~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Dark Lord schreef op 19 mei 2003 @ 07:58:
om READ VIEW en PLAY te gebruiken typ je bijvoorbeeld
VIEW b:\GUNS\MP5.IMG
dan ga je met de pijltjes toetsen naar de enter van het toetsenbordje dat je op je scherm ziet dan druk je op numpad enter en dan lukt het DUS NIET OP GEWONE ENTER DRUKKEN!
Ja doe maar.
Maar in dat constructlevel kan ik maar 1 deur in? en dat is doelloos schieten?
[ Voor 77% gewijzigd door Kwartjuh op 19-05-2003 14:31 ]
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Verwijderd

je moet eerst DIR doen zodat je in de mpa bent waarin de dingen staan.
dan moet je alleen het commando intypen:
dus:
DIR
[enter]
play (of view of wat dan ook)
[ENTER]
dan komt er in het kleine vakje een lijstje van alles wat je kan zien. dus je moet niet het hele commando intypen maar alleen het eerste (dir of play bv.)
jullie moeten niet zo veel aan DOS denken
This space is occupied
Verder zit ik in t eerste level en t valt me op dat er zoveel combo's e.d. zijn en dat het eigenlijk best moeilijk is, zeker Breakout! want die cops blijven komen en komen
Als je het topic had gelezen dan had je gezien dat dat idd klopt. Vanwege DivX compressie konden de filmpjes namelijk aardig wat kleiner worden...Tekn0z schreef op 19 mei 2003 @ 15:08:
wow, dit spel net gehaald en vind t vet, alleen staat in de startpost dat het spel 6 cd's telten ik heb er 4 verkregen op een minder legale manier
Klopt dit
Verder zit ik in t eerste level en t valt me op dat er zoveel combo's e.d. zijn en dat het eigenlijk best moeilijk is, zeker Breakout! want die cops blijven komen en komen![]()
als je iets eenmaal hebt getypt moet jehet via het menutje doen
This space is occupied
DOHNvE schreef op 19 mei 2003 @ 15:49:
Maar er staat helemaal geen view (of play) in dat menu...
je moet eerst dir doen naar het mapje waar play.exe in staat dan PLAY.exe [enter] intypen
als je een commando eenmaal hebt gebruikt blijt hij erin staan
DAN
play intypen en dan in het venstertje het bestandje kiezen
This space is occupied
Nu is het een stuk minder leuk (had ik kunnen weten, maar was nieuwsgierig hoe dat hacking ging
Wat rijdt dat wijf trouwens ontzettend gaar (al zou het spel niet enter the MATRIX heetten, zou ik het een bagger spel vinden... die filmpjes zijn natuurlik wel cool)
[edit]

