ondanks alle dreamfleet problemen wellicht toch het proberen waard, de FFX Transavia repaint is inmiddels te vinden op AVSIM: http://library.avsim.net/...kies&CatID=Root&Go=Search
@rdluca
hou krijg jij terramesh zo mooi ? (ik neem aan dat je lago hebt) Heb je een of andere texture pack voor de grond waardoor het xx keer beter gaat uitzien of zit het in de scenery? (vergeef me als dit al lang is langsgekomen ik ben hier niet zo lang)
hou krijg jij terramesh zo mooi ? (ik neem aan dat je lago hebt) Heb je een of andere texture pack voor de grond waardoor het xx keer beter gaat uitzien of zit het in de scenery? (vergeef me als dit al lang is langsgekomen ik ben hier niet zo lang)
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Ja Qylos ik denk ook niet dat we van je kunnen verwachten dat je 51 eerdere delen door gaat spitten, dat kost je een half mensenleven haha
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Nice piece of work TheJAG! meteen even gekeken 

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Voor de verandering maar eens een stukkie in China gevlogen...
ZSAM - ZGSZ
Sceneries beide freeware!

ZSAM - ZGSZ
Sceneries beide freeware!

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
G*dverdevandedomme zeg
Moet ik net een Virging Atlantic 747-200 naar London Heathrow vliegen, flikker ik mooi mn 9 punten in INS, zet ik mn fuel & weight goed, en main panel zet ik goed, wil ik net mn Pre-Start Chechlist aflopen doet mn PC opeens een spontane reboot 
Gelukkig kan ik van deze pics genieten

Gelukkig kan ik van deze pics genieten
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Zo hier even een klein vluchtje van EHAM naar EDDW met een B757 - 200 FLYJET

jammer genoeg geen foto's van de laning omdat ik vluch op het handje moest over gaan met landen
Alles viel in eens uit dus daar om even geen landing foto's

jammer genoeg geen foto's van de laning omdat ik vluch op het handje moest over gaan met landen
Alles viel in eens uit dus daar om even geen landing foto's
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
IK heb gelijk een vraagje
zie foto
Dit zie ik vaak bij airports ( ook bij payware ) "oostenrijk airports"
heb ik ook van die witte vlakken en zo .
het lijk wel of ik boom plaatjes mis ..
Iemand weet hoe op te lossen ?
zie foto

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Lijkt erop dat je wat nova textures mist.Blackhole schreef op 23 May 2003 @ 16:25:
IK heb gelijk een vraagje
zie foto
[afbeelding]
Waar kan ik die dingen halen
Hier nog een moooi airbus foto

NovaTXT1 T/M 3.ZIP + NovaGt1.zip van http://www.fsnova.com/Blackhole schreef op 23 mei 2003 @ 16:42:
[...]
Waar kan ik die dingen halen
Hier nog een moooi airbus foto
[afbeelding]
en ik zou ook voor de zekerheid de trees van Gerrish Gray (avsim) installen aangezien ik ook door veel sceneries worden gebruikt.
LFMN-EHAM Boeing 747-200 Virgin Atlantic, ik had nog wat panelshots, maar de pics zijn dan meer dan 500kb nu ik naar fs2002 upload ipv webspace 

Die van die bomen is het niet maar wlk file moet ik van nova pressies dll ..rdluca schreef op 23 May 2003 @ 16:48:
[...]
NovaTXT1 T/M 3.ZIP + NovaGt1.zip van http://www.fsnova.com/
en ik zou ook voor de zekerheid de trees van Gerrish Gray (avsim) installen aangezien ik ook door veel sceneries worden gebruikt.
want er staan er zo veel
het Nd is dat zo'n ready for pushback ding ?
ziet er goed uit.
ZO hier even een klein tochtje van Billund (ekbi) naar Esbjerg (ekeb)

als je de airports wil hebben
http://www.fsplanet.com/04012002.htm
en dan die Jutland Scenery (Denmark) file pakken
ALleen ps let wel op hij is heel zwaar voor je pc

als je de airports wil hebben
http://www.fsplanet.com/04012002.htm
en dan die Jutland Scenery (Denmark) file pakken
ALleen ps let wel op hij is heel zwaar voor je pc
vraagje: ik zie in allerlei checklists staan bij pre-takeoff settings:
elevator trim: takeoff setting
maar wat is die takeoff setting dan wel niet precies?
elevator trim: takeoff setting
maar wat is die takeoff setting dan wel niet precies?
Mooie plaatjes iedereen!!!
Hiero Cape Town - Durban.

