Dat heb ik gelukkig niet en volgens mij zijn die cutscenes van te voren opgenomen en worden ze niet realtime gegenereerd.Bosmonster schreef op 25 May 2003 @ 16:28:
[...]
Zo zie je dat spellen nog wel eens extreem buggy zijnHet loopt bij mij op zich ook soepel, totdat er flink geschoten wordt... tenminste.. denk dat het dat is.. de 3D cutscenes lopen bij mij ook hartstikke vloeiend.
Gaat het gewoon niet soepel als er geschoten wordt, of is het alleen brak in bullet time?
Gaat altijd brak als er geschoten wordt... al soms ook wel gewoon als er wat verder te kijken is.. wat toch niet zou moeten met mijn specs/settings..
Ga nu ff wat nieuwe beta audio drivers proberen
Woei! Zo op het eerste gezicht doen deze drivers wonderen.. alles loopt ineens retesoepel
Ga het spel dan ook maar ff overnieuw beginnen 
Hier zijn ze te vinden:
http://www.tomshardware.fr/creative/aud_betadrv_030417.exe
Zijn beta drivers voor Audigy en Audigy 2
Ga nu ff wat nieuwe beta audio drivers proberen
Woei! Zo op het eerste gezicht doen deze drivers wonderen.. alles loopt ineens retesoepel
Hier zijn ze te vinden:
http://www.tomshardware.fr/creative/aud_betadrv_030417.exe
Zijn beta drivers voor Audigy en Audigy 2
[ Voor 58% gewijzigd door Bosmonster op 25-05-2003 16:42 ]
Je zou ook kunnen proberen om je hardware acceleratie niveau van je geluidskaart naar beneden te zetten, daarmee schakel je een groot deel van de drivers simpelweg mee uit
Lijkt me nogal een workaround voor crappy drivers als je het mij vraagtHielko schreef op 25 May 2003 @ 16:43:
Je zou ook kunnen proberen om je hardware acceleratie niveau van je geluidskaart naar beneden te zetten, daarmee schakel je een groot deel van de drivers simpelweg mee uit
Edit.. heb het inmiddels gevonden.. onder Advanced bij Speakers .. (hoe logisch
[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 25-05-2003 16:54 ]
ik speel trouwens liever met Niobe dan met Ghost .... bij Niobe kan je tenminste zelf rijden ... als je ghost speelt, rijdt zij maar ze bakt er niks van

Ghost is veel lieVer dan NiobeDe_Bastaard schreef op 25 May 2003 @ 18:57:
ik speel trouwens liever met Niobe dan met Ghost .... bij Niobe kan je tenminste zelf rijden ... als je ghost speelt, rijdt zij maar ze bakt er niks van
Deze plek is te koop.
Verwijderd
oke... ik zit nu in v:
hoe ga je verder ?
k heb al gemaild en morpheus gehoord aan de telefoon
maar zit vast...
iemand die me kan helpen/ hints kan geven/uitleg ?
hoe ga je verder ?
maar zit vast...
tja.. was zo simpel dat ik het niet eens meer weetVerwijderd schreef op 25 May 2003 @ 20:13:
oke... ik zit nu in v:
hoe ga je verder ?
maar zit vast...
Als je morpheus gehoord hebt.. heb je ook trinity gehoord waarschijnlijk.. zij geeft je de code voor portkey
[ Voor 23% gewijzigd door Bosmonster op 25-05-2003 20:22 ]
JawelVerwijderd schreef op 25 May 2003 @ 20:25:
nej
geen trinity...
is da ook een telefoon nummer ?
nee he?
[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 25-05-2003 20:26 ]
ja precies de onderste telefoon nummer uit dat mailtje is van trinity dan geeft ze je een nummer 942 d8 ik dan typ je PORTKEY 942 <ENTER> dan kan je chatten met trinity dan geeft ze je een programmaatje CRACK.EXE en een password 8RAM dan doe je CRACK 8RAM <ENTER> en dan heb je de schijf RAM: tot je beschikking en dan kan je d8 ik met sparks chatten maar voorderest kan je niet echt veel meer d8 ik behalve plaatjes kijken
10100111001
Er is een verschil tussen vertellen wat je moet doen.. en vertellen welke 10 dingen daarna je ook moet doenDark Lord schreef op 25 May 2003 @ 20:55:
ja precies de onderste telefoon nummer uit dat mailtje is van trinity dan geeft ze je een nummer 942 d8 ik dan typ je PORTKEY 942dan kan je chatten met trinity dan geeft ze je een programmaatje CRACK.EXE en een password 8RAM dan doe je CRACK 8RAM en dan heb je de schijf RAM: tot je beschikking en dan kan je d8 ik met sparks chatten maar voorderest kan je niet echt veel meer d8 ik behalve plaatjes kijken

oh... sorry hoorBosmonster schreef op 25 May 2003 @ 20:56:
[...]
