5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Maargoed, NL2000V3 nieuwe niet veel bijzondere screenshots zijn uitgekomen.
[ Voor 26% gewijzigd door ND863 op 19-05-2003 09:19 ]
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Verwijderd

lekker weertje

ARGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2003 13:14 ]
Minder ...
De vorige keer had je een vraag over crz speed etc, dan zijn mensen die bereid zijn om 3 minuten voor je na te denken, posten wat en horen vervolgens niks meer van. Teminste zekers niet hierzo ??
Niet dat het me echt boeit, maar de volgende keer denkt men vast; Val jij maar kapot met je handel.
Just a tip
Verwijderd

[ Voor 200% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2003 13:17 ]
Verstandige "edit"Verwijderd schreef op 19 mei 2003 @ 13:16:
Ik heb niet verteld dat het nu werkt omdat het nog steeds niet echt werkt![]()
Voor de rest, PAASHAAS
de 9 Livery Package.
The 9 liveries are:
US Airways,
America West,
Britannia,
DutchBird,
Iberia,
LTU,
MyTravel,
Condor,
& Thomas Cook.
samen goed voor 23 MB dl
http://www.simviation.com/files/1jets/B757_200CPPack.zip
Hier een foto van de AW liv

en dan hier een vertrek van de DB

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Wel leuk dit soort pakketten, alleen jammer dat je er altijd weinig van gebruikt.
Ja dta wel maar het leverd wel ruimte op en ook met installeren gaat het wel wat vlugger .Gilly schreef op 19 May 2003 @ 17:43:
DB heeft toch geen RR motoren op de 757 ??
Wel leuk dit soort pakketten, alleen jammer dat je er altijd weinig van gebruikt.
wou dat ik al mijn planes zo kon doen ..
Dus 1 plane en de rest liv
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ohh dat is best redelijk eenvoudig hoor. Ik heb het ook voor alle paints van Henk83. Dat werkt wel wat overzichtelijker idd.Blackhole schreef op 19 May 2003 @ 17:45:
[...]
Ja dta wel maar het leverd wel ruimte op en ook met installeren gaat het wel wat vlugger .
wou dat ik al mijn planes zo kon doen ..
Dus 1 plane en de rest livvan elke soort plane dan waar ik vaak mee vleig

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
[ Voor 4% gewijzigd door Wilde op 19-05-2003 20:15 ]
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
KLM GMAX 737-800 (Download #30622)
BWIA GMAX 737-800 (Base Pack) (Download #30614)
beide downloaden.
Verwijderd
http://www.airliners.net/open.file/352122/L/
PW zit ik zwaar op inVerwijderd schreef op 19 May 2003 @ 23:20:
Effe een domme vraag, kunnen jullie me vertellen of deze 757 nu met PW motoren of RR is uitgerust..?
http://www.airliners.net/open.file/352122/L/
PW is te herkennen omdat die zeg maar in 2 delen in opgebouw (visueel)
RR is eigenlijk 1 buis (visueel)
PW en GE uit elkaar houden vind ik altijd wat moeilijker.
[ Voor 25% gewijzigd door Ensinker op 19-05-2003 23:23 ]

laten we dan meteen de f16 pakkenND schreef op 19 May 2003 @ 23:16:
Joszwa, als je maar 3 uurtjes over de vlucht naar JFK wilt doen kunnen we ook met de Concorde gaan

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Hier nog berichtje van NU.nl:
Here baby, over
In plaats van landingsinstructies hoorden piloten van vliegtuigen die het Britse vliegveld Luton naderden, het huilen van een baby. De babyfoon van een woning in de buurt van het vliegveld zond geluidjes van baby Freya in de cockpits uit. Autoriteiten hadden twaalf uren nodig om vast te stellen dat de babyfoon van moeder Lisa Spratley op dezelfde golflengte zat als de verkeerstoren

[ Voor 3% gewijzigd door SanderTje! op 20-05-2003 09:46 ]
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
wow, wel gaaf zo'n ding dan. Goedkope scanner/transmitter-Sander_ schreef op 20 May 2003 @ 09:45:
Ik geloof dat de systeemeisen voor dit topic tegenwoordig haast net zo zwaar zijn als voor de sim. De vele screens hakken er behoorlijk in
Wel mooie trouwens..
Hier nog berichtje van NU.nl:
[...]
Contact babyfoon on 118.1

hij vliegt lekker i.c.m. de DF. Toch zorg ik dat ik met een pitch up van 2,5 graden kom aanvliegen zodat ik nauwelijks nog een flare hoef te maken. ik probeerde het ook even net met een pitch op van 0 (recht vooruit dus) maar dan moet je een flare maken naar 3 graden ongeveer en krijg je weer dat effect dat de kist door je late flare boven de baan blijft zweven en kom je pas een keertje in het midden van de baan op de grond
Lange landingen goh.........clrd to land 06............*zweef*....S1...S2...S3...S4...S5...S6...S7 ...threshold 24.... OEPS!

