Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
ja vergeten. Maar layout verneuken mag.ShotGun schreef op 12 mei 2003 @ 22:50:
Hebben jullie wel eens van compressie gehoord![]()
? Af en toe duik ik zo'n FS topic in om de
pics te bekijken, maar mijn comp en inet verbinding hebben het er nogal moeilijk mee
.
Zal ff resizen
Dit probleem heet 'ariane airfile-probleem'.Blackhole schreef op 12 mei 2003 @ 22:51:
ik ben net weer een neer gestort
Na een lange vlucht van uit Tenerife naar Amsterdam is het weer eens fout gegaan , en nog wel op 50nm voor de landing
( oorzaak is nog niet bekent , kwam in een stall terecht en er niet meer uit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit was de laaste vliegende foto van dit toestel
[afbeelding]
Die wil wel eens uitzichzelf gaan klimmen als je op manual overgaat. Binnenkort komt er een nieuwe airfile uit, misschien dat het beter wordt.
Voor de -400 gebruik ik de merge van peter mcleland. Die is perfect. Werkt icm de df-airfile

Vers van de digitale pers:
Dikzakken in VS maken vliegtuigen te zwaar
http://www.nu.nl/news.jsp?n=146312&c=22
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Verwijderd

Dallas Fort Worth

Zoek het vliegveld...

Belichtingsvoorbeeld met zwaar weer...

Zo jammer, maar ze laten weer alleen KDFW zien...vergelijk maar met de KDFW in FS2002...

Dit komt van :
http://www.gamespy.com/e32003/gallery/pc/1001554/
Het ziet er zeker lekker uit, maar EHAM en omg .....Verwijderd schreef op 13 mei 2003 @ 09:39:
Normaal hou ik me niet zo bezig met FS2004, maar ja jullie zitten weer te slapen geloof ik...
[afbeelding]
Dallas Fort Worth
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoek het vliegveld...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo jammer, maar ze laten weer alleen KDFW zien...vergelijk maar met de KDFW in FS2002...
[afbeelding]
Dit komt van :
Wie zien het wel, betere 3D features, weather en ATC en ik ben wel tevreden.
En een chatfix, want dat gare chatfix programma werkt hier ook maar half.Gilly schreef op 13 May 2003 @ 10:31:
[...]
Het ziet er zeker lekker uit, maar EHAM en omg .....

En een Airbus standaard ...-Sander_ schreef op 13 May 2003 @ 10:35:
[...]
En een chatfix, want dat gare chatfix programma werkt hier ook maar half.

Lijkt net of je er verst....................Gilly schreef op 13 mei 2003 @ 10:31:
[...]
Het ziet er zeker lekker uit, maar EHAM en omg .....
Gilly, zul je straks zien dat de nieuwe A340 niet 100% gaat werken met FS2004

Maarruh, over die airports.........ZOveel verschil zie ik nou ook weer niet
Verbeterde 3d cockpit?.......... Hetzelfde als nu maar dan met werkende switches?
Ochja Gilly, had je al nieuws/bericht van de A340/mail?
[ Voor 3% gewijzigd door ND863 op 13-05-2003 10:52 ]
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Nee, heb ze gisteren een Email verzonden waarbij ik ze officeel in gebreken stel. Afwachten maar weerND schreef op 13 mei 2003 @ 10:51:
[...]
*knip
Ochja Gilly, had je al nieuws/bericht van de A340/mail?
Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 09:39:
Normaal hou ik me niet zo bezig met FS2004, maar ja jullie zitten weer te slapen geloof ik...
[afbeelding]
Dallas Fort Worth
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoek het vliegveld...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit komt van :

7 redenen om FS2004 niet te kopen
Ik zou het alleen doen voor de wolken en de geupdate enviroment update (die ook voor FS2002 is te downloaden op avsim.com