Er is een verschil tussen vertellen wat je moet doen.. en vertellen welke 10 dingen daarna je ook moet doen
is er eigenlijk al iemand geweest die de cheats echt uit de film heeft kunnen halen?
10100111001
Ik heb hem eindelijk ook uitgespeeld (medium - met beide figuren). Ik vond het niet zo slecht als velen hier, maar de camera's zijn wel wat gaar. En jammer dat je zelf niet kan switches tussen ren-mode en vecht-mode. Soms wil ik weg rennen (om focus of health bij te krijgen), maar blijft ie in vecht-mode, zeer frusterend.
Het demofilmpje (als je een tijdje niets doet in het hoofdmenu) is wel erg cool
Ik heb het topic niet helemaal gelezen, dus misschien dat het al een keer gevraagd is. Als ik bij hacking view <plaatje> doe, dan gebeurt er niets. Hoe kan ik ze bekijken? En is het achteraf nog mogelijk om alle cutscenes nog eens te bekijken
Ik heb het topic niet helemaal gelezen, dus misschien dat het al een keer gevraagd is. Als ik bij hacking view <plaatje> doe, dan gebeurt er niets. Hoe kan ik ze bekijken? En is het achteraf nog mogelijk om alle cutscenes nog eens te bekijken
Bij het hacken is er nog een telefoonnummer dat werkt; 001-949-555-0101. Erg leuk
Die kun je altijd openen, staat alleen nog niks in. Pas als je het spel hebt uitgespeeld met 1 van de 2 komt er iets in te staan, namelijk sword.dskVerwijderd schreef op 25 May 2003 @ 22:22:
hoe kan je ram:\prog openen ??
Nu ik de performance op orde heb en dus shadows, anisotrophic filtering en resolutie wat hoger heb kunnen zetten is het ook wat leuker gewordensewer schreef op 25 May 2003 @ 22:11:
Ik heb hem eindelijk ook uitgespeeld (medium - met beide figuren). Ik vond het niet zo slecht als velen hier, maar de camera's zijn wel wat gaar. En jammer dat je zelf niet kan switches tussen ren-mode en vecht-mode. Soms wil ik weg rennen (om focus of health bij te krijgen), maar blijft ie in vecht-mode, zeer frusterend.
Ik heb het topic niet helemaal gelezen, dus misschien dat het al een keer gevraagd is. Als ik bij hacking viewdoe, dan gebeurt er niets. Hoe kan ik ze bekijken? En is het achteraf nog mogelijk om alle cutscenes nog eens te bekijken
In Hacking moet je niet de gewone [enter] gebruiken, maar altijd die op de num-pad
Laat ik het anders zeggen... Volgens mij is de 'echte' wereld ook een soort Matrix. Als je wat dingen samenvoegt uit de film en de game gaat het wel die richting op...
Als je de film gezien hebt en niet hebt zitten slapen zul je ook wel in die richting gedacht hebben (al waren de dialogen soms moeilijk te volgen met de architect e.d.). Al op een kwart in de game ofzo komt dan de bevestiging.. hoef je hem dus echt niet voor uit te spelen
(zwerver?