PH-BXL, hoe heet die kist zelf?
[ Voor 8% gewijzigd door ND863 op 20-05-2003 10:21 ]
kun jij het lezen ?

volgens mij staat er Sparrow Hawk
PS.Ik vind een F16 maar niets
Verwijderd

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2003 16:02 ]
Over een tijdje zullen hier wel wat 747-300's gaan rondvliegen. Ziet er mooi uit dat model van POSKY
[ Voor 56% gewijzigd door Floppie op 20-05-2003 17:46 ]

Alleen het was een lekker stormpje aan de gang .

Nou ik kan me hoemoeteenautoland vragen herinnerenrellehenk schreef op 20 May 2003 @ 17:46:
autoland kan iedere jan boeren lul toch
Over een tijdje zullen hier wel wat 747-300's gaan rondvliegen. Ziet er mooi uit dat model van POSKY
Maar autoland ofniet, vuile of mooie landing een Boeing 747 blijft mooi
Verwijderd
Project Fokker is met een filmpie bezig!!!
keep in touch
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2003 22:26 . Reden: gaar voorzetsel ]
Verwijderd
Ding Dong : Reclame, ik herhaal, Reclame-Sander_ schreef op 20 May 2003 @ 22:30:
*dinggg donnggg* General announcement:
Schiphol Airport @ Yorin

Hier een oude foto van TAI TAK.

Wat was het nou AIR CANADA , LUFTHANSA , U A of was het toch Varig .......
idd. ziet er goed uit van posky:rellehenk schreef op 20 May 2003 @ 17:46:

Goh die zal een lange callsign hebbenBlackhole schreef op 20 May 2003 @ 22:44:
Zo hier even 2 REAL foto's
[afbeelding]
Hier een oude foto van TAI TAK.
[afbeelding]

Flyhigh, hoe snel is binnenkort?
Wie doet er lief tegen mij en heeft voor mij Airac304 voor FSNav?
[ Voor 8% gewijzigd door ND863 op 20-05-2003 23:34 ]
Verwijderd
Ben nu minifoutjes aan het weghalen. ut moet gewoon perfect worden deze. Sommigen hebben het al gezien. Volgens gerenomeerde mensen in de FS scene, is dees een potentieel download topperND schreef op 20 May 2003 @ 23:13:
[...]
Goh die zal een lange callsign hebben![]()
Kom even op MSN, AIO file is on the disk..ND schreef op 20 mei 2003 @ 23:13:
[...]
Goh die zal een lange callsign hebben![]()
En idd.. Het filmpje van Chi Wai is kewll!! Met o.a. 2 zinnen ATC (van mij) en ook nog 1 van Chi Wai
[ Voor 19% gewijzigd door SanderTje! op 20-05-2003 23:46 ]
Ik kom morgen wel op MSN ga nu-Sander_ schreef op 20 May 2003 @ 23:43:
[...]
Kom even op MSN, AIO file is on the disk..Geef ik je even de details om het te downloaden
En idd.. Het filmpje van Chi Wai is kewll!! Met o.a. 2 zinnen ATC (van mij) en ook nog 1 van Chi WaiHeel gaaf filmpje, dus even wachten

