Heeft iemand al de 2e training in het level. Ik kan wel verdedigen bij de tafel tegen agentjes maar ik kan niet het 2e knopje duwen. En dat plaatje ziet er zo leuk uit
Verwijderd
Osdorp-Dude schreef op 22 May 2003 @ 21:17:
Zit nu in een missie met ghost ergens in een riool, met de rebels. Maar moet 3 dingen opblazen, heb alleen geen idee wat of waar?
LaborGardens schreef op 22 mei 2003 @ 12:51:
bovenop zo'n verhoging (onder die brug waar ze op staan) draait een of ander raar geval rond... gooi er drie granaten bij en je bent klaar!

lees de volgende keer ff verder dan je neus lang is
Verwijderd
Dat komt door een foute crack, download de goede of haal hem legaal en het is verholpen. Ik ga je btw niet aan de nieuwe crack helpen, maar zo moeilijk is ie niet te vinden.Verwijderd schreef op 22 May 2003 @ 20:22:
is er dan echt nog niks om die bug .. dat hij eruit klapt bij 'the truck' te tixen ;'(
Verwijderd
Das op ophogingkje, waar ding rondraait.. De blokjes er omheen moeten kapot
**heb al gelezen** n/m ;P
**heb al gelezen** n/m ;P
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2003 09:35 ]
Verwijderd
jesus zeg, een beetje gaan zeuren over een spel dat niet goed werkt dat je niet legaal verkregen hebt
Doe ik nou nooit!
en als ze nou gewoon het topic doorlezen, kunnen ze het antwoord gewoon vinden...
Altijd leuk, mensen die alle spellen heel even spelen en bij elk wissewas maar gewoon wat posten
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Verwijderd
ik zit behooorlijk vast in the Rabbit Hole, een van de laatste levels neem ik aan..
Daar moet je al die sentinels kapot knallen, maar ik word steeds geraakt, zonder dat ik weet hoe en waar op mijn schip
. Iemand die mij kan vertellen hoe je dit hebt gedaan???
----
edit: laat maar! met spatie kon je omdraaien, en de andere kant opschieten
. Het was het laatste level, nu al uitgespeeld
Daar moet je al die sentinels kapot knallen, maar ik word steeds geraakt, zonder dat ik weet hoe en waar op mijn schip
----
edit: laat maar! met spatie kon je omdraaien, en de andere kant opschieten
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2003 13:34 ]
Verwijderd
door op spatie te drukken krijg je een andere view en kan je de andere kant van het schip bekijken (voorkant) en als je nog een keer op spatie druk krijg je de view weer aan de achterkant....Verwijderd schreef op 23 mei 2003 @ 13:18:
ik zit behooorlijk vast in the Rabbit Hole, een van de laatste levels neem ik aan..
Daar moet je al die sentinels kapot knallen, maar ik word steeds geraakt, zonder dat ik weet hoe en waar op mijn schip. Iemand die mij kan vertellen hoe je dit hebt gedaan???
als er een alarm afgaat op je schip zit er een sentinel op je aan de voorkant of de achterkant. (kan je zien boven in het scherm). knal die sentinel neer die met gespreide tenkales op je schip zit
edit:
hmmm, net te laat
hmmm, net te laat
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2003 13:37 ]
Verwijderd
niemand??Verwijderd schreef op 22 May 2003 @ 15:29:
, ik kan mijn gamepad niet instellen
.
ik heb een logitech wingman cordless. het is wel mogelijk om buttens te programmeren maar niet mijn besturings knoppen.
hebben meer mensen dat?
leek me namelijk wel leuk om dit spel ff met een gamepad te gaan spelen.
sorry
Verwijderd
Ik heb hem met Ghost uitgespeeld op Easy in 4:58u.
Wat een kutspel! Alleen 'The Chateau' was vet.
Wat een kutspel! Alleen 'The Chateau' was vet.
Verwijderd
probeer het nou eens op hard
, dan gaat het je niet meer lukken in 4:48u.
en word ie nog stukken leuker ook
Verwijderd
spel nu eindelijk installed \o/
wel geinig spel opzich
tis leuk als je matrix freak bent, als t een alleenstaand spel zou zijn zou t prolly toch een stuk minder zijn
sfeer vind ik af en toe erg goed alleen grote nadeel waar ik nu mee zit is dat aimen
daar klopt echt weinig van
zit nu ook bij t vliegveld, moet je met zo'n lift naar beneden de vleugel van t vliegtuig op maar voordat die lift zover is, ben ik al helemaal doorzeefd met kogels... en als ik op hun aim - schiet naiobe gewoon recht vooruit ipv op die gastjes
zeer irritant
iemand tip voor dat stukje?
laat maar
wel geinig spel opzich
tis leuk als je matrix freak bent, als t een alleenstaand spel zou zijn zou t prolly toch een stuk minder zijn
sfeer vind ik af en toe erg goed alleen grote nadeel waar ik nu mee zit is dat aimen
daar klopt echt weinig van
zit nu ook bij t vliegveld, moet je met zo'n lift naar beneden de vleugel van t vliegtuig op maar voordat die lift zover is, ben ik al helemaal doorzeefd met kogels... en als ik op hun aim - schiet naiobe gewoon recht vooruit ipv op die gastjes
zeer irritant
iemand tip voor dat stukje?