)
Als je de film gezien hebt en niet hebt zitten slapen zul je ook wel in die richting gedacht hebben (al waren de dialogen soms moeilijk te volgen met de architect e.d.). Al op een kwart in de game ofzo komt dan de bevestiging.. hoef je hem dus echt niet voor uit te spelen
[ Voor 75% gewijzigd door Bosmonster op 25-05-2003 23:50 ]
Misschien volgende keer even *SPOILER* er om heen zetten? Heb het nog niet uitgespeeld, maar zat wel in die richting te denken......
typ bv VIEW B:\GUNS\MP5.IMG en dan ga je met de pijltjes toetsen naar de enter van het toetsenbord op het scherm en dan druk je op CTRL of op numpad enter en die aan te klikken, dan werkt het welsewer schreef op 25 mei 2003 @ 22:11:
dan bel je toch met persephone of hoe je het ook schrijftGalahad schreef op 25 mei 2003 @ 22:16:
Bij het hacken is er nog een telefoonnummer dat werkt; 001-949-555-0101. Erg leuk
ja idd als je de film hebt gezien denk je dat wel een beetje *SPOILER* want hij zegt ook zo van I can feel them als die sentinels komen enzo en dan kan hij ze uitschakelen enzo das wel maf
10100111001
Kheb em sinds dit weekend maar ik kom niet voorbij de tweede keer dat je tegen een helicopter moet vechten. Dat is in de toren op het vliegveld. Heeft iemand hier nog nuttige tips voor?
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
kheb niet alles gelezen maar ehm tis maar 4cds ... ik heb em hier liggen
Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.
Verwijderd
**SPOILER**
Ik denk ook dat er in bij die sentinels een soort van matrix effect gaat komen.
Maar dat ze er eerst in moeten geloven ( wat nu misschien gaat komen nadat neo die sentinel pakte ) ook is het wel funneh dat smith nu ook daar is
Ik denk ook dat er in bij die sentinels een soort van matrix effect gaat komen.
Maar dat ze er eerst in moeten geloven ( wat nu misschien gaat komen nadat neo die sentinel pakte ) ook is het wel funneh dat smith nu ook daar is
Zoek ff uit in welk patroon de hele steeds te voorschijn komt zodat je achter de juiste paaltjes kan gaan staan. Voor het slopen van de heli ga je in bullet time en leeg je steeds een magazijn ofzo op dat dingrajackar schreef op 27 May 2003 @ 12:08:
Kheb em sinds dit weekend maar ik kom niet voorbij de tweede keer dat je tegen een helicopter moet vechten. Dat is in de toren op het vliegveld. Heeft iemand hier nog nuttige tips voor?
Verwijderd
zeker een goede shotgun hit wil helpen, kost hem bijna 1/2 van zijn heli energieHielko schreef op 27 mei 2003 @ 13:31:
[...]
Zoek ff uit in welk patroon de hele steeds te voorschijn komt zodat je achter de juiste paaltjes kan gaan staan. Voor het slopen van de heli ga je in bullet time en leeg je steeds een magazijn ofzo op dat ding
Verwijderd
Ik snap niet wat iedereen zeurt over graphics? Ik snap trouwens ook niet waarom er in het spel reclame zit van Nvidia, die kaarten wil je nou juist NIET hebben. Radeon 9700 kopen, ff 2 patchjes erover heen gooien en het ziet er zwaar flex uit. Behalve de auto scenes dan. Dat is nog lelijker dan Driver...
Gaafste delen van het spel voor mij waren met Niobe: Persephone's Bedroom, Abel & Cain en die autorijscene die in de film voorkomt, dat Morpheus met die Agent vecht op de vrachtwagen. Niet zozeer om de gameplay, maar meer om het idee dat je de rol van Niobe in de film zeg maar overneemt...
Gaafste delen van het spel voor mij waren met Niobe: Persephone's Bedroom, Abel & Cain en die autorijscene die in de film voorkomt, dat Morpheus met die Agent vecht op de vrachtwagen. Niet zozeer om de gameplay, maar meer om het idee dat je de rol van Niobe in de film zeg maar overneemt...
Verwijderd
Ik vond het ook erg leuk om dat terug te zien in de game. Alleen zat ik laatst te denken. Deze scene zit in geen enkele trailer of teaser van Reloaded. Nu zit hij wel in ETM. Ik heb de film eerder gezien dan dat ik het spel gespeeld heb. Hebben hier mensen die scene dus eerder gezien dan in de bioscoop? lijkt me niet leuk aangezien het een nogal stoere scene is..Verwijderd schreef op 27 May 2003 @ 13:45:
Ze hebben zelf 1 uur extra film exclusief voor het spel geschotenVerwijderd schreef op 28 mei 2003 @ 12:24:
[...]