FlyHigh, en wanneer mag ik um zien?
Heb je problemen dan met Navdata.at? De file is gewoon daar te downloaden?ND schreef op 20 May 2003 @ 23:53:
[...]
Ik kom morgen wel op MSN ga nu![]()
FlyHigh, en wanneer mag ik um zien?(zit er een 747.............hmm een Fokker747?
)
Verwijderd
Deze Alliance is niet goed bezig volgens mij...AIR CANADA en UNITED onder financieele protectie, VARIG en THAI in zwaar weer (respectievelijk 586 miljoen en 259 miljoen dollar verlies), SAS geen financiele gegevens van kunnen vinden maar die willen er ook 3000 mensen uitgooien en Lufthansa verliest 55 miljoen euro per week (1ste kwartaal 2003 415 miljoen euro verlies) en heeft geen overeenstemming kunnen bereiken met de bonden over een 35 urige werkweek voor het grond personeel, en wat doet de alliance, ze proberen nu USairways er bij te betrekken, die net vanuit financieele protectie gekomen is, dus die zit ook niet echt met een dikke portemenee...alleen MEXICANA maakt schijnbaar nog winst...Blackhole schreef op 20 mei 2003 @ 22:44:
Verwijderd
Dan ben ik in elk geval geen janboerenlul...rellehenk schreef op 20 May 2003 @ 17:46:
autoland kan iedere jan boeren lul toch
Ik krijg de helft van de tijd autoland er niet in...zal wel iets structureels fout doen ofzo...
Maakt me verder niet uit, dan landen we gewoon met het handje....heb je alleen minder tijd om screenshots te maken....
Verwijderd
Jou tijd komt nog wel, kzeg verder nix, nada, noppes, niente en nog meer van dat soort dingen.ND schreef op 20 mei 2003 @ 23:53:
[...]
Ik kom morgen wel op MSN ga nu![]()
FlyHigh, en wanneer mag ik um zien?(zit er een 747.............hmm een Fokker747?
)
Nu op naar Liverpool.
Ja navdata wilt niet bij mij-Sander_ schreef op 21 mei 2003 @ 00:06:
[...]
Heb je problemen dan met Navdata.at? De file is gewoon daar te downloaden?
Verwijderd
Wat je hier kunt zien, Ai planes hebben licht aan gedurende de dag...ronde bochten in de taxibanen, verschillende kleuren van textures mogelijk per taxibaan (oftewel ze worden nu gelayerd), moet eerlijk zeggen dat ik niet weet welk veld dit is, maar het lijkt er op 1 in washington of zo..?

Hieronder is Miami, vergelijk effe met de huidige KMIA in FS2002, en je ziet dat ook al worden er nog steeds generic textures en systemen gebruikt, er is gewoon veel meer detail mogelijk geworden...

Er wordt geklaagd in de forums dat de wolken nog steeds de grond niet raken bij de horizon, ach, kunnen ze best wel camoufleren dacht ik...

Source, staan er nog veel meer...
http://www.microsoft.com/games/flightsimulator/visuals.asp
tijdens het dalen schommelde mijn kist er enorm over terwijl er maar 17 knots wind stond

Ik wil transavia Frank
tampert, kriminalpolizei
[ Voor 3% gewijzigd door jos_zwa op 22-05-2003 11:58 ]
Was ut toevallig geen Airbus?jos_zwa schreef op 22 May 2003 @ 11:57:
ik zat laatste nog eens een SVCD van air britannia te kijken. hoor ik ineens door de tower gezegt worden: descent to seven-hunderd-fifty meters.... vaag of niet ? iemand die hier al eens eerder van gehoord heeft ? zo ja, waarom doen ze dat en waarom niet gewoon in feet ?