laat maar
Verwijderd
Ik vraag me af of het zwaar eentonige leveldesign ook leuker wordt op hard? Of de onduidelijke opdrachten? Verbaasd me nog dat ik het in een kleine 5 uurtjes heb gedaan, want ik had vaak genoeg werkelijk geen idee waar ik mee bezig was. Zoals die 3 bommen waar zoveel mensen vastzitten, kan me niet eens herinneren dat ik dat gedaan heb..? Of zoals dat level waar je eindeloos moest rennen voor die agents, daar snapte ik ook niet helemaal het nut van in hoor en het werd ook zwaar saai na 5 sublevels rennen.Verwijderd schreef op 23 May 2003 @ 15:27:
probeer het nou eens op hard, dan gaat het je niet meer lukken in 4:48u.
en word ie nog stukken leuker ook
Verwijderd
Net eventjes gespeeld, ziet er aardig uit. Leuke moves, en het nieuwe filmmateriaal is mooi meegenomen 
Minpuntje, die tips halen de spanning een beetje eruit, hadden ze een mooie tutorial van kunnen maken met een training zoals neo die kreeg
Minpuntje, die tips halen de spanning een beetje eruit, hadden ze een mooie tutorial van kunnen maken met een training zoals neo die kreeg
Verschilt de Xbox-versie nou veel van de PC-versie? Ik ben best Matrix-freak, maar ik hoor hier dat de PC-versie redelijk tegenvalt, maar dat de Xbox-versie toch iets anders is.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Wat ik me afvraag (en zag het zo snel niet tussen staan) ..... dragen al die extra stukken film toe aan het totale verhaal van Matrix Reloaded? Dus is het voor die stukken film waard om te kopen....worden bepaalde zaken uit Reloaded door deze game duidelijker (zoals bijv. die jongen uit Reloaded die tegen Neo opkijkt in de Animatrix in 1 van die zat en ze lieten zien hoe hij ontsnapt was).....ik zou 'm wel willen kopen als die filmstukken bijdragen aan het totale verhaal.....
Verwijderd
Niemand 'n idee ik kan het echt nergens vinden....Verwijderd schreef op 22 mei 2003 @ 21:19:
Heeft iemand al de 2e training in het level. Ik kan wel verdedigen bij de tafel tegen agentjes maar ik kan niet het 2e knopje duwen. En dat plaatje ziet er zo leuk uit
als het zo saai en een "kutspel" is waarom speel je het dan alsnog 5 uur langVerwijderd schreef op 23 mei 2003 @ 16:11:
[...]
Ik vraag me af of het zwaar eentonige leveldesign ook leuker wordt op hard? Of de onduidelijke opdrachten? Verbaasd me nog dat ik het in een kleine 5 uurtjes heb gedaan, want ik had vaak genoeg werkelijk geen idee waar ik mee bezig was. Zoals die 3 bommen waar zoveel mensen vastzitten, kan me niet eens herinneren dat ik dat gedaan heb..? Of zoals dat level waar je eindeloos moest rennen voor die agents, daar snapte ik ook niet helemaal het nut van in hoor en het werd ook zwaar saai na 5 sublevels rennen.
ZIt nu ook in dat level waar je oneindig lang moet rennen door gangen en bla bla, overigens ook nog wel wat bugs; ik moest alle snipers bv neerhalen ergens, dat deed ik, ging naar foon, kon niks, liep een rondje, kwam weer terug bij foon ennu deed ie het ineens wel
Over die filmstukken: Ik heb nog niets denderends gezien van de 3 cinematics tot nu toe.
[ Voor 4% gewijzigd door TrehT op 23-05-2003 23:34 ]
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Verwijderd
'Die jongen' is The Kid, over hem wordt verteld in The AnimatrixWalkman schreef op 23 May 2003 @ 21:36:
Wat ik me afvraag (en zag het zo snel niet tussen staan) ..... dragen al die extra stukken film toe aan het totale verhaal van Matrix Reloaded? Dus is het voor die stukken film waard om te kopen....worden bepaalde zaken uit Reloaded door deze game duidelijker (zoals bijv. die jongen uit Reloaded die tegen Neo opkijkt in de Animatrix in 1 van die zat en ze lieten zien hoe hij ontsnapt was).....ik zou 'm wel willen kopen als die filmstukken bijdragen aan het totale verhaal.....
dat vroeg ik me eigenlijk ook al af want zo is het best wel saai die level je kan alleen een beetje schieten, hoe unlock je die andere knop or whatever?
10100111001
Je hebt het spel niet nodig om de film te snappen, maar het is wel leuk om (nadat ik het spel had uitgespeeld) sommige elementen terug te zien in de film. Er was helaas wel in het spel een cool stukje film die ook in de film voorkomt en dat is natuurlijk wel jammer want die scene zie je dus van verre aankomen wanneer je in de bioscoop zitWalkman schreef op 23 May 2003 @ 21:36:
Maar bijvoorbeeld een bepaalde relatie van een man en een vrouw (ik probeer het vaag te houden, anders verklap ik te veel) kom je in het spel tegen en daarvan zie je ook iets terug in de film. Het is net alsof de film normaal zo'n 4 uur duurde (ik noem maar een getal) en dat ze hiervan een gedeelte maar in het spel hebben gegooid omdat ze er anders toch niks mee deden
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Ok, dus het voegt daadwerkelijk iets aan de film toe....de film heb ik namelijk al gezien, maar als hier wat meer wordt verteld *SPOILER* in de voorstukjes van het spel zag ik bv. Niome bij al die backdoors bv. *EINDE SPOILER* dan is dit spel het dus wel waard om aan te schaffen.....