staat er disabled (DOH!
[ Voor 14% gewijzigd door GuyJay op 19-05-2003 17:48 ]
Het spel eerst een keer uitspelen. Dan staat er in ram:\prog sword.dws of swd of ...Kwartjuh schreef op 19 May 2003 @ 19:20:
Hoe kan je nu die zwaar-dojo unlocken? Met dat Construct-ding heb ik alleen maar dom schieten... me wants to fight with swords
Als je je trouwens opgeeft voor de newsletter van die spel (via officiële site) krijg je op de 'officiële' manier de code voor het extra level.
[ Voor 17% gewijzigd door Galahad|IA op 19-05-2003 20:01 ]
de pc versie heef veel bugs zo te zien
This space is occupied
Verwijderd
je ziet bv. elke pixel op een wapen(als je goed kijkt),en heb toch alle instellingen op z'n hoogst
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2003 20:33 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
bijna hetzelfde.. in de eerste missie zitten toch al wel subtiele verschillen hoorbAdmuTs schreef op 19 May 2003 @ 20:34:
Vind het tot nu toe erug jmmr dat de missies voor allebei nog hetzelfde zijn
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Hoe kom ik op die ramschijf dan?Galahad schreef op 19 mei 2003 @ 19:27:
[...]
Het spel eerst een keer uitspelen. Dan staat er in ram:\prog sword.dws of swd of ...Dan kun je die met training.exe laden. Volgens mij was dat het ja
Als je je trouwens opgeeft voor de newsletter van die spel (via officiële site) krijg je op de 'officiële' manier de code voor het extra level.
Het begint met het lezen van je mail
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
En dan is het ook nog zo dan bij de 45 minuten ook nog eens veredelede in-game filmpjes zitten of delen uit reloaded...in addition there is over one hour of exclusive Matrix movie footage written and directed by the Wachowski brothers
A, kijk.... lol, ik snap er overduidelijk geen ruk van! hoe lees je je mail?
"MAIL" misschien.. als je dit nog niet hebt moet je toch maar ff wat meer je DIR commando gebruiken..Kwartjuh schreef op 19 mei 2003 @ 21:24:
[...]
A, kijk.... lol, ik snap er overduidelijk geen ruk van! hoe lees je je mail?![]()
de moet je schijven in deze volgorde krijgen: A, B, V, RAM, LOGOS
ehh is dat die binaire code?NvE schreef op 19 May 2003 @ 21:35:
Heeft iemand nog een subtiele hint over het wachtwoord van de map b:\tools ?
ja.. moet wel.. ken je mastermind?
ga maar raden...
gewoon ff beginnen met 11111 en 00000 zodat je weet hoeveel 1en en 0en erin zitten
heb je hem met allbei uitgespeeld?Hielko schreef op 19 mei 2003 @ 21:23:
Is het iemand al opgevallen dat er wat weinig film in het spel lijkt te zijn? Als ik alle filmpjes uit /movies in een playlist zit kom ik op drie kwartier uit terwijl de website van het spel het volgende beloofd:
[...]
En dan is het ook nog zo dan bij de 45 minuten ook nog eens veredelede in-game filmpjes zitten of delen uit reloaded...
want veel filmpjes zijn anders
This space is occupied
Verwijderd
sorry, voor de ps2...TheEvilCuber schreef op 19 May 2003 @ 20:17:
voor wat? PC , gamecube , ps2 ,xbox?
de pc versie heef veel bugs zo te zien

Ik ben toch echt overal geweest...OxiMoron schreef op 19 mei 2003 @ 21:28:
[...]
"MAIL" misschien.. als je dit nog niet hebt moet je toch maar ff wat meer je DIR commando gebruiken..
de moet je schijven in deze volgorde krijgen: A, B, V, RAM, LOGOS
a:\ doorgepluist, b:\ voorzover ik daar toegang kreeg doorgekamd en virtual nagekeken... niets interresants???
Verwijderd
ik kan er maar niet komen omdat ik niet weet waar ik moet zijn, zat al onder die 'brug' ..maar dat is volgens mij ook niet de goede weg..
iemand die mij hiermee kan helpen?
Kom op zeg, da's een makkie. Je weet al dat het vijf cijfers moeten zijn. Nou, 't is binair dus je hebt de keuze tussen nullen en enen. De eerste keer gewoon wat op de gok invullen en je krijgt te zien hoeveel er goed zijn en hoeveel er op de goede plaatst staan. Na vier keer proberen had ik 'm al. Kan natuurlijk nog sneller als je geluk hebt...NvE schreef op 19 May 2003 @ 21:35:
Heeft iemand nog een subtiele hint over het wachtwoord van de map b:\tools ?
Verwijderd
Keil eens een granaat tegen die ventilator aan!Verwijderd schreef op 19 May 2003 @ 22:38:
Misschien kan iemand mij helpen, zit een beetje vast... In 'Abyss 2' kom je weer terug met nieuwe wapens, moet je 4 snipers uitschakelen, maar dan moet je door een ventilator.. of in ieder geval er achter zijn..
ik kan er maar niet komen omdat ik niet weet waar ik moet zijn, zat al onder die 'brug' ..maar dat is volgens mij ook niet de goede weg..
iemand die mij hiermee kan helpen?
Maar tijdens het laden van deze lvl springt ie gewoon trg naar de desktop
Verder een gaaf spel, een beetje lelijk. In bullet-time mode wordt wel alles weer vet
Het enige echte minpunt vind ik die divx filmpjes. Die zijn van zo'n gare klote kleine kutkwaliteit, dat is echt niet om aan te zien. Ongeloofelijk dat het spel op 4 cd's zit, en ze niet eens fatsoenlijk divx kunnen encoden
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Inmiddels heb ik v: RAM: en LOGOS: vrijgemaaktWildfire schreef op 19 May 2003 @ 22:39:
[...]
Kom op zeg, da's een makkie. Je weet al dat het vijf cijfers moeten zijn. Nou, 't is binair dus je hebt de keuze tussen nullen en enen. De eerste keer gewoon wat op de gok invullen en je krijgt te zien hoeveel er goed zijn en hoeveel er op de goede plaatst staan. Na vier keer proberen had ik 'm al. Kan natuurlijk nog sneller als je geluk hebt...
Ja doe maar.
Ik heb gewoon alles wat in de map /movies staat geopend, ik zou toch denken dat daar alles staan.TheEvilCuber schreef op 19 May 2003 @ 21:39:
[...]
heb je hem met allbei uitgespeeld?
want veel filmpjes zijn anders
Vergeet neit dat Ghost en Niobe andere filmpjes hebben he. Heb je ze wel beide gerekend?Hielko schreef op 19 mei 2003 @ 21:23:
Is het iemand al opgevallen dat er wat weinig film in het spel lijkt te zijn? Als ik alle filmpjes uit /movies in een playlist zit kom ik op drie kwartier uit terwijl de website van het spel het volgende beloofd:
[...]
En dan is het ook nog zo dan bij de 45 minuten ook nog eens veredelede in-game filmpjes zitten of delen uit reloaded...
Stukje dat Ghost met Persephone(?) moet zoenen, én het stukje dat Niobe dit ook doet
En als je dat gekke jappenertje dus niet wint, sla je een heel stuk van het spel over? Das lame