Vanavond ontvangen van Bob Iken, organisator FS Event 2003, "Helaas moet ik jullie namens het gehele organisatieteam mededelen dat het FS event voor 19, 20 en 21 september is uigesteld.
Bericht gekregen van het Aviodrome dat , door verschillende oorzaken, de nieuwbouw van het themapark vertraging heeft opgelopen en zeker niet de poorten zullen openen in juli 2003. De exacte datum is nog niet bekend.
Alle geplande evenementen zijn geannuleerd, zo ook het FS-event.
We hopen in de herfstvakantie nog e.e.a. te realiseren. Maar kunnen daar nog geen definitieve uitspraak over doen. Elke maand zal er contact worden onderhouden met het Aviodrome inzake de voortgang van de bouw. Nu moeten we even afwachten.
Zodra er een definitief inzicht komt (en we hopen nog steeds rond de herfstvakantie) zullen wij jullie gelijk informeren en zullen we alles op alles zetten om toch een jubileum-event te organiseren.
Voor wat betreft de militaire deelnemers:
Op 15 en 16 november 2003 is er de wederom een Lowlands Tigermeet Meet. Dat organisatieteam, onder regie van Ervani, is inmiddels druk bezig met de voorbereidingen. Echter, de Tiger Meet heeft een geheel ander karakter dan het FS-event. De Lowland Tiger Meet is meer een competitie gericht element. Teams die tegen elkaar zullen strijden voor de grote prijs.
Het FS-event is meer demo-gericht, waarbij het publiek er bij wordt betrokken. Zo ook een Interstate en een online “Fly-in” – meeting. Er zijn duidelijke verschillen van de twee prachtige evenementen.
Jan Hilt, coördinator van de militaire tak van het FS event, zal nauw contact houden met Ervani en kijken wat de mogelijkheden zullen zijn.
Mocht het FS-event toch doorgang kunnen vinden in de herfstvakantie (mid oktober), dan zit er (gelukkig) nog een maand tussen de twee evenementen.
Namens het organisatieteam wil ik jullie alvast bedanken voor de vele inschrijvingen. Hopelijk kan ik deze weer te voorschijn halen in oktober. Echt grandioos, de hoeveelheid reacties.
Nieuwsbron
http://www.hostlab.nl/~pmmqldiy/nl/modules.php?name=News
In Rusland gebruiken ze meters ipv feet.jos_zwa schreef op 22 mei 2003 @ 11:57:
ik zat laatste nog eens een SVCD van air britannia te kijken. hoor ik ineens door de tower gezegt worden: descent to seven-hunderd-fifty meters.... vaag of niet ? iemand die hier al eens eerder van gehoord heeft ? zo ja, waarom doen ze dat en waarom niet gewoon in feet ?
http://vatrus.net.ru/refs/metric_leveling.xhtml
Ik ben op zoek naar pedalen voor de flightsim voor mijn vaders verjaardag. Hij heeft een al een stuurtje genaamd: CH Products FlightSIM yoke.
Ik heb de search al gebruikt maar kom tot niks concreets. Ik zoek dus een winkel in nederland die pedalen verkoopt.
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Hee das bij mij om de hoek, daar heeft mijn pa ook zijn stuurtje vandaan.
De Ch pro peddals USB. Iemand die deze heeft? Wat zijn jouw bevindingen hierover?
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Zo dan! Dat ziet er erg smakelijk uitVerwijderd schreef op 21 mei 2003 @ 10:55:
Gaan we weer...FS2004
Wat je hier kunt zien, Ai planes hebben licht aan gedurende de dag...ronde bochten in de taxibanen, verschillende kleuren van textures mogelijk per taxibaan (oftewel ze worden nu gelayerd), moet eerlijk zeggen dat ik niet weet welk veld dit is, maar het lijkt er op 1 in washington of zo..?
[afbeelding]
Hieronder is Miami, vergelijk effe met de huidige KMIA in FS2002, en je ziet dat ook al worden er nog steeds generic textures en systemen gebruikt, er is gewoon veel meer detail mogelijk geworden...
[afbeelding]
Er wordt geklaagd in de forums dat de wolken nog steeds de grond niet raken bij de horizon, ach, kunnen ze best wel camoufleren dacht ik...
[afbeelding]
Source, staan er nog veel meer...
http://www.microsoft.com/games/flightsimulator/visuals.asp
Ben er helemaal klaar voor met mijn Xp 2800+
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Panair
Transmeridian Airlines
Air Mediterranee
Nog wat piccies: Nice - Valencia...

En een landing @EDDF

[ Voor 30% gewijzigd door achappey op 22-05-2003 16:29 ]
Verwijderd
Ik heb de Peddals ook en ze bevallen me wel goed! Het koste alleen wat tijd voordat ik ze een beetje onder de knee had!vacuumcleaner schreef op 22 mei 2003 @ 15:41:
[...]
Hee das bij mij om de hoek, daar heeft mijn pa ook zijn stuurtje vandaan.
De Ch pro peddals USB. Iemand die deze heeft? Wat zijn jouw bevindingen hierover?
Alleen je moet wel kijken of de yoke van je vader geen gamepoort is, want op de site van CH products waarschuwen ze je ervoor dat de gamepoort yoke het niet doet met de USB peddals!!
ps.
Die peddals zijn trouwens best prijsig
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2003 16:48 ]

Heeft minder dan 2000 polygons en bestaat uit 6! LODS
En op FSMagazine is telezen dat de volgende uit 10 tot 11 motor variaties tekrijgen zal zijn. Iemand een idee?
Verwijderd
Ben blij hoor, Maar waarom geven ze voorrang aan zo´n oude kaaskist die niet echt veel meer word gebruiktThe_FrankO schreef op 22 mei 2003 @ 17:06:
Aardvark heeft zijn b737-200 uitgebracht
[afbeelding]
Heeft minder dan 2000 polygons en bestaat uit 6! LODS
En op FSMagazine is telezen dat de volgende uit 10 tot 11 motor variaties tekrijgen zal zijn. Iemand een idee?