Hiero Cape Town - Durban.

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Hier andere korte vlucht van Esbjerg naar Allborg .

Het zijn prachtvliegvelden
Alleen die laaste landing was wel even spannend . omdat ik iets te vlug aan kwam
en de baan iets korter was dan ik dacht

Het zijn prachtvliegvelden
Alleen die laaste landing was wel even spannend . omdat ik iets te vlug aan kwam
en de baan iets korter was dan ik dacht
EHBK naar LEIB
Met eigen vervoer naar het veld toe om daar in de UPS kist te stappen

Met eigen vervoer naar het veld toe om daar in de UPS kist te stappen

Yups tis een lekker ding!jos_zwa schreef op 23 May 2003 @ 19:46:
het Nd is dat zo'n ready for pushback ding ?ziet er goed uit.
Nee dat niet ik kwam bijna recht uit de lucht vallen
Maar voor de mensen die het willen zien
Hier meer foto's van EHAM van uit FS2004

EN voor de mensen die meer willen hier nogmaals de link
http://www.hostlab.nl/~pm...ude=view_album.php&page=1
Laat maar komen die FS2004

Er is nog wel wat werk aan de winkel zo te zien....
IMHO vind ik het toch niet zo heel erg vernieuwend t.o.v fs2002. Atc is bijna hetzelfde. Enige grote verandering is de scenery

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Hiero een tussenstand van m'n AI pakketje:

Overzicht van de gebruikte modellen:
PAI: 59,0%
FSP: 20,4%
Aardvark: 15,0%
Tsutomu Urakawa: 2,2%
overig (vnl. Tupolev's): 3,4%
Als iemand intresse heeft graag een mail sturen naar fs2002@achappey.nl
Geen directe linkjes meer doen maar na de acties van MRAI en PAI...

Overzicht van de gebruikte modellen:
PAI: 59,0%
FSP: 20,4%
Aardvark: 15,0%
Tsutomu Urakawa: 2,2%
overig (vnl. Tupolev's): 3,4%
Als iemand intresse heeft graag een mail sturen naar fs2002@achappey.nl
Geen directe linkjes meer doen maar na de acties van MRAI en PAI...
Dat blijft dus Lago of NL2000
Hoewel de groundtextures wel aardig zijn (akkers enzo!), jammer dat ze alleen bij Schiphol zo recht en typisch Hollands zijn, daarbuiten zie je alweer Engelse akkers.

Hoewel de groundtextures wel aardig zijn (akkers enzo!), jammer dat ze alleen bij Schiphol zo recht en typisch Hollands zijn, daarbuiten zie je alweer Engelse akkers.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Verwijderd
Wat hebben LAGO en vooral NL2000 dan wat Fs2004 niet heeft..? Slechte framerates..?
De vijfde baan is er ook alleen maar voor die scenery's doordat een ander ze maakte...niet door LAGO of NL2000...
Maar als jij graag scenery wilt gebruiken van FS2000 (niet 2002) in 2004 ga je gang...maar ik snap niet wat je mist...
De vijfde baan is er ook alleen maar voor die scenery's doordat een ander ze maakte...niet door LAGO of NL2000...
Maar als jij graag scenery wilt gebruiken van FS2000 (niet 2002) in 2004 ga je gang...maar ik snap niet wat je mist...
EHAM van FS2004 zal misschien geen slechte framerates hebben, maar NL2000 v3 wordt ook in GMax gemaakt dus ik hoop op redelijk tot goede framerates.Verwijderd schreef op 23 May 2003 @ 21:42:
Wat hebben LAGO en vooral NL2000 dan wat Fs2004 niet heeft..? Slechte framerates..?
Van wat ik op de screenshots zie haalt FS2004 het gewoon niet bij NL2000/Lago qua detaillering. Alleen al de vorm van de pieren, geen aviobridges enz. Ook de taxibanen zien er niet als op Schiphol uit, vreemde kleuren enz.
Maar natuurlijk is iedereen vrij in wat hij wil gebruiken. Gelukkig maar!
Zo ben even gaan vissen 
vertrokken van af EKVJ