En toch als je op zaterdag ochtend langs de Dynabite/Dixons loopt en je glipt "toevallig" ff naar binnen, uit nieuwschierigheid pak je ff de doos ......
En dan hebbie hem toch
Als je het nou ook voor de belangstellenden hier meeneemt?ND schreef op 13 mei 2003 @ 11:06:
[...]
Ik zou het alleen doen voor de wolken en de geupdate enviroment update (die ook voor FS2002 is te downloaden op avsim.com) als FS2004 uitkomt zit ik in Indonesie en daar kan ik hem mooi voor een prikkie kopen
(beter dan een week in de download que te staan
)
Ach ja, kopen doe ik hem toch wel zodra die in de US of UK uit komt. Alleen omdat het een nieuwe FS is en niet vanwege de nieuwe features (zijn die er danGilly schreef op 13 mei 2003 @ 11:07:
[...]
En toch als je op zaterdag ochtend langs de Dynabite/Dixons loopt en je glipt "toevallig" ff naar binnen, uit nieuwschierigheid pak je ff de doos ......
En dan hebbie hem toch

Betere groundtextures, moet ik nog zien als ik op FL310 vlieg. Alle pics zijn genomen vanaf hooguit 2000ft, dan ziet het er wel geinig uit, maar dat doet FS2002 nu ook al.
Als je FSScene en FSLAndClass nu hebt installed denk ik dat het er stukken beter als die enkele fotoreal airports die ze in FS2004 hebben gestopt en steeds voor de pics gebruiken.
Betere wolken, ik denk niet dat ze voor elkaar krijgen wat FSW en FSMeteo nu al in FS2002 voor elkaar krijgen. Wat ik heb gezien op de pics zie ik nu ook al in FS2002.
Krijgen we weer een half gare A/P of gaan ze eens een keer naar de gebruikers luisteren?
Krijgen we nu dan eindelijk een realistische boarding optie zoals er nu al FSBoarding is? En een werkende pushback? eigenlijk niet nodig want die is er voor FS2002 ook gekomen.
En ACLoader functie zal ook wel ontbreken.
Kunnen we nu eindelijk een werkende weahtherradar in de cockpit verwachten en een uitgebreide TCAS, of wordt het weer 1 1/2 jaar
Als ik op de airport kom wil ik wel een follow-me car kunnen roepen als ik me plekje niet weet te vinden.
Kan ik weer treinen zien rijden als ik over een spoorlijn vlieg (kan ik FS2000 wel tenslotte)?
Kan de baanverlichting eindelijk zelf worden aangezet via de ILS freq. zoals in FS2000 wel en in FS2002 alleen dankzij naar FS2000 verlangende scenerydesigners weer op enkele velden mogelijk is?
Het wordt wel eens tijd dat ik ook de lights onafhankelijk zelf kan regelen.
Of kan ik alleen a la de gebroeders Wright me lol op in van die gedateerde dubbeldekkers en opgevoerde pruttelende koffiemolens?
Wie kan me antwoord geven?
EFHK - EHAM
Loading pax, ZFW 131Lbs

Engine start up

Rolling rwy 04R

Lined up 04R

Rotate

Climb out V-nog iets + een beetje

Geen chart voorhanden, maar strak langs het veld, bij gebrek aan een SID in de MCDU

Bye bye, Vantaa

Richting de mooi Finse kust

Verwijderd
Bij deze wil ik me dus ff voorstellen hier. Ik hang al zo'n 1 1/2 jaar rond op dit forum maar heb (geloof ik) nog nooit iets gepost. Bij deze dus. Ik ben al jaaaren een enthousiast FS'er, zo ongeveer vanaf FS 4.0. Ging toen met de computerclub oip de Middelbare school per 747 in monochroom de plas over. Heeeerlijk was dat!
Na school ben ik dan ook met de opleiding Verkeersvlieger begonnen aan de OBS. Ik heb erg veel vakken gehaald op B3/B1 niveau ware het niet dat ik door persoonlijke omstandigheden heb moeten afhanken. Nee, ho, niet getreurd, ik heb er geen rotgevoel over, heb het nu ook erggg naar mijn zin hier op de grond.
Als simmer ben ik semi-professioneel zeg maar. Dus met PIC767/DF737 (en straks de PMDG 73* NG!!!) lekker de Sid's en Star's vliegen. Echter nog niet online, dat komt nog wel eens.
Hierbij ff een paar plaatjes die ik ook al op Avsim heb gepost.