Ik vond het ook erg leuk om dat terug te zien in de game. Alleen zat ik laatst te denken. Deze scene zit in geen enkele trailer of teaser van Reloaded. Nu zit hij wel in ETM. Ik heb de film eerder gezien dan dat ik het spel gespeeld heb. Hebben hier mensen die scene dus eerder gezien dan in de bioscoop? lijkt me niet leuk aangezien het een nogal stoere scene is..
Ik snap dit spel niet. Stel AA in, maar hij doet helemaal niks. Het maakt niet uit of het op 0 of 5 of ergens tussenin staat, die kreng wil gewoon niet Anti-Aliasen
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Tja, de meeste mensen willen gelijk spelen zonder gezeur van allerlei patches en troep om dat kaartje aan de gang te krijgenVerwijderd schreef op 27 May 2003 @ 13:45:
Ik snap niet wat iedereen zeurt over graphics? Ik snap trouwens ook niet waarom er in het spel reclame zit van Nvidia, die kaarten wil je nou juist NIET hebben. Radeon 9700 kopen, ff 2 patchjes erover heen gooien en het ziet er zwaar flex uit. Behalve de auto scenes dan. Dat is nog lelijker dan Driver...
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
kep nu alleen A: en B:, er staat in password.txt dat ik de codes moet kraken op www.danielinstitute.com en thematrix.com maar daar kan ik dus echt nix vinden. Kan iemand me vertellen hoe het moet?
Ik zit met een groot probleem :
Na een half uurtje hacken (ik was al op de ram drive !) wou ik sluiten door exit te typen.
"Do you want to save your progress ?" ---> Op YES geklikt,mooi gesaved.... komt er opnieuw dat savescherm ZONDER savegames.Nu blijkt dus dat al mijn savegames opeens weg zijn.Iets te hard gehackt ?
Heeft iemand soms een savegame voor mij : Ghost - Medium - Bij de eerste heli. ?
executer@skynet.be Bedankt !
Over het spel : Het valt me zeer goed mee,besturing is vetjes (met die focus).graphics zijn goed,maar de cutscenes konden beter qua animatie en detail
Na een half uurtje hacken (ik was al op de ram drive !) wou ik sluiten door exit te typen.
"Do you want to save your progress ?" ---> Op YES geklikt,mooi gesaved.... komt er opnieuw dat savescherm ZONDER savegames.Nu blijkt dus dat al mijn savegames opeens weg zijn.Iets te hard gehackt ?
Heeft iemand soms een savegame voor mij : Ghost - Medium - Bij de eerste heli. ?
Over het spel : Het valt me zeer goed mee,besturing is vetjes (met die focus).graphics zijn goed,maar de cutscenes konden beter qua animatie en detail
Verwijderd
omg wat een triest spel
die achtervolging met de twins verneukt t echt helemaal nu
hoe kan je dat ooit halen (als ghost)
op ze schieten heeft ook GEEN ENKEL nut
vrouwen achter het stuur, bloed aan de muur gaat hier dus echt wel op
bah
vannavond nog s proberen maar dit soort dingen laat je er toch niet in komen als programmeur zijnde... verder dacht ik dat games getest worden? deze niet blijkbaar
-KOTS-
bah
vannavond nog s proberen maar dit soort dingen laat je er toch niet in komen als programmeur zijnde... verder dacht ik dat games getest worden? deze niet blijkbaar
-KOTS-
Jij bent wel erg zielig zegVerwijderd schreef op 28 May 2003 @ 17:46:
omg wat een triest spel
[mijn zusje zegt]HAHAHHAHAHAHAHAHAHH LOSER!!![/mijn zusje zegt]
Ik heb zelf nog een probleempje. Hoe krijg ik die multiplayer?
Zou zo moeten:
Ik ga dus met Sparks chatten door "handshake" in te typen. Gaat ie eerst vragen hoe het gaat, en dan welk bestand ik geupload heb. Ik zeg "handshake" en daarna doet ie gewoon standaard trojan grapje en dat ik EMP moet runnen. Ik run dat...maar krijg zelfs daarna niet die multiplayer levelTo access multi-player mode, follow the steps used to get the sword. However, instead go to the SPARKS folder and have a chat with him. Activate "HANDSHAKE.EXE". When he asks what program you sent him, say "HANDSHAKE". Then, wait until he is done talking. He will then upload Multi-player to you. Access it by going to "Load" and choosing the level just before the first one.