Met dat zwaart vechten is inderdaad wel grappig
Verder nog mensen die hem op hard uitgespeeld hebben? Met Ghost en Niobe? Niobe vond ik zelf moeilijker, omdat je dan tegen extra moeilijke mannetjes moet. Agent en die übervamp zeg maar....

???? wie wat waar?Neejoh schreef op 20 May 2003 @ 01:05:
En als je dat gekke jappenertje dus niet wint, sla je een heel stuk van het spel over? Das lame
Ik heb alleen nog maar ghost gespeelt.
Bedoel je dat "programma" die je naar de orakle brengt (die er opeens ook anders uitziet
Raar. Bij mij zijn de filmpjes toch echt van heel goede kwaliteit.Darkvater schreef op 19 mei 2003 @ 22:42:
[..]
Het enige echte minpunt vind ik die divx filmpjes. Die zijn van zo'n gare klote kleine kutkwaliteit, dat is echt niet om aan te zien. Ongeloofelijk dat het spel op 4 cd's zit, en ze niet eens fatsoenlijk divx kunnen encoden![]()
Verwijderd
T doet me weer denken toen Renegade uitkwam.
Ook zo'n zwaar overschatte game.
Graphic's zijn slecht, gameplay is dodelijk saai en voor wat leuke filmpjes ga ik geen game spelen.
Al met al, commerciele prut.
Neem idd de game Bloodrayne maar ns qua graphics en gameplay.
Dat is weer eens een game die je in de ban houdt.
En die Rayne is natuurlijk ook een super lekker wijf om naar te kijken
configuratie..Verwijderd schreef op 20 May 2003 @ 10:41:
Zelden zo'n baggerspel gezien.
T doet me weer denken toen Renegade uitkwam.
Ook zo'n zwaar overschatte game.
Graphic's zijn slecht, gameplay is dodelijk saai en voor wat leuke filmpjes ga ik geen game spelen.
Al met al, commerciele prut.
Neem idd de game Bloodrayne maar ns qua graphics en gameplay.
Dat is weer eens een game die je in de ban houdt.
En die Rayne is natuurlijk ook een super lekker wijf om naar te kijken
En sinds wanneer draait een spel om de graphics? voor mij gaat het nog steeds om de gameplay..
kijk naar counter-strike.. ziet er ook niet geweldig uit.. maar word wel het meest online gespeelt.
Q3: de echte die hard online spelers hebben alles zover mogelijk omlaag geschroeft om zoveel mogelijk fps te hebben.
Tuurljik.. eyecandy is leuk.. het oog wil ook wat.. maar daar draait een spel toch niet om.
Risk stelt ook geen hol voor: plastic figuurtjes op een stuk karton..
als je een schaakspel koopt om te gaan schaken (niet voor de show): neem je dan die met die dure glazen stukken en neon verlichting? of koop je de houten set met het gewone houten bord?
De vrouw die eerst the Oracle speelde is tijdens de opnames overleden... waarschijnlijk waren de scenes voor ETM nog niet geschoten...OxiMoron schreef op 20 mei 2003 @ 09:06:
[...]
???? wie wat waar?
Bedoel je dat "programma" die je naar de orakle brengt (die er opeens ook anders uitziet). Die had ik namelijk verslagen.. had ik dat niet moeten doen??
Alleen rest mij nog één enkele vraag: Koop ik het spel voor de pc óf voor de gamecube? Zitten er verschillen tussen beide versies? Als ik afga op de graphics dan kan ik ETM beter voor m'n pc (met radeon 9700pro) kopen.. Maar kijk ik dan weer naar het gemak (en het extra uur film wat in het spel zit) dan koop ik ETM liever voor de gamecube.. ivm breedbeeld tv en boxen etc.. Hoe is de kwaliteit eigenlijk van de filmpjes.. Bijna dvd of niet? En schelen de graphics eigenlijk veel tussen de pc en de gamecube? En ondersteund ETM voor de gamecube breedbeeld en 60Hz?