Als laatste nog een vraagje: weet iemand een goede AFCAD zonder overlays voor Lago EHAM + 5e baan?!?! Die van Avsim zijn een beetje brak, vind ik.
Thankx en tot later.
Lennart aka Staalplaat
Kijk kijk, "Staalplaat" viel al op op het AVSIM forumVerwijderd schreef op 13 May 2003 @ 12:55:
Zo, pfffff. Na een valse start van mijn zo briljante eerste post op dit forum (NOT! dat ging ff helemaal verkeerd!!!) nu een tweede poging.
Bij deze wil ik me dus ff voorstellen hier. Ik hang al zo'n 1 1/2 jaar rond op dit forum maar heb (geloof ik) nog nooit iets gepost. Bij deze dus. Ik ben al jaaaren een enthousiast FS'er, zo ongeveer vanaf FS 4.0. Ging toen met de computerclub oip de Middelbare school per 747 in monochroom de plas over. Heeeerlijk was dat!
Na school ben ik dan ook met de opleiding Verkeersvlieger begonnen aan de OBS. Ik heb erg veel vakken gehaald op B3/B1 niveau ware het niet dat ik door persoonlijke omstandigheden heb moeten afhanken. Nee, ho, niet getreurd, ik heb er geen rotgevoel over, heb het nu ook erggg naar mijn zin hier op de grond.
Als simmer ben ik semi-professioneel zeg maar. Dus met PIC767/DF737 (en straks de PMDG 73* NG!!!) lekker de Sid's en Star's vliegen. Echter nog niet online, dat komt nog wel eens.
[afbeelding]
[afbeelding]
Als laatste nog een vraagje: weet iemand een goede AFCAD zonder overlays voor Lago EHAM + 5e baan?!?! Die van Avsim zijn een beetje brak, vind ik.
Thankx en tot later.
Lennart aka Staalplaat
Hey Lennart, welcome to the community! Klasse van plaatjes!Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 12:55:
[afbeelding]
[afbeelding]
Thankx en tot later.
Lennart aka Staalplaat
En blijf vooral lekker profi vliegen!
Zo dan, strak hoorVerwijderd schreef op 13 May 2003 @ 12:55:
Zo, pfffff. Na een valse start van mijn zo briljante eerste post op dit forum (NOT! dat ging ff helemaal verkeerd!!!) nu een tweede poging.
[afbeelding]
[afbeelding]
Thankx en tot later.
Lennart aka Staalplaat
Welcome
tampert, kriminalpolizei
Kunnen we vrede maken
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Mijn landing op EHAM