vertrokken van af EKVJ

Verwijderd
met dat laatste ben ik het 100% met je eens, snapte alleen je reactie niet, nu ben ik misschien niet onafhankelijk, dus dan maar een .... vergelijkend warenonderzoek...Tourniquet schreef op 23 May 2003 @ 21:55:
[...]
Van wat ik op de screenshots zie haalt FS2004 het gewoon niet bij NL2000/Lago qua detaillering. Alleen al de vorm van de pieren, geen aviobridges enz. Ook de taxibanen zien er niet als op Schiphol uit, vreemde kleuren enz.
Maar natuurlijk is iedereen vrij in wat hij wil gebruiken. Gelukkig maar!

Ziet er goed uit dat NL2000....

Vooral als je let op de dingen die jij zo veel mooier vindt, taxibaan kleuren, kleuren van de aprons...vorm van de gebouwen...
Ik heb geen LAGO Eham op het moment, wie post er een vergelijkende screenshot van LAGO...?
EDIT : is FSmagazine al uit de lucht gehaald door Microsoft..?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2003 23:14 ]
Ik heb even een vraagje zou iemand hier even een bewegens icoontje van willen maken voor hier op got
want ikw eet niet hoe je dta kan doen en dat hij ook zo klein blijft

Hartelijk dank

Hartelijk dank
En toch ziet die default FScof er niet verkeerd uit ..Verwijderd schreef op 23 mei 2003 @ 23:06:
[...]
met dat laatste ben ik het 100% met je eens, snapte alleen je reactie niet, nu ben ik misschien niet onafhankelijk, dus dan maar een .... vergelijkend warenonderzoek...![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er goed uit dat NL2000....![]()
Vooral als je let op de dingen die jij zo veel mooier vindt, taxibaan kleuren, kleuren van de aprons...vorm van de gebouwen...
Ik heb geen LAGO Eham op het moment, wie post er een vergelijkende screenshot van LAGO...?
EDIT : is FSmagazine al uit de lucht gehaald door Microsoft..?
Vraag me af of ik daat LAGO of NL2000 v. chr. daar wel overheen wil gooien.
EDIT: Die site van FSmagazine heeft last van blauw blaffende bladschurft, denk
[ Voor 5% gewijzigd door Ensinker op 23-05-2003 23:43 ]
Verwijderd
denk eerder van een Microsoft advokaatje...
[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2003 00:01 ]
eindelijk is hij dan uit 
de B777 van AA

Te dll hier zo
http://www.avsim.com/
Het is een meljet toestel
de B777 van AA

Te dll hier zo
http://www.avsim.com/
Het is een meljet toestel
En hier de delivery van de Virgint Atlantic naar Heathrow, daar zal een andere captain + crew de plane naar KJFK vliegen. Ik ga met een ander vliegtuig. (blijft tot nader bericht top secret)

Hehe, ik had er ook al een gemaaktVerwijderd schreef op 24 May 2003 @ 00:02:
[afbeelding]
Is niet zo mooi, want dat transavia logo is te klein voor in je icoontje...