Toch nog een boel vragen, maar ik hoop dat jullie (liefst met ervaring met beide versies) mij over de streep kunnen trekken waar ik ETM nu uiteindelijk voor moet kopen.. Één ding is zeker: Ik moet ETM gewoon hebben!
[ Voor 15% gewijzigd door blakez op 20-05-2003 15:22 ]
ahh.. wist ik niet..Kwartjuh schreef op 20 May 2003 @ 13:45:
[...]
De vrouw die eerst the Oracle speelde is tijdens de opnames overleden... waarschijnlijk waren de scenes voor ETM nog niet geschoten...
jammer.. ze deed het erg goed
Wilde net gaan zeggen dat het andere vrouw was in het spel
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Als je tegen 'the keeper of the Oracle' verliest (dat jappannertje dus: "But first I need to apologize...")OxiMoron schreef op 20 May 2003 @ 09:06:
[...]
???? wie wat waar?
Bedoel je dat "programma" die je naar de orakle brengt (die er opeens ook anders uitziet). Die had ik namelijk verslagen.. had ik dat niet moeten doen??
Je slaat dan een heel stuk van het spel over. Je gaat dan namelijk gelijk naar het level waar je de sentinals achter je aankrijgt (the rabbit hole?).
Normaal gesproken krijg je nog een heel stuk waar je die agents achter je aankrijgt enzo.
Ik heb het gister even snel getest met Ghost.
Ga voor de gamecube. Persoonlijk vind ik dat ding niets, ben meer een XboX aanhanger, maar ik weet gewoon zeker dat het voor jou de beste keuze zou zijn.blakez schreef op 20 May 2003 @ 14:49:
Ik heb even jullie mening nodig.. Ik twijfelde of ik Enter the Matrix nou wel of niet zou kopen, maar nu ik gister naar the Matrix Reloaded ben geweest, ben ik er vast van overtuigd dat ik dat spel ook wil spelen en de rest van het verhaal wil weten!!
Alleen rest mij nog één enkele vraag: Koop ik het spel voor de pc óf voor de gamecube? Zitten er verschillen tussen beide versies? Als ik afga op de graphics dan kan ik ETM beter voor m'n pc (met radeon 9700pro) kopen.. Maar kijk ik dan weer naar het gemak (en het extra uur film wat in het spel zit) dan koop ik ETM liever voor de gamecube.. ivm breedbeeld tv en boxen etc.. Hoe is de kwaliteit eigenlijk van de filmpjes.. Bijna dvd of niet? En schelen de graphics eigenlijk veel tussen de pc en de gamecube? En ondersteund ETM voor de gamecube breedbeeld en 60Hz?
Toch nog een boel vragen, maar ik hoop dat jullie (liefst met ervaring met beide versies) mij over de streep kunnen trekken waar ik ETM nu uiteindelijk voor moet kopen.. Één ding is zeker: Ik moet ETM gewoon hebben!
Ik heb de game zelf op de XboX, en heb hem ook gedaan bij een maat van me op de PC. Hij heeft een zéér nieuwe pc (2wk oud), met goede specs, maar de XboX versie vond ik vele malen beter.
Dit onder andere door breedbeeld (ja ik ook
Gameplay is op een console IMO ook stukken beter, met een gamepad en niet met de muis. Lekker onderuit gamen, niets is beter (*kuch* niet helemaal waar...). En zo veel beter zag het op de PC er niet uit. De game is auto-aim, en zie het nut niet in om dan via de muis te moeten spelen.
Filmpjes zijn allemaal DVD quality. Sterker nog, hij wordt op de XboX op DVD geleverd
Ik weet dat vele van jullie de PC versie juist beter zullen vinden, maar ik zeg wat ík beter vind.
Verwijderd