Verwijderd
10 a 11 motorvariaties...hmmm...een 747..? of een MD80 serie..? die hebben ook nog al wat variaties...maar waarom vertel je het niet gewoon The_Frank_O..? hehehe
Trouwens, Frank, stuur eens een mailtje naar hent36 'apenstaart' hotmail.com...wil je wat vragen...(zie je emailadres nergens...)
Dat dacht ik eigenlijk ook toen ik ze op avsim zag. Binnen europa kom je die -200 niet echt vaak tegen en ook in de VS gaan ze er bij de meesten erg snel uit. Ik had liever een NG van ze gezienVerwijderd schreef op 22 mei 2003 @ 17:16:
[...]
Ben blij hoor, Maar waarom geven ze voorrang aan zo´n oude kaaskist die niet echt veel meer word gebruiktAir Malta,RyanAir? In Europa misschien overseas Zip,Delta,DeltaExpress. Waarom hebben ze geen voorrang gegeven aan bijvoorbeeld B737/738/739. Desalniettemin hebben ze met de B737-200 natuurlijk een briljant stuk werk geleverd!
Verwijderd
Air Malta gebruikt ze volgens mij niet lang meer, die zijn onlangs ingeruild bij ILFC, ik dacht voor Airbussen...weet alleen niet of die airbussen al geleverd zijn...
Verder kun je nog painten aan bahamasair, cayman airlines, pluna, alle ryanair logojets, meerdere Frontier tails, westjet...meer heb ik er niet geinstalleerd...
Ik zat ook tedenken/hopen aan een b747 maar denk toch dat het dan een MD80 word. Sloeber had al eens iets van ze vernomen.Verwijderd schreef op 22 May 2003 @ 17:37:
10 a 11 motorvariaties...hmmm...een 747..? of een MD80 serie..? die hebben ook nog al wat variaties...maar waarom vertel je het niet gewoon The_Frank_O..? hehehe
Trouwens, Frank, stuur eens een mailtje naar hent36 'apenstaart' hotmail.com...wil je wat vragen...(zie je emailadres nergens...)
En ik weet echt niet wat er dit keer zal komen
Heb je toegevoegt op MSN. (mocht je dat niet hebben dan stuur ik je wel een mailtje
Als de paintkit uitkomt zal ik zeker wat vliegtuigjes painten. Maar de official paintkit is nog niet uit. Ze hadden me wel een beta beloofd maar ik heb zelf toch niet zoveel tijd om tepainten
Verwijderd
Of het waar is, geen idee..
Maar 10 motorvariaties???
Dat moet bijna een SPITFIRE worden ofzo... :D:D
Lengte, motoren (ronder), vleugels+staart groter. Maar ik denk dat Flex hier beter in isVerwijderd schreef op 22 mei 2003 @ 17:37:
Uiterlijk verschilt een 737 en 738 toch niet veel van een 733 en een 734..?
Hij heeft een USB yoke, en het worden de USB peddals, kan hij weer fijn verder vliegen. Ik stuur hem ook ff langs dit topic als hij nog vragen heeft. tnx btw.Verwijderd schreef op 22 May 2003 @ 16:47:
[...]
Ik heb de Peddals ook en ze bevallen me wel goed! Het koste alleen wat tijd voordat ik ze een beetje onder de knee had!
Alleen je moet wel kijken of de yoke van je vader geen gamepoort is, want op de site van CH products waarschuwen ze je ervoor dat de gamepoort yoke het niet doet met de USB peddals!!
ps.
Die peddals zijn trouwens best prijsig
Verwijderd
Makkelijk te raden denk ik, Transavia! Door mijn paints vorig jaar voor de AFG boeing 73G en 738 (XRA/HZE/HZF) had ik een mooie basis, een ware v2 dus!
Te downloaden later vanavond op AVSIM. Heb nog wat nightlighting issues en daarna is het inpakken en uploaden