Verwijderd schreef op 24 May 2003 @ 00:02:
[afbeelding]
Is niet zo mooi, want dat transavia logo is te klein voor in je icoontje...
KAn iemand mij even vertellen welk progie jullie daaar voor gebruik en hoe je het doet
Maar ienderdaad het TRANSAVIA logo wordt niet mooi
Verwijderd
Zelf gebruik Adobe, maar das wa duur, er zijn zat gratis progjes voor...zoek hier effe tussen, zit er vast wel 1 tussen...(de tweede bijvoorbeeld, Gifanim)...
http://www.breekpunt.nl/downloads.asp?rubriek=6#1720
http://www.breekpunt.nl/downloads.asp?rubriek=6#1720
Ik gebruik Animation Shop, zit standaard bij Paint Shop Pro.
Ja en verder
Hoveel krijg je betaald van transavia?Blackhole schreef op 23 mei 2003 @ 23:22:
Ik heb even een vraagje zou iemand hier even een bewegens icoontje van willen maken voor hier op gotwant ikw eet niet hoe je dta kan doen en dat hij ook zo klein blijft
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hartelijk dank
Hij heeft de cds zelf gekregen van iemand van m$ om screenshots teposten dus dat zal het niet zijnVerwijderd schreef op 23 May 2003 @ 23:48:
denk eerder van een Microsoft advokaatje...
Ik denk eerder dat hij zijn datalimiet heeft overschreden
Verwijderd
Als ik zo al die piccas zie, indoctrineert MS ons met de nieuwe weather features. Op IEDERE pic zie je wel een of andere wolk + bijbehorende regen. Bah, alsof ze niets doen aan overige punten.
Verwijderd
Geef je groot gelijk, want als er geen cloud te bekennen is zit ik gewoon naar FS2002 screenies te kijkenVerwijderd schreef op 24 May 2003 @ 10:08:
Als ik zo al die piccas zie, indoctrineert MS ons met de nieuwe weather features. Op IEDERE pic zie je wel een of andere wolk + bijbehorende regen. Bah, alsof ze niets doen aan overige punten.

Hier wat screenies van FS2004 op een wat oudere com:
http://www.flightsimnetwo...rum/DCForumID8/24648.html
http://www.flightsimnetwo...rum/DCForumID8/24624.html
Of is het toch FS2002

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2003 10:39 ]
Net zo als de A A is nog steeds niet goed in FS2004Verwijderd schreef op 24 May 2003 @ 10:08:
want op veel foto's zie je dta er kartels aan zitten
dat wordt weer balen
dan koop je een nieuwe computerVerwijderd schreef op 24 May 2003 @ 10:32:
[...]
Geef je groot gelijk, want als er geen cloud te bekennen is zit ik gewoon naar FS2002 screenies te kijkenIedereen heeft het over weer effecten, maar over de overige features word met geen woord gerept
Hier wat screenies van FS2004 op een wat oudere com:
http://www.flightsimnetwo...rum/DCForumID8/24648.html
http://www.flightsimnetwo...rum/DCForumID8/24624.html
Of is het toch FS2002Ik wacht eerst even af wat de FPS zullen zijn, als iedereen er veel op achteruit ga dan weet ik het wel
Verwijderd
Geloof ik geen bal van...The_FrankO schreef op 24 May 2003 @ 09:57:
Hij heeft de cds zelf gekregen van iemand van m$ om screenshots teposten dus dat zal het niet zijn
Ik denk eerder dat hij zijn datalimiet heeft overschreden
Voordat de site uit de lucht verdween zag ik een opmerking staan van 'jullie kunnen vragen om iets te zien en dan post ik een screenshot'....of iets dergelijks...dat is nou net wat niet mag van de NDA...
EDIT: net als ik dit post, check ik die site nog effe, en werkt ie weer...nou ja...
EDIT 2 : ik mag niks zeggen, maar hier zie je iets op wat nieuw is, en niemand iets van zegt...(net zolang als die site werkt...)...

Hier ook trouwens....