me 2Verwijderd schreef op 20 May 2003 @ 16:48:
he?, ik doe bv.(om een filmpje te kijken) play b:\fmv\xxx(vervangen door naam).xxx(naam extensie, denk dat et .fmv is) en dan zegt ie playing xxx(naam van file) en dan meteen kan ik een andere command in voeren, maar ik heb dat filmpje niet gezien, dat heb ik ook als ik bv. view b:\guns\mp5.img(of ander wapen) doe.
Weet iemand hoe je dat moet doen?
En hier bedoel ik mee wat je echt moet intypen!
Want ik heb het sword al geladen maar als ik dan een spel laad (in het normale opstartscherm van het spel) dan krijg ik toch echt geen zwaard!?
B.v.d. Da bulmaster
Boullie
Verwijderd
wat hbe je aan de commandos play en view... want ik zie of lees nix
en vraag 2 :
k moet in het spel een voorband leegschieten... hoe ?
ze komen dan linkonder in het hokje te staan.
nu kun je ze later gebruiken bij de extensies .img en .fmv(iod).
Nu kun je dus later de filmpies terug zien (wel grappig) en datasheets en pics van characters opvragen (voor de diehard fan zeg maar)!!!
B.t.w. die voorband moet je door het raam met het sniperrifle kapotschieten in 1st person mode(als je de voorband van dat vliegtuig in ieder geval bedoeld)
LaterZ!!!!
Edit:
Net weer te laat!
[ Voor 4% gewijzigd door Boullie op 20-05-2003 20:43 ]
Boullie
Van dat vliegtuig dus... nou, je hebt een sniper rifle, denk eens na...Verwijderd schreef op 20 May 2003 @ 20:29:
en vraag 2 :
k moet in het spel een voorband leegschieten... hoe ?
Niemand?Darkvater schreef op 19 May 2003 @ 22:42:
Ik speel nu met Noibe en zit bij het stukje 'Morpheus Chase' ofzo. Dat ik hem met de auto moet redden.
Maar tijdens het laden van deze lvl springt ie gewoon trg naar de desktopHoe is dit op te lossen?
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
ik kan wel die commands invoerenBoullie schreef op 20 mei 2003 @ 20:35:
je moet alle directories doorspitten zodat je alle commando's een keer gehad hebt.
ze komen dan linkonder in het hokje te staan.
nu kun je ze later gebruiken bij de extensies .img en .fmv(iod).
Nu kun je dus later de filmpies terug zien (wel grappig) en datasheets en pics van characters opvragen (voor de diehard fan zeg maar)!!!
B.t.w. die voorband moet je door het raam met het sniperrifle kapotschieten in 1st person mode(als je de voorband van dat vliegtuig in ieder geval bedoeld)
LaterZ!!!!
Edit:
Net weer te laat!
maar als ie dan iets zou meoten afspele dan doet ie nix... ja.. hij doet alsof ie iets heefd gedaan
weetje wat k er aankan doen ?
Je moet de commando's invoeren via het menutje linksonder(gaat ook veel sneller)
als je een commando 1x gebruikt hebt komt hij er namelijk automatisch al in te staan.
je moet dus als je een filmpie wilt afspelen dit doen:
eerst naar de dir gaan waar ze staan en dan intypen play B:\id\neo.img (dit is maar een voorbeeld)
Suc6
Boullie
Verwijderd
ENhe?, ik doe bv.(om een filmpje te kijken) play b:\fmv\xxx(vervangen door naam).xxx(naam extensie, denk dat et .fmv is) en dan zegt ie playing xxx(naam van file) en dan meteen kan ik een andere command in voeren, maar ik heb dat filmpje niet gezien , dat heb ik ook als ik bv. view b:\guns\mp5.img(of ander wapen) doe.
Mensen LEES HET TOPIC EERST DOOR!!2 vraagjes :
wat hbe je aan de commandos play en view... want ik zie of lees nix
Er staat diversen malen in dat je de ENTER van je NUMPAD moet gebruiken.
Eerst met je pijl-toetsen naar de ENTER op het virtuele toestenbord gaan en dan de ENTER op je NUMPAD indrukken...