Gewoon centerline ILS @ 27

maar welke update van Lago bedoel je?
Verwijderd
http://www.philskies.net/main/scenery/vis/
Kweenie of ik er iemand een plezier mee doe, maar voor diegene(n): veel plezier...
Rdluca, die INS, werkt die ook? En waar heb je die vandaan?
Btw, weet iemand of je met FSNAV een airway in kan voeren en dan de tussenliggende punten incl precieze coordinaten uit komt rollen? (zeer handig voor de 742 en voor de 744
Bedoel je dat je van een Airway alle tussenliggende fixes wil zien ??ND schreef op 13 May 2003 @ 23:51:
Nice pics!
Btw, weet iemand of je met FSNAV een airway in kan voeren en dan de tussenliggende punten incl precieze coordinaten uit komt rollen? (zeer handig voor de 742 en voor de 744)
Ik deed altijd voor de pss7X7 als ik een FP had alle bekende= WOODY - KOVIN - PTV etc aanklikken en add to FP en dan FSnav de route laten maken via HIGH Airway, dan maakte ik het FSnav venster klein, zodat alle fixes onder elkaar staan en dan alles via toetsenbord in de FMC rammen.
Of bedoel je zoiets niet ?
Mwoah komt in de buurt. Maar ik heb gehoord dat de auto route van fsnav niet zo grappig isGilly schreef op 13 May 2003 @ 23:56:
[...]
Bedoel je dat je van een Airway alle tussenliggende fixes wil zien ??
Ik deed altijd voor de pss7X7 als ik een FP had alle bekende= WOODY - KOVIN - PTV etc aanklikken en add to FP en dan FSnav de route laten maken via HIGH Airway, dan maakte ik het FSnav venster klein, zodat alle fixes onder elkaar staan en dan alles via toetsenbord in de FMC rammen.
Of bedoel je zoiets niet ?
Is het specifiek mogelijk dat ik bijvoorbeeld REFSO UR1 LOGAN invoer dat ik dan TIMEX XAMAN eruit krijg? (of alleen UR1 invullen en dat dan ALLES op UR1 eruit komt rollen) .............en dan met coordinaten om het bruikbaar te maken voor INS van de 742 (maar die coordinaten zijn vastwel zowiezi 1 voor 1 op te vragen
Die IRS komt van avsim, civa100.zip. Ik heb hem alleen in de DF gezet maar moet nog een hoop lezen voordat ik die helemaal door hebND schreef op 13 mei 2003 @ 23:51:
Nice pics!
Btw, weet iemand of je met FSNAV een airway in kan voeren en dan de tussenliggende punten incl precieze coordinaten uit komt rollen? (zeer handig voor de 742 en voor de 744)
FSnav doet het wel goed, als je bijvoorbeel 2 punten hebt op de zelfde airway en je wilt van punt a naar b op die zelfde airway dan pakt hij echt DIE airway wel. (weet ik zeker)ND schreef op 14 May 2003 @ 00:03:
[...]
Mwoah komt in de buurt. Maar ik heb gehoord dat de auto route van fsnav niet zo grappig is(dat die vage routes ging doen) Want volgens jouw manier kun je van A naar B via meerdere airways doen dan ik wil (ALS fsnav dat doet natuurlijk
)
Is het specifiek mogelijk dat ik bijvoorbeeld REFSO UR1 LOGAN invoer dat ik dan TIMEX XAMAN eruit krijg? (of alleen UR1 invullen en dat dan ALLES op UR1 eruit komt rollen) .............en dan met coordinaten om het bruikbaar te maken voor INS van de 742 (maar die coordinaten zijn vastwel zowiezi 1 voor 1 op te vragen)
Maar je komt er vast wel uit en ik weet ook niet precies wat u wilt
Je moet niet het probleem vergeten dat er 1wegs airways zijn, daar mag je dan ook niet overheen. Ik dacht trouwens dat FSNav niet zo'n geweldige planner was wat dat betreft, heb geen concreet voorbeeld, maar FSNav geeft andere FP's vaak. Als je zelf punten opgeeft, zoals Gilly zei, dan kun je wel een goeie route krijgen, want dan pakt hij gewoon de aanliggende airway. Ik gebruik FSNav puur ter referentie.Gilly schreef op 14 May 2003 @ 00:12:
[...]
FSnav doet het wel goed, als je bijvoorbeel 2 punten hebt op de zelfde airway en je wilt van punt a naar b op die zelfde airway dan pakt hij echt DIE airway wel. (weet ik zeker)
[ Voor 11% gewijzigd door SanderTje! op 14-05-2003 00:18 ]
Let nou is goed op-Sander_ schreef op 14 May 2003 @ 00:16:
[...]
Je moet niet het probleem vergeten dat er 1wegs airways zijn, daar mag je dan ook niet overheen. Ik dacht trouwens dat FSNav niet zo'n geweldige planner was wat dat betreft, heb geen concreet voorbeeld, maar FSNav geeft andere FP's vaak. Ik gebruik FSNav puur ter referentie.
Ben het nu zat
LEKKO UB31 WOODY UN872 KOVIN UY317 PTV UN860 LCA/N0459F390
UN860 SUVAN UZ106 BEBIX UG21 LMG UN857 SAU UR10 DOBAN UN857 BAN UR10
CJN UG5 BAMAR
Je hebt bovenstaande FP en je hebt een FMC die geen airway's ondersteund.
Nu kies ik vanaf EHAM een SID lekkoxx trans woody. (in de FMC)
Men nemen FSnav, klikt op intersection WOODY (voeg toe aan FP rechter muisknop) we volgenden de un874 in fsnav tot KOVIN klikken op KOVIN met recht voegen toe aan flightplan, we nemen de UY317 die volgen we tot PTV, klikken met rechts op PTV voegen we toe aan FSnav. en zo gaan we door tot BAMAR.
Als we al die punten uit het boventstaande FP in FSNAV hebben gezet, dan laat ik FSnav al die punten aan elkaar naaien, dat doet hij via de HIGH WAY's daar kan hij niet omheen ..... Dan laten we het FP van intersections zien en rammen die achter WOODY in de FMC.
We doen dus niet, wat jullie bedoel WOODY aanklikken en BAMAR en laten het FP maken, alle "bekende" intersections.
GESNAPT ????????????
Of je koopt FSBuild 2.0Gilly schreef op 14 mei 2003 @ 00:23:
[...]
Let nou is goed op
Ben het nu zat
CJN UG5 BAMAR
Men nemen FSnav, klikt op intersection WOODY (voeg toe aan FP rechter muisknop) we volgenden de un874 in fsnav tot KOVIN klikken op KOVIN met recht voegen toe aan flightplan, we nemen de UY317 die volgen we tot PTV, klikken met rechts op PTV voegen we toe aan FSnav. en zo gaan we door tot BAMAR.
Als we al die punten uit het boventstaande FP in FSNAV hebben gezet, dan laat ik FSnav al die punten aan elkaar naaien, dat doet hij via de HIGH WAY's daar kan hij niet omheen ..... Dan laten we het FP van intersections zien en rammen die achter WOODY in de FMC.
We doen dus niet, wat jullie bedoel WOODY aanklikken en BAMAR en laten het FP maken, alle "bekende" intersections.
GESNAPT ????????????
http://www.fsbuild.com
Ging jij niet naar bed ??

