat vinden jullie hiervan dan?
Hier ga ik ook voor, portret van je vriendin.n00bs schreef op 31 May 2003 @ 23:16:
Of: Je vriendin...
[arrogantie mode]
Ik win makkelijk
[/arrogantie mode]
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Insecten worden macro's.. natuurlandschap niet.. Er is wel eens gezegd dat niet iedere digicam goed genoeg macro's kan maken geloof ik
En strand geld eigenlijk hetzelfde voor als wat ik eerst bij natuurlandschap ook gezegd heb.. niet echt een onderwerp wat goed in nl is uit te voeren
Anyway kies zelf maar.. ik vind het al geweldig dat je tenminste de discussie over jou onderwerp aan durft te gaan, voor het te kiezen
En gefeliciteerd.. je hebt idd gewonnen!!
Ik heb voting op de site uit gezet.. het is immers 1 juni..
Of wat dachten jullie van het onderwerp: Het uitbeelden van gezegdesvacuumcleaner schreef op 01 June 2003 @ 12:02:
[...]
Hier ga ik ook voor, portret van je vriendin.
[arrogantie mode]
Ik win makkelijk
[/arrogantie mode]
Hoge bomen vangen veel wind.....
Een open deur intrappen....
Zomaar suggesties
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
En dan laat je die paar honderd kilometer kustlijn in Nederland even buiten beschouwing?Norjee schreef op 01 June 2003 @ 12:03:
En strand geld eigenlijk hetzelfde voor als wat ik eerst bij natuurlandschap ook gezegd heb.. niet echt een onderwerp wat goed in nl is uit te voeren
ik zie daar actie, ik zie daar natuurkrachten. Ik zie echter géén Nederlansch Landschap?8-Track schreef op 01 June 2003 @ 13:08:
[...]
En dan laat je die paar honderd kilometer kustlijn in Nederland even buiten beschouwing?![]()
[afbeelding]
Het moet deze maand een concreet onderwerp zijn.vacuumcleaner schreef op 01 juni 2003 @ 12:03:
[...]
Of wat dachten jullie van het onderwerp: Het uitbeelden van gezegdes
Hoge bomen vangen veel wind.....
Een open deur intrappen....
Zomaar suggesties
Ik ben er niet helemaal bij de laatste tijd. Misschien dat iemand het organiseren eens over wil nemen? Ik kom er niet zo erg toe. Is overigens helemaal niet veel werk.
Winnaar is overduidelijk Emp-Hasis met 'Camp of dead'. Gefeliciteerd!
Heb je al een thema gekozen Emp Hasis? Post je opdracht hier of mail'm naar mijn bulkadres kheperi@yahoo.com dan zorg ik voor het starten van de nieuwe contest.
(edit) Ohja, concreet onderwerp dus.
Nog een probleem, ik kan de overzichten niet meer maken. Om een of andere reden gaat er iets fout en kan IE de pagina niet laden.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2003 16:11 ]
Verwijderd
Ik heb nog is goed nagedacht, en denk dat de onderwerpen landschap en zomer niet duidelijk genoeg kan worden geformuleerd, en er weer grote kans op discussie is.
Als ik denk aan een concreet onderwerp wat we kunnen gebruiken denk ik nu aan "dieren". Ik wilde eerst insecten doen, maar niet iedereen kan inderdaad goede macro's maken, waar het al snel op neer komt.
Onderwerp volgende contest: Dierenwereld
Erg breed, je kunt ze overal maken, maar probeer voor deze contest de foto te maken, niet zomaar je huisdier, tenzij hij erg speciaal is natuurlijk
Om discussie uit te sluiten, kunnen we denk ik na mijn idee dit onderwerp erg breed houden, want als we insecten etc uitsluiten, geheid discussie of iets onder insecten valt of niet.
Ik hoop dat dit onderwerp jullie wat lijkt (ondanks het breed is, maar discussie buitengesloten staat lijkt mij). Fotos mogen overal gemaakt zijn (thuis, dierentuin, oerwoud noem maar op!), en een giraffe in de savagne hoeft zeker niet beter te zijn dan een konijn die je thuis hebt, dus maak er wat moois van!