Wat een klote spel zeg.
Ben nu al voor de 5de keer aan het installeren.
1ste keer: Eind 1ste cd, windows begint te zeiken dat cd1 er niet in zit
2de keer: Jippie mag eindelijk aan cd beginnen, damn wat gaat dat traag zeg, meer als 10 sec over een file, bij de ste cd deed hij er 10 in 1 sec
3de keer: hehe weer toe aan cd2, klote windows begint weer te zeiken dat cd1 er niet in zit.
4de keer: Begin hewt nou wel zat te worden, toe maar, cd3 mag er eindelijk in, en windows begint weer over cd1 te zeiken.
5de keer: weer bij cd3 aanbeland maar gaat weer traaaaaaaag, nog langzamer als de 2de keer
En ik vind de installatie ook een beetje goedkoop aandoen, je doet de 1ste cd in je spelen krijg je alleen een piepklein venstertje of je Enter The Matrix wilt installeren, ja of nee.
Nou als de installatie al zo gaat zal t spel ook wel niet veel zijn (ik zal dus niks missen als ik m niet gespeeld heb)
edit:
ik heb de 5e keer zo langzamerhand maar afgebroken en de cd's benoemd tot onderzetters 1ste klas, want dit is niks zo. zelfs de installatie van een ultra low budget spel verloopt nog beter. Hopelijk is The Matrix Reloaded een stuk beter
2de keer: Jippie mag eindelijk aan cd beginnen, damn wat gaat dat traag zeg, meer als 10 sec over een file, bij de ste cd deed hij er 10 in 1 sec
3de keer: hehe weer toe aan cd2, klote windows begint weer te zeiken dat cd1 er niet in zit.
4de keer: Begin hewt nou wel zat te worden, toe maar, cd3 mag er eindelijk in, en windows begint weer over cd1 te zeiken.
5de keer: weer bij cd3 aanbeland maar gaat weer traaaaaaaag, nog langzamer als de 2de keer
En ik vind de installatie ook een beetje goedkoop aandoen, je doet de 1ste cd in je spelen krijg je alleen een piepklein venstertje of je Enter The Matrix wilt installeren, ja of nee.
Nou als de installatie al zo gaat zal t spel ook wel niet veel zijn (ik zal dus niks missen als ik m niet gespeeld heb)
edit:
ik heb de 5e keer zo langzamerhand maar afgebroken en de cd's benoemd tot onderzetters 1ste klas, want dit is niks zo. zelfs de installatie van een ultra low budget spel verloopt nog beter. Hopelijk is The Matrix Reloaded een stuk beter
[ Voor 13% gewijzigd door MewBie op 24-05-2003 12:01 ]
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
Ehm...MewBie? Heb je hem gewoon gekocht? Als dat zo is moet je gewoon even teruggaan naar de winkel.
En een mooie installatie of niet boeit mij dus echt voor geen meter. Unreal Tournament had ook geen mooie installatie, die begon meteen met Installshield Wizard als je de cd erin stopte (ook als ie al geinstalleerd was), dus je bent wel een beetje een zeikerd.
Red Alert 2 had ook "mooie" installatie, maar dat spel vond ik gewoon zuigen. Zegt niet zoveel over het spel denk ik.
Nog een tip:
Lees de cd's allemaal in met CDRWin ofzo en schrijf ze weg als image. Lees die images dan in met Daemon Tools. Werkt als het goed is wel lekker snel.
Het lijkt me trouwens onvoorstelbaar dat ze zo'n brakke installatie bij het spel zouden doen. Dan ligt het toch echt aan die cd's of jou cd-rom. Gewoon even inruilen voor een nieuwe dus.
Als je hem illegaal heb moet je niet zeuren.
En een mooie installatie of niet boeit mij dus echt voor geen meter. Unreal Tournament had ook geen mooie installatie, die begon meteen met Installshield Wizard als je de cd erin stopte (ook als ie al geinstalleerd was), dus je bent wel een beetje een zeikerd.
Red Alert 2 had ook "mooie" installatie, maar dat spel vond ik gewoon zuigen. Zegt niet zoveel over het spel denk ik.
Nog een tip:
Lees de cd's allemaal in met CDRWin ofzo en schrijf ze weg als image. Lees die images dan in met Daemon Tools. Werkt als het goed is wel lekker snel.
Het lijkt me trouwens onvoorstelbaar dat ze zo'n brakke installatie bij het spel zouden doen. Dan ligt het toch echt aan die cd's of jou cd-rom. Gewoon even inruilen voor een nieuwe dus.
[ Voor 31% gewijzigd door armageddon_2k1 op 24-05-2003 12:16 ]
Over die installatie, wat ik bedoel is dat ze een budget van hiet tot tokio hadden, dan zou je toch wel wat meer verwachten van de installatie.armageddon_2k1 schreef op 24 May 2003 @ 12:14:
Ehm...MewBie? Heb je hem gewoon gekocht? Als dat zo is moet je gewoon even teruggaan naar de winkel.