Of je vliegt niet met die rotte PSS7X7 zooi .... Dat doe ik maar
New! Project Open Sky CRJ-200 Model Update
ftp://library.avsim.net/d...-dnyamic_shine_update.zip
Nu hopen dat die ook snel komt voor de 767 en A330
[ Voor 31% gewijzigd door Ensinker op 14-05-2003 07:59 ]
Ik zei ook dat het wel werkte, als je zelf de goeie punten maar opgaf.. Ik heb het bijvoorbeeld over het plannen van een vlucht vanaf EHAM naar een veld als LSZH of iets dergelijks.Gilly schreef op 14 May 2003 @ 00:23:
[...]
Let nou is goed op
Ben het nu zat
CJN UG5 BAMAR
GESNAPT ????????????
[ Voor 6% gewijzigd door SanderTje! op 14-05-2003 09:23 ]
Dat zeg ik-Sander_ schreef op 14 May 2003 @ 09:19:
[...]
Ik zei ook dat het wel werkte, als je zelf de goeie punten maar opgaf.. Ik heb het bijvoorbeeld over het plannen van een vlucht vanaf EHAM naar een veld als LSZH of iets dergelijks.
Maar goed, de vrouw op het werk, de baas thuis, dus is een lange haal vandaag
Toronto - Amsterdam.

tampert, kriminalpolizei
In that case, you have the answer!Gilly schreef op 14 May 2003 @ 00:12:
[...]
FSnav doet het wel goed, als je bijvoorbeel 2 punten hebt op de zelfde airway en je wilt van punt a naar b op die zelfde airway dan pakt hij echt DIE airway wel. (weet ik zeker)
Verwijderd
Heb vorige maand fs2002 maar eens aangeschaf en zou graag willen weten welke addons aan te raden zijn om het visueel zo mooi mogelijk te krijgen. Welke gebruiken jullie allemaal? (gebruik nu alleen nl2000 en een lading posky planes)
Veni vidi volavi!!
de betere:FreeBee schreef op 14 May 2003 @ 13:50:
Hey allemaal,
Heb vorige maand fs2002 maar eens aangeschaf en zou graag willen weten welke addons aan te raden zijn om het visueel zo mooi mogelijk te krijgen. Welke gebruiken jullie allemaal? (gebruik nu alleen nl2000 en een lading posky planes)
uk2000 series... - part 1 t/m 5 en london airports www.uk2000scenery.com
German airports - deel 1 t/m 4 www.aerosoft.com
Simflyers - various www.simflyers.net
Simwings - various (zuid-europa, spanje etc) www.sim-wings.de
Madeira islands - www.ptsim.com
French Airports - www.aerosoft.com
Lago Georenders - www.lagoonline.com
en verder nog heel veel freeware meuk op avsim en flightsim.com
tampert, kriminalpolizei
http://fsfrance.free.fr/Mach2/Download.htmND schreef op 14 May 2003 @ 15:50:
Wie weet wie de prachtige GMAX Concorde + panel + sound had gemaakt?
Nu wel bookmarken he
Heey thanks Gilly!Gilly schreef op 14 mei 2003 @ 16:10:
[...]
http://fsfrance.free.fr/Mach2/Download.htm
Nu wel bookmarken he