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2003 11:08 ]
Verwijderd
Hmm, ik wil niet lullig zijn, maar het valt me op dat de graphics van de gemiddelde simmer sowieso ranzig zijn. Hier zijn we gewoon verwend.Blackhole schreef op 24 May 2003 @ 10:38:
[...]
Net zo als de A A is nog steeds niet goed in FS2004
want op veel foto's zie je dta er kartels aan zitten
dat wordt weer balen
En de Flighplanner lijkt wel een Pokemon edition.
Enne.......tijd voor Nvidia?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2003 11:19 ]
Verwijderd
Dat valt me nou van je tegen Flyhigh, ik had verwacht dat jij dat tenminste direct zou zien...
Verwijderd
Kgebruik de huidige planner ook nooooit dus waarom zou ik het verschil moeten zien? Bedoel je de ATC zones?Verwijderd schreef op 24 May 2003 @ 11:22:
[...]
Dat valt me nou van je tegen Flyhigh, ik had verwacht dat jij dat tenminste direct zou zien...
WasdaVerwijderd schreef op 24 May 2003 @ 11:01:
[...]
Geloof ik geen bal van...De NDA is nog niet ten einde, de LHS schijnt een exclusieve deal te hebben om het te laten zien, en niemand bij MS zal eigen gemaakte screenshots toestaan uitgezonderd aan diegene die daartoe gerechtigd zijn. Zoals de reviewers van flightsim.com and avsim.com...en er worden al tijden geen extra mensen van info voorzien en dan zouden ze de HCC zomaar een setje CD's geven...? Als de LHS voor die exclusieve deal betaald heeft (geen idee, speculatie) dan zal die er zeker niet blij mee geweest zijn...
Voordat de site uit de lucht verdween zag ik een opmerking staan van 'jullie kunnen vragen om iets te zien en dan post ik een screenshot'....of iets dergelijks...dat is nou net wat niet mag van de NDA...
EDIT: net als ik dit post, check ik die site nog effe, en werkt ie weer...nou ja...
EDIT 2 : ik mag niks zeggen, maar hier zie je iets op wat nieuw is, en niemand iets van zegt...(net zolang als die site werkt...)...
[afbeelding]
Hier ook trouwens....
EGLL at LFPG met een B777 AA

Huh welke scenery is dat van EGLL?
ja idd ik zat ook al te kijken. mijn egll uk2000 is met het AI een hopeloos FPS geval.
Het is zo te zien EGLL van Wilco Pub
En ik kan je melden dat de fps ook klote zijn

Frank tot mijn verbazing zag ik vandaag op Brussel Airport twee Sabena toestellen staan
Verwijderd
Nog meer FS2004 shots...het lijkt wel of ik niet kan lezen...maar er staat echt op de MS site dat de NDA nog van kracht is....
Voordat jullie beginnen te roepen, dir LIAT Dash8 hoort niet in FS2004, maar is een repaint van mij voor Ultimate Traffic van flight1...
Dit is Princess Juliana op St. Maarten...en voor sommige weinig wolken in de eerste, maar blijkbaar had ie wel een beperking in de visibility ingesteld....

bron: http://edirectamerica.com/fs04/ (staan er nog veel meer..!)
Voordat jullie beginnen te roepen, dir LIAT Dash8 hoort niet in FS2004, maar is een repaint van mij voor Ultimate Traffic van flight1...
Dit is Princess Juliana op St. Maarten...en voor sommige weinig wolken in de eerste, maar blijkbaar had ie wel een beperking in de visibility ingesteld....

bron: http://edirectamerica.com/fs04/ (staan er nog veel meer..!)
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2003 16:53 ]
Juist ,dat is die van Airport 2002 vol 1 van wilco.rellehenk schreef op 24 May 2003 @ 13:52:
Het is zo te zien EGLL van Wilco Pub
en die andere ook .
Hent: ben jij een FS2004 betatester? Zo ja, kan jij bevestigen wat ik gehoord heb over de AI verbeteringen daarin. Las namelijk ergens dat de ATC dan wel netjes aircraft seperation hanteert en dat automatisch meerdere start- en landingsbanen gebruikt worden zodat overlays niet meer nodig zijn....
Verwijderd
Leuke link...
http://www.newairplane.com
Achappey, ik had in het verleden al eens een zinspeling gedaan, dat is me duur te komen staan door allerlei mailbommen en virussen die ik mocht ontvangen, dus ik zal op GoT niet voor het in de winkel is er iets op zeggen...sorry...heb geen zin om weer die dingen te ontvangen...
Nog een vergelijkje...
FS2004 (de originele FS2002 is volledig vlak in de Caribbean, niet eens bergen te zien)...