gewoon alleen DIR
dan komt in het kleinde venster een lijstje met mappen
dan kies je via het kleine venster de map
je moet eigenlijk nooit DIR mapnaam doen ofzo
altijd
DIR >kijk in klein venstertje
of
PLAY>kijk in klein ventertje
This space is occupied
10100111001
bij mij niet..Dark Lord schreef op 21 mei 2003 @ 07:59:
waarom niet? je kan toch ook gewoon alles typen bv DIR B:\TOOLS of PLAY B:\FMV\0.FMV
gewoon alleen het eerste commando en dan in het venstertje kijken
This space is occupied
Verwijderd
ik heb een:
XP2600+
Radeon 9700pro
512MB Pc2700
Sb audigy
Epox KT333 MB
En het spel loopt tussen de 10 en 20 fps?
Als er een paar mensen tegelijk op het beeld komen is het bijna niet meer te spelen
Of ik allen op high zet of low maakt niet uit.
Ik gebruik de via 4in1 hyperion drivers (de nieuwste)
catalist 3.0 / 3.2 / 3.4 hebben allemaal hetzelfde effect.
probleem is op te lossen door de installatie van de 1.52 patch...
[ Voor 20% gewijzigd door LaborGardens op 21-05-2003 23:32 ]
Heb je de nieuwste patch geïnstalleerd? Binnen 2 dagen na de release waren er al 2 voor het spel uit namelijk, en één van hen zou ook de performance verbeteren.Verwijderd schreef op 21 mei 2003 @ 12:10:
Is er ook nog een manier om het spel een beetje snel te krijgen??
ik heb een:
XP2600+
Radeon 9700pro
512MB Pc2700
Sb audigy
Epox KT333 MB
En het spel loopt tussen de 10 en 20 fps?
Als er een paar mensen tegelijk op het beeld komen is het bijna niet meer te spelen
Of ik allen op high zet of low maakt niet uit.
Ik gebruik de via 4in1 hyperion drivers (de nieuwste)
catalist 3.0 / 3.2 / 3.4 hebben allemaal hetzelfde effect.
Installeer dus ff de nieuwste patch..
Verwijderd
Verwijderd
ik snap die game developers echt niet meer met hun niet mp in alle spellen (postal2 vice city matrix etc) dit zal wel al vaker gezegd zijn maar toch
Verwijderd
Wat een kuthoer is het dan...!!