Heey mooie pics Gilly!
edit : wat is die site zo s............n............e.............l...............

[ Voor 31% gewijzigd door ND863 op 14-05-2003 16:23 ]
Checklist makenND schreef op 14 mei 2003 @ 16:20:
[...]
Heey thanks Gilly!![]()
Mja bookmarken.........ach na een format ben ik ze weer kwijt
(en ALTIJD vergeten on de map favorieten eerst te kopieren
)
Heey mooie pics Gilly!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(wacht met smart af wanneer kmet de A340 de oceaan over ga
).........kan nu ook wel met INS in een A340
edit : wat is die site zo s............n............e.............l...............
A340, we gaan is lekker NG'en en A310'en. Als we daarop uitgekeken zijn, zal het welhalla op vliegtuig gebied wel klaar zijn
Ik heb ook wel een snelle link

[ Voor 45% gewijzigd door Ensinker op 14-05-2003 16:46 ]
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Psies, stelletje likkersVerwijderd schreef op 14 mei 2003 @ 19:34:
Vinnut geen drol an
Verwijderd
Heb jij hier een macro voor?Evilernie schreef op 14 mei 2003 @ 14:08:
[...]
de betere:
uk2000 series... - part 1 t/m 5 en london airports www.uk2000scenery.com
German airports - deel 1 t/m 4 www.aerosoft.com
Simflyers - various www.simflyers.net
Simwings - various (zuid-europa, spanje etc) www.sim-wings.de
Madeira islands - www.ptsim.com
French Airports - www.aerosoft.com
Lago Georenders - www.lagoonline.com
en verder nog heel veel freeware meuk op avsim en flightsim.com
Ieder zn eigen smaak. Kvind het ook niet veel speciaals, maar ut word meer een gewoonte om 'mooie pics <smiley>' te replyen nadat men vorige keer zat te zeiken dat als je er niets van zei het net leek of je voor niets poste.Verwijderd schreef op 14 May 2003 @ 19:34:
Vinnut geen drol an
Verwijderd
Sjah....voor niets posten.......ND schreef op 14 mei 2003 @ 19:40:
[...]
Ieder zn eigen smaak. Kvind het ook niet veel speciaals, maar ut word meer een gewoonte om 'mooie pics <smiley>' te replyen nadat men vorige keer zat te zeiken dat als je er niets van zei het net leek of je voor niets poste.
Komt me heel bekend voor hiero.
Alsof ik tege een bejaarde baksteen aan het praten ben.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2003 19:42 ]
Ja afscheidposts trouwens ookVerwijderd schreef op 14 mei 2003 @ 19:42:
[...]
Sjah....voor niets posten.......
Komt me heel bekend voor hiero.
Verwijderd
Sjah, als ik sommige mongolen zo zie, dan mot ik toch echt ff reageren.
ok ok ok Je heb gelijk. Zeg al niets meer. Jullie weten het allemaal zoooo goed, hè guys?
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2003 19:47 ]
Moet? Ik zie ze ook maar mijn moet is minder, klaat ut gewoon varen. <jeeezus wat een mongolische kromme zin isVerwijderd schreef op 14 May 2003 @ 19:45:
[...]