[ Voor 12% gewijzigd door Darkvater op 28-05-2003 20:05 ]
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Multiplayer is tot nu toe alleen voor de console, lees maar es het artikel op gamespy.com betreffende hacken.
Blaat...
kk Dank je. Wel erg jammermokumouse schreef op 28 mei 2003 @ 19:30:
Multiplayer is tot nu toe alleen voor de console, lees maar es het artikel op gamespy.com betreffende hacken.
Verwijderd
Dat probleem heb ik dus ook, ik het hele topic al doorzocht maar nix, weet niemand hier een antwoord op, ik heb zelf een asus nforce2 deluxe met de soundstorm geluidschip van nvidia en de nieuwste drivers.Enyan schreef op 18 mei 2003 @ 21:58:
Nog een probleempje, op sommige plekken in het spel begint bij mij het geluid heel erg en heel hard te ruisen, dit was oa. in het vliegtuig (1e keer tegen agent vechten) en bij morpheus chase. Iemand een oplossing?
ps. ik heb geen probleem meer met refreshrate of niet fullscreen..
bij mij o.a ook bij de morpheus chase en nog veel vaker.
af en toe net alsof er meerdere echo's in een loop raken en er niet meer uitkomen, 1 en al geruis dus...
Ik zal het ff makkelijker maken : Heeft er iemand EEN savegame van Ghost op medium ? Plz,ik moet hem echt hebbenEXE-cuter schreef op 28 May 2003 @ 16:51:
Ik zit met een groot probleem :
Verwijderd
roflDarkvater schreef op 28 May 2003 @ 19:19:
[...]
Jij bent wel erg zielig zegZelfs mijn zus, die helemaal a-computer is, heeft die level gehaald
[mijn zusje zegt]HAHAHHAHAHAHAHAHAHH LOSER!!![/mijn zusje zegt]
flamewar?
had het toen iets van 10x geprobeerd
elke keer bleef ze tegen auto van twins aan rijden (beide stilstaand) en toen was t gewoon kwestie van wachten tot je dood was
op hun schieten had geen enkele zin?
gewoon vreselijk irritant:)
Tis maar wat je definitie van 'zwaar flex' is. De textures die gebruikt zijn zijn dramatisch, leveldesign eentonig en lelijk, er zijn bijna geen moderne technieken gebruikt als pixel shading, spiegeling, lichteffecten, noem maar op wat je in een spel anno 2003 mag verwachten. De karakters bewegen extreem houterig en bewegingen sluiten absoluut niet aan. Verder is het aantal poligonen gebruikt voor objecten op een niveau wat 3 jaar geleden nog middelmatig zou zijn.Verwijderd schreef op 27 May 2003 @ 13:45:
Alles wijst erop dat het een directe port is van de PS2, waar de mogelijkheden een stuk minder zijn op een moderne game-pc.
Ik vind Max Payne 1 nog steeds mooier.. zelfs daar zit alles wat hierboven staat al in

Dit zijn gewoon feiten.. als je het werkelijk mooi vindt dan vraag ik me af of je wel eens een ander spel gespeeld hebt wat recent is uitgekomen
Maar goed.. ik moet nog ff door het spel heenrennen voor de filmpjes. Cheats aan, gedachten op 0 en rennen maar
sommige dingen ben ik met je eens maar als jij gewone super goede pc had en het speel deed het goed etc dan ziet het er wel mooi uit... maar mischien heb jij de instellingen wel niet helemaal goed staanBosmonster schreef op 29 May 2003 @ 11:12:
[...]
Tis maar wat je definitie van 'zwaar flex' is. De textures die gebruikt zijn zijn dramatisch, leveldesign eentonig en lelijk, er zijn bijna geen moderne technieken gebruikt als pixel shading, spiegeling, lichteffecten, noem maar op wat je in een spel anno 2003 mag verwachten. De karakters bewegen extreem houterig en bewegingen sluiten absoluut niet aan. Verder is het aantal poligonen gebruikt voor objecten op een niveau wat 3 jaar geleden nog middelmatig zou zijn.