Boullie
op de Cube is ze nog nooit zomaar ergens tegen aan gebotstVerwijderd schreef op 21 May 2003 @ 22:25:
Wat ik zo KUT vind als je met Ghost speelt is dat NIOBE NIET KAN RIJDEN!!!
Wat een kuthoer is het dan...!!
zal wel een van de vele bugs van de pc versie zijn
This space is occupied
De multiplayer mode is een hele slechte soort van Mortal Kombat. Je kan niet winnen, het gaat eeuwig door. Het is gewoon een extraatje. Misschien omdat ze de 3d modellen van de poppetjes toch al hadden. Die twee vechtende auto's zijn helemaal raar. De Wachowski's vinden de Transformers zeker ook coolHielko schreef op 21 May 2003 @ 19:37:
Die zit dus ook niet in de pc-versie...
leuke effecten enzow. bla bla enz
maar de gameplay is echt

y as gaat 10x sneller dan de X met muis en als je em lager zet gaat alleen de Y as lager/hoger

als je gaat vechten blijft i lekekr ff op 1 target terwijl de rest je neer knalt

links/recht draaien

sorry hoor... zo kan je toch niet lekker gamen
in totaal een uurtje of 4 over gedaan en dan al de aftiteling zien... ik baal er van

Signature?
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Bij dat stukje in de sewers bij Ice en die andere..
ze zeggen dat ik 3 van die dingen moet slopen, alleen hoe kom ik daar?!?
Verwijderd
Ja idd..
En in het boekje (jawel ik heb hem origineel) staat dat zij de betere coureur is volgens mij....
Nou ik merk er nix van..mn nichtje van 2 kan nog beter rijden
50x tegen dezelfde pilaar? Dan heb jij dat level nog niet zoveel gespeeld volgens mij
Ze botst (dat kan), gaat dan achteruit (ook nog goed) en dan weer vooruit met dezelfde bocht die ze maakte tijdens het achteruit rijden

En dan komen die Twins er aangescheurd en schieten je overhoop...

Hoe kan je hem dan uitspelen?!
Verwijderd
Het verschil is nie zo groot, maar waar Niobe en Ghost splitsen daar is het spel anders. (per speler uiteraard)VTec schreef op 22 May 2003 @ 11:06:
Ik heb hem ondertussen ook uitgespeeld. Maakt het veel uit wanneer je de andere karakter kiest ? Maw heeft het zin om nu die vent te kiezen en nogmaals te spelen ?
Maar ik verzeker je dat je in de levels waar er wordt gereden, JIJ niet rijdt, maar Niobe..
En lees het bericht hierboven van mij...DAT KAN ZE NIET...
Ik, geheel anders
Verwijderd
ok
feit
Niobe onderschrijft het feit dat vrouwen niet kunnen rijden
hehe
just kidding
maargoed, zoals ik het gedaan heb. Niobe heeft blijkbaar wat problemen met dieptezicht oid. Of in ieder geval het herkenne van andere obstakels op de weg. Wat ik dus gedaan heb is vrijwel alles weg schieten. Niet alleen maak je de weg zo bijna obstakelvrij voor Niobe, je verzorgt wat extra obstakels voor de twins.
Dit werkte bij mij *erg* goed... Daarnaast is het ook wel grappig om gewoon alles op te blazen...
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Verwijderd
ik heb een logitech wingman cordless. het is wel mogelijk om buttens te programmeren maar niet mijn besturings knoppen.
hebben meer mensen dat?
leek me namelijk wel leuk om dit spel ff met een gamepad te gaan spelen
nopezVTec schreef op 22 mei 2003 @ 14:58:
Helpt die patch een beetje met dit soort domme fouten ?
Verwijderd
,maar ja ben ook de grote matrix freak.
misschien maar een matrix tatoo laten zetten
Verwijderd
moet je hiervool een patch ofzo downloaden of is het helemaal niet te verhelpen??
lachen trouwensAcolyte57 schreef op 19 May 2003 @ 13:16:
*zucht* Ik voel me echt stom omdat ik als ervaren FPS speler er niet langs kom, vooral zo vroeg in het spel, maar goed.... die SWAT chopper in de airport.
Hoe de f*ck kill je die? eindeloos op geschoten met zo'n mp5 maar hij wil maar niet dood, er gaat wel wat van het balkje af maar niet veel.
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Signature?
Dit topic is gesloten.