slowchat achtig,................scheit aan
031315 EBBDZMFP
(FPL-KLM1609-IS
-B734/M-SDRWY/C
-EHAM1815
-N0425F350 LOPIK UR7 LUTOM UN852 LARED UL607 ALGOI UM738 AMTEL UL995
BOL
-LIRF0200
-DOF/030103 RVR/200 ORGN/RPL)
Als je het bovenstaande FP hebt he, kan iemand dan vertel waar het dik gedrukte voor is ??
Verwijderd
STARVerwijderd schreef op 14 May 2003 @ 20:01:
Gilly, dat is het FPL. Flightplan genaamd. LOPIK is de eerste fix van de route (ennu nie gaan zeiken over de EHXXX fix's allemaal!) en bij BOL(zano) begint je STAR.
Verwijderd
Verwijderd
Ondertussen heb ik mijn kwast gezet op de fuselage van de FSPainter 767 in Alitalia colours, hier een preview:

Verwijderd
Ja maar Fly, al die mensen hier die al die pics zitten te resizen,uploaden en het water dan ook nog in je mond laten lopen verdienen gewoon een reply op hun pic-post. Schijt aan of het dan "SUPERVerwijderd schreef op 14 mei 2003 @ 19:45:
[...]
ok ok ok Je heb gelijk. Zeg al niets meer. Jullie weten het allemaal zoooo goed, hè guys?

Oh gelukkig komt bij mij regelmatig een oppas langs (morge eerste keer maar weet niet wat de SOP, standard oppas procedures, zijn, tof man dat julie die wel weten, ik kijk al bijna 2 jaar mee in het oppas topic maar nu mn eerste x) kwas al bang dat ik zelf op onderzoek uit moest......pffff stel je voor
http://www.simsoftworkshop.com/downloads.html

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Dat betekent in de regel een release binnen een paar dagen tot een week ......Tourniquet schreef op 14 May 2003 @ 20:23:
Voor degenen die het interesseert: er zijn weer wat manuals van de A310 online gekomen:
http://www.simsoftworkshop.com/downloads.html
Ik gok erop dat we zonder manual's een heeeeeeeeeel eind komen.
[ Voor 10% gewijzigd door Ensinker op 14-05-2003 20:40 ]
Ja, ze hebben na de uitstel (hij zou eerst in april uitkomen) BELOOFD dat ie zowiezo in mei gereleased wordt. En ik weet niet of je de manuals al een beetje hebt doorgekeken, maar ik heb nog weinig kunnen vinden dat NIET gemodeld is, behalve dan een paar onbelangrijke FMC features.Gilly schreef op 14 May 2003 @ 20:36:
[...]
Dat betekent in de regel een release binnen een paar dagen tot een week ......
Ik gok erop dat we zonder manual's een heeeeeeeeeel eind komen.
Zelfs de TCAS calls (*traffic* *traffic*) enz. zitten erin (volgens de manual dan!)
Ik ben heel benieuwd, vooral na het bekijken van het filmpje waarin de vectortechniek die ze gebruiken voor de CRT's geshowed wordt (filmpje van de PFD). Echt mooiiii
Ik heb liever in juni een TOP product dan in mei half werk, dus laat ze hun tijd maar nemen, maar nu de manuals, voor het weekend de release.Tourniquet schreef op 14 mei 2003 @ 20:46:
[...]
Ja, ze hebben na de uitstel (hij zou eerst in april uitkomen) BELOOFD dat ie zowiezo in mei gereleased wordt. En ik weet niet of je de manuals al een beetje hebt doorgekeken, maar ik heb nog weinig kunnen vinden dat NIET gemodeld is, behalve dan een paar onbelangrijke FMC features.
Zelfs de TCAS calls (*traffic* *traffic*) enz. zitten erin (volgens de manual dan!)
Ik ben heel benieuwd, vooral na het bekijken van het filmpje waarin de vectortechniek die ze gebruiken voor de CRT's geshowed wordt (filmpje van de PFD). Echt mooiiii
Kan niet missen.
Verwijderd
Ech wel!Verwijderd schreef op 14 May 2003 @ 22:14:
Maarre Tourniquet, waar heb je dat filmpje gedownd? want op die site van de a310 staat ie niet
http://www.simsoftworkshop.com/a310gallery.html
Om precies te zijn:
http://www.simsoftworkshop.com/gallery/eadi.zip
tampert, kriminalpolizei
Hoe doe je dat precies dan? Ik doe dit namelijk nooitEvilernie schreef op 14 May 2003 @ 22:55:
damn sweetyhoewel ze wel gesharpened zijn
doe ik ook altijd
Maar het ziet er zeker strak uit die vliegtuigjes. Vind het panel alleen niet zo mooi
Welke kist (bouwer) is het dan volgens jou ??The_FrankO schreef op 14 mei 2003 @ 23:10:
[...]
Hoe doe je dat precies dan? Ik doe dit namelijk nooit![]()
Maar het ziet er zeker strak uit die vliegtuigjes. Vind het panel alleen niet zo mooi
Ik denk dat The_FrankO een beetje in de war is met de PrecisionManuals 737NG
Oja, sharpen is heel makkelijk; bijv. in Paint Shop Pro: Image / Sharpen
Hier een testvlucht boven Eham