En de vergelijkende FS2002 van de payware scenery van flight1, IWI, Island of the West Indies (deel 1)...
Flyhigh begreep gelijk waarom ik vroeg wat er nieuw was op die twee screenshots bovenaan deze pagina...(link is weer dood zie ik....)achappey schreef op 24 May 2003 @ 18:26:
Zo ja, kan jij bevestigen wat ik gehoord heb over de AI verbeteringen daarin.
Achappey, ik had in het verleden al eens een zinspeling gedaan, dat is me duur te komen staan door allerlei mailbommen en virussen die ik mocht ontvangen, dus ik zal op GoT niet voor het in de winkel is er iets op zeggen...sorry...heb geen zin om weer die dingen te ontvangen...
Nog een vergelijkje...
FS2004 (de originele FS2002 is volledig vlak in de Caribbean, niet eens bergen te zien)...

En de vergelijkende FS2002 van de payware scenery van flight1, IWI, Island of the West Indies (deel 1)...

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2003 20:06 ]
ZO hier even de nieuwe posky B747 van de KLM 

ASIA
INTERNET
OC
NC
ze zijn nu aftehalen bij AVSIM

ASIA

INTERNET

OC

NC

Eindelijk die FFX normaal aan het vliegen gekregen. De FFG738v2.air was niet echt een goed combi maar met de Ariane Boeing-BBJ CFM Corporate 1.air vliegt die nu een beetje zoals het hoort.
Ok dan, no problemo. Alleen als die in de winkel ligt hoef je het ook niet meer te zeggen want dan weet ik het antwoord zelf al...Verwijderd schreef op 24 mei 2003 @ 19:47:
Leuke link...
[...]
Ze zouden 'ns een goed 744 panel uit moeten brengen dat komen die fantastische models beter tot hun recht
Blackhole schreef op 24 May 2003 @ 20:14:
ZO hier even de nieuwe posky B747 van de KLM
[afbeelding]
ASIA
[afbeelding]
INTERNET
[afbeelding]
OC
[afbeelding]
NC
Daar flikker ik ff de 741/742 panel in want dat model + textures slurpen ook mn fps die er bekant al niet zijn
SUKKEL ND! Dacht door teveel enthousiastme dat ut de posky 743 was!

[ Voor 7% gewijzigd door ND863 op 24-05-2003 21:20 ]
stijgt ie ook nu normaal op VNAV dan ?rdluca schreef op 24 mei 2003 @ 20:27:
[afbeelding]
[afbeelding]
Eindelijk die FFX normaal aan het vliegen gekregen. De FFG738v2.air was niet echt een goed combi maar met de Ariane Boeing-BBJ CFM Corporate 1.air vliegt die nu een beetje zoals het hoort.
Verwijderd
Ik heb dat niet in m'n EHSI (zo heet dat toch?) display, hoe kom je eraan?rdluca schreef op 24 May 2003 @ 20:27:
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd schreef op 24 May 2003 @ 22:47:
[...]
Ik heb dat niet in m'n EHSI (zo heet dat toch?) display, hoe kom je eraan?
Verwijderd
Mee eens...heb het eens voorzichtig nagevraagd, maar ze hebben nu blijkbaar degene die als press vermeld staan toestemming gegeven screenshots te plaatsen (en indien nodig de laatste beta (3) gegeven), de NDA voor de betatesters is dus niet opgeheven...achappey schreef op 24 mei 2003 @ 20:50:
[...]
Ok dan, no problemo. Alleen als die in de winkel ligt hoef je het ook niet meer te zeggen want dan weet ik het antwoord zelf al...
hier het antwoord op 1 van je vragen wed ik....
http://www.simforums.com/...picID=3922&PagePosition=1
Flight Director