Impressive!Verwijderd schreef op 22 May 2003 @ 20:48:
Tja, ik kon het vandaag niet laten de FlightFX B737-800 van een laagje verf te voorzien, een hint: er is veel groen gebruikt!
Makkelijk te raden denk ik, Transavia! Door mijn paints vorig jaar voor de AFG boeing 73G en 738 (XRA/HZE/HZF) had ik een mooie basis, een ware v2 dus!
Te downloaden later vanavond op AVSIM. Heb nog wat nightlighting issues en daarna is het inpakken en uploaden![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen zit de Northwest/KLM sticker er volgens mij tegenwoordig niet meer op
Nu alleen nog het NG panel
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Verwijderd
Waarom zegt Aardvark niet gewoon waar ze mee bezig zijn, weten we waar we aan toe zijnrdluca schreef op 22 May 2003 @ 17:37:
[...]
Dat dacht ik eigenlijk ook toen ik ze op avsim zag. Binnen europa kom je die -200 niet echt vaak tegen en ook in de VS gaan ze er bij de meesten erg snel uit. Ik had liever een NG van ze gezien
Aardvark moet ipv van een md80 beginnen aan die NG`s! Kunnen ze verder bouwen op de 733/734/735 models, gaat veel sneller lijkt me!
Verwijderd
hulde voor de feedback! Ik zal ff een paar mannetjes sturen om die sticker er af te rossenTourniquet schreef op 22 May 2003 @ 20:54:
[...]
Impressive!![]()
Alleen zit de Northwest/KLM sticker er volgens mij tegenwoordig niet meer op
Nu alleen nog het NG panel
Expect straks pics LFMN-EHAM
Verwijderd
Trouwens, zijn deze 737-200 niet in het aircraft menu terug te vinden..? alle vorige aardvarkjes wel...
Thats a nice surpriseVerwijderd schreef op 22 May 2003 @ 20:48:
Tja, ik kon het vandaag niet laten de FlightFX B737-800 van een laagje verf te voorzien, een hint: er is veel groen gebruikt!
Te downloaden later vanavond op AVSIM. Heb nog wat nightlighting issues en daarna is het inpakken en uploaden![]()
[afbeelding]
en ff voor je statistieken: ik heb veruit het meeste aantal FS2002-uren in de PH-XRA doorgebracht. Subliem dingetje is dat
En laat die sticker aub lekker zitten!!!!!!!!!!
[ Voor 4% gewijzigd door rdluca op 22-05-2003 21:13 ]
Verwijderd
hey, statistieken, altijd leuk!rdluca schreef op 22 May 2003 @ 21:12:
[...]
Thats a nice surprise
en ff voor je statistieken: ik heb veruit het meeste aantal FS2002-uren in de PH-XRA doorgebracht. Subliem dingetje is dat![]()
En laat die sticker aub lekker zitten!!!!!!!!!!
Tja, ik sta wat in dubio over die sticker. Het is gemakkelijker om hem nu maar te laten zitten, aan de andere kant vliegen ze idd niet meer met die stickers. Ik ga hem er dus toch afhalen. Als je een versie met sticker wilt hebben, dan moet je het maar zeggen, dan stuur ik die wel efkes.
Liever met sticker indien mogelijkVerwijderd schreef op 22 May 2003 @ 21:34:
[...]
hey, statistieken, altijd leuk!Maar goed, nog even en we vliegen allemaal de PMDG, maar tot dan in ieder geval nog een leuk alternatief van FlightFX!
Tja, ik sta wat in dubio over die sticker. Het is gemakkelijker om hem nu maar te laten zitten, aan de andere kant vliegen ze idd niet meer met die stickers. Ik ga hem er dus toch afhalen. Als je een versie met sticker wilt hebben, dan moet je het maar zeggen, dan stuur ik die wel efkes.