Voor de mensen die willen weten welke Eurofighter dit is .
De net ge Released DSB Design's Eurofighter Typhoon for FS2002
http://www.dsbdesign.cjb.net/
Single Seat & Twin Seat visual models with numerous weapons loadouts.
Liveries for BAE Systems DA2, DA4 and IPA1 aircraft.
Fictional liveries for No 17 Sqn. and No 29 Sqn. Royal Air Force as well as a fictional 'Tigermeet' scheme.

Additional liveries for Germany, Spain, Italy and Greece.
Automated afterburner effect with fully dynamic exhaust section, wing-tip contrails and gear mounted landing light system based on XML gauge programming.
Custom panel by Eric De Best of Cockpits.nl with gauges by Johan Peeters of the I3D Design Group and Eric Marciano.
Unique sounds by Mike Hambly and Peter Saveraux.
Ten premium quality texture sets by Paul Barry of DSB Design
Hier is hij af te halen
http://www.flightsim.com/cgi/kds?$=main/notams03/dsb0513.htm
Of zoeken op TYPHN_11.ZIP
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
U wintTourniquet schreef op 14 May 2003 @ 23:35:
Volgens mij is dit de 733 van FlightFX.
Ariane gaat het nog zwaar krijgen en die FFX bakken zijn perfect te merge met DF
Tja ik kan het ook niet meer volgen hoor al die nieuwe vliegtuigenTourniquet schreef op 14 May 2003 @ 23:35:
Volgens mij is dit de 733 van FlightFX.
En in mijn ogen is er tussen een b737-700 en een b737-300 niet zoveel verschil
En dat sharpen

photoshop -> filter -> sharpen of unsharp maskThe_FrankO schreef op 14 May 2003 @ 23:10:
[...]
Hoe doe je dat precies dan? Ik doe dit namelijk nooit![]()
tampert, kriminalpolizei
Staalplaat had het hier een tijd terug over in 'MONOCHROOM' de plas over.. Wist niet dat jij daar ook aan deed?Gilly schreef op 15 May 2003 @ 10:39:
Zo weer met een echte vliegmachine ...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuke shots hoor!
Verwijderd
wou ff zeggen dat mijn site allang geupdate is en dat r veel nieuwe flightplans opstaan.. Ook staat r wat andere interessante dingetjes op dus allemaal kijken!
De URL: http://pilotincommand.tk
Op de voorpagina staat nog steeds een link naar mn oude site site (home.wanadoo.nl/~frap). Kan iemand dat even wijzigen aub???
Groetjes,
Pilot in command
Nu nog een link naar de FPL-validator
Kloontjes zijn niet toegestaan btw
damn heb je dit plaatje van je site ook in het origineel ???Verwijderd schreef op 15 May 2003 @ 12:53:
hallo lieve mensen,
wou ff zeggen dat mijn site allang geupdate is en dat r veel nieuwe flightplans opstaan.. Ook staat r wat andere interessante dingetjes op dus allemaal kijken!
De URL: http://pilotincommand.tk
Op de voorpagina staat nog steeds een link naar mn oude site site (home.wanadoo.nl/~frap). Kan iemand dat even wijzigen aub???
Groetjes,
Pilot in command
die is vet:

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Die heb ik een tijd als desktop gehad, te vinden op airliners.net tis een airbus boven London at dusk.jos_zwa schreef op 15 May 2003 @ 13:42:
[...]
damn heb je dit plaatje van je site ook in het origineel ???
die is vet:
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.