knipje
. Alleen al het console-style saving irriteert me mateloos in een PC-spel.. elke keer hetzelfde stuk doorsjezen om bij een moeilijk stukje te komen. Zo kan ik een spel ook lang laten duren om uit te spelen
maar hoe verder je komt hoe slechter het spel word. In het begin vet stoer coole moves later hmm die move ken ik al en je ziet niks meer omdat het zo donker is je moet je eigen kamer helemaal donker maken anders kan je het niet spelen levels blijven steeds hetzelfde bv airport elke keer loop je door hetzelfde stuk lijkt wel echt saai en dat auto rijden als je ghost bent is gewoon te zielig voor woorden
10100111001
In het grafische menu (krijg je bij het opstarten van het spel) moet je Gamma op 140 zetten en 'Allow Gamma' aanvinken. Kijk maar eens of dat helpt. Die 140 kun je natuurlijk naar eigen mening aanpassen.Dark Lord schreef op 29 May 2003 @ 11:55:
[...]
omdat het zo donker is je moet je eigen kamer helemaal donker maken anders kan je het niet spelen
[ Voor 4% gewijzigd door Galahad|IA op 29-05-2003 17:03 ]
Ik vind dit echt een geweldig spel en dus automatisch ook een geweldige toevoeging aan mijn Gamecube spelletjes collectie
. Het speelt erg lekker, de camera doet wat je wilt, de moves zijn altijd fantastisch (Behalve als je heel droog mis schopt
) en de extra scenes en stukjes verhaal zijn mooi meegenomen. En dan vooral het debuut van de nieuwe Oracle
.
Ik neem aan dat het op de PC heel wat stommer speelt? De camera lijkt me daar niet zo goed, de controls al helemaal niet. Het enige goede daaraan lijkt me de extra om gewoon in Windows de filmpjes te kunnen bekijken
Ik ben iig nu bij de Power Plant, in 2 weken ofzo. Ik verbaas me erover dat iedereen zegt dat ze het in 4 uur hebben uitgespeeld, want ik vind het dan ook wel erg moeilijk. Alhoewel ik in 3 uur toch al 4 Chapters achterelkaar heb uitgespeeld.
Het is in iedergeval een erg leuk tijdsverdrijf voor mijn Weekenden en Hemelvaartsdag

Ik neem aan dat het op de PC heel wat stommer speelt? De camera lijkt me daar niet zo goed, de controls al helemaal niet. Het enige goede daaraan lijkt me de extra om gewoon in Windows de filmpjes te kunnen bekijken
Ik ben iig nu bij de Power Plant, in 2 weken ofzo. Ik verbaas me erover dat iedereen zegt dat ze het in 4 uur hebben uitgespeeld, want ik vind het dan ook wel erg moeilijk. Alhoewel ik in 3 uur toch al 4 Chapters achterelkaar heb uitgespeeld.
Het is in iedergeval een erg leuk tijdsverdrijf voor mijn Weekenden en Hemelvaartsdag
ik wordt er nou helemaal gek van, wat moet je in hemelsnaam doen als je ice en dinges moet beschermen en die 3 anchors ofzo moet slopen, het lukt me maar niet! Ik hoop dat iemand het weet
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Op dat in de rond slingerende ding schieten, paar grens willen ook wel helpen. Daarna ontstaat er een gat en daar moet je dan in springen.Kirkhammet1 schreef op 29 mei 2003 @ 17:21:
ik wordt er nou helemaal gek van, wat moet je in hemelsnaam doen als je ice en dinges moet beschermen en die 3 anchors ofzo moet slopen, het lukt me maar niet! Ik hoop dat iemand het weet
Het duurde bij mij ook even om erachter te komen
In de eerste plaats valt er voor EtM niets in te stellen.. Typisch port weer, want voor zo goed als alle andere PC-games kun je in ieder geval nog dingen als texture quality, dynamic lighting, etc etc instellen.Dark Lord schreef op 29 May 2003 @ 11:55:
[...]