Op VNAV klom hij op mach 0.85 met 200ft/min. Manual klimmen wilde ook niet echt. Wilde dus niet lekker doorklimmen.
Hoe ervaren jullie dat?
Dus als het bij jullie wel lekker werkt, dan heb ik een paar vragen.
Hoe gemerged?
Welke ZFW?
eejVerwijderd schreef op 22 May 2003 @ 22:16:
Voor de zelfbouwers...
http://www.hyway.com.au/747/Links/other.htm
tampert, kriminalpolizei
Om de klap ook voor de rest een beetje te verzachten dan maar van mij de vlucht LFMN-EHAMND schreef op 22 mei 2003 @ 22:30:
Oke worden nu nog geen pics, voor die ontelbaarste keer is @Home webspees niet te bereiken
Ik zou zeggen, pak er een bakje koffie bij
Hope you like it

HuldeVerwijderd schreef op 22 mei 2003 @ 20:48:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Scheeld mij een hoop tijd en ik had het niet beter gedaan
En wat mij betreft laat die stikker er maar lekker opzitten
En waarom AIA niet laat weten welk model het is is denk ik zodat ze niet de heletijd vragen krijgen van hoe is het met de ... wanneer komt hij etc.
Kut Ariane textures
Als ik ervoor zorg dat deze wel goed zit zit hij aan de binnenkant weer verkeerd

[ Voor 13% gewijzigd door The_FrankO op 22-05-2003 23:21 ]
Verre van ideaal, tegen het klote aan. Doet me terugdenken aan de tijd dat ik een P-51 Mustang vloogrellehenk schreef op 22 May 2003 @ 22:41:
Ik heb laatst ook gevlogen met de FFX 738 icm DF 737. Maar ik vond het niet ideaal.
Op VNAV klom hij op mach 0.85 met 200ft/min. Manual klimmen wilde ook niet echt. Wilde dus niet lekker doorklimmen.
Hoe ervaren jullie dat?
Dus als het bij jullie wel lekker werkt, dan heb ik een paar vragen.
Hoe gemerged?
Welke ZFW?
Dat ding schiet omhoog, lvl chge gaat eigenlijk nergens over dus ik kan me voorstellen dat VNAV echt lachen wordt. In ieder geval schiet die bij mij op lv chg (spd 310/M0.80) als een raket naar FL410.
Enemaal op FL410 loopt die wel mooi: M0.80 /N1 74 maar lang niet zo zuinig als een -800 volgens mij. Wat bizar is: de pitch een pitch van +6 op FL410/M0.80 gaat nergens over. Ziet er niet uit en je kijkt richting Jupiter.
Approach doet die wel heel goed, beetje nukkig rond 250/230 knots maar vliegt wel erg lekker een appraoch.
Een merge heb ik bij DF-panel nog nooit toegepast. Allemaal onzin volgens mij.
ZFW ben ik nog niet uit aangezien ik geen tabellen van de -700/-800 kan vinden bij boeing (me oude link doet het niet meer
Mogelijk vliegen we eerder in een PMDG en is deze snel vergeten.
FF met aired openen en aircraft_type van 2 naar 1 zetten.Verwijderd schreef op 22 May 2003 @ 21:11:
Trouwens, zijn deze 737-200 niet in het aircraft menu terug te vinden..? alle vorige aardvarkjes wel...
@ Rico & Achappy, (Y)
Hebben we iig ongeveer dezelfde problemen als ik zo lees.rdluca schreef op 22 mei 2003 @ 23:36:
[...]
Verre van ideaal, tegen het klote aan. Doet me terugdenken aan de tijd dat ik een P-51 Mustang vloog![]()
Dat ding schiet omhoog, lvl chge gaat eigenlijk nergens over dus ik kan me voorstellen dat VNAV echt lachen wordt. In ieder geval schiet die bij mij op lv chg (spd 310/M0.80) als een raket naar FL410.
Enemaal op FL410 loopt die wel mooi: M0.80 /N1 74 maar lang niet zo zuinig als een -800 volgens mij. Wat bizar is: de pitch een pitch van +6 op FL410/M0.80 gaat nergens over. Ziet er niet uit en je kijkt richting Jupiter.
Approach doet die wel heel goed, beetje nukkig rond 250/230 knots maar vliegt wel erg lekker een appraoch.
Een merge heb ik bij DF-panel nog nooit toegepast. Allemaal onzin volgens mij.
ZFW ben ik nog niet uit aangezien ik geen tabellen van de -700/-800 kan vinden bij boeing (me oude link doet het niet meer) Ik ga eerst met ACLoader proberen om hem wat normaler te laten vliegen en dan de ZFW die de juiste V-speeds in de FMC geeft erbij te zoeken.
Mogelijk vliegen we eerder in een PMDG en is deze snel vergeten.
En idd over een aantal weken nooit meer mergen
Dit topic is gesloten.