Verwijderd
Nog effe FS2002 dan...? Die lui met die dure scenery van een paar maanden terug (nog steeds 30 dollar voor 1 deel), nieuwe piccies...

bron: http://www.megascenery.com
EDIT : MRAI released Dutchbird flightplans...(en nog een zooitje andere)
http://mostrealisticai.projectai.com/

bron: http://www.megascenery.com
EDIT : MRAI released Dutchbird flightplans...(en nog een zooitje andere)
http://mostrealisticai.projectai.com/
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2003 23:37 ]
Verwijderd
Ik ben vandaag teruggekomen vanuit Cancun, Mexico. Veel te lang in elkaar gedrukt in de 752 van Dutchbird gezeten. (Ze gaan trouwens via Montreal Mirabel en niet via Halifax). Thuis meteen even FS weer aangeslingerd. Hieronder pics... LFMN - LIRF. Totdat de stop knalde en dus FS eens niet door zichzelf er mee ophield. Ik zal hier binnenkort ook pics plaatsen van de reis van en naar Mexico. Is wel 21 mb aan foto's en heb geen zin in compressen dus bad-luck voor modemers.... 

Verwijderd
Tehran-Amsterdam
(FPL-IRA0756-IS
-B762/H-SDHIRWY/S
-OIII2205
-N0461F310 PAROT2B PAROT UL125 ZAJ/N0458F350 UL125 TBZ UL333
DASIS/N0456F340 R660 ERZ UL851 KUGOS/K0845F340 UL851 ADINA/N0459F360
UL624 KARIL UY666 SLC UL726 BNO UL602 HMM/N0427F260 T281 NORKU
-EHAM0521 EHRD
-EET/LTAA0057 UKFV0208 LRBB0231 LHCC0327 LZBB0339 LKAA0354 EDBB0423
EDUU0423 EDVV0441 EHAA0453 REG/EPIRB SEL/KMDS OPR/KLM DAT/SV RMK/
AGCS/TCAS EQPD DOF/030525 RVR/75 ORGN/EHAMKLMF)

(FPL-IRA0756-IS
-B762/H-SDHIRWY/S
-OIII2205
-N0461F310 PAROT2B PAROT UL125 ZAJ/N0458F350 UL125 TBZ UL333
DASIS/N0456F340 R660 ERZ UL851 KUGOS/K0845F340 UL851 ADINA/N0459F360
UL624 KARIL UY666 SLC UL726 BNO UL602 HMM/N0427F260 T281 NORKU
-EHAM0521 EHRD
-EET/LTAA0057 UKFV0208 LRBB0231 LHCC0327 LZBB0339 LKAA0354 EDBB0423
EDUU0423 EDVV0441 EHAA0453 REG/EPIRB SEL/KMDS OPR/KLM DAT/SV RMK/
AGCS/TCAS EQPD DOF/030525 RVR/75 ORGN/EHAMKLMF)

Verwijderd
Al die blauwe punten erin en ook bij die waypoints dat extra text er onder!? Het zit er toch niet default bij die dreamfleet?
RDluca heeft heel veel aangepast aan het panel, die van hem is echt master. Helaas wil hij dat met niemand delen.Verwijderd schreef op 25 May 2003 @ 11:26:
[...]
Al die blauwe punten erin en ook bij die waypoints dat extra text er onder!? Het zit er toch niet default bij die dreamfleet?
tip. Manual DF.
Even een vraagje ik heb ooit een een mooie TRANSAVIA B737 gehad met WINGLET
Heeft iemand deze nog of weet iemand waar ik hem vandaan kan halen .
Alvast bedankt