sommige dingen ben ik met je eens maar als jij gewone super goede pc had en het speel deed het goed etc dan ziet het er wel mooi uit... maar mischien heb jij de instellingen wel niet helemaal goed staan
maar hoe verder je komt hoe slechter het spel word. In het begin vet stoer coole moves later hmm die move ken ik al en je ziet niks meer omdat het zo donker is je moet je eigen kamer helemaal donker maken anders kan je het niet spelen levels blijven steeds hetzelfde bv airport elke keer loop je door hetzelfde stuk lijkt wel echt saai en dat auto rijden als je ghost bent is gewoon te zielig voor woorden
In de tweede plaats ziet EtM er met die 3 opties die je WEL hebt aan er nog steeds sterk achterhaald uit. Die 3 opties zijn filtering (anisotropic), Anti-aliasing en shadows. En geen van die drie maakt de textures beter (anisotropic een beetje op langere afstand) en geeft mij meer polygonen, lichteffecten en andere moderne snufjes.. En ja.. ik heb een prima PC
ja idd dit is gewoon een directe poort van de console versie en dus daarom vol met bugs op de consoles zal dit spel wel stoer zijn maar op de pc is het slecht
10100111001
Verwijderd
ben ik de enigste waarbij dit spel niet helemaal lekker loopt ? alle games ken ik met 4xfsaa en 16xaf draaien maar dees loopt zonder niet eens fantastisch. Gebruik de ati 3.4 drivers. Verder specs zie link in sig. Btw resolutie is 1280x1024.
edit: en hoe zie je je fps ???
edit: en hoe zie je je fps ???
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2003 03:30 ]
Verwijderd
Ik zie in de config nog behoorlijk wat opties... Enne, misschien moet je toch een NOG betere hebben danBosmonster schreef op 29 May 2003 @ 17:59:
[...]
In de eerste plaats valt er voor EtM niets in te stellen.. Typisch port weer, want voor zo goed als alle andere PC-games kun je in ieder geval nog dingen als texture quality, dynamic lighting, etc etc instellen.
In de tweede plaats ziet EtM er met die 3 opties die je WEL hebt aan er nog steeds sterk achterhaald uit. Die 3 opties zijn filtering (anisotropic), Anti-aliasing en shadows. En geen van die drie maakt de textures beter (anisotropic een beetje op langere afstand) en geeft mij meer polygonen, lichteffecten en andere moderne snufjes.. En ja.. ik heb een prima PC
Als het een directe poort was geweest, had het er trouwens echt nog wel lelijker uit gezien. En met Max Payne is het idd wel te vergelijken qua graphics, maar ik vind MP ZEKER niet mooier
Weet iemand hoe het liedje heet dat je hoort tijdens "Persephone's bedroom" als je tegen Vlad aan het vechten bent met NIOBE?
Het is een vrij ruig rocknummer.
Misschien kan iemand met de PC versie checken welke het is (sound files checken oid of de ini)
ik heb het boekje van de cubeversie foorgelezen en ondertussen bijna alle liedjes gedownload, maar hij zat er tot nu toe niet tussen
please help..
Het is een vrij ruig rocknummer.
Misschien kan iemand met de PC versie checken welke het is (sound files checken oid of de ini)
ik heb het boekje van de cubeversie foorgelezen en ondertussen bijna alle liedjes gedownload, maar hij zat er tot nu toe niet tussen
please help..
This space is occupied
Verwijderd
lijkt me sterk, anders zetten ze niet in de PC Zone dat je 6 Multiplayer level's kan krijgen.mokumouse schreef op 28 May 2003 @ 19:30:
<edit>
Eerst lezen, dan posten, post is obsoleet
</edit>
Eerst lezen, dan posten, post is obsoleet
</edit>
[ Voor 78% gewijzigd door Four op 31-05-2003 13:21 ]
dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag
Verwijderd
http://members.chello.nl/~h.hazeleger1/Matrix1.JPGVerwijderd schreef op 31 May 2003 @ 13:05:
bij mij ziet dit spel er letterlijk VET uit ik zal zo wel ff een screenshot maken
http://members.chello.nl/~h.hazeleger1/Matrix2.JPG
http://members.chello.nl/~h.hazeleger1/Matrix3.JPG
http://members.chello.nl/~h.hazeleger1/Matrix4.JPG
http://members.chello.nl/~h.hazeleger1/Matrix5.JPG
http://members.chello.nl/~h.hazeleger1/Matrix6.JPG
http://members.chello.nl/~h.hazeleger1/Matrix7.JPG
http://members.chello.nl/~h.hazeleger1/Matrix8.JPG
http://members.chello.nl/~h.hazeleger1/Matrix9.JPG
http://members.chello.nl/~h.hazeleger1/Matrix10.JPG
http://members.chello.nl/~h.hazeleger1/Matrix11.JPG
http://members.chello.nl/~h.hazeleger1/Matrix12.JPG
http://members.chello.nl/~h.hazeleger1/Matrix13.JPG