En hier telt ook: het leukste is natuurlijk actuele fotos, fotos uit een schoenendoos altijd mogelijk, maar leuk om weer is op pad te gaan om de nieuwe foto te maken
Mee eens! Zeker in het 2003, 'Het jaar van Van Gogh', vind ik dat er een maand moet komen die in het teken staat van foto's in de stijl van Nederlandse Meesters van weleer.Aham brahmasmi schreef op 02 June 2003 @ 15:30:
ARghIk zie de Artis-ansichtkaartjes al langs komen...
Maar goed, dit onderwerp zal veel fotografen aanspreken, maar mij niet. Dieren fotograferen is niet echt 'mijn ding'. Natuurlandschappen in Nederland vond ik juist veel beter.
Het Nederlandse landschap wordt hier zo afgekraakt, dat ik vind dat dit voor straf toch het onderwerp moet gaan worden.
Dan zullen ze wel eens zien wat voor mooie plaatjes je in NL kunt schieten!
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
Je maakt het ons wel erg makkelijk met je dierenwereld...
Verwijderd
Allereerst weer opnieuw bedankt iedereen voor reacties.DynaMikeY schreef op 02 June 2003 @ 21:28:
[...]
Mee eens! Zeker in het 2003, 'Het jaar van Van Gogh', vind ik dat er een maand moet komen die in het teken staat van foto's in de stijl van Nederlandse Meesters van weleer.
Over jouw idee voor onderwerp:
Mijn 'mee eens' sloeg niet op zijn afkeer van het onderwerp. Integendeel: ik denk dat 'dierenwereld' een erg dankbaar onderwerp is, waarbij mooie platen mogelijk moeten zijn.Verwijderd schreef op 03 juni 2003 @ 08:49:
[...]
Allereerst weer opnieuw bedankt iedereen voor reacties.
Over jouw idee voor onderwerp:, zo zie je maar weer, smaken qua onderwerpen verschillen. En je moet weten dat het niet makkelijk is een onderwerp te bedenken die iedereen leuk vind... En ik heb al veel reacties gezien van personen die dierenwereld wel leuk vinden, dus voor jouw misschien volgende keer een onderwerp dat jij leuk vind
Wat ik wel bedoelde was zijn enthousiasme voor nederlandse landschappen. Misschien dat dat een idee is voor een contest. En misschien nog wel cultuurhistorisch verantwoord is ook nog, zodat we er nog wat van opsteken ook nog
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
Ben jij ooit in een museum geweest (waar schilderkunst tentoongesteld wordt)? Of heb je misschien liever zo'n schilderij van twee schoothondjes, iets wat Pim Fortuyn aan de muur had hangen?Verwijderd schreef op 03 June 2003 @ 08:49:
[...]
Allereerst weer opnieuw bedankt iedereen voor reacties.
Over jouw idee voor onderwerp:, zo zie je maar weer, smaken qua onderwerpen verschillen. En je moet weten dat het niet makkelijk is een onderwerp te bedenken die iedereen leuk vind... En ik heb al veel reacties gezien van personen die dierenwereld wel leuk vinden, dus voor jouw misschien volgende keer een onderwerp dat jij leuk vind
Ben afgelopen zaterdag in het van Gogh geweest in A'dam... zie maar een zoiets te reproduceren/te benaderen wat daar hangt!
(Edit: BOvendien, natuurlandschappen was het onderwerp waar je zelf eerst mee op de proppen kwam!)
Niet dat ik nou zo'n afkeer voor het onderwerp van jouw keuze heb (zag vandaag nog een paar mooie tafereeltjes die ik had kunnen fotograferen, had ik mijn camera bij mij gehad
Hopelijk komen er mensen met originele ideeën.
[ Voor 7% gewijzigd door Aham brahmasmi op 03-06-2003 16:41 ]