Nog een tip:
Ik ben blij dat ik hem nog niet gekocht heb, dit zijn geleende cd's (legale cd's dus)
*beeeeep*
Waarom zou je een mooie installatie gaan gebruiken? Ze kopen een licentie van Installshield en dat werkt perfect. De installatie boeit me geen ene drol, als de gameplay maar goed is. Veel geld uitgeven aan een mooie installatie is echt geld weggooien.
Dus jij gebruikt geleende cd's als onderzetter? Lekker zorgvuldig.
Dat ik ze benoemd heb tot 1ste klas onderzetters wil niet zeggen dat ik ze ook gebruikarmageddon_2k1 schreef op 24 May 2003 @ 12:25:
*beeeeep*
hahaha zal die ene leuk vinden van wie je ze leentMewBie schreef op 24 May 2003 @ 12:29:
[...]
Dat ik ze benoemd heb tot 1ste klas onderzetters wil niet zeggen dat ik ze ook gebruik
maar je mist echt wel wat hoor! installatie zegt niks over het spel, gta vice city heeft ook geen super installatie maar toch is het vet een gaaf spel... en etm is echt heel cool! er zijn dingen die ze beter hadden kunnen doen ja maar echt waar als je gaat vechten enzo al die moves die zijn gewoon prachtig.
En je kan ook chatten met trinity
moet hem nu alleen nog ff uitspelen om swordfight.dsk te krijgen
10100111001
Ik snap het hacking niet echt. Ik kom in B:\TOOLS, heb nu dus view/play etc. tot mijn beschikking.
Wil ik een filmpje bekijken: "PLAY B:\FMV\0.FMV" <ENTER> dan zegt ie "fmv played", maar ik krijg niks te zien, ben nog steeds in het schermpje. Hetzelfde met VIEW, doet ook helemaal nix
Weet iemand trouwens hoe ik een map kan overslaan?
Wil ik een filmpje bekijken: "PLAY B:\FMV\0.FMV" <ENTER> dan zegt ie "fmv played", maar ik krijg niks te zien, ben nog steeds in het schermpje. Hetzelfde met VIEW, doet ook helemaal nix
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
heren, hoe the fuck schiet ik????
(ik heb hem net gekocht)
maar ik heb geen idee hoe ik wapens kan selecteren, ik blijf maar slaan inplaats van trappen
(ik heb hem net gekocht)
maar ik heb geen idee hoe ik wapens kan selecteren, ik blijf maar slaan inplaats van trappen
duw op "e" dat had je ook bij de key config kunnen vinden.
Heb 'm vandaag gekocht en ben onder de indruk...vooral omdat het meer achtergrond verhaal geeft *SPOILER* dat pakketje dat je moet ophalen is op de Animatrix DVD opgestuurd bij Final Flight of the Osiris" en komt dan weer terug in de film *END SPOILER* Ben nog niet zo ver, maar vindt het wel een leuk spel
-
[ Voor 100% gewijzigd door XWB op 25-05-2003 11:17 ]
Ik heb het nu de hele middag gespeeld en ik zit nu in dat level waarbij je als Ghost het vliegtuig achterna moet vliegen.
GATVERDAMME wat is die besturing slecht zeg. Ik heb nog nooit een slechtere auto besturing in een spel gezien.
Verder vind ik het spel wel tof hoor
Als je in het binary gedeelte op thematrix.com (dat geheime stuk dus) de code intypt die je in het spel ziet(23631BE6), dan staat er:
Data not yet compiled
Erg frustrerend
Alle binary codes voor de site (als ze nog niet gepost waren):
3B1A428 // Nebuchadnezzar Model Kit
19A642BF // P.O.D behind the scenes
8E217AC9 // Data not yet online
D53D49F9 // Unloco- Bruises music video
A8C3F9AD // Deftones-Historical segment
64CF29E3 // POD: behind the scenes 2
43E17AC9 // The Making of the Soundtrack
8D966F2A // POD Interview
C1B49F13 // POD lyrics
98765432 // The final theatrical "The Matrix Reloaded" trailer
D487A317 // About "The Animatrix: Detective Story"
F03350B1 // Hugh Bateup (Supervising Art Director) interview
0081CF5E // John Gaeta (visual Effects Supervisor) interview
EC306071 // QuickTime VR: Oracle Kitchen
098CA701 // New wallpaper
CC883300 // Test key
Alles werkt op New Wallpaper na, die komt nog denk ik.
GATVERDAMME wat is die besturing slecht zeg. Ik heb nog nooit een slechtere auto besturing in een spel gezien.
Als je in het binary gedeelte op thematrix.com (dat geheime stuk dus) de code intypt die je in het spel ziet(23631BE6), dan staat er:
Data not yet compiled
Erg frustrerend
C1B49F13 // POD lyrics
CC883300 // Test key
Kewl.. alleen die 1e werkt nietNeobender schreef op 24 May 2003 @ 17:44:
Ik heb het nu de hele middag gespeeld en ik zit nu in dat level waarbij je als Ghost het vliegtuig achterna moet vliegen.
Data not yet compiled
Erg frustrerend
C1B49F13 // POD lyrics
CC883300 // Test key
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
1e werkt wel (model kit bedoel je?)
Directe link:
http://whatisthematrix.wa...l_cmp/model_builder2.html
Directe link:
Weet iemand ook hoe het zit met codes om te hacken in de PS2 versie? Heb heel het hack stuk "doorgespeeld" maar niet echt codes ontdekt om bv. wapens te kunnen droppen etc...als dat tenminste kan..
het zijn maar 7 tekens.. ipv 8Neobender schreef op 24 May 2003 @ 17:59:
1e werkt wel (model kit bedoel je?)