Heeft iemand deze nog of weet iemand waar ik hem vandaan kan halen .
Alvast bedankt
[ Voor 5% gewijzigd door ravw op 25-05-2003 11:31 ]
Verwijderd
Je ziet ze vliegen?Verwijderd schreef op 25 May 2003 @ 11:26:
[...]
Gewoon standaard hoor die text. Staat info in over ETA per fix enzo.
Jazeker wel!Verwijderd schreef op 25 mei 2003 @ 11:26:
[...]
Die "blauwe punten" zijn de VOR's en die kan je samen met de extra tekst onder de waypoints aanzetten op het OH panel (shift-6 geloof ik).
Verwijderd
Ok bedankt!! Op map mode kon ik het namelijk nooit zienTourniquet schreef op 25 mei 2003 @ 12:06:
[...]
Jazeker wel!
Die "blauwe punten" zijn de VOR's en die kan je samen met de extra tekst onder de waypoints aanzetten op het OH panel (shift-6 geloof ik).
Gilly schreef op 25 mei 2003 @ 11:28:
[...]
RDluca heeft heel veel aangepast aan het panel, die van hem is echt master. Helaas wil hij dat met niemand delen.![]()
tip. Manual DF.
Geen idee waar je het over hebt?
Verwijderd
Denk dat Gilly doelt op die RWY INFO gauge, en die landing view die je af en toe gebruikt. Waar alles digitaal is weergegeven, in het groen. Kan niet op het woord komen maar de F16 heeft het ook

radar? TCAS? Een kikker?Verwijderd schreef op 25 May 2003 @ 13:51:
[...]
Denk dat Gilly doelt op die RWY INFO gauge, en die landing view die je af en toe gebruikt. Waar alles digitaal is weergegeven, in het groen. Kan niet op het woord komen maar de F16 heeft het ook
[ Voor 3% gewijzigd door ND863 op 25-05-2003 13:54 ]
Volgens mij doel je op die HUD van AFG die hij heel soms gebruikt, ik vind dat maar niets, maarja ieder zijn eigen smaak heVerwijderd schreef op 25 May 2003 @ 13:51:
[...]
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Denken ...... niet doen.Verwijderd schreef op 25 mei 2003 @ 13:51:
[...]
Ik doelde op het feit dat dat scherm meerdere mogenlijkheden heeft en dat dat vast wel ergens beschreven zou staan.
twas nog vroeg.
Zo hier een vluchtje EGKK naar EHAM met een oude Martin air

Zo nadat ik dit ding had neer geplant ben ik zelf ook weer even naar huis gegaan in mijn Beechjet
dus van EHAM naar EHRD 

Zo dit was het weer even voor nu

Zo nadat ik dit ding had neer geplant ben ik zelf ook weer even naar huis gegaan in mijn Beechjet

Zo dit was het weer even voor nu
[ Voor 36% gewijzigd door ravw op 25-05-2003 15:00 ]
Hier picca van Iran Air 765 bestuurd door Captain in Command Chi Wai

En daar kunnen julie FS+AA+32bits+graphics pics niet tegenop. Eat that!

[ Voor 24% gewijzigd door ND863 op 25-05-2003 14:57 ]
Wat zijn de eisen voor die simND schreef op 25 May 2003 @ 14:56:
Hier picca van Iran Air 765 bestuurd door Captain in Command Chi Wai
[afbeelding]
Hopelijk geen monster pc
Dus ik zit meer te denken aan een P4 2,8 of XP3000
Met 1 gig ram met min een GF 4 of Radeon 9500
Maar uit welk sim is dit nou weer
WTF?Blackhole schreef op 25 mei 2003 @ 15:02:
[...]
Wat zijn de eisen voor die sim![]()
Hopelijk geen monster pc
Dus ik zit meer te denken aan een P4 2,8 of XP3000
Met 1 gig ram met min een GF 4 of Radeon 9500
Maar uit welk sim is dit nou weer
Min Req. Intel Pentium 5 Neon 6,33Ghz Processor in Quad werking (2x dual zal ook werken) of andere gelijkwaardige proc. (een P2 volstaat ook
1024GB XDRAM
En een NvAtia FeForcedeon 8211+
Owja de naam van de sim is geheim (dus ook niet ff in de werkbalk kijken!) en de sim heeft geen last van spontane vastlopers die je in FS2002 wel zult terug vinden
Dit topic is gesloten.