sow, de sfeer is zoals bij elke Digicontest al weer lekker afgezakt naar het niveau van modder gooien naar elkar, wel snel trouwen; in vorige topics duurde het wel tot page 6 (100ppp) terwijl het nu al op page 2 is, hulde.
In tegenstelling tot een aantal andere die om een naam heen draaien als een hond om een drol wil ik toch ff melden dat user SKKL meer dan m'n neus uitkomt; ik heb zelden iemand gezien die alleen maar post om te zeuren, zeiken, zemelen en zeveren...
Misschien ten overvloedde; maar NOFI he, ik bedoel ik moet me wel ff indekken
Verder is de hang naar kwaliteit logisch maar niet direct haalbaar.
Ik kan best aardig fotograferen maar op commando een onderwerp vastleggen wat met een grens te maken heeft

Mja, een setje hooligans die na een nietszeggende voetbalwedstrijd de boel kort en klein slaan, maar waar vindt je die? en om nou iets in scene te zetten vinden de plaatselijke winkeliers denk niet leuk

De inzending voor de vorige contest was ook een persoonlijk dieptepunt vandaar dat ik ff afwacht op een concreet onderwerp; daar ben ik allicht beter in
Je zou kunnen zeggen dat dit onderwerp voor mij de grens is...maar hoe leg je dat vast..
Ik moet wel even kwijt dat ik de ingezonden platen over het algemeen redelijk bij het thema passen ondanks sommige 'lulverhalen', eigenlijk komt het er op neer dat bij niet-concrete thema's alles ingezonden kan worden...in tegenstelling tot concrete thema's waar de foto wel degelijk voor zichzelf spreken moet.
zo,
* Hangloozz gaat ff achter de deur zitten om veilig deze flamebait in het topic te werpen