Directe link:
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Hmmpf vet wazig, bij mij knalt hij er na dat level op de freeway, waar ik achter Morpheus aan zit, knalt ie me der finaal uit ... met beide ventjes. precies na "Can i have your personal processing unit" ....
Hoe kan dit nouw
Hoe kan dit nouw
Met of zonder cheats?De_Bastaard schreef op 24 mei 2003 @ 18:12:
Hmmpf vet wazig, bij mij knalt hij er na dat level op de freeway, waar ik achter Morpheus aan zit, knalt ie me der finaal uit ... met beide ventjes. precies na "Can i have your personal processing unit" ....
Hoe kan dit nouw
Cheats willen het spel nogwel eens onstabiel maken
Verwijderd
lol, wat een crap scene met die auto, dat wijf kan totaal niet rijden, ik werd gewoon misselijk, mikken is totaal onmogelijk
beetje slecht
beetje slecht
Zonder cheats, wel een niet-uit-de-winkel versie zal ik maar zeggen, ook valt m'n geluid bij sommige filmpjes gewoon weg...
tja.. can't help ya there.De_Bastaard schreef op 24 May 2003 @ 18:16:
Zonder cheats, wel een niet-uit-de-winkel versie zal ik maar zeggen, ook valt m'n geluid bij sommige filmpjes gewoon weg...
Verwijderd
hoe heb je hem zo gekregen, bij mij gaat het weer helemaal foutNeejoh schreef op 17 mei 2003 @ 18:59:
Ik gebruik hem nu ook al een paar week (2 hooguit), en ziet er onwijs stoer uit.
De code die je hier ziet valt dan dus naar beneden.
[afbeelding]
Verwijderd
geef het maar op, ik heb het spel geinstalleerd gehad en begon zo hard te janken toen bleek dat het een DIRECTE poort is van de xbox versie zonder dat er ook maar IETS aan is veranderd dat ik na 5 levels gespeeld te hebben (tot in dat riool dus) hem uit frustratie eraf heb geflikkerd... jammer, want het spel had zo'n potentieel, de uitvoering @ PC is iig verschrikkelijk...MewBie schreef op 24 May 2003 @ 11:50:
Wat een klote spel zeg.
edit:
Verwijderd
Het enige wat ik minder aan het spel vind is die scene waar Niobe gaat rijden, lijkt wel een blinde koe achter het stuur en dat m`n pc nogal gaat haperen met dikke actie scenes.
Moet dus een flinke videokaart/proc hebben
Moet dus een flinke videokaart/proc hebben
Ook de game gekocht (maar 39,95 bij Media Markt, overal 49,95). Maar wat een bout game... Alsof je met een PS2 op je monitor zit aangesloten
Het spel ziet eruit als of het van 3 jaar terug is, maar loopt alsof het Doom 3 in full settings is... heel moeizaam dus. En dat in maar 1024 met veel zut uitgeschakeld op een vette P4 met GF4. Ze hebben de port van PS2 naar PC iets te letterlijk genomen geloof ik.. want het haalt lang niet uit een PC wat erin zit. Max Payne 1 was nog een stuk mooier en vooral speelbaarder..
Ook de controls zijn waardeloos.. je karakter is echt voor geen meter te besturen.. je muis loopt traag, maar ga je in focus dan gaat ie ineens 2x zo snel en stuurt ie voor geen meter meer.. en bij ieder object wat je in de buurt komt gaat ie weer hurken of verspringt de camera weer...
Dan maar wachten op Max Payne 2...
Ook de controls zijn waardeloos.. je karakter is echt voor geen meter te besturen.. je muis loopt traag, maar ga je in focus dan gaat ie ineens 2x zo snel en stuurt ie voor geen meter meer.. en bij ieder object wat je in de buurt komt gaat ie weer hurken of verspringt de camera weer...
Dan maar wachten op Max Payne 2...
[ Voor 24% gewijzigd door Bosmonster op 24-05-2003 20:12 ]
Da's de warez versie. Ik zal je niet helpen, had je het spel maar moeten kopen, maar als je goed zoekt, dan kan je het oplossen (ok, dan nieuwe crack).De_Bastaard schreef op 24 mei 2003 @ 18:12:
Hoe kan dit nouw
Ik had namelijk ook eerst de warez versie, maar heb hem uiteindelijk toch wel gekocht. Afgezien van die kutlevels waar je moet rijden is het wel een leuk spel. Het vechten is gewoon GAAF
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
je moet de enter op het toetsenbord gebruiken die je op je scherm ziet. Dan moet je dus met de pijltjes naar die enter op het scherm gaan en op CTRL of op NUMPAD ENTER drukken. dus niet je gewone enter! dat vind ik wel heel slecht van het hacking echt heel slecht maar voorderest is dat hacken vet gaaf vooral als je met trinity kan chattenDarkvater schreef op 24 mei 2003 @ 13:23:
Ik snap het hacking niet echt. Ik kom in B:\TOOLS, heb nu dus view/play etc. tot mijn beschikking.
10100111001
Klopt
Verwijderd
het vechten is gaaf, maar Max Payne Kung Fu mod ziet er vetter uit... ok je kan minder doen, maar MPKFmod heeft STICKFIGHTINGGalahad schreef op 24 May 2003 @ 20:34:
[...]
KloptIk het spel nu met beide op hard uitgespeeld, maar ik kom steeds achter nieuwe moves. Zo maak ik zo nu en dan tijdens het knoppen rammen de Trinity-move, je weet wel de sprong en dan de kick, de exacte toetsencombo weet ik nog niet. Maar ik maak ook vaak genoeg andere coole moves en combo's. Dat al die moves opnames zijn van echte martialartists kun je goed zien.
Iemand performance tips voor de PC versie? Af en toe lijkt het wel oftie in software-renderer draait (qua performance en graphics)... kan me toch niet de bedoeling zijn van zo'n 'super'-spel?
Ik kon ook nergens patches vinden ofzo op de officiele site?
Edit.. zat net te kijken in ander forum en kwam dit tegen:
http://www.atarisupport.c...thematrixdownloads_pc.asp
Vreemd dat je daar via de officiele site niet kan komen
Maar goed.. die patch doet wat aan de graphics zegt ie..
Ik kon ook nergens patches vinden ofzo op de officiele site?
Edit.. zat net te kijken in ander forum en kwam dit tegen:
http://www.atarisupport.c...thematrixdownloads_pc.asp
Vreemd dat je daar via de officiele site niet kan komen
[ Voor 33% gewijzigd door Bosmonster op 24-05-2003 21:10 ]
Vraagje over dat stuk dat je als ghost moet rijden (airport).....maak niet uit wat ik probeer, maar kan maar niet in de buurt van het vliegtuig blijven.....al die hobbels maken het ook niet makkelijker....iemand suggesties?
huh? ik racete er gewoon in 1 keer achteraan. Vervolgens moest ik proberen een auto bij te houden die ik gewoon inhaalde en de pijtles volgde haha. Gewoon nog een keer proberen dusWalkman schreef op 24 mei 2003 @ 22:00:
Vraagje over dat stuk dat je als ghost moet rijden (airport).....maak niet uit wat ik probeer, maar kan maar niet in de buurt van het vliegtuig blijven.....al die hobbels maken het ook niet makkelijker....iemand suggesties?
Verwijderd
door spelen, dat vond ik ook een heel lastig stuk, vooral als je niet weet waar je naartoe moet
Wel irritant om een stuk steeds opnieuw te spelen, maarja, ik heb m net uitgespeeld, and I want MORE =) op naar volgende moeilijkheidsgraad ^_^

Verwijderd
ik heb hem nu ook zo, maar hij is stukke trager dan dat hij is als hij heel het scherm opvult (zonder wallpaper)Neejoh schreef op 17 mei 2003 @ 18:59:
Ik gebruik hem nu ook al een paar week (2 hooguit), en ziet er onwijs stoer uit.
De code die je hier ziet valt dan dus naar beneden.
[afbeelding]
Verwijderd
Zo heb 3 dagen over dat hacken gedaan.. maar snap alleen die crack the code on these website niet
....
Maar ik heb wel een multiplayer er bij.. het is niet veel en leuk voor even
maar toch cool dat het kan
Maar ik heb wel een multiplayer er bij.. het is niet veel en leuk voor even
Verwijderd
multiplayer?
neem aan dat je t over een console heb of kan het ook op de PC?
broertje heeft m vanmiddag (tegen mijn advies... ik heb m NB al op de PC) op de GC gehaald en daar staat toch echt op 1 player
mja prolly toch omdat t er niet echt standaard in zit en meeste mensen niet 3 dagen gaan hacken om te multiplayeren
had meer logischer geweest als die optie beschikbaar kwam na het uitspelen van de game misschien
broertje heeft m vanmiddag (tegen mijn advies... ik heb m NB al op de PC) op de GC gehaald en daar staat toch echt op 1 player
mja prolly toch omdat t er niet echt standaard in zit en meeste mensen niet 3 dagen gaan hacken om te multiplayeren
nee juist niet dit maakt het spel ook juist leuk dat je kan hacken en ik was gewoon een beetje aan het kloten en heb zo'n beetje in 2 uur alles gehacked volgens mijVerwijderd schreef op 25 mei 2003 @ 01:35:
multiplayer?
mja prolly toch omdat t er niet echt standaard in zit en meeste mensen niet 3 dagen gaan hacken om te multiplayerenhad meer logischer geweest als die optie beschikbaar kwam na het uitspelen van de game misschien
schijven die ik heb:
A:
B:
V:
RAM:
LOGOS:
zijn er nog meer? ik moet natuurlijk wel ff w8en tot ik hem uitspeel want danpas krijg je swordfight.dsk d8 ik
10100111001
Verwijderd
ja dan maar even de cheats aan en super snel de game uitspelenDark Lord schreef op 25 mei 2003 @ 01:53:
[...]
nee juist niet dit maakt het spel ook juist leuk dat je kan hacken en ik was gewoon een beetje aan het kloten en heb zo'n beetje in 2 uur alles gehacked volgens mij
schijven die ik heb:
A:
B:
V:
RAM:
LOGOS:
zijn er nog meer? ik moet natuurlijk wel ff w8en tot ik hem uitspeel want danpas krijg je swordfight.dsk d8 ik
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2003 04:48 ]
moet je je gamma of brightness bij stellen 
Ik heb trouwens mijn probleem gefixt door die patch te installen.... en nu heb ik hem uitspeeld
Ik heb trouwens mijn probleem gefixt door die patch te installen.... en nu heb ik hem uitspeeld

Verwijderd
en hoe slect je uit da venster ??TheEvilCuber schreef op 21 May 2003 @ 10:10:
[...]
bij mij niet..
gewoon alleen het eerste commando en dan in het venstertje kijken
enter ?
'Hacken' had ik in ongeveer 45 minuten helemaal uit.. was wel errug makkelijk...
Iemand een tip voor het uitschakelen van die helicopter? Ik kan er een beetje op schieten, maar dan zijn m'n MP5's op en ben ik dus ook dood.. Verder dan de helft van dat ding kom ik dus ook niet.. en healthregen is uitgeschakeld in dat level
Iemand een tip voor het uitschakelen van die helicopter? Ik kan er een beetje op schieten, maar dan zijn m'n MP5's op en ben ik dus ook dood.. Verder dan de helft van dat ding kom ik dus ook niet.. en healthregen is uitgeschakeld in dat level
Welke heli? Die met de swat teams of de agent?
SWAT's
Net even een walkthrough gelezen over dat stukje.. en die heeft het ook over dat je soms ff moet healen... grappig.. dat werkt bij mij dus niet
Net even een walkthrough gelezen over dat stukje.. en die heeft het ook over dat je soms ff moet healen... grappig.. dat werkt bij mij dus niet
[ Voor 93% gewijzigd door Bosmonster op 25-05-2003 13:05 ]
Nee, maar wat je moet doen is die helie laten schieten. Als het stil is loop je naar het raam en leeg je een compleet magazijn, dan komen er een paar swats binnen vallen die je ff in bullet-time moet omleggen, dan ga je weer achter een muurtje gaan staan en bovenstaande stappen herhalen
Hmm dat probeer ik al de hele tijd.. maar bullettime of niet. .ze schieten me aan stukjes
ja maar je moet niet stil blijven staan je moet in focus ff een paar moves doen focus+springen+opzij bijvoorbeeld dat werkt wel goed
10100111001
Dat doet ik, maart haalt niks uit.. als ik een swat neer moet halen die op me staat te knallen wordt ik geraakt.. wat ik ook doe in bullettime... Ik moet toch bij hem komen om hem en klap te verkopen..Dark Lord schreef op 25 mei 2003 @ 13:21:
ja maar je moet niet stil blijven staan je moet in focus ff een paar moves doen focus+springen+opzij bijvoorbeeld dat werkt wel goed
En dan met 4 swats met MP5 om je heen die staan te knallen overleef ik het tweede team meestal niet. (Of mn focus is weer eens op)
[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 25-05-2003 13:29 ]
Even hacken --> wapen drop --> wapen halen --> en je hebt hem zo uit de luchtBosmonster schreef op 25 mei 2003 @ 13:28:
[...]
Dat doet ik, maart haalt niks uit.. als ik een swat neer moet halen die op me staat te knallen wordt ik geraakt.. wat ik ook doe in bullettime...
Verwijderd
leg dat nog eens uitXoiN schreef op 25 mei 2003 @ 13:30:
[...]
Even hacken --> wapen drop --> wapen halen --> en je hebt hem zo uit de lucht

Moet ik wel dropcodes weten.. en helaas weet ik die niet.. dan nog is ammo niet mijn grootste probleem.. (er zit toch ook een hele lage max aan de hoeveelheid ammo die je kan dragen).XoiN schreef op 25 mei 2003 @ 13:30:
[...]
[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 25-05-2003 13:46 ]
De drop codes staan bij de maps..Bosmonster schreef op 25 May 2003 @ 13:46:
[...]
Moet ik wel dropcodes weten.. en helaas weet ik die niet.. dan nog is ammo niet mijn grootste probleem.. (er zit toch ook een hele lage max aan de hoeveelheid ammo die je kan dragen).
die moet je ff openen.. dan staat er een code bij.. die moet je gebruiken.
VIEW B:\MAPS\mapnaam.img
en daar staat code en plaats waar ie word gedropt alleen ik ben er per ongeluk voorbij gelopen dus ik heb ook alleen maar mp5 met weinig kogels
maar dan kill je paar swats heb je weer kogels erbij
en daar staat code en plaats waar ie word gedropt alleen ik ben er per ongeluk voorbij gelopen dus ik heb ook alleen maar mp5 met weinig kogels
10100111001
Precies.. kill je paar swats.. jammer dat dat elke keer mn dood isDark Lord schreef op 25 mei 2003 @ 13:49:
VIEW B:\MAPS\mapnaam.img
en daar staat code en plaats waar ie word gedropt alleen ik ben er per ongeluk voorbij gelopen dus ik heb ook alleen maar mp5 met weinig kogelsmaar dan kill je paar swats heb je weer kogels erbij
Snap er echt niks van hoe jullie dit spel spelen... Als ik in hand-to-hand die 4 swats probeer te killen ben ik op zn minst 40-50 health kwijt
En ik kan dus niet healen daar.. dus verder dan 2 teams ofzo kom ik meestal niet.
Weer 40 euro weggegooid...
[ Voor 26% gewijzigd door Bosmonster op 25-05-2003 13:54 ]
pak je pistolen ofzo en dan schiet je die SWATS neer of druk op F om hun kogels te ontwijken
10100111001
Kgaat het maar weer eens voor de 800ste keer proberen 
Nou ik ga maar eens wat anders doen.. Met F ontwijk ik ook geen kogels..
Nou ik ga maar eens wat anders doen.. Met F ontwijk ik ook geen kogels..
[ Voor 41% gewijzigd door Bosmonster op 25-05-2003 14:11 ]
Je moet die swats ook niet doodmaken met hand to hand combat. Je moet zodra de swats op de vloer staan beginnen met schieten (met focus aan) met een mp5 met een vol magazijn en als het goed is zijn ze dan allemaal zo dood. Desnoods geef je de laatste swat die over is nog een mooie karate trap
Mn MP5 ammo heb ik nodig voor de heli..Hielko schreef op 25 May 2003 @ 14:26:
Je moet die swats ook niet doodmaken met hand to hand combat. Je moet zodra de swats op de vloer staan beginnen met schieten (met focus aan) met een mp5 met een vol magazijn en als het goed is zijn ze dan allemaal zo dood. Desnoods geef je de laatste swat die over is nog een mooie karate trap
Verwijderd
Hmm ik kan ze anders echt wel hand-to-hand aan hoor, met F, hun wapen afpakken in focusHielko schreef op 25 May 2003 @ 14:26:
Rennen ze beetje rond want ze kunnen tog niets
Zo heb ik het ook gedaan. Echt a la Matrix even een wapen droppen en man wat ruled die gun. Ik had die heli binnen 10 seconden neergehaald en SWAT-mannetjes zijn ook geen probleemXoiN schreef op 25 May 2003 @ 13:30:
[...]
Verwijderd
JEZUS CHRIST!!!!!!
wat loopt dit spel als dikke stront zeg, niet gewoon meer.
P4 1.5
256mb
geforce 4 MX440
en het spel is niet vooruit te branden.
Iemand nog een oplossing hoe ik dit kan veranderen? (in het spel zelf dan, niet een andere videokaart)
P4 1.5
256mb
geforce 4 MX440
Iemand nog een oplossing hoe ik dit kan veranderen? (in het spel zelf dan, niet een andere videokaart)
Hehe. ik heb een P4 2,53, 1GB RAM en een GF4-ti4200 128MB en het loopt nog steeds als dikke strontVerwijderd schreef op 25 May 2003 @ 15:08:
JEZUS CHRIST!!!!!!
P4 1.5
256mb
geforce 4 MX440
Vreemd want ik heb een GF4 ti 4400 en ik draai het in 1600x1200 met 2x AA aan
Inderdaad... Het draait hier wel, maar zodra er geschoten wordt zakt de framerate naar ongeveer 5 FPS... en een beetje strakke moves maken is er voor mij niet bij.. misschien dat ik daarom moeite heb met die SWAT'sHielko schreef op 25 mei 2003 @ 15:14:
Vreemd want ik heb een GF4 ti 4400 en ik draai het in 1600x1200 met 2x AA aan
Heb jij een Audigy2 toevallig?
[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 25-05-2003 15:17 ]
Toevallig wel. Ik moest de hardware acceleratie van die kaart 1 stap naar beneden doen anders crashte het spel binnen 20 seconden

Ik heb een Audigy1.. maar de spel heeft echt 0,0 opties om in te stellen verder (texture-quality, noem maar op wat games normaal hebben).
Kan dus ook weinig tweaken om het wel speelbaar te krijgen..
Hehe.. lekker tegenstrijdig in de readme.txt:
Ik draai dus 43.45
Kan dus ook weinig tweaken om het wel speelbaar te krijgen..
Hehe.. lekker tegenstrijdig in de readme.txt:
Zijn 43.xx nou wel of niet goedThe NVIDIA 43.xx drivers are known to have visual flaws and performance problems (hitching) with Enter The Matrix. These flaws are not present in the latest drivers.
If you are currently running the 40.xx drivers, please upgrade to the 43.45 (or later) drivers available at NVIDIA’s website:
http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp
The 43.45 drivers have been tested with Enter The Matrix and confirmed to be fully compatible.
[ Voor 61% gewijzigd door Bosmonster op 25-05-2003 15:33 ]
tsja van die readme word je ook niet echt veel wijzer :-/ maar volgens mij zijn ze wel goed
10100111001
Heb maar ff infinite ammo gedaan bij die chopper.. nu zit ik bij een sniper gedeelte.. maar dat is niet te doen... mn framerate is ongeveer constant 3-4 FPs.. en kan dus niks raken zo 
Tja.. denk je een goed systeem te hebben
Tja.. denk je een goed systeem te hebben

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 25-05-2003 15:58 ]
Ik draai het op een Athlon 1400, 512 MB Ram, Geforce3 64 MB (Detonator 43.45) op 1600*1200 en 4* AA en het loopt hier echt super vloeiend
Nee SoundBlaster Live. Na het de eerste keer een tijdje gespeeld te hebben verbaasde het me echt dat het zo vloeiend liep. Zo zie je maar weer dat een beter systeem niet altijd beter is
Zo zie je dat spellen nog wel eens extreem buggy zijnGalahad schreef op 25 mei 2003 @ 16:23:
Nee SoundBlaster Live. Na het de eerste keer een tijdje gespeeld te hebben verbaasde het me echt dat het zo vloeiend liep. Zo zie je maar weer dat een beter systeem niet altijd beter is
[ Voor 19% gewijzigd door Bosmonster op 25-05-2003 16:29 ]
Dit topic is gesloten.